Tékozló Homár

Megbízhatóan érkezik a rendszeres kékhalál

2020.04.24. 12:30 | Homár Rezső | 379 komment

dell.jpg

Ha egy jól működő, stabil, megbízható laptopra vágysz, akkor elég csalódott leszel, amikor a laptopod nem működik jól, nem stabil és a legkevésbé sem megbízható. Olvasónk lassan két hónapja szenved az újra és újra megjelenő, váratlan kékhaláltól, a szerviz pedig elég döcögősen kezeli a problémát.

Nemrég vásároltam egy Dell Precision 5520 típusú laptopot ezen típus közül is az egyik legerősebb modellt aminek az ára is ehhez mérten van megállapítva (nagyjából 1 millió forint).

Azért választottam ezt a típusú számítógépet mert mindenhol csak azt olvastam és hallottam róla, hogy mennyire jó, erős, stabilan működő és egyébként is tudtam, vagyis az a hit élt bennem, hogy a Dell márkanév egyenlő a magas minőséggel, megbízhatósággal és kiemelkedő teljesítménnyel minden területen még a szolgáltatás területén is, de sajnos hatalmasat kellett csalódjak.

Olvasson tovább!

Várakozás, te csalárd érzet szerzője

2020.04.23. 11:00 | Homár Rezső | 89 komment

euczseawsaixigl.jpg

Amióta itthon ülünk, a futáros-csomagos sztorik kaptak egy egészen szokatlan mellékízt. A nem tartózkodott otthon és az átvevő hiánya kifejezésektől hisztérikus kacagva zokogásba kezdünk, főleg ha idősebb olvasónktól jött levélben olvassuk. Persze előfordulhat, hogy nem halljuk a kertben a csengőt, meg a rádiótól a telefont, na de ennyiszer? Ebben a történetben minden jól kezdődött, a csomag elindult a németországi gyógyszertárból, aztán sajnos a DHL-től a Postához került és ezzel a utolsó halvány reménysugárnak is annyi lett.

Egy német cégtől rendeltem, megfizettem a házhozszállítást is, de a csomagomat nem hozta ki senki. Ugyan nekem sürgős lenne a csomag a benne lévő gyógyszerek miatt, de nem voltam türelmetlen. A német cég már április 10-ére Budapestre juttatta a pakkot a DHL közreműködésével (egy-két napon belüli frissességgel), de pechemre a csomagom a Magyar Postánál kötött ki.

Ők nemcsak hogy nem szállították ki a házhoz (13,90 Eur) rendelt csomagomat, melyet jó előre megfizettem (93,50 Eur), hanem nyomkövetési naplójukban erről összevissza hazudoznak.

Olvasson tovább!

Nem minden Prime Home, ami annak látszik

2020.04.22. 13:00 | Homár Rezső | 54 komment

macskakanape.jpg

Névvel visszaélni egyszerű átverésnek tűnik. Végy egy megtalálható, ismert webshopot, kicsit alakítsd át a nevét, esetleg rakd bele az ÁSZF-be az eredeti céget és már várhatod is az eltévedt vásárlókat. Ez történt a Prime Home bútorbolt esetében is, akik először meglepődtek a vásárlók panaszáradatán, ugyanis náluk ezek a vásárlók nem jártak soha, nem is vettek tőlük semmit. Mint kiderült, egy hasonló oldalon költötték el a pénzüket, amiért cserébe viszont semmit sem kaptak.

Update: A https://primehome.shoprenter.hu/ oldalt időközben mégis lekapcsolták, de a Prime Home-hoz azóta is érkeznek az átvert vásárlók panaszai.

Kedves Tékozló Homár! 

Dobozi Károly vagyok a Prime Home Kft. (Bp 1132 Bp. Visegrádi u. 82/b) tulajdonosa. A Prime Home egy budapesti bútorszalon és elsősorban exkluzív dizájn bútorokkal foglalkozunk.  

Pár hete telefonon elkezdtek megkeresni minket főleg vidéki vásárlók, akik egy a miénkhez kísértetiesen hasonló nevű cégtől vásároltak bútort a https://primehome.shoprenter.hu nevű oldalon. Az állítólagos cég (merthogy valójában nincs is cég csak egyszerű csalók) a jófogáson is hirdették a bútorokat, sokszor irreálisan alacsony áron.  

Olvasson tovább!

Nem mehetett be a szerelő? Nem baj, nálunk szolgáltatás sem kell a számlázáshoz!

2020.04.21. 11:00 | Homár Rezső | 45 komment

vodafone_text_011808587147_640x360.jpg

Ezekben az időkben, amikor azt mondják, hogy az utcai cipőddel be se menj a lakásba, amikor a kiszállítások alapfogalma lett az érintésmentes kifejezés, olvasónk 70 éves édesanyjának lépése teljesen érthető. De a UPC-Vodafone átállás során megrendelt internetet csak be kell kötnie valakinek, meg is jelent a szerelő, minden ajánlott és elvárható védelem nélkül. De lássatok csodát: a szerelő nem jutott be, a szolgáltatás kiszámlázása mégis elkezdődött! Írtunk mi is a Vodának, a válasszal frissítjük majd a posztot. 

Annyira régóta olvaslak, hogy felkészültebbnek gondoltam magam, de a UPC-nek sikerült meglepni. Éppen átálltak Vodafone-ra és megkerestek március közepe körül, hogy édesanyámnak 300 Ft ráfizetéssel internetet ajánlanak. Én vagyok a kapcsolattartó és beleegyeztem. Jeleztem a szerelőnek, hogy anyu 70 éves.

Olvasson tovább!

Patikából turkáló: használt vércukorszintmérőt adtak el újnak

2020.04.20. 12:00 | Homár Rezső | 109 komment

paris_tuileries_garden_facepalm_statue.jpg

Egy gyógyszertári vásárlás után vannak dolgok, amikre különösen nem számítunk. Például, hogy az ott vett terméknek nem mi vagyunk az első használói. Olvasónk egy vércukorszintmérő esetében találkozott a jelenséggel, ráadásul a patikába visszatérve még magyarázat és felháborodás is fogadta, a pénzét viszont nem kaphatta vissza. Fogyasztóvédelmi rémálom.

2020. március 27-én a Gödöllői Kígyó gyógyszertárban vásároltam egy új (legalábbis azt gondoltam, hogy új) vércukorszint mérőt. Otthon a termék kibontása után tapasztaltam, hogy az eszköz nem teljesen új,hanem legalább egyszer valaki használta. Erre több egyértelmű jel is utalt: hiányzott egy tesztcsík, a műszer kijelzőjéről már eltávolították a védőfóliát, az eszköz memóriája pedig egy korábbi időpontban végzett eredmény tartalmazott. Gondoltam semmi probléma, blokk megvan, másnap irány vissza a patika és csere egy tényleg újra. 

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása