Tékozló Homár

Tartós árukapcsolás a szolnoki K&H-ban

2008.01.02. 13:35 | jackyll | 41 komment
A Homár sem mindenható, viszont vannak kitartó köcsögök, akik nem engednek az akármennyiből. Egy tavaly áprilisi posztunkra kommentálta babe, hogy minden a régiben maradt a szolnoki K&H-ban, azaz folyószámlát csak életbiztosítással együtt nyitnak:
Számlát szerettem volna nyitni, és közölték, hogy azt csak életbiztosítással tehetem meg. Nem akartam életbiztosítást kötni, de úgy meg azt mondták, nem nyithatok számlát. Ráálltam, aztán találtam meg ezt a cikket, és írtam a KH bank ügyfélszolgálatára egy levelet, melynek hatására remélhetőleg észhez térítik a banki fiókvezetőt, és büntetést is várhat, mivel az árukapcsolást TILTJA a törvény.

Még várom a bank válaszát.

Kozsó maga főzi le a teát, ha elfelejtik a rendelést!

2008.01.02. 11:58 | jackyll | 105 komment
Akinek celebriti/szuvenírfétise van, azt könnyű lenyűgözni a teaházban, ahol néha elfelejtik kivinni a teát. Persze mindenhol előfordul ilyen, a Homár pedig a negatív példákkal megalapozatlanul erősítheti a csúnya sztereotípiákat, de azért vicces, hogy Miki Zöld Teknős védelmében írt emailjében is egy ilyen szerencsétlen esetet tár fel:
Rengeteg leszólását olvastam már itt a Zöldteknősnek. A legutóbbit éppen ma, január elsején. Ezért egyre inkább félve megyek oda minden alkalommal, de nekem egyetlen alkalmat leszámítva sosem volt ott problémám. Mindössze egyszer történt meg, hogy a rendelés után fél órával sem kaptuk meg a teánkat, de mivel jót beszégettem a társammal, fel sem tűnt.
Olvasson tovább!

Ezreket szopatott meg az első munkanapon a MÁV (folyamatosan frissítve)

2008.01.02. 10:50 | szily | 254 komment

Nemcsak a rossz humor, de a Homár éve is lesz az idei: az egyik legnagyobb monopolszolgáltató rögtön az első napon beleröhögött a nyomorult fogyasztók arcába, és anélkül, hogy azt kommunikálta volna, szombati rend szerint indította el a vonatokat. Állítólag a hó miatt, persze olyan vonalon is, ahol 16 órája egy kristály sem esett. A cég weboldalán természetesen félrevezető álinformáció szerepel a poszt élesítésének pillanatában is. Ha Önt is megszívatták ma reggel, írja meg nekünk, hadd verjük a kolompot. Két átkozódás alant.

Olvasson tovább!

Növénykínzás: művirágot nyársalnak a katuszra a Bauhausban

2008.01.02. 00:19 | szily | 91 komment

A "növényápolás és a kerttechnika szakértője" - újszerű, látványos, bár kissé szadista kerttechnikát mutatott be a karácsonyi közönségnek. Az árucikk - olcsó tömegkaktusz - talán meglepő módon intermédiás műalkotásként értelmezhető: a szerves/szervetlen ellentétpár drasztikusan naturális értelmezésén keresztül megvilágítja a XXI. század emberének szorongását a kiborgok elkerülhetetlen térhódításától, végső soron a mesterséges értelem, illetve a bionikus pénisz eljövetelétől. Az összetett problémahalmazt zseniális művészhez illően a legegyszerűbb eszközökkel teszi metaforává a Bauhaus által futtatott, egyelőre ismeretlen Alkotó: fog egy élő kaktuszt, egy kihegyezett pálcára ragasztópisztollyal száraz szalmavirágot erősít, majd a bikaviadalok banderilláihoz hasonló összeállítást beledöfi a kaktuszba, amit virágos növényként piacra dob. Ha nem hiszik, olvassák el Balázs levelét alant, és nézegessék a képeket. Ja és persze boldog új évet, az a megérzésünk, hogy 2008-ban minden eddiginél jobb lesz konzumálni Pumaföldön.

Olvasson tovább!

Boldogabb új évet a T-csoportnak!

2007.12.31. 15:45 | jackyll | 51 komment
A nagy számok törvénye alapján adja magát, hogy elég sok T-csoportos történetünk volt idén is, belinkelni sem tudnánk mindet. Andy találta ezt a gyöngyszemet a Mátraszentistváni Sípark oldalán, amivel szerencsésebb logisztikát és világszínvonalú ügyfélszolgálatot kívánunk mindenki kedvenc Magentabirodalmának a következő esztendőre!
A Sípark vásárolt 2 db szuperminőségű webcamerát (fűtött kameraház, Canon Powershot digitális fényképezők, nagylátószögű objektívek...), de beüzemelni ezidáig az internet kapcsolat hiányában nem sikerült! A Magyar Telekom Nyrt. (T-Com) képtelen biztosítani számunkra a már két hónapja megrendelt ADSL szolgáltatást! Az ADSL vonalnak nem fizikai korlátai vannak, tehát elvileg létrehozható a kapcsolat, egyszerűen a T-Com munkatársai nem akarnak kijönni és telepíteni a vonalat!
Olvasson tovább!

Boldogabb új évet Kozsónak!

2007.12.31. 14:16 | jackyll | 117 komment
A Homár szokásához híven tartózkodott az év végi értékeléstől, mert amúgy vicces lenne felhívni a C*****m káeftét, hogy akkor ki venné át tőlük a "2007 legparasztabb köcsög agresszív lehúzós duplán fantombüntetős cége" különdíjat, de sajnos nincs elég ügyvédünk a projekt biztosítására. Bizonyos trendeket azért ki lehet szúrni enélkül is, például, hogy a Kozsó nevével jegyzett Zöld Teknős teaházban idén tragikus módon nem sikerült vendéglátós üzemeltetőt és személyzetet szerezni. László szakmai múltjával különösen hátrányos helyzetből figyelhette meg az összes vendégriasztó bunkóságot egy helyen, a saját bőrén:
Mert van úgy, hogy a hóhért akasztják. Bizony, évek óta a kereskedelemben dolgozom, embereket szolgálok ki, és viszonylag ritkán kerülök olyan helyzetbe, amikor én vagyok a vendég. Ilyenkor persze naivan számítok arra, hogy azzal az elkötelezettséggel szolgálnak ki engem, ahogyan ezt jómagam teszem naponta a saját ügyfeleimmel. Néha azonban csalódnom kell. A minap elvetődtem másodmagammal a Jókai utcában lévő "Zöld Teknős Barlangja" nevet viselő (egyébként Kozsó Művész Úr érdekeltségi körébe tartozó) teaházba. Azzal az egyszerű szándékkal, hogy ezen a két ünnep közötti egyetlen szabadnapomon felhörpintek kedves ismerősömmel néhány csésze teát, felüdülésképpen. Van úgy, hogy egy vendéglátóipari egység működésében nincs minden rendben, netalán imitt-amott hiányosságok merülnek fel, de ilyenre nem számítottam:
Olvasson tovább!

Üres dvdtokok az Auchanból karácsonyra

2007.12.28. 14:59 | jackyll | 262 komment
Sajnos ez már annyira alap, minden hipermarket pénztáránál ki van írva: nyissák ki dvdtokokat, mielőtt fizetnek, hogy benne legyen a lemez. Mondjuk azt nem teljesen értjük, ha ilyen serényen lopják ezeket, miért nem alapfunkciója a pénztárosoknak az ellenőrzés. Akárhogyis, Mónika karácsony után nézett be egy Auchanba, ahol háromból három üres tokot sikerült vásárolnia, az ügyfélszolgálat pedig a lehető legváltozatosabb módszerekkel igyekezett őt elhajtani:
Karácsony után 27.-én elmentünk a soroksári Auchanba, hogy egy mesefilm folytatását megvegyük a gyerekeimnek. Karácsonyra kaptak a dédszülőktől 2-2 ezer forintot, megjegyzem nekik ez mennyire megterhelő volt. Az üzletbe meg is vettük a "A tizedik királyság 3,4,5. részeit" A termékek bontatlannak tűntek még keresztbe műanyag szalaggal át is volt kötve. Eszembe nem jutott volna kibontogatni egy origin csomagolású dvd-t. Fizettünk majd még egy darabig a komplexumba, tartózkodtunk. A gyerek amilyen, kíváncsi és megfűzött, hogy hagy bontsa ki legalább az egyiket. Ekkor még az épületben voltunk. Megdöbbenésünkre a dvd tokban nem vot benne a lemez. Sorba kinyitottuk mind a három dvd-t és egyikben sem volt lemez.
Olvasson tovább!

A spammolás művészete

2007.12.28. 13:56 | jackyll | 67 komment
A TvNetnél valaki megint belenyúlt a tutiba, ugyanis sikerült keresztezniük a postaládatömő levélspamet a beköszönésig személyre szóló emailspammel. Ha ez nem innováció, akkor mi? Az áldozat mindenesetre bepötyögte a címet, különben nem tudnánk, hogy ki küldte:
Hazaérve szokás szerint megnéztem a postaládámat és találtam benne egy feladó nélküli - de az én címemre szóló - borítékot. Kibontottam, és csak egy linket találtam benne. Hihetetlen, hogy már postán is jön a spam! A boríték és a "teljes" levél csatolva.
Olvasson tovább!

Lehúzós telefon az amszterdami reptéren

2007.12.28. 12:34 | jackyll | 56 komment
Végre egy naiv ügyfél, aki nem picsog, hanem büszkén felvállalja, hogy megszívatták. Levélírónk a Schiphol reptéren a KLM-területén telefonált bankkártyával aranyáron, és azért írt, nehogy mások is benyalják:
Nem azért írok, mert a sztori annyira izgalmas lenne, inkább csak figyelmeztetni szeretném az embereket az általam a Schiphol reptéren (Amszterdam) tapasztaltakra. Külföldről hazafelé tartva a reptéri folyosón elhelyezett, nyilvános telefonfülkének látszó tárgyat használtam hazatelefonálásra (Amszterdam-Budapest), és mivel nem volt nálam Euro (se mobil), jó ötletnek tűnt, hogy bedugjam a bankkártyámat. A pár (<10) perces beszélgetésnek meg is lett az ára, kb. 13000 Ft!!! Nem vicc!
Olvasson tovább!

Karácsonyi felárazás a Zaránál

2007.12.28. 11:37 | jackyll | 40 komment
Fura, de ezt a felárazós trükköt karácsony előtt hetekkel szokták végrehajtani. heAdsho úgy tapasztalta, hogy a Zarában csak az utolsó hetet nyomták meg:
Karácsony előtt kb. egy héttel igyekeztem ajándékot venni a Zara divatlánc egyik boltjában, és megláttam egy narancssárga pulcsit 4 ezerért. Na mondom ez pont jó lesz, de előtte azért még körül nézek. 1,5 óra mulva mikor visszamentem, hogy megvegyem már nem 4 ezer volt, hanem 6, a cipzáros változat pedig 6 helyett 9. Manapság hogy csökken a forint értéke...Természetesen nem vettem meg a pulcsit.
süti beállítások módosítása
Mobil