Tulajdonképpen dicséretes, hogy az Orsay, amely majd 20 éve van jelen Magyarországn, csak most debütál a Homáron, az esetük viszont elég hervasztó. Komolyan gondolja egy cég, amelynek célközönsége a modern és magabiztos nő, hogy ilyen tessék-lássék, rálegyintős-lerázós, vállvonogatós módon kezelhet egy panaszt?
Kedves Tékozló Homár,
az alábbi levelezéssel szeretném nektek bemutatni, mennyire értékeli az Orsay online shop a vásárlóit, és az általuk elköltött összegeket.
Alexandra
Tisztelt Hölgyem/Uram,
rendelésemkor megadtam a Glamour kuponom számát (30862) és végig a 20%-al csökkentett árakat mutatta, a rendelés folyamatában. Azonban mikor átirányított a bankkártyás fizetési oldalra, ott a teljes összeg szerepelt és azt is vonta le a számlámról. Érdeklődnék, hogy mikor kapom vissza a rendszerhiba okozta különbözetet?
Köszönettel
Alexandra
Kedves Vásárló!
Üdvözöljük a magyarországi Orsaynél és köszönjük megkeresését.
A kedvezmény a leértékelt árucikkekre, a SPECIAL PRICE termékekre és ajándékkártyákra nem érvényes.
Sajnos a kosárban volt Special price termék, ezért a kedvezmény nem lett érvényesítve.
További szép napot!
Amennyiben bármilyen további kérdése van ezzel kapcsolatban értesítsen minket vagy hívjon a 0680808012-es ingyenes hívószámon 9 és 16 óra között.
XY
Customer Service Coordinator OrsayTisztelt Hölgyem,
sajnos a levele után se világos számomra, hogy attól eltekintve, hogy volt egy special price áras termék a kosaramba, a másik két, teljes áras termékre, márt nem vonatkozott a 20% kedvezmény. Főleg, hogy a kód beírása után a teljes vásárlás menete alatt a kedvezményes árat mutatta a két terméknél.
Érdeklődni szeretnék, hogy a két termékre vonatkozó 20 százalék kedvezményt, ami 2458 Ft visszautalják, vagy a boltban kapom vissza átvételkor?
Amennyiben Önök szerint egyik opció se teljesíthető, úgy számomra ez akkora csalódás az Orsay Online Shopban, hogy kérem töröljék a rendelést és utalják vissza a teljes, 23785 forintos összeget.
Köszönettel:
Alexandra
Tisztelt Hölgyem/Uram,
várom válaszukat előző levelemre, illetve tudnának egy olyan telefonszámot adni, ami ki is csöng?Köszönettel
Alexandra
Tisztelt Hölgyem,
a megrendelése már feldolgozásra került. Kérjük, hogy jelezze az üzletben, hogy nem kívánja átvenni a megrendelést. Ebben az esetben az üzletben megtörténik a visszaváltás, majd annak elkölnyvelése után visszautaljuk Önnek a megrendelés összegét.
Amennyiben bármilyen további kérdése van ezzel kapcsolatban értesítsen minket vagy hívjon a 0680808012-es ingyenes hívószámon 9 és 16 óra között.
XY
Customer Service Coordinator Orsay
Crazy 1zenkáttű 2017.10.31. 10:54:09
Serivor 2017.10.31. 10:58:22
Rejtélyes 2017.10.31. 10:58:56
Permetező 2017.10.31. 10:59:21
Beerhead 2017.10.31. 11:07:39
xoxoxo 2017.10.31. 11:12:54
Bár lehet, hogy nem esdekeltek a vevő bocsánatáért, a felkínált megoldás korrekt szerintem.
És meg kell védenem az Orrszájt, mert vettem náluk egy felsőt, ami sajnos csak otthon tűnt fel, hogy lyukas, ráadásul több hét múlva, amikor az első használatra sor került. Nem túl bizakodón, de visszaveittem egy boltba számla és cetli nélkül, mivel azok már nem voltak meg, de szó nélkül kicserélték nekem a hibás terméket. Vagyis csak akarták, mert már nem volt az a típus, de levásárolhattam az árát. Úgyhogy én nem tudok rájuk rosszat mondani. Hacsak nem azt, hogy baromi lassú a pénztárnál a kiszolgálás, sokszor kígyózik a sor...
Darth Revan 2017.10.31. 11:43:35
Terézágyú 2017.10.31. 11:58:19
Vagyis ha egy cégnek a régimódi és magabizonytalan nő a célközönsége, az nyugodtan kezelheti a panaszokat ilyen tessék-lássék, rálegyintős-lerázós, vállvonogatós módon??
KaTe 2017.10.31. 12:51:03
Mellesleg a "nullakarcsis" posztnál épp parázs hangulat, illetve rendőrségi feljelentések zajlanak, szóval a posztolón kívül már a homár ellen is megtette Harkály a - számára szükségesnek vélt - jogi lépéseket és rendőrségi feljelentéseket úgyhogy mindenki fáradjon át oda, míg be nem zár a homár.
Im just here for the comments 2017.10.31. 12:52:37
Im just here for the comments 2017.10.31. 12:55:05
Egyébként a válaszuk teljesen rendben van szerintem, udvariasak voltak, adtak telefonszámot, Alexandra visszakapja a pénzét, tehát szerintem tök korrektek, kár ez a felvezetés itt a levél előtt, ez most egy FAIL.
Zöldegér 2017.10.31. 13:06:30
KaTe 2017.10.31. 13:19:00
A.C. 2017.10.31. 13:35:56
KaTe 2017.10.31. 13:38:58
ptspts 2017.10.31. 13:49:18
2. Korrekt hozzáállás, lerázós és hülyének nézős válasz: Már ki van fizetve, az OK gombbal elfogadta. Maga is tudhatná, hogy olyan a rendszerünk, hogy ha a rendelésben van kedvezményes áru, akkor egyik árura sem érvényes a kedvezmény. Választhat, hogy kéri-e kedvezmény nélküli áron, vagy törli a rendelést.
3. Korrekt, de szánalmas válasz: Jár a kedvezmény, de a webshop hibája miatt nem tudtuk megadni. Választhat, hogy kéri-e kedvezmény nélküli áron, vagy törli a rendelést.
4. Korrekt és vevőbarát válasz: Jár a kedvezmény, de a webshop hibája miatt nem tudtuk megadni. Választhat, hogy kéri visszautalni a kedvezmény összegét, készpénzben kéri vissza a kedvezmény összegét, vagy törli a rendelést.
Úgy látszik, ebben az esetben az Orsay Customer Service Coordinatora, és vele együtt az egész magyarországi Orsay csak egy lerázós és hülyének nézős válaszra volt képes. Ha egyáltalán nem válaszolt volna, a végeredmény hasonló lett volna (a vevő törli a rendelést, és valószínűleg ír egy Homár-posztot). Jelen esetben úgy tűnik számomra, hogy felesleges ezt a személyt alkalmaznia az Orsay-nek, ha többi vevői panaszt is így kezeli, mert így semmi hasznot nem termel a cégnek, csak viszi a pénzt.
A poszt alapján mindenki eldöntheti, akar-e a jövőben az Orsay-ben vásárolni.
Nick-son 2017.10.31. 13:51:10
Terézágyú 2017.10.31. 13:58:04
"Úgy látszik, ebben az esetben az Orsay Customer Service Coordinatora, és vele együtt az egész magyarországi Orsay csak egy lerázós és hülyének nézős válaszra volt képes."
Szerinted.
Im just here for the comments 2017.10.31. 14:01:27
Max annyit lehetett volna még, hogy megírják neki, hogy ez egy hiba a webshop programjában, de már szóltunk a programozóknak, hogy javítsák, szíves elnézést blabla.
De gyanítom Alexandra így sem, úgy sem kapta volna meg a kedvezményt, max ha törli a rendelést, és leadja őket külön-külön. Ez ellen az ügyfélszolgálatos nem tehet, kivéve abban a különleges esetben, ha a webshopot ő készítette, de erre csekély esélyt látok.
Terézágyú 2017.10.31. 14:04:42
ptspts 2017.10.31. 14:07:00
1. Szerinted jól működött a webshop?
2. Szerinted az Orsay Customer Service Coordinatora beismerte, hogy rosszul működött a webshop?
3. Szerinted az Orsay Customer Service Coordinatora a webshop hibáját természetesnek, a normál ügymenet részének vette?
4. Szerinted az Orsay Customer Service Coordinatora a webshop hibáját úgy állította be, mintha a vevő hibázott volna?
5. A fentiek alapján szerinted az Orsay Customer Service Coordinatorának válasza lerázós-e?
6. A fentiek alapján szerinted az Orsay Customer Service Coordinatorának válasza a vevőt hülyének nézi-e?
7. Szerinted az Orsay Customer Service Coordinatora jó munkát végzett ebben az esetben, ezzel a munkájával hasznot termelt a cégnek, és megérdemli a fizetését?
Terézágyú 2017.10.31. 14:10:04
írd le még százszor, hogy orszéjkasztömerszerviszkordinétöre (hiszen aki idegen szavakat használ, annak igaza van), és utána nyugodtan, kielégülve, cserélj alsóneműt.
ptspts 2017.10.31. 14:15:54
Ha van kedved, majd válaszolj a 7 db eldöntendő kérdésre, amit feltettem.
> írd le még százszor, hogy orszéjkasztömerszerviszkordinétöre (hiszen aki idegen szavakat használ, annak igaza van), és utána nyugodtan, kielégülve, cserélj alsóneműt.
Ez alapján mindenki eldöntheti, hogy kiblokkol-e. Én már eldöntöttem. További szép kommentelgetést!
Im just here for the comments 2017.10.31. 14:16:51
Terézágyú 2017.10.31. 14:19:25
Mármint a pószter?
Im just here for the comments 2017.10.31. 14:22:29
Terézágyú 2017.10.31. 14:33:44
lehet, de már nem ez az első eset, amikor kiderül, hogy egy nagy cég szgépes rendszere abszolút nincs a helyzet magaslatán. ez pedig a számítástechnikusok hibája. azoké, akik programozták, és azoké, akik megrendelték és átvették.
Im just here for the comments 2017.10.31. 14:37:22
Terézágyú 2017.10.31. 14:41:36
hát, ha a világszerte használt webshopja ugyanez, akkor valóban nem a magyar számtekesek a ludasok - hanem a külföldiek :)
Szarazkoro 2017.11.01. 12:08:46
The Good Boy 2017.11.01. 17:52:22
Tudom, itt online glamour-ról volt szó. A poszthoz szólva: szerintem a lehetőségekhez képest korrekt próbált lenni az orsay. Ha minden üzlet legalább így állna a dolgokhoz, Hilda bezárhatna.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.11.05. 15:25:30
Praedikator 2017.11.06. 16:20:58
Praedikator 2017.11.06. 16:25:40
Ha nem azonnal utalnak és a panaszomra nem jön ki az adott cég ügyvezető igazgatója azonnal, akkor írok panaszt mindenkinek és feljelentek mindenkit.
Egy kis odafigyeléssel megelőzhető lett volna a probléma, de nem először fizetek utána meg álmélkodok, hogy teljes árat fizettem.....:D PEdig reklamációt a pénztártól való távozás után nem fogadunk el....
Magyarország ma...