Ez valami mozgalom lehet? Vagy egyszerűen olvasónk peches módon többször is rosszul tájékoztatott buszvezetőkbe futott? A honlap - legalább is a Menetrendi változások szeptember 1-jétől című hirdetmény - alapján elég egyértelmű a helyzet:
"Budapest – Jászberény – Jászszentandrás és a Budapest – Jászberény – Heves – Abádszalók – Tiszafüred autóbuszvonalak járatai Budapest felé csak leszállás, Jászberény felé pedig csak felszállás céljából megállnak Maglód, SPAR elnevezésű megállóhelyen."
Kérdés, hogy miért obstruálják a sofőrök ezt a hétköznapokban.
Szia Hilda!
Nos, hát szeretném megosztani veled első panaszlevelem. Igazából édesanyámmal történt az eset, de úgy gondoltam, h én nem hagyom szó nélkül mert látom rajta, h mennyire bántja a dolog. Továbbítom neked a Volánbusznak küldött levelet. Úgy gondolom, h nem normális dolog így bánni egy 60 éves nővel, elég lelkis asszony, és még most is szarul érzi magát a történtek miatt... Amennyiben megosztod, köszönöm, hátha előbb sikerül kideríteni az igazságot a menetrendet illetően... esetleg a kiskirálykodó sofőrökhöz is eljut és magukba szállnak.
Tisztelt Volánbusz!
Mélységesen elszomorító esetet szeretnék megosztani Önökkel, és ezzel felhívni a figyelmüket, hogy kollégáik nincsenek tisztában az aktuális menetrenddel. Amennyiben nincs igazam a kollégát megkövetem, de mint olvasni fogják, mindent megtettem a tájékozódás érdekében, ez esetben az ügyfélszolgálat dolgozóit javaslom frissítsék ismeretüket.
Szeptember hónapban örömmel jutott tudomásomra, hogy a Jászberény felől közlekedő buszok megállnak a Maglód SPAR megállónál. Szeptember előtt be kellett utaznom Budapest Rákoskereszttúra Maglódon át, fél óra várakozás után pedig vissza Maglódra.
Mivel fiam és családja, illetve a munkahelyem is Maglódhoz köt, így szinte napi szinten tettem meg ezt a távot, szóval tényleg örömömre szolgált a változtatásuk, mind anyagilag, mint az utazási idő jelentős csökkenése miatt kifejezetten elégedett voltam.
A feketelevest egy merev viselkedésű sofőrük etette meg velem, aki a Szentlőrinckátán 12.34kor induló menetrend szerinti járatot vezette. A kolléga közölte, h neki nincsen megállója Maglódon így jegyet is Keresztúrig adott, majd kérlelésemre, és a menetrendre való hivatkozásra végül közölte, hogy most megáll, de -és most idézem- “ne akarjak ezzel a busszal többet maglódig utazni”.
Az elutasító és lekezelő stílus miatt elbizonytalanodtam, hogy az interneten talán nem megfelelő az információ, ezért felhívtam a menetrend információs vonalukat a 0613820888as számot 09.26.-ÁN 15.04kor a xxxxxxxx-os számról.
A hölgy kollégától megkérdeztem, hogy 12h után melyik az első busz Szentlőrinckátáról ami megáll Maglód Spár megállóban, a válasza az volt, hogy 12.34 majd 14.34-kor.
Bár a kolléga viselkedése már akkor is megért volna egy panaszt, ha nincs igazam ,de nem vagyok “balhézós”. Az ügyfélszolgálattól kapott információval a zsebemben a sofőr intelme ellenére 09.28.-án 12.34kor újra ott álltam Szentlőrinckáta bejárati útnál. Egy másik sofőrrel érkezett a 12.34-es busz, kisebb gyomor ideggel megint maglódig kértem a jegyem... a sofőr ezt megtagadta, hiába védekeztem, hogy “de az ügyfélszolgálat” meg, hogy “de az interneten is az van”, ő csak ellenkezett, majd felhívott valakit aki elmondása szerint az ő főnöke volt, és a vonalban a “főnöke” azt közölte, hogy ügyfélszolgálat ide vagy oda, nem kell megállnia nekem Maglódon.
A sofőrjeik arroganciája 09.25.-én majd 09.28.-án, a lekezelő stílusuk velem szemben teljesen megsemmisítő volt. Nagyon letörtem, és rég éreztem ilyen megalázottságot és tehetetlenséget.
Nem tudom ki hibázott, végképpen nem tudom, hogy ki mond igazat, de a sofőrök nulla készsége a 12.34.-es járatokon, lekezelő és elutasító stílusuk velem szemben az nagyon megalázó volt.
Úgy érzem mindent megtettem, hogy a helyes információ birtokába kerüljek, de most már szeretném megtudni ki téved a menetrendet illetően? Miért engedik meg a sofőrök azt a stílust maguknak, hogy az utas teljesen megsemmisülve száljon le a járatukról?
Csatolva küldöm a menetjegyem és a printscreent a menetrendről.
Szíves válaszukat Köszönöm!
Tisztelettel,
B.S.Éva
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2017.09.29. 14:10:49
Francoskrumpli · youtu.be/hi4spGkiPC4?t=245 2017.09.29. 15:44:46
rarabel 2017.09.29. 16:15:03
Vattafakk 2017.09.29. 16:19:31
Im just here for the comments 2017.09.29. 16:26:15
Im just here for the comments 2017.09.29. 16:27:27
Antalbaba 2017.09.29. 18:46:15
CID...... 2017.09.29. 19:54:27
neet 2017.09.29. 20:56:28
Szittyamagyar 2017.09.30. 07:09:14
.Manyecska 2017.09.30. 09:21:44
Gazsibacsi 2017.09.30. 10:16:22
"Az elutasító és lekezelő stílus miatt elbizonytalanodtam, hogy az interneten talán nem megfelelő az információ, ezért felhívtam a menetrend információs vonalukat a 0613820888as számot 09.26.-ÁN 15.04kor a xxxxxxxx-os számról."
Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2017.09.30. 11:04:22
Recsegve fingó kecske 2017.09.30. 11:20:21
Az hogy nincs metró nem lehet kifogás!
CID...... 2017.09.30. 15:03:57
élhetetlen 2017.10.01. 16:21:44
CID...... 2017.10.01. 20:19:14
CID...... 2017.10.01. 20:21:23
élhetetlen 2017.10.01. 20:40:08
CID...... 2017.10.01. 21:12:13
CID...... 2017.10.01. 21:13:10
egybitang 2017.10.02. 07:39:06
Terézágyú 2017.10.02. 09:10:55
Én ezt nem is értem, hogy hogy lehetséges, hogy valahol csak leszállni, illetve csak felszállni lehet egy buszra.
Valami oka viszont tuti, hogy volt a volánnak, hogy ilyen eszement döntést hozott...
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.10.02. 09:57:27
Terézágyú 2017.10.02. 10:00:34
"így több lett az utas, akik viszont a Volánnak egy fityinget nem fizetnek."
na de ez valahol elszámolódik feléjük, nem?
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.10.02. 10:18:24
gergo1000/2 2017.10.03. 09:12:46
Xezs6 2017.10.05. 18:56:19
Csaby Kovács 2019.08.15. 05:16:35
Volán talán tudja ezt ......