Tavaly szeptemberben - még Helpy néven - indult az online takarítóközvetítő Rendi.hu, ami fantasztikus érzékkel vette észre a piaci rést a kiszámítható, megfizethető és megbízható házi takarítószolgálat piacán. A ma már több vidéki nagyvárosban is elérhető cég villámgyors karriert futott be. Olvasónk levele alapján talán túl gyorsat is, és már, nem tudják tartani a lépést az igényekkel.
Kedves Rendi Csapat!
Őszintén szólva meglehetősen csalódott vagyok, két okból is:
Egyrészt értelemszerűen azért rendeltem takarítást, mert szükségem van rá. Adott időpontban. Adott munkák elvégzésre vonatkozóan. És azt hiszem kifogástalanul megértő és tündibündi voltam, amikor az első ízben 08.19.-re rendelt takarítást Önök lemondták 1 nappal korábban arra hivatkozva, hogy megbetegedett a takarító. Nem mondom, hogy nem fordult meg a fejemben, hogy egy ilyen helyzetet illene tudni kezelni, de túlléptem rajta és továbbra is őszinte lelkesedéssel, bizalommal telve egyeztettem le az újabb időpontot 08.26.-ra. Még a kárpótlásként felajánlott hűtőszekrény tisztításnak is örültem. De hogy másodjára is, egy fél nappal a legyeztetett időpont előtt lemondják AKÁRMILYEN indokkal (ami jelen esetben a takarító felmondása volt) az egyébként elvállalt takarítást, ez most nagyon fáj.