Na, ha a használt szájzuhanytól öklendezni támadt kedvünk, akkor most mi a megfelelő reakció? Olvasónk brutális feltételezéseit már nem ismerjük elismételni. A szexshop azt írja a weboldalán, hogy "a diszkréció fontos, ezért a küldemények feladója „Webshop Logisztika Kft.”. Tartalmi és egyéb utalás nincs a küldeményen." Tehát vagy tudta a csomag megpiszkálója, hogy mit takar a cégnév, vagy csak simán érdeklődik a hosszúkás rezonáló dobozok iránt.
Sziasztok, Üdv!
Nem tudom, 18+ NSFW megjelenhet-e az oldalon, de ami sok, az sok. Vibrátor érkezett kibontott dobozban. Ez nekem használat és maszturbáció gyanús. Amennyi perverz van a világon, az a gyanúm, hogy tudta, hogy szexshop, beszéltünk telefonon, és minimum megfogdosta, de inkább kiverte rá, vagy a seggébe dugta. Ismerjük ezeket.
A szívhez szóló levelem:
Tisztelt Cím!
2019. május 7-én, 21:44-kor leadtam egy rendelést az Erotikashow.hu webáruházban.A csomag a GLS futárszolgálat által került kiszállításra.
Először 9-én csütörtökön kaptam egy emailt sikertelen kézbesítésről 11:38-kor, valamint volt egy nem fogadott hívásom a xxx telefonszámról.Visszahívtam, és délután 3 utáni szállítást kértem. Azt mondta a futár, megoldható.20:12-kor újabb email érkezett sikertelen kézbesítésről, pedig sem kaputelefont, sem csengőt nem hallottam, direkt figyeltem.
Legközelebb kedden (14-én) telefonáltam a webáruháznak, és kértem aznap esti szállítást. Ki is jött a csomag. Az intim jellege miatt gyorsan átvettem, és fizettem.
Miután bevittem a csomagot, akkor vettem észre, hogy a doboz ki van bontva, illetve az egyik intim termék doboza is ki van nyitva. Védőfólia a dobozon belül nem volt a terméken.
A "sérülés" jellegéből egyértelműen látszik, hogy szándékos rongálás van a dolog mögött, képeket mellékelek. Lopásra tett kísérlet, vagy az intim jelleg miatti kíváncsiskodás lehet a háttérben. Esetleg a termék illetéktelen használata, amire a késés miatt tudok következtetni. Sem pénteken, sem hétfőn nem volt kézbesítési kísérlet.
Kérem, panaszomat rögzítsék, és tájékoztassanak a megtett intézkedésekrőlKöszönettel,a megrendelő
Update 1: A webáruház szép és korrekt válasza is megérkezett, amiből kiderül hogy a vibrit azóta kicserélték és panaszt tettek a futárszolgálatnál.
Kedves Megrendelő!
Nagyon sajnáljuk, hogy csalódott a szolgáltatásunkban és a csomagja a szállítás során megsérült a GLS futárszolgálatnál.
Kérjük, hogy amennyiben sérült csomagot szállítanának ki az Ön részére azt ne vegye át a futárszolgálat képviselőjétől, hanem kárjegyzőkönyv felvételével küldje vissza részünkre, mi pedig díjmentesen újra küldjük, akár másik futárszolgálat igénybevételével.
Cégünk minden esetben gyári, original terméket forgalmaz. Használt termékek cégünknél megsemmisítésre kerülnek. A termék doboza szállítás során sérült meg. Az Ön által rendelt termék gyárilag nincs védőfóliával ellátva, de ennek ellenére ügyfélszolgálatunkon a tegnapi napon díjmentesen kicseréltük a termékeket, futárszolgálatnál pedig panaszt tettünk, így panaszát lezártnak tekintjük.
Sajnálattal olvastam, hogy ezek után cégünket rossz fényben tüntette fel a Homár blogon.
A csomagokat minden esetben maximálisan diszkréten adjuk fel, jelöletlen kartondobozban, gondosan ügyelve az alapos csomagolásra, 3cm-es rézkapcsokkal lezárva.
Rendeléseket csomagolás előtt kétszer is ellenőrizzük, hogy minden rendben legyen.
Piacvezetőkként elkötelezettek vagyunk a magas minőségű szolgáltatásban, így szívesen látjuk vendégül, ahol megmutatjuk csomagolási rendszerünket.
Üdvözlettel:
Webshop Logisztika Kft.
Az utolsó 100 komment: