Mobilszervizelésre, azon belül Samsung szervizre panaszkodó levél időről időre beesik hozzánk, de ezekből már csak az extrém elemekkel tarkítottak kerülnek ki a Homárra. Bogi a több, mint egy évig húzódó sztorijával simán kiérdemelte a megjelenést, ahogy a Samsungnál Szervizeltetők és Sokat Sírók Szervezetének éves közgyűlésére szóló díszvendégi meghívót is.
Tisztelt Homár!
A következőkben 3 levelezést továbbítok Önöknek, mely a Samsung és köztem zajlott az elmúlt egy évben. Ezt megelőzően egy elég hosszadalmas - több, mint egy éves - huzavona rosszabbik oldalán voltam egy akkor csúcskategóriás, vadiúj, szolgáltatótól, hűségnyilatkozattal vett működésképtelen Samsung telefon miatt. Mivel úgy érzem, hogy ez már az abszolút röhejes kategóriát is régen átlépte, én pedig nagyjából a Buddha szobrot megszégyenítő türelemmel bírtam eddig a történteket, így mostantól Önökre bíznám az "igazságszolgáltatást".
Samsung S6-os telefonom a megvétele után 2 héttel már hibás volt, egy darabig igyekeztek javítani, de a Samsung Premium szervíz is egy katasztrófa. Nem adtak cserekészüléket, nem adták vissza az igért időre, csak napokkal, egy héttel később stb. Utólag kiderült, hogy kötelességük lett volna adni egy másik okos telefont (nem is csak sima cserekészüléket), de már mindegy...
Mivel 1 évig nem tudtam használni az akkor csúcskategóriás Samsungomat, ráadásul hűséggel, így kártérítésül az elszenvedett dolgokért, plusz a szervíz okozta problémákért, egy eggyel jobb készüléket szerettem volna már - úgy gondolom, ennyi idő után, ennyi hiba után, ennyi méreg, "leszarom a problémátokat" típusú hozzáállás után már megilletett volna, egy nem 1 évvel azelőtti, egyébként típushibás készülék. Hiszen 1 évig nem tudtam rendeltetésszerűen használni az akkor megvett legjobb készüléket.