Olvasónk szerződésmódosítása nem sikerült valami jól, pedig úgy érzi, mindent időben megtett annak érdekében, hogy végül ne kelljen olyan szolgáltatásért fizetnie, amit nem is használt. De hiába a személyes befáradás egy nappal a szerződés lejárata előtt, ez édeskevés volt ehhez.
Kétéves "hűségidőmet" nyögtem éppen, amiben volt tévé, mobilinternet, kábelnet, de beláttam, hogy az első kettőre semmi szükségem, a tévén évente két Atletico meccset néztem, a mobilnet egy ismerősömnek kellett. De ez mindegy is, lényeg hogy sima alap kábelnetre akartam átállni. Azon nem lepődtem meg, hogy a UPC webes felülete nem kínál lehetőséget hiphop szerződésmódosítgatásra, telefonálni pedig utálok, ezért úgy döntöttem, hogy személyesen meglátogatom a Szent István körúti fiókjukat, ahol már volt pozitív tapasztalatom (szemben a Blaha irodával, ahol egyszer valami kötbért már próbáltak rámverni, sikertelenül).
Szóval 2019. április 10-én, 1 nappal a szerződés lejárta előtt ellátogattam a fenti UPC kirendeltségbe, annak érdekében, hogy ne hosszabbodjon meg automatikusan a ráutaló magatartással, azaz hogy nem teszek semmit (elképzelhető hogy előtte hivogattak a UPC salesesek ez ügyben, de nem szoktam felvenni az ilyen jellegű hívásokat).
Úgy véltem elég ráutaló magatartás az, ha személyesen megjelenek. Ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna, mivel legnagyobb meglepetésemre közölte a kedves hölgy, hogy sajnos amíg fut a szerződés, nem lehet tenni ellene, jöjjek vissza 12-én. Oké, nyeltem egy nagyot, visszamentem két nappal később, amikoris simán kötöttem új szerződést, kábelnettel, és közölték hogy az előző ezennel ki van iktatva.
Ehhez képest még aznap jött a számla - az éppen lemondott szolgáltatásokról. Tehát minden igyekezetem, két személyes látogatás ellenére nem sikerült megakadályozni a rendszert az automatikus hosszabbításban. Úgy fest, nem voltam eléggé ráutaló neki.
Még mindig kicsit naiv voltam, gondoltam biztos rendszerhiba, írtam hát nekik, töröljék már a téves számlát, és küldjék a rendeset. Megintcsak tévedtem, mivel jött a válasz hamarosan, hogy pedig ez ilyen, és "leszek szíves" befizetni a számlát, törölni nem lehet, és majd a következő havi számlával jóváírják a különbözetet, de a törtrészt persze felszámítják. Ergo hitelezzek a UPC-nek vagy 4800 forintot, amit majd nagy kegyesen visszaadnak egy hónap múlva. Azaz csak lefogták volna fokozatosan a számlából, és lett volna egy nullás, majd egy csökkentett számlám.
Ekkor viszont már elvi okokból úgy döntöttem, nem fogok sem olyan szolgáltatásért fizetni, amit már - szerintem időben - lemondtam, és nem fogom hitelezni a céget sem. Azóta írtam már néhány levelet nekik, de még mindig csak ott tartunk, hogy megírták, szerintük nincs nyoma az április 10-i látogatásomnak (elküldtem nekik most a google mapsom idővonalát aznapról, amiben látszik, hogy ott voltam), és fizessem csak be amivel tartozok nekik (488 Ft a maradványértéke annak a havi részszámlának, plusz azóta már rávertek 12 forintot késedelmi kamat címén - azóta bankkártyás fizetéssel fizetek nekik, mindig csak a havi kábelnetnek megfelelő díjat).
Az ÁSZF-jük 12.4 pontja szerint egy megjelölt határnapra lehet kérni felmondást, a felmondás megtételétől számított 8. és 30. nap között. Ezt az 1 nappal a lejárat előtt tett látogatásommal valóban nem lehetett volna megugrani. Szóval még az is lehet, hogy valóban jó szándékkal küldtek el aznap, mert tudták hogy onnantól minimum 8 nap (nagyon értelmes szabály), míg ha visszajövök a szerződés lejárta után, akkor azonnal törölhető. De az ő útmutatásuk alapján mentem vissza két nappal később, pedig ez már késő volt. Mégis mikor lehet időben lemondani egy ilyen szerződést, sátrat kell verni az iroda előtt, vagy pontban éjfélkor felhívni őket? És miért nem adnak erről tájékoztatást a 245 oldalas ÁSZF 67. oldalán kívül sehol máshol, miközben drágább előfizetésekre való rábeszélés miatt tudnak bőszen telefonálgatni? És hogyan lehetséges, hogy nem tudnak egy számlát módosítani, törölni, és miként várhatják el, hogy egy hónapra előre fizessen nekik az ember olyasvalamiért, amit hivatalosan is lemondott? A panaszkezelő felületük miért olyan elcseszett, hogy nem lehet levelezni velük rendesen (már 6 iktatószám alatt fut az ügyem), és a panasz megírása legvégén még az ügyfélszámot bekéri a felület, miközben be van jelentkezve a profiljába az ember?
Röviden ennyi történt. Biztosan én is hibáztam, de szerintem kicsit hihetetlen a 21. században az ilyesmi.
Egy elgondolkodtató eset a végére: kíváncsiságból előfizettem egy alkalmazásra Google Playen, amit a hónap leteltével nyilván elfelejtettem időben lemondani, és csak a banki terhelés SMS-nél kaptam észbe. Szerencsére megnéztem a GPay felületét, és volt ott egy sztornó gomb, amivel 2 napig vissza lehet vonni a vásárlást. Egy gombnyomással visszakaptam a pénzemet néhány órán belül. Én már nagyon várom a Starlink űrinternetjét is.
Köszönöm hogy kidühönghettem magam.
Az első személyes látogatásra nincs bizonyíték, ahogy a rossz tanácsra sem, így hiába a jóhiszeműség, a tartozás már ketyeg.
Kedves Homár,
nos azóta ott tart a dolog, hogy a UPC nagyjából hazugnak nevezett, mivel szerintük nincs bizonyíték arra, hogy valóban a Szent István körúti kirendeltségükben jártam április 10-én, a szerződés lejárta előtt, ezért szerintük mindent jól csináltak, hiszen csak 12-én mondtam le a szerződést. Azt is elfelejtették, hogy ezt az ő tanácsukra tettem. Nyilván nincs írásos dokumentum a 10-i látogatásomról, mivel elküldtek anélkül, hogy bármit intézhettem volna. Küldtem nekik egy screenshotot a Google Mapsom timeline-jéről, amin látszik, hogy ott voltam, de nem hatotta meg őket.
Mivel továbbra is érvényesnek tartják a lemondott szolgáltatásokról kiállított számla törtrészét, amit azóta sem fizettem be, már késedelmi kamatot számítanak fel, és most az e-pack kedvezményemet is megvonták, így már 1100 plusz forintot követelnek, és szolgáltatáskorlátozással fenyegetnek. A leveleikben rendre a Média és hírközlési biztost ajánlgatják, valószínűleg meg is teszem ezt a lépést.
Röviden összefoglalva a UPC-nek nem elég ráutaló magatartás a szerződésmódosításhoz, ha az ember kétszer bemegy személyesen. És nem is tájékoztatnak előre, hogy le fog járni a szerződés, lépj időben, vagy automatikusan meghosszabbodik. Ez tényleg jogszerű ebben az országban? És az is, hogy még ilyenkor is elkérnék a teljes havi lóvét azzal, hogy majd fokozatosan jóváírják? Nehéz elhinni.
Szakértőink pedig elmagyarázzák, mi a különbség a határozatlan idejű és a hűségidős szerződések felmondásában.
Kedves Olvasó!
A vonatkozó törvény és a szolgáltató általános szerződési feltételei alapján jelentős különbség van a határozott időre létrejött un. „hűségidős” és a határozatlan időre szóló előfizetői szerződéseknek a fogyasztó részéről történő felmondásának szabályai között.
A határozott időre szóló szerződéseket az előfizető csak az igénybe vett kedvezmények visszatérítésének terhével mondhatja fel. Ennek megfelelően az ügyfélszolgálat tájékoztatása megfelelő volt, hiszen a határozott időtartam alatt csak ilyen módon lehetett volna felmondani a szerződést.
A határozatlan időre szóló szerződések esetében már más a helyzet. Ezeket a szerződéseket a fogyasztó bármikor felmondhatja azonnali hatállyal írásban, szóban vagy telefonon tett bejelentéssel is. Az előfizetői szerződés az előfizető által ráutaló magatartással is megszüntethető oly módon, hogy az előfizető a szolgáltatás igénybe vételéhez biztosított eszközöket rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban a szolgáltató részére eljuttatja.
Az előfizetői szerződés e mellett felmondható határnapra is, amely a felmondás megtételétől számított 8. és 30. nap között lehet.
A szerződés megszüntetésére vonatkozó felmondást tehát érdemes a határozott idő lejártását követően késedelem nélkül megtenni az esetleges díjtartozás minimálisra csökkentése érdekében.
A szolgáltató a szerződés megszűnésének napjáig igényt tarthat a díj megfizetésére, az előfizetői szerződés megszűnése nem mentesíti az előfizetőt a jogviszonyból eredő esetleges tartozásai kiegyenlítésének kötelezettsége alól.
A számlatartozással kapcsolatban benyújtott előfizetői panasznak nincs halasztó hatálya. Ha a szolgáltató helyt ad a panasznak, akkor a vitatott összeget a következő számlában írja jóvá a díj megfizetésének napjától számított kamattal együtt. Ha pedig ez nem lehetséges, akkor a díjkülönbözetet visszafizeti.
A fogyasztó ez esetben is jogosult a panaszának elutasítását követően az igényét bírósági peres eljárás során vagy az illetékes békéltető testület eljárásának megindításával érvényesíteni a szolgáltatóval szemben.
Felhasznált jogszabály:
reunalla 2019.07.17. 13:08:30
Snagal 2019.07.17. 13:24:52
Szerződést kötni már azzal is lehet ha nem tiltakozol elég hevesen a telefonos hívásaikra, de lemondani csak mindenféle speciális rituálét követően, csak hamvazószerdán amikor a jupiter a vízöntő jegyébe lép... pirkadatkor, mielőtt a nap első sugarai elérnék a szolgáltató logóját.
Engem a UPC egy éve szivatott meg utoljára - egy hosszúhétvége előtti pénteken (hétfő kedd munkaszünetinap volt) betegen otthon voltam mikor a kedves alválalkozó véletlenül rossz szolgáltatást kötött ki (az enyémet egy másik helyett) - pont elkaptam a lépcsőházban a fószert mikor bejött úgyhogy mikor a tv és az internet is eltűnt a francba nem volt nehéz összerakni, hogy valami összefüggés lesz a kedves alválalkozó feltünése és a szolgáltatás kámforrá válása között. Kb 3 perce mehetett el a jó munkás ember mikor felhívtam a UPC-t, hogy ha nincs valami központi zavar a szolgáltatásban (amiről hamar megnyugtattak, hogy nincs) akkor kurva gyorsan küldjék vissza a drága szerelőjüket mert nem szeretném a 4 és fél napot itthon tölteni úgyhogy se tv se netem nincsen. Aztán persze megnyugtattak, hogy hamarosan visszakötik a szolgáltatást... aztán ezt még aznap 3x megtették, majd szombaton elsimerték hogy ez bizony így marad kedd szerda reggelig... több panaszt is tettem, semmire nem érkezett érdemi válasz (aki jött visszakötni alválallkozó, tőle tudtuk meg, hogy konkrétan mi is történt), mikor kompenzációt emlegettem akkor végül kegyesen felajánlották, hogy a 4 napot jóváírják a következő számlából... igazi gavallérok. Mindezt úgy hogy jó 6-7 éve folyamatos előfizető voltam.
Elvből persze át lehet menni máshova, de sokat nem ér amíg összesen 2 szolgáltató között lehet pattogni ide oda, és egyik se jobb a másiknál.
heidt 2019.07.17. 13:28:09
heidt 2019.07.17. 13:41:40
UPC Általános Szerződési Feltételei szerint:
7.4.1.4 A Szolgáltató kötbért köteles fizetni, ha a Szolgáltató a hitelt érdemlő módon történő tudomásszerzéstől számított 72 órán belül a bármely okból történő korlátozást nem szünteti meg.
A Szolgáltatás bármely okból történő korlátozása esetén a kötbér mértéke az Előfizetői Szerződés alapján az adott Szolgáltatással kapcsolatban a visszakapcsolás időpontja szerinti hónapra vonatkozó havi előfizetési díj, illetve előre fizetett szolgáltatás esetén az előre fizetett díj egy harmincad részének négyszerese.
Terézágyú 2019.07.17. 13:46:12
Terézágyú 2019.07.17. 14:01:39
Valójában mire fel vannak ilyen határidők?
Miért ne mondhatnám én akár már a szerződés megkötésekor, hogy NEM fogom megújítani, akkor amikor lejár?...
Egyáltalán: a "nem megújítás" miért felmondás?...
Snagal 2019.07.17. 14:02:42
meg persze némi versenyhelyzet is jót tenne és akkor nem annyi lenne a kárpótlás ha már megszopatnak, hogy "nesze paraszt itt van 400ft, vegyél belőle valami szépet"
Snagal 2019.07.17. 14:04:20
"Miért ne mondhatnám én akár már a szerződés megkötésekor, hogy NEM fogom megújítani, akkor amikor lejár?..."
mert túl sokan tennének így :)
Darth Revan 2019.07.17. 14:27:15
Ennyi.
Mindig mindent irasban.
Szarazkoro 2019.07.17. 14:31:20
ekat 2019.07.17. 14:32:32
Az UPC eljárása ilyen szempontból még baráti, mert a hűség után csak maradnak a szolgáltatások változatlanul, és annyi, nem hosszabbítja meg mondjuk egy újabb évvel, mint egy halom biztosító, újságelőfizetéses cég, stb.
Ettől függetlenül én is pont rohamot kaptam tőlük, de ebbe a történetbe bele se kezdek inkább. :) Ma már többször hívtak, de nem óhajtok velük beszélni, mostanra letiltottam a számot. És online basszus nekem is ki kell várnom az egész lejártát, ami részben aug.1., részben aug.6., pedig ugyanabban a telefonhívásban 'szerződtem' mindre.... Felfele módosítani addig is tudnék, de lemondani csak utána. Fel is készültem a töredékösszegre, de engem nem izgat.
ekat 2019.07.17. 14:37:58
Xezs7 2019.07.17. 16:09:54
Xezs7 2019.07.17. 16:13:05
Brion 2019.07.17. 19:40:07
Most lett nálunk optika (ex-monornet), így legtöbben átkötöttük, 10 ezer alatti árakat nem is nagyon hallottam, az enyém pedig 5900 - legnagyobb TV, 150M net, telefon.
Tudom, pesti árhoz képest ez is rengeteg, de ahhoz képest, hogy 2 éve még 12 ezret fizettem ADSL-TV-telefon kombóért, egészen alakul már. És itt nincs más szolgáltató, szóval vagy ez vagy a semmi. Így néha bemegyek hogy lemondjam, mire csökkentenek :D
ekat 2019.07.17. 20:05:56
Xezs7 2019.07.17. 20:11:02
2019.07.17. 20:32:03
Most meg hirtelen pár száz forinton úgy érzi a becsülete a tét, és őt nem lehet hülyének nézni ("elvi okokból úgy döntöttem, nem fogok sem olyan szolgáltatásért fizetni, amit már - szerintem időben - lemondtam, és nem fogom hitelezni a céget sem").
Van kérdés?
ekat 2019.07.17. 20:34:41
Én úgy döntöttem, hogy visszatérek ahhoz, hogy magamnak nézek valamit a hűség lejárta után. Nekem nincs kedvem se a győzködésüket hallgatni, se fenyegetőzni, se alkudozni. :(
ekat 2019.07.17. 20:38:00
KaTe 2019.07.17. 23:23:27
Reklamáltam én már nekik párszáz forint eltérés miatt, amikor telefonon rábeszéltek egy kedvezőbb csomagra, aztán kiderült, hogy kedves üzletkötő hozzácsapott még egy extra szolgáltatást is a csomaghoz, amiről egyébként baromira nem volt szó a telefonban. Kérdezték is, hogy mi a problémám, hiszen "ingyenes". Lóf*szt ingyenes, lejár a hűségidő aztán lefele módosítani már csak kedvezőtlenebb feltételekkel lehet. Ott pattant el bennem valami, amikor a kedves ügyintéző győzködött, hogy biztos csak egy szenilis f*sz vagyok, mondtam neki, hogy akkor vegyük fel panaszként, hangfelvételeket lesznek szívesek visszahallgatni aztán pedig visszaállítani az előfizetésemet úgy, ahogyan volt. Elismerték, hogy valóban igazam volt. Ehhez képest 3 hónapig tartott, mire sikerült a rendszerüknek felfogni (illetve a sokadik ügyintézőnek beállítani) hogy jóváírják az összeget az azt követő számlából...
Meg amúgy már felvásárolta őket a Vodafone, nem?
Xezs7 2019.07.17. 23:50:24
aefzuj 2019.07.18. 01:46:09
Másrészt mióta tart az a tendencia, hogy fogyasztóvédelmi esetek bemutatása helyett ide járnak "kidühöngeni" magukat az piacgazdasági viszonyok között életképtelen posztolók, ráadásul rendre olyan ügyekben, amikben valójában önhibás szopóroller áldozatai? Mi köze ennek a fogyasztóvédelem jogintézményéhez. Semmi.
Harmadrészt minek olvasom én egyáltalán még ezt a retek blogot a fentiek ellenére? Na be is fejezem rögvest. Á Dieu!
ebella 2019.07.18. 02:59:04
ebella 2019.07.18. 03:01:50
ekat 2019.07.18. 07:50:09
Én részemről igazából csak zenei adókat, a Food Network-öt, a Fine Living-et és HBO-műsorokat nézek, és ezeket se sokat, de legyenek, ha olyanom van. :) Most pl. vagy egy hete nem néztem tévéadást egyáltalán, csak egy Netflix-filmet.
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2019.07.18. 08:29:56
Az UPC simán mondhatja, hogy "persze, látjuk, ott járt, de mi van, ha csak benyitott, meggondolta magát és már ment is tovább?"
Ezért jó a telefon barátom. Mert ott mindent rögzítenek "minőségbiztosítási okokból".
Tanulópénz.
Pierr Kardán 2019.07.18. 08:42:29
Másrészt az UPC-t megvette a Vodafone, vissza fogják még sírni az előfizetők azokat az időket, amikor még 488 Ft kiszámlázásával meg lehetett úszni az ilyen ügyeket.
Permetező 2019.07.18. 08:48:41
Pierr Kardán 2019.07.18. 08:51:11
Ha pedig akarsz egy mobilt, akkor máris másik szolgáltatót kell keresned, ebben az esetben pedig teljesen felesleges az otthoni vezetékes telefon.
2019.07.18. 08:51:43
mad823 2019.07.18. 09:25:48
2019.07.18. 10:17:49
A TV is nagyon retró, a 90-es éveket idézi fel bennem.
Mondjuk vezetékes telefon előfizetésem nekem is van, mert ezzel összesen olcsóbb, mint ha csak net lenne, igaz telefon készülék nincs hozzá, mert minek, semmi értelmét nem látom. Nem olyan régen volt róla cikk valahol, hogy milyen sok vezetékes telefon előfizetés van az országban, de 90%-a ilyen lehet. Szerintem egyébként a TV előfizetések jó része is ilyen lehet, hiszen van amikor azzal együtt a legolcsóbb.
GolanTrevize 2019.07.18. 10:32:27
metal · http://electric.blog.hu 2019.07.18. 10:39:32
Metálvörös 2019.07.18. 11:08:10
Dezsike 2019.07.18. 11:08:31
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2019.07.18. 11:12:33
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2019.07.18. 11:15:09
csúti csüngőhasú tolvaj 2019.07.18. 11:17:06
Ezen visítva röhögtem vagy fél percig. Bődületesen sok ostoba ember van, és valamiért mindegyiknél alap az, hogy ezt a Homáron megírják.
csúti csüngőhasú tolvaj 2019.07.18. 11:24:53
"Ezért jó a telefon barátom. Mert ott mindent rögzítenek "minőségbiztosítási okokból". "
Osztán vót má olan, hogy a köznépből bárki is megkapta ezt a felvételt, azért, hogy bebizonyíthassa az igazát a szolgáltatóval szemben? Mert olyanról viszont bőven hallani, hogy amikor szükség lett volna a felvételre, akkor közölték, hogy "elveszett, megsemmisült, véletlenül letörlődött, etc. " oszt jónapot.
temprasordog 2019.07.18. 11:28:22
ROTFL Manó 2019.07.18. 12:16:00
Ő bevánszorgott a szolgáltatóhoz egy nappal a lejárat előtt, tizedikén. De az nem volt jó a szolgáltatónak, mert akkor még élt a régi.
Aztán még egyszer egy nappal a lejárat után, tizenkettedikén. De addigra meg már automatikusan megújították.
Csak pont aznap nem ment be, amikor lejárt, pedig PONT AKKOR KELLETT VOLNA!!!NÉGY!!
:-D
Kondom Keselyű 2019.07.18. 12:34:15
jezusom ...
Kondom Keselyű 2019.07.18. 12:39:19
Pierr Kardán 2019.07.18. 12:46:53
Sajnos ez így van és egyre inkább így van :-(
Az emberek előbb írnak a Homárra, mintsem, hogy elolvasnák, hogy mit is vettek.
Mint az a tökkelütött, aki vett 7 napra internet roaming szolgáltatást, de 12 napig használta, aztán itt telesírta Homárt, hogy "jogtalanul" számlázott neki a szolgáltató.
Komolyan mondom, hogy a sikeres érettségi bizonyítvány bemutatásához kötném azt a lehetőséget, hogy a Homárra valaki posztot írhasson!!!
Persze a Homár is alkalmazhatna egy olvasni tudó embert, aki kiszűri ezeket (az utóbbi időben már a Homárra nézve is kínos) téves hisztikéket.
Zsidófalvi Zsidó 2019.07.18. 12:59:30
metal · http://electric.blog.hu 2019.07.18. 13:18:00
Kondom Keselyű 2019.07.18. 13:29:22
ha mondjuk 07.10-en zarjak,es te 07.13 mondod fel,akkor kimegy 08.09-ig a szamla 30napra,majd 08.10en 27 napot jovairnak. ilyenkor nyilvan nem kell befizetni a 30 napot,hanem megvarni a kovi honapot,es akkor jon a 3 napra a szamla.
Ponyfetish 2019.07.18. 13:30:40
A lènyeg az utolsó mondat:
A garantált sávszélesség pedig 15/1 Mbit/s.
Köszi mèg nègyezerè' sem szeretnèk ilyen sebességgel szörfölni a világhálón,
Hozzám is rendszeresen dobálják a papírt, kopognak az üzletkötők,
Ha megrendeled a legdurcább netet(150/50Mbit/s) ès ezt kapod, nehogy elkezdj panaszkodni.
Písz bèke gilisztabőr kabát.
Ponyfetish 2019.07.18. 13:35:00
A lènyeg az utolsó mondat:
A garantált sávszélesség pedig 15/1 Mbit/s.
Köszi mèg nègyezerè' sem szeretnèk ilyen sebességgel szörfölni a világhálón,
Hozzám is rendszeresen dobálják a papírt, kopognak az üzletkötők,
Ha megrendeled a legdurcább netet(150/50Mbit/s) ès ezt kapod, nehogy elkezdj panaszkodni.
Písz bèke gilisztabőr kabát.
KaTe 2019.07.18. 13:36:44
Kondom Keselyű 2019.07.18. 13:39:30
ekat 2019.07.18. 14:49:01
"
150 Mbit/s letöltési sebesség (Garantált 30 Mbit/s)
10 Mbit/s feltöltési sebesség (Garantált 4 Mbit/s)
"
Kondom Keselyű 2019.07.18. 14:56:12
lehet venni garantalt savval is netet.
1-200 mega megvan havi parszaz ezerbol,a garantalt gigbites sav viszont mar millios nagysagrend havonta :D
Kondom Keselyű 2019.07.18. 15:09:29
digi.hu/ajanlat/internet/business
Brion 2019.07.18. 16:52:11
Azért kaptam énis ennyit mert fél éve játszottam el a megszüntetést, és akkor lecsökkentették a 11 ezrem 5ezer körülre, így most ez volt az induló árfekvés.
Aki fizette eddig az ADSL-ért is a 10+-t annak nem is adták ezt se kevesebbért. Elég mocsokság mondjuk szerintem.
ekat 2019.07.18. 16:57:45
Technika Magnatovics 2019.07.18. 18:00:15
user friendly 2019.07.18. 19:13:12
megígéred a szolgáltatónak, hogy 1-2 évig igénybe veszed a szolgáltatásait, ő pedig ezért cserébe jóval olcsóbban adja. tiszta üzlet, nincs ezzel semmi baj.
a legtöbb embernek szerintem marhára nem mindegy, hogy évi 60-70 ezret vagy 120-140-et fizet a net-tv-telefon kombóért.
Xezs7 2019.07.18. 21:41:57
Kondom Keselyű 2019.07.18. 22:17:07
en egy csajnal probaltam ezt meg legutobb. azota mar 2 gyereke van ... mastol.
Kondom Keselyű 2019.07.18. 22:17:08
en egy csajnal probaltam ezt meg legutobb. azota mar 2 gyereke van ... mastol.
zolee001 2019.07.18. 23:15:29
Gugli mapsot küldözgetsz azt hittem vicc,utálsz telefonálni inkább sétálgatsz potyára ahelyett,hogy telefonon amit rögzitenek a budirol mondhattad volna le a szolgáltatásodat,tudod,2:1 ben
Egyébiránt a hüséged lejárta után miböl gondolod ,hogy automatikusan meghosszabbodika hüség?
Simán átmegy határozatlanba ugyanazon feltételekkel mint elötte volt csak bármikor lemondhatod
A gugli maps helyett az agyat kellene használni..ha lenne
Xezs7 2019.07.18. 23:49:59
KékFény6 2019.07.19. 00:39:59
VT Man 2019.07.19. 00:52:58
DE.
Soha a büdös életbe nem lesz itt nyugat, ha így haladunk.
A UPC már rég el kellett volna engedje az egészet. Miből állt volna megírni, hogy "bár szerintünk nem járt ott, de tudja mit, jófej cég vagyunk és elengedjük a 488 Forintot, további szép napot".
Ennyi.
A UPC jól tenné, ha körülnézne Nyugat-Európában. Persze most már nem tud, mert bekebelezi a Vodafone.
Mysterious Thinker 2019.07.19. 06:07:40
a fekete krindusz 2019.07.19. 08:04:51
gondolj bele fordítva, ha a panasznak halasztó hatálya lenne, akkor minden egyes számlát panaszolsz, mert ingyen van és a ptk garantálja ezen jogodat és nyertél heteket. Kivizsgálják, megállapítják, hogy jogos, befizeted és már jön is a következő szamla. Arra is küldesz egy formailag oké panaszt. És igy tovább.
A panasz ingyen van és kötelező kivizsgálni, de nem arra találták ki, hogy húzd az időt.
Kondom Keselyű 2019.07.19. 09:05:59
Vagy csak arrol van szo,hogy a netnek 5k volt a listaara,a net+tvnek pedig 4500 a kedvezmenyes dija
Nekem par ev pont ezert lett tv+telefon is.
Szuksegem nem volt egyikre sem,de olcsobb volt csomagban.
Persze panasznal nagyon fontos a szelektiv memoria,ezert az ilyen dolgokra sosem szoktak emlekezni.
Kondom Keselyű 2019.07.19. 10:03:55
mar en is lemondtam a tv-t,megsem nott a dij.
a telefont megtartottam,bar keszulekem sose volt, mert olcsobb a net+tel,mint a net egyedul :D
belepesnel van igy,ha mar ugyfel vagy, akkor probalnak megtartani,es nem emelnek tv lemondasnal.
Xezs7 2019.07.19. 10:04:12
Xezs7 2019.07.19. 10:08:30
ekat 2019.07.19. 14:20:48
Jessybátsi 2019.07.19. 14:30:42
Ponyfetish 2019.07.19. 16:48:07
Kifizetett csomag szerint megvan a le/fel? h'alleluja, akkor Flip-Flip.
nekem a garantált bökte nagyon a szememet!
ki-mire használja az optikainál is vannak néha gondok, de ott nem igazán tűnik fel max ha megmérem és x el kevesebb .
Ponyfetish 2019.07.19. 17:00:35
A poszt írója egy időmilliomos elv ember?
Nálam költözés után 2 db.(teljes számla lett pluszban befizetve_->otthoni+2 mobil)
nem mentem asztalt csapkodni Hogy 'hun a pénzem, nem fizetek stb.
Normálisan megbeszéltük mennyi a túlfizetésem, dobtak egy bocsit,
megvettek kilóra 5e Ft bánópénz(jóváírás) a kövi számlákból, befizetetten kívül
használták a gaz T-sek a maniókámat, de az idő is pénz, mindent visszakaptam, amúgy is sok a gond, minek generálni .
Jobban fájt, hogy fél év, volt mire átcipelték a otthoni szolgáltatást.
Kondom Keselyű 2019.07.19. 17:48:07
kabelen,optikan ettol fuggetlenul szinte mindig megvan az igert sav,belfoldre, csak a berelt vonalaknal jellemzo 99.5% SLA nincs meg
Adsl neccesebb,de a telefonkabel nem netre lett kitalalva,ott gyakran ingadozik a sav,foleg ha messze laksz a kozponttol.
peppe83 2019.07.19. 20:21:35
Úristen, ez a pont az i-re. Ilyen ügyfelek az idióták, ez egy idiótamérő.
Xezs7 2019.07.19. 20:40:18
body_andras 2019.07.22. 15:07:26
Még réges-réges UPC-s voltam, felhívott egy promóter hogy most 100 forinttal többért válthatok nagyobb tv csomagra, csak mondjam hogy igen és automatikusan leszerződtünk. Mondom bocsi de nincs kedvem önként beleszaladni +2 év hűségidőbe, úgyhogy inkább beszélgessünk arról, én mit akarok. Mondja csak, kevesebb tv csatornára válthatok? Nem uram, csökkenteni nem lehet. Jó, akkor kérem nézze csak meg, hányadik hó hányadikán jár le a hűségem. Azt nem mondhatom meg, én csak bővítésről vagyok jogosult beszélni... Szóval minden fronton pumpálják ki belőlünk a pénzt 900%-os profittal, közben minden trükköt bevetnek hogy elmenjen a kedved attól hogy keresztbe tegyél nekik.
Olaszországban volt egy nagyon egyszerű internetszolgáltatásom. Az olaszok mentalitása is megér egy misét, de ezúttal kellemes meglepetés ért. Elköltözésem napján fogtam a routert, eredeti csomagolásával és a szerződéssel elsétáltam a legközelebbi üzletükbe. Jó napot, lemondom a szerződést. Mikor? Most azonnal. Hát uram, szörnyen sajnáljuk, a szolgáltatást holnap 00:00 óráig fogjuk elszámolni az utolsó számlán. Kérem adja fel postán ezt az űrlapot az ingyenesen küldhető borítékban, a routert köszönjük hogy elhozta, viszlát. 2 perc alatt megszabadultam tőlük, + fél óra volt a posta (pedig az is tud olyan szar hely lenni mint idehaza), az utolsó számlán kb 9 órányi méltatlanul kiszámlázott szolgáltatási idő jelent meg pár tized eurocent azaz a nagy semmi formájában. Megnézném hogy itthon egy Telekomot mikor vakarok le ilyen könnyen.