Hogy lehet egy szerződés élő, amit lemondtak és ezt még vissza is igazolták? Krisztián több szolgáltatónál is sikerrel lemondta kórházban ápolt nagyapja előfizetéseit, aztán rendezte a végszámlákat és kész is volt. Kivéve a Telekomnál, ahol a novemberi befizetés után azt hitte, szintén vége a történetnek, de aztán hiába tett bármit, újabb és újabb számlák érkeztek. Most pedig egy ügyvédi felszólítás. A posztot elküldtük a Telekomnak is.
85 éves nagyapámnak mobil előfizetése van a Telekomnál. 15 éve rendesen fizette a számláit, mígnem egy nap olyannyira elesett, hogy tartós kórházi ápolásra fog szorulni minden bizonnyal a teljes hátralevő életében. Kérésére minden korábbi előfizetését felmondtuk, hivatalos két tanús meghatalmazással. Valahogy minden szolgáltatónál simán ment, kivéve a Telekomnál. Nem voltak hajlandók megszüntetni a szerződést és most végrehajtóval fenyegetnek.
A Telekom előfizetés tavaly október 29-én felmondásra került rögzített vonalukon. Az ügyintéző nyugtázta, sőt visszaigazolást is küldött róla - xy számú előfizetése a mai nappal megszűnt - szöveggel. A számlák október 30-ig rendezve vannak. Azt gondoltuk minden rendben, mígnem jöttek tovább a számlák.
Mivel nagyapám szinte magatehetetlen, elmentem egy Telekom ügyfélszolgálatra ahol tájékoztattak, hogy az előfizetés élő, nem került felmondásra. Megmutattam a visszaigazolást a megszűnésről mire csak legyintett, hogy ehhez neki nincs köze, ez egy élő szerződés és bokszoljam le azzal akinél megszüntettem.
Telefonon nem állnak szóba velem, csak az előfizetővel, azaz nagyapámmal, így tájékoztatást sem adnak. Mai nappal kaptuk az ügyvédi felszólítást.
Érthetetlen, hogy egy multi, ahol egy dolgozó hibázott, nem hajlandó tudomásul venni és hajtja, hogy a hűséges ügyfél a hibás.
Válaszra sem méltatnak hetek óta.
Nekünk viszont írt a Telekom, kérték hogy frissítsük ezzel a posztot, de elküldtük Krisztiánnak is, aki félünk, ezeken a körökön már túl van.
Tisztelt Ügyfelünk,
Kérjük, küldje meg elérhetőségét a segitunk@telekom.hu címre, hogy mielőbb egyeztetni tudjunk Önnel a probléma kivizsgálása és rendezése érdekében.
Az okozott kellemetlenségért ezúton is elnézést kérünk, és köszönjük megértését.
Üdvözlettel:
Telekom
VonBraun 2020.03.13. 11:52:49
Tehetséges ugandai buzi 2020.03.13. 12:01:02
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2020.03.13. 12:03:29
Akkor közöltem, hogy
ad1 nem oraberben dolgozom nekik, hogy időmet rajuk basszam el
ad2 ha meg egy levél jön, akkor zaklatasert feljelentem őket
Azóta nem keresett a trekom...
BéLóg 2020.03.13. 12:55:32
yerico1 2020.03.13. 13:10:57
zdanee 2020.03.13. 13:13:23
no.nick.today 2020.03.13. 13:32:34
A szolgáltató problémáinak 80%-át az ügyfelek 20%-a szívja meg.
ebella2 2020.03.13. 13:50:05
Nick-son 2020.03.13. 14:10:42
octy 2020.03.13. 14:55:51
Megesik, hogy akinek tele lesz a hócipője ezzel a létbizonytalansággal, bár őt épp akkor nem is akarják elküldeni, de él a kedvezményes lelépési lehetőséggel és akkor meg azért veszítenek el egy normális embert.
Ismerek ilyet.
Mióta összeolvasztották a matávval, a matávos "kultúra" legyőzte a Westel-es cégkultúrát, ami Sugár Andrással együtt tűnt el nagyon-nagyon régen.
piciapa 2020.03.13. 15:00:33
a fekete krindusz 2020.03.13. 16:36:26
Gyönyörű. Tehát kirúgták ?
Ruby Sixxx 2020.03.13. 16:37:40
ebella2 2020.03.13. 17:15:29
A lányom egy ideig kínlódott az elbocsátás után (nálam nem akart dolgozni és talán igaza is volt), de minden jó, ha a vége jó. Ma boldog a munkájával és nem is kell állandóan túlóráznia. Egy kicsit élhet.
lcsaszar 2020.03.13. 18:02:53
Ha pedig jönnek a számlák, azok helye a kuka.
Ha ügyvédi felszólítás jön, annak helye a kuka.
Ha fizetési felszólítás jön, annak helye... nos nem a kuka, hanem válaszlevelet kell írni, tértivevénnyel feladni. Tartalma kb. egy mondat: "a tartozást nem ismerem el".
Ebben az esetben is nyilván kell meghatalmazás, letanúzva.
Utána rajtuk a bizonyítás sora, amit nyilván elbuknak. Még csak tárgyalásra sem fog kelleni elmenni.
Ennyi, léphetünk tovább.
lcsaszar 2020.03.13. 18:04:57
havrilla 2020.03.13. 18:49:43
A válaszüzenetet lementeni és kész.
Amúgy a cégek szeretnek hivatalos fenyegetőleveleket írni, de amikor tényleg lépni kellene, akkor a jogászaik komolyabbak és a már eleve vesztes ügyeket nem engedik továbbvinni. Azért mert három doktor, meg 500 paragrafus szerepel egy levélben , nem kell megijedni.
havrilla 2020.03.13. 18:56:13
M1nd3gy 2020.03.13. 21:25:46
Bela Voltam 2020.03.13. 21:57:11
fda 2020.03.13. 23:46:05
Nekem a kedvenc Telekomos ügyem, amikor úgy kaptam tőlük nevemre szóló mobiltelefon-számlát, hogy SOHA nem voltam előtte ügyfelük. Ott azzal indult a beszélgetés, hogy ezt igazoljam nekik. Azzal folytatódott, hogy röhögtem, hogy ezt hogyan?
ziggy stardust · http://fagyis.blog.hu 2020.03.14. 07:25:18
sakkosfx 2020.03.14. 11:17:42
havrilla 2020.03.14. 12:03:01
Nem. Ez a vállalkozás szabadsága. Ha az állam szabályozna, akkor meg azért sivalkodnának egyes körök.
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2020.03.14. 15:58:51
Én teljesen értem, hiszen kell a bevétel. Ugyanakkor ott kell lesz*ni, ahol van. Esetleg fel lehet jelenteni zaklatásért, hiszen egy nem létező szerződés miatt zaklatnak...
@lcsaszar: Úgy-úgy.
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2020.03.14. 16:00:01
Kicsit böngéssz itt a Homáron, kiderül, hogy még ez sem igaz :D
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2020.03.14. 18:37:42
Head Honcho 2020.03.14. 19:34:49
Mivan? Nem úgy van, hogy hálózatba vannak kötve? Nem fut végig a rendszeren? Hol élünk, a múlt évszázadban?
Im just here for the comments 2020.03.14. 20:48:42
Szarjanak sünt.
havrilla 2020.03.15. 01:02:33
Én átálltam kártyás üzemmódra előfizetéses helyett és kiderült egy év múlva, hogy felébe/harmadába került a telefonálásom. Igaz, én csak tényleg telefonálásra használom a mobilt. Internetezni otthon szoktam.
FDToth 2020.03.15. 06:20:54
Nekem ez volt a telekomnal kb 3 evig: 2016-ban kotottem 3 ceges szerzodest (3 telephely), nem azt szamlaztak ami a megallapodas. Szoltam nagyon sokszor, kuldozgettek levelet, de ertelmes nem volt benne. Igy 3 evig azt az osszeget fizettem amiben megallapodtam irasban a menedzserrel. 2019 elejere mar a hibas szamlazas mkatt 400eft-s ‘tartozasom’ lett. Mignem jott egy masik menedzser, akinek elmondtam, intekzkedett, korrigaltak minden pt viszpszamelnoleg. Persze 3 ev alatt jott csomo felszolitas, de csak sima levelben, az meg nem hivatalos. Es egyhser sem jott hivtalos felszolitas.
gdobo76 2020.03.15. 06:58:35
Biztos jó a Digi - már ahol egyáltalán van.
Aha, persze, olvasgasd akkor pl a prohardveres digis forumokat...
ebella 2020.03.15. 08:02:05
jegeskaveee. 2020.03.15. 22:55:01
Ráadásul Matáv/Thome/Telekom-nál vagyok 1983 óta. Soha semmi bajom nem volt velük.
havrilla 2020.03.16. 09:16:36
Ez milyen szerződés?
Nekem minden különleges szerződés nélkül az évi 44-45 000-Ft-os évi számlám simán lecsökkent évi 15-16 000-re feltöltőkártyával. Persze oda kell figyelni, hogy ne csökkenjen egy bizonyos összeg alá, de ez nem nagy fáradtság.
Motorola 2020.03.16. 09:26:36
Be kellett vinnem a T-pontba az ISDN végberendezést (NT-t).
Leadtam, papírt kaptam róla. A papírt sajnos elkevertem valamerre. Három hónap múlva levél jön, hogy nem adtam le, irgum-burgum. Szereztem a matávos telefonszerelő haveromtól egy újabb dobozt. Bevittem, leadtam egyet ismét. Három hónap múlva ismét levél, hogy nem adtam még le... Szereztem még egy dobozt, ismét leadtam. Nemsokára jön a levél újból. Bemegyek, viszem a papírt. Nézi a monitort a hölgy. Kérdezi: "Miért adom le, mikor ez egy élő szerződés, melyen már tartozás is van... Na itt volt elég belőlük.