Tékozló Homár

Már az Ikeában sem lehet bízni?

2016.09.16. 10:38 | Homár Hilda | 66 komment

screenshot_2016-09-16_10_34_42.png

Látják ezt a szép, rendezett, letisztult konyhát? Na, hát NIkié egész biztosan nem így néz ki, pedig ikeás elemekből ikeás kollégák lemérése után gyártva, ikeás szakik rakták össze.

Kedves Homár!

A történetem tavaly tavasszal kezdődött, amikor is úgy döntöttem, hogy az IKEAból szerzem be az új konyhabútorom, egy "Personlig" konyhapulttal kiegészítve, mivel a készen kapható darabok nem voltak megfelelőek az elképzeléseimnek. Gondoltam az IKEA nem tűnik el egyik napról a másikra, 25 év garanciát ígér, azért az már csak jelent valamit, megéri azt a plusz pénzt nekem hogy ne egy kisvállalkozót kelljen hajkurásszak, ha valami probléma merülne fel.

Olvasson tovább!

Nem mind fehérarany, ami ezüst, sőt, konkrétan semmi

2016.09.15. 09:46 | Homár Hilda | 154 komment

shutterstock_203210746.jpg

Az ember azt gondolná, hogy ha nem a piacon, hanem egy bevásárlóközpontban lévő ékszerboltban veszi a szerelmi zálogot a csajának, nagy meglepetés legfeljebb akkor éri, ha a nő váratlanul nemet mond, erre tessék! Reméljük az ügy végül csak egy fura sztori marad a családi legendáriumban.

Barátnőmnek szülinapja alkalmából megkértem a kezét egy nagyon szép gyűrűvel, amit Budapesten az Árkádban vásároltam egy ékszerboltban.

Sajnos közben kiderült, hogy az ékszer, amit fehéraranynak adtak el, egy kb 6000 forintos ezüstgyűrű!! (A barátnőm műkörmös, és az egyik vendége ékszerboltban dolgozik, látta az ujján, mondta, hogy milyen szép, ők is árulnak ilyen ezüst eljegyzési gyűrűt. A baratnőm mondta, hogy ez fehérarany, erre a hölgy megnézte, mi van belülre írva, és az az ezüst száma. Ezután a baratnőm elvitte még egy ékszerboltba is, ott is azt mondták, hogy ezüst, vigyük vissza, és ha nem veszik vissza, tegyünk feljelentest.)

Olvasson tovább!

Bookingon tervezel, euróban fizetsz

2016.09.14. 15:22 | Homár Hilda | 65 komment

39e56071c1e15afc522a03600c66360e.png

Nekünk eddig soha nem volt nagy eltérés a bookingos ár és a ténylegesen fizetendő között, de persze ez nem jelenti azt, hogy nem gyakori. Aki szokott Booking.com-on foglalni, bökjön már legyen szíves alul a mini közvéleménykutatásunkon!

Tisztelt Tékozló Homár!

Különösebb hozzáfűzni valóm nincs a mellékelt levélhez, amely az ajánlati ár és a tényleges kifizetés közti jelentős különbséget takarja. A kifogásolt összegek természetesen az alapárakat érintik. Mi sem természetes, hogy nem válaszoltak, azt sem , hogy majd utána néznek. Közben kérték az elégedettségi kérdőív kitöltését. Gondolhatják….

Olvasson tovább!

Korfun hagyta utasát a Wizz Air

2016.09.14. 11:04 | Homár Hilda | 143 komment

wizz_air.png

Aki már olvasott Wizz Air panaszt nálunk, annak sok újdonság nem lesz ebben a sztoriban, hacsak az nem, hogy az összes klasszik utaskiborító hiba benne van. Tanács hamarosan érkezik.

Tisztelt Tékozló Homár!

Levelemmel részben a nyilvánossághoz fordulnék tanulságként, másrészt Önökhöz tanácsért! A történetünk a következő: 

Egy nagyszerű nyaralást terveztünk Corfu szigetére. Ennek érdekébe, 2016.07.05.-én vásároltam a WizzAir weboldalán 2 főre repülőjegyet  08.28 Budapest-Corfu;09.07. Corfu-Budapest útirányba. Amint a dátumból látható a visszaúthoz képest, 2 hónappal előre fizettem!!! Nos az internetes utasfelvétel 30 nappal utazás elött lehetséges, én 07.29.-én megcsináltam az utasfelvétel, némi módosítást is kellett kérni az ügyfélszolgálattól, mert a rendszerükben rosszul szerepelt a nevem. Corfu repülőtérre nem lehet internetes utasfelvételt indítani! Itt elvileg repülőtéri utasfelvétel van. 

