Tékozló Homár

Kamuzik a kedvezményekről a Hervis

2009.01.26. 09:27 | szily | 109 komment



A "további 15 százalék kedvezmény" Hervis-nyelven azt jelenti, hogy "vagy az eredeti kedvezmény vagy a 15 százalék". Hogy ez ellentétben áll a magyar nyelvtannal, illetve a hirdetésük tartalmával? Naná, ez a szép a magyarországi bolti akciókban. Doci füstölög alant:



Engedd meg, hogy mai élményemet megosszam veled. Mai napon elmentünk a pesti Árkádba, hogy a félévi bizonyítványt egy kis sütivel megünnepeljük a gyerekekkel. Az eseményt összekötöttük egy kis vásárlással, melynek keretében a HERVIS üzletbe is betértünk. A bejárat előtt a cég alkalmazottja kis cédulákat osztogattak, melynek szövege megegyezik a fényképen látható tábla szövegével:

"TÉLI VÁSÁR AKÁR -50%
TOVÁBBI -15%* kedvezmény SportsClub kártyával
*Az akció csak SportsClub kártyával érvényes, minden készleten lévő termékre vonatkozik!
Ha még nincs kártyája, váltsa ki most!
2009. január 23. és 25. között".

Az áruházban, lépten nyomon fenti szöveget tartalmazó felirattal találkoztunk, így a farmeroknál is. Volt ott azonban még egy akció, mely szerint ha valaki bizonyos márkákból két nadrágot vesz, akkor 20 % kedvezményt kap.  Ezen felbuzdulva ki is választottunk két farmert, s mentünk a pénztárhoz, ahol (nem a mi kérésünkre), a hölgy elkezdett azon gondolkozni, hogy milyen módon kell a két kedvezményt a pénztárgéppel érvényesíteni. Mivel ilyen leírást nem talált, hívta a főnökét, aki telefonon üzente, hogy csak a 20% kedvezményt vehetjük igénybe, mivel nem egy, hanem két nadrágot veszünk. Természetesen ezt így nem fogadtuk el, mire megérkezett a hölgy főnöke, aki pillanatok alatt belegabajodott saját magyarázatába, de mire belátta volna igazunkat, megjelent az áruház T. vezetője. Sajnos a dolog itt kezdett igen negatív fordulatot venni, mivel a fiatalember pökhendi, kioktató stílusban kezdett magyarázni, amit nagyon nem bírok tolerálni. A felvetésemre, mely szerint a "TOVÁBBI" szó a magyar nyelvben a plussz, meg ill., és szócskákkal helyettesíthetnő, nem pedig a vagy ill. helyett szavakkal, nem reagált, hanem azt hajtogatta, hogy nálunk nincs több kedvezmény összevonása!!!! Mondtam neki, hogy akkor olvassa el, ami ki van írva, s mondja el, hogy szerinte mit jelent magyarul, de természtesen mellébeszélt, a maga felsőbrendű stílusával. Mikor jeleztem, hogy az ügyben a Fogyasztóvédelemhez fordulunk, közölte, hogy tegyük azt, s megpróbált elzavarni minket (sikertelenül). A farmereket elhoztuk, kifizettük az általuk kért összeget, de természetesen a dfolgot nem zárjuk itt le, megyünk a felügyelethez. A dolgohoz még hozzátartozik, hogy kintről elékészítettem a fényképet a reklámtábláról, arról, melynek szövegével megegyező cédulákat osztogattak a bejárat előtt. A biztonsági őr, aki addig a cetliket osztogatta, rögtön odarohant hozzám és elkezdett fenyegetni! Hát, így kell vevőt csalogatni! Magam részéről a következő egy évben nem nagyon fogom e becses áruház küszöbét átlépni.
 
Üdv!
 
Doci

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbond 2009.01.26. 09:45:47

- "TOVÁBBI" szó a magyar nyelvben a plussz -
Nos, ha egészen pontosak akarunk lenni, akkor: plusz...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.26. 09:47:43

@mbond: Szevasz Kupec! Régen hallottuk ezt a dumát!
És a további lovakat ellopták-e?

Almatlan Jozsi 2009.01.26. 10:04:52

Na ugye mégiscsak jól jönne, ha lenne egy-két bőcsész a cégnél! Mindjárt nem írtak volna ki ekkora fasságot.

Ezért is megy olyan jól a Mekdonáldsznak. Minden bőcsász oda jár dolgozni...

lodenkabat 2009.01.26. 10:05:32

Ok, hogy az összes áruház sz.r, de mi a f.sznak kellett megvenni azt a 2 k.rva farmert? Ha már megaláztak, dobtad volna a "boltvetető" nyakába, oszt sünszarás.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.26. 10:08:15

@lodenkabat: Megkérdezni hogy mennyit enged akkor a feléből :D

helianthus 2009.01.26. 10:13:44

A kérdés az, hogy beázott-e a búvárszemüveg vagy nem ázott-e be?

