Ha egy jól működő, stabil, megbízható laptopra vágysz, akkor elég csalódott leszel, amikor a laptopod nem működik jól, nem stabil és a legkevésbé sem megbízható. Olvasónk lassan két hónapja szenved az újra és újra megjelenő, váratlan kékhaláltól, a szerviz pedig elég döcögősen kezeli a problémát.
Nemrég vásároltam egy Dell Precision 5520 típusú laptopot ezen típus közül is az egyik legerősebb modellt aminek az ára is ehhez mérten van megállapítva (nagyjából 1 millió forint).
Azért választottam ezt a típusú számítógépet mert mindenhol csak azt olvastam és hallottam róla, hogy mennyire jó, erős, stabilan működő és egyébként is tudtam, vagyis az a hit élt bennem, hogy a Dell márkanév egyenlő a magas minőséggel, megbízhatósággal és kiemelkedő teljesítménnyel minden területen még a szolgáltatás területén is, de sajnos hatalmasat kellett csalódjak.
Olvasson tovább!
Amióta itthon ülünk, a futáros-csomagos sztorik kaptak egy egészen szokatlan mellékízt. A nem tartózkodott otthon és az átvevő hiánya kifejezésektől hisztérikus kacagva zokogásba kezdünk, főleg ha idősebb olvasónktól jött levélben olvassuk. Persze előfordulhat, hogy nem halljuk a kertben a csengőt, meg a rádiótól a telefont, na de ennyiszer? Ebben a történetben minden jól kezdődött, a csomag elindult a németországi gyógyszertárból, aztán sajnos a DHL-től a Postához került és ezzel a utolsó halvány reménysugárnak is annyi lett.
Egy német cégtől rendeltem, megfizettem a házhozszállítást is, de a csomagomat nem hozta ki senki. Ugyan nekem sürgős lenne a csomag a benne lévő gyógyszerek miatt, de nem voltam türelmetlen. A német cég már április 10-ére Budapestre juttatta a pakkot a DHL közreműködésével (egy-két napon belüli frissességgel), de pechemre a csomagom a Magyar Postánál kötött ki.
Ők nemcsak hogy nem szállították ki a házhoz (13,90 Eur) rendelt csomagomat, melyet jó előre megfizettem (93,50 Eur), hanem nyomkövetési naplójukban erről összevissza hazudoznak.
Olvasson tovább!
Névvel visszaélni egyszerű átverésnek tűnik. Végy egy megtalálható, ismert webshopot, kicsit alakítsd át a nevét, esetleg rakd bele az ÁSZF-be az eredeti céget és már várhatod is az eltévedt vásárlókat. Ez történt a Prime Home bútorbolt esetében is, akik először meglepődtek a vásárlók panaszáradatán, ugyanis náluk ezek a vásárlók nem jártak soha, nem is vettek tőlük semmit. Mint kiderült, egy hasonló oldalon költötték el a pénzüket, amiért cserébe viszont semmit sem kaptak.
Update: A https://primehome.shoprenter.hu/ oldalt időközben mégis lekapcsolták, de a Prime Home-hoz azóta is érkeznek az átvert vásárlók panaszai.
Kedves Tékozló Homár!
Dobozi Károly vagyok a Prime Home Kft. (Bp 1132 Bp. Visegrádi u. 82/b) tulajdonosa. A Prime Home egy budapesti bútorszalon és elsősorban exkluzív dizájn bútorokkal foglalkozunk.
Pár hete telefonon elkezdtek megkeresni minket főleg vidéki vásárlók, akik egy a miénkhez kísértetiesen hasonló nevű cégtől vásároltak bútort a https://primehome.shoprenter.hu nevű oldalon. Az állítólagos cég (merthogy valójában nincs is cég csak egyszerű csalók) a jófogáson is hirdették a bútorokat, sokszor irreálisan alacsony áron.
Olvasson tovább!
Ezekben az időkben, amikor azt mondják, hogy az utcai cipőddel be se menj a lakásba, amikor a kiszállítások alapfogalma lett az érintésmentes kifejezés, olvasónk 70 éves édesanyjának lépése teljesen érthető. De a UPC-Vodafone átállás során megrendelt internetet csak be kell kötnie valakinek, meg is jelent a szerelő, minden ajánlott és elvárható védelem nélkül. De lássatok csodát: a szerelő nem jutott be, a szolgáltatás kiszámlázása mégis elkezdődött! Írtunk mi is a Vodának, a válasszal frissítjük majd a posztot.
Annyira régóta olvaslak, hogy felkészültebbnek gondoltam magam, de a UPC-nek sikerült meglepni. Éppen átálltak Vodafone-ra és megkerestek március közepe körül, hogy édesanyámnak 300 Ft ráfizetéssel internetet ajánlanak. Én vagyok a kapcsolattartó és beleegyeztem. Jeleztem a szerelőnek, hogy anyu 70 éves.
Olvasson tovább!
Egy gyógyszertári vásárlás után vannak dolgok, amikre különösen nem számítunk. Például, hogy az ott vett terméknek nem mi vagyunk az első használói. Olvasónk egy vércukorszintmérő esetében találkozott a jelenséggel, ráadásul a patikába visszatérve még magyarázat és felháborodás is fogadta, a pénzét viszont nem kaphatta vissza. Fogyasztóvédelmi rémálom.
2020. március 27-én a Gödöllői Kígyó gyógyszertárban vásároltam egy új (legalábbis azt gondoltam, hogy új) vércukorszint mérőt. Otthon a termék kibontása után tapasztaltam, hogy az eszköz nem teljesen új,hanem legalább egyszer valaki használta. Erre több egyértelmű jel is utalt: hiányzott egy tesztcsík, a műszer kijelzőjéről már eltávolították a védőfóliát, az eszköz memóriája pedig egy korábbi időpontban végzett eredmény tartalmazott. Gondoltam semmi probléma, blokk megvan, másnap irány vissza a patika és csere egy tényleg újra.
Olvasson tovább!