A GRoby ügyvezetője alant válaszol az egyik üzletükben pénzvisszaadási konfliktusba keveredett vásárlójuknak. Feljelenteni nem fogják, pedig állítóalg a kamerán jobban látszik, amit ő csinált, mint amit a kasszás srác:
Sajnálattal olvastam az oldalukon megjelent pg121 nevü felhasználójuk "önbíráskodás a GRoby-ban" címü írását. Mivel sajnos nem sikerült regisztrálnom, (nem kaptam visszaigazolást a regisztrációról) ezért szeretnék Önökön keresztül reagálni az olvasottakhoz.
Cégünk a G'Roby Kft 1992 óta működik. Jelenleg hat élelmiszerboltot és egy internetes online áruházat üzemeltet budapest területén. 350 fő alkalmazottat foglalkoztat. Naponta körülbelül 18.000 vásárlót szolgálunk ki. Nagy hangsúlyt fektetünk a vásárlóink minél magasabb szintü kiszolgálására, hiszen csak az elégedett vásárló biztosíthatja számunkra a piaconmaradást. Mint 100%-ban magyar tulajdonu vállalkozásnak, így sem könnyű a talponmaradás a multinacionális tőkével szemben.
Érthetetlen számomra, hogy a névtelenségbe burkolózó, a céget és alkalmazottait ócsároló kedves felhasználójuk hogy kaphat fórumot a hangulatkeltéshez. Eljutottunk odáig, hogy egyesek szubjektív véleményüket felelősség nélkül közzé tehessék és ezzel rontsák egy cég 15 évi munkáját? Egy alkalmazott esetleges (nem bizonyított) tévedése, vagy hibája miatt egy egész céget minősítsenek? Teret engednek annak, hogy egyesek a problémáikat íly módon oldják meg, ahogy pg121 is tette. Ha már nem tudja bizonyítani az igazát akkor így vesz elégtételt?
Érdekes módon arról soha nem esik szó, hogy milyen méreteket ölt már manapság a bolti lopás. Hogy hányan próbálkoznak nap, mint nap hasonló trükkökkel, hogy rosszul adtak vissza az üzletben, hogy más címletü bankjeggyel fizettek, stb. Nem azt mondom, hogy pg121 is ezt tette, de lehetőséget sem adott arra, hogy az ilyen esetekben szokásos eljárást lefolytassuk. A vásárlók könyvi (panaszkönyvi) beírásokat a cég központjában kivétel nélkül kivizsgáljuk, megválaszoljuk. Sokkal többet ér a cég hírneve, hogy a hasonló nem egyértelműen bizonyítható esetekben ne jóhiszeműen járjunk el. A pénztáros kolléga egyébként évek óta az üzletben dolgozik és vele kapcsolatban még soha semmilyen probléma nem merült föl. Természetesen bárki követhet el hibát, de a szándékosság feltételezése rosszhiszemü és sértő.
Nem fogjuk a fiatalembert feljelenteni garázdaság bűntette miatt, bár megtehetnénk, hisz az általa állítottakkal ellentétben, az amit ő csinált jól nyomonkövethető a kamerán. Sajnálom, hogy nem adott lehetőséget arra, hogy én, mint a cég vezetője orvosolhassam sérelmét.
Még egy jókívánság pg121nek: vigyázzon, hogy az életben mindig mindent tökéletesen csináljon mert, ha véletlenül, akaratán kívül hibázik és találkozik egy olyannal mint Ő, lehet, hogy beverik az orrát még mielőtt megmagyarázhatná a tévedését! Akkor mit fog írni a Homárba?
Gárdonyi Róbert ügyvezető igazgató
Az utolsó 100 komment: