Tékozló Homár

Csak gyereknek jár a gyerekmenü?

2016.07.08. 15:53 | Homár Hilda | 79 komment

pic91669.jpg

Van, aki kisétkű, van, aki csak spórolna és azért kérne gyerekmenüt. De vajon jár nekünk ilyen egy izgága kiskorú nélkül is?

Tisztelt TH!

A mai napon  - június 25 – ellátogattunk a Moszkva – ma Széll Kálmán – téren nyílt új hamburgerezőbe, a ZING-be. Megjegyzem, a tér felújítása előtt egy jó kis hely üzemelt ebben az üzlethelyiségben,a Gastland. Gondoltuk a párommal, sebaj, most eszünk egy jó hamburgert.

Már az étel megrendelésénél kezdődtek a problémák: kisétkű lévén szerettem volna egy gyerekadagot rendelni, erre az enyhén beszédhibás fiatalember megkérdezte, hol a gyerek. Erre én: sehol, én szeretném a gyerek menüt. Azt nem lehet – közölte – 12 éven felülieknek nem szolgálnak fel gyerek menüt!

Olvasson tovább!

Egy hónap alatt semmilyen érdemi reakciót nem sikerült kicsikarni a CIB ügyfélszolgálatából

2016.07.08. 10:50 | Homár Hilda | 46 komment

cib_bank_logo.png

"Az ügyfél-elégedettség számunkra kiemelkedően fontos, emiatt arra törekszünk, hogy panaszát a lehető leghamarabb kivizsgáljuk." - írja  a CIB. Ezzel csak az a baj, hogy az emberek általában jobban hisznek maguknak, mint egy céges pr-mondatnak, és az alábbi levél alapján az sem sokkal hízelgőbb a bankra nézve, ha jóindulatúan csak a második tagmondatra koncentrálunk.

Kedves Homár!

Nagyjából 15 éve vagyok ügyfele a CIB banknak. Mint egy átlagos hosszabb kapcsolat, ez is tartalmazott kisebb-nagyobb zökkenőket, de alapvetően jól működött.  De nemrég azt vettem észre, hogy hiába kapom mailben az értesítéseket a díjnettől, hogy számlám érkezett, a cibes díjnet-fiókban nem láttam őket. Amikor ez addig fajult, hogy az e-ontól már figyelmeztető sms-eket is kaptam, elszántam magam.

Június 3: Telefonos ügyfélszolgálat. Nagyon nehezen értik meg, hogy mi van, próbálják tesztelni, értem-e, hogy egyáltalán értem-e, amit kérdezek. A végén ígéret, hogy két munkanapon belül rendeződik.

Olvasson tovább!

Hopp, hát nem kitöröltem ezt a kedvezményt?

2016.07.07. 14:21 | Homár Hilda | 54 komment

vodafone_text_011808587147_640x360.jpg

Ahogy a nagy gondolkodó, Lakatos Levente is megmondta: "Nincsenek véletlenek. Aki hisz a véletlenekben, ostoba. Az ostobaságért pedig kivétel nélkül nagy árat kell fizetni." 

Arról azért igyekszünk megkérdezni a Vodafone-t, hogy hogy lehet véletlenül törölni valamit a rendszerben. 

Sziasztok,

Két előfizetésem van a Vodafone-nál. Miután a Vodafone megemelte a Red tarifák adatforgalmát (1 GB és 3 GB-ra), felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy a már meglévő szerződéseinkre mi is megkaphatjuk-e a megemelt forgalmat (alapból nekünk 500 MB és 2 GB volt). Megkérdeztem, hogy emiatt kell-e ráfizetnem (már önmagában ez zavar, hogy külön rá kell kérdezni, szerintem ezt nekik kellene mondani). Nem, semmi plusz fizetési kötelezettséggel nem jár, módosítják és ennyi. Így is lett. 

Olvasson tovább!

A pékség, ahol rúgás is jár a kifli mellé

2016.07.07. 10:24 | homar herold | 153 komment

kemence.jpg

Kutyát pisiltetni élelmiszerboltok ajtajába nem szép dolog, de levélírónk szerint neki nem is ez volt a célja, amikor kutyájával megállt a kispesti pékség előtt, hanem az, hogy bemenjen vásárolni... A fogadtatás túl szívélyesre sikeredett a tulaj részéről, kíváncsiak vagyunk, akkor is rugdosással köszöntötte volna-e a kutyát, ha az egy termetes rottweiler.

Kedves Homár!

Ma reggel a szokásos kutyasétáltatás közben éppen telefonáltam, és pont az egyik kispesti pékség mellett kellett lassítani a kutya miatt, amikor egyszercsak kiront egy jóember a pékségből, hogy "ne ide hugyoztasd a kutyádat, bazdmeg" és belerúg a kutyába.

Olvasson tovább!

A kutyulás megy, a szállítás nem annyira a Telekomnak

2016.07.06. 14:21 | Homár Hilda | 69 komment

telekom_logo_2013_svg.png

Arra a kérdésre könnyen tudunk felelni, hogy miért van olyan sok Telekomos poszt a Homáron: a T a legnagyobb ügyfélkörrel bíró szolgáltató, a nagy ügyfélszám pedig óhatatlanul is több problémás esetet hoz. Az viszont, hogy miért nem visznek ki 30 nap alatt sem egy két hétre vállalt tévét, teljes rejtély. Ahogy az is, hogy miért nem próbálnak emailben (is) kommunikálni a gördülékenység jegyében.

Kedves Homár,

Már rég óta követem a blogot. Eddig csak értetlenül olvastam a T birodalom ellen irányuló posztokat. Sosem értettem,hogy lehet ilyen problémák, hiszen én maximálisan elégedett voltam velük. De mint mindenkit, engem is utol ért a végzet. Maradjunk nagy vonalaknál.

A történet hónapokkal ez előtt kezdődött, amikor kaptam egy nem megfelelő számlát tőlük. Az ügyfélszolgálatos azt ígérte, hogy az adott tételt egy későbbi számlámon jóvá írják. Hát mondanom sem kell, hogy ez nem történt meg. Miután megkaptam a következő számlát, melyben szintén nem volt az ígért tétel, felhívtam őket. Egy igen érdekes, és munkájához nem értő ügyfélszolgálatossal akadtam össze. Sikerült, úgy megoldani a hűséghosszabbításos jóváírós problémámat, hogy majdnem egy hétvégén keresztül nem volt gondom sem a tv-re, sem az internetre, sem a telefonra. Hiszen nemes egyszerűséggel elment.

Olvasson tovább!

Rendőrt hívtak a szállítók a molnárkocsijuk miatt, ahelyett, hogy felvitték volna a mosógépet

2016.07.06. 09:59 | Homár Hilda | 146 komment

via GIPHY

Reméljük, nem öltek meg, raboltak ki, veszett el vagy ütközött össze a hatóság potyakitérőjének ideje alatt senki és semmi a kerületben. Pff.

Kedves Homárosok! 

Történt, hogy a mosógép bemondta az unalmast, s a javítás várható 70 ezres költsége arra sarkallt, újat vegyünk. Inkább valamivel márkásabbat, megbízhatóbbat az előzőnél, ami 4 év átlagos használat után hagyott cserben. 

Némi informálódás után, profi tanácsadást követően az AEG Márkaboltra esett a választás, házhoz szállítással, a rossz gép elvitelével. Rákérdeztem, felhozzák-e az emeletre, illetve mi a teendő a régivel. A régit elég csak lekötni a vízről. Emelet? Hivatalosan nincs benne a megállapodásban, de segítőkészek a szállítók és ha nem egy lehetetlen szűk csigalépcsőről van szó, természetesen felviszik. Amennyiben így van, megrendelem, hiszen a kamasz lányommal ketten nehezen húznánk fel a gépet az emeletre. Persze, persze..

Na persze.

Olvasson tovább!

Imádkozzon, hogy minden stimmeljen a cipővel, ha az Ecipő.hu-tól rendel!

2016.07.05. 16:50 | Homár Hilda | 36 komment

screenshot_2016-07-04_13_48_58.png

A webshopos vásárlás sok veszélyt rejt magában, így érdemes alaposan utánajárni egy-egy ismeretlen e-bolnak, mielőtt rendelésre adjuk a fejünket. Ez azonban néha nem is olyan egyszerű. Vegyük például a fb-on az elmúlt hónapokban erőteljes kampányt folytató  Ecipő.hu-t, amivel kapcsolatban ezzel a poszttal már meg is dupláztuk a független oldalon megtalálható vélemények számát. (Eddig ez a gyakorikerdesek.hu oldal árválkodott a témában.) Az egyébként az ecipo fb-ja alapján is látszik, hogy a bajok akkor kezdődnek, ha valami miatt vissza kell küldeni a cipőt.

Kedves Homár!

