Tékozló Homár

És a lemondott szerződés csak ketyeg tovább

2020.03.13. 11:00 | Homár Rezső | 37 komment

via GIPHY

Hogy lehet egy szerződés élő, amit lemondtak és ezt még vissza is igazolták? Krisztián több szolgáltatónál is sikerrel lemondta kórházban ápolt nagyapja előfizetéseit, aztán rendezte a végszámlákat és kész is volt. Kivéve a Telekomnál, ahol a novemberi befizetés után azt hitte, szintén vége a történetnek, de aztán hiába tett bármit, újabb és újabb számlák érkeztek. Most pedig egy ügyvédi felszólítás. A posztot elküldtük a Telekomnak is.

85 éves nagyapámnak mobil előfizetése van a Telekomnál. 15 éve rendesen fizette a számláit, mígnem egy nap olyannyira elesett, hogy tartós kórházi ápolásra fog szorulni minden bizonnyal a teljes hátralevő életében. Kérésére minden korábbi előfizetését felmondtuk, hivatalos két tanús meghatalmazással. Valahogy minden szolgáltatónál simán ment, kivéve a Telekomnál. Nem voltak hajlandók megszüntetni a szerződést és most végrehajtóval fenyegetnek.

Olvasson tovább!

Mi az? Nagy, rugalmatlan és böszme.

2020.03.11. 11:00 | Homár Rezső | 52 komment

elmu.jpg

László nem most kezdte: már hat éve fizet a saját bankszámlájáról egy olyan villanyszámlát, ami nem az ő nevén van. Ez eddig nem is okozott gondot, ám most az Elmű rosszul állított ki egy számlát, ezért vissza kéne utalnia a befizetett pénzt. És mint kiderült, ez nem megy egyszerűen, ráadásul a szolgáltató sem kifejezetten segítőkész. És itt még nincs vége: László ezek után egy újabb értelmezhetetlen számlát kap. 

A lányom villanyszámláit jómagam fizetem. Elektronikus úton juttatom be a mérőállást, úgy kapom a számlát, amit aztán kártyával fizetek. Ez nagyjából 6 éve tart, úgy, hogy az Elmű eddig egyáltalán nem kifogásolta azt, hogy a számlát nem az előfizető rendezi. Ennek lesz később jelentősége.

2019 év decemberében szolgáltatói leolvasás okán nem tudtam beküldeni mérőállást, és nem is voltunk ott egyáltalán, ezért a szolgáltató leolvasás sem törhetett meg.

Az Elmű valami ismeretlen algoritmus alapján kiállította a számlát, amit jómagam, berzenkedve bár, de befizettem.

Olvasson tovább!

Mindent bírt a Huawei búvártok, csak a búvárkodást nem

2020.03.10. 11:00 | Homár Rezső | 134 komment

vizallotok.jpg

András előrelátó, márkahű és van hite, így a Huawei telefonjához gyári Huawei búvártokot vásárolt, mielőtt búvárkodni indult. Első körben működött is minden, mint a karikacsapás, a telefon nem lett vizes, a halak le lettek fényképezve, mindenki boldog volt. Ám a következő nyaraláson beütött az, amire sajnos András sem számított: a telefon úgy beázott, hogy menthetetlenné vált. Aki szorgalmasan olvassa a Homárt és a szakértői véleményeket, már mondja is: számla, bevizsgálás, fogyasztóvédelem, satöbbi. Igen ám, de van itt egy nagy csavar: András a gyári tokot Ázsiában vásárolta. És a Huawei máris nem tehet semmit.

A történetem 2019.januárjában kezdődik. Egy új telefont vásároltam. Hosszas nézelődést követően a Huawei mate 20 pro készülékre esett a választásom. Nem pusztán a technikai tudása győzött meg, hanem a számos kiegészítő hozzá. A készüléket meg is vásároltam. Biztosítást nem kötöttem rá.(1997 óta használok mobiltelefont és még soha meg sem karcoltam, nem hogy törtem volna.)  Ez mint kiderül, lehet hiba volt. Tehát mint mondtam, a készüléket azért is választottam, mert számos kiegészítőt lehet hozzá kapni. Mint pl. a Huawei speciális gyári "búvártokját", kimondottan snorkelinghez. Szóval ez nem valami után gyártott tok. Gyári Huawei fejlesztés snorkelinghez.

Olvasson tovább!

Szervizelés lv. 100000000: Nem működik a bluetooth távirányítás? Használjon infrásat!

2020.03.09. 10:00 | Homár Rezső | 77 komment

 szomorusamsung.jpg

György 2019 novemberében vett Samsung tévéje nem éppen úgy muzsikál, ahogy arról az ígéretek szólnak. Nem elég, hogy a Bluetooth, illetve a WiFi vezérlés meghibásodott, a rossz élményhez nagyban hozzájárul az ügyfélszolgálattal és a szervizzel folytatott harc, ami nagyon kimerítőnek és időigényesnek tűnik. És hogy történik az, hogy a hibát mindenki megállapítja, a szerviz mégsem találja? És miért kap hívást arról, hogy majd hívni fogják, aztán mégsem hívják? Alant György első és második levele, amiből csak úgy süt az elkeseredés.

Tisztelt Samsung Electronics Magyarország Zrt. Ügyfélszolgálat! 

Megdöbbenve olvastam lenti levelüket, amely alapján a televíziókészülékem "gyári specifikációknak megfelelően" működik. 

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása