Tékozló Homár

Összeesküvés deluksz: SMS-ekkel zaklat az Intrum Justitia

Intrum Justitia/zaklatás

2007.01.17. 11:04 | szily | 27 komment

Tudják, ez az a behajtó cég, amelyik többek között a Centrum parkolási kft. és a UPC kintlévõségeit veszi meg, aztán próbálja behajtani, néha meghökkentõ eszközökkel. A következõ sztoriban például van titokzatos eszközökkel megszerzett mobilszám, ijesztgetés SMS-ben, titkolózás és összeesküvés. Lehet, hogy az Intrum egyszerûen risztel a telefontársasággal? Ezt azért nem hisszük, a történet mégis rémítõ.

 

Kedves Homár, Csak egy újabb Intrum-sztorit szeretnék elmesélni és némi összeesküvés elmélettel vegyítve e-papírra vetni. Tavaly februárban kaptam egy SMS-t az INTRUM nevû cégtõl (akkor még nem tudván mi a „fõ profiljuk”) Az SMS tartalma: „Tisztelt Ügyfelünk!(Sohasem voltam nekik honnét veszik a bátorságot?) Tartozásának rendezése ügyében kérem haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot! Iratszám: XXXXXX,XXX (itt konkrét szám állt)Tel:06-1-4599-485 Intrum” Mindig precízen fizetett tartozásaim miatt kizárt hogy tartoznák valakinek is. (Hirtelen felötlött, hogy autótörlesztésemben valami gubanc lenne – és el is vetettem ezt a dolgot mivel megkaptam már a hitelszerzõdés lezárását igazoló okiratot.) Hm. Akkor mi lehet? Interneten megnéztem „mit tud az Intrum” és kicsit meglepõdve vettem tudomásul, hogy bizony nem vicces SMS-rõl lehet szó. Természetesen fel is hívtam Õket egybõl saját mobilról, saját költségen. Ügyintézõ „készségesen” segít egy adósnak – de aki nem az?! Elmondta, hogy valóban van tartozásom az ügyiratszám szerint. Összeget nem említ. Megkérdeztem, honnét tudja a mobiltelefonszámomat (ugyanis a telefonszámot 3 évvel korábban vettem Magenta-Boltban) ki adta meg az Intrumnak és hogy mirõl is van szó. Erre a válasz: Sajnos nem adhat felvilágosítást az adatok forrásáról. És mondom kinek a nevén szerepel az egész? Válasz: (a példa kedvéért) Gipsz Jakab. De hát mondom én nem õ vagyok! Lámaságuk itt jött elõ elõször, mivel ha veszik a fáradságot és megnézik a Mobil Telefonkönyvet a dolog egyértelmû a számhoz nem Gipsz Jakab neve szerepel hanem más. Kértem az Ügyintézõt hogy töröljék a mobilszámot a rendszerükbõl. A hölgy közölte nem tudja törölni a rendszerbõl (erre kérem mindenki emlékezzen az utolsó soroknál) Megkértem az ügyintézõt vizsgálják felül a dolgot és kérem töröljék a telefonszámomat a rendszerbõl. Ügyintézõ készségesen elfogadta a kérésem és gondoltam magamban minden rendben van le is zárhatom dolgot. Eltelt 1-2 hónap. Hasonló SMS fut be a mobilomra. Sztori ugyanaz. Ugyanúgy mint elõzõ ügyintézõnél… Honnét tudják a számom: titok, én vagyok Gipsz Jakab: nem. Kérem felülvizsgálni. Persze ismét csúcsidõben saját mobilomról 5 perc beszélgetés a semmirõl. Itt merült fel bennem ebbõl él az Intrum, hogy kedves hangú ügyintézõk fogadják a tévesen kiküldött SMS-eket megmagyarázó ügyfeleket. Számoljunk utána. Egy sms max. 5-20Ft céges szinten. Csúcsidõs hívások mobilokról akár 50-100Ft is lehet. Simán megéri, ha tízezres számban gondolkodunk. (csak szerzõdés kell, telefonszolgáltató felezi a zsét akkor is megéri) – Persze valószínûleg csak képzelõdés amit gondolok. Eltelik egy hónap. Újabb SMS. Itt most már nagyon dühös voltam, emelkedett hangnemben követeltem, hogy távolítsák el a telefonszámomat a hülye rendszerükbõl, mivel nem vagyok hajlandó többet szóba állni velük. Kilátásba helyeztem amennyiben új SMS-t kapok tõlük azonnal a PSZÁF-hoz fogok fordulni, kérem hogy a PSZÁF vizsgálja felül ügyintézõi rendszerüket és bejelentés kezelõ rendszerüket (magyarul a Call Centert). Valamint közölni fogom velük, hogy nem hajlandók harmadszori kérésemre sem eltávolítani a telefonszámot a rendszerbõl és felülvizsgálni a dolgot, hanem tovább zaklatnak. Felháborítónak találom, hogy az Intrum nem foglakozik a dolgok kivizsgálásával, és nem törlik a mobilszámot a rendszerükbõl. Itt jött a fordulat. Most ugyanis engedte a rendszer törölni a telefonszámot (emlékeztek a korábbi beszélgetésekre ahol nem tudták törölni?). Röviden. Gyanús a dolog a légbõl kapott behajtásokkal kapcsolatban. Pláne hogy nem adnak felvilágosítást ki hajtat be mit – kérdem én, akkor miért is fizessek? Akárkitõl így követelhetek én is pénzt (az Inrumtól az 1000Ft telefonszámlát, ráadásul ha nem adhat felvilágosítást, akkor tudnia kell hogy nem én vagyok akit keresnek, mivel ha én lennék adhatna felvilágosítást – ez bonyolult ugye?  Ergó tudják??? hogy rossz embert keresnek?! Hm… Tanulság: Be kell jelenteni a PSZÁF-nak mindent, ahol látszik, hogy nem foglalkoznak a bejelentésekkel. Vagy csak megemlíteni? Egy kérdés a végére: Miért kulcsszó a PSZÁF, NHH a szolgáltatókkal kapcsolatos ügyek intézésében minden alkalommal, ha el akarunk érni valamit??? Ui.: Az utolsó SMS-t õrzöm mind a szemem fényét… Hátha kell még. :D Üdv. happyLIFE

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TeKi 2007.11.28. 09:10:09

Úgy látszik használtak az adatvédelmi biztoshoz küldött panaszok, nekem szó nélkül törölték (azt mondták törlik) a telefonszámot és még elnézést is kértek.

Sylverke 2008.02.13. 15:24:21

Na, erre varrjatok gombot, én is kaptam egy ilyen smst az előbb, olyan céges mobilra, aminek a száma sehol sem szerepel nyilvántartásban... Felhívtam őket és azt mondta a liba, hogy XY nevén van ez a szám, őt keresték. Mondtam neki, hogy gyorsan radírozzon ki a rendszerből, főleg, ha parkolási bírságról van szó, mert még jogsim sincs....:)
Kíváncsi vagyok, hogy a fenti sztori esetleg meg fog-e ismétlődni...Akkor pedig Bacc papucs és ajtóletépés!

tünci 2008.05.20. 18:29:32

Én is kaptam egy ilyen sms-t.Vissza hívtam őket de bele sem szóltak és letették a telót.

matthun 2008.10.07. 13:55:51

Hali,
Na, kaptam én is egyet SMS-t! Természetesen fel is hívtam Őket. Természetesen nem is én tartoztam nekik! Rövid gondolkodás után pedig rájöttem hogy a telszámom hogyan kerűlt Hozzájuk!
Felhívott egy cég hogy fizessem ki a weboldalam tárhelyét. Mondom hogy az egy céges weboldal, nekem saját szerverem van és már nem is dolgozom a cégnél. Őket ez nem érdekli(természetesen disztingváltan) fizessek.
Mondtam, hogy csókolom.
NA! Ezek adták le a drótót hogy kit kell keresni.

szajter 2009.02.04. 18:24:12

Sziasztok. Én is így jártam, 3 SMS-t kaptam az INTRUM cégtöl. Elösször azt se tudtam kik ők. A 3. SMSen már kicsit felkaptam a vizet, azt irták ha 3 napon belül nem intézem az adósságom, akkor megteszik a jogi intézkedéseket. Nah jó, mondom felhívom őket. De ugyebár neten keresztül, nehogy más telefonon is zaklassanak. Egy pasas vette fel a telefont, mondta nekem, hogy milyen telefonszámra kapom az SMS-t. Megmondtam neki, majd a nevemet kéte. Majd azt mondta, hogy ez nem Varga Andrea telefonja? Mondom NEM! És nem ismerem e Varga Andreát? Mondom nem ismerek semmiféle Andreát. Mondom hogy képzelik azt, hogy itt ilyennel fenyegetőznek, + mi köze van ahhoz, hogy nekem mi a nevem. Mondom azonnal töröljék ki a telefonszámom. Mondtam nekik, hogy az interneten is körülnéztem, és sok rossz hozzászólást találtam magukról. Erre a válaszuk, az volt, hogy az interneten kapott információ mindig téves képet mutat. Persze, csak mondom nem 1 embernek van magukkal baja. Mondom azonnal töröljék a számom, és ne zaklassanak. Hozzá tettem hogy a kurva anyátokat. Erre a szép válaszuk, az volt hogy köcsög paraszt. Ez aztán egy cég. Fel kéne jelenteni őket. Ha még 1 SMSt kapok tőlük, az biztos hogy úgy le oltom őket, mint az állat.

vigyori20 2009.02.27. 23:24:10

Hi!

Nekem volt egy hitelkártyám és 2007 februárban átadták az Intrumnak,mert nem tudtam fizetni.Küldtek egy szerződést amibe nem tudom már mi van és aláírva vissza kellett küldenem.Kaptam 20 hónapos törlesztést és ez most januárba járt le,de január végén hívtam őket és azt mondták,hogy mivel tavaly késtem 2-szer a törlesztővel,kamatot raktak rá 40000-et.Sajnos novemberbe elvileg fel is bontották a késés miatt a szerződést.Eddig nem volt pénzem kifizetni ezt és ma mikor felhívtam őket már 116000-es tartozást mondtak(B....ÁK MEG!!!MIT KÉPZELNEK EZEK?!!!!),de mostmár azért,mert ez egy büntetőkamat ezért az egészért,hogy nem fizettem először és átadták nekik.Valahogy így mondta az ügyfélszolgálatos.Ez kicsit fura.Legközelebb mit mondanak?Amúgy azt mondta hogy 32%-kos kamat megy rá.És sehol sem volt ilyenről szó!Mármint a szerződéssel küldtek egy tájékoztató papírt,hogy milyen részletekbe kéne fizetni...és abba már volt kamat!!és most plusz kamatot akarnak ami még kamatozik. Nem tudom mit csináljak,mert naponta megy rá a kamat,és ha kifizetem hétfőn és nem jogos akkor nehezen tudom majd visszaszerezni.Attól félek,hogy megpróbálnak lehúzni.Hétfőn felhívom őket és elküldetem a szerződést megjelölve azzal a résszel ahol leírják ezt a követelést,és hogy mekkora kamatot kérnek.Addigis ha valakinek van valami jó ötlete azt előre is köszönöm!!!

Amúgy nem azért nem fizetem,mert nem akartam!!Vannak f....pó emberek akik nem fizetik ki az alkalmazottakat!!Sajnos volt 2 ilyen főnököm is!!K...va .....!!

Esztike77 2009.03.27. 09:40:19

@vigyori20: mi is ugyanígy jártunk,tegnap kaptunk egy tájékoztatást jogi eljárás megindításáról,mert tavaly(!) februárban csúsztunk pár napot egy törlesztővel.már mi is kifizettünk mindent,de a tegnapi levél szerint 252000(!!!)ft-os tartozásunk van! Szerintük többször felszólítottak már a tartozás rendezésére,hát erre azért emlékeznék!!
Felhívtuk őket,és olyan rendesek voltak,mondták hogy ezt is kifizethetjük részletekben.Hát köszi. Megírhatnád a te ügyeddel mi lett,mert nem tudom mitévő legyek:(

beus007 2009.04.02. 21:06:39

Valaki segítsen!

Körülbelül három hónapja két hetente kapok egy sms-t az intrumtól, hogy rendezzem az adósságomat.Tudtommal nem vagyok sehol sem regisztrálva, legalább is ilyen weboldalakon biztos neml. Két hete feltöltöttem, vagyis meg próbáltam feltölteni a telefonomat 1000 Ft-tal. Miután feltöltöttem megkaptam a szokásos sms-t, bár nem a szokásos szöveggel, "egyenlege -125 Ft". Nem tudtam megszólalni a döbbenettől. Azóta nem merem feltölteni a telefont, de felhívni sem akarom őket, mert félek, hogy sok pénzbe fog kerülni nekem, mire mindent körbe telefonálok és a végéhez érek; addigra lehet, hogy a telefonszámlám már a tízezreket veri. Telefonszámot sem szeretnék váltatni. Ha valaki segíteni tudna, azt nagyon megköszöném!

Clau88 2009.04.19. 22:16:25

hello!

én diákmunkán voltam az intrumnál tavaly.

szóval, az nem igaz, hogy nem lehet törölni a telszámot... én mint sima "telefonálgatós" bármit kitudtam törölni és betudtam vinni a gépbe.

szerinem akinek problémája van az inkább személyesen menjen be ha tud, ott van az árpád hídtól 2 percre az irodájuk.

akinek parkolási tartozása van az elvileg meg is tekintheti a fényképeket náluk a kocsijáról.

amúgy ez egy irtó lehúzós cég és az kamu, hogy telefonon nem adhatnak tájékoztatást, egy kattintásba kerül, és én mikor ügyféllel beszéltem MINDEN ALKALOMMAL elmondtam pontosan, hogy milyen tartozása van, mennyi, mikori, milyen cég felé.

Clau88 2009.04.19. 22:18:05

de vannak elég bunkó emberek ott, akik nagyon fontosodni akarnak, és még a munkájukhoz sem értenek, és elintézik azzal, hogy telefonon nem mondhatják el... ne higyjetek nekik.

hála a jó égnek hogy már nem dolgozom ott!

hjutka 2009.08.19. 14:49:19

Sziasztok!
Nagyon fel vagyok háborodva, mert én is úgy jártam, ahogy fentebb leírtátok. Nem tini vagyok már 59 éves özvegy asszony. Ma reggel 3 sms-t is kaptam ezen díszcégtól. Néztem a honlapjukat, de sajnos vezetők neve , ne aggy Isten e-mail címe még véletlenül sincs felsorolva. Így csak a cégnek tudtam küldeni az e-mailt. Nincs tartozásom, nyugdíjas vagyok, persze először majd infarktust kaptam. Hívtam a megadott telefon számot. Na itt jön a csoda:
Kertes házban lakom. A szomszédnak tegnap dobtam a levelesébe egy levelet, hogy valamit csináljon estétől reggelig a kis helyre összezárt (tyúk ól és udvar)3 db kutyájával, mert napközben alszanak, éjjel viszont csak azért vesznek levegőt, hogy ugathassanak. Ezt az én ablakom alatt teszik. Alvás, pihenés nuku. Miért írtam ezt le?? Azért, mert amikor ma betelefonáltam az említett céghez, a kedves szomszédlány vette föl a telefont. Én a mobilom számát senkinek (hivatalos helyre) nem adtam meg, de ő tudta, mert míg meg nem haragudott rám (míg gondoztam a kutyáit, amit nem tudtam folytatni a férjem betegsége, majd halála miatt) addig a mobilomon hívogatott. Nem tudom, hogy nem-e azt gondolta, hogy majd jól ráijesztek a vén tyúkra és bosszúból a cég nevében küldött smst. Kíváncsi vagyok, hogy - fölhívnak-e - mint ő ígérte, vagy válaslaszolnak-e a e-mailomra??? Miért gondolják, hogy olyan hülye vagyok, hogy ezt hivatalos fizetési felszólításként kezelem? Hát hol élünk??? Ha valaki tud tippet adni, hogy hol lehet igazán panaszt tenni, kérem, hogy az e-mail címemre írjon:
1hjutka51@gmail.com

Köszönetztel: HOrváth Béláné

Eszti1621 2010.01.04. 12:50:52

Sziasztok!

Most kaptam tőlük a második SMS-t. Lövésem sincs honnan veszik a számomat, mivel a szolgáltatón, rajtam és két emberen kívül senki nem tudja azt. A SIM kártyát pár hónapja vettem, megfordult a fejemben az is, hogy a szám előző tulajdonosát keresik... Nekem semmiféle adósságom sincs, mivel tulajdonjogom szinte csak a telefonomon van, az pedig nem előfizetéses, és még csak nem is a kártya szolgáltatójától vettem (Vodás SIM és T-mobil teló- nálu vettem) parkolási bírságom tuti nincs mivel nincs autóm.. illetve semmi sincs a nevemre irava szóval baromira nem értem miért zaklatnak a hülyeségükkel

mákostészta 2010.01.04. 16:09:04

Én is ma kaptam. Kipróbálom azt a módszert, h egyáltalán nem reagálok rá.

Sheepy88 2010.01.13. 16:10:06

Én is most kaptam az smst. Kb 2 hete kötöttem meg az előfizetésemet, még az SMSŐrt se állítottam át erre a számra, szóvak furcsán néztem, hogy a számomon bárki is keres ilyen ügyekkel, szóval felhívtam őket.
Kis István-t szerették volna elérni, na én nem ő vagyok :)))Kérdezte, hogy ismerem-e (gyakori név ellenére még távoli ismerősöm sincs ezzel a névvel) Kérés nélkül az ügyintéző hölgy törölte a számomat.
Remélem még egy ilyen kis "viccet" nem sütnek el.
Amúgy milyen más cég szokott SMSben pénzt behajtani???
Mert az hogy értesítenek a befizetés késéséről az oké, de hogy tartozásom van és még én keressem fel őket, hogy fizethessek, na ez vicces...

ketsegbeesett 2010.01.16. 17:21:56

Sziasztok!
Kb 1 hónapja jött egy sms-s hogy rendezzem a tartozásomat. No de.....Nálam kicsit máshogy vannak a dolgok. Ey drogériában vettem vodás telot egy rokonnak és mivel nem lehetett használni(külön kellett a vodánál aktiváni)az én nevemre került a sim, hogy miért az hosszu. Szóval az illető hölgy 3 hónap után bekapcsolta a telot és kapott egy sms-t. Rögtön felhívott hogy mit csináljon mert neki semilyen tartozása nincs. Közben kapcsoltunk hogy a sim az én nevemen van. Mivel közüzemi tartozásom nincs sehol, semilyen törlesztésem nincs, gépkocsi nincs a nevemen így teljesen értelmetlenül álltunk az ügy előtt. Gonoltuk hogy nem is foglalkozunk a dologgal. Csakhogy tegnap jött egy ujabb smst hogy 3 napon belül rendezzem a tartozást különben jogi útra terelődik az ügy. Nem tudom komolyan vegyem-e ezt az egészet minden esetre hétfőn felhívom a céget hogy mi a búbánatot követelnek rajtam/rajtunk, és azt hiszem utána a vodánál lesz pár keresetlen szavam.Egyszerűen furcsálom a dolgot, és mi az hogy sms-ben szólitanak hogy fizessek???

Wili 2010.01.19. 10:47:56

Énis ma kaptam egy ilyen sms-t. Tuti nincs semmilyen tartozásom, szóval biztos a szokásos kamu. Tőlem terelhetik jogi útra, majd meglátjuk ki győz...

majer.istvan 2010.03.29. 22:23:05

Tisztelt Intrumos sorstársaim!

Az Intrum Justitia nevű cég úgy gondolja , hogy lenne rajtam mit követelnie! Csak amikor közöltem velük, hogy amikor ők megkapták a követelést, onnét hol jártak éveken keresztül, mire egy levelet is ki tudtak küldeni nekem, és addig csak számolták fel saját zsebükre a kamatot, erre választ nem tudtak adni. Így ez miatt lehet élni panasszal a PSZÁF-nél ha valaki más is járt így. A másik aminek utána jártam az Apeh - nál, hogy a tartozáson felül teljesen mindegy, hogy az Intrum mire számol fel költséget (adminisztrációs költség, késedelmi kamat) ,az nekik mind jövedelemnek számít! Kérni kell őket, hogy ezekről adjanak Áfás számlát. Amennyiben nem akarnak úgy feljelentést kell tenni ellenük az Apehnál. Ahol közöni kell, hogy szerettem volna rendezni a tartozást, de a részükre felszámolt összegről nem hajlandóak Áfás számlát adni!

Üdv.:

Majer István

ancsa38 2010.05.07. 17:08:56

HAli
Szóval 16 éves vagyok semmiyen magán tulajdonom nincs akkor mivel tartoznék nekik? eddik kb 3 napja küldtek egy sms-t azzal h tartozok és beszéljek velük (persze ezek után amit itt olvastam nem reagáltam), aztán ma ismét küldtek egy sms-t h ha 3 napon belül nem rendezem a tartozásom akkor jogi lépéseket tesznek! Hát én kész vagyok most hívjam őket vagy ne, hogy töröljenek a rendszerből? Vagy türelmesen várjak míg abba nem hagyják?

Tuga75 2010.10.07. 15:35:46

Még jó,hogy ilyen kíváncsi természet vagyok,így sikerült rátalálnom erre az oldalra.Ma kaptam,jobban mondva a cég ahol dolgozom 4,hangsúlyozom NÉGY db sms-t ettől az INTRUM-tól,két óra hossza alatt.A mobilszám amire az üzeneteket küldték,a tudakozóban is a cég nevén szerepel!Gondolhatjátok mennyire meglepődtem!A hozzászólások alapján arra a következtetésre jutottam,most nem reagálok nekik de a következő sms után felhívom őket és rögtön a PSZÁF-el fenyegetőzöm majd :D

n2n2 2010.12.08. 15:40:48

Pár napra rá hogy lecseréltem a telefonomat (még senki nem tudta a számát) felhívtak és egy "kedves" gépihang elmondta ugyan azt a szöveget ami már elhangzott. Ez volt júliusban. Ma kaptam egy sms-est szintén azzal hogy rendezzem az adósságomat. Ebbe a helyzetbe csak az a vicces, hogy nincs a nevemen semmilyen ingóság mivel még nem értem el a 18 éves kort. Most várom a további fejleményeket, ha kapok még ilyen sms-est felhívom őket és elbeszélgetek velük hogy mit is akarnak tőlem.

Tatarwrct 2011.01.26. 14:35:51

Sziasztok!
Feleségem telefonjára már a második INTRUM sms jött rövid időn belül. Természetesen nincs tartozása. Nekem peres kapcsolatom van a vodafone-nal, le van tiltva a telefonom, így engem nem tudnak elérni ezért a feleségem zaklatják.Válasz sms-t küldtem nekik.

Ez már a harmadik behajtó cég, akiknek a vodafone eladta a tartozásom.
Tudjátok ez az a tartozás, amivel 2009 nyarán etetett bennünket a vodafone, a nyári telefonos akció, amiért megkpták az elismerést a Gazdasági Versenyhivataltól, 40 millióra büntették őket.

Szemét egy banda mindkettő ebben azt hiszem egyetértünk.

Zizoo 2012.01.19. 16:26:31

Öhm... nem egészen két perce kaptam egy ugyanilyen SMS-t... WTF...
A számom annyira titkos, h a netes tudakozóban sincs benne O.o

Sóhajka88 2012.02.01. 17:12:20

Sziasztok!
2011-ben kaptam az egyik mobilszolgáltatótól egy horribilis összegű telefonszámlát....mivel a havi számlám max 4000 volt mindig is, kicsit sokkolt a 30 ezres...:D Meg is mondtam,hogy részletes számlát kérek és nem vagyok hajlandó ezt befizetni. Ott azt mondták,hogy ok akkor kikapcsolnak. Hát tegyenek amit akarnak gondoltam....Erre két hét múlva már az Intrum küldött nekem egy 112 ezres csekket:D Persze jogi eljárással fenyegettek...ijedtemben felhívtam a nőt aki halálnyugodtan részletfizetést ajánlott...Befizettem egybe a 30 ezres számlám és az első 20 ezres részletet. utána még 2x 20 ezret majd 15 ezret. Ha jól számolok ez így össz 105 ezer,tehát 7 ezer maradt. Ma kapok egy levelet 37 ezer forintos tartozásról és ismételten jogi eljárásos fenyegetéssel... Tehát én már a mobilszolgálató felé rendeztem az adósságomat ami összesen 90 ezer volt a kötbérrel együtt...ilyenkor mi van??? Nem fogom hagyni,hogy lehúzzanak...

uZsoNNa 2012.03.05. 13:18:19

@Sóhajka88: na ne haragudj mar, de teged egesz eddig is lehuztak!
Ha nem realis a 30.000-es csekk, es nem ertesz egyet vele, AKKOR MINEK FIZETED A RESZLETEKET AZ INTRUM 112.000-JERE????????
Beloled kellene irni a kovetkezo posztot!
Azt ajanlom fizesd be a tobbit is! Ha mar kiszortal eddig 105ezret az ablakon... Mondhattad volna, h ennyi felesleges penzed van, es megadom a szamlaszamom!!

Eysan88 2012.11.13. 16:17:24

Én is ma kaptam egy ilyen smst, most délután 4kor. Gondolkozom hogy felhívjam-e őket...pocsékoljam erre a telefonszámlámat ? holott semmilyen tartozás sincs? felháborító! meg azt se tudom egyáltalán felvenné-e valaki ilyenkor a telefont...

Homen Kristóf 2013.02.27. 19:56:31

Én ma kaptam egy sms-t az INTRUM-tól: Tisztelt ügyfelünk! Kérjük tartozásának rendezésére ügyében haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot! Köszönjük!:Irat:821280000492;Tel:06/14599496 Intrum ... Már nem azért de 13-éves vagyok milyen tartozásaim lehetnének?

Éva Reiter 2016.06.18. 16:07:14

Nos, jó sok idő eltelt,az utolsó bejegyzés óta, az én ügyiratszámom: 7.649.999.797-tel nagyobb mint az annó 13-éves Kristófé .Ebből is látszik hogy valami nem stimmel,ugyan is az iratszám ritkán,azaz pontosítok: ekkora jegyű iratszámot még nem is láttam, simán le kell tiltani a zaklató telefonszámot, amiről az SMS jön
süti beállítások módosítása