Tékozló Homár

Újítás az MKB Biztosítótól: DIY zöldkártya

2015.02.06. 14:25 | Homár Hilda | 173 komment

neon-green-paper-texture-with-flecks.jpg

Igazán kreatívak a költségcsökkentésben az MKB Ált. Bizt. Zrt.-nél! 

Kedves Homár!

Ettől a levéltől, amelyet az MKB Általános Biztosító ZRt. küldött, egészen biztosan tapsikolni fogsz az ollóiddal.

A lényege röviden, hogy az eddig automatikusan, a befizetett kötelező biztosítás igazolására küldött zöldkártyát a továbbiakban pdf-ben küldik. Ez még nem is volna baj, már majdnem örültem a környezettudatos hozzáállásnak, és szükség szerint a nyomtatás még megoldható lenne, de az igazán ínyenc része a levélnek az, amikor kifejtik, hogy csak nem fényes, zöld papírra nyomtatható az igazolás, mert különben külföldön nem érvényes.

Olvasson tovább!

A világ legtovább tartó előfizetés lemondása verseny I. helyezettje FRISSÜLT

2015.02.06. 09:18 | Homár Hilda | 57 komment

a1120_162196.JPG

Nem elég akarni, de tenni, tenni kell! Méghozzá elég sokat. És az sem biztos, hogy elég ahhoz, hogy az ember megszabaduljon a T-előfizetésétől. Laci, tied az első hely!

Kedves Homár!

Érdeklődéssel olvastam az alábbi történetet és kénytelen vagyok reklamálni. Vajon mennyi idő kell a Magyar Telekomnál egy telefonvonal megszüntetéséhez? Ugyanis a "világ legtovább tartó lemondása" versenyben én érzem magamnak győztesnek.

A Magyar Telekomnál én 2014 májusban kezdtem el lemondani a vonalas telefont.

Olvasson tovább!

Kinek a hibája, ha nem tudja kezelni a jegyét a villamoson?

2015.02.05. 15:21 | Homár Hilda | 100 komment

Oké, tudjuk, hogy az ellenőröknek sem könnyű, de a flegmaság és a pofavágás biztosan nem viszi előrébb a világot, és igenis létezik a 8000-es helyszíni bírság, azt meg mindenki képzelje el magának, hogy utasok tömege tülekszi végig magát a Combinón működő lyukasztó után kajtatva. 

Tisztelt Homár blog!

Van egy gondom amit nem tudok megemészteni.

Megbüntetett az ellenőr január 24-én a 4-es villamoson, mert nem tudtam kilyukasztani a jegyemet, mert el volt tömitve a lyukasztókészülék. Máskor is volt már ilyen, de akkor az ellenőr széttépte a jegyemet és le volt kezelve. De most flegma hangnemmel közölte, hogy ha nincs kezelve, érvénytelen.

Olvasson tovább!

Ezt kell tenni, ha eltűnt a webshop

2015.02.05. 12:38 | Homár Hilda | 51 komment

time-for-answers.jpg

Tegnap írtunk a szürke szamárrá lett Ecostore.hu-ról. Ehol a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság válasza, a Mit lehet tenni? kérdésre.

A kijavítást vagy cserét megfelelő határidőn belül kell elvégezni, a jogosult érdekeit kímélve. Azt, hogy mi minősül az adott helyzetben megfelelő határidőnek, számos tényező befolyásolhatja.

Minden esetben törekednie kell arra a kereskedőnek (illetve a szerviznek), hogy a kijavítás tizenöt napon belül megtörténjen. Nem létezik azonban olyan jogszabályi rendelkezés, amely kimondaná, hogy a javítási határidő túllépése esetén hány nap múltán lesz jogosult áttérni egy másik szavatossági igényre a fogyasztó.

Ezért azt javasoljuk, hogy írásban szólítsa fel a kereskedőt (szervizt) a javítás Ön által megadott határidőn (pár nap) belüli elvégzésére. Hívja fel a figyelmét arra, hogy amennyiben a javítás ezen határidőn belül nem készül el, Ön úgy tekinti, hogy a termék nem javítható, és kérni fogja a termék cseréjét. A terméket a vállalkozás nem tarthatja jogtalanul magánál, azt vissza kell szolgáltatnia.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy amennyiben az üzlet/szerviz kicserélési/kijavítási kötelezettségének nyilvánvalóan nem tesz eleget (indokolatlanul és/vagy jelentősen túllépi a javítási/kicserélési határidőt), illetve ha például a minőségi kifogásáról a kereskedő nem vett fel jegyzőkönyvet, bejelentéssel élhet a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőségen.

Amennyiben a fentiek nem vezetnek eredményre, jogainak érvényesítése érdekében bírósághoz, vagy békéltető testülethez kell fordulnia. A békéltető testületi út választását az eljárás gyorsasága, egyszerűsége, valamint költségkímélő jellege indokolhatja.

 

Az Ön szíve hogy van most?

2015.02.05. 09:18 | Homár Hilda | 29 komment

az_on_szive_1.jpg

Én nem hallottam még a Relax Goldról, így fogalmam sincs, hogy milyen az általuk forgalmazott párna, takaró és egyéb, az viszont nem túl bizalomgerjesztő, amit az agresszív, aranyozott marketing mögé nézve találunk.  A honlap 8 fő- és 19 almenüje össz-vissz 7 termékleírást és 3 cikket tartalmaz, az elégedett vásárlók közül a BAZ megyei K.S-né Texastól Kanadáig még vagy 50 fogászattal is nagyon elégedett, SZ.G. budapesti lakosnak pedig baromi rossz, mert a prosztataproblémák mellett az infarktus is nagyon érinti. Vajon mit szól ehhez a kiemelt referenciák közt szereplő Bergmann Ernő füredi híres cukrász?

Kedves Homár Hilda!

Az alábbi levelet kaptam.

Olvasson tovább!

Feketelista: Ecostore.hu

2015.02.04. 14:32 | Homár Hilda | 114 komment

screenshot_2015-02-03_12_40_04.png

Látja? Nem látja? Na látja.  Igyekszünk megtudni a NFH-tól, hogy mit kell/lehet tenni egy szőrén-szálán eltűnt webshoppal.

Hello Homár!

2014. decemberében vásároltam egy műszaki terméket az ecostore.hu-n. Karácsony napján tönkrement, de a webshop átvételi pontja (Bp., Haller utca), ahol a garanciális ügyek egy részét intézik, csak január 5-én nyitott. Pech. Január 6-án elvittem a boltba a terméket, azt átvették javításra és azóta néma csend. 

A honlapon az "Átalakítás miatt zárva" felirat látható napok óta, a telefont nem veszik fel, vagy ki sem csöng, e-mailre nem reagálnak, zárva a bolt, le van húzva a redőny. 

Olvasson tovább!

Íme az ember, aki szerzett már meg hangfelvételt szolgáltatótól!

2015.02.04. 09:09 | Homár Hilda | 102 komment

ugyfelszolgalat.png

Ákos  nagy elszántsággal esett neki az igaza keresésének, és jó sok időt és energiát belefeccölve végül összegründolt magának egy cédényi hangfelvételt meg némi büntetést a Telenornak. De egyáltalán nem jár diadaltáncot, mert, ha jól veszem ki, a szolgáltató nem bírt a cd mellé egy elnézést is odabiggyeszteni.

A szeptember végén megrendeltem az 5 perc után 0 szolgáltatást a Telenornál, aminek a díját azonnal le is vonták, majd 1-jén újra levonták, annak ellenére, hogy a díj 30 napra van megállapítva. Az első telefonhívás alkalmával rögzítették a problémát, majd 72 órás visszahívást ígérve 3 napra eltűntek. A határidő leteltével ismét felhívtam őket. A korábban nyitott panaszt már nem is találták meg.

Olvasson tovább!

A híres teleshopos lapuló párna

2015.02.03. 14:38 | Homár Hilda | 82 komment

img_3199.JPG

Ó, ezt a terméket én is jól ismerem. Nekem is az anyukám rendelte, eredetileg ennek is volt némi tartása, aztán kilapult, mára az egyetlen örömöt azt hiszem az jelenti vele kapcsolatban, hogy kb. feleannyiba került csak, mint Bocy párnája. Ne vegyetek ilyet.

Kedves Homár!

Édesanyám rendelte 2013 karácsonya előtt a Vitapad 1+1 kényelmi párnát. 

Eleinte volt tartása a párnának, de már akkor sem vett fel semmilyen alakot. Pár hét után pedig egyszerűen kilapult, pedig nem vagyok 100 kg.

Az első mosásnál (kb. 1 hónap) után vettük észre, hogy egy komolytalan és a körülvevő habszivacsról leszakadt gél párna található benne. 

Olvasson tovább!

Mindenki jegyezze meg: a Dechatlon túracipőiben nem szabad aszfalton mászkálni FRISSÜLT

2015.02.03. 09:22 | Homár Hilda | 97 komment

decathlon_cmyk_1.jpg

Volt már ilyen posztunk, de úgy tűnik, a Decathlon továbbra is komolyan gondolja, hogy egy túracipőnek nem kell bírnia semennyi aszfaltonmenést. Fél órát sem. Szívesen csekkolnám a Decathlon dolgozók farsangi túráját. Tényleg úgy megy, hogy az erdő határáig cserecipőben mennek, odaérve meg a gárda elővarázsolja a Quechuát a hátizsákból??

Tisztelt Tékozló Homár!

A Dechatlon áruházzal volt az elmúlt 2 hétben egy kis konfliktusom.

A barátommal vásároltunk a székesfehérvári áruházukban 1-1 pár ugyan olyan típusú túracipőt. Az övé 42-es, az enyém 41-es. Középkategóriásak, 14990 volt párja. Vásárlást követő napon, hogy a cipők bejáródjanak elmentünk a városunk környékén túrázni. Az én cipőm a bal lábamat kb fél óra alatt véresre törte..

Olvasson tovább!

Miért akarják lerázni a kismamákat a magán mentőszolgáltatók?

2015.02.02. 14:27 | Homár Hilda | 118 komment

screenshot_2015-01-30_11_00_18.png

"Ha Ön vagy Hozzátartozója moz­gásában valamilyen oknál fogva akadályoztat­va van, de szeretne szakszerű módon, jól képzett szakemberek se­­­­­gítségével eljutni kórházba, rendelő­ intézetbe, ro­­­­ko­­nához, külföldre vagy bármilyen más helyszín­re, akkor hívjon minket bátran, mi a hét minden nap­ján, 0-24 óráig állunk rendelkezésére!" - kivéve, ha terhes, teszik hozzá gondolatban a magánmentők olvasónk szerint. De miért? Megkérdezzük.

Tisztelt Homár Blog!

Egy igen érdekes tapasztalatot szeretnék megosztani önökkel. Terhes vagyok, nincsen autónk, a taxival csak végső esetben akarnék kórházba menni majd,ha itt az ideje. Kerestem a lehetőségeket a kórházi bevonulásra. Megismerkedtem a magánmentő fogalmával.

Hét szolgáltatónak írtam, amiből 5 nem válaszolt, kettő lerázott. Az egyik igen érdekes indokokkal. Ez volt az AMS mentő szolgálat, aminek a teljes honlapja kompetens hozzáértőként, minden orvossal, mentőápolóval, felszeletséggel és engedélyekkel ellátott szolgáltatóként mutatja be őket. Ehhez képest az én várhatóan komplikációmentes (és ugye még a belindult szülés előtti) szállításomat azzal utasították el,hogy nincs szakemberük, megfelelő kocsijuk, és nem veszélyeztethetnek. Levelezés nevek nélkül alant:

Olvasson tovább!