A címben szereplő mondat valamilyen variánsát jó hangosan a tömegbe kiáltva szégyenítette meg egy buszsofőr az utasát. Elég megalázó szitunak tűnik, bár a dohányfüst szaga meg markánsan kellemetlen bír lenni zárt térben, pláne, ha mondjuk földbe gyepált levélírónk esetleg épp a felszállás előtt nyomta el a csikket. Kinek van igaza? Megkérdezzük a BKK-tól. Addig is alul bökhet mindenki, a hozzá legközelebb álló véleményre!
Üdv.
Az alábbiakban elküldöm a mai napon történt megdöbbentő eseményre való reakciómat.... Ezen levél a BKV ügyfélszolgálatra lett továbbítva. Sajnálom, hogy ilyen emberekre megy el a jegyem ára....
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
A mai napon utaztam az Önök 20E, MHK-919 frsz.-ú járatán, kórházból hazafelé jövet.
A Tél utcai megállónál a buszvezetőjük (kb. 12:15-kor) letegezve, fennhangon, a többi utas által is jól hallhatóan szólt, hogy - mivel dohányos vagyok - szerinte bűzlök, mint egy hamutartó, és üljek arrébb tőle. Szeretném megemlíteni, hogy NEM HAJLÉKTALAN, NEM KISEBBSÉGI, NEM ITTAS voltam, vagyok! Továbbá, mielőtt kitalálná valaki: nem munkás, hanem tiszta, frissen mosott ruhában voltam!
Mivel ez szerintem tűrhetetlen magatartás a sofőr részéről, ezért jelen panaszomra várom mielőbbi (15 napon belüli) reagálásukat.
Tisztelettel:
UPDATE
Olvasónk szeretne hozzáfűzni néhány gondolatot a kommentekhez:
Üdv.
Először is, köszönöm, hogy megjelent a levelem, még soha életemben nem írtam ilyet; illetve, még soha nem történt velem ilyen megalázó eset, pedig túl vagyok a negyedik x-en...
Olvastam a reagálásokat. Nem szerettem volna kommentelni, ezért ide írom a kiegészítést.
Mint említettem, kórházból jöttem - Nyírő Gyula kórház - , ezért a szegedi úti megállóban szálltam fel a buszra (sajnos, van egy elég csúnya űlőideg-gyulladásom, ami a bal lábam teljes zsibbadásával jár). Ezért kifejezetten örültem, hogy rögtön a (zárt) vezetőfülke mögé le tudtam ülni.
Egy gondolat erejéig visszatérnék a dohányzásig. Én úgy saccolom, kb. 1-1,5 kilométer lehet a táv a kórház bejárata és a buszmegálló közt. 18 éves korom óta dohányzok, de mindig kínosan ügyeltem arra, hogy senkit ne zavarjak ezzel. Buszmegállóban, aluljáróban, illetve emberek közt soha nem gyújtottam rá - még akkor sem, amikor az ilyesmi nem volt tilos. És ugyanez igaz a csikkek eldobálására is. Ha végképp nincs a környéken szemetes, akkor csatornába dobom, de soha nem az utcán szórom szét.
Tudomásom szerint a kerületben kamerarendszer üzemel, így az egész visszakereshető; többek közt az is, hogy nagyjából 10 perc telt el a cigarettám eloltása, és a buszra szállásom közt...
Ahogyan azt írtam is, az eset 3 megállóval később történt, de szerintem az egész visszanézhető a buszon levő kamerák felvételéből ...
Természetesen rögtön hívtam az ügyfélszolgálatot (10 perc 59 másodpercig várakoztam a kapcsolásra) , amikoris hazaértem, és azonnal megírtam ezt az üzenetet.
Ismételte köszönöm a figyelmüket / figyelmeteket:
További minden jót!
UPDATE márc. 6.
A posztot elküldtük a BKV-nak is, az alábbi kérdésekkel:
- helyesen járt el a sofőr?
- ha igen, akkor az utazási feltételek melyik pontja szerint járt el?
- ha nem, lesz következménye?
- van a járművezetőknek viselkedési kódexe, kapnak valami segítséget abban, hogyan kezeljenek utasokat ill. helyzeteket munka közben?
Megjött a válasz:
Tisztelt Homár Hilda!
Köszönjük megkeresését, melyre az alábbi tájékoztatást adjuk.
A bejelentésben érintett járművezetőt meghallgattuk, aki az alábbiakat nyilatkozta:
Valóban utazott nála egy utas, aki a vezetőfülke mögötti ülésre ült le; kellemetlenül dohányszagú volt, ami miatt már majdnem rosszul lett munkatársunk, ezért udvariasan megkérte, hogy legyen szíves hátrébb ülni, mert ez nagyon zavarja. Kollégánk végig udvariasan kommunikált az utassal, aki kérésére arrogáns hangnemben válaszolt. Az autóbusz vezetője a történtekkor a BKK forgalomirányítást azonnal értesítette, és tájékoztatta a kellemetlen szituációról. A konfliktust munkatársunk ezzel lezártnak tekintette, és tovább végezte a munkáját. Autóbuszvezetőnk a nyilatkozatában elmondta, szóba sem került, hogy hajléktalan, kisebbségi vagy ittas lett volna az utas. A buszvezető a panaszost az utazásból nem zárta ki, ennek kérdése fel sem merült. Amennyiben a Bejelentő a helyzetet kellemetlenül élte meg, természetesen elnézését kérjük. Sajnáljuk a történteket, reméljük Utasunk legközelebb jobban meg lesz elégedve szolgáltatásunkkal.
A járművezetőkre, ugyanúgy mint Társaságunk minden munkavállalójára, vonatkozik a BKV Zrt. Etikai Kódexe. Járművezetőink munkáltatói döntés alapján, ha szükség van rá, részt vesznek konfliktuskezelő, illetve magatartásformáló tréningen. Ezen kívül van számukra egy úgynevezett distresszkezelő tréning, amelyet még nem végzett el mindenki, beosztás szerint kapják meg az oktatást.
Üdvözlettel,
BKV Sajtó
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.01. 15:57:11
Kicsi a fizetése, bunkók az utasok, unalmas a munka, nagy a stressz, nem akarom mentegetni, csak érthetővé tenni az udvariatlan kiborulását.
Manyecska. 2017.03.01. 16:01:44
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ettől fának??? Egy ápolónő se szól hogy büdös az ágytál! mint a beírás az üzenőbe: " "gyermekük büdös. " - nem szagolni, tanítani! "
2017.03.01. 16:02:15
cupcake25 2017.03.01. 16:02:26
2017.03.01. 16:03:50
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.01. 16:08:01
Aki a kis kezecskéivel tapicskolja a pofókot 2017.03.01. 16:10:39
homar-fan 2017.03.01. 16:10:48
Sipovicsné Zahedli Krisztina 2017.03.01. 16:11:02
2017.03.01. 16:12:15
Csipyke 2017.03.01. 16:15:10
Reactor 2017.03.01. 16:16:48
Mindamellett érdekes módon a buszt telebűzölgő, maga alá kulázó tajtrészeg csövest sohase rúgják le a tömegközlekedésről, se a sofőr, se az ellenőrök, inkább a 12 éves kisdiákot vegzálják, hogy miért nincs igazolványszám a bérletén, amit 5 perce vásárolt. Itt is elég erőteljesen jelen van a kettős mérce.
Szubrina 2017.03.01. 16:18:26
Sajnos sokszor a hajléktalanoknál is büdösebbek a bagószagú utasok, egyszerűen elképesztő bűzt terjesztenek, főleg a téli időszakban, amikor legtöbbször a munkahelyen is zárt térben, kabátban bagóznak, aztán felszállnak a buszra. A kabát iszonyúan magába tudja szívni és azt ugye nem is cserélik nap, mint nap, a szájukról már említést sem teszek, pedig az is megérne egy-két misét.
Ők már nem érzik, mert megszokták, de elképesztően büdösek.
Én ugyanannyit fizetek az utazásért mint más, azt gondolom jogom lenne. Tiszta, igényes környezetben utazni. Mintha valami ilyesmi lenne is a BKK Ászf-ében is.
Azt se bánnám, ha a sofőr leszállítaná a dohányosokat.
Arról már nem is beszélnék, hogy múltkor kutyasétáltatás közben szemetet szedtem és a statisztikám szerint a legtöbb szemetet a csikkek képezik, nos ezeket képtelenség összeszedni, a második legtöbb szemét a kiürült cigisdoboz, aztán az italos üvegecskék és végül a csokipapírok. Gondolom azt említenem se kell, h a füstszűrők az idők végezetéig sem bomlanak fel, mert szervetlen anyagból vannak, de ki a faszt érdekel, hát a dohányosokat mindenesetre semmiképp.
Nyilvánvaló, hogy a dohányosok dobálják el a csikkeket is és az üres cigisdobozokat nem anticigiző társaik, nem lehet másra kenni és az sem ritka, h a dobozról lehúzott celofán repül, mint www.youtube.com/watch?v=EX8q-MmIZPU
HomárHilda
"pláne, ha mondjuk földbe gyepált levélírónk esetleg épp a felszállás előtt nyomta el a csikket. Kinek van igaza?"
Felszállás előtt tuti nem nyomhatta el, hacsak nem repült a busz ajtajáig, ugyan is tilos a buszmegálló területén és annak 5 méteres körzetében. EZ amúgy TÖRVÉNY, ami a nemdohányzók védelmében született.
kamushamus 2017.03.01. 16:22:25
Hjaaaaaa, hogy van helyettük kórház? :D :D
Szíjjon inkább elektronyos cigarét. :D
Terézágyú 2017.03.01. 16:22:31
Csak éppen büdös.
De mit is akar jelenteni a te mondatod? Ha hajléktalan lennél, vagy kisebbségi, vagy ittas, akkor rád lehet szólni??? Méghozzá ÍGY?...
Hát sajnállak, hogy ez alkalommal a rossz felén voltál a nemiszervnek...
És remélem majd ha legközelebb hőbörgéseket olvasol a neten, hogy "dobják le a büdös hajléktalant, hogy a nyaka törjön ki", majd eszedbe jut a saját eseted...
Mellesleg: ugye nem a buszmegállóban bagóztál, ahogy annyian szokták ebben az országban (méghozzá nem hajléktalanok, nem kisebbségiek és nem ittasok is)...?
2017.03.01. 16:24:22
Szubrina 2017.03.01. 16:25:24
Ezt várnám el mindegyiktől és az alkoholistákra, a koszosakra, büdösekre, igénytelenekre és üvöltöző bolondokra is vonatkoztatva.
Terézágyú 2017.03.01. 16:28:01
ah :)
2017.03.01. 16:36:55
(vicc vót, a cigi büdi)
((meg kurvaritkán bkvzok))
Terézágyú 2017.03.01. 16:37:50
én a fülhallgatóbömböltetőket utálom...
GiaMarie 2017.03.01. 16:42:49
2017.03.01. 16:43:01
Terézágyú 2017.03.01. 16:44:10
és akkor vigasztaljon meg engem és fogadjam el a füleseket...?
Szubrina 2017.03.01. 16:45:41
Én kifejezetten úgy intézem, hogy buszon ne kelljen telóznom, számomra az egy intim dolog (a telózás, nem a buszozás), hiszen a vonal másik végén levő nincs tudatában annak, h én milyen környezetben vagyok.
A múltkor nagyon aggályosnak találtam hogy valakinek a gombjai is hangot adnak nyomkodáskor, vagy bődületesen zenél, ha e-mailt kap, ezt miért nem lehet lehalkítani (??), de ami ezután következett az volt csak igazán különös. Kihangosítva elkezdett beszélgetni a nejével úgy, hogy a neje nem tudta, h ki van hangosítva és a pasas 5 méteres körzetében mindenki hallja, köztük a sofőr is, hogy miről van szó.
Azon gondolkodtam, hogy odamegyek és belemondom a készülékbe, h ugye tud róla, h ez a beszélgetés nyilvános?
De végül nem tettem, ahogy a büdös ruhájú bagósoknak sem szoktam odaszólni, mert tűrök, tűrök...de lehet, h egyszer elszakad a cérna...a félelmem csupán az, h már több a bagós, mint a nem bagós...szóval sok bagós lúd rózsaszín tüdejű disznót győz.
Terézágyú 2017.03.01. 16:46:05
"Naftalinos kabátra Krasznaja Moszkvát hintő nénik, akik tubusos fokhagymakrémes pirítóst reggeliztek, és társaik. Összességében: a buszsofőr tanult volna tovább, és akkor nem kell ilyenekkel egy levegőt szívnia."
Te gondolom tanultál, ezért nem tapasztaltál még soha naftalinos kabáton krásznajamoszkvát...
"Na meg, aki tömegközlekedik, eleve sikeres ember nem lehet..."
Biztosan azok, akik nem tanultak tovább!!! Bezzeg a kocsikban csupa akadémikus furikázik!
2017.03.01. 16:50:35
De, elkezdhetünk szegregálni kor szerint is, pl hadd ne kelljen már vén kúrvák vagy idióta kamaszok közt utaznom, esetleg olyanokkal egy kocsiban, akik nem diplomások.
Nem tudom, érted-e a problémát. Ha nem tetszik az, amit a tömegközlekedés során tapasztal, ne használja azt az ember.
Reactor 2017.03.01. 16:52:30
Szóval ha a dohányos büdös (merthogy az!), akkor ezek helyből kiakasztanák a stink-o-métert :D
2017.03.01. 16:53:48
uns97 2017.03.01. 16:54:25
Ragyogo, mondom en, hogy komoly bajok vannak itt a fejekben ebben az orszagban. (ertem ezt ugy tobbek kozt, hogy MINDIG konnyebb kiragadni egy masik csoportot es azokkal peldalozni, azokat hibaztatni, mint az egyennek a sajat felelossegen elgondolkozni... mert hat mindenki hibas (lehet) csak en nem am - ez a mai Mo legfontosabb mottoja, a "kisembertol" a vezetokig)
Terézágyú 2017.03.01. 16:55:05
" engem meg kurvára idegesít, ha valaki dagadt, vagy lenőtt a haja/körme, test- vagy szájszaga van."
A kettő nem ugyanaz. A dagadtakra nem kell ránézni. De a orrunkat ugye nem foghatjuk be, és a fülünket sem...
"Nem tudom, érted-e a problémát. Ha nem tetszik az, amit a tömegközlekedés során tapasztal, ne használja azt az ember."
Akkor te egy büdös hajléktalan se tennél le, fel se merülne benned?
Egyébként csaxólok, hogy a békávé szabályzata is leírja, hogy kik azok, akik kizárhatók az utazásból... Tehát nem pusztán egyes utasok heppje ez...
Annyiban persze igazad van, hogy ezek gumiszabályok... Mi számít büdösnek? Mi számít hangosnak? stb...
Szubrina 2017.03.01. 16:55:18
Egyébként nem csak a bagósok büdösek, de a bagó végképp felesleges, tehát nem étel vagy naftalin, ami a molyok ellen van a szekrényben. Tehát olyan büdösség, ami nem lenne elkerülhetetlen, ha az emberek nem lennének mélységesen gyengék és hülyék.
2017.03.01. 16:58:14
Szubrina 2017.03.01. 16:58:58
Lenőtt haja az ellenőröknek szokott lenni, az a legfőbb ismertetőjegyük.
2017.03.01. 17:00:39
2017.03.01. 17:03:31
Terézágyú 2017.03.01. 17:04:41
Nézd, én ilyenkor mindig azt mondom: fordítsuk meg a dolgot.
Azért nem szól rá egy hajléktalanra, mert nincs értelme, csak ő szívja meg, ugyanis a hajléktalannak nincs vesztenivalója, őt nem lehet megrendszabályozni semmivel. Elég sajnálatos.
DE!
Az a baj, hogy a jól szituált felnőtt állampolgárokra se "érdemes" szólni, mert azok is a magasról leszarják a szabályokat, a többi embert stb.
Majd ha azt tapasztaljuk, hogy a normál, jogkövető állampolgárok betartják a szabályokat, vagy legalábbis egy "rászólás" után betartják, akkor majd lesz KEDVÜK szólni az embereknek a hajléktalanokra is... ha tapasztalják, hogy ÉRDEMES szólni...
Én már szóltam rá cigányra is, aki a buszmegállóban bagózott. Ugyanaz volt az eredménye, mint amikor egy tizenéves fiúra, egy felnőtt férfi, vagy éppen egy felnőtt nőre szóltam rá. Semmi. Mindegyik visszaszólt.
Az aluljárókban is láttam már bagózni minden rendű és rangú magyar állampolgárt. Ugyanaz az eredmény. Csoda, hogy ezek után feleslegesnek érzem, hogy vitába keveredjek egy ott fekvő és bagózó hajléktalannal???
Ja, mert természetesen SOHA egyetlen alkalommal sem állt mellém senki, a többi utas, járókelő közül.
Szubrina 2017.03.01. 17:04:47
A cigóknak nem is a szagával van a legnagyobb baj, hanem, hogy kibaszott hangosak.
Elképesztő én még olyan cigót nem láttam, aki egyedül lett volna, minimum ketten, hárman vannak, esetleg asszonyok babakocsikkal, üvöltő, kis koszos gyerekekkel. "Biztos van jegyük", mert gyakran látom őket csoportosan autómaták körül és "valószínűleg az összes jegyet meg is veszik" belőle, mert utána általában "valamiért" nem működik az autómata...
Nos tehát a hangoskodás is igen zavaró, a csöveseknek pedig nem csak a szagával van baj, hanem sok esetben fertőző betegségeket is terjesztenek, piszkos a ruhájuk, amivel összekenik a másik embert.
Te az a tipikus liberális vagy, aki fordítva ül a lovon, véded a kisebbségek jogait, de közben arra nem gondolsz, hogy a többségnek is vannak jogai, ja de nincsenek, mert akkor rasszisták, ha esetleg élni szeretnének saját jogaikkal.
Terézágyú 2017.03.01. 17:05:52
Veled nincs értelme vitatkozni.
Szubrina 2017.03.01. 17:06:18
Terézágyú 2017.03.01. 17:08:03
"A cigóknak nem is a szagával van a legnagyobb baj, hanem, hogy kibaszott hangosak.
Elképesztő én még olyan cigót nem láttam, aki egyedül lett volna, minimum ketten, hárman vannak"
Az a baj, hogy minden csoport ilyen. Igen, a cigányok még ilyenebbek, hát persze. De 3-4 sima iskolás, 3-4 nyugdíjas, 3-4 túrista mind-mind hangosak tudnak lenni.
Szubrina 2017.03.01. 17:08:39
Szubrina 2017.03.01. 17:10:28
Félöcsém osztályában 3-man vannak fehérek és 19 indiai bidám-bidám.
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.01. 17:13:34
Itten kérem valaki kamuzik. Ha igazat állít a vadász a frissen mosott ruhádról, akkor miből találta ki a sofőr, hogy dohányzol? Csak nem a buszon fújtad ki az utolsó slukkot?
Szóval, vagy a ruhád büdös, vagy a buszba fújtad a füstöt. Bárhogy is, ANYÁD PICSÁJÁT, mert magasról szarod le a többi utast, ugyanis ők is érzik a szagodat. Vegyél autót, járj azzal, abban dohányozhatsz indulástól érkezésig (sőt, még azon is túl).
2017.03.01. 17:13:36
2017.03.01. 17:14:00
2017.03.01. 17:15:59
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.01. 17:20:24
2 középkorú apéniás vulva is elég. Még ősszel ...
felszállok a 20E-re a keletinél, felszáll 2 fentemlítettből egy előre, a másik hátra (a csukló után). Értem én, hogy a busz még a végállomáson ált, nem gurult sehova, de akkor is, ez a 2 3.14csa üvöltve "beszélgetett". Amikor a hozzám közelebbi figyelmét felhívtam arra, hogy ha beszélgetni akar a másikkal, legyen szíves odafárdani (jó, persze nem fogalmaztam ilyen finoman, volt benne több "basz" is), még ő volt megsértődve.
2017.03.01. 17:20:55
Phaszphej · http://phaszphej.blog.hu 2017.03.01. 17:22:00
Normalis atlag emberekrol van szo, ilyenkor szerintem tobb tenyezo egyutallasarol van szo (kulonben nem lenne ennyire ritka).
Ha egy ilyenbe futott bele a sofor,akkor megertem,hogy ezt gondolta.
Termeszetesen sem megerteni,sem elfogadni nem tudom, hogy munka kozben ezt ki is mondta.
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.01. 17:23:05
20E/*30-al utazok gyakran, délelőtt szoktam látni őket. Még fel se szálltak, de már kezemben a bérlet, mutatom nekik feltűnően :D
2017.03.01. 17:23:07
KaTe 2017.03.01. 17:25:03
Javaslom a sofőrnek, tegyen fel egy orrcsipeszt, vagy használjon valami illatosítót a fülkében, ha annyira zavarják a szagok.
Ja igen! Engem baromi módon idegesít, amikor a moziteremben valami undorító, fűszeres, lucskos szeméttől csöpögő hányadékot zabálnak körülöttem az emberek, aminek ráadásul minimum 5-10 méteres hatóköre van. Vajon jogos -e hogy megkérem, hogy ne zabáljon ilyen büdös vackot a közelemben?!
2017.03.01. 17:25:20
Na jó, valójában sportbuzi vagyok, emiatt eszembe sem jutna rágyújtani.
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.01. 17:25:21
uns97 2017.03.01. 17:25:43
Szubrina 2017.03.01. 17:26:56
Történt egyszer hazafelé, hogy azon méláztam egy megállót menjek-e a metróval és onnan tovább vagy menjek el a 4 megállóval odébb lévő metrómegállóhoz és onnan tovább.
Végül döntöttem, hogy csak egy megállót megyek, annak rendje és módja szerint a szakaszjegyemet lyukasztottam (ami HÁROM, azaz HÁROM) megállóra jogosít és csak 30 Ft-tal olcsóbb a sima menetjegynél, de még is. A legjobb az egy megállós jegy lett volna, de olyan nem vót. Viszont a metrón találkoztam ismerőseimmel, akiknek nagyon megörültem és elhatároztam, akkor tovább megyek velük (halkan beszélgetve!). Ahogy mentem fel a mozgólépcsőn láttam, h ellenőrök én meg lazán, magabiztosan elővettem a jegyem, elfeledkezvén arról, h nem a menetjegyet lyukasztottam és valójában 4 megállót merészeltem menni vele.
Hiába magyarázkodtam és mondtam, h véletlen volt és fáradt vagyok és elfelejtettem, 30 Ft "nyereségért" megbasztak 12 ezer forintra.
Ezután úgy gondoltam az igazság érdekében nem árt, ha ezt a 12 ezer forintot lebliccelem, saját lelki nyugalmam érdekében.
Arról nem is beszélve, h hányszor fizettem 3 megállós jegyet, amikor én csak egyet mentem a BKV mégsem utalta vissza részemre a különbözetet...
Szubrina 2017.03.01. 17:30:18
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.01. 17:31:40
:)) Én nem kövezlek meg érte.
2017.03.01. 17:31:58
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.01. 17:33:45
A hét elején este 10 után járunk moziba, egyedül ülünk a teremben.
Szubrina 2017.03.01. 17:33:59
Ebben a pillanatban penetráns bagószagot éreztem rajta. Ezt tudtára is adtam, mire azzal védekezett ő csak néha és pedig rágót is vett be. Hát Ő NEM ÉREZTE MAGÁN. Közöltem, h máskor jobban járna, ha nem hazudna, majd úgy basztam be magam után a kocsiajtót, mint ha klozetajtó lett volna.
2017.03.01. 17:35:19
Szerintem paraszt volt a sofőr és kész.
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.01. 17:35:25
Azzal csak annyi a gond, hogy úgy nem éri az ingerküszöböt.
Szubrina 2017.03.01. 17:36:25
Viszont a szagokat csak nekünk utasoknak "kötelességünk" elviselni, a sofőrt zavarni nem lehet vezetés közben, a szag is lehet zavarás.
2017.03.01. 17:37:37
Ez a baszóportál trendi neve?
Szubrina 2017.03.01. 17:39:23
Lehetne kis fémtárcával mászkálni és abban eloltani, tárolni, majd nap végén a szemetesbe beleszórni otthon. Érthetetlen számomra, miért kell az orrom alá bagzani. Ma is ez volt a buszmegállóban és arrébb kellett mennem a szélárnyékos helyemből, mert az orrom alá bagzottak és az az igazság, h félek szólni, mert támadóan reagálnak MINDIG.:(
2017.03.01. 17:39:25
Szubrina 2017.03.01. 17:40:30
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.01. 17:40:35
Akkor nem csak meg, hanem át is. Emlékeim szerint 8000 (engem télen "basztak meg" a keletinél - akkor épp "nem volt kedvem" bérletre)
Szubrina 2017.03.01. 17:42:23
Szubrina 2017.03.01. 17:43:43
uns97 2017.03.01. 17:44:37
2017.03.01. 17:46:33
Szubrina 2017.03.01. 17:47:30
Véleményem szerint a poszter már előre ki akarta védeni azokat a támadásokat, amik jöttek volna csípőből a kommentelőktől, hogy biztos cigány vagy biztos csöves vagy stb...
A stílus egy picit durvának tűnik a sofőrtől, de ha kedvesen mondja "Legyen szíves arrébb állni, kedves utas, mert a szagától nem tudok koncentrálni a vezetésre!" Mennyivel kevéssé fájt volna a poszternek nem?
2017.03.01. 17:49:32
Szubrina 2017.03.01. 17:50:17
2017.03.01. 17:52:00
Szubrina 2017.03.01. 17:53:47
2017.03.01. 17:54:12
Szubrina 2017.03.01. 17:55:15
2017.03.01. 17:58:02
Szubrina 2017.03.01. 17:58:32
2017.03.01. 18:00:26
2017.03.01. 18:06:39
Szubrina 2017.03.01. 18:11:04
Az van, h lehetne ezt úgy csinálni, hogy mittomén buszozunk és szemezünk, mosolygunk egymásra, tehát megvan a kölcsönösség és akkor odajön és odaadja, de inkább le szoktak szállni...én meg nem megyek oda, mert rühellem ezt a gender-elméletet és egyenjogúság faktort, mert akkor menstruáljanak és szüljenek a pasik én meg megyek a bányába és kuss.
De amíg ez nem így van, addig a nők a nők, a férfiaknak pedig illenék férfiként viselkedni, nem úgy mint egy fürdős buzi-kurva.
2017.03.01. 18:26:51
Lehet, hogy bagósok, és Rád van írva, hogy nem kedveled őket :)))
Szerintem minél idősebb és határozottabb egy férfi, annál kevésbé független, attól kezdve meg nehéz ügy beszerezni egy hasonlót.
Cycmen 2017.03.01. 18:28:32
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.01. 18:30:53
Szubrina 2017.03.01. 18:35:12
Szubrina 2017.03.01. 18:36:13
Szubrina 2017.03.01. 18:38:03
Cycmen 2017.03.01. 18:39:11
uccsó eskü!
enrico palazzo 2017.03.01. 18:49:07
Szubrina 2017.03.01. 18:51:58
Szubrina 2017.03.01. 18:54:14
Bohumil Hrabal
:)))
Cycmen 2017.03.01. 18:55:33
Az nem, de csöves a csajával volt. A hapsin Hugo Boss Homeles parfüm, a nőn
Eau de Toi Toi!
Barát Csaba (törölt) 2017.03.01. 18:58:35
2017.03.01. 18:59:12
Szubrina 2017.03.01. 18:59:19
Szubrina 2017.03.01. 19:03:57
szak helyett szag...gondolom elütés:)
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.01. 19:26:49
Én szoktam véletlenül néha kiejtés szerint írni. Magyarul is, angolul is. Nem fizikai, hanem szellelemi elütés. Gondolom, előtted se ismeretlen a jelenség.
Na meg persze soxor szándékosan is. :))
Azt ismered, mikor valaki jól érthetően szerbuszt mond? Kiráz a hideg.
Dikusz 2017.03.01. 19:27:15
Mondjuk olyat is tapasztaltam már, hogy a járművezető dohányzott a vezetőfülkében.
Dikusz 2017.03.01. 19:29:20
Szubrina 2017.03.01. 19:29:40
Darth Revan 2017.03.01. 19:38:09
Ez sajnos atjon az altala irt levelen.
Tuti nem igy tortent az eset, ahogy o hazudja.
büdös es hazudik is.
MrZed001 2017.03.01. 20:16:22
És igen, egy nem dohányzónak instant hányinger egy dohányzó ruházata.
Sőt, asztmások nem csak a cigifüsttől, de a ruházaton maradt füsttől is heveny köhögőrohamban törnek ki.
És kilométereken át tudnám sorolni eddig milyen unintelligens dohányosokkal találkoztam, még az intelligensebb fajtából is.
De azért van két alfaj:
1, Totál idióta: vonat nem dohányzó (1. osztály) fülkébe rágyújt. Ha szólnak neki neki áll feljebb.
2, a nagy sunyi: vonaton is nem dohányzó jegyet vesz, majd kimegy bagózni, és bűzlik utána a fülke. Mikor megkérdezem, hogy mégis ha dohányos mi a fészkes fenéért nem dohányzó fülkébe ül, a válasz: mert ott büdös lesz a sok cigistől a ruhám :D
B+ ezt elkúrtad, te vagy az a büdös bagós, miattad büdös a ruhád te ááááálat :D
2017.03.01. 20:30:05
A BKV sofőr lelkivilágát meg magasról leszarom. Ugyanis a cigánybandát nem basztatja egyik sem, ahogy a büdös csövest sem, viszont a legtöbbje dumál vezetés közben kommentálva a céget, aminek dolgozik, vagy az éppen aktuális forgalmi helyzetet. Kibaszottul nem érdekel, és zavar. Nekem ne szidja a BKV-t meg a menetrendjét, amikor felcígölöm magam a trolira 10 órás vonatút után. Mert rohadtul nem vagyok rá kíváncsi, és idegesít. És nem érdekelnek a magyar nyelv meg nem válogatott kifejezései sem, amikor valaki elévág.
De ezeket a széplelkeket pont a dohányfüst zavarja! A csöves bűze, a cigányhifi, a saját fárasztóan idegesítő dumája nem. Mert minden más egyébként rendben van. Csak pont a dohányfüst nem.
2017.03.01. 20:31:21
MrZed001 2017.03.01. 21:17:50
Most már !
Bár lehet te nem tudhatod, 10-20 éve nem is éltél .... :D
2017.03.01. 21:26:27
Marha!
Reactor 2017.03.01. 21:31:41
Ne aggódj, a mattrészeg félhülye hajléktalan NEM fog Homárcikket írni hogy csúnyarossz ellenőrök :DDD
Vagy pedig akkor töröljük el az utazási feltételeket, mindenki utazhat ingyért, és becsületkassza alapján menjen a BKV/MVK/Volán/akármi. Előbb-utóbb úgyis csődbe fog menni, szóval így legalább nem tudnák a felsővezetők tonnaszám kitalicskázni belőle a pénzt.
Az is igaz, amit írtál, hogy az emberek inkább elfordítják a fejüket, és úgy tesznek, mint a három majom, hála az össznemzeti gyávaságnak, és hogy bizonyos embereknek itt csak jogaik vannak, a törvénytisztelő állampolgárt meg bevarrják önbíráskodásért.
Pár évtized múlva jobban megéri majd hajléktalannak lenni, mert minden alanyi jogon jár majd nekik.
@Szubrina: Háááát nem tudom...én az ilyen hirtelenjött utcán-járművön leszólogatást eléggé proli dolognak tartom. Kicsit olyan, mint a "kőművesfütty", vagy hogy is nevezték el. A kétórás vonatút alatt az rendben van, de 10 perces buszozás alatt aligha hiszem, hogy bárki is komoly kapcsolatot keresne :D
Erről majd megkérdezem Manyecs művésznőt, ez inkább az ő szakterülete.
@MrZed001: Akkor én lennék a kivétel ami erősíti a szabályt? Nem cigizek megállóba, ergo nem is szállhatok úgy fel egy járműre, hogy az utastérbe pöfögtetem az utolsó slukkot. És ha valaki megkérne, hogy ne ott dohányozzak, ahol ő van, nem csinálok ügyet belőle, odébbmegyek tíz métert, és ott szívom el. A csikket szoktam dobálni itt-ott, általában ahol nincs semmiféle kuka vagy ilyesmi, ebben valóban sáros vagyok (idehaza összegyűjtöm őket).
@Pink Petsch: Anno voltak dohányos vonatok is, mikor én elkezdtem, még bőven jártak :) Interszitin is volt külön bagós kocsi. Nem zavart mások füstje, beültem és pöfékeltem :D
A fingadozással nincs bajom, az legalább nem konstans, meg aztán, a legtöbb gázművesnek többnyire elég komoly biológiai oka van (Colitis ulcerosa, Crohn-betegség, IBS szindróma, coeliakia stb.) amikkel az orvostudomány lószart se tud kezdeni, nem örömükből pumázzák szét maguk körül az utazóközönséget. Olyan is van, aki hagymás babot falt ebédre Bud Spencer módra, az is elnézhető, elvégre (még) nincs megszabva hatóságilag, az ember mit ehet és mit nem. Szándékosan fingatni nem tud az ember, maximum úgy helyezkedni, hogy terjengjen, de ilyenből szerencsére aránylag kevés van, főleg a tizenéveseknél, akiknél még poén egymást elgázosítani, de járműveken őt se láttam ebből sportot csinálni.
2017.03.01. 21:52:22
Node, perpill. a posztban rohadtul nem az 1997-es állapotokról van szó. Tehát az olvtárs egy vegytiszta vadbarom ilyen szempontból .
Reactor 2017.03.01. 22:28:04
John Heard 2017.03.01. 23:06:24
MrZed001 2017.03.01. 23:17:18
Momentán 10 éve nem ültem vonaton, előtte meg 10 évig minden nap 2x. Tudnék neked órákon át mesélni dohányos kollégáidról.
És bár eltelt 10 év, még mindig ugyanolyanok a dohányosok, még mindig annyira alacsony az intelligenciájuk, még mindig ZÉRÓ a toleranciájuk, még mindig nem értik: UTÁLJUK a cigi szagát is !
És igen, úgy bűzlötök, mint a homeless. Beleivódik a kabátodba, nadrágodba, még frissen kimosva is ott a bűze.
E van, ne hepciáskodjatok, ne pattogjatok, inkább szemlesütve szégyenkezzetek (mint az aki jó hangosan elereszt egy orrfacsaró pillangót).
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.02. 03:07:59
Helyes! Úgyis elviszik a jegyeladási és ellenőrzési költségek a jegyárbevétel nagyobbik részét.
"csődbe fog menni"
Nem mehet csődbe. Ha nincs elég pénz betolva, akkor alulfinanszírozott.
megamedve 2017.03.02. 06:01:06
Egy napi doboznyi körül szívó ember már nem azért szívja, mert evés után, vagy kv mellett (esetleg szarás közben), vagy mind egyszerre jól esik, hanem azért, mert ha nem szívja, akkor bolond lesz: ideges, nyugtalan, agresszív, és másra sem tud gondolni, mint arra, hogy rá akar gyújtani.
Na ilyenkor jön elő az intelligencia kérdése: intelligens ember felismeri ezt, és mivel ura az akaratának, képes leszokni. A többi csak egy gyenge húsdarab: teszi a dolgát, gyarapítja az államkasszát egy életen át, majd amikor 60 évesen rákos lesz, és két év alatt beledöglik, akkor is teszi a dolgát: nem terheli a nyugdíjkasszát.
chili wili 2017.03.02. 06:45:43
Egy újabb önérzetes, fehérgalléros gyárkémény, aki szerint a ruha teszi az embert.
Cycmen 2017.03.02. 06:50:30
Imádom amikor ez a műszó előugrik! A pontos jelentése nem a deviancia elfogadása mint ahogy manapság ráerőltetik adott helyzetekre, valamint feltételez kölcsönösséget is.
Terézágyú 2017.03.02. 07:21:18
Senki nem szólt neki.
Én sem szóltam, mert a buszon voltam - és hát egy időben mindenkinek szóltam, de 10 esetből egyetlenegy alkalommal sem mondta az illető, hogy "bocsánat, megyek is arrébb"...
Cycmen 2017.03.02. 08:23:00
Hát ha szélesen pöfékel akkor középre kell állni mert különben lelóg a járdáról! Gondolom számodra is ebből derült ki hogy mennyire iskolázott lehet! Egyetemet én sem feltételezek a leírásból, mert akkor a mértani közepén dohányzik a megállónak!
Terézágyú 2017.03.02. 08:33:29
Ez miért jó neked, hogy most ebbe az egy szóba kötsz bele?
De akkor neked elmagyarázom: széles mozdulatokkal pöfékel.
Vagy azzal van bajod, hogy a tanulmányaira céloztam????
Manyecska. 2017.03.02. 08:35:21
Mikor jössz? Jössze? Ma akartalak pont felhívni melóügyben, lehet du. rádcsengek /előtte sms megy mindenképp/?@chili wili: like!! :)
Cycmen 2017.03.02. 08:35:36
Cycmen 2017.03.02. 08:37:27
Általában azzal trollkodok akit kedvelek! :P Te még kapni fogsz! :P
Manyecska. 2017.03.02. 08:38:25
Terézágyú 2017.03.02. 08:39:19
"Általában azzal trollkodok akit kedvelek!"
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.............................................
Cycmen 2017.03.02. 08:39:23
Neeem, a tanulás fontosch! Én is jártam általánosba!
Manyecska. 2017.03.02. 08:41:54
:D ON
Terézágyú 2017.03.02. 08:43:14
arra céloztam és találtam ezzel, hogy nem az a baj, hogy tanulatlan kisebbségiek és hajléktalanok (akik már magasról tesznek mindenre, az egész társadalomra) hogyan viselkednek az utcán, hanem hogy felnőtt, tanult, saját magukat rendes (és hasznos) állampolgároknak tartó emberek is így.
Cycmen 2017.03.02. 08:51:34
Aha!
metal · http://electric.blog.hu 2017.03.02. 08:59:10
joska61 2017.03.02. 09:54:12
Cycmen 2017.03.02. 09:57:53
Te sem örülnél hogyha beszarnál és valaki elkezdené kikiabálni!
Diszkréció!! Naggyon fontos a diszkréció!
2017.03.02. 10:01:37
Cycmen 2017.03.02. 10:07:27
2017.03.02. 10:15:20
Dikusz 2017.03.02. 11:05:18
Nekem is van olyan ismerősöm, akinek kis fémdobozkája van, amibe hamuzik, és a csikket is beleteszi. Ha ilyennel látok valakit, akkor tudom ő az, aki veszi magának a fáradtságot, és mindig olyan távolságban áll meg a társaságtól, hogy lehetőleg ne zavarja a többieket a dohányzásával.
MrZed001 2017.03.02. 11:26:29
Ez a távolság dolog is relatív amúgy. Nem egyszer megesett, hogy tényleg intelligensnek akart látszódni a dohányos, és elment akár 8-10 méterrel is arrébb.
Aham, amivel nem számolt, az az uralkodó széljárás, ami pont arról fújt, szóval ezzel sikeresen elérte, hogy a TELJES buszmegállót telefújja.
Azokat meg már meg se említem, akik NYÍLT TÉR felkiáltással bárhol: buszmegálló, sorban állás (pl BKV jegyért), aluljáró, piros lámpa zebránál, ... bárhol fogják és szívják a tömegben a bagót.
Faszerkezet 2017.03.02. 11:57:25
Faszerkezet 2017.03.02. 11:59:44
" Megfigyeltem már, hogy az a dohányos, aki lesz@rva, hogy nem lehet dohányozni a megállóban mielőtt felszáll, visszafordul és kifújja a füst első adagját. Ezt rendbenvalónak is gondolja. A másik löket akkor jön, amikor -még a lépcsőn- újra kiengedi a füstöt, bele a másik képébe. Ha meg szól valaki, még neki nem tetszik. "
Igen-Igen.... Hallottam erről, hogy tanítják ezt a technikát a felsőfokú dohányzóképzőben.... Hogyan kell a fél slukkot lenntartani, majd célzottan más arcába fújni.... Vizsga is van belőle....Felháborító
Manyecska. 2017.03.02. 12:15:00
Manyecska. 2017.03.02. 12:17:48
Manyecska. 2017.03.02. 12:22:40
Szartranszplantáció 2017.03.02. 13:13:21
főpénztárosnak nevelted titkon-tudat alatt! Különben ha ég az urad, nem a gyermekosztályt kell hívni. Persze ha infantilis volt a lelkem, akkor érthető a logika...
@Manyecs: festett hajú... ez fontos vótt, Manyecs! Grat.
Szartranszplantáció 2017.03.02. 13:22:06
CID.. 2017.03.02. 13:29:13
A dohányzáshoz meg annyit, a cigifüst jó, persze, csak ha saját :D Akik ennyire ágálnak a cigiszag miatt, túlnyomórészt, leszokott dohányosok, persze nem reprezentatív felmérés, de aki életében nem dohányzott, igazándiból leszarja a cigifüstöt.
2017.03.02. 13:29:14
Szóltam kicsit később másodszor is.
Harmadszorra úgy nyakon basztam, hogy leesett a sapka a fejéről.
Ezért most szólok.
Ha Székesfehérváron, a Jancsár közi buszmegállóban valaki dohányzik, a jövőben szó nélkül lefejelem. Uff, én beszéltem.
Ennyi.
Je ne suis pas Charlie Hebdo! 2017.03.02. 13:38:36
Egyébként - én ugyan e-cigit szívok - senkinek semmi köze nincs a dohányos ember szagához. Én sem szólok be a frissen fürdött, tiszta embernek, ha orrfacsaró pacsulit rak magára, amitől hányingerem van.
A dohányosüldözés a frusztrált emberek hisztériája. Most már nem elég nekik, hogy a számukra káros dohányfüsttől megkímélik őket, most már népnevelni is muszáj, mert sajnos senki nem tanítja meg a büdös proliknak, hogy a magán szférát tiszteletben kell tartani.
Akinek nem áll fel, akinek bepókhálósodott, akit cseszeget a főnöke, akinek félredug a párja, akinek 80 alatt van az IQ-ja, az mindig szívesen foglalkozik azzal, hogy más ember mit csinál.
sZulamith 2017.03.02. 13:40:27
Je ne suis pas Charlie Hebdo! 2017.03.02. 13:40:35
Manyecska. 2017.03.02. 13:43:03
:d! hordozó, na! Napok óta nem alszom /több okból kifolyólag/
Manyecska. 2017.03.02. 13:45:03
vicces hogy olyan fosőr mondja aki szerintem x évig büdösbuszt vezetett és napi x órában szívta ő is..
Je ne suis pas Charlie Hebdo! 2017.03.02. 13:52:06
De nekem mégis az a kedvencem, amikor olyan ember pampog a dohányzás ellen, aki a sarki közértbe is autóval jár, imád repülőgéppel távoli tájakra utazni, tehát sem a benzin, sem a kerozin égésterméke nem zavarja, csak és kizárólag a cigarettával van problémája.
Külön kaszt, amelyik az e-cigarettára is ugrik. Annak legfőbb problémája, hogy nem tudhatjuk még, "nem-e árt-e". :)
Szartranszplantáció 2017.03.02. 14:08:03
Je ne suis pas Charlie Hebdo! 2017.03.02. 14:10:41
:)))
Úgy gondolom, akinek a sofőr így be mer szólni, mint a postolónak, azzal olyan nagy baj nem lehet.
Ramil Safarov 2017.03.02. 14:18:47
Ez pont olyan, mintha a jarmuvon dohanyozna.
Abszolut ertheto a buszvezeto felhaborodasa, aki egesz nap a buszon van, es minden felpercben oda all neki egy ilyen PRIMITIV TAHO, akinek dol a pofajabol az undoritoo fust.
'it's cool to know nothing' 2017.03.02. 14:19:32
Nem szégyenített meg senkit. Gondolod, hogy mások a buszon nem érezték, hogy büdös mint a szah? Mindenki pontosan tudta, hogy ő egy gusztustalan, büdös utas. Semmi titkot nem árult el a buszsofőr. Csak azt fogalmazta meg, hogy egy kicsit arrébb legyen büdös, ne mellette.
Jobb, ha szemenéz ezzel minden dohányos: igen, mindenki így vélekedik róluk, és igen, mindig. Akár kimondja ezt valaki, akár nem, ők mindig görény büdösek. A dohányzás szégyennel jár. Ez van.
valkyre 2017.03.02. 14:20:45
Sam Crow 2017.03.02. 14:24:44
'it's cool to know nothing' 2017.03.02. 14:25:35
nem. Csak ostobák, igénytelenek, akaratgyengék és.... büdösek.
Dikusz 2017.03.02. 14:31:46
Volt szerencsém közelről végigkísérni mit tud tenni napi három doboz cigaretta elszívása, 40 éven keresztül az ember egészségével. Ezt nyilván tudja is minden dohányos, aki érintett volt ebben az is tudta, mégis...
2017.03.02. 14:38:51
seconded
Dikusz 2017.03.02. 14:45:06
A járműveken mindig vannak ilyen-olyan szagok. A fokhagymaszag, a mosdatlan szájszag rágóval megspékelve, az izzadt testre fújt dezodor stb.
A ..majjómeghanak-hoz: ezt közelről láttam, hidd el nem volt jó senkinek sem.
DezInf 2017.03.02. 14:59:29
Rengetegen vannak akik csak felszállás után fújják ki az utolsó slukkot.
Minnél cikibb dohányzni, annál kevesebb fiatal szokik rá.
Ez ilyen egyszerű. Az ő kedvükért én megengedőbb vagyok a sofőrrel.
Persze felnőttként, rászokva már ez elbaszott tanács.
Meghát felnőttnek az ilyen kritika inkább csak ilyen feljelentgetésre jó, mint ahogy a poszter felnyomta a vezetőt, semmint leszokásra ösztönözne.
A le kell szokni, vagy beledöglessz tanács se ér egy kalap szart se. A dohányosok olyan kurva karakának, hogy csak akkor szoknak le, ha már tényleg baj van.
Addig nekik aztán senki ne papoljon.
Én már csak tudom. A második polip műtét után tettem le a cigit.
élhetetlen 2017.03.02. 15:45:23
élhetetlen 2017.03.02. 16:03:31
napinapinapi 2017.03.02. 16:08:17
En a nagytestu, es a harcosabb kutyakat poraz,kosar nelkul setaltatokkal vagyok igy.
Felesleges szolni,mert ha ot percig nyalod a segget,mire kibokod,hogy talan megse igy kene setaltani, akkoris neki fog feljebb allni.
élhetetlen 2017.03.02. 16:12:20
Je ne suis pas Charlie Hebdo! 2017.03.02. 16:13:31
2017.03.02. 17:27:31
Leszarom, hogy ki és mi vagy. Ha dohányzol, és az arcomba hozza a szél, szétütlek.
Ennyi.
Je ne suis pas Charlie Hebdo! 2017.03.02. 17:36:59
Szubrina 2017.03.02. 17:59:22
Kicsit olvass utána egyébként, hogy mit tesz a tüdejével a bagófüst egy passzív dohányosnak, aki nem tudja elkerülni, mert az emberek 70%-a akkora sötét fasz, mint a tököm és bagzik, mert gyenge, akaratgyenge, befolyásolható szarházi.
Már pedig ne kelljen eltűrni a szagtalanoknak a bűzlő egyedeket, csak mert ők nem érzik magukon, járjanak ők taxival, ha képtelenek a NORMÁLIS közösségbe beilleszkedni.
Szubrina 2017.03.02. 18:02:07
Szubrina 2017.03.02. 18:04:20
Folytatnám a történetet, hazamentek, aztán szépen megfőztek egy háromfogásos vacsorát, megterítettek, gyertyát gyújtottak, aztán elmentek a gazdiért, hazaérvén engedtek a gazdinak egy forróvizes fürdőt, aztán leszopták vagy kinyalták őket, nemtől függően, aztán felébredsz és bilibe lóg a kezed.
Szubrina 2017.03.02. 18:09:03
Igazad van büntesd meg jól a természetet és baszd el a csikket, mert olyan nagy TEHER! Nyomorék kis fasz. Valóban a Duna lenne a helyetek, de golyót kár pazarolni, ugorjatok.
Ráadásul már korábban leírtuk, elég egy bagókabátos és 3 méteres sugárban bűzölög. Nem érzitek, mivel egyrészt a dohányzás maximálisan lerontja a szaglószerveket is, illetve hozzá vagytok szokva a saját bűzötökhöz, ennek van is magyarázata. Az idegrendszer monoton zajnál, illetve állandóan érzett bűznél kikapcsol, különben megbolondulnánk.
Szubrina 2017.03.02. 18:13:51
Ha azt mondod egy bagósnak, h a cigitől rákja lesz, akkor mindjárt, hoz egy példát, h az ő nagyapja dédapja 120 évig élt, pedig dohányzott...höhö...csak ő valószínűleg nem terhelte a tüdejét tartósítószerrel és nem volt még az ő idejében ilyen autósforgalom, környezetszennyezés, gyógyszerek, minden tyúkszarra...sajnos a világ változik és aki nem tud alkalmazkodni hozzá, az hamarabb meghal, de nem is a halál a baj, hanem az, h évekig kínkeserves lesz az élete, ha azt még életnek lehet nevezni...
Szubrina 2017.03.02. 18:16:38
Szubrina 2017.03.02. 18:17:58
Feszült lesz a büdöstől és benéz valamit, aztán 80 utas hal meg a bagószagú miatt.
Szubrina 2017.03.02. 18:21:16
Szubrina 2017.03.02. 18:25:37
Szubrina 2017.03.02. 18:28:15
Szubrina 2017.03.02. 18:34:50
Olvasd végig a kommenteket a bagósoknak áll feljebb itt is...hosszú évekig el voltak kapatva, most meg, h a kocsmákból, éttermekből is kitiltották őket a bűz miatt nekik áll feljebb.
Amikor fiatal voltam nem tudtam diszkóba járni, biliárdozni, mert kifolyt a szemem a füst miatt, ma már, amikor ki lettek tiltva nem járnék ilyen helyekre. A haveri körben mindenki dohányzott, de én mégsem szoktam rá, undorítónak tartottam, már akkor is és totál feleslegesnek, hogy lehet menő valaki attól, h kikúr az ablakon pénzt, ha függ valamitől és ha nem kapja meg ideges lesz vagy, h az egészségét totálisan tönkrebassza.
Szubrina 2017.03.02. 18:40:58
Jauj, de szívemből beszísz:)
Szubrina 2017.03.02. 18:45:59
élhetetlen 2017.03.02. 18:52:45
„Az az igazság, hogy a dohányosokat kéne kitiltani a közösségi terekből.”. Legyél boldog, már megtették. Az Operában sem alakítottak ki kulturált dohányzóhelyeket szintenként, marad az utca, sok lépcsővel, amit nem bírok teljesíteni, úgyhogy tiéd az összes kulturális helyszín, remélem élsz vele. És ez csak neked jár, mert nem dohányzol, és ettől nagyon, nagyon értékes tagja vagy a társadalomnak. Vagy ez az egyetlen pozitívumod?
„Kicsit olvass utána egyébként, hogy mit tesz a tüdejével a bagófüst egy passzív dohányosnak”. Semmi gond drága, az sem, hogy nem a passzív dohányzásról írtam, hanem arról, hogy a cigiszag nem fog lerakódni a tüdődben. De ez nyilván nem értelmezhető számodra. Ehhez a hozzászólásodhoz még annyi, hogy, mivel te sem érzed a saját testszagodat, ebből arra következtetsz, hogy mindenki imádja? Vagy azt, amivel elnyomod?
„:Ez egy szép kitalált történet”. Nem az, hét évig jeleztem helyettük. De természetesen, amiről te nem tudsz, az nem létezik. Ilyen egyszerű a világ, szerinted.
„Valóban a Duna lenne a helyetek, de golyót kár pazarolni, ugorjatok.”. Az is egy érdekes felvetés lenne, hogy a segghülyék ugorjanak, az is sokat javítana a közösség életfeltételein. Mehetnél. Érdekes, arra nem reagáltál, amit írtam, amit a bagós kabátok megelőzése érdekében megtehetne bármelyik cég. Az meg biztosan sokat ártana a köztisztaságnak, ha két-háromszáz méterenként lenne egy szemetes.
Szubrina 2017.03.02. 18:53:05
Nekem két jó élményem is van sofőrökkel, volt rossz régen, de azt már leírtam egy másik posztban. Szóval Mikuláskor piros polár pulcsiban és mikulás sapkában volt a sofőrünk, sztem halál jó fej volt a gyerekek nagyon odavoltak érte a buszon és én is, jobb kedvre derített és mielőtt leszálltam volna: "Köszönöm, hogy hazahozott Mikulás!" és mosolyogtunk (és senkinek nem volt épp bagószaga).
Egyébként érdekes, hogy a bagószagú emberek a belváros felé fordulnak elő...itt a külvárosban valahogy normálisabbak a népek.
Szubrina 2017.03.02. 18:58:31
", marad az utca, sok lépcsővel, amit nem bírok teljesíteni, "
Talán, ha nem dohányoznál, akkor tudnál lépcsőzni!
A buszmegálló és járda is közösség által használt terület még is tele van bagósokkal és csikkekkel.
Miért nem érted már meg, hogy nem nekem kell torelálni az agyament szokásodat, hanem neked kell úgy helyezkedni a hobbyd kapcsán, hogy ne sértsd más egészséges emberek érdekeit.
Így is az egész egészségügyet javarészt a fajtád miatt fizetem, hogy majd a májad, a szíved, az érszűkületed, rákod miatt legyen hol gyógyulnod.
A betegség nem olyan, mint a lottó, amit beviszel a szervezetedbe, annak bizony kőkemény következménye lesz, vagy már van is.
Akik dohányoznak nem szeretnek élni, önzőek, igénytelenek (földön elhelyezett csikkek), bűzlenek, akaratgyengék, buták, nevetségesek, szánalomra méltóak.
Szubrina 2017.03.02. 19:01:14
Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2017.03.02. 19:05:02
Szubrina 2017.03.02. 19:05:56
Én is örülnék, ha több kuka lenne, de hiába van a buszmegállóban is kuka, körülötte is szanaszét van minden szemét, a kukák lerugdosva, felgyújtva.
Ráadásul ürítésre sincs elegendő kapacitás.
Elképesztő egyébként mennyire tele van minden szeméttel...felfoghatatlan számomra, h aki eldobál egy zsebkendőt is, az egyáltalán embernek meri nevezni magát.
A legjobban az állatok ellen elkövetett szemetelés zavar, láttam már tengeri teknőst, akinek a teste közepén egy konzervdoboz volt, gondolom kiskorában belement és így nőtt köré szegény, nyilván fájdalmai is voltak, ha erre a képre gondolok, azonnal rám jön a sírógörcs.
Vagy, amikor nemrégiben egy őzikét kellett megmenteni, mert hosszú napokon át egy erdőben eldobott chipses zacskó akadt a fejére, se enni, se inni nem tudott, leszedni ő maga nem tudta sehogy.
Szubrina 2017.03.02. 19:07:18
Legalább bekussolnátok, elszégyellnétek magatokat, de még nektek áll feljebb, van ám pofa, még szerencse, h 60 évnél tovább nem éltek, ez az egy pozitívum van az egészben, de jobb lenne ha hamarabb mennétek el, kutyának se hiányoznátok.
élhetetlen 2017.03.02. 19:08:45
2017.03.02. 19:24:36
élhetetlen 2017.03.02. 19:28:37
Szubrina 2017.03.02. 19:33:34
Tudod rettegek, h elárasztják majd a bantuk az országot és tönkreteszik, mint Európa többi nyugati államát is...de igazából itt már a helyiekkel is kurva sok probléma van.
Régebben hallottam olyan jövendöléseket, hogy a vacak emberek meg fognak hamar halni, hogy a bolygó megtisztuljon...meddig kell még várni erre, én már nem sokáig bírom cérnával...
Szubrina 2017.03.02. 19:35:19
Egyébként kocsmába tök életszerűtlen, h bemenjek, de a lelkük mélyén a kocsmatöltelékek és úgy állesz cuzámmen a bagósok is tisztában vannak önnön szánalmasságukkal, de sosem vallanák be, aki meg nem, az még ostobább, mint gondolnánk.
Szubrina 2017.03.02. 19:38:55
Gondolj bele, h a táplálkozás, a stressz, a dohányzás az ivás, milyen módosításokat vihet végbe a szervezetedben, ami alól az örökítőanyagod sem mentesül.
Bizony, bizony, nem véletlenül van ebben a generációban olyan sok allergiás, ez mind a szüleik hibája.
2017.03.02. 19:42:59
élhetetlen 2017.03.02. 19:58:46
Szubrina 2017.03.02. 20:03:22
Szubrina 2017.03.02. 20:05:57
2017.03.02. 20:10:58
Szubrina 2017.03.02. 20:18:34
Mindenesetre én sem azt mondtam, h csípem őket, sőt sok vitánk van nővéremmel, aki ezeken segít, csakhogy ha már a bűztől beszélünk a buszon, a húgyszagnak valódi oka van, nem tud az ember fürdeni, de a bagósoknak mi a fasz mentsége van?
ha pl. együtt kell töltenem valami különös oknál fogva bagóssal az időt pl. temetés utáni tor...utána minden ruhámat ki kell mosnom és hajat is kell mosnom, mert bűzlök.
A kedvenc férfiparfümöm Giorgio Armani Aqua di Gio és a hamisítványnak is ugyanolyan jó az illata, sajnos nagyon ritkán érzem férfiakon, inkább a fanyar vagy a dezodorszagúak a népszerűek körükben. Ha egy férfit mondjuk 10-es skálán eredetileg 5-ösnek ítélek, akkor ezzel a parfümmel két pontot is tud felfelé húzni magán, tehát 7-es lesz...
2017.03.02. 20:26:33
martineden 2017.03.02. 20:32:14
martineden 2017.03.02. 20:40:01
Szubrina 2017.03.02. 20:43:00
Szubrina 2017.03.02. 20:44:06
Szubrina 2017.03.02. 20:45:43
martineden 2017.03.02. 20:50:05
martineden 2017.03.02. 20:55:39
Szubrina 2017.03.02. 20:56:31
Szubrina 2017.03.02. 21:00:59
Még tanuló koromban kaptam egy tálca csirkemellet, hogy panírozzam be, de véletlenül levertem, nagyon cikinek találtam, gyorsan felszedegettem és paníroztam tovább, ez egészen biztos, egyedi és elszigetelt eset az éttermek történetében.
CID.. 2017.03.02. 21:07:06
martineden 2017.03.02. 21:08:34
2017.03.02. 21:09:24
2017.03.02. 21:11:20
martineden 2017.03.02. 21:11:25
martineden 2017.03.02. 21:12:45
David Carradine 2017.03.02. 21:13:30
martineden 2017.03.02. 21:19:48
Szubrina 2017.03.02. 21:22:50
Szubrina 2017.03.02. 21:24:15
Szubrina 2017.03.02. 21:26:19
Szubrina 2017.03.02. 21:27:40
martineden 2017.03.02. 21:30:58
Reactor 2017.03.02. 21:34:47
Tehát meg is kérdezem: Ez a leszólogatós dolog nálad mennyire játszott & mi az általános véleményed az ilyen "ismerkedésről"? :D
Egyébként a tavaszi szünetben menni fogok! Az egyetem eléggé lefoglal, de már tervbe van véve, hogy elugrom Pestre a tavaszi szünetben, akkor bőven lesz rá időm! :)
@Dikusz: Már jó ideje nem találkoztam dohányos kocsival interszitin. Legutóbb akkor ültem rajta, mikor mentem Manyecs művésznőhőz bizniccelni, de akkor se volt :) na mindegy, úgyis szunyáltam :D
Szubrina 2017.03.02. 21:35:10
Ezért beszélgetett ma mögöttem a buszon egy leszbikus csaj a csajával olyan hangosan és boldogan, mert manapság ez már menő, nem szégyellnivaló.
A devianciát ünneplik az emberek.
Milliókat keres az a "művésznő" aki egy létráról az alá földre fektetett vászonra, úgy fest, hogy feltol festékkel töltött tojást, majd "megszüli".
De van olyan ünnepelt művész is, aki festett tejet iszik, aztán ledugja az ujját a torkán és a vászonra hányja, ez érték kérem, ez művészet, ezek a dolgok jók, tolerálni, tolerálni a végsőkig...
Be kell gyakorolni a toleranciát, mert ha jönnek a követelőző, erőszakoló illegális (azonosítatlan kilétű) migránsok, akkor lesz mit tolerálni...
Szubrina 2017.03.02. 21:36:31
Szubrina 2017.03.02. 21:39:47
martineden 2017.03.02. 21:40:44
martineden 2017.03.02. 21:44:32
plokmi 2017.03.02. 21:44:42
Lehet magyarázkodni, meg felháborodni, meg 'jogom van hozzá'-zni.
DE AKI DOHÁNYZIK AZ BÜDÖS!
élhetetlen 2017.03.02. 21:45:17
Szubrina 2017.03.02. 21:45:48
Szubrina 2017.03.02. 21:47:00
Szubrina 2017.03.02. 21:48:02
Szubrina 2017.03.02. 21:49:13
Reactor 2017.03.02. 21:53:31
Ja, és a szájvíz hasznos találmány, én is élek vele napi kétszer, és nincs bagószagom. Hasznos találmány, és 1 hónapig is elég, így maximálisan megér 2000 forintot. Akinek nincs igénye rá, hogy tiszta legyen, az meg úgyis szarik az egészbe, hogy bűzölög-e vagy sem, mert alapból prosztónak nevelték, és a mai világ ennek a mentalitásnak kedvez sajnos. Ugyanez igaz a saját fosában fetrengő csövesre is.
martineden 2017.03.02. 22:01:17
martineden 2017.03.02. 22:03:52
Szubrina 2017.03.02. 22:05:37
Én nem úgy képzelem a leszólítgatást, hogy az utcán prosztó módjára letámadsz egy lányt, hogy "ínnye de szép vagy anya!". Hanem, amikor a buszon elkezdtek szemezni és konkrét visszajelzések vannak, szemkontaktus, utána szempillarebegtetés, hajigazgatás, elpirulás, tehát biztos lehetsz a dolgodban, de ezek a balfékek ekkor sem jönnek oda, saját tapasztalatból és mások elmondásaiból tudom. Múltkor volt olyan is, hogy állt a busz a megállóban és mellé állt egy autó, a sofőr egy helyes pasi volt és véletlenül összeakadt a tekintetünk és hosszasan néztünk egymás szemébe mélyen és egyikünk sem kapta el a tekintetét...tudom, hogy túl romantikus vagyok, de micsoda ismerkedős sztori lenne az unokáinknak, ha a busz után eredne vagy újabb lehetőségnél integetne, h szálljak le...a nők megvesznek az ilyen romantikus dolgokért...vajon miért olvasnak románákat, júliákat, BDSM mamipornókat, ha nem azért mert ezekben a férfiak, mindig valami bátor és izgalmas dologgal képesek meglepni nőiket, a valóságban meg büdöslábú ötlettelen, antiszexuáliskultúrájú, pornóra faszverő, minden alkalommal, ha adódik rá mód félelépő taplók
Szubrina 2017.03.02. 22:06:44
martineden 2017.03.02. 22:14:03
Szubrina 2017.03.02. 22:27:17
Reactor 2017.03.02. 22:29:04
Felkelés után ám úgy szoktam, hogy elszívok 1 cigit, aztán jöhet a szájvíz, és akkor jól elvagyok egy aránylag hosszú ideig, legközelebb már csak ebéd után gyújtok rá (reggelizni nem szoktam, először ebédet eszek mindig).
A városban kerékpárral közlekedek, annyi autó füstöl körülöttem, hogy igazából a bagaretta ott nem oszt, nem szoroz. Tömeggel akkor megyek, ha nagyon muszáj, vagy ha Budapestre utazok, ott meg letudom a cigizést a Keleti előtt. Ha pedig végképp akkor jő a busz, amikor még dohányzok, inkább kidekkelem, de nem csinálom azt, hogy "jaj gyorsan még végigszívom oszt a füstöt meg kifújom az utastérbe". Vagy pedig várok még egy buszt, nem fogok abba a 15 percbe belehalni.
Errefelé elég gyakori a prosztómódú leszólítgatás, főleg a "szia cica, van gazdád?" című örökzöld slágert használják, de a füttyögés, cuppogás is gyakori. Azóta már nevet is kapott a jelenség, mint "kőművesfütty". A pornóval az a gond, hogy megrendezett, ezért nem javasolt pl. abból okosodni sem, mert kb. végig színészkedés az egész. De hát sok embernek egyszerűen eszébe sem jut, hogy a filmvászon nem valódi.
Szubrina 2017.03.02. 23:00:05
Szintén saját tapasztalatból tudom, hogy kizárólag a pornóból szerzik szexuális ismereteiket, volt már szerencsém olyan faszihoz, aki azt se tudta mi az a csikló, illetve izgatás gyanánt a combtövemet masszírozta...borzasztó kellemetlen a tanárnőt játszani pont nekem, aki abszolút az alárendelt szerephez vonzódom, talán pont azért izgalmas számomra, mert ismeretlen az a miliő. Onnantól, hogy elmondok valamit, h így vagy úgy kéne csinálni, hidegen hagy, mert elvész a meglepetés izgalma számomra és már nem izgat fel a dolog, belőlem eddig csak más nők profitáltak.
Éppen ezt mondtam neked, nem ugyanaz a bunkó munkásos füttyögés, mint amikor valódi kontakat van egy lány és fiú között a srác ennek ellenére mégsem megy oda.
Egyszer nagyon, nagyon régen hülye voltam, két srác odajött hozzánk, mi lányok 4-en voltunk aug. 20. tűzijáték után, voltam vagy 16 éves és nekem az egyik nagyon elkezdte csapni a szelet, nekem bejött, de a barátnőim végig vágták a fejeket, húzták a szájukat hogy "ugye nem, tök ciki a pasi". Szóval emiatt leráztam, de még ma is bánom, pedig lehet semmi nem lett volna, de itt nagyon előtört a gátlásosságom, amúgy sem voltam biztos a dologban.
élhetetlen 2017.03.02. 23:12:19
Szubrina 2017.03.02. 23:25:36
David Carradine 2017.03.02. 23:33:37
Nem jönnek, nyugi. Őket is kinyírtam, mert őket is utálom, csak már nem fért ki annyi karakter egy kommentbe, ezért nem tudtam leírni! :D
Ha nem tűnt volna fel, akkor most leírom: én csak az ész nélküli szélsőségeket nem bírom, amikor valaki nem képes felfogni (mint jónéhány itt kommentelő), hogy az ő kis szűklátókörű, szubjektív igazságán kívül van még egy csomó más igazság, ami legalább olyan létjogosultsággal bír, mint az övé, esetleg a teljes világ működésének szempontjából fontosabb, magasabb rendű igazság annál. Tudod, volt ez a Jézus nevű csóka, ő mondta: "ne ítélkezz, mert magad is megítéltetsz", amit sokan szeretnek idézgetni, másokra mutogatva, de nem szívesen szokta magára vonatkoztatni senki. A túlzott kirekesztés, a minden mástól való elzárkózás, minden "másmilyen" elutasítása (mivel a világ csupa "másmilyenből" áll, ezért az ilyen ember örökös harcban áll az egész világgal) ugyanakkora baromság, mint a túlzott, feltétel nélküli tolerancia, a minden elfogadása kritika és értékítélet nélkül, csak mert mindenkinek joga van mindenhez, senkit nem szabad korlátozni semmiben (ez pedig egyfelől lényegében a saját értékek feladása, és öngyilkosság, ha valaki komolyan gondolja /vö.: "migránssimogatók"/, másfelől pedig - és ez a gyakoribb - egy hazug magatartásforma, ami arra szolgál, hogy az ember a saját deviáns, nehezen elfogadható normáit rákényszeríthesse másokra, és rendszerint csak addig tart, amíg magának az illetőnek is el nem kellene fogadnia valaki másnak az olyan jellegű devianciáját, ami meg az ő érdekeit sérti... na itt rendszerint kibújik a szög zsákból, és a nagy toleránsból hirtelen nagy kirekesztő lesz, és ő követeli legjobban, hogy hulljanak a fejek.) Felőlem aztán csomagolhatja a hülyeségét bármiféle ideológia mögé, utálom az elvakult fanatikus barmokat, akik nem látnak ki a fejükből. Ha ez a blog azon a címen futna, hogy "szívjunk el száz szálat naponta a jókedvünkért", és a kommentelők 99%-a arról áradozna, hogy milyen üdítő 20 centiről csecsemők és terhes nők arcába fújni a füstöt egy 6 légköbméteres zárt térben, vagy ha a "szivárványos melegedő" blog törzskommentelői értekeznének arról, hogy az a legfontosabb, hogy minél többet buzuljanak nyilvánosan, utcára vonulva, lehetőleg iskolák és óvodák látótávolságában, mert nekik joguk van hozzá, sőt büszkék arra, hogy ilyenek, hidd el, hogy megkapnák tőlem ugyanezt a karikírozást a megfelelő köntösbe csomagolva, mert semmivel sem tartanám különbnek őket a nemdohányzóknál, akik minden dohányost azonnal likvidálnának szívük szerint. Tehát visszakanyarodva a gondolamenet elejére még egyszer nyomatékosításképpen: amit én nehezen tudok elviselni, az az emberi tudatlanságból fakadó kicsinyesség, szűklátókörűség, önhittség, önzőség, hogy egyesek mérhetetlen ostobaságukban és tanulatlanságukban képtelenek felfogni, hogy milyen kis porszemek az Univerzumban, magukat az Isten Világbíró szerepébe képzelve minden élőre igaz diszciplínaként hirdetik melldöngetve sekélyes élettapasztalataikra és nyomorúságos vágyaikra épülő szubjektív kis belső igazságaikat, ami igazából csak egy a 7 milliárd ember szubjektív kis belső igazsága közül, így rajtuk kívül annyira nem is érdekel senkit, meg pont annyit is ér, mint bármelyik másik emberé, semmivel sem többet. És ez természetesen csak az én véleményem, ami meg szintúgy annyit ér... ;)
martineden 2017.03.02. 23:35:08
Szubrina 2017.03.03. 07:24:13
Sajnos a dohányzással együtt jár egy fajta mentalitás, egy amolyan önző, olyan nemtörődöm, hiszen, ha nem érdekel valakit a saját egészsége, miért érdekelné másé, ne adjisten a bolygóé? Pl. amikor leveszi a cigis dobozról a celofánt, akkor véletlenül elejti, aztán rágyújt úgy, hogy közben nem is gondol erre, de néha igen, h akit zavar az majd arrébb megy, aztán, amikor elszívta eldobja a csikket, mert MÁS IS ELDOBJA ezzel jogossá téve a szemetelést, ami szintén törvénybe ütköző. Nem zavarja, ha büdös a ruházata, hisz nem tehet róla, mert dohányos, mindenki tűrje el, de rosszabb esetben eszébe sem jut, h bűzlik, mint a gyárkémény (példa. posztoló). Aztán, amikor kifogy a doboz, minek cipelje, eldobja, elvégre is ez papír, majd lebomlik. Sajnos ezen szemeteket bizonyítékokkal is alá tudom támasztani. Őszintén mondom életem 35 évében még soha nem láttam olyan bagóst, aki egy kis fémtárcába gyűjtötte volna a csikket.
Most mondd az nem szélsőséges, amikor valaki ilyen mértékben leszarja a többi embertársát, miért kell nekem kedvesen, jó szívvel elfogadnom, talán szerinted a dohányosoktól, piásoktól, drogosoktól, szerencsejátékfüggőktől olyan színes ez a világ?
Abban az esetben, ha távol mennének az embertársaktól rágyújtáskor, nem szemetelnének, csikket sem és odafigyelnének a leheletükre, öltözködésükre, igen is el tudnám fogadni, hogy léteznek.
Kamu hittanban meg végképp nem hiszek, bocs, de nekem elég különös, hogy minden vallásnak tök más Istene van, de mind szerint csak az az egy és mindenható van, meg a Biblia biztos szép mendemondákból összeollózott valami, de én úgy gondolom azok a dolgok, amikben HINNI kell azok régen rosszak.
joska61 2017.03.03. 09:54:06
Advanced Flight 2017.03.03. 14:28:40
Ellenben a társadalom minden dühe a dohányosok ellen irányul, mert most ők a bűnbakok. Mindenért. Nem a kutyaszar a baj az utcán, vagy a hányás, á, az direkt jó: a csikkek. Igen. Az a baj. Azok a kis fehér papírfecnik. Ha abba belelépsz, annyi neked.
Ez pont olyan, mint a skandinávoknál. Védett csoport a nigger, az arab, az cigó, paki, indiai stb. Őrájuk egy rossz szava nem lehet senkinek. Ezért jobb híján basztatják a senkinek nem ártó, fehér lengyeleket, cseheket stb.
Szubrina 2017.03.03. 18:36:48
Úristen bazmeg...
fillérbaszó vadász 2017.03.03. 20:34:02
Nagyon jó ötlet. Sőt legyen csak kövéreket szállító busz, és csak banyatankos nyuggereket szállító busz. Majd jöhet a csak cigányokat szállító busz.
Sőt sok kapcsolatban élő csaj nem szereti, ha férfiak megbámulják, tehát legyen csak nőket és csak férfiakat szállító busz.
Te egy zseni vagy ezzel a nagyszerűen kivitelezhető ötleteddel.
2017.03.03. 21:16:00
David Carradine 2017.03.03. 22:22:14
„Sajnos a dohányzással együtt jár egy fajta mentalitás, egy amolyan önző, olyan nemtörődöm, hiszen, ha nem érdekel valakit a saját egészsége, miért érdekelné másé, ne adjisten a bolygóé?” Hát Te, mint nemdohányzó, nyilván szakavatott tudója vagy a dohányos lélek tükrének, a dohányosok mentalitásának, világlátásának. Az összes dohányosénak, akik nyilván mind egyformák, és csak úgy tudnak viszonyulni a világhoz, ahogy az Te, a nemdohányos elképzeled. Ez az érvelés végletesen egyszerűsít, sematizál, és semmiféle alapja nincs, mivel nincs olyan, hogy „a dohányos”. Az ember egy kicsit összetettebb ennél. Van egy csomó (Magyarországon vagy 3 millió) ember, aki dohányzik, ezen felül meg mindegyik különböző világlátással rendelkezik, más az értékrendszere, másként fordul saját belső világa és a külvilág felé, sokkal több minden határozza meg ezt, mint az, hogy dohányzik vagy sem. A dohányzás nem határozza meg az ember világlátását, más sokkal fontosabb tényezők viszont igen, amik alapján ki lehet mondani például azt, hogy két ember „rokonlélek”, hasonlóan gondolkodik a világról, és az egyik lehet éppen dohányos, a másik meg nem, míg két dohányos közé, csak mert mindketten dohányoznak, nem lehet ebben a témában automatikusan egyenlőségjelet tenni, ez a világ legnagyobb stupidsága. De tekintsünk el a dohányzástól, maradjunk az önpusztító életmód (ennek a dohányzáson kívül sok formája van) és a külvilághoz való viszonyulás kérdésénél. Annak, hogy az ember mennyit foglalkozik a saját egészségével, semmi köze nincs ahhoz, hogy hogyan viszonyul a környezetéhez, a külvilághoz, embertársaihoz, sőt érveléseddel ellentétben pontosan egy fordított viszonyrendszert lehet inkább felállítani. Minden embernek egy adott kultúrkörben, társadalmi közegben átlagosan kb. hasonló energiaszint és mozgástér adott az életében, és mindenki maga dönti el, hogy azt mire fordítja. Inkább jellemző az meglátásom szerint, hogy akik túlzottan magukra, a saját egészségükre koncentrálnak, azok individualista, egocentrikus, introvertált figurák, energiáik jelentős részét erre fordítják. És mivel túlságosan is magukkal foglalkoznak, a külvilágot inkább csak negatívumként élik meg, zavaró tényezőként, ami őket az ebbéli tevékenységükben kifejezetten gátolja, akadályokat gördít eléjük (ne sértődj meg, de minden ezen poszthoz fűzött kommentedből süt ez a mentalitás).
David Carradine 2017.03.03. 22:25:23
Nem a dohányosoktól, piásoktól, szerencsejátékfüggőktől lesz színes a világ. A világ az értékes és érdekes emberektől lesz színes, és ezek az emberek esetenként tartozhatnak a fentebbi kategóriákba, vagy nem tartoznak oda, a kettőnek semmi köze nincs egymáshoz. Már megint a szélsőségek felé sodródsz, és borzasztó felszínesen egyszerűsítesz és általánosítasz. Egyetlen tulajdonság alapján hirdetsz ítéletet olyan dologban, amely tulajdonságnak semmi köze sincs ahhoz, amiben Te rangsort akarsz felállítani. Az álláspontod a fentebbiek szerint az, hogy a dohányos, etc. ember csak azért mert az, alapvetően értéktelen, és érdektelen, mert számodra csak ez a tulajdonsága az, ami számít, illetve hogy ha már ez a szerinted negatív tulajdonsága megvan, akkor már nem is lehet neki pozitív, ki van zárva a versenyből. Ez egyszerűen nevetséges. Most kezdjem el sorolni, hogy hány „nagy” ember volt bagós, piás, drogos, egyéb szenvedélybeteg, élt önpusztító életet, de (sok esetben önpusztító élete miatt rövidebb) életében 20-30-40 év alatt olyat tett, ami fenekestől forgatta fel az egész világot, korszakokat határozott meg a tevékenységi területén, legyen az politika, tudomány vagy művészet? Napestig nem érnék a végére. Állítsuk őket szembe mondjuk Józsi bácsival, aki nem dohányzott (és ezért nem volt büdös, ami ugye lényeges szempont), nem ivott, nem drogozott, nem kártyázott, és ezért nagyon egészségesen elélt 90 éves koráig (vagy meghalt 50 évesen infarktusban vagy rákban, mert ilyen is van), és a családi vagyont sem herdálta el, de ezen kívül semmi mást nem lehet róla elmondani, mert a környezetét a puszta létezésének tényén kívül meg sem karcolta semmivel, mert amúgy két szalmaszálat sem tett keresztbe életében? Vagy állítsuk szembe őket más „nagy” emberekkel, mert úgy azonos kaliber. Legyünk igazságosak, ugye? Akkor mondok egy olyan embert Neked, aki antinikotinista (bréking: nem volt büdös!) és absztinens volt, ráadásul vegetáriánus, vagyis az eszményi egészségtudatos, környezettudatos (mert valamiért Te meg vagy arról győződve, hogy a dohányzás az emberiség által elkövethető legnagyobb környezetszennyezés – súgok: nem az -, amit nyilván alá is tudsz támasztani mindenféle szakirodalommal) ember a számodora, és igen, ő is fenekestől forgatta fel a világot, most is mindenki ismeri a nevét, alapjaiban befolyásolt mindent, amit Te most éppen látsz magad körül, szóval nem volt éppen akárki, hanem igazi ász. Őt úgy hívták, hogy Adolf Hitler.
Ezzel nem arra akarok kilyukadni (mielőtt félreértenél), hogy az elméleteddel ellentétben pont az az értékes ember, aki bagós, drogos, piás, aki nem, az meg értéktelen, nem megyek le erre a szintre az érvelésben, ne aggódj. Hanem pont arra, hogy a kettőnek semmi köze egymáshoz, és a Te állásfoglalásod mennyire nevetséges és tarthatatlan, mert egy ember értékeit, életét, szűkebb-tágabb környezetében betöltött szerepét nem lehet megítélni egy káros vagy kellemetlen szokása alapján (akkor sem, ha Neked csak ennyi esik le ebből az emberből, mert mást nem is látsz-tapasztalsz belőle). Téged ez a fajta ítélkezés sokkal inkább minősít, mint azt a másik embert az ő (számodra még oly kellemetlen) szokása, ezt hidd el.
David Carradine 2017.03.03. 22:26:52
Amikor én azt írtam, hogy „amit én nehezen tudok elviselni, az az emberi tudatlanságból fakadó kicsinyesség, szűklátókörűség, önhittség, önzőség, hogy egyesek mérhetetlen ostobaságukban és tanulatlanságukban képtelenek felfogni, hogy milyen kis porszemek az Univerzumban, magukat az Isten Világbíró szerepébe képzelve minden élőre igaz diszciplínaként hirdetik melldöngetve sekélyes élettapasztalataikra és nyomorúságos vágyaikra épülő szubjektív kis belső igazságaikat”, az konkrétan egyáltalán nem Istenről szól (ha van, ha nincs), nem vagyok én hittérítő amúgy sem, magasról teszek rá, hogy ki miben hisz, nem hisz, mindenki döntse el maga. Amit Te úgy értelmeztél, hogy én felháborodok azon, hogy az ember a Mindenható Isten elé akarja helyezni magát, aki majd ezért biztosan lesújt rájuk dörgő villámaival irgum-burgum, Szodoma és Gomora meg Jerikó, meg Bábel-tornya, annak semmi köze sem a Bibliához, sem egyik valláshoz, Istenhez sem. Ez valójában azokról a stupid emberekről szólt, akik a saját vacak kis békaperspektívájukból sekélyesen szemlélve, kevés élettapasztalatukkal, emberismeretükkel, egybites, egyoldalú, sematikus, egocentrikus gondolataikkal elhiszik magukról, hogy ők minden jónak és rossznak tudói, kvázi istenek, akik megfellebbezhetetlen és egy igaz ítéletet hirdethetnek, mert annyira tudatlanok, hogy képtelenek felfogni, hogy sokféle igazság létezik, és ezek nem feltétlenül azonosak az ő kis igazságaikkal. És pont ezen tulajdonságaik miatt hiszik ezt el, mert egy náluk szélesebb látókörű, értelmesebb ember tele lenne kételyekkel, árnyaltabban szemlélné a dolgokat, megpróbálna mások nézőpontjába is belehelyezkedni, az egészet egy nagyobb, többszereplős rendszerben vizsgálná, és nem merne, nem is tudna ilyen sziklaszilárdan, feketén-fehéren ítéletet hozni valamiről, amire csak ennyi rálátása van. Ennyi.
Reactor 2017.03.03. 23:20:27
Az egyik mentős megkérdi a cigánytól:
- Látod milyen színű a mentőautó?
- Há' de látom, há' fehér.
- Na látod, érted majd jön a fekete mentő...
:DDDDDD
@Szubrina: Jó volt ezt elolvasni, sok lány panaszkodott, hogy szerintük egyre több pasas szocializálódik pornón, mert rengeteg olyan kívánságuk van, amit valóban csak pornósztárok csinálnának meg több ezer dezsőért, és egy centtel sem kevesebbért. Úgy néz ki, ez a jelenség túlságosan elterjedt, akárcsak a prosztó leszólítgatás meg utánafüttyögés. Beismerem, én se vagyok túl nagy lepedőakrobata, úgyhogy kifejezetten szerettem a "tanárnőket". :D
Ám kifejezetten vicces volt olvasni a béna pasasok próbálkozásait nálad :D ha van még ilyen, elmesélheted, úgyis ritkán jut az ember szórakozáshoz :)))
Homár Hilda 2017.03.04. 09:23:22
Szűcs Viktor 2017.03.04. 09:51:00
2017.03.04. 11:12:57
valkyre 2017.03.04. 11:17:12
Gondolom az "imádom" alatt ironizálsz, bár nem szükséges, mert teljesen osztom azt amit tudni vélsz- Bár, én sem tudom pontosan hogy fogalmaz a jog, de nekem ez attól függetlenül (is) működik vhogy talán(?) empatikus úton.
"Azaz a dohányosoknak tilos lenne nemdohányzók közelében rágyújtani, de ezt maguktól kéne tudniuk, h félrevonulnak.
Egyetértek, ezzel is. mellesleg a szabályozás is az egyre szigorúbb tiltások/elkülönítések felé tartanak. Nincsen ok - szerintem - ezügyben sem az elégedetlenségre.
"Továbbá nem hiszem, h bárkinek is tolerálnia kéne a bagószagú kabátot, ha valaki emberek közé megy, akkor legyen tiszta és ápolt vagy menjen ő egyéb járművön."
Mindenkinek kicsit/nagyon más a tolerancia szintje. Illetve lehet, hogy nem szívesen teszed, de többé kevésbé te is tolerálsz nap mint nap egy csomó dolgot valamennyire, gondolj csak bele. Nem kell messzire menni, maradhatunk a levegő minőségénél/tisztaságánál... (!) Annak ellenére, hogy itt ott szóvá teszed, meg puffogsz magadban igen is tolerálod. meg még sok mást is, mindannyian napról napra :) Nekünk magyaroknak szerintem (túl?) nagy a toleranciaszintünk.
"Nem a tiszta higiénikus illat az alapállapot, miért az szálljon le, menjen taxival, aki nem változtat a szagon, szerintem fordítva ülsz a lovon."
De az, szerintem is; de ez is relatív, ebben sem vagyunk ugyanolyanok. sokan hasonlók, vagy így vagy úgy... Nálunk így pozicionálódott a tömegközlekedés, azért nem megyünk oda a legtöbben szólni a hajléktalannak és/vagy a bagószagúnak, meeert...ez van.
Szóval, vagy csak szimplán félreértesz vagy van ott még némi libsi kényszerképzet+fóbia is. Titkon a legtöbben elég nagy libsik vagyunk ;) bár lehet néha fordítva ülünk a lovon. ja
David Carradine 2017.03.05. 07:20:16
Szubrina 2017.03.06. 18:58:20
Szubrina 2017.03.06. 19:02:19
Ember, legyünk már tisztában a tényekkel, te őszintén láttál már bagóst, aki az utcán nem dohányzott folyamatosan? Beszarok a röhögéstől.
Valóban vannak olyan dohányosok, akiket nem veszek észre, hiszen aki nincs a 20-30 méteres körzetemben az valóban nem zavar, de ez nem azt jelenti, h ők nem dobják el a csikket, a nejlont és a cigisdobozt, ha kiürül, csak annyit jelent NEM LÁTOM, amikor megteszik.
Őszintén láttál már bagóst, aki a csikket elnyomta egy kis fémtárcába, majd beleejtette?
Persze, mondjuk az az társadalom a felelős, mert nem mondta el a bagósoknak még a legelején, h ezt így kell...mert magától nem juthat eszébe mi?
Szubrina 2017.03.06. 19:05:17
" Persze ha Téged zavar a bagószag, nem kötelező leülni a dohányos mellé, szíved joga, szabad országban élünk,"
Utaztál te már BKV járaton??? Sztem még soha...szóval nem ülök le mellé, aha...hát én olyan járatokon utazok, ahol szardíniaként összezsúfolódunk, tehát nincs választásom éppen ezért lenne ez egy fontos kérdés, amit nem ártana új alapokra helyezni.
Szubrina 2017.03.06. 19:12:47
Én már azt várom, amikor mindenhol kamera lesz és mint A pusztítóban, majd megbírságolják ezeket a büdös parasztokat a szemetelésért, de azért is, ha illetéktelen helyen gyújt rá.
Szart se ér a szabadság, ha mindig csak visszaélnek vele ilyen bagós gecik a nem dohányosok kárára, legyen akkor szigor és rend.
Szubrina 2017.03.06. 19:30:59
" A külvilág felé fordulás pedig nem azonos azzal a gyermeteg és felszínes nézőponttal, hogy „jaj nehogy már büdösnek találjanak az embertársaim, mert milyen cikimáraz”, mert ez szintén egy egocentrikus látásmód, hiszen arról szól, hogy „én”, meg „engem”."
Így van a külvilág felé fordulás azt jelenti, hogy odafordulnak a nembagósokhoz a bagósok és rájuk fujják azt a geci füstöt és itt nem csak az ő hanem a többi ember egészségi állapotára szeretnék kilyukadni.
Mondhatnám neked, hogy én azt sem szeretem, h az emberek gyógyszerrel tömik magukat, mert ha azt hiszed szart se tartozik rám gecire tévedsz...beszedik a gyógyszert, aztán kiszarják, kipisilik abba a vízbe, ami némi fizikai és vegyi tisztítás után az én csapomból csörgedezik...konkrétan ezek az emberek is felelőtlenek és mélységesen buták, mert ahelyett, h (most már itt az internet, minden barom telefonján is) utána olvasnának a valóságnak, érdekeknek, inkább azzal érvelnek "az orvos azt mondta" "mások is szedik" stb...
Szomorúnak tartom és ha valaki végre olyan értelmes gondolatokkal, véleménnyel jön elő mint én az lenne a legkevesebb, h megköszönjétek, h végre nem egy begyöpösödött barom, végre valaki akit nem csak a maga tyúkszaros élete érdekel, hanem másoké is, a közös érdek.
Sajnos vannak dolgok, amiken nem lehet szép szóval változtatni, ezért lenne egy-két fasza megoldásom a dohányzás megfékezésére és ez visszatartó erejű is lehetne a még rá nem gyújtottaknak.
Szubrina 2017.03.06. 19:33:18
Szubrina 2017.03.06. 19:42:59
Számomra a FÉRFI, az már testalkatából is (széles váll, magasság, szőrös mellkas) az erőt és a biztonságot sugallja (még nem találkoztam ilyennel). Szóval, aki támasz, aki megvéd stb...ehelyett a mai férfiaknak, legalább is, akikkel én találkoztam vagy már születésétől fogva nincs szőre vagy ha van, akkor borotválja, alacsonyak, becstelenek...
Szóval gondoltam, majd egy domináns (BDSM)...hát benéztem...kiderült, h a domináns annyit jelent, hogy ugyanolyan csirke, mint a többi anyámasszonykatonája, kivéve, hogy ha becsukódik a hálószoba ajtaja, akkor kikötöz és ugyan olyan ügyetlenül, mint nem dominánsnak kikiáltott társai próbál érvényesülni a szexben, mint az internetes pornó csillagos ötösre végzett tanítványa...valahogy nekem ez az y generáció, aki az én korosztályom, annyira nem gyere be, az öregebbeknek meg már rohadnak a fogaik...nincs hozzájuk gusztusom...marad a cölibátus...
Szubrina 2017.03.06. 19:44:59
Szubrina 2017.03.06. 19:49:36
Nincs ok elégedetlenségre???
Reactor 2017.03.07. 02:03:36
Manyecska. 2017.03.07. 10:05:56
jóhogynem a hamvasztást is be akarnád tiltani:) /párdon!/ a kikötözős szex is akkor az igazi ha kikötözés után rágyújtod a hálót!! mindig mondom nem értem miért ellenkezik..:D !!
Manyecska. 2017.03.07. 10:13:39
Manyecska. 2017.03.07. 10:26:08
Szubrina 2017.03.07. 12:23:25
Szubrina 2017.03.07. 12:24:47
Manyecska. 2017.03.08. 13:40:10
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.08. 14:12:08
Szubrina 2017.03.08. 19:09:43
David Carradine 2017.03.09. 08:07:52
Ez a legjobb: "Sajnálom, de képtelen vagyok ilyen hosszú egybefüggő szövegeket elolvasni, nem tud benne kapaszkodni a szemem, a monitorra meg mégsem fogom odarakni az ujjamat vezetőnek...talán majd legközelebb tördeled!"
Haláli, hogy annyira el vagy telve a saját tökéletességedtől, hogy még a diszlexiád miatt is a külvilágot hibáztatod, mert ugye Te aztán soha semmiben nem lehetsz hibás, és mindenki másnak a k. anyja. Fő az önbizalom! :D Hát, csak nyugodtan várd tovább a nagybetűs FÉRFY-t (tudod, a kétméteres szőrös, mindenkin dominálós macsó, aki ugyanakkor borzasztóan lovagias nőtisztelő és megvédős meg támaszos is egyben), és ha nem jön (mert nem jön) a fehér lovával, akkor jelentsd ki nyugodtan, hogy ez azért van, mert nem létezik, mert ha léteznének ilyenek, már régen a Te ajtódon dörömbölnének, és egymást gyilkolnák a kegyeidért, hiszen olyan lehengerlő személyiség vagy, a világ közepe, a nagybetűs NŐ, meg úgy általában tökéletes EMBER, hogy ez nem is lehetne másként. Másik oldalról zárójelben: az a férfitípus, amiről Te beszélsz azért létezik, habár nem ilyen kvintesszenciálisan, ahogy elképzeled, csak az meg Téged nem fog nőnek nézni soha, ha neki is ezt az oldalad mutatod (mást még Tőled nem láttam, bár lehet hogy van, nem tudom), és neveltetésétől függően magában vagy hangosan kiröhög Téged, azért ezt jobb, ha tudod. Persze ezért is ő a hibás, ez vitathatatlan. További szép álmokat, és jó harcot kívánok az igazságtalan, zsenidet meg nem értő, gonosz világ ellen! (Írnám ezt, ha nem tudnám azt, hogy Te tulajdonképpen csak provokálsz mindenkit, és igazából Téged a szélsőséges reakcióidra adott válaszok éltetnek, és ez tetszik is Neked. De hát: ki hogy élvez... :D )
Szubrina 2017.03.09. 08:28:57
A Diszlexia, az egy olyan betegség, h az ember a szavakban összekeveri a betűket, még is mi a retkes, búbánatos faszom köze van ahhoz, hogy három A4-es oldalnyi egybefüggő szöveget képtelenség a monitoron elolvasni és ezt nevezed te kommentnek, miközben ezek már esszék, esetleg novellák. Na nem csak küllemre, hanem tartalomra is, a valóságtól egészen elrugaszkodott gondolatokkal teletűzdelve.
Az, hogy a véleményemet bárki is provokációnak veszi, az csupán mellékhatása annak, hogy mennyire másként látom a világot, mint az átlag emberek, akik szerint pl. a dohányzás teljességgel totálisan magánügy, miközben kurvára a másik pofájába bűzölögnek vele illetve mindenki levegőjét károsítja.
Persze, hogy véded a dohányosokat a végsőkig, hisz te is szívod a büdös szart, hiszen az emberek 90%-a bagzik.
Svédországból hazajövő ismerősöm említette meg, hogy itthon milyen sokan dohányoznak még mindig, hát igen...
Pént az nincs, deviza hitel, tartozás, de cigire mindig van napi egy ezres, ami havi 30-30 ezer forint, ki az ablakon...
Manyecska. 2017.03.09. 12:27:36
Manyecska. 2017.03.09. 12:30:52
Szubrina 2017.03.09. 15:06:13
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.09. 15:54:02
:))