Tékozló Homár

Rózsaszín horror a lecsukott WC ülőke alatt

2020.01.10. 10:00 | Homár Rezső | 115 komment

via GIPHY

Vannak aprónak tűnő problémák, amik eltörpülni látszanak a globális felmelegedés, a környezeti katasztrófák, vagy a rozsdás metrókocsik mellett, de valójában érdemes odafigyelni rájuk. Ezek a kis gondok ugyanis néha nagy kérdéseket feszegetnek. Itt van például Judit és Bref története. Judit bizalma a márkában töretlen, egészen addig a pontig, amíg a legújabb öblítő golyó az előre nem látott rózsaszín pöttyeivel tönkre nem teszi a hófehér WC ülőkéjét.

Egy magyar háziasszony és egy gigavállalat csap össze, a történet egy pontján pedig ott lesz az adu ász, minden hasonló történet rákfenéje: az apróbetű.

A segítségetek szeretném kérni. Rendszeresen használunk Bref WC öblítő golyókat. Most találkozunk először egy rózsaszínű Color Aktív változattal. Az első használat után ugyan nem voltam elragadtatva, hogy ennyire rózsaszín lesz tőle a WC vize, de ha már beraktam, akkor gondoltam megvárom míg elfogy.bref.jpg

Nálunk az a szokás, hogy a WC lehúzása előtt lehajtjuk a WC ülőkét, hogy az esetleges felfröccsenő dolgok, ne landoljanak mindenhol a WC-ben. Ezen csodaszer használata során sem tettünk másképp. A fedő valószínűleg rendszeresen kap a pár cseppet WC vízéből, de eddig nem tűnt ez igazán fel, mert maximum pár pici vízfoltot törölgettem.

Olvasson tovább!

Sárga ragasztó, elfelejtett szakadás: alternatív javítás az Office Shoes-nál

2020.01.09. 10:00 | Homár Rezső | 43 komment

20191031_180321_1245.jpg

A fenti képen egy megjavított cipő szerepel. Pedig Tamara nem javítást kért, amikor szétesni készült a háromhetes cipője, hanem a pénzét. De a kereskedő szerint ha valamit javítani lehet, akkor ott nincs is más választásunk, irány a cipész. Na de mi van, ha nem fogadjuk el a "javítást"?

Kedves Tékozló Homár,

2019.09.05-én útnak eredtem cipőt vásárolni. Először a Westend City Centerben (Budapest) lévő Office Shoes cipőboltban találtam rá a 11.990 forintos POLO bőr cipőre, ami természetesen a magam 36-os lábméretével az utolsó, egyben kiállított termék volt. Felpróbáltam a lábbelit, majd mielőtt fizetésre szántam volna el magam szomorúan konstatáltam, hogy a cipő felső részén a varrás fel volt szakadva. Az eladóknak ezt jeleztem, mert így természetesen nem vettem meg a cipőt, de meglesték a rendszerben, hogy hol lehet még ezt a cipőt kapni az én méretemben. Király utca Office Shoes, mondták, majd azonnal át is mentem, felpróbáltam, ellenőriztem, majd megvásároltam a cipőt.

Olvasson tovább!

Időhiány, kapacitáshiány, futárhiány = csomaghiány UPDATE

2020.01.08. 10:00 | Homár Rezső | 40 komment

30440935_1865029420456174_4149989674196140032_o.jpg

Dénes csomagja november közepétől egy hónapon át tekergett a futárszolgálat különböző futárjai és depói között. A nyomkövetés szerint többször is megpróbálták a kézbesítést, ám Dénes szerint ennek egyszer sem volt nyoma. Vajon mi történik ilyenkor a valóságban? Begurul a cucc az ülés alá? Update: A csomag végül célba ért. 

Update 2: Az Express One reagált az esetre, levelük poszt végén.

Németországból rendeltem egy elektronikai eszközt november közepén. A feladó 2 napon belül fel is adta a csomagot a német Hermes GmbH szolgáltatóval. Teltek a hetek, de a csomag sehol nem volt, illetve a Hermes-es nyomkövető sem mutatott semmilyen frissített állapotot azt leszámítva hogy november 19-én megérkezett kis hazánkba. Némi internetes kutatómunka után kiderült, hogy az Express One a Hermes magyarországi partnere, így megkerestem őket. 

Olvasson tovább!

Rendelhetne egy pótalkatrészt a kereskedő, de nem akar

2020.01.07. 10:00 | Homár Rezső | 107 komment

via GIPHY

Amikor a kereskedő hozzáállása minden, csak nem vásárló barát. A költözés olyan, hogy néha eltűnnek a dolgok, most is ez történt. Az OBI-ban vásárolt lámpa távirányítóját kéne pótolni, de ha sem a gyártó, sem a kereskedő nem tud és akar segíteni, akkor mit lehet tenni? A kereskedő szerint rendelhetne tőle pótlást a forgalmazó, de a forgalmazót ez nem hatja meg. János lámpája meg soha többé nem halványul el.

Egy évvel ezelőtt vásároltam egy LED-es mennyezeti lámpát az OBI-ban, melyhez adtak egy távirányítót, amivel a fényerőt lehet állítani, kikapcsolni, bekapcsolni lehet. Néhány hónappal később azonban elköltöztünk, vittük magunkkal a lámpát is. Sajnos azonban szőrén-szálán eltűnt a távirányító. A lámpa ugyan működik, mert a villanykapcsolóval fel- és le lehet kapcsolni, de nyilván a fényerőt nem lehet állítani. 

Olvasson tovább!