Előző posztomban arról meséltem, hogyan találtam meg a sonyericsson honlapján a szervizek címét. Nagyon high-tech módon nem egy egyszerű listát helyeztek el a honlapon, hanem egy csodás kis szervizkeresőt. A szervizkeresés egyik módja, hogy be kéne adnom a szerviz nevét és címét, amit keresek. Értelemszerűen ezt nem választom, mert nem tudom (semmit nem tudok, ez a baj velem). Másik módja, hogy a hozzám legközelebbi szervizt kiírja, ha beadom a jelenlegi címemet. Ez nálam _minden esetben errort generál. Aztán cselesen csak budapestet adok meg, és csodák csodája, megjelenik a rég áhított szerviz lista. Öt elemű. A kedves kis térkép mind az ötöt a Parlament mögé helyezi egy csomóba, de ezen ugorjunk is át kis félmosollyal a szánk sarkában. Lesz ez még jobb is.
Munkára fel, irány hát a megtalált szervizpontok egyike! Kocsiba be, ablakot le, irány a Campona. Az Electro Worldben kedvesen közlik, hogy csak az itt vásárolt készülékeket veszik át szervizre. Oké, vissza a munkahelyre, újra 10 perc mire megtalálom a szervizlistát. (Hiába gyakorlással sem lesz logikusabb.) a kis félmosoly még ott van a szám sarkában.
Mammut-tel kft. Retek u. 1-3. Ez jó, ezt tudom! a Retek utca ott van a Mammut mellett. Odamegyek, 1 óra kocsikázás a dugóban. Nem találom meg az 1-3 számot, de még csak hasonló telefonos szaküzletet se. Telefonon hívom őket, a csörgésből nagy lendülettel azonnal telefax hang jelentkezik. Azóta is. (mint később a sonyericsson is elismeri telefonon, ez a szerviz nem létezik) de akkor miért van a honlapon? A kis félmosoly kicsit lekonyul.
Najó, akkor a telefonos segítség által ajánlott titokzatos nevű A.Coline Kft felé veszem az útirányt, merthogy az "A Szerviz". IV kerület, világ vége, 15 perc keresgélés, cím nincsen kinn, gyártelep, bizonsági őr, kamionok, lepukkant autók a gyárudvaron. Kis tábla: Sony Ericsson Service Center. És a biztonság kedvéért még odabiggyesztve: CERTIFIED. Mer amúgy ez nem derülne ki, mint később kiderül.
Ugyanis ez a világhírű sonyericsson brand egyetlen működő szervizközpontja Magyarországon. Minden magyarnak, akinek a GSM szolgáltató által vállalt 1 év garancián túl, de még a 2 év sonyericsson garancián innen romlik el a készüléke, ide kell jönnie. Lakjon akár az Üveghegyen is túl. (Najó, a Westendben még le lehet adni a készüléket, de azt nem próbáltam, mert gondolom + 1 hét időben)
Az épületbe belépve kis táblácskák igazítanak el, merre is található A Szerviz (CERTIFIED).
Mint a fotón is látszik van ezeknek a sonyericsson srácoknak eszük. Nem elég, hogy ilyen spártaira vették a magyar szervizellátottságot, még arra is volt érkezésük, hogy a Samsunggal közösen béreljék ki ezt a helységet. Közös az ügyfélszolgálat is. Brávó költségoptimalizálás! Azért kíváncsi lennék vajon japánban vagy a svédeknél is a Samsunggal közösen tartják-e fenn A Szervizt. (CERTIFIED) Meg hogy ott is 1 szerviz és 2-3 átvevőhely jut –e az éves szinten több mint 10 millió db Magyarországon eladott telefonra. Meg hogy az is egy gyártelepen van-e valahol a város szélén.
Telefonom leadásakor azt közölte velem a kisasszony, hogy 5 munkanap elteltével telefonon értesítenek. A másik kisasszony sietett közbevetni: legalább 5 munkanap múlva. Végül ő nyert, mert 12 munkanap után kerestek meg. (ami majd 3 hét volt bruttóban) de a telefon jó lett. mondjuk, ez a minimum.
Re: Találjuk meg együtt a Sonyericsson szervizt!
László konkrét navigációs segítséggel szolgál azoknak, akik hozzá hasonlóan nem találták meg a SonyEricsson telefonszervizét. (A Homár itt jegyezné meg a nyilvánvalónak tűnő jótanácsot, hogy mint minden portyázás előtt, érdemes végigtelefonálni a címeket, néhány perc alatt kiderül az igazság, hogy pl. nincs termék, bolt, szerviz, van de már máshol stb.)
Darth Revan 2007.06.25. 12:46:22
moderátor 2007.06.25. 12:51:28
Kitiltott Nick 2007.06.25. 12:55:18
daneelo 2007.06.25. 13:13:09
Szóval kimentem a világ végére én is a IV. kerületi gyártelepre (lásd a cikket), hogy ott mennyivel kedvesebbek lesznek az emberek, és mennyivel gyorsabb lesz az ügyintézés. Egy nagy büdös l****szt. A válasz: legalább 7 munkanap, 16 000 HUF és visszaszólnak, ha mehetek érte. Hál' istennek nem volt más dolgom, úgyhogy robogtam vissza a Westendbe leadni a telefonomat, és elperkálni a pénzt. Az egész kész is lett a megadott határidő előtt, és mindent rendben lehet használni. Azóta is rendesen működik a telefon.
Szóval nem biztos, hogy a szakszerviz jobb, vagy a jobb kiszolgálásért többet kell fizetni. Legalább egy pozítiv élmény a magyar viszonyok között. :D
EyeMaster 2007.06.25. 13:17:42
A telefont tényleg nem veszik fel, illetve felvették egyszer, de mindták, hogy most egy óráig ne menjek, mert EBÉDIDŐ van és olyankor nincs ügyfélfogadás (olyan fél egy fele). Ráadásul a saját wécémben is eltévedek, így külön nehéz volt megtalálnom a helyet. 14-es villamossal aszongya a BKV útkereső 2 megálló az Újpest központ megállótól - persze rossz irányba mentem. Sebaj, leszállás után a gumijavító üzletből a pasas mondta kérdés nélkül, hogy "telefonszervíz, ja megszíttad, a másik irányba két megálló". Na akkor vissza, benzinkúton át, száguldó autók és remizbe tartó villamosokat kijátsz, utcacím kiderít, csalitoson átvág, őrkutyától gyárudvaron távolság megtart, épületbe be, lépcsőn fel, kanyarog, messzi ajtón kis felirat kiszúr, benyit, sorbanáll, bő egy hét múlva új kaland során telefonért értemegy. A hiba nem tapasztalható, javítás nem történt, de azért bosszúból a kameralencse körzővel összekarcolva (esküszöm, láttam a nyomokat). Egyébként az A.Coline -nak még honlapja sincs. Egészen biztos vagyok benne, hogy ezekkel a körülményekkel az anyacégnél nincsenek tisztában. Kedves Japán-Svéd kisisteneim! Ébresztő!
Mike36 2007.06.25. 13:36:48
az SE szervíz a világ végén van (félúton az Örs éés az Élessarok között) és minimum egy hétig mojolnak mindenen
Gerik001 2007.06.25. 14:37:36
2007.06.25. 15:18:50
Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2007.06.25. 15:34:20
Egyszerűen hihetetlen, hogy tudnak ilyen gagyi, simlis cégekeket választani jónevű világmárkák szervizéül...
Amúgy nálunk a családban már az hatodik SE készülék van, és még egyik se romlott el soha, pedig a legidősebbet már több mint 5 éve használjuk...
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó. 2007.06.25. 15:54:44
Redm4n 2007.06.25. 17:01:38
Én úgy tudom hogy az örs/éles sarok közt található szervíz már nem létezik (amúgy ők valóban rendben voltak mert egy sima headset contact-hibát két nap alatt orvosoltak egy cserével, míg a coline kft nél 2 hétig pihentették a fülesemet)
Mikor a W800 telefonomon már épphogy csak működött a jostick és az alsó csatlakozó is csak minden második bedugásra érzékelte a töltőt, gondoltam elviszem szervízbe, mert volt még egy hónap a garanciámból. át is vették, majd kb 3 hét semmittevés után visszakaptam a telefont egy képekkel illusztrált jegyzőkönyvvel melyben kifejtették hogy megvonják a garanciámat, merthogy beázott a telefon. Szuper -mondtam. soha nem csináltam semmit a telefonnal amitől vizes lehetett volna, de ez valahogy nem hatotta meg őket.
Büntetésből vettem egy új mégdrágább SE telefont...Kapják be :)
Megdobbent 2007.06.25. 17:44:03
Mille38 2007.06.25. 21:49:48
Szóval világmárkához gagyi szerviz, ez a magyar módi.
denemár 2007.06.26. 02:05:41
denemár 2007.06.26. 02:07:02
Garp szerint.. · http://garpszerint.hu 2007.06.26. 10:19:26
ratataplan 2007.06.26. 10:22:49
Avatar 2007.06.26. 10:34:56
Ha nincs, akkor bele kéne tenni... :)
KrixKrax 2007.06.26. 13:40:57
Gubo77 2007.06.26. 14:59:32
A két év SE gari érvényes akkor a joystickra is? Az akkura esetleg?
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.06.26. 16:58:19
Sam8888 2007.06.26. 18:20:42
ODIV 2007.06.26. 20:48:26
Eaglewing 2007.06.27. 13:27:57
Chapell 2007.06.29. 04:12:06
Keehaar 2007.07.04. 15:28:22
valaki... 2007.07.09. 19:13:01
lehoczkyg 2007.07.10. 07:16:13
Király a szolgáltatásuk.
Szerencsétlen sonyericson belenyúlt a javába:-(
z.cs. · http://thegreenchick.blog.hu/ 2007.08.10. 01:54:40
Hallottam valami olyanról, hogy az első garanciális javítás alkalmával készülékcserét is lehet kérni, csak eddig nem találtam hivatalos írást erről.
crix 2007.10.15. 16:25:39
rm-r 2008.07.23. 09:49:02
lauren1 2011.08.01. 16:40:49