Azért a kijárási korlátozások és önkéntes karanténba vonulások idején azt mondani, hogy a csomag címzettje többször sem volt otthon, hát ehhez kell pofa. Az Express One futárja elvileg járt Dávidnál, de erről sem Dávid, sem a bejáratot figyelő kamera nem értesült. A csomag története elég zavaros, ráadásul sem a címzett, sem a feladó nem kapott értesítést semmiről, egyik lépés után sem. A csomagot visszafordították a feladóhoz, Dávid teljesen tehetetlen.
Nem én vagyok az első, aki a remek Trans-o-flex hamvaiból feléledt Express One-ról ír, de úgy érzem nem is az utolsó. Március 25.-én feladtak nekem egy csomagot Németországban a Hermes nevű helyi csomagküldővel, aminek magyarországi partnere a cég. A csomag a mai napig nem érkezett meg. A jelenlegi karanténhelyzetnek köszönhetően egész nap otthon voltam, így bátran vártam a futárt, mint utólag kiderült, hiába.
A csomag feladója kérdezte egy hét elteltével, hogy mi a baj a csomaggal, miért utasítottam vissza. Értetlenkedve álltam előtte, így megnéztem a nyomkövetést, ahol egyrészt teljes káoszt láttam (nem megtörtént kézbesítési próbálkozások, raktárba ki-be mozgás), így április 3. péntek reggel felhívtam az üyfélszolgálatot, ahol egy kevésbé szimpatikus hölgy közölte, hogy senki sem volt otthon, így visszaküldték a feladónak.
Szembesítettem vele, hogy itthon voltam végig, a kamera rögzíti a ház előtt történt mozgásokat és értesítést se dobtak be, így arra következetek, hogy meg sem kísérelték kézbesíteni.
Erre a hölgy közölte, hogy a címem nem találták (googleba beírva a házat dobja ki a street view), illetve nem volt kontakt szám megadva a cím pontosítása érdekében (ez valóban így volt). Végül kiegyeztünk, hogy visszahív, megpróbálja a "nemzetközis" kollégákat elérni és visszahívnak. Ez nem történt meg délután 4 óráig, így ismét telefonáltam. Egy másik hölggyel beszéltem, aki megnyugtatott, hogy szól a kollégának, hívjon vissza.
Mondanom sem kell ez sem történt meg, így kivártam a hétvégét és hétfő délután ismét telefonáltam. Ezúttal sikerült egy nemzetközis kollégát elérnem, aki mondta, hogy a csomag visszafordult (amit én is láttam a fuvarlevélből). Hatásszünet után jeleztem, hogy az a csomag nekem kell, mégis ezután hogyan jutok hozzá? Illetve ilyen esetben, hogy kézbesítési kísérlet sem történt, kit terhel a pluszköltség, hogyan tudom ezt visszakérni? Mi sem egyszerűbb: a német partnercégnél kell hivatalos panaszt benyújtani a feladó által és ha ott úgy ítélik meg, visszakapom a postaköltséget. Felesleges részleteznem ez mennyire életszerűtlen az esetemben (is), egy ebayes magáneladótól nem várhatom el, hogy az én 15 euros postaköltségem miatt futkosson, illetve leginkább nem is a bukott összeg a bosszantó hanem a sok kellemetlenség amit okoznak.
Jelenleg is várom egy nemzetközis kolléga visszahívását az üggyel kapcsolatban de úgy érzem, várhatom.
Péter 2 2020.04.16. 11:16:12
Akármilyen kutyaütő ez a cég, mert valóban annak tűnik, előéletét is tekintve, azért ha ezt a minimumot nem adod meg, hogy bárki gond esetén felvehessék veled a kapcsolatot, akkor mégis, mit akarsz?
ekat 2020.04.16. 11:30:05
Péter 2 2020.04.16. 11:32:55
jegeskaveee. 2020.04.16. 11:59:58
Sluck Ödön 2020.04.16. 11:59:58
Magentax 2020.04.16. 12:29:28
Otthon volt, működött a kamerája, de NEM JÖTT A FUTÁR!!!
A telefonszám ezen mit segített volna?
polgarz . 2020.04.16. 12:36:46
Thule 2020.04.16. 12:36:47
Ebayen pedig, ha te mint eladó eladsz valamit, alapesetben a vevő telefonszámát NEM fogod megkapni, ugyanis nem kötelezően megadandó adat, így a ha vevő nem írta be, ez eladó nem kapja meg, tehát be se tudja írni feladáskor.
Fakanál69 2020.04.16. 12:40:16
Thule 2020.04.16. 12:40:20
Tikakukac 2020.04.16. 12:50:35
A sztori szempontjából lényegtelen, kutya nem hívta volna fel.
TheRminator 2020.04.16. 13:04:40
Opportunista mikroba 2020.04.16. 13:20:05
TheRminator 2020.04.16. 13:25:59
káposzta 2020.04.16. 13:27:39
polgarz . 2020.04.16. 13:42:24
Viszont a fenti futarceggel egyszer en is hasonloan jartam: meg volt adva a telefonszam, es basztak felhivni, aztan vegul a ugyfelszolgalat beirta a telefonszamomat, es igy mar minden sikerult :)
Club Sandwich 2020.04.16. 13:42:55
www.youtube.com/watch?v=u-pYdVPs6lQ
No, ilyen a kiindulopont. Ezek utan el lehet kepzelni, milyenek a "nemzetkozi partnerek"...
Darth Revan 2020.04.16. 14:22:03
van rajta pontos cim, nem nagy elvaras hogy a kocsog futar odatalaljon.
ekat 2020.04.16. 14:23:41
ekat 2020.04.16. 14:32:52
ekat 2020.04.16. 14:38:14
A hajamat téptem, amíg nem került bele végre rendesen a címünk a GPS-ekbe....
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2020.04.16. 14:41:20
Bezzeg az MPL, ő csak odaparkol szó szerint a kapuba, a kocsiból kínyúlva becsenget, ki se száll, csak a lehúzott ablakon át kiadja, amit kell, aztán távozik :D.
aefzuj 2020.04.16. 14:43:10
Sok a vadász, kevés a fóka.
Vannak alternatívák, szabad piac van. Ami nem megfelelő az ügyfélnek, azt nem kötelező igénybe venni.
Ez van, telefonszám nélkül nincs kézbesítés. Az meg a lőtéri kutyát sem érdekli, hogy az ügyfél mit gondol, vagy mit vár el. Ahogy az is indifferens, hogy máshol máshogy mennek a dolgok. Itt így mennek, oszt' ennyi.
atal 2020.04.16. 15:04:00
ennél nagyobb hülyeséget nehezen lehetne írni. A futárok mióta logisztikai szakemberek, meg egyben útvonaltervezők? Biztosan felvesz egy futár reggel egy furgonnyi cuccot, majd szépen felhív mindenkit, lejegyzetelgetni, kinek mikor jó, összeveti a térképpel, meg a menetidőkkel kalkulál, és kitalálja, melyik címre hogyan ér oda a megbeszélt időben ugye?
Biztosan nem kap a központból reggel egy címlistát, előre kalkulált útvonallal és időpontokkal, neki meg az a dolga, hogy azt lekövesse...
Opportunista mikroba 2020.04.16. 15:25:32
Opportunista mikroba 2020.04.16. 15:28:13
ekat 2020.04.16. 16:09:47
A.C. 2020.04.16. 16:12:48
oké hogy minden agysebész ma futárnak áll, nade az mégsem világos hogy csodálatos digitális világunkban, ahol két klikk után ezernyi ingyen elérhető, cím megtalálását segítő alkalmazás elérhetó (elég modoros?), ott hogy a búbánatban nem tud egy futár odatalálni? minek ahhoz telefonszám? mit beszélne meg rajta, hogy a 3-as villamossal a kiserdőig, ott meg jobbra?
itt biza futárcég a barom
nekem most a kajarendelős rohamban volt többször olyan, hogy adok itinert a rendeléskor (hol kanyarodj be az utcába), a házszám kint van az ajtón, a kaputelefonon az a név van amin rendeltem, minden stimmel, mégis telefonál a futár, hogy nem találja az ajtót, hol vagyok - igaz, én megadtam a telszámot :DD
Opportunista mikroba 2020.04.16. 16:22:47
FDToth 2020.04.16. 17:14:50
Gls-selmha feladok nem adok meg telszamot (meg a cimzettet kell!!!) es 100 bol 99 szer kezbesitik, ha enm, akkor latom es szolok a kozpontnak h mi a probleam.
