Bármilyen körültekintően is vásárolunk, vannak azok a helyzetek, amiket nem láttunk jönni. A webshop rendben van, nem találunk rossz véleményt a kereskedőről sem (kivéve, hogy tavaly nem volt együttműködő, na), aztán valahol, valami mégis elcsúszik. Olvasónk rokona a kinaimobilwebshop-ról rendelt és rendőrségi feljelentés lett a vége.
Homárolvasóknak nem szolgál tanulságul a történet, azonban szükségét érzem, hogy ez a cég is szerepeljen az oldalon, mert ha valakinek, a kínaimobilwebshop.hu-nak van itt keresnivalója.
Sajnos az egyik családtagom rendelt a fent említett webshopon keresztül egy telefont kb. 110 ezer forintért. A cég megküldte a proformaszámlát, az átutalás megtörtént, szállításra 5-6 munkanapot mondtak.
A 15. munkanap környékén érdeklődésre telefonon azt állították, 5 napon belül biztosan megérkezik a telefon. Újabb 10 munkanap elteltével ismét csak hitegettek.
Újabb 5 nap elteltével az ÁSZF-ben olvasható módon a családtagom elállt a vásárlástól. Az üzletszabályzatban olvasható, hogy "Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást".
Nos, ez nem valósult meg, ímélre és telefonhívásra nem reagálnak. Természetesen a termék sem érkezett meg.
A rendőrségi feljelentést megtettük.
A családtag kiokítása megtörtént, őt (vagy engem) szidni nem ér.
A levél posztolása előtt újra rákérdeztünk, hátha rendeződött az ügy, de sajnos nem, a nyomozás már megkezdődött. Mi is megkeressük a céget, várjuk a válaszukat.
Az utolsó 100 komment: