Tékozló Homár

Nem mehetett be a szerelő? Nem baj, nálunk szolgáltatás sem kell a számlázáshoz!

2020.04.21. 11:00 | Homár Rezső | 45 komment

vodafone_text_011808587147_640x360.jpg

Ezekben az időkben, amikor azt mondják, hogy az utcai cipőddel be se menj a lakásba, amikor a kiszállítások alapfogalma lett az érintésmentes kifejezés, olvasónk 70 éves édesanyjának lépése teljesen érthető. De a UPC-Vodafone átállás során megrendelt internetet csak be kell kötnie valakinek, meg is jelent a szerelő, minden ajánlott és elvárható védelem nélkül. De lássatok csodát: a szerelő nem jutott be, a szolgáltatás kiszámlázása mégis elkezdődött! Írtunk mi is a Vodának, a válasszal frissítjük majd a posztot. 

Annyira régóta olvaslak, hogy felkészültebbnek gondoltam magam, de a UPC-nek sikerült meglepni. Éppen átálltak Vodafone-ra és megkerestek március közepe körül, hogy édesanyámnak 300 Ft ráfizetéssel internetet ajánlanak. Én vagyok a kapcsolattartó és beleegyeztem. Jeleztem a szerelőnek, hogy anyu 70 éves.

A szerelő megérkezett, de nem viselt sem maszkot, sem kesztyűt, ezért a lakásba anyukám nem engedte be. Kérte, hogy jöjjön vissza később, ami soha nem történt meg. Azonban az első Vodafone számlában megkezdték az internet számlázasat. Azét, ami nem is lett bekötve.

Na innen indult a komédia, tragédia, bohózat: szerintük van szolgáltatás. E-mail, telefon, ők hívtak kétszer is, hogy már elhárították a hibát. Végül elállást kértem, amire jött válasz, de az érdemi problémára azóta sem, azaz hogy miért is nem lett bekötve a szolgáltatás.

A számlát sem javították, azóta is követelik az internet árát. Segítsetek kérlek, hova forduljak? A végén még korlátozzák a szolgáltatást a soha meg nem kapott szolgáltatás díja miatt.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sipovicsné Zahedli Krisztina 2020.04.21. 11:09:35

A nem létező szolgáltatás számázása tényleg vicces, ehhez nem tudok mit hozzátenni.

Viszont.
1. Ha ennyire necces a dolog, miért kell a járvány alatt netet rendelni? (Oké, értem, olcsó volt.)
2. Ha anyuka ennyire aggódik, miért nem ment oda a posztoló, hogy elrendezze a szerelést?
3. A szerelőnek nem azt kellett volna mondani, hogy anyuka 70 éves, és ezzel kezdjen, amit akar, hanem egyértelműen megmondani neki, hogy viseljen kesztyűt és maszkot, egyébként nem eresztitek be.

"az érdemi problémára azóta sem, azaz hogy miért is nem lett bekötve a szolgáltatás"

Hát mert nem eresztettétek be a szerelőt, bakker.

zdanee 2020.04.21. 11:19:51

Jelentsed be, hogy elromlott a routered, lépjenek be rá távolról. Csodák csodája nem fognak tudni belépni, küldeni fognak egy másikat egy fószerral, hogy "cserélje ki". Na, annak a fószernak mondod majd, hogy 1: anyuka 70+, tessék teljes hazmatban jönni, 2: ne csak routert hozzon, hanem kábelt és létrát is, mert a lépcsőházból nem jött még be a lakásba a kábel. Amúgy anyukát addig be lehet terelni a konyhába, és amikor elment a szerelő, jól felmosni, letörölgetni mindent, ahol ott volt. Könnyítésképp előtte akár ki is lehet pakolni, ahol a kábelezés miatt fúrnia faragnia kell majd, annyival kevesebb cuccot kell neked letakarítani és a szerelőnek kerülgetni.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2020.04.21. 11:44:33

@zdanee: De ha proaktív vagy, te magad megtervezed a nyomvonalat, és kifúrod a lukat a falban, mert az anyósomnál ez a Matávnak megugorhatatlan feladat volt. Elsőre nem hozott, csak egy kis fúrót, hogy majd kifúrja az ablaktokot. (Frissen felújított lakás, úgyhogy elhajtottam, mint a törvénytelen magzatot.) Másodjára hozott ütvefúrót, kb. 25 centis szárral. Kérdeztem, hogy a lakás és a pince közt tízes válaszfalra készült, vagy mi? Erre közölte, hogy ennél nagyobbat külön kell felvennie a raktárból. Hát vegye! Harmadikra (sajnos nem voltam ott) már volt megfelelő gépe is, szára is, erre kifúrta a kert felől a falat, hogy akkor holnap visszajön, és körbedrótozza az egész házat, aztán lengőkábelen átmegy a szobán, meg két ajtónyíláson, és az milyen jó lesz.
Délután, munka után átmentem egy kollégámhoz, levágtuk egy darab betonvasat, kiköszörültük "vésőnek", és este, 10 perc alatt a közönséges Skil ütvefúrómmal megcsináltam a lukat a pince és a szoba közé, kb. 25 centire a tévétől. Abba már beletalált a pasi a koax-szal, nekem csak vissza kellett gipszelni ezt, meg a kert felé ütött lukat. És hogy örült, hogy 15 méterből megúszta a kábelezést, ami neki 30 lett volna házon kívül, 3 méter magasan, a rózsabokrok közt.

Magentax 2020.04.21. 13:07:58

@Sipovicsné Zahedli Krisztina: Látom, remekül felfogtad a poszt lényegét.
Csak kötözködni tudsz, vagy esetleg van értelmes ötleted?
A fő probléma - NEM szerelte be, viszont számlázza a szolgáltatást. Érthető? Vagy betűzzem?

Magentax 2020.04.21. 13:09:40

@zdanee: Ez legalább egy jó ötlet, hogy lehet kiverni belőlük, hogy kifáradjanak és végezzék el azt a munkát, amiért amúgy bőszen számláznak......

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2020.04.21. 13:46:44

@Magentax: Te sem olvasol figyelmesen. Azzal kezdte. Amúgy a többiben is igaza volt.

MrZed001 2020.04.21. 14:40:09

70+ éves beteg emberhez maszk nélkül menni az már gyilkossági kísérlet kategória ?
Ha tömegesen/ismételten teszi, az már (bio)terrorizmus ?
H.lye kérdéseknek tűnnek elsőre ... de végiggondolva igen találó !

Sanya Szabó 2020.04.21. 15:04:22

Eleve nem értem, hogy azok az emberek, akik naponta 4-6 helyre bejárnak, mi a búbánatos, vodafon-színű majom sheggért nem tudnak maszkot felvenni...függetlenül, hogy az ügyfél hány éves...

Sanya Szabó 2020.04.21. 15:09:21

x javítva: majomsheggért .... (csak, hogy így érettségi környékén sima jeles legyen a helyesírásom :) )

ekat 2020.04.21. 15:10:26

@MrZed001:
Ha méterekre maradnak egymástól, és pláne ha se nem tüsszeg, se nem köhög, akkor igazából talán mindegy. Kesztyűnek is csak akkor lenne értelme, ha kézmosás után vadonatújat venne fel mindig, miután valakihez belép.... különben pont ugyanúgy viheti be vele a vírust, mint a kezével.
Úgyhogy aki aggódik, az talán inkább mellőzze a szerelő kihívását. :) Vagy 2-3 méterrel utána közlekedve fertőtlenítővel törölgetni mindent, amihez hozzáért....

ekat 2020.04.21. 15:12:47

@Sanya Szabó: Nekem mindennap hoz ebédet a Cityfood, sosem volt még maszk a futáron...csak kesztyű, pedig annak, mint ahogy az előbb leírtam, az ügy szempontjából így semmi értelme.

juhaszvik 2020.04.21. 16:01:04

Feltételezhető, hogy a szerelő nem csak a posztoló anyukájával kivételezett, de a többi helyre sem vett fel maszkot, ahol előtte járt, így mindenképpen indokolt volt az, hogy nem engedték be, de szerintem ez még maszkban sem lett volna jó ötlet egy idős ember esetében. Nem véletlenül vannak elzárva, és ez már március közepén is aktuális volt, ezért a posztoló abban hibázott, hogy megrendelte a szolgáltatást (és annak beszerelését).
Viszont ez független attól, hogy idehaza szinte minden multi, mikro-, kis- közepes- és nagyvállalkozás fillérb*szó, és úgy csinálnak mintha probléma lenne a rendszerrel, közben tudatosan nyúlják le a pénzt, max ha valaki falig elmegy, annak visszaadják.

upho 2020.04.21. 16:35:17

@Sipovicsné Zahedli Krisztina: tényleg ennyire ostoba vagy? Ne idióta kérdéseket tegyél fel, hanem maradj a kurva alap problémánál: mi a faszért számláznak egy el nem végzett szolgáltatást. Komolyan a faszom kivan már a hozzád hasonló okoskodó szemellenzős faszkalapoktól.

EgySimaEgyfordított 2 2020.04.21. 18:32:55

Nem tudom ki a hunyó, de ez egy nagyon tragikomikus sztori.

no.nick.today 2020.04.21. 19:22:16

A kesztyű és a maszk igazából a szerelőt védené, ha lenne rajta.
Amúgy regényeket lehetne írni arról, hogy milyen módokont adható tovább egy fertőzés.

MrZed001 2020.04.21. 19:34:46

@ekat:

"Ha méterekre maradnak egymástól, és pláne ha se nem tüsszeg, se nem köhög, akkor igazából talán mindegy. "

Tényleg nem ártana egy FAQ a vírusról ... mert NEM mindegy.
Zárt térben 3 órán át is ott lebeghet a vírus (egyes kutatások szerint).
Mert kilélegzi az, aki megfertőződött, DE NEM BETEG (csak tünetmentes hordozó)

A maszk* tehát DUPLA feladatot lát el:
1, Ne kapja el, ha olyan helyen van ahol fertőző van
2, Ne adja tovább, ha már ő fertőző lett.

*: N95 v FFP3 besorolású maszk.
A buta textil meg műtős maszk KIZÁRÓLAG 2-es pontban foglalt feladatot látja el, azaz hogy ő ne fertőzzön.
Ez azért eléggé a MINIMUM kategória lenne ...

ekat 2020.04.21. 20:07:10

@MrZed001:
Örülök, ha úgy érzed, hogy újat mondtál. Majd szóljál az első olyan fertőzöttnél, aki belegyalogolt pár méterről az önmagában a térben lebegő vírusba.
A KIZÁRÓLAG-gal meg nincs igazad, ugyanis a műtős maszk is véd olyan 60+ százalékban, a szövetmaszk meg 30+ százalékban, ha jól emlékszem. Azaz a semminél jobban.
És ha ennyire háklisak vagyunk, akkor az N95 vagy FFP 3 besorolású maszk is csak 95 ill. 98%-ig véd. (Az FFP 2 meg pont annyira, mint az N95, nem tudom, miért diszkriminálod.) Gondolom a szobában lebegő vírusod is beugorhat a maszk mögé a 2-5% okán.

FDToth 2020.04.21. 20:17:35

A voda is ilyen,a telekom is ilyen, szar a rendszeruk. Azt kell fizetni,amiben megallapodtal telon vagy irasban, a tobbit nem. Aztan ha tobbet szamlaznak akkor szolni h olvassk vagy hallgassk visza, aztan korrigalnak.
Telekom legutobb 450eftot nullaztt (3 evig kellett konyorgoni h nornalisan szamlazanak), voda most 60-at, de megint jonna telekom vagy 100-zal...

ekat 2020.04.21. 20:26:20

@FDToth: Miért számláznak Neked ilyen összegeket?

Quuuziii 2020.04.21. 20:31:15

Én kb akor döntöttem el, hogy átmegyek a digihez, mikor telefonáltak hogy ez a szar megvette a UPC-t, örüljek neki, és ezentúl fizessek 500 ft-al többet, újabb egy év hűségidővel.

FDToth 2020.04.21. 20:38:24

@ekat: telekom 2016, irasos megallapodas x havidijrol (4 szolgalatas). Nem azt szamlaztak, hiba kertem, vagy nem valaszoltak, vagy total hulyeseget. Mknden honapban fizettem a megallapodott dijat, aztan tavaly nyaron jott egy mendzser aki rendberakta es nuklaztak a kamu tartozast,
Vodanalmugyanez volt a helyhet, tavaly nyaron krasos megallapodas, nem azt szamlaztak, hiabba szoltam, nem valaszoltak konkretan, fizettem a megallapodast. Most ki akartak kapcsoni andolgojat, de mondtam en azt fizetem amiven megallapodtunk, nezzek meg. Megneztek, nullaztak a kamu tartozast.
Telekom 2019 uj csomagok (4 szolgaltatas). Megallapodott arat fizetem, de joval tobbet szamlaznak, de itt hiaba szllok 6 honap volt mire valaszoltak. Jonnek a felszolitok, de majd megunjak, amikor kikapcsoljak, elotte szolok h nezzek meg a megallapodast.

Sajnos ikyenek, rossz a rendszeruk... legalabis erre fogjak

MrZed001 2020.04.21. 21:16:39

@ekat:

"Majd szóljál az első olyan fertőzöttnél, aki belegyalogolt pár méterről az önmagában a térben lebegő vírusba."

Ez túl könnyű volt, legközelebb valami nehezebbet találj ki (vagy próbálj kisebbet hazudni).
Egy szuperfertőzőt sikerült pont így bemérni pl a D-Kóreai hatóságoknak.

www.nemzetisport.hu/egyeb_egyeni/foldre-kenyszerulve-mit-tehet-a-sportvilag-a-jarvany-megfekezeseert-2753831

Sőt, még a légkondi szele is elég volt, hogy elvigye a vírust egy akkor még tünetmentes terjesztőtől 2 asztal távolságba (többiek nagy szerencséje, hogy légkondival szembe volt a szellőző, így csak egy irányba ment a levegő, nem szétterült ... meg volt másik légkondi is)
444.hu/2020/04/19/igy-terjesztette-a-koronavirust-a-legkondi-legarama-egy-kantoni-etteremben

"A KIZÁRÓLAG-gal meg nincs igazad, ugyanis a műtős maszk is véd olyan 60+ százalékban, a szövetmaszk meg 30+ százalékban, ha jól emlékszem. Azaz a semminél jobban."
A semminél jobban ... ennyi.
DE !!!! bármelyiket is használja, ő alig tud fertőzni ... ÉS ITT A PONT !

Egy idős beteg emberhez ha bemegy, valljuk be, nem attól kell félni hogy az öreg megfertőzi (bár megeshet), hanem hogy ő megfertőzi (ezzel akár megöli) az idős/beteg embert.

Ennek belátásához sem orvosi, sem járványügyi, sem statisztikai ismeret nem szükséges, de még csak nem is emberség kérdése.
Szimplán a logika és józan paraszti ész.

Sipovicsné Zahedli Krisztina 2020.04.21. 22:14:40

@Magentax: "A nem létező szolgáltatás számázása tényleg vicces, ehhez nem tudok mit hozzátenni."

Ez a kommentem első mondata volt.

Sipovicsné Zahedli Krisztina 2020.04.21. 22:16:42

@Sanya Szabó: Mondjuk a maszkviselést egy csöppet túldimenzionáljátok. Úgy tesztek, mintha az a darabka textil valami csodaszer lenne. A semminél persze jobb... egy egész picivel.
De a megoldás a mostani vírusos időszakban inkább az lenne, hogy a veszélyeztetett emberhez nem hívunk szerelőt, ha nem muszáj. És itt nem volt muszáj.

Sipovicsné Zahedli Krisztina 2020.04.21. 22:18:12

@upho: Sajnálom, hogy ilyen morci vagy. A kérdést a posztoló tette fel, én válaszoltam rá.

Im just here for the comments 2020.04.22. 05:42:56

Glom majd a Voda pr bandája intézkedik, h a posztolónál rendberakják a dolgokat, és ne nézzen ki ilyen szarul ez a sztori, bár nem tudom, mi a megoldás. Ha egyszer nem mehet be a szerelő, akkor hogy legyen bekötve? Vagy csak tegyék le az eszközöket a küszöbön?
Ha maszkban beengednék a szerelőt, akkor a posztoló se százas.
Tényleg ennyire fontos ez a net most?

chrisred 2020.04.22. 08:19:38

@Im just here for the comments: A jelek szerint a szolgáltatónak fontos a szolgáltatási díj számlázása, tehát a szerelésnek ugyanilyen fontosnak kell lennie. A szerelő bemehet, csak maszkot és kesztyűt kell viselnie.

CCnick 2020.04.22. 08:28:30

@MrZed001: "*: N95 v FFP3 besorolású maszk."

Van pár FFP3 maszkom príma szeleppel a kilégzés segítésére. Szerinted azon a szelepen nem megy ki a vírus amikor egy jóízűt beleköhögök a belülről?

2020.04.22. 08:56:17

@Sipovicsné Zahedli Krisztina:
Igen, de a szerelő oldaláról nézve, akinek munka, így mindenképpen ki kell mennie lakásokba, alapnak kellene lennie a maszknak. Ahogy más olyan ember esetében, aki naponta kimegy egy rakás ügyfélhez.

2020.04.22. 08:58:51

@CCnick:
FFP3-am nincs, azokat nem ismerem, de FFP2-ből elterjedtebbek a szelep nélküli változatok.

CCnick 2020.04.22. 09:29:47

@Zabalint: persze mert azok az olcsóbbak, csak arra akartam utalni, hogy az FFPszám önmagában nem jelent semmit, van ott még egyéb feltétel is aminek meg kell felelnie a maszknak ha védeni akar.

Tóninéni 2020.04.22. 09:32:12

@Im just here for the comments: Viccelsz? Mikor lenne fontosabb, mint most, amikor be vagyunk zárva? Komolyan mondom. Én, pl. nem tudom, mit kezdenék nélküle, bár én kicsit függő vagyok.

2020.04.22. 10:00:11

@CCnick:
Igen, de a szerelő szemszögéből nézve bármely maszkkal jobban védi az ügyfeleket, mint ha nem lenne maszkja. A sebész maszkkal azért, mert jóval kisebb eséllyel fertőzi meg őket, egy szelepes FFP2/FFP3 maszkkal meg ő kapja el sokkal kisebb eséllyel, ezért annak az esélye is kisebb, hogy továbbadja.

jegeskaveee. 2020.04.22. 10:31:10

@Sanya Szabó: Ne fáradj, majd jön @Majmász Gedeon, és kijavít (mint az előző posztban).:)

CCnick 2020.04.22. 10:38:37

@Zabalint: Ez igaz de nem is ez volt az eredeti állítás amire reagáltam.

octy 2020.04.22. 10:41:55

@FDToth: Egyik szolgáltatóhoz sem mentél be (nem kis partner üzletekbe mert ott nincs kompetens ember)?
Ha az ügyintézővel nem boldogulsz, akkor az üzletvezetővel kell pár keresetlen szót váltani.
Lehet, hogy nem jó a rendszer, de inkább arról van szó, hogy folyamatosan rugdosnak ki ügyintézőket mert nem teljesítik a teljesíthetetlen kvótákat. Akkor is repül ha 15 éve ott van és kisujjából kiráz mindent. Az új embereknek meg fogalmuk nincs semmiről, nem tudják ki kivel van és mit kell tenni. A kvótát teljesíteni tudók egy része meg sokszor csak a kvótára figyel, ezért nem is foglalkoznak semmi mással. Kisujjukat nem mozdítanák meg hogy rendben legyenek a dolgok a nekik pénzt nem hozó ügyfelekkel.

Ettől hatványozottan rosszabb a helyzet a parneri üzletekben, ott tényleg nagyon sok a tudatlan ember és még gyorsabban cserélődnek.

lenörd hofstadter 2020.04.22. 10:57:33

@Sipovicsné Zahedli Krisztina:

"Ez a kommentem első mondata volt. "

Én az ilyen mondatokat direkt hagyom utolsónak, mert hibátlanul látszik a kötözködő hisztéjén, hogy olvasás nélkül hőbörög. De ilyen ostobával amelyik már az első mondatot sem érti és hisztériázik, még nem találkoztam.
Röhögjél rajta, mást nem érdemel.

prakp 2020.04.22. 11:09:19

@octy: Te tudod dekódolni az írásait? Le a kalappal!

FDToth 2020.04.22. 11:14:09

@octy: nem mentem sehova, van vagy volt dedikalt kapcsolattarto. Valszeg ott is lehet bibi h a menedzser leirt egy arat, elfogadtam, de o mar nem tudta kozpontilag ervenyesiteni, igy kb az o hulyesege miatt kerultem szar helyzetekbe. A vodas el is ismerte h olyan arat adott, amit nem fogadtak neki el. De ez engem nem nagoyn erdekel, majd tole bevasalja a voda ioletekes csoportja.
Azer vannak a kapcsolattartok h intezzenek mindent, nem kell ezer ugyfelszolgalatossal beszeleni, de azta ez a forma sem valt valik be...
De hat nem lehet mit csinlani, ez van...

nagyonköcsögduda 2020.04.22. 11:44:47

@FDToth: Kommentjeidet olvasva az jutott az eszembe, hogy mit szólna hozzá MZ/X a Mézga családból. Abban biztos vagyok, hogy a fordítós üvegsisakjával kitörölhetné a picsáját, nem sokat érne.
Szerintem még az Enigma fejlesztői is elégedetten csettintenének.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2020.04.22. 12:10:54

@Sipovicsné Zahedli Krisztina: A minek kell pont most című történetet kérlek tedd fel azoknak, akik éppen az UPC->Vodafone átállást bonyolítják a felvásárlás után. Mert az talán csak nem rajtad múlik, hogyha ezért át kell állni, akkor mikopr fog keresni a szolgáltató. Nos itt az új díjcsomag kapcsán várható egyezkedés eleve probléma.

Talán nem lep meg az sem, ha ilyenkor a kötelező átállásról beszélő call centeres, értékesítő aki home officeból a kölyke mellől hívja az idősebb előfizetőt akkor a "mi kell" és "mi nem kell" kérdésben olyan tájékoztatást fog adni, hogy neki maradjon meg a munkahely, mert elég új Internet előfizetést értékesít. Ehhez viszont azt is felhasználják, hogyha "egyedi díjcsomagként" joguk van kedvezményt adni.

Erre pl. azért is van joguk, hogy pl. amikor közlöd, hogy elmész a DIGIhez, Telekomhoz, bárhova máshova (akár UPC Direct is konkurens már), akkor tudjanak valami kedvezménnyel alkudni. De sok értékesítő, kicsit szabálytalanul, arra használja az ilyen lehetőségeket, hogy eladjon valamit, hogy meglegyen a kvótája, ha pedig túl olcsón ad el valamit és a rendszer nem fogadja el, akkor utána reklamálhatsz.

Ebben a helyzetben viszont sem a megkeresés időpontját nem te választod, sem azt, hogy a munkahelyét féltő call centeres mire és mennyire erőszakosan próbál rábeszélni. Ha nem kéred, akkor más téren is megszívat. Szóval ezért kellett megrendelni.

Hiába mész oda, az ismert adatok szerint a levegőben lévő cseppek még jó sokáig fertőznek, semmit sem old meg.

