Gyakorlatilag minden héten átadnak valahol egy kormányablakot, és a sikerkommunikáció alapján, ha valami, akkor ez az közigazgatási integrált ügyfélszolgálati rendszer végre igazán pöpecül működik az országban. Kár, hogy a hétköznapi tapasztalatok mást mutatnak. (A levél címzettjei közül Lázár Jánost nyilván nem kell bemutatnunk, Dr. Baltay Tímea a kormányablakokért felelős helyettes államtitkár, Antalicz Attiláné pedig a II. Kerületi Kormányablak osztályvezetője.)
Tisztelt Lázár János, Dr. Baltay Tímea és Antalicz Attiláné!
A mai napon nem volt lehetőségem elvégezni a 1992. évi LXVI. törvény 26§ által előírtakat az alábbiak miatt,
- Budapest legnépesebb kerületében (XI) a lakcímváltozás bejelentése nem lehetséges interneten keresztül.
- Ha másik kerülethez tartozó kormányablaknál próbálkozom, akkor rendszer ezt elutasítja, tekintettel arra, hogy a XI. kerületbe szeretnék bejelentkezni.
- II. kerületi kormányablakba (mai nyitva tartás: 8:00-18:00) személyesen elfáradva a mellékelt felirat várt, és felhívták a figyelmemet, hogy interneten is foglalhatok időpontot.
- A recepciós hölgy ugyanakkor arra is felhívta a figyelmemet, hogy márciusban már nincs időpont és áprilisra meg nem lehet foglalni. (Szándékosan nem írok nevet, de a hölgy nyilvánvalóan nem alkalmas a feladatára, láthatóan rosszul viseli a stresszhelyzetet.)
A túlterheltség oka, hogy több kormányablakot felújítanak.
Az alábbi kérdésekre szeretnék, hivatalos írásos választ kapni:
- Kérem szíves tájékoztatásukat, hogy milyen további lehetőségeim vannak annak érdekében, hogy sikerüljön a lakcímváltozásomat bejelenteni anélkül, hogy egy egész munkanapot (gyk: ez az időszak, amikor a maguk fizetését megtermelik az állampolgárok) ott kelljen töltenem.
- Milyen intézkedéseket terveznek annak érdekében, hogy a túlterheltséget megszüntessék?
- Normál, bevett és elfogadott eljárásnak tekinthető-e a kormányablak által alkalmazott megoldás (vö: ügyintézés korlátozása)?
- Mire költötték el az EU által adott 5,962 Milliárd Ft-ot, a kormányablakban kitett tábla szerint "A járási hivatalok integrálása a kormányhivatalok ügyfélszolgálati rendszerébe"?
- Milyen ügyfél elégedettségi mutatóval dolgoznak a budapesti kormányhivatalok?
- Milyen bontásban mérki az egyes ügytípusokhoz kapcsolódó várakozási időket és ezek hogyan alakulnak?
- A kormányhivatal által választott megoldás hatását (vö: sorszámot nem lehet húzni) a mért várakozási idők értékelése során figyelembe veszik-e valamilyen módon? Ha nem, miért nem?
- Milyen következményekkel számolhatok a törvény be nem tartásából fakadóan?
- Ezeket a következményeket átvállalja-e a Kormányhivatal illetve a Miniszterelnökség?
- Amennyiben a lakcímváltozás elmaradása miatt egy hivatalos irat nem jut el hozzám és abból fizetési kötelezettségem származik, akkor kihez fordulhatok kártérítési kérelmemmel?
Kérem, hogy választ emailben és hivatalos válaszban az értesítési címemre küldjék el.
Üdvözlettel,
Budapest, 2016/02/16
K. Dániel
- UPDATE febr. 24. 10:15
Kedves Homár!
