Tékozló Homár

Kinek köszönhető, hogy feláras lett a romantikus hétvége?

2019.08.29. 10:00 | Homár Rezső | 68 komment

bb_logo.png

Gergely tudatos fogyasztó és nem hagyja magát, ám a szálláshely és a Bónusz Brigád egymásra mutogatnak. Hogy lesz ebből romantikus hétvége?

Történt hogy feleségemmel a házassági évfordulónkra készültünk, amikor is nagyon megörültem egy remek BónuszBrigádos ajánlatnak. Kapcsolatunk hajnalán első közös utunk a Miskolctapolcai Bástya Hotelbe volt, így meglepődve láttam hogy már a Bónuszon is fenn vannak az ajánlataik. ( gyorsan megjegyezném hogy rendszeres Brigád vásárló vagyok, és eddig egyetlen egy szolgáltatással, vagy termékkel sem volt probléma. Ez idáig.) 

Gyorsan meg is vettem a Bónuszt és örültünk hogy feleségem névnapját közös nosztalgiázással is kiegészíthetjük. 

A Bónuszban egyetlenegy kivétel szerepelt:  

Főszezoni felár 2019. június 21- szeptember 04. között: 24 000 Ft/2 fő/2 éj.

Ünnepi felár: április 18-22. (Húsvét); június 7-10. (Pünkösd), augusztus 16-20. (augusztus 20.): 25 000 Ft/3 éj (minimum 3 éjszakát kell foglalni).  

Gyorsan írtam is a szállásnak hogy október 28-30-ig fel is szeretnénk használni a kuponunkat ( ugyanis csak hétköznapokra vonatkozott, és beválthatóság október vége )  

Amikor is jött az első válasz: 

Köszönjük szépen megtisztelő érdeklődését szállodánk iránt.

Szeretnénk tájékoztatni, hogy rendelkezünk szabad szobával.
A megjelölt időpont kiemelt ünnepi időszaknak számít, így pluszban ünnepi felár fizetendő illetve ekkor minimum 3 éjszakára lehetséges a foglalás az utalvánnyal. 

Ekkor egy bővebb tájékoztatást kértem hogy ugyan miért is? És erről sehol nem esett szó. 

Tisztelt Gergely!

Ősszel az Okt. 23., Őszi szünet valamint a Halottak napja egymással nagyjából fedésben levő kiemelt, ünnepi időszakok (Okt. 23 - Nov. 3.). Ennek megfelelően érvényes rá a kiemelt időszak szerinti foglalhatóság:
- min. 3 éj (2 éjszakás csomag + éjszaka hosszabbítás)
- ünnepi felár
- hétvégi felár (péntek és/vagy szombat éjszaka esetén) 

No nem is kellett több. Írtam a Brigádnak is egy levelet hogy hogyan is gondolják ezt az egészet, és egy cseppet megtévesztő az ajánlatuk, amire készségesen közölték, hogy nem értik mi lehet a probléma a szállásnál, mert a kuponomat nyugodtan beválthatnám az adott időszakban. Majd ők megkeresik a szállás szolgáltatóját. ( közben jött egy levél a hoteltől is , hogy ők mindent jól csináltak a partner hibázott,

 Sajnos a partner cég az utolsó kivételt képző időszakot nem tüntette fel a honlapon.

nem hajlandóak engedni semmit sem az ajánlatukból ) Ezt gyorsan tovább is küldtem a Brigádnak, hátha van egy kis ráhatásuk, és a megfelelő időszakban mégis elutazhatunk. 

A remény hal meg utoljára. De nem gondoltam hogy ilyen gyorsan. Picit lelombozott a Brigád Válasza:

Köszönjük türelmét. A kapcsolattartó kolléga jelzett, és azt az információt kaptuk, hogy ellenőrizte az elfogadott ajánlat leírást, de a kiemelt időszakok között nem volt feltüntetve az adott intervallum. Egyeztetett a szálláshellyel és utólag kiderült, hogy ez az időszak is feláras, így a futó ajánlatban már az ünnepi felárak között megtalálható.  

Nagyon örülök hogy jelenleg itt tart az eset és az új vásárlókat mer jó ajánlattal fogadja a Brigád oldala, de az előzményekből kiindulva, ez nem nagyon segít ki engem. 

Jelenleg itt tart az ügy. Ha bármilyen hasonló tapasztalatotok lenne, vagy lenne ötletetek hogy hogyan jussak hozzá a már elköltött összegemhez, (A hotelbe nyilván már nem mennék, mert amit eddig okoztam nekik, még üveget szórnak az ágyunkba és rántott poloskát adnak reggelire egérfül pörkölttel) valamint hogy kihez fordulhatok panasszal, azt megköszönném. 

szakértő

Kedves Olvasó! 

A Bonuszbrigad.hu weboldalt üzemeltető gazdasági társaság az egyes partnerei által nyújtott szolgáltatások közvetítését végzi az előre meghatározott kedvezményt tartalmazó bónuszok értékesítése útján. 

A szálláshely szolgáltatásra vonatkozó szerződés tehát a fogyasztó és a partner cég között jött volna létre. Ennek a szerződésnek a hibás teljesítéséért is ez a cég lett volna felelős. 

Azonban jelen esetben a megvásárolt kedvezmény és a ténylegesen igénybe vehető szálláshely ajánlatok között eltérés volt tapasztalható. A cégek álláspontja pedig egymással ellentmond, hogy ez melyik vállalkozás felróható magatartásának következménye. 

A helyzetet az is árnyalja, hogy a fogyasztó a rendelkezésre álló adatok alapján nem közölte előzetesen a közvetítő vállalkozással, hogy az adott bónuszt kifejezetten csak a későbbi foglalásban meghatározott időpontban tudja igénybe venni. Vagyis az adott kedvezmény a történtektől függetlenül továbbra is felhasználható az ezen kívüli időpontokban. 

Ha a szállásadó ténylegesen hibás adatot továbbított a közvetítőnek, akkor véleményünk szerint az adott kupon felhasználására a fogyasztó jogszerű igényt tarthat. Abban az esetben pedig, ha a közvetítő adott a szolgáltatás vonatkozásában téves kedvezményt tartalmazó ajánlatot, akkor ennek a cégnek a szerződésszegése és adott esetben kártérítési felelőssége merülhet fel. 

A fogyasztó számára a közvetítő döntésével szemben nyitva áll az illetékes békéltető testület ingyenes eljárásának lehetősége, amely eljárás során lehetőség adódik tisztázni, hogy az ügyben ténylegesen melyik cég mulasztott. Ebben az eljárásban lehetőség van továbbá a vállalkozással történő megegyezésre is, amely akár a vita tárgyát képező kedvezmény helyett más kedvezmény adására is irányulhat. 

Az eljárás eredményeként kerülhet a fogyasztó olyan helyzetbe, amelynek alapján döntést tud hozni az esetleges további igényérvényesítéssel kapcsolatban. 

Felhasznált jogszabály: 

- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről

UPDATE

Az alábbi sorokat a Bónusz Brigád ügyfélszolgálatának vezetőjétől kaptuk.

Partnerünk (Bástya Konferencia &Wellness Hotel) az októberi felárakat sajnos nem jelezte felénk. Vásárlónk panaszának hatására egyeztettünk partnerünkkel és ezt az új információt már feltüntettük ajánlatainkban.

Természetesen nem áll szándékunkban vásárlóinkat szándékosan félrevezetni, azonban mi is csak azon információk alapján tudunk dolgozni, melyeket partnereinktől kapunk. Ettől függetlenül a felelősséget vállaljuk, arra vonatkozóan, hogy ajánlatunk tévesen jelent meg az oldalunkon. A hibát pedig azóta már korrigáltuk. Vásárlónktól elnézést kértünk és már korábban felajánlottuk neki, hogy a teljes befizetett összeget visszaterítjük, utalás formájában.Vásárlónktól azt a választ kaptuk, hogy számára megfelelő, ha az összeget jóváírjuk Brigád egyenlegén. A jóváírás megtörtént (2019.08.26), Vásárlónk pedig részben már fel is használta oldalunkon, a jóváírt összeget.

Bónusz Brigád ügyfélszolgál

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sipovicsné Zahedli Krisztina 2019.08.29. 10:07:04

Ez a sztori egyébként tökéletesen megmutatja, hogy miért hülyeség ez a kuponos szarrágás, meg hogy úgy általában mi a kockázata a közvetítőcégen keresztüli foglalásnak: ha bármi gond van, a két résztvevő egymásra mutogat, te meg semmit nem tudsz csinálni.

juhaszvik 2019.08.29. 10:43:42

Nem értem, hogy mi a probléma: a bónuszbrigád beismerte, hogy hibáztak ("utólag kiderült, hogy ez az időszak is feláras"), vagyis hibás teljesítés, pénz vissza és kész.
Meg egyébként is, nincs lemondási lehetőség?

2019.08.29. 11:03:15

Nem ismerem ezeket a parittyás parasztoknak való bónusz izéket, és lusta vagyok utánanézni, valaki aki vágja, mondja már el, az ilyen kuponok konkrét ajánlatra szólnak, vagy ez olyan, mint egy vásárlási utalvány, amit a bónusz brigád oldalán lévő bármely ajánlatra fel lehet használni? Mert ha előbbi, akkor jogos, ha a vadász visszakapja a pénzét, ha utóbbi, akkor viszont a vadászengedélyt vette meg, elköltheti másra is az utalványt.

Snagal 2019.08.29. 11:03:57

Nekem nem egyértelmű ebből, hogy a szállásadó felejtette el a brigáddal közölni, hogy ez az időszak is feláras, vagy a brigád felejtette el ezt jelezni a saját platformjukon.
Viszont a történet szempontjából mindegy.
A poszter ha jól értem a kicsit kusza leírásból nem volt tájékoztatva róla, hogy a felhasználás ideje alatt az az időszak amit ő kinézett magának szintén feláras - ezen információ birtokában vagy jár neki a felár nélküli felhasználás, vagy a pénzvisszatérítés.

Ha a szállás és a brigád alkalmazottai nem teljesen dilettánsak akkor rájönnek, hogy egyszerűbb benyelni ezt a minimális veszteséget az ünnepi felár elengedésével cserébe nyernek egy(kettő) elégedett vendéget.

ekat 2019.08.29. 11:04:55

@Zabalint: Azért Te is tudsz felvágni rendesen. :D

Darth Revan 2019.08.29. 11:05:00

gondolom a bonusz brigad visszafizeti a penzt, esetleg kapsz egy bonuszt kupont, amit bevalthatsz februar 29-en en ingyenes strandfurdore

ennyi

ekat 2019.08.29. 11:07:58

@juhaszvik1:
Egyetértek, vissza kellene adniuk a pénzt, a poszter meg eldöntheti, hogy költ-e magánál a szállodánál romantikus megfontolásból többet, vagy inkább máshova megy.

Taxina 2019.08.29. 11:11:44

Ez a GVTI már megint olyan izét válaszolt.
Semmi köze a vásárlónak a két cég töketlenkedéséhez.

Jár neki a szállás a Bónusz Brigádos áron és feltételekkel.
PONT.
A két cég meg meccselje le egymás között.
Olyan elkeserítő, amikor egy szakmai(nak tűnő) megszólaló még tovább csavarint egy problémán ahelyett, hogy megoldani segítene.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.08.29. 11:16:18

@Zabalint: én úgy tudom, olvastam, hogy egy adott időszakban válható be. pl 2019.07.10-2019.12.01.

body_andras 2019.08.29. 11:16:39

A szállásadó megállapodik a brigáddal hogy kuponokkal pörgessék a marketinget. A vadászok ráröpülnek a kuponokra hogy így majd olcsóbban mehetnek hotelezni. Aztán a szállásadó bármelyik időszakra közölheti hogy az ünnepi feláras. Pl ma, augusztus 29-én még csak 9 nap telt el Szent István és az államalapítás ünnepe óta, 3 nap múlva ünnepeljük a nyári vakáció végét és a tanévkezdést, szóval ez most egy összevont ünnepi időszak és fizess. Szerencsére az év minden napján valaminek az ünnepe, világnapja van, esetleg a szállásadó bérmakeresztanyjának a szülinapja, ezt pedig plusz mínusz két héttel össze lehet vonni bármelyik nappal. Ennyit az ünnepi felárról. A jelzett főszezon valójában csak strandszezon, nem említik a szüretet, a vénasszonyok nyarát, az adventet, a farsangot, a böjtöt és a cseresznyevirágzást, pedig azok is a nyári napozással egyenrangú, heteken át tartó kemény turisztikai időszakok amiket szegény vendéglátósok látástól-vakulásig végigdolgoznak. Hát nekik abbúl kell megélni holtszezonban is! ;)
BTW, a vadász a kuponok felett merengve arra is gondolhatott volna, hogy minden vendégéjszaka az év bármely napján annyiba kerül, amennyire a kereslet és a versenyhelyzet fel- vagy lenyomja az árakat. Ezen semmilyen kupon nem fog varázsütésre megváltozni.

2019.08.29. 11:24:56

@ekat:
Azzal, hogy nem dobom ki a pénzemet az ablakon ilyen hülyeségekre?

2019.08.29. 11:29:50

@body_andras:
Az elmélet az lenne, hogy az ilyen kuponos vendégeknek megtetszik a szállás, ezért legközelebb már közvetlenül ezt a helyet választják. De a posztban is bebizonyosodott, hogy nem így működik. A gyakorlatban ez arra jó a szállásadóknak, hogy az alapból ki nem adott szobákat kiadják kuponosoknak, de vigyáznak rá, hogy ne ténylegesen ugyanazt a szolgáltatást kapják a kevesebb pénzért az ilyen vendégek. Mivel a kuponos cég jutalékát is kifizeti a kuponos vendég, ezért végsősoron jobban járt volna egy olcsóbb szállással, ha már spórolni akart, mert ott ugyanazon pénzért magasabb szolgáltatási szintet kapna.

P1sty 2019.08.29. 11:31:00

@Zabalint: azt az energiát amivel idefostad ezt, nyugodtan fordíthattad volna arra hogy megnyitod a googlet és utánanézel

Darth Revan 2019.08.29. 11:41:53

@Taxina:

normalis esetben amelyik ceg hibazott az benyeli a koltseget es nem baszakodik a vevovel.

Rendeltem valamit az amazonrol. nagyon sokba kerult volt a szallitasi koltseg, ezert postai atvetelt valasztottam londonban (mert amugy is pont londonban jartam)

atvettem a csomagot, majd mar csak itthon kicsomagoltam, kiderult, hogy rosszat kuldtek. igen am, de az amazon rendszere csak uk visszakuldesi leheteosegeket ajanlott fel, mert ugye ott vettem at.

az ugyfelszolgaltnak irtam, elnezest kertek a kellemetlensegert, az arat visszateritettek es mondtak, hogy nem kell visszakuldenem. (gondolom nekik sem erte meg az irorszagi szallitasi koltseg miatt)

Darth Revan 2019.08.29. 11:43:03

@P1sty:

no igen, de akkor mi honnan tudnank meg, hogy o mennyivel felettumnk all?! :)

temprasordog 2019.08.29. 11:45:06

@body_andras: Nagy eszmefuttatás, de ott baszod el, hogy ez valóban kiemelt időszak, volt szerencsém idén pár szállodában megnézni ezeket, és fel volt tüntetve mindenhol. És azért kiemelt időszak, mert a népek akkor mennek pihenni több napra, amikor a kölykeik is szabadok (pl a kérdéses őszi szünet) A posztban szereplő szálloda elkúrta, mert nem jelezte hogy ez kiemelt időszak. Kár lenne nagyobb ügyet csinálni ebből, minthogy a posztoló visszakéri a pénzét, vagy más időpontban romantikázik.

2019.08.29. 11:45:29

@P1sty:
Közben megnéztem, és konkrét szolgáltatást lehet venni, ez gyakorlatilag sima közvetítő oldal, úgyhogy jogos lenne a visszatérítés.

Darth Revan 2019.08.29. 11:49:04

"Kinek köszönhető, hogy feláras lett a romantikus hétvége?"

Helyesen: kinek a hibaja...

Nem hiszem, hogy a posztolo barkinek is megkoszonte a dolgot

Kaoraku 2019.08.29. 11:55:03

@Taxina: Azért mert te a joghoz nem értesz, még nem izét válaszolt a GVTI, meg nem is így működik, hogy neked ez meg az jár, mert randomokosanetenúgygondolja, és ki kivelj meccselje le. Mert ilyen hozzáállással ha én most gondolok egyet, és eladok neked egy kupont, amivel te főszezonban nyaralhatsz egy Hiltonban, akkor szerinted te ott tényleg nyaralhatsz is, a szálloda meg meccselje le velem és kész.

Szerintem teljesen korrekten elmondták, hogy mik a lehetőségei a pószternek. Az egy más kérdés, hogy esélyesen a problémája nem fog megoldódni időre, és máshogy kell romantikázva nosztalgiázniuk.

Terézágyú 2019.08.29. 11:59:14

@Kaoraku:
"Azért mert te a joghoz nem értesz, még nem izét válaszolt a GVTI,"

Bakker, a gévétéinek az a dolga, hogy úgy mondja el a dolgokat, hogy az is megértse (pl az egyszeri ügyfelek), akik NEM ÉRTENEK a joghoz.

Terézágyú 2019.08.29. 12:02:07

@Darth Revan:
"normalis esetben amelyik ceg hibazott az benyeli a koltseget es nem baszakodik a vevovel.
... rendeltem valamit az amazonrol ... az arat visszateritettek es mondtak, hogy nem kell visszakuldenem. (gondolom nekik sem erte meg az irorszagi szallitasi koltseg miatt)"

Istenmencs, hogy védjem a posztban szereplő cégeket - de persze hogy az amazon, egy világcég, amelynek sokmillió ügyfele van, így áll hozzá az esetleges tíz-száz-ezer problémás esethez...

Kaoraku 2019.08.29. 12:04:09

@Terézágyú: Nade vazze, úgy mondta el. Elmondta, hogy amennyiben kiderül, hogy kinek a hibája ez, mik a lehetőségek egyik esetben, és mik a másikban, illetve, hogy mehet vele békéltetőtestülethez. Szinte zéró jogi kifejezéssel.

És ledobom az ékszíjat, mikor ezek után jön valaki (nem csak és elsősorban ennél a posztnál), aki esetleg még hivatkozik valami józan paraszti észre vagy hasonlóra, és ellentmondást nem tűrően kijelent valamit, ami ellentétes egy ilyen állásfoglalással (meg úgy amúgy a joggal).

Persze egyébként aztán a végén lehet, hogy per esetén nem azt határozná a bíróság, amit a GVTI állásfoglalt...

Terézágyú 2019.08.29. 12:08:28

@Kaoraku:
"Elmondta, hogy amennyiben kiderül, hogy kinek a hibája ez, mik a lehetőségek egyik esetben, és mik a másikban, illetve, hogy mehet vele békéltetőtestülethez."

Ez már igen!!!! Emeljük a fizetését az ott dolgozóknak. Megérdemlik. Annyira okosak.
Én nem tudnám elmondani, hogy "amennyiben kiderül...", meg hogy "mehetnek a békéltetőtestülethez"....

Kaoraku 2019.08.29. 12:15:08

@Terézágyú: Felteszem de. Ahogy sok más ember is, mert egyrészt szorult bele némi jogi érzék, és/vagy olvasott jogszabályt. Ugyanakkor nem is te fordultál hozzájuk avagy a homárhoz, hogy most akkor micsináljál. Ráadásul akadnak ennél azért bonyolultabb problémák is a témakörben, amik nem ennyire egyértelműek.

Egy tanácsadó irodának egyébként mi dolga van még azon kívül, hogy tanácsot ad?

ekat 2019.08.29. 12:15:31

@Zabalint:
Nem, azzal, hogy leparittyásparasztozod a kupont vásárlókat.

KaTe 2019.08.29. 12:21:48

Adott egy közvetített SZOLGÁLTATÁS, amit adott feltételekkel értékesített a bonuszbrigad.

A szálláshely időben jelezte, hogy a kupon beváltása az adott időszakban a megadott feltételekkel nem lehetséges, így a szálláshellyel felesleges viaskodni.

A bonuszbrigad a fogyasztó megtévesztéséért, illetve hibás teljesítés miatt visszafizeti a vételárat és pénzbüntetést fizet az illetékes hatóságnak (miután a posztoló bejelentette az esetet), VAGY megegyezik a posztolóval, hogy a felárat átvállalja, így megússza a pénzbüntetést és az ügy is pozitívan végződik.

Ez pont olyan, mintha megvásárolnék egy terméket az interneten, amit a webáruház visszaigazol(!), majd kiderül, hogy nem tudja teljesíteni a megadott áron.

Kaoraku 2019.08.29. 12:29:46

@KaTe: Nem egészen, mert a poszt szerint ezt nem időben közölte a szálláshely a bonuszbrigádosokkal.
"Köszönjük türelmét. A kapcsolattartó kolléga jelzett, és azt az információt kaptuk, hogy ellenőrizte az elfogadott ajánlat leírást, de a kiemelt időszakok között nem volt feltüntetve az adott intervallum. Egyeztetett a szálláshellyel és utólag kiderült, hogy ez az időszak is feláras, így a futó ajánlatban már az ünnepi felárak között megtalálható. "

Szóval igazából a szálláshely hibázott. Nyilván ezt a bonuszosoknak kell tudni bizonyítania (valamit mindenképp aláírtak a szállásadóval), ellenkező esetben nekik kell állni az árát az egész balhénak. De ha bizonyítják, hogy ez nem szerepelt eredetileg benne, akkor megint a szállásadónál a labda bizonyításra. Ha nem tud, akkor meg köteles biztosítani a poszternek a szállást.

Már persze csak ha a poszter az asztalra ver, meg elmegy békéltetni, esetleg perelni. Amik közül esélyesen egyik se lesz meg addigra, amikor igénybe venné

2019.08.29. 12:35:40

@ekat:
Az kb. a vadásszal rokonértelmű. Azokról beszélek, akik kimondottan igénylik azt, hogy megszívassák őket.

KaTe 2019.08.29. 12:49:56

@Kaoraku: Nem biztos, hogy helyesen látom a közvetített szolgáltatásokat, de majd csak felvilágosít valaki. Én kizárólag a vásárló szemszögéből próbáltam következtetéseket levonni. Ő egészen addig nem kerül kapcsolatba a szállásadóval, míg a szobafoglalás nem történik meg. Ebben az esetben a szállásadó rögtön jelezte, hogy az adott időpont feláras, tehát a kupon amit vásárolt egyszerűen érvénytelen(!) az adott időszakra. Ez a bonuszbrigad felelőssége, hiszen a bonuszbrigadtól vásárolta azt. Más lett volna a helyzet, ha a szállásadó befogadja a kupont, majd 1 héttel rá közli, hogy bocsi, mégse jó az időpont, miközben a posztoló már kivette a szabadságot az adott napra, befizette a repülőjegyet (mert tegyük fel külföldről érkezik) és előre kifizette az aznapra rendelt évfordulós meglepetést. Szerintem a bonuszbrigad tökéletesen tisztában van azzal, hogy ez egy vert helyzet, de megpróbál kibújni a felelősség alól. Valószínűleg bevált recept alapján teszik és abban is biztos vagyok, hogy 10-ből 7 ember nem veri ki a hisztit, hanem pl. elfogad egy másik időpontot, a maradék háromnál meg inkább -jobb a békesség alapon- benyelik a veszteséget. A leírtak alapján én azt mondom, hogy nem szabad elengedni ezt az ügyet.

GiaMarie 2019.08.29. 12:57:38

@Taxina: Nem egészen, mert minden webes felület ÁSZF-jében szerepel az elírásokra vonatkozó klauzula. Nekem az a meglátásom a mély hallgatás alapján, hogy a poszternek visszaadnák a pénzét, ő azonban mindenképp ragaszkodik ahhoz, hogy megkapja a szolgáltatást a hibásan feltüntetett akciós áron. Azért itt játszik, hogy az átlag pontosan tisztában van vele, hogy az őszi szünet egy kiemelt időszak a szálloda iparban, és megörült a bakinak.

Darcy Lyne 2019.08.29. 13:17:54

Üdvözöllek, a nevem Darci Lyne, új mezõből származom, USA. Online hozzászólást olvastam egy Los Angeles-i alapú újságírónak, amely feltárja, hogyan viselkedett véglegesen gyenge erekció és gyors magömlés 2 hónappal azután, hogy felesége balra hagyta, és azt is mondta, hogy Dr. NOSA arra készteti ex-feleségét, hogy 2 év elválása után térjen vissza. Ugyanazzal a Dr. NOSA-val felvettem a kapcsolatot az életben felmerülő kihívásaim miatt, vannak ezek a hatalmas szándékaim, hogy a dolgok működni fognak nekem, azt hittem, hogy a bizonyságok valódi életben bizonyítják. Rájöttem, hogy jó lenne itt megosztani, mert tudom, hogy másokat is inspirál.
Annyira szerencsés voltam, hogy a BLACK MAGIC SPELLS-sel találkoztam
 Birtokló személyes kapcsolat
 -E-mail- blackmagicsolutions95@gmail.com
Nem vagyok biztos benne, hogy meg tudtam volna-e csinálni nélküle. Feladtam volna és hittek erről, mert a férjem valaki mást látott, és azt mondta, hogy megtettünk. Miután a Dr.NOSA elindította a Magic Love-varázslatot, a férjem felhívott a mobiltelefonra, és visszatér haza. Nagyon köszönöm, hogy a férjem hazahozta 3 év elválasztása után. Örökké eladósodtak vagyunk. ma örömmel és boldogsággal bizonyságot teszek a világ számára ... te is tudod
WhatsApp vele - +2349083639501
* Szerelem varázslatok Win-Back Ex szeretője
* Siker és promóciós varázslat
* szerencsés varázsa - BUSINESS STAR
* osztályok - VÉDŐKAPCS
* átok megoldása
  Válás probléma megoldása?
  megoldás a betegségekre és a test betegségeire
Szeretne egy szerelmi varázslatot egy új szerető számára?
* lelki tisztítás

2019.08.29. 13:18:21

@GiaMarie:
" (A hotelbe nyilván már nem mennék, mert amit eddig okoztam nekik, még üveget szórnak az ágyunkba és rántott poloskát adnak reggelire egérfül pörkölttel) "

juhaszvik 2019.08.29. 13:23:31

@GiaMarie: "a poszternek visszaadnák a pénzét, ő azonban mindenképp ragaszkodik ahhoz, hogy megkapja a szolgáltatást"
idézet a posztból:
"A hotelbe nyilván már nem mennék..."

Tessék hatékonyabban olvasni...
Viszont az is igaz, hogy nem derül ki, hogy végül mit is szeretne a posztoló. A szállásról már lemondott, de arról nincs szó, hogy a pénzét akkor most visszakapta-e vagy sem. Ha tippelnem kellene, akkor igen, és szimplán a romantikus (lásd még olcsó) program elvesztése miatt problémázik, amit most vagy az évfordulóra, vagy a felesége névnapjára szeretett volna leszervezni (nem egyértelmű).

Nick-son 2019.08.29. 13:32:53

@Kaoraku: szerintem nem helyes a gvti tanácsa.

Nem hinném, hogy az lenne a jog, hogy az ügyfél döntse el az egymással szerződött szolgáltatók közül melyik hibázott úgy, hogy semmi információ nem áll rendelkezésére erről és máshonnan nem is szerezhet mint a két érintettől.

Ilyen alapon minden szolgáltatást érdemes két szerződött céggel nyújtani amik egymásra mutogatva nem teljesítenek semmit.

body_andras 2019.08.29. 14:02:24

@temprasordog: Mentségemre szóljon csak vicceltem, de számítottam rá hogy valakinek előbb-utóbb arcára fagy a mosoly.
Amúgy nagyjából ez van, minden hosszúhétvégén elindul a sok lúdtalpas wellnesselni vagy csak eltűnni a városból, és erre hajt minden szállásadó is. Igazából mindegy ki baszta el, a vevővel közvetlenül a kuponbanda volt fogyasztüvédelmi szempontból enyhén vétkes, nekik kellene állni a cechet (vagyis a kedvezmény értékét kifizetni a szálloda felé).
A vadász azért vadász, mert kissé hihetetlen hogy pont abban az időszakban azt képzelte hogy a két szép szeméért majd elengedik a pénzüket.
@ekat: Tehát ha nem parittyáznak, akkor mégis mit csinálnak? Ejnye, ma már semmi se pécé.

Darth Revan 2019.08.29. 14:06:46

@Terézágyú: tudod hogy lett belole vilagceg? Igy allt hozza a problemas esetekhez...

Permetező 2019.08.29. 15:30:38

@Darcy Lyne: jaja kell mind, 2 találatos 6-os lottó szelvénnyel tudok fizetni?

Taxina 2019.08.29. 16:32:54

@Kaoraku: A gvizé sokadik alkalommal tesz tanúbizonyságot arról, hogy nem ismeri vagy nem kellő mértékben a választott szakterülete és/vagy szolgáltatása szerinti jogot.
Itt egy valaki nem "sérülhetett" volna, az pedig a vevő. Így vagy úgy, igénybevéve a szállást, vagy visszafizetve, netán jóváírva valamit, de illő lett volna megoldani a vevő inzultálása nélkül.
... és valszeg pont azért lett poszt az ügyből, mert a vevő is jobban tudja a gvizénél, hogy ez így sehogy sem stimmel.

Nézz utána Te is, Kispajti.
A magad érdekében.
... mert azok szokták leszólni a "helyes megfejtést", akik csak hiszik, h ismerik a dolgot, miközben lényeges elemek hiányoznak a tudásukból.
Hidd el, nem jó ebbe a csoportba tartozni :)

Taxina 2019.08.29. 16:35:02

@Darth Revan: így van. Külföldön ezeket többnyire korrekten és elegánsan lekezelik, akár több megoldási alternatívát is lehetővé téve.

Permetező 2019.08.29. 16:56:55

@Taxina: igen Pakisztánban eddig csak jó tapasztalataim voltak

FDToth 2019.08.29. 17:26:08

1. Normális világban ha az egyik fél hibázik és beismeri, akkor kártalanít, kompenzál. Itt a BB hibázott, gíy kifzeti a felárat. Miért ilyen bonyolult ez? Miért kell mindig pár tizesből ügyet csinálnie egy ekkora vállakozásnak? Sokkal jobban jár ha kompenzál szó nélkül, mintsem menti a menthetetlent. Az adott alaklamozottól meg behajtaj a hibázás miatti bevételkisesést ha akarja.

vizsla_barat 2019.08.29. 17:30:58

kettovel kevesebb gumit hasznalsz es maris penzednel vagy.

ekat 2019.08.29. 17:46:11

@Zabalint: Na most aztán már nem elég, hogy megtudtam Tőled, hogy szegény vagyok, még azt sem tudom eldönteni, hogy parittyásparaszt lennék-e, ha elmondanám, hogy mire vettem és használtam jópár Bóbuszbrigádos kupont, vagy kérkednék. :)

2019.08.29. 18:00:06

@ekat:
Sehol sem írtam, hogy szegény vagy, de azt hittem ezt már felfogtad.

ekat 2019.08.29. 18:08:19

@Zabalint: Oké, buta is vagyok. :D

Bajázs 2019.08.29. 18:12:32

Mindenki szerint egyik vagy másik oldal hibázott... Szerintem meg mindkettő. A BB egy szolgáltatás közvetítő oldal, ahova a szállás tájékoztatóját, ajánlatát közvetítik jutalékért cserébe, az most hogy mikor kinek mit kell fizetni teljesen mindegy. A lényeg, hogy a szállás leszerződik a BBvel, leírja az ajánlatot,BB megjeleníti. Normális esetben szállás ellenőrzi. Az is valószínű egyébként, hogy a BBs szerződésben fel van tüntetve, hogy az ajánlattévőnek (szállás) kötelessége ellenőrizni az ajánlatot. Emellett meg egyébként a tévedés, elírás jogát általában mindenhol fenntartják. Azt se értem egyébként, hogy a posztoló minek ír baromságot, hogy ha mégis elmenne a hotelbe akkor üveg meg poloska várná... Ez bunkóság szerintem... A szállás normálisan tájékoztatta a feltételekről, még akkor is ha esetleg ők is hibáztak. Arról nem beszélve, hogy van 2 hónapja beváltani, kicsit fura, hogy csak akkor tudta (akarta) volna.

2019.08.29. 18:42:48

@ekat:
Nem, csak egy kellemetlen troll.

Permetező 2019.08.29. 18:47:37

@Bajázs: szerintem egyik fél sem hibázott egyszerűen a körülmények áldozatai lettek jelentsen ez bármit is

ekat 2019.08.29. 18:48:17

@Zabalint:
:D
Na ezt is megértem! Én próbáltam megszabadulni tőled, mivel kristálytisztán látszott, hogy mindenről más véleményünk van, meg teljesen más értékrendünk, lévén a felkapaszkodott tied munkás- és parasztosztálybeli, de csak mondtad a magadét.
Yuppiiii, troll is vagyok!

2019.08.29. 19:09:56

@ekat:
Ja, miután nem tudod elfogadni, hogy ugyanarról más is lehet másnak a véleménye, inkább elkezdtél személyeskedni, gúnyolódni. De nem kell tőlem megszabadulni, ha előbb leesik, hogy csak trollkodni jársz ide, akkor előbb ignoráltalak volna, így viszont csak mostantól.

ekat 2019.08.29. 19:14:36

@Zabalint:
- legyőzötten, megsemmisítve elkullog -

2019.08.29. 19:19:12

@ekat:
Sejtettem, hogy nem hagyod annyiban. Legyen meg az örömöd. Én mondjuk nem lenyomni jöttem ide másokat, nem harcolni de hát ízlések és pofonok. De most már tényleg ez volt az utolsó, sajnos mostanában gyakran belefutok a te fajtádba, de a blog.hu-n már van 4-5 troll, akinél megállom, hogy nem írok neki, mert tudom mire számítsak. Te vagy a következő.

Permetező 2019.08.29. 20:01:15

Nyugi gyerekek. Örüljünk annak hogy még nem evett meg minket egy medve sem!

juhaszvik 2019.08.30. 10:01:13

@Permetező: vajon ha engem szenek meg, akkor töltődik vissza pénz a vendéglátós szép kártyámra?
Ha pedig mindez a mekiben történik, akkor pontot vonnak le a smart kártyámról?

Terézágyú 2019.08.30. 10:24:45

@Darth Revan:
"tudod hogy lett belole vilagceg? Igy allt hozza a problemas esetekhez..."

Igen, csak emiatt lett világcég :)))

Terézágyú 2019.08.30. 10:27:23

@FDToth:
"Normális világban ha az egyik fél hibázik és beismeri"

Vagyis nem magyarországon.

Permetező 2019.08.30. 11:03:09

@juhaszvik1: Csak és kizárólag akkor töltődik vissza a csúnya kártyádra a vendéglátós pénz, ha bengáli tigrisek esznek meg. Az apróbetősben találtam én is ezt a fontos infót.

Kaoraku 2019.08.30. 11:28:44

@Taxina: Ez lehet sokfele bejön, de nálam nem működik :D Csak mert a te képzelt kis világodban máshogy működik a polgárjog nem azt jelenti, hogy az tényleg úgy is van.
A vevőt senki nem vegzálta, a szállásadó megmondta, hogy hibásan szerepel az ajánlat. Ettől még használni tudná amit vett, csak nem azon a napon. Ha ez neki nemjó, akkor megvan a helye, hogy hova fordulhat. Az meg egy más kérdés, hogy valamelyik fél lehetne jófej, és benyelhetné a költséget.

Darth Revan 2019.08.30. 12:02:16

@Terézágyú: nyilvan :P

egy biztos: jo magyarosch hozzaallassal nem valt volna vezeto online boltta

Permetező 2019.08.30. 15:25:58

Tökömet ebbe a retek meleg időbe...

Péter 2 2019.08.30. 17:41:36

Bónuszbrigád, de komolyan, most már. Van bárki, akinek ennél rosszabb a híre?

Ahoj- 2019.09.01. 10:04:02

Akkor a kupont küldd vissza nekik, kérd vissza a pénzt és foglalj a booking/hotels. com/szallas.hu valamelyikén egy másik hotelbe, árban kb ugyanott leszel.

Navarone 2019.09.02. 08:42:37

@Taxina: hadd adjam oda a nap díját ezért a hatalmas általánosításért.

Kelpo 2019.09.06. 13:30:30

Akkor ez nem nekedvaló, ez csak stabil bástyáknak való, akik ki vannak gyúrva és eres a fejük

Szubrina 2020.02.10. 21:37:47

Nem értem az egészet hol a probléma? Amennyiben egy boltban, a termékre kisebb ár van kiírva, mint amit a kasszánál kérnek érte, abban az esetben a kisebb árat kell kifizetni a vevőnek. Ugyan ez a kuponnal, tök mind1, h a hotel vagy a brigád hibázott, a brigádnál így volt feltüntetve, akkor állják szépen a különbözetet, tiszta sor.

Mr. Megnézzük · http://megneznem.wordpress.com/ 2020.05.07. 11:26:43

A hiba valószínűleg a BónuszBrigád oldalán volt, de egy sokkal triviálisabb dologból fakadt. ezek a kuponoldalak általában egyezséget kötnek a szolgáltatóval, hogy átvesznek tőlük X darab ajánlatot adott feltétellistával, amit egy adott időszakban hirdetnek. Ha a cucc nagyon fogy, esetleg pont hogy nem akkor szokott képbe kerülni ennek az időszaknak a módosítása. Itt minden valószínűség szerint az történt hogy a BónuszBrigád átvett (az elszámolás általában utólag történik a BB és a szolgáltató között) - mittomén - 40 darab ilyen ajánlatot a hoteltől, hogy azt 2019. 04. 01. és 2019. 09. 30. között lesz elérhető és felhasználható. Ezért a feltételekbe nem lett beleszámítva a 10. 23. - 11. 03. közötti ünnepi időszak (hiszen normál esetben a kupon ekkor már nem lett volna felhasználható).

Viszont az ajánlat nem volt kapós, így az egyik fél kérte, hogy módosítsák és 2019. 09. 30. helyett 2019. 12. 28. vagy 2020. 01. 01. legyen a felhasználhatóság vége. Az egyezség megszületett, az illetékes meg jelezte a feltöltős kollégának, hogy Lacika, kérlek a Bástya Hotel BB1234567-es ajánlat lejáratát írd át 2019. 12. 28-ra/2020. 01. 02-re. Lacika meg megcsinálta, átírta a dátumot, csak arra nem gondolt, hogy így ebbe már beleesik Október 23, a Halottak napja, a Karácsonyi időszak és esetleg a szilveszter-újév páros is.

Most hogy ez Lacika hibája (akit a főnöke az ajánlat meghosszabbítására utasított és ezt meg is csinálta, csak nem kérdezett vissza, hogy de mi lesz a plusz ünnepekkel, vagy a főnökéé aki erre nem gondolt mindegy is, a hiba a Bónusz Brigádnál lesz...
süti beállítások módosítása