Tékozló Homár

...a szívem majdnem megszakad

2016.11.11. 15:18 | Homár Hilda | 92 komment

shutterstock_66197536.jpg

M. barátunk levelén átsüt az elemi indulat és düh, ami minden látható önfegyelmezési kísérlet ellenére néha felkiáltójelekben, néha nagybetűs szövegrészekben, néha meg finom káromkodásokban kulminálódva tör utat magának. Szegény, reméljük nem kapott infarktust végül Csornán. Azt megkérdezzük, hogy ilyen esetekben miért nem jár vissza a jegy ára függetlenül attól, hogy regionális vagy többszáz kilométeres útra szóló volt.

Üdvözlet!

Először is: káromkodva, otromba módon szeretném kifejezni, hogy mennyire ideges vagyok amiatt, ami történt, de nem fogom. Legyünk konstruktívak.

Történt ugyanis, hogy a szokásos módon, Sopronból Szanyba szerettem volna hazajutni a Sopronból 15:45-kor induló személyvonattal, melyre Csornán csatlakozást ígért Elvira. Csornán leszállva harmad magammal észleltük, hogy a pápai vonat elment. Nem várta meg... tekintettel arra, hogy ez az egyetlen vonat Pápa felé nincs más lehetőségünk hazajutni.

Olvasson tovább!

Imrének sikerült megszabadulnia a Note 7-jétől!

2016.11.11. 10:42 | Homár Hilda | 38 komment

shutterstock_289577786.jpg

Mindig örömmel követjük egy-egy ügy alakulását, főleg, ha valamiről kiderül, hogy hepiend felé araszolt vagy nyargalt (nagy ritkán), így külön örültünk Imre levelének, aki lelkesen számolt be a fejleményekről. Arról, hogy a levele mégse boldog ügyfél taget kapjon, a Telenor gondokodott. Imrének ugyanis mint az egyszeri viccben volt egy jó híre - meg egy rossz.

Üdv ismét!

Örömmel tudatom Veled, hogy a Galaxy Note7 készülékemet a mai napon végre sikeresen kicserélte a Telenor, azonban egy kis keserűség most is keveredett a dologba:

A Telenor tájékoztatása szerint a volt Note7 tulajok kapnak 30.000 Ft kártérítést, amennyiben másik Samsung készülékre váltanak. A szomorú az, hogy erről a helyszínen SEMMIT nem tudtak, de mint kiderült, hírlevélben ezt az infót megkapták, de arról már semmi információt nem kaptak, hogy ezt miképp kell aktiválni illetve jóváírni. Kérték hogy menjek vissza később, és addigra talán tudnak majd valamit. Ezt természetesen nem fogadtam el, mivel nincs kedvem újabb 70km-t autókázni. Így sajnos 30.000 ft buktával távoztam az üzletből.

Olvasson tovább!

Bőrönd beltéri használatra

2016.11.10. 12:02 | Homár Hilda | 147 komment

unnamed.jpg

Na, ennél jobb ma már nem lesz. Az E-koffer.hu vagy ráérzett egy törpeminoritás - a kizárólag otthoni használatra alkalmas gurulós bőröndökre vágyók - eddig elhanyagolt piaci igényére, vagy egyszerűen tojik rá, hogy milyen termékeket árul, cserébe viszont a felelősséget se nagyon akarja vállalni értük. Ennek megfelelően tekintsünk rá ezentúl.

Nyáron rendeltem az E-koffertől 3 bőröndöt.

kb 300 m-t húztuk a parkolótól a szállóig és vissza. A vissza úton egyszerűen szétolvadtak a kerekei. Próbáltam reklamálni. A harmadik levelemre (amiben a fogyasztóvédőket is megemlítettem) válaszoltak: A vásárlási feltételek közt szerepel, hogy ennek a bőröndnek a kerekei csak beltéri használatra alkalmasak. - és tényleg! Le van írva. Így én nem tehetek semmit, hiába gondoltam, hogy egy bőröndre azért tesznek kereket, hogy .... Ha leírják, hogy nem, akkor igazuk van. Én vagyok a hülye, hogy nem olvasom a vásárlási feltételeket. Tehát, ha valaki szeretne bőröndöt, amit a szobában húzkodna, nyugodtan keresse az e-koffer oldalát!

Csak, hogy lássátok, miről beszélek, mellékelek egy képet.

A.

UPDATE

Levelet kaptunk az E-koffertől, amit kérésüknek megfelelően közlünk. Ebben ugyan egy 4 kerekű bőrönd nem rendeltetésszerű használatára vonatkozóan kaptunk információkat, míg olvasónk konkrétan beltéri használatot említett levelében a kerekekkel kapcsolatban, de rákérdeztünk a dologra, reméljük, hamarosan megkapjuk a választ. Örömmel realizáltuk ezzel együtt, hogy a levél és a benne leírtak szerint felajánlott csere vagy visszafizetési lehetőség alapján egyáltalán nem igaz, hogy ne vállalnák a felelősséget a termékeikért.

Tisztelt Homár Hilda!

Mivel webshopunkkal kapcsolatban negatív poszt jelent meg a blogjában válaszolni szeretnék önnek.

A kérdéses ügyben a teljes igazsághoz tartozik hogy a 4 kerekes bőröndöket 4 keréken kell használni attól függetlenül hogy milyen anyagból készültek bármilyen viccesen is hangzik, és valóban van piaci igény műanyag olcsóbb bőröndökre, amelyekre egyszerűen jobban oda kell figyelni a használat során, és sok évig használhatóak, ahogyan nagyon sok vásárlónk használja is évek óta. A 4 keréken való használatot bármelyik nagy bőröndgyártó márka kéri a vásárlóktól a garancia biztosításához.

A kérdéses vásárló nekünk küldött több képet amelyen egyértelműen látszik hogy a bőröndöt 2 keréken megdöntve használták. Egy 30 kg-al megpakolt bőrönd súlyát a 2 kerékre helyezve a kerék idő előtti kopásához vezet, ez nem rendeltetés szerinti használat. Ezt bármelyik bőröndgyártó márka kéri a vásárlóktól, illetve egy bevizsgálás után is a nem rendeltetés szerinti használatot fogják megállapítani.

Úgy gondolom hogy a posztjában megfogalmazott cinikus és a cégünkre nézve sértő kifejezések nem állják meg a helyüket, nem " tojunk " arra hogy milyen termékeket árulunk, illetve az a megállapítása hogy ezek után így tekintsenek cégünkre kifejezetten sértő. Több ezer elégedett vásárló megnyugtat arról minket,hogy az általunk működtetett webshop mindenben megfelel a vásárlói igényeknek, amelyet folyamatosan tökéletesítünk. Minden vásárlói panaszra megfelelően válaszolunk és kezelünk.

Ettől függetlenül a vásárlónak felajánlottunk egy 5 év garanciával rendelkező bőröndszett cseréjét, vagy az összeg visszafizetését, mivel ennek a lejárató ügynek szeretnénk pontot tenni a végére. Erre a mai napig nem reagált.

Tisztelt Homár Hilda! Javaslom önnek hogy mielőtt posztol egy panaszt előtte legalább a másik oldaltól kérjen reagáló e-mailt amiben a másik oldal is elmondhatja a véleményét és nem egyből a tisztességes cégek mocskolódásával kezdődjön a poszt.

Kérem a poszt eltávolítását, vagy a válaszom megjelenítését az oldalon.

Várom válaszát!

Tisztelettel:

Kalapos Tamás
Etaska.hu Kft

Update 2.

Megkaptuk a választ a 4 kerék vs. beltéri bőrönd kérdésre, és arra is, hogy vajon kinek és mire lehet jó egy csak beltéren húzható koffer:

Egyrészről igaz a beltéri használat, amit műanyag kerekű bőröndöknél jelzünk és a használati útmutatóban mellékelünk a vásárlóknak: "A bőrönd kerekei műanyagból készültek ezért beltérben rövid helyváltoztatásra alkalmasak, durva felületen a  kerekek elkophatnak." Ebben az esetben is ez volt az első válaszunk, a képek vizsgálata után láttuk hogy a húzókar felöli 2 kerék kopott el, tehát 2 keréken húzták a bőröndöt. Illetve a 300 méteren így elkopott kerék is sántít... Ez egyébként jellemző látvány napi szinten az utcákon amikor a kollégista lányok szinte a teljesen elkopott kerekű 4 kerekes  bőröndöket 2 keréken szinte a bőrönd hasán húznak....

Pl.: Bepakolok és és épületen belül használom a kerekén a bőröndöt utána felemelem és kézben viszem. Ezt alkalmankénti utazáshoz ajánljuk, bepakolom kitolom az autóig ott berakom az autóba, majd pl a szállodáig kézben viszem. Repülős utazáshoz semmiképpen nem ajánljuk, mivel a bőrönd anyaga is műanyag, ezt a vásárlóinknak  is elmondjuk.

Ez egy ilyen bőrönd ennyit tud, emellett természetesen nagyon sok bőröndmárkát forgalmazunk persze ott az ár egyből a duplája, a választás a vásárlón áll, ezért próbáljuk minden lehetőséggel tájékoztatni a vásárlókat. Sok vásárlónk jelezte már hogy tudja hogy műanyag, de meg van elégedve vele , alkalmankénti utazáshoz neki tökéletesen megfelel odafigyelve, hogy milyen felületen húzza 4 keréken a bőröndöt.

A bőrönd kerekei egyébként cserélhetőek amennyiben elkopnak, pl egy budapesti javítócentrumban.

Az oldalunkon egyébként az eset miatt Figyelem: felszólítással minden ilyen terméknél kiírjuk hogy a bőrönd kerekei műanyagból készültek, kerekein húzva csak beltérben használhatóak, ez a megrendelő lapon és a számlán is jól látható helyen olvasható.

Kalapos Tamás
Etaska.hu Kft

UPDATE 3.
Olvasónk is beszámolt a fejleményekről:

 

Tegnap kaptam tőlük egy levelet: 

Kedves Andrea!

A bőröndszettel kapcsolatban szeretnénk felajánlani önnek egy 5 év garanciával rendelkező bőröndszettet , amely valóban kültéren is használható: 
http://www.ekoffer.hu/yearz_borond_szett_spinner_4_kereku_valtozat_ribbon_5_ev_garanciaval_raspberry_szinben_6022

Az eredetileg vásárolt bőröndszett árát beszámítjuk a vételárba és kiszállítjuk önnek. Amennyiben nem felel meg önnek a felajánlott bőröndszett, kérem küldjön egy számlaszámot ahova visszautalhatjuk az ön által vásárolt bőröndszett árát. Egyben szeretnénk megjegyezni hogy valóban van piaci igény az olcsóbb műanyag bőröndökre, amiben igaza van hogy a webshopunkban ezt jobban látható helyen kellene közölni, amit meg is teszünk.

Üdvözlettel:
ekoffer.hu

Nem tudom, hogy Önök keresték-e meg őket, vagy a facebookon posztolt beszámolóm hatására írták-e, de úgy tűnik az én ügyem megoldódik, de főleg úgy tűnik, jó ha nem hagyja magát az ember. 

Köszönöm, hogy foglalkoztak az ügyemmel!

Üdvözlettel:

Andrea

Még mindig nem bánik túl jól utasaival az Orangeways

2016.11.09. 13:32 | Homár Hilda | 41 komment

screenshot_2016-11-09_13_12_14.png

Hónapok óta nem láttál orangwayses posztot a Homáron, és már azt hitted, hogy végre normálisan működik vagy nem is létezik a cég? Háhá! Micsoda tévedés!

Sziasztok!

Igazából nem kirakandó posztot szeretnék írni, hanem tanácsot kérni, mivel látom elég sokan estek hasonló hibába mint mi.

A mi buszunk augusztus 26-án ment volna Krakkóba és 28-án jött volna vissza terv szerint, de törölték mindkét járatot pár nappal az utazás előtt. Mondanom se kell, azóta is futok a pénzünk után, de most már válaszra sem méltatnak.

Van bármilyen hatóság ahol lehet segítséget kapni/kérni?

Olvasson tovább!

Nesze semmi, fogd meg jól!

2016.11.08. 15:19 | Homár Hilda | 43 komment

wizz_air.png

Trükk vagy technikai zűr? Vajon mitől fut nem létező oldalra a WIZZ ingyenes Discount Standard Club értesítője? (Az éves tagság alapból 29, 99 eur, vagyis kicsit több mint 9000 ft.) Kommentbe írja be legyen szíves, akinek volt valami tapasztalata mostanában az ügyben!

Kedves Homár,

Van hogy Wizzair-el utazom, és elég viccesnek tartom hogy az utóbbi időben már három promóciós email-t is kaptam miszerint:

Örömmel értesítjük, hogy a legutóbbi foglalásával (foglalási kód: ******) jogosulttá vált az INGYENES WIZZ Discount Standard Club-tagságra!

blablabla

Az ingyenes tagság aktiválásához kattintson a lenti gombra, majd jelentkezzen be myWizz-fiókjába:

Olvasson tovább!

Se számla, se válasz, a T meg majd beáraz

2016.11.07. 15:16 | Homár Hilda | 82 komment

75585-lost-love.jpg

István az ágytól-asztalól-facebooktól gondolat jegyében nagyon szeretne mielőbb minden közös ügyet lezárni egykori szolgáltatójával, és ezért tesz is dicséretesen proaktív módon, de a Telekom úgy látszik még nem készült fel a szakításra.

Kedves Homár!

Az alábbi nagyon tanulságos kis történetet szeretném Veled megosztani. Kár nem ért ugyan (majd fog?:), de mindenképpen érdekes a dolog.

Történt, hogy 2016. szeptemberében úgy döntöttünk (mármint a nejem és én), hogy a Telekomnál lévő mobil előfizetésünket átvisszük egy másik szolgáltatóhoz. Ahogy a számot ’fogadó’ cég javasolta, bementünk a Telekom egyik ügyfélszolgálatára adatokat egyeztetni – ti. ha eltérőek a személyes információk, akkor meghiúsulhat a számhordozás- , és egyúttal meg is kérdeztem az ottani, amúgy nagyon kedves kollégát, hogy mi a menete a számhordozásnak, hogy lesz az elszámolás. Ő úgy tájékoztatott, hogy a sikeres számhordozást követően kb. 2 hét múlva fogok kapni egy számlát, amin a teljes befizetendő összeg szerepelni fog, fizessem be és elbúcsúztunk egymástól. A sztorihoz hozzátartozik, hogy a havi díjakról csak e-számlát kaptunk az online ügyfélszolgálaton a személyes fiókunkba, az alapján fizettünk átutalással, a sok év alatt sosem késve a fizetéssel.

Három nap múlva a számhordozás megtörtént. Sikersztori? Részben.

Olvasson tovább!

A Tesco szerint a nőnek a konyhában a helye

2016.11.07. 11:28 | Homár Hilda | 161 komment

shutterstock_430164025.jpg

Itt a november, végérvényesen beléptünk a karácsonyi akciók és reklámok időszakába. Ennek terméke az alábbi Tesco-akció is, amiben megpróbálják ugyan a Mikulás segédeire tolni azt az ókonzervatív hozzáállást, ami szerint a nőknek szóló karácsonyi ajándékcsomag főleg onnan ismerhető fel, hogy háztartási gépeket és konyhai eszközöket tartalmaz, de ne legyen kétségük afelől, hogy ezt valójában nem a kis krampuszok, hanem a áruházlánc marketingesei gondolják így. Nem kell ahhoz feministának lenni, hogy fennakadjon ezen az ember. Elég, ha szeret játszani. 

Kedves Homár,

Azt hiszem, nem sok kommentárát kell főzni az alábbi Teszkós poszthoz, ami a mai napon a FB-on látott napvilágot.

screenshot_2016-11-07_10_21_39.png

Egyértelműsíti, hogy hol tartják a nőket a helyükön. A legrosszabb talán az az egészben, hogy a női társadalom nem egyöntetűen kéri ki magának a dolgot, hanem még mellé is áll.  A biztonság kedvéért egy screenshot is, ha netán törölnék a posztot.

Zsolt