Olvasson tovább!

Nesze semmi, fogd meg jól!

2016.09.13. 15:03 | Homár Hilda | 47 komment

penny_market_logo_svg.png

Hát ez a szülinapi nyereményeső nagyon melósan sem akart a lelkes vásárló nyakába zúdulni! 

Kedves Hilda!

A Penny születésnapi játéka kapcsán lenne pár észrevételem.

A játékról annyit, hogy a blokkokon levő adatokat kell feltölteni, cserébe ajándékokat nyerhetünk. Nos, a feltöltésekért kedvezményes kuponokat is felajánlott letöltésre az oldal, és én a Líra könyvesbolt kuponját választottam, amit online vásárlásra is használhatok. Gondoltam veszek a kölyöknek mesekönyvet vagy színezőt.

Már az sem tetszett, hogy a kupont csak pár napig lehetett felhasználni. Oké, majd hamar letudom a rendelést. A kupon 25 % kedvezményre és ingyenes házhoz szállításra jogosít, és csak könyv kategóriában használható fel. Csillagozva kiemelték, hogy akciós könyvekre nem vonatkozik.

penny.jpg

A meglepetés akkor ért, amikor a Líra weboldalát böngészve észrevettem, hogy 95%-ban csak akciós könyvekkel van tele az oldal!!! Szinte minden könyv árát csökkentették. Több órámat pazaroltam el arra, hogy valahol találjak értelmes nem akciós könyvet, de sajnos nem sikerült.

Hát, ingyen semmit sem adnak, és valóban, itt semmit sem adtak, illetve csak egy kupont, amit nem lehet felhasználni. Gratulálok a Pennynek! Csatolom a kuponról készült képet. 

Üdv:

Bogi

Kicsire nem ad a MÁV

2016.09.13. 10:42 | Homár Hilda | 68 komment

mav_logo_1.jpg

Valószínűleg a MÁV könyvelésében a Zirc és Porva-Csesznek között évente ingyen utazók  egy szabadszemmel láthatatlan összeget jelentenek csak, de az országban biztosan nem a Cuha-völgy az egyetlen offline hely, szóval csak kéne ilyen esetekre valami generális megoldást.  

Kicsire nem ad a MÁV

Azt gondolnánk, hogy a budapesti elektronikus jegyrendszer késlekedése (csődje?) valami különleges dolog Magyarországon. Nézzük meg akkor a MÁV-ot, ahol ez már megbízhatóan működik.

Van egy kisváros (Zirc), amelynek a vasútállomásán évekkel ezelőtt megszűnt a jegykiadás. A felszállók a jegyeiket a kalauznál vehetik meg, az ő online jegykiadó készülékén (terminálon és nyomtatótáskán) keresztül. 

A kisváros viszonylag ismert és kedvelt turisztikai térségben található. Egyik irányban különösen sokan szoktak utazni kirándulószezonban.

Olvasson tovább!

Ázott parkettának nincs gazdája

2016.09.12. 09:40 | Homár Hilda | 60 komment

p_20160716_115415.jpg

Én mélyen együttérzek Gáborral, de őszintén szólva nem látom, hogy ezt a csatát megnyerhetné. Szakértőink válaszát még várjuk, valószínűleg arról fog szólni, hogy a vásárlás után mindig le kell ellenőrizni a terméket, mert aztán egy hónap múlva nehéz bizonyítani, hogy nem nálunk ázott el.

Abban az ügyben fordulok önökhöz hogy 2016.06 09 én vásároltam az Etik pont Nyílászáró Fészekrakó 96 Bt nél . KAINDL tipusu laminált padlót . A lerakásra 07. 13 . án került sor ,azaz csak került volna mert ekkor szembesültem azzal,hogy  kibontás után  a laminált padló ázott !

25 db csomagból 16db  csomag ázott ,ezáltal a tökéletes illeszkedés nem lehetséges. Telefonon bejelentettem az esetet ,az Etikpont írásban is továbbította a panaszt de mind őket ,mind engem is elutasított a területi képviselő. 

Olvasson tovább!