Ha meg hoznak, akkor hivnak h a haznelott vannk vagy inkabb gls pontba kerem
Club Sandwich 2020.04.16. 18:05:46
Club Sandwich 2020.04.16. 18:08:18
ekat 2020.04.16. 18:31:46
Ettől függetlenül megkérdeztem egy kis kínait, hogy nincs-e lehetőség nyomkövetéses feladásra, válaszolt, hogy ó nagyon szeret a megrendelők szolgálatára lenni, és utánajár, és 'visszatér', aztán sosem hallottam róla többet. :)
Club Sandwich 2020.04.16. 18:48:29
Nick-son 2020.04.16. 19:21:00
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2020.04.16. 20:55:12
babbaba 2020.04.17. 04:30:52
Im just here for the comments 2020.04.17. 07:36:12
Aki nem ad meg telefonszámot, az egyébként miért teszi? Öszintén érdekelne.
ebella 2020.04.17. 07:43:03
Mondjuk olyan is volt, hogy egy Teka gránit mosogatót úgy hoztak ki, hogy nem is tudtam, hogy feladták, ami egy prémiumterméknél minimum érdekes, de akkor meg otthon voltam véletlenül és megtaláltak.
Sajnálom, azokat akikek komoly problémái vannak a házhozszállítással. Én egy miatt kérem a könnyű cuccokat a két sarokra lévő postára, hogy ne kelljen senkinek várni (bár az időm többnyire engedné, a magam ura vagyok), mikor jönnek, bár a legtöbben már azért nagyjából megmondják mikor jönnek. Mégis, kényelmesebb elsétálnom három-öt percet a postára és ott kifizetni kártyával a cuccot, ha nem nehéz, mint akár egy kétórás időintervallumban a fenekemen maradni, ha mondjuk telefonálnak, hogy baj van és kéne csinálni vele valamit.
Opportunista mikroba 2020.04.17. 09:45:37
vitaminban dús félkész kéményseprő 2020.04.17. 10:19:03
A rendszerük egy katasztrófa, és ez kb. egy éve történt. Azóta se csinálták meg, úgy tűnik.
2020.04.17. 11:07:12
A futárcégeknek is vannak átvételi pontjaik, belföldről ha fizetnének sem rendelnék postai kiszállítással, mert siman olyan is előfordul, hogy elmarad az értesítés is. Hiába van 3000 átvételi pomtjuk, ha nagy az esélye, hogy így sem kapod meg a csomagot.
Amióta járvány van, azóta meg házhozszállítást választok, ebben meg végképp felejtős a posta.
Opportunista mikroba 2020.04.17. 11:49:58
Opportunista mikroba 2020.04.17. 11:55:45
Péter 2 2020.04.17. 12:51:24
Péter 2 2020.04.17. 12:55:09
Péter 2 2020.04.17. 12:59:15
Péter 2 2020.04.17. 13:02:36
Opportunista mikroba 2020.04.17. 13:14:21
ebella 2020.04.17. 13:21:31
ekat 2020.04.17. 13:59:22
Head Honcho 2020.04.17. 14:13:10
szépjuhászné 2020.04.17. 15:33:04
Reactor 2020.04.17. 16:20:35
hir6kommentár 2020.04.18. 15:27:25
A legtöbb értesítő emailben van egy csomagkövető link, és van, ahol még hiányzó adatot is lehet pótolni.....
bati67 2020.04.18. 21:04:49
CCnick 2020.04.20. 08:51:10
CCnick 2020.04.20. 08:59:03
CCnick 2020.04.20. 09:07:34
Opportunista mikroba 2020.04.20. 12:00:31
CCnick 2020.04.21. 08:03:44
Opportunista mikroba 2020.04.21. 08:38:28
CCnick 2020.04.21. 14:00:09
EgySimaEgyfordított 2 2020.04.21. 18:56:40
Szóval közös érdek, hogy egyeztetni tudjunk, még karantén idején is.
Motorola 2020.04.30. 07:15:48
Egyre trehányabbak ezek a cégek.