Tékozló Homár

A Wizz Air 22-es csapdájában vergődnek a búvárok FRISSÜLT a sztori folytatásával

2015.09.04. 15:07 | Homár Hilda | 133 komment

wizz_air.png

Nem, nem abszurd dráma! Maga a Wizz-élet bontakozik ki az alábbi levélben, olyan szépséges beszélgetésekkel, mint az
- Akkor most mit lehet tenni?!
- Panaszt kell tenni a honlapon.
- Azzal kezdtük. A honlapon az is ott van, hogy sürgős esetekben hívjam az ügyfélszolgálatot. Azt meg épp most teszem...
- Akkor ennyi.

De a sztori nemcsak a Wizz Air nehézkes panaszkezelése miatt érdekes. Időközben ugyanis kiderült, a csomagokat nem ottfelejtették, hanem otthagyták Egyiptomban, hogy elég üzemanyagot tudjanak tankolni a hazaúthoz. 

Az elmúlt két hétben az ügyben rengeteg minden történt még, amikről olvasónk holnapra ígért beszámolót. Addig ismerkedjünk meg az Örkény tollára is méltó sztori első részével.

Sziasztok,

Augusztus 22-én érkeztünk Hurghadából Budapestre a Wizzair éjféli járatával. A félórás késéssel való indulást leszámítva, a járattal semmi gond nem volt. Pontosan érkeztünk, hamar átjutottunk a kötelező körökön, és a több száz ember felsorakozott a csomagkiadó futószalag mellett.

Negyedórás toporgás után a csomagok megindultak, és elkezdődött a horgászás. A szalag kb. 5 percig ontotta magából a csomagokat, majd az ajtó becsukódott és két plusz kör megtétele után a szalag is leállt. Ekkor még 70-80 ember ácsorgott üres kézzel a kiadó körül és enyhe értetlenkedés futott át mindenki arcán. Újabb negyed óra tétlenség után megérkezett a menetrendszerinti felháborodás is. De azért vártunk tovább.

Olvasson tovább!

Profitmaximalizál vagy előzékeny a Tesco? / FRISSÜLT a Tesco válaszával

2015.09.04. 09:51 | Homár Hilda | 128 komment

tesco-online-sales.jpg

Nincs az a házhozszállító cég, ami képes felkészülni arra az extra esetre, hogy a megrendelője nincs jelen az átvételkor, az átvevőnek viszont eleve fogalma sem lehet arról, hogy mit visznek neki. Ettől még érdekes kérdés, hogy milyen szempontok alapján történik a raktáron éppen nem lévő termékek helyettesítése, mert azért 20 ezer helyett 27 ezret fizetni, az elég nagy különbség. Vajon a következő legolcsóbb áru ugrik be ilyenkor? Vagy a márkából egy másik fajta? Van-e összeghatár, ami felett már be sem teszik a csomagba a pótversenyzőt? És ha van, az termékenként számít vagy a végösszegtől függ? Rákérdezünk.

Érdekes történetem volt a Tesco online bevásárlással.

Röviden: szoktam adományozni a rászorulóknak, viszont nem készpénzt, hanem tartós élelmiszereket. Mivel saját céget vezetek és az idő nagyon értékes számomra, ezért gondoltam online oldom meg a dolgokat, milyen klassz a Tesco online shopping. Most 20,000 Ft-ot szántam egy bevásárlásra, össze is állítottam a csomagot 20,087 Ft értékben. Bar az ár meg volt adva, hogy irányár, gondoltam túl nagy különbség úgysem lehet, hisz alaptermékeket vásároltam.

Olvasson tovább!

Napi fúj: húslé a kukában, giroszhús az udvaron FRISSÜLT olvasónk kiegészítésével

2015.09.03. 14:05 | Homár Hilda | 73 komment

ez.jpg

A levélben fogyasztásáról nincs szó, sőt, épphogy a nemfogyasztáson van a hangsúly, de talán jobb is ez így. Bár speciel a csótány szerintem a nagyváros alapvető tartozéka, mint a villamos meg az aszfalt. Persze épp ezért extra gondosságot igényel egy vendéglátóegységtől az élelmiszerek tárolása.

Kedves Homár!

Éttermes házban lakom, katasztrófális állapotokkal! A segítségedet szeretném kérni, hogy az irományom minél több emberhez eljusson. A nevem légyszi ne jelenítsétek meg, így is elég nagy a kockázata, hogy még jobban kitolnak velünk, ha ez kiderül....

"Éttermi” horrorképek

Hosszú nehéz nap, túlfeszített idegállapot, de végre haza értem. Kinyitom a rácsos nagykaput és egyből megcsap a bűz… A feszültség nőttön nő bennem, de lenyelem a békát. Behunyom a szemem és a számon át lélegzek. Egészen eljutok a hátsó bejáratig, meglelem a kapcsolót, kigyúl a fény, és ami fogad az BOTRÁNYOS, ELFOGADHATATLAN ÉS EGYÁLTALÁN NEM EMBERI. Valami híg véres lé folydogál ki a szemetes kukák ajtaja mellett. Nem akarom tudni ez minek a leve volt…..

Olvasson tovább!

Mennyi a mobilnet a Telekomnál? Attól függ, honnan nézzük! / Frissült a Telekom válaszával

2015.09.03. 10:19 | Homár Hilda | 56 komment

telekom_logo_2013_svg.png

Az alábbi levél alapján csak annyiban lehetünk biztosak, hogy a Telekom forintért árul mobilnetet, amit a honlapján vagy appal is megvásárolhatunk, de, hogy mennyiért mennyit, azt csak ők tudják. Jól meg is kérdezzük őket, mert egyébként ebből a sok, egymásnak ellentmondó infóból ezt lehetetlen kihámozni. 

Sziasztok!

Az egész azzal kezdődött, hogy délelőtt feltöltöttem a Domino kártyámat, de előtte ellenőriztem a hozzá tartozó mobilnet csomagomat a Telekom androidos alkalmazásában. Nyugtáztam, hogy a számomra megfelelő tarifacsomagban vagyok (NetPlusz M / 1GB adat - képek csatolva), majd feltöltöttem a kártyát x összeggel. Ezután meglepődve tapasztaltam, hogy a mobil alkalmazás szerint csak 500MB a felhasználható adatmennyiség az 1GB helyett. 

Olvasson tovább!

Mennyit ér egy betört gyerekfej?/Frissült a GVTI-fogyasztóvédők válaszával

2015.09.02. 14:14 | Homár Hilda | 214 komment

auchan.gif

Kisgyerekekkel gyakran előfordulnak kisebb-nagyobb balesetek még akkor is, ha az ember folyamatos éber járőrözéssel és felderítéssel bolondítva éli a midnennapokat, polcok alatt leselkedő, ottfelejtett veszélyekre pedig eleve nehéz felkészülni. Hogy egy ilyen gondatlanság miatt bekövetkezett sérülést hogy lehet forintra váltani, sejtelmünk sincs, de megkérdezzük.

Kedves Homár blog,

Érdekelne, hogy ki mit gondol a velünk történtekkel kapcsolatosan.

Augusztus 24-én bevásárolni mentünk a maglódi Auchan áruházba, két éves kisfiunkkal. A vásárlás végéhez közeledtünk, amikor még benéztünk a babaruha részlegre. Miközben nézegettük és próbálgattuk a gyerekünkhöz a ruhákat, egyik pillanatban a kisfiunk elcsúszott a padlón és a "POLCOK ALATT FELEJTETT un: béka, emelő munkagépet" lefejelte, meghozza olyan szerencsétlenül, hogy betört a feje. Azonnal omlott a kis homlokából a vér az 1cm-es lyukon keresztül.

Olvasson tovább!

Ki és kit zárhat ki az utazásból? FRISSÜLT a BKK/BKV válaszával

2015.09.02. 10:09 | Homár Hilda | 147 komment

165104_144747068917123_6622603_n11-630x350_1.jpg

A kérdésekre a válaszokat igyekszünk megtudni a BKK-tól, de vajon ön hogy érzi, jogos felháborodás vagy eltúlzott panasz olvasónk levele? Szavazzon! 

Sziasztok!

Úgy gondoltam elküldöm ezt nektek is, legyen min csámcsogni. 

Budapesten a metrón kívül nem lehet olyan tömegközlekedési eszközt találni, ahol ne botlanánk szemmel láthatóan koszos, ittas, drogos, hangoskodó, kötekedő, akrilkádat szállító, vagy egyszerűen csak büdös emberekbe. Olyan emberekbe, akik egyértelműen nem felelnek meg az utazási feltételeknek még ha jegyük lenne is. A BKK ennek megakadályozására semmit nem tesz. Grátisz ha mindezt kocsi híján egy 3 hónapos gyerekkel kell lenyelned miután te is és a feleséged is minden hónapban megveszitek a bérletet.

Olvasson tovább!

Mikor kezdjünk építkezni egy iskola mellett?

2015.09.01. 17:32 | Homár Hilda | 77 komment

photo_2_1.JPG

Leesett állú szülők, törődött pedagógusok, botladozó gyerekek és a hőségben is szorgalmasan dolgozó munkások együtt vágtak neki a 2015/16-os tanévnek a XIII. kerületben. Verhetetelen időzítéssel ugyanis szeptember 1-jén kezdtek egy szoborállítási projekt kivitelezésébe a Herman Ottó Általános Iskola sarkán. A díszkőfelszedési munkálatok megkezdése előtt egy pöpec kerítést állítottak fel ma, amivel egy csapásra sikerült teljesen elzárniuk az épületet a Pozsonyi út mindkét irányából és a Radnóti utcán a Duna felől érkezők elől.

A nép teszi amit tud: próbálja megsaccolni, hogy mi a jobb, két autó vagy az autó és a kerítés között landolni átkelés után, visszafelé meg a kerítésre tapadva araszol, és az elég forgalmas kereszteződésben az útra szorulva várja a közlekedési lámpa zöld jelzését meg a jó szerencséjét. Mindezt 2 hétig. 

A feladat beütemezéséhez ezúton is gratulálunk  minden illetékesnek.

 

Mosdó a Szécsényi parba van nyitva!!

2015.09.01. 14:49 | Homár Hilda | 24 komment

screenshot_2015-09-01_10_19_20.png

A kenesei lokálpolitika szálaitól szeretnénk távoltartani magunkat, de emellett az igényes megoldás mellett azért nehéz szó nélkül elmenni. És nemcsak a helyesírása miatt.

A fecni háttere egy a veol.hu-n megjelent (tegnap este 10-re már eltűnt) cikkből kiderül: az önkormányzat a Vak Bottyán strandot augusztus 1-től közparknak nyilvánította, ezért a belépésért már nem kell fizetni (olvasónk ugyan mást ír, de már várjuk a válaszát), cserében viszont nincsenek vízimentők, se wc-k. (Utóbbit mondjuk én egy közparkban is el tudom képzelni, de mindegy.) A kerítésre gányolt feliratra ez nem elfogadható magyarázat. A polgármester gyorsan beígért egy igényesebbet. Bár gondolom a szezon után is arra járók helyiek, nekik pont felesleges infó ez.

Ezzel a füzetlappal üzennek a kenesei strandon a wc ajtón a fürdőzőknek.

Nézzük: veszel jegyet a strandra, majd pisilni (ne adj isten, kakilni) kimész a SZÉCHENYI (így kell írni) parkba, majd visszamész. Mondjuk 800 m séta. Vajon jegyet kell venni akkor is?

Majd amikor ezt cetlit lefotózza egy vendég, elküldi a veolnak, az felteszi az oldalára, akkor gyorsan valaki pánikba esik, és azonnal LESZEDI a veol.hu - valami, valaki hatására.. Mintha 1945-öt írnánk. Vajon mit ígért, mivel fenyegetett a mi nagy vezérünk?

Olvasson tovább!

Dobborda csinált tépett farmert az egész családnak

2015.09.01. 09:51 | Homár Hilda | 87 komment

logo-indesit.png

Van valami elképesztő azért abban, hogy az Indesit a jogszabályra és az aránytalan többletköltségre hivatkozva nem akarja cserélni a mosógépét, amit egy hónap alatt háromszor szereltek ugyanazzal a problémával. Szerintem az átlagember az aránytalanságot valahol egész máshol érzi az ügyben.

Kedves Tékozló Homár!

Hosszú lesz. Már az elején leszögezném: ott kellett volna sikítva fejvesztve elmenekülnünk, amikor felvilágosított az eladó, hogy a Hotpoint-Ariston az Indesité... Nem tettük, íme a következmény.

2014 decemberben vettünk egy Hotpoint-Ariston mosó-szárító gépet az Euronicsban. Öröm-boldogság, plusz biztosítást is kötöttünk rá, ami a garanciát 5 évre növeli. Azt a tájékoztatást kaptuk, hogy ez majd milyen jó lesz nekünk, mert ha elromlik a gép, csak szólunk, rossz el, jó (új) be, mindenki boldog. Igen, csak azt felejtették el hozzátenni, hogy mindez a gyári garancia letelte után érvényes.

Olvasson tovább!

A Telekom mókolgat, az internet szünetelget FRISSÜLT a Telekom válaszával

2015.08.31. 14:49 | Homár Hilda | 60 komment

telekom_logo_2013_svg.png

A poszt, aminek a mókolgatás kifejezést köszönhetjük, és azt a tudást, hogy a Telekom sms-eit nem kell szó szerint venni. 

Kedves Homár!

Az alábbi tapasztalatomat szeretném megosztani önnel, melyet nagyra értékelnék, ha a többi ügyféltársam okulásként közzé tennének a weboldalon.

Panaszt tettem a Telekomnál:

A történetem ősi időkre nyúlik vissza a mai rohanó világ tekintetében és azon "kevésbé szerencsés" ügyintéző számára, akihez kerül a panasz biztosan szörnyen unalmas is, ezért engedelmükkel vázlatosan írom le.

Olvasson tovább!