Tékozló Homár

Mit várunk egy vadiúj matractól? Hát ennél többet!

2018.02.02. 13:01 | Homár Hilda | 50 komment

dsc_0391.JPG

Aludni lehet hason, háton, oldalt, kifliben, párnát szorongatva, kutyához bújva vagy macskával a fejünkön, de az biztos, hogy egyáltalán nem mindegy, milyen fekhelyen műveljük ezt. Hát- és derékfájás, kialvatlanság a jussa annak, aki rossz matracra hajta álomra a fejét esténként, onnan meg csak egy lépés az ingerültség és a válás, amit ki akar magának. Így aztán gondosan válasszuk ki a nekünk legmegfelelőbb matracot, és egyáltalán ne hagyjuk annyiban, ha mégsem úgy viselkedik, ahogy ígérték nekünk. Matracügyi tanácsadás következik.

Kedves Tékozló Homár!

Történetünk rövid, egyre fájdalmasabb és megoldatlan, ezért gondoltam megírom, érdemes lehet a blogodban megosztásra.

2017.05.18-án vásároltunk (+kb. 2 hét szállítás) egy matracboltban egy 140*200-as matracot. Kommunikált élettartamához képest igen rövid idő alatt elkezdtük érezni, hogy valami nem stimmel a matraccal, mert derék és hát fájással ébredünk. Megnéztük a matracot ágynemű nélkül, aminél úgy láttuk, hogy nincs különösebb probléma. Ezért elkezdtem nézni, mi történik, ha súllyal terhelem. Látható, érezhető, hogy nyomásra jelentősen jobban besüpped a matrac (nincs tartása) azokon a helyeken, ahol fekszünk. Vagyis egy pár hónapos matracot sikerült kifeküdnünk.

Olvasson tovább!

Áfacsökkentés Vodafone módra

2018.02.01. 11:32 | Homár Hilda | 48 komment

vodafone_text_011808587147_640x360.jpg

Nem teljesen érthető a Vodafone ténykedése a január 1-jével 18%-ról 5%-ra csökkenő áfacsökkentés kapcsán. Vajon mi lehet a magyarázat egy ilyen mondatra az ügyfélszolgálattól: "...a jogszabály ugyan kimondja, hogy a  2018-ra eső időszakot 5%-os  áfatartalommal kell kiszámlázni, de a Vodafone ennek ellenére 18 %-os  áfa tartalommal számlázza ki az  internet szolgáltatást." ? Az éseztígyhogy klasszikus esete.

Tisztelt Cím!

A mai napon cégünk megkapta az idei első számlát, ahol a kiszámlázott internet időszak már teljes egészében 2018 -as időszakra szól, mindezt 18%-os áfatartalommal.

A Vodafone oldalán az olvasható, hogy azok a számlák, melyeknek az időszakában átfedés van 2017- 2018 között (mindegy, hogy telefont érint csak ez az időszak) 18%-os áfatartalommal kerülnek kiszámlázásra.

Olvasson tovább!

A Tesco-bevásárlás nem jött meg, az ára viszont zárolva maradt

2018.01.31. 11:52 | Homár Hilda | 109 komment

tesco.jpg

A Tesco házhozszállítás a szerencsés nagyvárosokban forradalmasította a bevásárlást. Nem kellett többé se autóba ülni, se sorok közt bolyongani, se hülyeségeket impulzus megvenni, csak néhány klikk, és a havi nagybevásárlás feljön a harmadikra, és egyszerűen landol a konyhaasztalon. Persze mint minden rendszer, ez is bekrepálhat többféleképpen is. Gáboréknál például az egész halt le. A rendelést törölték, az ára viszont maradt zárolva. Egy átlag magyar családban ez komoly gondot okozhat.

Tisztelt Hölgyem/Uram,

Kérném az alábbi ügyem kivizsgálását és segítségüket.

Tesco online kiszállítást kértem Január 20, Szombati napra reggel 8 és 10 óra közti kiszállítási időintervallummal. A rendelésem száma: 13237-47415. Ezt visszaigazolták, online fizetési opciót választottam.

20-a reggel küldtek egy sms-t, hogy 60-120 perc késés várható. 170 perc késés után telefonáltam, ahova cca 20 perc után be is kapcsoltak egy kezelőhöz. Ő elmondta, hogy a rendelésem automatikusan törölték mint aznap mindenkiét, országos kasszahiba miatt.

Olvasson tovább!

Immár 189 990 forintos küldeményt hiányol "A legértékesebb elveszett csomag" verseny listavezetője

2018.01.30. 13:28 | Homár Hilda | 203 komment

magyar_posta_1_1_1_1.JPG

"A legértékesebb elveszett csomag"  kihívásunkat egy egyszeri (és nem is túl jó) kínunkban röhögős viccnek szántuk, egyáltalán nem számítottunk rá, hogy a valóság és olvasóink egyre ijesztőbb számokkal fognak beszállni a versenybe. Az eddigi listavezetőnk a 160 ezer forintos tévéjét kereste a Postán és/vagy a Media Markton, az ő ügye végül rendeződött. Reméljük, Éváé is fog, akinek az anyukája 189 000 forintot fizetett ki egyelőre hiába.

Tisztelt Tékozló Homár!

Egy még novemberben, a Black Fridayon rendelt, előre kifizetett, 189 000 forint értékű telefont kavart el a Posta, emiatt szeretném nagyon kérni a segítségüket.

A Posta futára személyi igazolvány bemutatás nélkül a csomagot nem illetékesnek adta át, így máig sem került elő, az MPL pedig minden segítséget megtagad, egyetlen bescannelt, olvashatatlan aláírást lobogtat, hogy át lett véve (csakhogy nem általunk!)

Olvasson tovább!