Tékozló Homár

’Nemiszerv, bekapás, anyukád, stb.’ – A legjobb olvasói levél

V.Á./Inzultus

2006.06.27. 11:58 | szily | 5 komment

Huh, nem térünk magunkhoz. Minden idõk legfantasztikusabb levelét tartjuk remegõ kezünkben. Maga az eset az nem szórakoztató, inkább mondanánk szomorúan tipikusnak: Naiv Ügyfél gyanútlanul falatozza a szendvicsét, amikor fizikai inzultus éri, de a rendõrség nem segít rajta. No de a körülmények! Ha jól értjük, a levélíró talán kínai származású magyar, akit megtámadott egy afgán. Vagy egyáltalán nem is kínai, az ügy szempontjából ez úgyis mindegy. Persze az is lehet, hogy valaki viccel velünk, de az a gyanúnk, hogy nem. A stílus plasztikussága annyira lenyûgözõ, hogy nem nyúltunk hozzá a szöveghez, jöjjön tehát a szomorú kaland alant!

Amit most elmondom önöknek az még jó magam is nehezen hiszem el de múlthéten megtörtént Magyarországon.

Junius 23. pénteken ugy d.u.2 óra tájt betértem a VIII. kerület kõbányai út xx. szám alatti büfében ebétet venni majd a kocsimba elfogyasztottam az ételt és a csomagolást az ott található egyik szemétlerakó helynek tûnõ sarokba leraktam.

Ekkor hirtelenül kiugrott 1 arab tag (továbbian nevezzük el: V.Á. "Vad Állat"-nak) és elkezte tört magyarsággal káromkodni és a szemetet rám hajtotta, mivel nem nagyon tudtam elképzelni, hogy valaki 2 tál mûanyag szemétért többre is képes, ezért megfordultam és el akartam menni. Az arab tag ekkor hátulról kettõt bele ütött a fejembe, de hirtelenül elõugrott 2 másik arab akik lefogták a V.Á.-t és azt kiabálták nekem hogy Fuss! Fuss! Mire mondtam ezeknek, hogy amit müvelnek az Testi sértés és elnem megyek, és õk elne mennjenek mert hivom a rendõrséget. Ekkor V.Á. azt kiabálta szó szerint itézem: " te hivni rendõr?! az összes magyar rendõr buzi! Megverni én az összes buzit!" és ekkor megint nekem esett rugott /ütött / karmolt, ahogy csak tudott mint 1 igazi vadállát... önvédelembõl rávertem a pofájára kettõt erre a zsebébõl kést rántott elõ és a földrõl felvett 1 deszkát is. Ekkor megint lefogták V.Á.-t a másik 2 tag. De ekkor már feltudtam hivni a Rendõrséget a 107-en és kiabááltam bele, hogy Köbányai út 35!, mire V.Á. hirdelenül a xxx-xxx rendszámú Renault tipusú kocsiba pattandt és 2 másik taggal együtt elkészült menekülni, de vigyorogva végig kiabálta, hogy ?buzi magyar rendõr! Nemiszerv, bekapás, anyukád stb... ? majd villám gyorsan elhajtott.

A rendõrség félórával késõbb (kb. 4X hivtam a 107-t) kiérkezett . A 2 járõrnek elmondtam a szituációt és ekkor az egyik jelenlévõ aki végig szemtanúja volt az eseménynek azt mondta a rendõröknek, hogy nem tudnak mit kezdeni a V.Á.-val mert egy varrodája van és nagyon "befolyásos Afgán" A rendõrök azért megkérdezték, hogy milyen varrodája van..? Erre a szemtanú rámutatott arra a szemétlerakónak tünõ épületre (ahol a szemetet elhelyeztem a legelején) és az ablakokbõl valóban arabul beszélõ egyének és varrógép hangokat lehetett hallani.

A rendõrök elbeszélgettek kicsit egymással, majd azt mondták: tegyel feljelentést a VIII rendõrségen, és ezzel távoztak is.

A feljelentést még az napon megtettem, majd Junius 26-án érdeklõdtem a VIII. Rendõrkapítányságon az ügy iránt mire válaszul azt adtak, hogy még nem tudták foglalkozni az üggyel. Pont.

Gondolataimban, zavarban vagyok azzal, hogy vajon ami történt az tényleg normális..? És legközelebb azért kell kerülnöm ezt a helyet mert ott a magyar rendõrségnek nincs hatásköre..? Akkor kit keresek én fel egy ilyen szituáció esetén.. az Afgán rendõrséget? Vagy fegyverkezzem fel magam, ha 1 büfé ebédet akarok enni..?

Egyszerûen az nem hagy nyugton, hogy 1 afgán (aki több mint valószinüséggel menekültként tartózkodik Magyarországon) Ugy viselkedik, mintha afganisztánban lenne. Két gyülölettel teli szemeivel nagyon komolyan gondolja, hogy vele Magyarországon senki és semmi nem tud mit kezdeni. És egyszerüen a törvény szó alatt valami tel jesen mást ért.

Végezetül: Mindenki, aki ugyérzi, hogy ez az eset nem illik bele Magyarország imédzsében. Az tegye meg mindent, hogy ez az afgán vadállat aki 2 mûanyag tál szemétért rúg, üt, karmol, késet ránt... Ne ussza meg szárazzon.

S.K.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

libsibolsi 2007.09.17. 16:33:49

nem hinném, h második, és azt sem, h a levél eredeti, de mindenesetre nagyon mókás:-)

mókus 2007.09.18. 02:05:32

haha, de hiszen te szemeteltél és neked áll feljebb? :)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.18. 23:47:21

Még 2013-ban is csak éppenhogy csúsztam le a bronzéremről!!!

CID 2013.04.19. 06:31:31

Barom, remélem szemetelésért megbüntették!
süti beállítások módosítása