Tékozló Homár

Tollakat hullat magából a százezres tollkabát, ami a kereskedő szerint nem hiba UPDATE és UPDATE

2020.02.13. 10:00 | Homár Rezső | 386 komment

via GIPHY

Zsófi tollkabátja úgy eresztette magából a pihéket, mintha a kabát alatt folyamatos párnacsata zajlott volna. Akinek már volt ilyen, az tudja, hogy egy-egy toll néha normális, de itt nem csak ennyiről volt szó, úgyhogy Zsófi tudatos vásárlóként visszavitte a kabátot és kérte a minőség ellenőrzését. Sajnos a szakértői vizsgálat nem értett egyet Zsófival, ami szerinte csak úgy lehetséges, hogy meg sem történt. A következő lépés a fogyasztóvédelem és a független szakértő lehetne, de írtunk az üzletnek is, várjuk a választ. Update: Az üzlet válasza a poszt végén, de sok újdonság nincs benne. Néhány toll nem tol. De akkor hány toll toll? Update2: Zsófi megfogadta a kommentelők tanácsát és a gyártóhoz fordult. A boldog befejezés a poszt végén!

2019. október 10. napján szezonközi leárazás keretében vásároltam a Mammutban található Dockyard üzletben egy Helly Hansen W Tundra Down télikabátot. Már jó pár hete nézegettem, de kicsit borsosnak éreztem az árát, így a 20 %-os kedvezmény pont kapóra jött. Fontos hangsúlyozni, hogy ekkor valamennyi Dockyard üzletben, minden termék le volt árazva, tehát a kabát leárazására nem minőségi hiba feltüntetése mellett került sor.

Mivel egy nagyon meleg télikabátról van szó, egészen december elejéig nem is hordtam. Az első két hétben rendkívül elégedett voltam a vele, meleg volt és jól is nézett ki, ennél többre nem is volt szükségem. Aztán a 2. hét után észrevettem, hogy miután leveszem, néhány apró pihe marad az alatta viselt ruhámon. Az elején még nem is foglalkoztam vele, aztán napról napra egyre több pihe/nagyobb toll jött ki minden egyes viselés alkalmával, ekkor elkezdtem utána nézni, mit is tudnék kezdeni a helyzettel. Végül úgy döntöttem, hogy az előírásoknak megfelelően kimosom és szárítógépben megszárítom, hátha ez javít valamit a helyzeten. Nem javított, de végülis nem aggódtam, meg volt a blokk, a családommal törzsvásárlók vagyunk az üzleteikben, biztos nem lehet probléma. Utóbb kiderült, hogy ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna.

tolkabatos.jpg

Végül január 6-án írtam a Dockyard központi ügyfélszolgálatára a helyzet megoldása érdekében, ők pedig azt válaszolták, hogy menjek be abba az üzletbe, ahol a kabátot vásároltam, ott kezelik a panaszomat. Január 12-én elmentem a Mammutba, az egyik eladónak előadtam a problémát, felvette a jegyzőkönyvet, leadtam a kabátot, azzal az ígérettel, hogy  elküldik azt szakértőnek. Mikor összehajtogatva leraktam a pultra a kabátot, akkor is jól láthatóan repültek ki belőle a kisebb-nagyobb toll pihék, meg sem fordult a fejemben, hogy ezt ne látná valaki. Miután az általuk ígért 5 munkanap eredménytelenül telt el, - és már majd megfagytam szövetkabátban -  január 20-én felhívtam az üzletet, hogy mi lett a vizsgálat eredménye, amikor is közölték, hogy a szakértő "nem észlelte az általam jelzett hibát".

Január 21-én bementem az üzletbe, átvettem a kabátot, ismét kaptam egy jegyzőkönyvet (aminek ugyanaz a kelte, mint annak a jegyzőkönyvnek, mikor leadtam a kabátot). Az üzletben még azt javasolták, hogy próbáljak meg írni a központi Dockyard e-mail címre, írjam le a panaszomat, illetve azt is, hogy már mióta törzsvásárlójuk vagyunk (voltunk) az üzleteiknek. Itt már kezdtem aggódni az elmém épsége miatt, és komolyan elkezdtem rajta gondolkodni, hogy lehet csak én látom azt, hogy a kabát viselése után tiszta toll az alatta viselt ruhám?

Így január 25-én ismét adtam egy esélyt a kabátnak, és a szombati bevásárláshoz felvettem, aztán ahogy hazaértem rájöttem, hogy nem, nem ment el az eszem, a kabátból már gyakorlatilag folyik a toll. Ekkor csináltam néhány képet a kabát alatt viselt, és attól tollas ruhámról, írtam a központi Dockyard e-mail címre, csatoltam képeket, de  azóta sem érkezett semmiféle reakció.

Mostanra pedig úgy érzem, hogy a Dockyard  szezonközi leárazás ürügyén rám sózott egy általuk ismert hibával rendelkező terméket, holott sehol sem volt feltüntetve, hogy a kabátnak bármiféle problémája lenne. Tovább erősíti ezen gyanúmat, hogy a kabát leadásakor, illetve átvételekor kapott jegyzőkönyvek kelte egyazon nap, (azon túl, hogy arra sem voltak képesek, hogy a jegyzőkönyv keltének dátumát átírják) ez pedig azt valószínűsíti számomra, hogy még csak el sem küldték szakértőnek a kabátot, csak elsuvasztották néhány napra a raktárba.

Több tollkabátom volt már, különböző árkategóriákból, és egyedül a tízezer forintos engedte magából a tollat, igaz az is kibírta legalább a nyolcadik mosásig. Úgy tűnik, egy leárazva is majdnem százezer forintostól nem várhatja el az ember ezt a minőséget. Én ugyan soha többé nem vásárolok Dockyard üzletben, de reggelente, mikor majd megfagyok használható télikabát nélkül, sokszor gondolok rájuk szívélyes gondolatok kíséretében.

Az Dockyard válasza is megérkezett. Mivel soha egy ilyen Helly Hansen kabátra sem volt panasz és az nem lehet, hogy egy hibás legyen és ebből tollak jöjjenek, ezért nem is jönnek. 

Az említett kabát a Helly Hansen kollekciónk egyik kiemelt téli darabja. Az idei -  szokásosnál enyhébb - télen ezt a télies terméket nagyon jól adtuk el, mostanra alig pár darab maradt belőle üzleteinkben. A levélírójukon kívül egyetlen panasz sem érkezett erre a  modellre. Az eset kapcsán a termék hazai forgalmazóját is megkerestük, ők sem kaptak semmilyen reklamációt erre a modellre, gyártási hibáról nem tudnak. Sem az üzletben dolgozó kollégáink, sem a szakvélemény kiadására jogosult szakértőnk nem tapasztaltak olyan  problémát, amit a vásárló említett. Egy tollkabátnál előfordul, hogy néha 1-1 kisebb pehely átjut az anyagon esetleg a varrás mentén, de ezen termékek szövése nem olyan, hogy abból – a vásárló szóhasználatával élve – kifolyjon  a toll.

Mi a gyártás során fennálló hibát, rendellenességet nem tapasztaltunk, ezért  a panaszt nem találtuk megalapozottnak. A vásárló a jogszabályok szerint a Békéltető Testülethez fordulhat panaszával, erről őt is tájékoztattuk. Az őt ért kellemetlenséget sajnáljuk, de mi az eddigi megszokott és jogszabályok szerinti módon kezeltük panaszát.

Bár nem nagyon bízott abban, hogy bármit elér vele, Zsófi végül a gyártóhoz fordult. És láss csodát!

Ezúton is köszönöm azon kommentelőknek, akik azt javasolták, hogy problémámmal forduljak közvetlenül a Helly Hansenhez. Úgy voltam vele, hogy igazából nem veszíthetek semmit, de kicsit szkeptikus voltam a kérdésben, mivel ha a magyar viszonteladó szakértői vizsgálat alapján sem érzékelte a problémát, akkor kicsi esélyt láttam rá, hogy néhány e-mail váltás, és fénykép csatolás alapján a probléma megoldódna, de szerencsére nem így történt.  A képek és az általam leírtak alapján a velem kapcsolatot tartó ügyfélszolgálati munkatárs sajnálatát fejezte ki arra vonatkozóan, hogy ilyen probléma merült fel, és a mai napon postázták is a részemre az új kabátot. Mindez azt hiszem nagyon szép kontrasztot mutat a Dockyard panaszkezeléséhez képest, azt pedig mindenki eldöntheti, hogy hosszú távon melyik a kifizetődőbb.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Permetező 2020.02.19. 08:27:56

@Szubrina: a tömegközlekedés fos Életveszélyes járművekkel visznek egy halom gyökér ember A-ból T-rébe minden nap

slideoSGR 2020.02.19. 09:04:53

@Szubrina:
én évek óta olvasom a blogot, pár poszt óta felfigyeltem Szubrina hozzászólásaira, kizárólag ezért regisztráltam, hogy hozzászólhassak :)
Kedves Szubrina, ennyi fölösleges, előítéletes, féligazságokkal és közhelyekkel teli agymenést, ilyen szörnyű helyesírással még sehol nem láttam szerintem.
Aztán ránéztem a blogodra, szerintem ezután tényleg egy önellátó házba költözöm, internettől távol, hogy soha többé meg ne láthassam ezeket.
Nem veszed észre magad? :D

btprg 2020.02.19. 10:16:34

@Hernyó bácsi:
Aki Budapest létező legretkebb helyén lakik, vagy azon kell keresztülmennie, az nem csoda ha utálja a BKV-t. De ebből nem szabadna általános következtetést levonni. Az olyan járatokon, amik nem lepratelepeken keresztül járnak, nem szokott semmi gond lenni. Például 19, 47, 49-es villamos, 4-es metró, 212-es busz. Havi 9500 forint meg lófasz azt nézve, hogy ezért több száz buszt, villamost, metrót igénybe vehetsz korlátlanul. Ennyit az átlag hülyegyerek egy hétvégén elpiál.

ekat 2020.02.19. 10:17:57

@slideoSGR:
Úristen..... a blogjába most kíváncsiságból belenéztem, de a legutóbbi 'masztijánál' nem bírtam tovább... és (mint írja) könyvet akar írni? WTF?
De a fairség kedvéért, helyesírásilag a rosszul írók közül ő még a kevésbé rosszul írók közé tartozik. Ha olvasgatsz itt, akkor látod, hogy halomra írnak ide nyelvtani hibákkal teli posztokat. Meg magának a blogger(ek)nek is vannak ilyen hiányosságai. Nekem inkább a stílusa a szörnyű.

ekat 2020.02.19. 10:22:43

@btprg:
Szerintem se gáz a havi 9.500, sőt, én a negyedévest veszem, ami 100 napig érvényes 28.500-ért. (=3x9.500) Ez a legjobb árú bérlet.

slideoSGR 2020.02.19. 10:41:29

@ekat:
Igen, sajnos tudom, évek óta a posztokat & kommenteket végigtolom. A helyesírás nagy vesszőparipám (bár ahogy nézem, a kommentelők egy jelentős részének). Igazándiból már a folyamatosan "hogy" helyett "h" írásán is kivagyok, azt hittem, ez már az MSN korszakban kifulladt.
Igen, én is csak pár blogposztig jutottam, tovább inkább nem. Valami nem jött össze rendesen, és most keveredik a mérhetetlen férfigyűlölet (persze a farkán kívül), és a mindent elsöprő kompenzálás. Mint a tacskókutya, ami pici, és mindennek halálos gyűlölettel nekiugrik.

Opportunista mikroba 2020.02.19. 10:51:22

@Hernyó bácsi: Ez az egyik nagy szégyenfoltja Budapestnek. A rengeteg hajléktalan. Nem tudom, de szerintem ez az utóbbi időkben romlott/romolhatott ennyire le. Írtam már, hogy Bp-en születtem, ott is nőttem fel, és csak a diplomaszerzés után költöztem el, tehát elég sokat éltem a fővárosban, de nincsenek olyan emlékeim, amelyek a hozzászólások szerint manapság már napi szintű gondok.
A közlekedéssel kapcsolatban nem mondok neked ellent, a 18 perc vs. másfél óra valóban meggyőző, csak az a 2 megjegyzésem lenne, hogy:
- amit hétvégén megteszek 18 perc alatt, azt munkanapon, olyan idősávban, amikor a legtöbb ember dolgozni megy, te sem tennéd meg 18 perc alatt. Tehát ilyen értelemben te most almát hasonlítottál össze a körtével.
- nem akarom az ott élőket megbántani, de Kőbánya Budapest egyik legalja. Amit arrafelé tapasztal az ember, az szerencsére nem tekinthető általánosnak, még Budapesten sem.

slideoSGR 2020.02.19. 10:53:08

Én egyébként rettentően sajnálom a posztolót, én is szoktam Columbia, HH & konszern dolgokat vásárolni.
Ugathat itt bárki, hogy az 5ezres kínai kabát ugyanaz, mint a százezres HH (most arról ne beszéljünk, hogy a szóban forgó HH kabátot látva kinyomnám a szemem), az 5ezres kabátot felvéve aláöltözöm, míg egy jól megcsinált Columbia/HH kabát alatt télen is csak rövidujjút viselek. ;)

peter3374 2020.02.19. 10:54:05

@Szubrina: Freud bacsinak megis igaza lett, van a zabaros gondolkodas mogott egy kis gyerekkori trauma, meg amogott is, hogy akinek telik jo ruhara azt kizarolag a gazdag szulok vehettek neki, meg veletlenul sem az adott ember dolgozott meg erte, mert sikeres.... Lassan kiderul az is, hogy az agressziv viselkedes mogott leheet egy nagy adag szexualis frusztracio is vagy nincs pasi, mert egyik swm eleg jo

Opportunista mikroba 2020.02.19. 11:07:36

@slideoSGR: Én az egész posztban, de úgy általában a Homáron is, azt tartom a legszomorúbbnak, mennyi ember látja fekete-fehérnek a világot, mennyire képtelen egy kicsit is összetettebben gondolkodni, kizárólag a végleteket ismerik.
Kabátügyben: amit manapság még mindig "kínai" néven ismerünk, egyre kevésbé kínai termék, érdemes a cetliket megnézni. Állítólag már inkább Törökország a forrás, én nem tudom. De mintha valamennyire nőtt volna a minőség. Nekem jelenleg kínaiban vett kabátom van, de nem elvi meggyőződésből, csak beleszerettem a kinézetébe. Ránéztem, és szerelem volt első látásra. Sajnos bármennyire óvom, bolyhosodik, szóval kinézetre szép, de az anyagminőség ilyen szempontból nagyon alacsony. Legközelebb megpróbálok ilyen stílusút venni, de minőségi helyről.

ekat 2020.02.19. 11:08:26

@Opportunista mikroba:
Nem veszem / vettem magamra, de nekem az pesti összes lakás közül, amiben laktam, és emlékszem is rájuk, ami így 8 db., egy kőbányai volt az abszolút kedvencem. És nem csak a lakás (130 nm tetőtér picike terasszal) miatt, hanem a lakók miatt is. 7 lakás volt összesen, a földszinten garázsok, a ház előtt meg egy kis játszótér, minden rendben tartva, és a házban mindenki nemhogy normális és intelligens, de kifejezetten kedves volt, ünnepekkor valaki mindig feldíszítette az egész lépcsőházat. És mindez a Liget tértől pár percre. (És onnan persze tényleg szörnyű lett az egész környék.)
Sírtam, mikor el kellett jönnünk. (Bérlakás volt.)

Opportunista mikroba 2020.02.19. 11:13:54

@ekat: Azért is írtam, mert tényleg nem akarok senkit megbántani, meg gondolom, minden városrésznek vannak azért élhetőbb részei. Csak azt akartam jelezni, hogy példaként nem jó, mert ezen a környéken, főleg, ha a tömegközlekedést nézzük, tényleg elég lesújtók a tapasztalatok. Amikor Pestre megyek, van, hogy a Köki lenne a legpraktikusabb leszállásra, de inkább továbbmegyek, ezzel meghosszabbítva és néha bonyolítva is a közlekedésem, csak ne kelljen a Kökin átmennem, mert az a rész kimeríti a "lehangoló" fogalmát...

slideoSGR 2020.02.19. 11:16:41

@Opportunista mikroba: igen, ami pont ennél a posztnál jutott eszembe, hogy csak egy sith lovag gondolkodik végletekben.
Van itt arról szó, hogy aki meg tud venni egy 100k-s kabátot, az újgazdag köcsög, de arról is, hogy csóró proli és villogni vette, de enni utána nem tud. Olyan lehetőség az égvilágon fel sem merült, hogy keres mondjuk 200-250k-t havonta nettóban, és azt mondja, hogy ok, megveszem a kabátot, fél havi fizetésem, szívom érte a fogam, viszont NEKEM MEGÉRI, MERT AKKOR NEM FÁZOM.
Ennyi. Meg az nem értem, miért nem fér a fejekbe, hogy attól, hogy valaki meg tud valamit venni és nem okoz neki problémát (mondjuk egy 100 ezres kabát mellett van egy 6-700ezres fizuja), még szívhatja a fogát, hogy drágállja. A bevétel egyáltalán nem függ a kiadás szívességétől, egy "újgazdag" ember is piszkosul elgondolkodhat egy drágább tárgy vásárlásán, akkor is, ha simán megteheti. Ez alól kivételt képez az, akinek csak az "ölébe hullott" a pénz.
A BKV-s hozzászólásodra:
Valamelyik régebbi posztban láttam, hogy fényezi mindenki a pesti életet, te pedig írtad, hogy (azt hiszem) Szegedre költöztél Pestről, és nem érted, miért nem lehet elvonatkoztatni Pesttől. Nekem ugyanez, vidékre költöztem, boldogabb ember vagyok. A BKV pedig teljesen jó, ha nem a 99-es busszal jár az ember minden nap. Óbudára jártam dolgozni, kocsival másfél óra dugó, 7-es buszvonal-1-es villamos kombóval fél óra.
Én is tudnék sarkítani, hogy kocsival 15 perc (volt szombaton munkaidőn kívül), BKV-val meg másfél óra (amikor pályafelújítás van és 3 pótlóbusz mászkál körbe-körbe)

ekat 2020.02.19. 11:20:49

@Opportunista mikroba:
Megértelek, sajnos sok ilyen rész van. :(
És sajnos nekem sincs szerencsém, mert Zuglóból a munkahelyem felé a metró után az 1-es vagy a 24-es villamos közül választhatok, hát mit ne mondjak....

slideoSGR 2020.02.19. 11:23:35

@Opportunista mikroba:
A higgadtan vitatkozó ember ritka, pedig az a legjobb buli :-) Érvek-ellenérvek, személyeskedés nélkül.
"Mérnökkel vitatkozni olyan, mint a disznóval a sárban hemperegni. Fél órája csináljátok, amikor rájössz, hogy ő ezt élvezi"

Opportunista mikroba 2020.02.19. 11:25:44

@slideoSGR: Igen, Budapesten nőttem fel, és Szegedre költöztem, azóta is itt élek. Nagyon szeretek itt élni, nem is kívánok elköltözni. (Ami még baromira bejön, főleg a hangulatát tekintve, az Eger, ha költöznék, oda költöznék.)
Azt azért tudni kell, hogy nem elvi megfontolásból vagy hasonlóból költöztem Szegedre. Egyszerűen a szerelem hozott le :) (Azóta már a férjem.)
Van egy olyan pesti mentalitás (természetesen nem az összes pesti gondolkodik így), hogy az országban van Budapest és minden más. Másképp: kétféle ember van: aki Budapesten él, és aki Budapesten szeretne élni... :) És ha valaki kritizálni mer BÁRMIT Pesten, az kizárólag frusztrációból teszi, amiért ő nem ott él.

ekat 2020.02.19. 11:27:40

@slideoSGR:
Vagy - ha nő vagy - ok, megveszem a kabátot, fél havi fizetésem, szívom érte a fogam, viszont NEKEM MEGÉRI, MERT ROHADTUL TETSZIK ÉS KELL. :)
Nem magamra mondom, ez csak egy szcenárió, amit abszolút át tudok élni, bár a fizetésem felét még sosem költöttem ruhaneműre, táskára vagy cipőre. És most meglett koromban talán már nem is fog előfordulni ilyesmi. :)

ekat 2020.02.19. 11:29:00

@Opportunista mikroba: Na ilyen embert én hálistennek nem ismerek. :)

slideoSGR 2020.02.19. 11:36:19

@Opportunista mikroba: ezt a mentalitást ismerem, de elengedtem már rég. Jobb is ez így. Én alapvetően is vidéki vagyok, Pestre költöző - Pestet elhagyó, 7 év futamidővel. Viszont a feleségem Pestről jött, de ő az első percben sem volt az a fajta, akinek van Pest, és van "mucsa".
@ekat: ...ezt én nem tudom átérezni :D

ekat 2020.02.19. 11:42:50

@slideoSGR: A férjemet is úgy kellett noszogatnom, hogy ha annyira vágyik elektromos gitárra, akkor vegyen már magának egyet, ne azzon rugózzon, hogy nem is fontos az, meg drága.... de Fendert juszt se volt hajlandó venni.

Opportunista mikroba 2020.02.19. 11:44:07

@ekat: Akkor coming outolok: én nő vagyok + impulzív típusú vásárló, ami a legrosszabb kombináció, egyben a kereskedelem álma :)) Ez egy rossz tulajdonság, de hát ez van, ilyen vagyok, és már nem is hiszem, hogy megváltozok...

slideoSGR 2020.02.19. 11:46:49

@ekat: :D ugyanez. Feleségem mindig noszogat, olyan dologról, amit mondjuk simán megtehetnék, mégis csak magamat győzködöm, mert egyszerűen nem szeretek költekezni, akkor sem, ha tudok. Most is egy olyan dolgon, ami nem kritérium az élethez, viszont ha megvenném, minden áldott nap örömmel használnám, és az elkölthető pénzünk mikrotöredékébe kerül, rágtam magam 2 hónapig. Direkt nem írok konkrét példát, mert utána vagy újgazdag köcsög, vagy szegény proli leszek :D

ekat 2020.02.19. 11:52:33

@Opportunista mikroba:
Dettó. :) De javultam valamennyit az évek során. Pl. már alig veszek olyan gyönyörű magassarkú cipőket, amiket aztán sosem veszek fel. :)

Opportunista mikroba 2020.02.19. 11:56:49

@slideoSGR: Szerintem ez férfitulajdonság. A férjem is ilyen, de az összes férfirokon meg ismerős is. A férjem szerintem le tudná élni az életét 1 nadrággal meg 1 inggel, és nem azért, mert igénytelen, vagy ne lenne pénze többre, csak hát VAN nadrágja és VAN inge, tehát semmi nem hiányzik a ruhatárából. 2 nadrág? Minek? :))
Na jó, persze kicsit sarkítottam, de azért azt hiszem, érthető. Míg pl. ha ő felteszi az igen megbotránkoztató "De hát mért kell még egy táska?" kérdést nekem, nem is értem, mire gondol...

ekat 2020.02.19. 11:57:20

@slideoSGR:
Pedig most jó kíváncsivá tettél. :)
Ezt az újgazdagozást amúgy nem is értettem, csak annyi lett világos belőle, hogy Szubrina ezt is felszedte magára (gondolom otthon), de nem is tudja, mit jelent az, hogy gazdag.

slideoSGR 2020.02.19. 12:03:53

@Opportunista mikroba: igen, ez így van. Ha van szárítógép a lakásban, nem kell cserenadrág sem, amíg a másik mosásban van... :D :D :D
Persze nem, de simán lehet sok évig ugyanazokat hordani, ha az ember nem hízik/fogy nagyon.
@ekat: sajnos a fb-on szoktam látni az emberek véleményét erről, főként pesti albérletes csoportokban, amiben benne ragadtam régről.
Ha valaki ki tud venni egy albérletet, akkor teljesen mindegy, kicsoda-micsoda, azt apuka és anyuka fizeti vidékről.
Ha valaki "gazdag" (bármennyire is szubjektív kifejezés ez), akkor SOHA nem merül fel hogy mondjuk dolgozott és tanult érte ÉVTIZEDEKET.
Általában hangosan ugatnak ezek az emberek, hogy "meragazdagok", de közben tkp. végzettség nélkül jár minimálbérért bejelentés nélkül dolgozni, és ha hazaér munkából, első dolga bekapcsolni a meccset és felkattintani egy sört.
Ja, hogy más dolgozik mondjuk 18 órát egy nap, heti 5-6 napon, hogy jusson valamerre? "Bezzeg a gazdagnak könnyűűűű"

Opportunista mikroba 2020.02.19. 12:10:32

@slideoSGR: Én 2 szakon végeztem, az egyik nyelvszak volt, és "a pályám elején", ahogy mondani szokás, nyelvórákat adtam. Akkor 2 ezer forint volt 60 perc. Egyszer egy ismerősömmel beszélgettem, ő rákérdezett, mennyiért tanítok, és megmondtam, akkor közölte, hogy "én egy egész napot végigdolgozom ennyi pénzért", és hogy ez mennyire nem igazságos, és kb. menjek én az anyámba... Azt már nem gondolta végig, hogy emögött több ív intenzív nyelvtanulás volt. Akkor még nem voltak online szótárak, a 3-4 órás könyvből kiszótározás teljesen általános volt... Néha már sírva csináltam, annyira kimerült voltam. Szóval az emberek hajlamosak csak a végeredményt nézni.

slideoSGR 2020.02.19. 12:14:26

@Opportunista mikroba: le kell szarni az ilyet, mert csak lehúz. Visszaugorva arra, hogy mi is az "újgazdag" szó és biztosan otthon hallotta -> sajnos általános dolog, sokfelől hallom ezt, hogy mindig más a hibás a saját nyomorodért. Általában pont a pluszmunkát vállalni nem akarók süppednek bele abba, hogy mindenért hibáztatnak mindenki mást. Mintha valaki azáltal, hogy van pénze, előle vette volna el...

Opportunista mikroba 2020.02.19. 12:24:02

@slideoSGR: Nekem nagyon-nagyon rossz tapasztalataim vannak ezzel kapcsolatban. Az emberek nagyon szeretnek sírni az anyagi helyzetük miatt, de tenni valamit nem hajlandók, hogy jobb legyen, sőt ha valaki ezt megemlíti, szinte fel vannak háborodva. Volt már, hogy próbáltam segíteni másoknak, hát basszus, a végén még én voltam a szar meg a hülye, úgyhogy ezt a Teréz anyai tevékenységet abbahagytam...

Opportunista mikroba 2020.02.19. 12:25:17

Na lépek, ahogy nagypapám mondta mindig, "ebből nem élünk meg" :)

ekat 2020.02.19. 12:48:03

Az egy dolog, hogy relatív, hogy ki mit tekint elég vagy sok pénznek, de a 'gazdag' szerintem eléggé meghatározottan azt jelenti, hogy konkrét munka helyett megél, vagy legalábbis meg tudna élni a vagyonából / bevételeiből.

slideoSGR 2020.02.19. 13:27:08

@ekat: ja, csak minél több a bevétel, annál több a kiadás... "nőnek az igények". Tökjó leírás a gazdagságról, tényleg, de valahogy nem tudom elképzelni, hogy valaki aki tegyük fel egy milliárdot összedolgozott (abból egy 100ezres bevételű család elél sok nemzedéken keresztül), akkor meg tudna belőle élni, ha abbahagyná, anélkül, hogy leadná az igényeit.
Gyakorlatban a magyar valóságban ha valaki 300 fölött keres, ami európai szinten nagyon kevés, itt már azt legazdagozzák.

heidt 2020.02.19. 13:31:40

@Opportunista mikroba: "Van egy olyan pesti mentalitás (természetesen nem az összes pesti gondolkodik így), hogy az országban van Budapest és minden más."
Én úgy tapasztaltam, hogy leginkább azok nézik le a vidéket, akik onnan költöztek Budapestre.

ekat 2020.02.19. 14:33:43

@slideoSGR:
Hát attól tartok, hogy nagyon nem értek a gazdagokhoz, pedig a legutolsó mondatod szerint a férjemmel külön-külön is gazdagok vagyunk. :) Diploma nélküli, (hétköz)napi 8 órában dolgozó beosztottként.... hát nem jó hely ez a Magyarország? Szóval röhejes elképzelés, na. Én tudom, és belátom, hogy pl. egy nógrádi zsákfalubeli párnak a mi fizetésünk egy álom, de attól még ez olyan messze van a gazdagságtól, vagy akár a jómódúságtól is, hogy elmondani sem tudom.

ekat 2020.02.19. 14:40:24

@heidt:
Én meg még soha nem találkoztam olyan pestivel, aki lenézi a nem pestit. Inkább sok nem pestivel találkoztam, akik mind mondták előbb-utóbb, hogy lenézik őket a pestiek, és én meg egyszerűen nem értettem, hogy mi a franc ez a kisebbségi komplexus? :) De gondolom, volt okuk rá.

slideoSGR 2020.02.19. 15:04:08

@ekat: mondjuk én mindig mondom, amikor rengetegen sírnak, hogy bezzegh Pesten mennyivel jobbak a fizetések, hogy a kiadások is. Egy "nógrádi zsákfaluban" 200ezerből jobban élsz, mint Pesten 300-ból, de ez az én személyes véleményem...
Pesti részről a lenézés nem is igaz, mert nem konkrét lenézés, csak én is azt éreztem rengetegszer, hogy egy tősgyökeres pesti azt gondolja, hogy az agglomeráción kívül mindenki szekérrel jár, gumicsizmában :) :) :)

ekat 2020.02.19. 15:25:24

:)
Régen bejáratott dumánk volt a (Balassagyarmaton született, a későbbiekben váci, majd nagymarosi) férjemmel, mikor pampogott a pesti forgalmon, hogy persze, mert régen vidéken csak a birkákat kellett kerülgetnie. :)

Ami a nógrádi zsákfalut illeti, akkor és úgy sem szeretnék ott élni. Nekem itthon egy közepes nagyságú város lenne a tuti. Pestért nem vagyok oda, pedig itt születtem.... (távolról) szép, de valahogy nem fogott meg soha.

slideoSGR 2020.02.19. 15:27:37

@ekat: Nem is jó az (mármint a nógrádi zsákfalu dolog)... nagyon romantikus elképzelés csendesen, távol a tömegektől, de ennek a hátránya is ugyanaz, hogy csendesen, távol a tömegektől :) Amikor a tászkóba szerpentinezni kell a Mátrából lefelé 25 percet, az nem buli nyilván. Dehát középút mindig van, amit írtál is.

Opportunista mikroba 2020.02.19. 16:05:36

@slideoSGR: Valóban, nem a lenézés a legjobb szó, inkább... valami lesajnálkozás, ami abból fakad, hogy egyszerűen nincs képben azzal kapcsolatban, hogy pl. egy vidéki városban mi érhető el vagy nem. Volt nemrég az szegedi telekomos sztori, amikor nem kapta meg a megrendelt notebookot, ott az egyik hozzászóló valami olyasmit írt, hogy részvéte a posztolónak, hogy Szegeden (értsd: a világ végén) kell ilyen ügyet intéznie. Ilyenkor azért kíváncsi lennék, egy ilyen ember hogyan képzeli el várost :) Persze amikor hozzászóltam, azonnal jött a válasz, hogy ja, mert én frusztrált és irigy vagyok, és csak ezt próbálom leplezni.

Szubrina 2020.02.19. 21:01:40

@slideoSGR: Én meg topot viselek a 7000-res kabátom alatt, ma már olyan jó minőségűek a bélések és még libákat, meg szőrös állatokat se kell kinyiffantani érte. A helyesírásom elsőosztályú, tán peter53257-el keversz, akinek igen gyatra. Kár volt regisztrálnod miattan, mert egyik hozzászólásoddal se adtál értéket. Ha meg ennyire nehezedre esik elviselni, minek mész még a blogom után, mazohista vagy? Aki nem szimpi, azt kerülöm, nem megyek kifejezetten utána. Egy szánalmas kis pondró vagy.

slideoSGR 2020.02.19. 21:08:45

@Szubrina: Okay, tromfolj csak, az növeli az önbecsülést.
Egy szóval nem mondtam, hogy állattal kitömött kabátot veszek, de kiismertem az eszmefuttatásod, inkább nem is mondok semmit :D
Miért mentem a blogod után? Magam sem tudom, megbántam. Kiszúrtam, amikor ránéztem az adatlapodra, kíváncsi voltam, ennyi sületlenséggel hogy nem vettem eddig észre a hozzászólásaidat, kíváncsi voltam, mióta öntöd ezt az iszonyatot a Homárra.
Nem bírom ki, ezért végezetül, csak hogy mutassam, az önbecsülésed kissé nagyobb, mint az önkritikád:
“A helyesírásom elsőosztályú” —-> mazohista
no comment :D

Szubrina 2020.02.19. 21:48:31

Részemről Happy End-del zárult a 100 ropis kabát története.

Azért mert nem értitek a stílusomat még nem bennem van a hiba.

A röhej, h az aprós posztban védtem szerencsétlen áldozatot ott meg mindenki ellene volt.

Vagy bármelyik posztban mindenki a posztolót hülyézi. Itt meg vicc, h csak szerintem túlzás, h tollfolyásnak nevez valaki 3 pihét. Ti meg véditek a picsáját.

Szubrina 2020.02.19. 21:56:30

@slideoSGR: Sajnos nem volt "no comment" mert még mindig hozzám pofázol. Fogsz még? Mert nagyon várom!!!

Már megszoktam, irigyek az emberek arra, h merek másképp gondolkodni és bizony le is merem írni, ki is merem mondani.

Kábé pont leszarom, h itt 3-4 ember kiutál, mert azt hiszi, h csak övé a homár sznobok, libbancsok és túl hétköznapiak.
A blogom olvasott és bizony okkal gondolhatom, h a könyvem is az lesz.

Ha nem tűnt volna fel én folyamatosan a posztról fejtettem ki a véleményem és érvek helyett azt kaptam, h biztos molesztáltak kiskoromban.

A mazohistát direkt írtam mazohistának és a h-ot is direkt röviditem, ha nem tetszik ne nézz rá!

heidt 2020.02.19. 23:08:46

@Szubrina: Tanulj! A libákat nem kell kinyiffantani a pehelytollaiért, mint ahogy a lovat sem kell leölni azért, hogy a farkszőrükből vonó készüljön. A bárányok sem hemperegnek saját vérükben hörögve, legyilkolva, pedig a bundájukból jó drága (akár több százezer forintos) gyapjúruhák készülnek. A marhát sem a bőréért taglózzák le és lehetne folytatni a végtelenségig.

slideoSGR 2020.02.19. 23:30:02

@Szubrina: “elmondom még párszor hogy különleges meleg hógolyó vagyok, hátha leesik mindenkinek.”
nem akarom lehugyozni a tüzeset, de szerintem senki nem irigy arra, hogy módszeresen a széllel szemben pisálsz, mert ez a fixa ideád :)
az aprópénzesnél meg nem megvédted azt a majmot, hanem kinelentetted, hogy ilyen elmeroggyant férjet akarsz, akinek ilyen baromságokra van szabadideje. polgárpukkasztásból. gratulálok :))

Szubrina 2020.02.19. 23:38:04

@slideoSGR: Nem, hanem olyan ember kell aki becsületes és van igazságérzéke és kiáll a végsőkig az igazáért, mert bátor. Attól még, h sok hülye van itt nem lesz nekik/ tek igazatok. De az csak egy komment volt a többi közül vajon miért érdekel ennyire a blogom és az, h milyenek a preferenciáim? Isten ments, h ilyen középszerüek olvassanak, mint te.

Szubrina 2020.02.19. 23:39:11

@heidt: Ugye azt te sem gondolod komolyan, h ha élve tépkedik ki belőlük, az állatbarát

slideoSGR 2020.02.19. 23:45:14

@Szubrina: a blogodról egyszer esett szó, azóta nem emlegettem. nyugi, én, mint középszerű nem leszek a negyedik olvasód.
jó éjt! biztos marad még valahol valaki, akinek céltalanul onthatod a gyűlöletet :)

Szubrina 2020.02.20. 00:21:11

@slideoSGR: Azzal, h minden gonosz és rosszindulatú kommented mögé mosolyfejet raksz nem leszel jó fej, ugyan olyan baromarc maradsz, csak még gáz is leszel.

Opportunista mikroba 2020.02.20. 09:43:22

@Szubrina: Érdemes megnézni a reakcióidat az egyes hozzászólásokra, kifejezetten a szóhasználatot: "gonosz", "rosszindulatú", "támad", "vádol" stb. Eleve bántás feltételezel. Vajon miért?

Szubrina 2020.02.20. 20:42:17

@Opportunista mikroba: Vajon miért? Már le lett itt szólva a blogom, valaki még azt is fel merte róni, h miről témázok a blogomon (aminek vattafakk köze van, a kabátos témához?), irigy prolinak lettem titulálva, többször is és állítólag gyerekkoromban molesztáltak. Te melyik csatornát nézted eddig?

2020.02.21. 09:17:02

@Hernyó bácsi:
Elég fura viszonylat lehet az a 18 perc vs. 1 óra. Itt nálunk nincs metró, hév van meg busz, utóbbi buszsávval és mégis simán gyorsabb a BKV csúcsidőben. Nagybevásárlást, ami amúgy elég ritka, mi is autóval csináljuk, vagy eleve mikor autóval jövünk haza valahonnan, akkor. De nem szivatom magam azzal, hogy autóval menjek munkába, a belváros közelébe, vagy korábban azon keresztül. Ez nem pusztán anyagi helyzet kérdése, a mostani helyemen triplázhatnák is a fizetésemet, akkor sem autóznék, ide, mert gyakorlatilag csak hajnalban lehetne kikerülni a dugót, akkor viszont még nem tudok hatékonyan dolgozni.

2020.02.21. 09:21:19

@btprg:
Pl. az 1-es villamos egy sokat fikázott járat, aztán egy időben azon mentem hídtól hídig, és soha semmi para nem volt. Persze, mert ebben az is benne van, hogy ha para van (pl. dizájner drogos Hős utcai lakók óbégatnak), akkor tele van a youtube az ott felvett videókkal, és az alapján ítéli meg az, aki soha nem járt ott, ráadásul ezek nem csúcsidőben felvett jelenetek.

2020.02.21. 09:24:17

@btprg:
Amúgy ami az árat illeti, azt sok éve nem is emelték, miközben egy csomó más dolog drágult. Érdemes megnézni mennyibe kerül egy 20 km-es Volán vagy MÁV bérlet egyetlen viszonylatra, és azzal összevetni....

2020.02.21. 09:28:51

@Opportunista mikroba:
Az olcsó ruhákat már inkább Indonéziában, Bangladeshben, Vietnámban gyártják, a középkategória jön Kínából, illetve egyre gyakrabban Törökországból vagy Marokkóból. Ráadásul most a koronavírus miatt növekszik a szerepe a közeli, de mégis sok olcsó munkaerővel bíró országoknak.

heidt 2020.02.21. 09:34:35

@Szubrina: A hülye libák általában mazochisták.

2020.02.21. 09:46:51

@Opportunista mikroba:
Én elsősorban a létbizonytalanság miatt nem tudnék egyetlen vidéki városba sem költözni. Nekem az IT szektorban eleve majdnem minden más város necces, egyébként épp Szeged és Debrecen a legkevésbé, feleségem területén pedig akadnak ugyan vidéki cégek, de szétszórva, egy városban egyetlen potenciális munkahelynek lenne kitéve. Mindezt úgy, hogy az ő családjában volt és van példa vidéken a munkanélküliségre, pedig nagyrészt mérnökökről van szó. A munkakeresés nekem is ég és föld volt Budapesten, illetve vidéki megyeszékhelyen.

Szvsz Magyarországon a budapesti létnek három alternatívája van az országon belül diplomás munkakörökben. Az egyik az, hogy találsz egy nagyon jó munkáltatót, amelyiknél lehet hosszútávon gondolkodni, ezzel kapcsolatban a változó világban vannak kétségeim, a másik, hogy helyi szinten beágyazódsz, kiépíted a kapcsolati hálódat, ez nem nekem való, a harmadik pedig a totális rugalmasság, azaz ha kell, munka miatt bármikor Szegedről költözöl Szombathelyre vagy Kaposvárról Egerbe. Illetve Szegeden és Debrecenben talán lehet úgy is, mint Budapesten, mert ezen városokban még viszonylag oké a munkaerőpiac, Győrben nem, mert ott eléggé homogén.