Szeretnék megosztani egy történetet a publikummal, hátha tanulságos lesz másoknak is.

Május 12-én arra adtam a fejemet, hogy rendelek magamnak egy pár cipőt az ecipo.hu webáruházból. Ebben az időben zajlott a Joy-napok, így 1-2 kereskedő igen jó áron kínálta a portékáit. Ez történt az ecipo oldalán is. Ennek örömére eldöntöttem hogy "ismeretlenül" rendelek tőlük.

Egy valami aggasztott csak. Mi van ha nem jó a méret? Se baj, a 14 napos elállás majd "segítségemre" lesz. Bíztam benne, hogy nem lesz gond a lábbelivel. Ettől függetlenül fellapoztam az Ászf-t, hogy mit írnak. Tetszett amit láttam, ugyanis 30 napos elállást biztosítanak a vásárlók részére. Bár ami 14 nap alatt nem lesz jó a lábadra, az 30 nap alatt sem fog megváltozni. Még egy apró megjegyzés:

Olvasson tovább!

Helyjegy nélkül maradt utasok, orditozó felügyelő és ablakát vesztett vonat indult Debrecenbe

2016.07.05. 12:01 | Homár Hilda | 71 komment

mav_logo.jpg

Franciska szerintem azon a ponton kicsit igazságtalan, amikor a jegykezelők ellenőrén kéri számon az ablak és kerete közti váratlan szakítást csak azért, mert korábban az előtt álldogált az illető, de ezt leszámítva az egész helyjegy-nem helyjegy téma elég erős.

Kedves Tékozló Homár!

Csupán a nagyobb nyilvánosság miatt szeretném megosztani Önökkel nyílt levelünket, amit a Máv Zrt.-nek címeztünk. Íme teljes egészében, változtatás nélkül:

Kedves MÁV Zrt.!

A szombaton (2016.07.02) tapasztalt nagyszerű élményemet szeretném Önökkel megosztani, és néhány kérdést feltenni az ügy kapcsán.

Aznap reggel Kőbány-Kispest állomásra érkeztünk vőlegényemmel, hogy onnan utazzunk tovább a Latorca IC menetrendszerinti vonatukkal. Mivel kevesebb mint 10 perc volt hátra az indulásig, a pénztár előtt pedig legalább 10-12 ember sorakozott, ezért a jegykiadó automatából vettük meg a menetjegyünket. Ki is választottuk név szerint a Latorca IC-t, valamint a 33%-os kedvezményt a dolgozói bérletre. Már elsőre feltűnő volt a rendkívül kedvező ár, valamint a tény, hogy nem lehetett Hely- és Pótjegyet választani a menetjegyünkhöz.

Olvasson tovább!

Paprikasprayvel fújta le a kidobóember a hülye albatroszt és barátját

2016.07.04. 15:15 | Homár Hilda | 153 komment

screenshot_2016-06-30_16_05_29.png

Se köpni, se bunkózni nem szép dolog, de ezt kezelni - pláne egy minden bizonnyal ittas, tehát nem teljesen beszámítható állapotú személy esetében - épp egy biztonsági szakembernek kéne a legjobban tudnia. 

Kedves Homár!

A tegnapi este a Klikk gasztróbisztró előtt történt egy eset, ami feltette az i-re a pontot.

Többször voltam már a Klikk-ben, ami a Gozsdu udvar területén található, no nem jökedvemből, hanem általában már csak az volt nyitva, ott volt csak zene, vagy a társaság valamelyik tagja ellenállhatatlan vágyat érzett arra, hogy túlárazott ócska koktélokat szürcsölgessen, mer' hú de jó.

Eddigi tapasztalataim: Absolut vodka helyett a bárpultos rendszeresen russian-t üt fel, ami a többszörösébe kerül, a biztonságiőr, amikor úgy dönt, 50 perccel a zárási idő előtt, levág eléd két műanyag poharat, hogy zárunk, menjetek ( persze ezt megelőzően 2 perccel, még kiadták a vodka szódát.) Azt, ahogy a kisebbségieket, rosszabbul öltözötteket, nem engedik be, mondanom sem kell. A kiszolgálás emellett hihetetlen lassú, a kétezresből nem tudok visszaadni effektus itt is megfigyelhető, rejtett költségnek ott a felszolgálási díj, nem emlékszem, pontosan, hogy hány százalék, de meglepően sok azért a két méterért amit a pultosnak meg kell tenni.

Olvasson tovább!