Abban sincs meglepő, hogy a szerelő alvállalkozó. Mivel neki fix összeg jár, és neki kellene sokmindent megoldani saját eszközökkel ezért a maszk, kesztyű, lábzsák, stb. az ő költsége lenne, amit viszont a Vodafone nem fog neki a rendkívüli helyzetre hivatkozva kifizetni.

Ebben az esetben jól sejted: Nem te választod az időpontot, neked ott lenni (és időseket konyhába zárni) sem elég, és bármit is mondasz elmarad a védőfelszerelés, ami amúgy minden esetben erősen ajánlott lenne. Ha leírod, hogy hozzák vagy elmondod nekik, az pontosan ugyanúgy nem ér semmit.

Ha nem rendelesz netet, akkor is van némi esélye annak, hogy az eltérő szolgáltatások miatt STB csere van. Ugyanis az oké, hogy a tévéadás az DVB-C, szabványos ezen nem lenne mit cserélni, de az interaktív szolgáltatások miatt vagy van az STB-ben kábelmodem és sok más is, ez a rész fejlődik.

Hogy mi jön DVB-C alapon, mi jön alatta analóg kapcsolaton, mi jön IP alapon az persze sokszor változik. Ha megnézed, akkor a mostani ajánlatban már sehol nem ajánlanak CI kártyát DVB-C képes tévéhez, hanem van 3 féle médiabox, eltérő interaktív funkciókkal.

A mediaboxok egy részénél írják is, hogy csak Internet előfizetéssel együtt lehet megrendelni. Azaz kérdés, hogy ez esetben van-e bennünk DVB-C tuner (A kártyának nem mindegyikben van hely), vagy minden IP alapon jön és épít a kötelező netkapcsolatra.

De jó Mediaboxot, az új TVs kényelmi szolgáltatásokat nem tudja az értékesítő net (és drágább net) nélkül értékesíteni. Erre van a kvótája amit teljesíteni kell. Viszont ez esetben is kell a szerelő.

Valószínű, hogy a fejlesztések mentén a megújuló rendszerrel nem lesz minden korábbi eszköz kompatibilis... Nos ez a játék megy járvány idején és a kijáró szerelőnek nincs egyéni védőeszköze és nem is kap rá pénzt.

Nem engedték be a lakásba? A doboznál összerakták valószínűleg a kábelezést és mindent. Ha a modemet beaktivitálták, de nem a lakásban, azt sem tudod, hogy hol van, akkor is te felelsz érte, és ha nem adod vissza akkor drága a kötbér.

UPC nem véletlenül hírhedt arról, hogy ilyen kérdésekben geci. Ne feledd el a történetet amikor "felmondunk és újrakötjük ráutaló magatartással" opciót játszott abból is volt kisebb balhé, és volt még több példátlan húzásuk. Mondanom sem kell, hogy a Vodafone sem tisztességesebb a hasonló szolgáltatókra jellemző sokévi átlagnál. Pedig az ebben az iparágban az ismert okok (üzeletkötőkre rakott kvóta és a náluk jellemző fluktuáció) miatt nem éppen egy magas mérce.

ekat 2020.04.22. 13:02:56

@Válasszunk:
Az átállás kapcsán nálam semmi nem történt, kaptam egy levelet, hogy ezentúl Vodafone, és annyi. Nem is hívott senki, mivel letiltottam a hívásokat. :)

é̶̸͜͠r̀͜͡d̷̸͟͠e̴̢͠͏k̨͘͢͠e̶̕͞s̵̷̛ 2020.04.22. 22:14:21

"miért is nem lett bekötve a szolgáltatás"
mert a kedves mámmá nem engedte be oket???

Im just here for the comments 2020.04.23. 10:27:03

@Tóninéni: hát mondjuk én is meg lennék lőve nélküle, jogos.

MrZed001 2020.04.23. 10:42:47

@CCnick:

Tudod, erre találták ki "jobb helyeken" a DUPLA MASZKOLÁST ....
Azaz FFP3 felvétele után kívülre felvesznek egy buta textil maszkot is.
süti beállítások módosítása