Itt az eredeti poszt-toló. Arra számítottam, hogy kissé hamarabb megjelenik a levelem, így már kissé el is felejtettem az ügyet. Ebben mondjunk sokat segített az, hogy kb. 1 órával a levelem elküldése után a II. kerületi kormányhivatal vezetője személyesen felhívott és felajánlotta a segítségét. Felhívta a figyelmemet, hogy pont a lakcímbejelentést nem tudom megtenni csak a területileg illetékes okmányirodánál. (Ami mondjuk személyesen még érthető is, de az internetes ügyintézésnél már kicsit nehezen értelmezem a területileg illetékes szervet.) Ellenben nagyon udvariasan megkérdezte, hogy megadhatja-e a számom a XI. kerületi kormányhivatal vezetőjének, hogy ő időpontot egyeztessen velem. Szó, ami szó másnap reggel sikerült elintéznem a lakcímbejelentést az egész családnak.
Természetesen nagyon örültem annak, hogy sikerült megoldani a problémámat, de ugyanakkor rendkívül ijesztő, hogy egy teljesen hétköznapi problémát két hivatalvezető segítségével lehet megoldani. Én a magam részéről 27 évvel a rendszerváltás után már szerettem volna eljutni oda, hogy felháborodott levelek írása nélkül is el tudja látni az állam a feladatát, és a lehető legkevesebbet veszek észre a működéséből.
Azért szeretném jelezni, hogy talán nincs veszve minden Magyarországon, mert mindig találni olyan szellemi kockásingeseket, akik továbbrugdossák az állam haldokló szekerét.
Végezetül megköszönöm az összes közreműködő állami alkalmazottnak, hogy végezte a munkáját. Szeretném még egyszer jelezni a vezetőiknek (államtitkár helyettes és afelett), hogy nagyon nem jó irányba haladunk.
üdv,
K. Dániel
Asakura Hao 2016.02.23. 14:42:16
Csak.
rarabel 2016.02.23. 14:46:18
Mindig lefagy.
Ez már a Kék Halál.
Terézágyú 2016.02.23. 14:46:44
Ezzel egyedül van az egész Magyarországon.
The Crazy One 2016.02.23. 14:54:44
Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2016.02.23. 15:00:16
"anélkül, hogy egy egész munkanapot (gyk: ez az időszak, amikor a maguk fizetését megtermelik az állampolgárok) ott kelljen töltenem."
A poszter a védelmem alatt áll!
@Terézágyú: "láthatóan rosszul viseli a stresszhelyzetet."
Valszeg poszter leordította a haját, ő meg elpityeredett.
Terézágyú 2016.02.23. 15:02:07
"Valszeg poszter leordította a haját, ő meg elpityeredett. "
na igen....
Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2016.02.23. 15:02:43
Habókony Árpinak mitgondolsz, miből telik ibizára? Meg a Lázázr családnak hirtelen honnan van kétmilliárdja földekre? Persze, a nagypapa spórolta meg...
vizsla_barat 2016.02.23. 15:03:38
2016.02.23. 15:04:58
Köldökszösz (csodalampa) 2016.02.23. 15:07:44
Mivel a panasz nem a hivatalos nyomtatványon került benyújtásra, így azt érdemben nem tudjuk elbírálni.
Kérem, panaszát a Kormányablakban elérhető nyomtatványon nyújtsa be.
cupcake25 2016.02.23. 15:20:00
atpijkamo123 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.23. 15:42:23
atpijkamo123 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.23. 15:47:50
Tron65 2016.02.23. 15:51:48
- Nem kell egész nap, csak kb fél óra. Csak jókor kell odamenni.
- Új, modern ügyfélszolgálatokat építenek ki
- Csak ha épp szét van szedve az egész
- Most költik. Erre.
- Ezt mért tőlük kérdi? Ki az ügyfél?
- Mindenki annyit vár, hogy az előtte érkezők ügye pont el legyen intézve
- Nem, hiszen ha nincs sorszám, nincs várakozás se. Max nézelődik az ügyfél
- Kerékbe törés, megkövezés, vagyon elkobzás, nyaktiló. Valamilyen sorrendben.
- Mért tennék? Ön nem csináltatja meg a lakcímkártyáját.
- Senkihez. De nyugodjon meg, az erről szóló hivatalos iratot sem fogja megkapni.
2016.02.23. 15:57:29
Az asszony is majdnem pont ugyanezt mondta, éa ugyanolyan szarkasztikusan. :-)
atpijkamo124 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.23. 16:00:00
Okos nő, vigyázz rá!
na4 2016.02.23. 16:03:59
Ádám 2016.02.23. 16:25:11
szekertabor · provo.blog.hu 2016.02.23. 16:26:53
2016.02.23. 16:32:24
Nem tudom milyen volt a 90-es években, de a 2000-es évekhez ami most van, erős visszalépés (de 2 évvel ezelőtthöz képest is), és kelleni fog a szabi, ha valaha el akarom intézni.
Netuddki. 2016.02.23. 16:51:04
Ádám 2016.02.23. 16:59:49
Már min. 1,5 órája meresztettük a seggünket, kb. 12-15-en, mikor benyögték, hogy aki jogsira s útlevélre vár, azok a fotózáshoz álljanak sorba a 12. "ablaknál". Mivel nem tülekedtem, lett belőlem kb. a 9.-10. fotózandó....Három s fél óra alatt végeztem. A póstás KÉT nap múlva a lakásra hozta plasztikot!
juless 2016.02.23. 17:13:50
KLIK-kelni akartál?
Most?
JoeSittes 2016.02.23. 17:33:08
hidroponi 2016.02.23. 17:42:30
Lángharcos 2016.02.23. 18:06:58
Az igazi Trebics 2016.02.23. 18:11:43
Polgármesteri hivatalban űrlapot lead, 10 perc alatt el van intézve, majd úgyis postán küldik a lakcímkártyát.
Ádám 2016.02.23. 18:59:08
atpijkamo124 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.23. 19:02:11
TVH 2016.02.23. 19:37:26
Ja, Gizike1 közben elmegy kávéért a többieknek is, addig ablak bezár.
VoluntartistA 2016.02.23. 20:26:08
Végül konstatáltam, hogy nincs itt semmi furcsaság, valóban megyünk visszafelé az időben... ☺
Lángharcos 2016.02.23. 20:37:33
É2I 2016.02.23. 21:15:48
Ja nem ! Szűritek a trollokat :). HeLYes
Ádám 2016.02.23. 21:21:28
HA mink szűrnénk, te nem írhatnál ide. :):D
atpijkamo126 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.23. 21:26:22
Anyámat mút héten megnézte az onkológus magánorvos, holnap viszem kórházba műteni. A Kékgolyó utcába 2 hét múlvára van időpontja, akkor nézné meg először egy onkológus. Rohaggyon meg, aki stadionokra meg a 7 éves gyerekének a hetvenmilliós lakására költi az egészségügy pénzét. Emberi életekből csinálnak maguknak vagyont. Hitler ehhez képest kiscserkész volt.
atpijkamo126 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.23. 21:27:38
Ne bántsd, őt szeretjük.
Ádám 2016.02.23. 21:35:11
atpijkamo127 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.23. 21:44:42
Dikusz 2016.02.23. 21:51:56
- a XI.kerület szomszédságában élek. Ha jól tudom két(!) Kormányiroda van a kerületben. Az egyik a Hengermalom úti Újbuda Centerben (Tesco), a másik a Budafoki úton a MOL székház mögött a Fővárosi Földhivatallal egy épületben. Három buszmegállónyira egymástól, sokat mondok, ha a kettő között van 1,5 km. A Tesco-s kicsi, három ablak van. Tényleg a XI.kerületben laknak a legtöbben, ha neten kér időpontot szerintetek mennyi a várakozási idő?
Ha 3 nap alatt kell bejelenteni a lakcímváltozást, akkor szerintem érdemesebb az ügyfélfogadási idő alatt személyesen "befáradni", úgy intézheti másik kerületben lévő Kormányhivatalnál is. Az egyik posztoló (TVH) írta, hogy 8-ból 3 ügyfélfogadó volt nyitva. Gizike1 meg hogy merészelt elmenni kávét inni, esetleg még a mosdóba is. Lefejezni!
atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.23. 21:52:50
""Igyekszünk a prémium éttermi kategóriába tartozni, ezért is van víztisztító berendezésünk, hogy a csapvízből is kizárólag prémium kategóriósat tudjunk kedves vendégeinknek biztosítani."
Hogy a jó büdös, lehúzós qrva anyátok. Már hogy ne legyek közönséges, csak visszafogott. "
homar.blog.hu/2013/04/15/premium_langyos_csapviz_a_bocelli_etteremben_600_ft_l_aron/full_commentlist/1#c19534549
atpijkamo129 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.23. 21:56:06
Lángharcos 2016.02.23. 22:35:24
gabors 2016.02.23. 22:39:51
gabors 2016.02.23. 22:45:50
De 25 evvel azutan hogy "elszoktem" meg volt akit fel tudtam hivni es masnap nyitaskor siman megcsinaltak az uj lakcimkartyat (mivel szuleim koltoztek) igy tovabbra is van legalis magyar lakcimem ... ez a komoly gond !!!!
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2016.02.23. 23:09:58
SOHA nem kellett sorban állnom eddig
MrZed001 2016.02.23. 23:16:31
Na 8-kor nyitott, 7:00-ra már ott voltunk. Ezzel sikerült tizenötödiknek lenni. No nem baj, úgyse mindenki azt intézi mint mi.
8-kori nyitásra mögöttünk még úgy 40-50-en álltak még.
Végül is a 14-ből csak 7-en mentek ugyanoda mint mi, így lazán végeztünk is további 5 óra alatt.
És nem értem, már akkor sem értettem.
Miért van az, hogy engem laza 5 perc alatt el tudtak "intézni", akkor mi a lófx tartott másoknál átlag 50 percbe ?!??
Valaki magyarázza meg ezt nekem.
Dikusz 2016.02.23. 23:22:24
"anélkül, hogy egy egész munkanapot (gyk: ez az időszak, amikor a maguk fizetését megtermelik az állampolgárok) ott kelljen töltenem." A poszter a védelmem alatt áll!"
- ebből azt gondoltam, hogy a posztoló mellett állsz, és neked is az a véleményed, hogy csak az állami dolgozók azok, akiket a többiek tartanak el.
Majdnem 30 évig dolgoztam állami hivatalokban, 15 évet a kereskedelemben, ha azt nézzük, nem "termelő" munka az sem. Miért kellene azt gondolnom, hogy 43 évet dolgoztam, és mégis egész életemben más tartott el? Nagyon érdekelne, de komolyan, hogy mi az a munka, amire a posztoló azt mondja, hogy kitermeli az állami dolgozók fizetését. Egy ismerősöm is azt mondja, hogy ő is eltartja az állami dolgozókat. Világ életében irodában dolgozott, most egy szállodaláncnál pénzügyes. Nyugodtan mondhatnám, hogy én meg őt tartom el, mert az ő szállodájukba járok évek óta pihenni.
TVH 2016.02.23. 23:24:59
atpijkamo129 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.23. 23:38:43
Nem. Általánosságban azt jelenti, hogy nem az ügyfél van az ügyintézőért, hanem fordítva, és úgy is kellene viselkedniük.
Konkrétan meg a levél a lézerjaninak, és két másik nőnek szólt. A kitétel azt jelenti, hogy ne tekintsék magukat felsőbbrendűnek és szarjanak mindenki fejére, őket a NÉP fogadta fel és fizeti, hogy ellenkezőleg, jobbá tegyék a dolgokat.
A két nőt nem ismerem, de azt tudom, hogy a jani 7 éves fia 70 milliós lakást kapott, a lázár család pedig 2 milliárdért vett most állami földeket. Szóval a jani lehet, hogy sokat dolgozik, de hogy annál még sokszor többet lop, az nyilvánvaló.
Savafan 2016.02.23. 23:50:13
Dikusz 2016.02.24. 00:41:08
Nem írtad, hogy rögtön kezdés után 20 perccel ment el kávéért, így már más, igazad van. Én arra utaltam, hogy nem lehet elvárni egy ügyintézőtől, hogy a munkaidejében egyáltalán ne mehessen ki kávézni, enni, mosdóba.