2020.02.21. 09:49:16

@slideoSGR:
Igazából a lakhatáson kívül minden más Budapesten az olcsóbb.

Opportunista mikroba 2020.02.21. 10:02:43

@Szubrina: A kritika, az ellenkező vélemény nem támadás. Te pedig mindig annak veszed.

Opportunista mikroba 2020.02.21. 10:04:27

@Zabalint: Hm, ennyire nem értek hozzá, csak feltűnt párszor, amikor rápillantottam a címkére, hogy már nem Made in China volt rajta. Erre mondták ismerősök, hogy a kínai manapság már nem is igazán "kínai".

Opportunista mikroba 2020.02.21. 10:10:47

@Zabalint: És van egy 4., a távmunka. Épp az általad említett okok miatt. Én naponta hálát adok az égnek, hogy az internet létezik... Egyéni vállalkozóként dolgozom olyan munkakörben, amihez manapság már tényleg elég egy számítógép (+internet), de az igazság az, hogy a megbízóim 99 százaléka budapesti... Tehát ha nem tudnék távmunkában dolgozni, elég nagy sz*rban lennék, mert tényleg Pestre kéne költöznöm ahhoz, hogy a szakmámban dolgozhassak (márpedig imádom csinálni, amit csinálok).
Ez sajnos az ország vízfejű voltából adódik. A szakmában, amiben dolgozom, itt, Szegeden van kb. 5-6 jelentősnek tekinthető cég, Budapesten meg... nem is tudom, szerintem a százat is elérheti...
Szóval, köszönöm, Uram, az internetet! :)

Szubrina 2020.02.21. 11:50:00

@Opportunista mikroba: Az irigy proli és a molesztáltak gyerekkoromban nem kritika, hiába véded a védhetetlent. Szimpla rágalmazás,becsületsértés, személyeskedés, amire bizony kiváltódott belőlem reakció.

Opportunista mikroba 2020.02.21. 11:58:11

@Szubrina: Nem mindegy, mit mond rád egy vadidegen?

Szubrina 2020.02.21. 12:05:53

@Opportunista mikroba: Ne mondjon rám semmit, az érveim ellen soroljon fel érveket vagy kussoljon

Opportunista mikroba 2020.02.21. 12:17:47

@Szubrina: Sajnos az élet nem úgy működik, hogy neked jogod van megmondani, hogy egy másik ember mit csinálhat, vagy mit nem csinálhat... Egyébként nagyon kevés érved volt, jobbára csak kinyilatkoztattál.
Egyébként ha ennyire em bírod a kritikát, akkor ne adj ki könyvet. Ez tényleg jótanács.

Szubrina 2020.02.21. 12:21:07

@Opportunista mikroba: Nem is lenne probléma, h ki mit ír, ha te jó ideje nem játszanád az ördög ügyvédjét. Egy bekussoláshoz mit szólnál, ha a kabát téma már kimerült nálad? Hm?

Opportunista mikroba 2020.02.21. 13:10:03

@Szubrina: Előbb írtam: nem mondhatod meg egy másik embernek, hogy mit tegyen :)

peter3374 2020.02.21. 13:31:20

@Szubrina: egy szoval sem allitottam, hogy molesztaltak gyerekkorodban es a tobbit, csak kerdeztem.....

2020.02.21. 14:35:38

@Opportunista mikroba:
Korábban távmunkáztam. Mivel nem igazán vagyok alkalmas vállalkozónak (nem szívesen foglalkoznék ügyfelekkel, a kényszervállalkozóság meg nem igazi vállalkozás), ezért alkalmazottként.

A probléma ilyen formában, hogy ugyanakkora a kiszolgáltatottság. Sokan csinálják, hogy idővel vidékre költöznek, és a pesti munkáltatójuknál dolgoznak távmunkában. A probléma akkor van, ha váltani kell, nagyon kevés cég engedi egyből a távmunkát, amelyik igen, azok nem biztos, hogy jól fizetnek.

2020.02.21. 14:36:51

@peter3374:
Én is csak az után érdeklődök, hogy esetlen nem kurva az édesanyád. Nem állítom.

peter3374 2020.02.21. 15:01:49

@Zabalint: allitolag nem jo amikor az ember mindig sajat magabol es a csaladjabol indul ki. Mert ami valakinek termeszetes, hogy mivel foglalkoznak a csaladja notagjai, addig masnal nem az.

Szubrina 2020.02.21. 15:26:35

peter3374 2020.02.21. 13:31:20
Szűrés
@Szubrina: egy szoval sem allitottam, hogy molesztaltak gyerekkorodban es a tobbit, csak kerdeztem.....

----------------------------------------------------------------------------------------------------
peter3374 2020.02.16. 21:32:43
Szűrés
@Szubrina: neked valami komoly frusztraciod lehet, kezeltetned kene.... Beszelj egy szakemberrel, molesztaltak kiskorodban?

peter3374 2020.02.16. 15:23:54
Szűrés
@Szubrina: figyelj te agyhalott.... a poszt arrol szol, hogy valaki vett egy kabatot ami nagyon ereszti a tollat es ezt a kereskedo nem hajlando elismerni. Egy fogyasztonak serultek a jogai. Az, hogy a te kis szanalmas eletben az, hogy valaki 100.000Ft-ert vesz egy kabatot az ilyen irigyseget valt ki beloled na az nem tartozik a temahoz, az, hogy te csoro vagy es sikertelen az, hogy kapcsolodik a temahoz?

peter3374 2020.02.17. 21:41:52
Szűrés
@Szubrina: mi meghallgatunk.... meselj nyugodtan, az olebe ultetett a jol oltozott bacsi es azt mondta, hogy a jokislanyok m8nd ezt csinaljak? Vagy kesobb volt amikor miutan engedted neki hatulrol otthagyott egy olyanert aki jol nezett ki, jo ruhaja es jo izlese volt?

Attól, h kérdőjelet tettél a többszöri baszogatásod mögé még nem elfogadható, valószínűleg ez a perverziód, h kislányokat zaklatsz, amiért engem ezzel baszogatsz, közben tuti fel is állt. Miközben a téma csak annyi volt, h egy tollkabát, ami hullajtja, a tollakat hullajtja a tollakat 5000-ért is és 100 ezerért is kérdés megéri-e kibaszni 100-ezret egy tollhullató vagy bármilyen másik kabátra, a válasz NEM, nem éri meg.

Kivételesen a boltnak volt igaza, legközelebb majd 100 ezerszer meggondolja a vásárló, h érdemes-e fölöslegesen kibaszni a pénzt a semmire.

