Fandor azon háborog, hogy milyen meghökkentően erős a font kurzusa Budapesten, a Marks & Spencerben. Most miért, hát hol máshol lenne erős, mint pont egy ilyen patinás brit intézményben? Füstölgő részletek hajtás után.
Az éveleji mávos-békávés komolykodások után Akárki jóvoltából az ilyemire fogékonyak rötyöghetnek kicsit azon, hogy a Fing'rs strasszkőszett plakátjának tervezője tudat alatt mennyire ráhangolódott a témára. A hirdetés üzenete nyilvánvalóan az, hogy akinek ilyen korszerűen csillogó korona van a gatyáján, az XXI. századi módon finghat, még annál is korszerűbbet, mint Schmuck Andor és Rogán Antal a Szépkorúak I. Netszobájában.
Az alábbi sztorinak egyetlen pozitív üzenete van: az alávetett lárvák fogyasztók legalább képesek a szolidaritásra. Miközben a BKV szervezésében órákig aszalódnak szűk folyosókon, hogy jó sokat fizethessenek a rossz szolgáltatásért, aprót váltanak egymásnak, fenntartják a helyen, ilyesmik. Jöjjenek tehát Gabriella kalandjai, aki a BKV-ügyfélség Ronald Reaganjeként az első araszoló léptektől a végén eljut az elrettentő nukleáris megoldásig!
Tegnap megkaptam sokadik reklámanyagunkat, ami nagyfiam gondviselőjének szól. Ez ugyebár én volnék, ezért ki is bontottam a csomagot, melyben információs füzeteket ajánlanak a számítógépem használatához, illetve számítástechnikai problémáim megoldásához. Beleolvastam. Majdnem sírógörcsöt kaptam, hogy papírt ilyen értelmetlen dolgokra elpazarolnak. A szakmai részt azért nem fejtegetem, mert értelmetlensége, használhatatlansága miatt ez szót sem érdemel. A fontosabb rész ezek után jön, amit becsatoltam képként, de itt is kiemelem: "... Ha a bemutatócsomag meggyőzi Önt, és 8 munkanapon belül nem juttatja el hozzánk lemondását, 3-4 hetente további 10 négyoldalas kártyát postázunk Önnek vásárlási kötelezettség nélkül, megtekintésre, valamint minden második csomaghoz egy ingyenes CD-ROM-ot. Amennyiben megnyerik a tetszését, csupán 1690 Ft befizetésével meg is tarthatja őket ... a bemutatócsomag - kifizetése után - mindenképpen az Öné maradhat..."
Indítsunk egy rejtvénnyel: Ha van összesen 20 ügyintéző (Ü) valamilyen szolgáltató cégnél esetünkben UPC, mennyi ebből sales-es (X), a karbantartós (Y), és hány a LEMONDÁSOS (Z)?
Fantasztikus indokolást mondott arra a MÁV-Start Zrt., hogy az év első munkanapján miért omlott össze az elővárosi vasút egy kevés hótól. Mert nincs ember, aki melegítse a váltókat. Ez az Ezreket szopatott meg az első munkanapon a MÁV című posztunkhoz érkezett egyik hozzászólásból derül ki. Alant olvasható egy kis összeállítás az érdekesebb kommentekből. Megkapja például a magáét a MÁV tegnapi közleményének pimasz hazugsága is.