Dikusz 2016.02.24. 01:06:00
Én is azt mondom, hogy az ügyintéző van az ügyfélért, de a nyakába varrni azt, hogy rosszul van megszervezve az egész, és a posztoló tartja el, az nem igazságos. A fenti fotó is félreérthető. Az ügyfélfogadás ideje naponta 10-12 óra. Ha annyi ügyfél van, hogy a nyitvatartási időben már nem tudják fogadni, akkor ki kell írni valahova, ahol mindenki láthatja (ez pedig a sorszámkérő csodamasina).
Az meg a posztoló jóhiszeműségére mutat rá, hogy érdemi választ kap a levelére. Az első hozzászóló fogalmazta meg a lényeget. Bármekkora terjedelmű lesz a válaszlevél, a lényege ez lesz, és nem fog változni semmi.
Ádám 2016.02.24. 04:30:07
Ádám 2016.02.24. 04:35:43
Aztán NEM megsértődni!!! :DDD
Ádám 2016.02.24. 04:39:25
LÉPEM! "termelni":D
2016.02.24. 07:51:06
Gondolom az elmúlt időszakban nem jártál okmányirodában (járási hivatal), mert amúgy a reformok vidéken is működnek....
2016.02.24. 07:56:42
Nem tudom, ez mikor lehetett, de mikor legutóbb jogsit intéztem, idamentem, és közölték, hogy csak időpontra lehet jönni, majd adtak egy időpontot 3 héttel későbbre. Utánanéztem, és állítólag tavaly február óta ez a rendszer. Igaz, ez a központiban volt, máshol nem tudom, uganaz van-e, de valószínűsítem igen, mert mikor 3 héttel később mentem, egy csávó, akinek a személyiét ellopták, és rendőrségi jegyzőkönyvvel ment, ott könyörgött, hogy legalább valami papírt adjanak róla, hogy intézi, de mondták, hogy nem, és X hét múlvára adnak neki időpontot.
2016.02.24. 08:00:12
Amúgy 3 éve nekem is 5 perc volt az autó átírás a veszpr3mi okmányirodában. Úgy 2 éve meg Pécsen volt pár ügyem (pl. lakcímkártya), ott pangott a hely, de hogy látszatja legyen, mindenhová átküldözgettek oda-vissza, így vagy 5-ször kellett mennem 2 ügy miatt, amit amúgy ugyanott kell intézni. Később mondták ismerősök, hogy nagyon sokan Szentlőrincre járnak Pécsről, mert a pécsi ügyintézők ahol lehet, mindent akadályoznak.
Dikusz 2016.02.24. 09:03:19
Átlagos a nyugdíjam, ahogy a fizetésem is az volt. Tényleg soha nem volt olyan bevételem, amiből nem vontak volna járulékot. Amikor (egyszer az életben) volt egy hétvégi, teljesen hivatalos munka, akkor meg az adóhivatal úgy kiszúrt velem, hogy két nap szabadságom, és az akkor kapott plusz pénz fele ráment, hogy bebizonyítsam az igazamat (kb 2.000,- Ft-ról volt szó). Az meg, mindig is úgy volt, hogy az éppen dolgozók "termelik" meg a nyugdíjat. Még nem olvastam sehol olyat, ahol a fiatalok, és az idősek normál hangnemben vitatták volna meg, mindig ellenségeskedésbe fajult a dolog.
Nem éjjeliőr vagyok, csak későn ittam kávét, és nem tudtam aludni:)))
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.24. 09:29:31
A kávé felénél jártam, amikor kiírták a sorszámomat. Nem hűlt ki sem, mire végeztem.
Amikor kész lett, soron kívül lehetett átvenni, tehát voltak ketten előttem, szintén soron kívül.
Tisztelt (ámde nem szeretett) Lézer Úr!
Tessék lassítani a tempón, mert nem vagyunk az ilyenekhez hozzászokva!
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.24. 09:37:18
joska61 2016.02.24. 09:52:35
Dikusz 2016.02.24. 09:58:55
Olyan hivatalban dolgoztam nyugdíjazásom előtt (számvitel, nem szakmai), amelyikhez ha valaki lakásvásárlás/eladás előtt áll, előbb kell fordulni, mint bármelyikhez. Kicsit láttam a másik oldalt is. Egyik hivatal ügyfélszolgálaton sem szerettem volna dolgozni.
Dikusz 2016.02.24. 10:00:55
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.24. 10:02:25
mkrumpli 2016.02.24. 10:06:10
Arra vitt az út, beszaladtam a Budafoki úton a kormányablakba, gondoltam rákérdezek, mi a helyzet.
Ügyintéző "hölgy" első üvöltözése: mit akarok 2 hónap alatt tajkártyát, elfoglaltak. (Mögötte kolléganő halkan megjegyzi, hogy Gizike nézd már meg, nincs benne a gépben).
Jó, akkor kapok most egyet, itt rögtön. Közben letolt egy 15 perces monológot, amiben voltam inkompetens tudatlan és miegyéb, amiért nem tudom, hogy van kormányABLAK és kormányHIVATAL és ők most egy hivatal, azért kapok kegyességből egy kártyát. Megjegyezném, hogy ezalatt kurvanagy kormányablak felirat díszelgett mindenhol, még a nyakában is..
Ügyintézés: 1*10perc +2 hónap várakozás + 1*20 perc
Üvöltözés: nettó 18 perc
az érzés megfizethetetlen..
Dikusz 2016.02.24. 10:30:56
A lakcímre bejelentkezésből meg volt sok évvel ezelőtt igen komoly probléma. Gyakorlatilag az én címemre bárki bejelentkezhetett volna anélkül, hogy én tudok róla.
2016.02.24. 10:31:40
Nettó baromság. Ha saját tulajdonom a lakás, akkor az ott van a lakcím nyilvántartásban, de ilyen esetben sem jelenthetem oda online az állandó lakcímem. Pedig csak 2 adatbázist kellene összekapcsolniuk. De lehetne olyat is, hogy a bérbeadó digitális aláírásával online hozzájárul, tudom ez már Magyarországon sci-fi lenne. A mediterrán család meg simán odahamisíthatja a hagyományos aláírást, és bemegy átiratni. A biztonság nem azon múlik, hogy +1 Gizikével kell megküzdeni, ez csak a becsületes embereknek jelent akadályt a normál ügyintézésnél, a csalóknak mindegy.
2016.02.24. 10:37:43
A házaspár egyik tagja simán odahamisítja egy meghatalmazásra a párja aláírását, és ugyanott vagyunk, cserébe mikor jóhiszeműen akar valaki valamit elintézni, azt szívatják.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.24. 10:48:54
slowMotion 2016.02.24. 10:53:30
Kiemelném a képen látható, egyre terjedő, tipikusan kelet-európai megoldást, ahogy az egyébként méregdrágán beszerzett berendezéseket feliratozzuk.
Dikusz 2016.02.24. 10:56:39
mkrumpli 2016.02.24. 11:06:29
Persze, hogy hallották, de amikor szembesítettem a hölgyet vele, hogy nem kell bunkózni, akkor kicsit visszavett és cinikusba váltott, hogy most mit érzékenykedem, lett kártyám, nem?!
Dikusz 2016.02.24. 11:08:28
Dikusz 2016.02.24. 12:00:07
Nekem is volt hasonló hosszúságúra nyúlt ügyem, éppen az általad említett műintézményben, csak egy emelettel feljebb. Tavaly májusban adtuk be a papírjainkat (ajándékozás), elírás miatt elutasították augusztusban. Helyesbítettük, többszöri érdeklődés után január közepén meghozták a határozatot, de még nincs hivatalos papír a kezünkben. Állítólag az ügyvédnek megküldték, de ő nem jelezte hogy megkapta. Ahhoz hogy mi is kapjunk a határozatból, külön igénylést kellett kitölteni, a múlt héten adtam be. A határidő 21 nap, csak utána kapjuk meg.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.24. 12:05:06
Dikusz 2016.02.24. 12:51:53
atpijkamo129 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.24. 13:15:56
???
atpijkamo129 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.24. 13:17:09
:))
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.24. 13:25:58
Az alighanem nyilasávós (leszármazott) poszt toló felett alighanem elröpült az idő vasfoga:
- minden lehető és lehetetlen helyen feljelentést tett, talán még Kádár János titkárságán is,
- nem küldte meg azonnal, hogy finggal akart galambot lőni, csak amikor már megjelent.
-olyan képzavar-dúsan írt, hogy az már szinte(!) művészet, kísértetiesen emlékeztet a szerencsétlen zsarolással beszervezett III/3-as ügynökök tartótisztjeinek a stílusára.
Meg nem is normális, ugyanis:
- mi köze a kormányablakok kizsigerelt formaruhás ügyintézőinek az igénytelenség példájaként felhozott pedagógusokhoz?
- milyen a haldokló szekér?
- milyen "különös anyagból gyúrt" aljas ember az, aki bármilyen haldoklót rugdos?
- ez most jó vagy rossz, hogy holmi kigyúrt kopasz kockásingesek az állam bármilyen haldoklóját rugdossák?
- az állam szekere rugdosástól halad, vagy attól áll meg?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.24. 13:27:37
"Leaf Adam
Egészen biztos hogy Lázár János ezt személyesen elfogja olvasni, átgondolja az életét, és azonnal kezd valamit a helyzettel...kár volt eddig várni a nyílt levél megírásával!"
Dikusz 2016.02.24. 15:10:11
atpijkamo129 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.24. 16:37:00
atpijkamo129 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.24. 16:38:39
Tron65 2016.02.24. 16:46:29
@Dikusz: KormányABLAK. Ja és ha tényleg lakcímkártyát csináltatnál, szerintem inkább a Bocskai útra menj, ott cca 40 ablak van.
" Ha olyan ügyet viszel hozzájuk, amit nem tudnak elintézni" Mivel az EGYETLEN amit el tudnak intézni az az ügyfélkapu belépés, erre nagyon nagyon esély van.
"az OEP Teve utcai ügyfélszolgálatára"
Az OEP-nek NINCS ügyfélszolgálata. Soha nem is volt. Az FPEP-nek van ügyfélszolgálata. (Jelenleg hivatalosan BFKH EPSzSz)
@gabors: Ezek speciel az önkormányzathoz tartoznak és tavaly óta, mióta bevezették az elektronikus rendszert NEM KELL sehova se utazgatni, csak a legközelebbibe.
@Savafan: "Volt olyan gyerekes család akik több, mint 3 órát várakoztak." Ennyi idő alatt símán eljutottak volna gyalog is a Lehelpiacra, ahol cca 25 ablak várja az ügyfeleket.
@mkrumpli: Ahogy fentebb is írtam már: TAJ kártyát nem csinálnak kormányablakban. Azt CSAK a Teve utcában vagy a Budafoki úton lehet intézni. NEM a kormányablakban (mert az is van), hanem az Egészségbiztosítónál.
Ez úton szeretném mindenki figyelmét felhívni, aki Kormányablakba kirándulást tervez, hogy először is KÉRDEZZEN RÁ, hogy hogyan fogják elintézni az ügyét. Jó eséllyel egyszerűbben is gyorsabban túl lesz dolgokon, ha személyesen megy el ahhoz a hivatalhoz, ahova az ügy tartozik. Lehet, csak 1-2 villamosmegállónyin múlik a dolog.
gabors 2016.02.24. 16:55:24
Ez nagyon kafa !!! Csak nem mukodik !!!
Itt sem (nem Mo) KELL utazni szinte mindent el lehet intezni levelben de az tobb macera mert hitelesitett masolatokat kell kuldeni es azt is meg kell valahol csinalni. Avagy megbizast adsz egy erre szakosodott vallakozasnak (ugyvedi iroda pl) vagy online .... es fizeted amit kernek ... szemlyesen $15 (+$15 parkolohaz) parkolassal egyutt kevesebb mint egy ora alatt megvolt es meg aznap tudtuk intezni a kovetkezo ugyet amihez ez az okirat kellett. De mashol
Amire utalni akartam hogy ez a kozpontositott Kormany Ablak dolog csak akkor jo ha mukodik... es ha nem lehet megkerulni .. mint irtam mindenfele idokeres nelkul "ismeros" elintezte. Lehet hogy azt is meg lehetett volna csinalni hogy oda sem megyek ... ez a kulonbseg.
Advanced Flight 2016.02.24. 18:02:14
Szóval csak a szokásos sötétség pénzügyi és közgazdasági vonalon, ami az átlagjózsi gondolkodását jellemzi :-(
Advanced Flight 2016.02.24. 18:06:54
Dikusz 2016.02.25. 08:57:14
A posztok után a mi kommentjeink előtt láthatóak a fészbukon kommentelők hozzászólásai. Én is csak innen látom, nekem sincs. Akit érdekelhet mi van velem, annak megadom az e-mail címemet, ott tudjuk tartani a kapcsolatot.
Dikusz 2016.02.25. 09:30:57
Amikor cseréltem volna ki az igazolványt (2007), akkor visszadobta az önkormányzat azzal, hogy nem jók az adatok, menjek el a IX.ker.Anyakönyvi hivatalba. Ott volt az esküvőm 1975-ben. Akkor derült ki, hogy nem vezették be az anyakönyvbe az adatokat, ezért jöttek a hivatalos papírjaim a lánykori nevemre. Azért az ügyintéző megkérdezte, hogy biztos ott volt-e az esküvőm (nálam volt a házassági anyakönyvi kivonat is, csak úgy volt hajlandó utánanézni). Miután kiállították az új személyit már a valódi adatokkal, az után tudtam elintézni a TB-kártyát, akkor még a Teve utcában volt az ügyfélszolgálat. Ugyanaznap (2007.06.09.) intéztem az Adóhivatalban is a kártya átírását, az új adókártyámat 2013.08.07-én küldték ki.
Dikusz 2016.02.25. 10:04:56
2012.júniusában mentem nyugdíjba, szélsebesen, mielőtt lapátra tesznek év elején. Nem lett volna akadály, hogy 6 hónappal a nyugdíj előtt. A kormihivatal (én is így írtam mindig) egyik hivatalában dolgoztam 12 évet. Tron65-nek írt válaszomban láthatod mit tapasztaltam 2007-ben:) Utólag már azon röhögtem kínomban, hogy a férjem nyugodtan megnősülhetett (azt mondta: bolond lenne mégegyszer) volna, mert nem volt anyakönyvezve az esküvőnk.
Advanced Flight 2016.02.25. 13:22:56
atpijkamo129 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.25. 15:37:20
Nekem ott semmi se látszik.
atpijkamo130 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.25. 16:56:09
Ahelyett, hogy örülnél neki. Te szereted, hogy Lajosnénak hívnak???
Anyámat ugyanúgy hívják, mint engem, csak kapott egy "né" tagot. A hideg kiráz.
Cocu 2016.02.26. 18:47:12
És akkor előállt a teljesen abszurd jelenet: a percekkel azelőtt érkezett kisgyerekesek intézték soron kívül a lakcímüket, közben a 1,5 órás várakozás után a kiscsoportos gyerekemnél elfogyott a türelem, fejhangon visítani kezdett, és akkor megkérdezte tőlem egy ügyintéző, hogy "nem lehetne kicsit halkabban?". Hazudnék, ha tagadnám, hogy elégtételt éreztem :D, de nem csak én, hanem a körülöttünk ülő többi várakozó is jót derült a hivatali családbarátságon...
Mikor szóvá tettem az ügyintézőnél, ő mondta, hogy ne neki panaszkodjak, mondtam, tessék továbbadni! "Betegen dolgozom, mert berendeltek, és én nem panaszkodhatok, mert kirúgnak". (ezek után már végképp úgy éreztem, hogy alapos okom van írni a vezetőségnek...)
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.03.03. 11:25:11
@Cocu: 1. Ha várakozni kell, minden táblát, kiírást elovasunk. Már ha tudunk olvasni.
2. Ha ez a (nem alaptalan) definíció, akkor megfogjuk a 3 évest, és a karunkra ültetjük.
3. Ha úgy sem szólítanak, megmondjuk a gyereknek, hogy Kinder-tojás helyett lófaszt sem fog kapni. Ha elkezd bőgni, úgyis szólítanak, mint láthattad.
atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.03. 12:56:28
veryti 2016.03.09. 10:34:45
GQ 2016.03.11. 11:29:32
* Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.11. 11:34:38
GQ 2016.03.11. 13:40:44