Opportunista mikroba 2020.02.21. 15:45:24

@Zabalint: Én is főállás mellett kezdtem a vállalkozóit, és aztán több okból álltam át teljesen vállalkozóira. Nem mondom, hogy könnyű (borzasztó nehezen szoktam meg, hogy nincs "havi fix"), de megvannak a maga szépségei.

Opportunista mikroba 2020.02.21. 15:51:28

@Szubrina: Neked a való életben is ilyen mocskos a szád? Alig bírsz leírni mondatot trágárság nélkül. Nem is láttam még nőben ilyet, de férfiban se gyakori.

ekat 2020.02.21. 16:05:56

@Opportunista mikroba: Polgárpukkasztás + ego-erősítés. Ő különleges.

Opportunista mikroba 2020.02.21. 16:24:01

@ekat: Na jó, de ebből kamaszkorban ki szokás nőni, ő meg 38 éves.

2020.02.21. 16:44:17

@Opportunista mikroba:
Mondjuk peter3374 sokkal bunkóbb, csak ugye a kérdésben vele értesz egyet, ezért nem tűnik fel.

Szubrina 2020.02.21. 17:16:12

@Zabalint: Köszönöm, h nem nekem kellett ezt leírni!

Opportunista mikroba 2020.02.21. 17:39:21

@Zabalint: Nem bunkóságról beszéltem, hanem kifejezetten a nyelvhasználatról. Nem szoktam súlyozni, ki mennyire bunkó, nem is érdekel. Csak az a lényeg számomra, hogy amit ír, az elindít-e bennem bármilyen gondolatot, vagy nem. Még nickeket sem szoktam megjegyezni (mondjuk úgy, hogy képtelen vagyok rá). Viszont ha valaki szinte kizárólag a f*szom meg a b*meg különböző alakjaival tudja kifejezni az érzéseit, az feltűnik. Polgárpukkasztás? 38 évesen még itt tart? Ezt a kamaszkor végén ki szokták nőni. Mindannyian túlesünk azon, hogy "na majd én megmondom a társadalomnak, úgy odamondok neki, hogy csak na", de ezen tényleg túl szokás lenni. Vagy ha nem, azt különböző művészi formákban szokták kifejezni. Önmagában a trágárság nem polgárpukkasztás. És végképp nem művészet.

peter3374 2020.02.21. 18:23:38

@Szubrina: el kell, hogy keseritselek, semmifele perverziom nincs, kiegyensulyzott es egeszseges a szexualis eletem es kizarolag a felnott, igenyes nok izgatnak. Tudom, hogy szamodra ez is kispolgari, mert egyiknek sem felelsz meg.....

Szubrina 2020.02.21. 18:33:05

@Opportunista mikroba: ekat írta a polgárpukkasztást és nem polgárpukkasztás a lényeg, ha pukkadnak az önnön hibájuk. Nem lehet mindenki olyan kispolgári, mint pl. te.

Szubrina 2020.02.21. 18:37:23

@peter3374: A pornóra masztizást én nem nevezném kiegyensúlyozottnak. Írásaidból és a hozzám írt baromságaidból egyértelmű, hogy hiába izgatnak az igényes nők, még csak a közelükbe sem kerülhetsz. Nézz már magadra ez a nick, ez mi? Minden csak igényesnek nem mondható. Ékezet nincs benne, csupa fekete kisbetű (nemecsek) továbbá azok a számok, anyuci...a fantáziátlanság csimborasszója.
Egy unalmas és idegesítő alak vagy, akit mki leszar és akkor majd itt megmutatod, de ha nincsenek ellenérveid, akkor jön a személyeskedés amikben legmerészebb fantáziáidat projektálod a másikra, h ő valakinek az ölébe ült kiskorában, meg, h seggbekukizták...
Szánalmas vagy és átlátszó. Hozzám képest egy kibaszott nagy nulla.

Opportunista mikroba 2020.02.21. 18:40:19

@Szubrina: :)) Mesélj, milyen egy kispolgár?

Szubrina 2020.02.21. 18:41:23

@Opportunista mikroba: Huhh ezt nem nehéz elmagyarázni, fogsz egy tükröt és belenézel!

Na látod már?

Opportunista mikroba 2020.02.21. 18:46:55

@Szubrina: Naaa, erőltesd meg egy kicsit magad.

Szubrina 2020.02.21. 18:49:38

@Opportunista mikroba: Miért állsz sorba a pofonért? Itt mki mazochista?

Szubrina 2020.02.21. 18:54:22

@Opportunista mikroba: Aki kíváncsi, hamar megöregszik és mivel a koromat nem egyszer kiemelted, valószínűleg valami bajod van az öregedéssel.

Mi lenne, ha abbafejeznénk?

A kabát pozitívan megoldódott, a rosszak megbűnhődtek.

Happy End

Majd találkozunk egy másik poszt alatt, ahol majd megint jól ellenem lehetsz.

Szubrina 2020.02.21. 19:03:24

@Opportunista mikroba: Mit akarsz tőlem? Mi a retkes f@szomért nem bírsz békén hagyni?
Szerelmes vagy belém?

peter3374 2020.02.21. 19:08:08

@Szubrina: megint elkeseritelek, nem nezek pornot, meg ne magadbol indulj ki ujra, ha neked nem sikerul egy igenyes, ertelmes, jol oltozott partnert talalnod, akkor masnak sem sikerulhet.... Koszonom az aggodast, de egy igenyes, jo izlesu, ertelmes es szep novel (hopsz ez megint nem a te leirasod...) van remek kapcsolatom, nagyon regota es mindig is ilyen parjaim voltak. Meselj neked milyen a parkapcsolatod igy 38 evesen? Volt mar olyan aki ketszer is megkivant? Tudom, hogy ezert megjobban fogsz utalni, plane ha elmeselem, hogy en is csoro vagyok, mert learazva vettem egy szep, jo szabasu, kremszinu szovetkabatot, es tudom nincs ra penzem, mert lehet, hogy teljes aron nem vettem volna meg, es igy megkaptam 260 euroval olcsobban a De Bijenkorfban, de en mar csak ilyen luzer vagyok, hogy ha Hollandiaban setalva megtetszik egy kabat akkor megveszem.

Szubrina 2020.02.21. 19:21:58

@peter3374: Borzasztóan elkeserítettél, azzal, h megint írtál, mondd te f@sztarisznya, ha ilyen kurva boldog párkapcsolatod van, minek írogatsz nekem??? Ménem a párod nyalcsizod? (mert nincs!!!)
Mert nekem éppen nincs párkapcsolatom és Hollandiában sem sétálgatok (te sem), tehát van rá magyarázatom miért lógok ezen a rohadt website-on.
Az, h itt vagy egyértelmű jele annak, h vetítesz.

peter3374 2020.02.21. 19:24:49

@Szubrina: egy dolgot talaltal el, hogy eppen nem Hollandiaban setalgatok....
süti beállítások módosítása