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.01.26. 10:14:16

A kommenteket kirakta és rendezte: Homár
További magyar hangok:
Ede
Pocsay Család
őőőő segítsetek már mert nem jut eszembe...

elwood 2009.01.26. 10:19:41

A búvárszemüvegbe bele kell köpni felpróbálás előtt nehogy párásodjon.

elwood 2009.01.26. 10:23:15

A miért törlünk egy posztot poszt mellé kéne egy olyan is, hogy miért töröljük egy poszt kommentjeit, mondjuk Mándrusz Tamásról ...

ex-dr. vuk 2009.01.26. 10:24:04

Amugy nekem az a gyanum, hogy a "Cserepvaros" munkatarsat megsem rugtak ki, tegnapelott voltam ott, es mikor kertem, hogy talan adjon mar egy kevesbe kopottat a vizipipa dohanytartobol, akkor igencsak huzta a szajat, es kioktatott h az ugysem latszik. Majd kozolte az egyebkent 540 ft-os vegosszeg fizetesekor, hogy "40 ft-ot kerek!" nemkicsit goromban.

De vegulis nem kurvaanyazott le. Tok jo.

mbond 2009.01.26. 10:24:33

@ColT: Az utóbbi időben méltatlanul elfeledett Zsírci, a lejárt In-Kal passzos Rambo (homar.blog.hu/2007/07/22/inkal#more122153)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.26. 10:24:42

@elwood: Mert rövidnadrágban nem illik kommentelni! Se D&G papucsban!

Átlagarcú 2009.01.26. 10:25:07

Most mihez képest mi a probléma?
65, 50, 15% kedvezményt nem adtak? Az "általuk kért"az mennyi?
Egyébként a cél mindíg az ügy zavarossá tétele. Ettől a kolonctól nem bírunk megszabadulni.

lolperec 2009.01.26. 10:27:35

-15% kedvezmény, az +15% ár szerintem..
ha már a magyar nyelvnél tartunk..

lolperec 2009.01.26. 10:28:48

háh, most látom Tron65-öt ismételtem..

Secnir 2009.01.26. 10:32:32

Téli Vásár
akár -50% kedvezmény

További -15% kedvezmény*
Sportsclub kártyával.

Namost értelmezzük logikusan a dolgot.

adott (pl) farmer 1000 forint.
akár -50% kedvezmény.
tehát a farmer új ára 1000 és 1500 forint között mozoghat, mivel a -50% kedvezmény ezt jelenti. az 50% kedvezmény jelentené azt, hogy az árból levonnának 50-et.

további -15% azt jelenti, hogy az új ár már 1000 és 1725 forint között mozoghat, lásd fentebb. ergo az, hogy ő elhozhatta 20% kedvezménnyel 800 forintért 1000-1725 forint helyett - nos az mák.

az üzletvezető nagyon helyesen tette, hogy lebeszélt arról, hogy a felfelé kerekítéses kedvezményről lebeszélt.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.26. 10:34:01

Hát ez kurva jó, 50% a kedvezmény, de különleges, kártyás ügyfeleink sokkal jobban járnak, mert nekik ez 15%! Megéri hát kártyás ügyfélnek lenni!

Kedves Doci! Azért te is megéred a pénzedet! Kussban kifizetted a gyerekeknek a szaros farmereket (nálam már ott elakadt a történet, hogy ki az a marha, aki HERVISben vesz FARMERt...mindegy) és itt meg hőbörögsz? Helyben kellett volna feltolni a két nacit a főnökúr ánuszába, a táblát meg a torkán legyömöszölni.

Addig, amíg ilyen megalkuvóak vagytok, miért változtatnának a stílusukon az áruházak? Hiszen így is fizet az a hülye vásárló!

Átlagarcú 2009.01.26. 10:34:06

A 2x1 nadrág nem-e lett volna jobb megoldás?...ha már úgyis legalább ketten voltatok?

Secnir 2009.01.26. 10:34:22

na, és ha nincs két telefonom komment közben, akkor nem ismételném az előttem szólókat...

É2I 2009.01.26. 10:34:52

Nekem régóta forog az a kérdés; hogy ezeket az un. nagyfőnököket direkt a legnagyképűbb, legflegmább állatfajtából nemesítik?
Mindig arra a válaszra jutok; igen.

De a kiírásban rohadtul elhagyhatnák a mínusz jelet. Megtanulhatták volna már. Igaz nem feltétele az alapvető írástudás a nagyarcnak.

Secnir 2009.01.26. 10:35:24

mindamellett megtehetted volna, hogy veszel egy farmert, meg mögötted az asszony hozza a másodikat.
hervis meg maradhat skeptikus, hogy átbastad-e őket.

Sinistral (törölt) 2009.01.26. 10:37:44

van egyszer egy 50% os kedvezmény, ami mindenre jár, és EHEZ még hozzájön 15% ha van kártyád. Eddig stimm. DE ha 2db-ot veszel, akkor már CSAK 20% lesz a kedvezmény. Tehát, az elsö 2 kedvezmény jár együtt, a 3. meg külön. Nem is tudom, h minek vettétek meg. Veszel egyet, feleannyiért, utána bemész megint és megveszed a másikat is feleannyiért.

Átlagarcú 2009.01.26. 10:44:46

...bocsi, azt nem írta, hogy van-e sportsclub kártyája. Ha nincs, akkor rá csak az "akár 50%" kedvezmény vonatkozik. A 20%-hoz nincs odaírva, hogy "további" Tehát az összevonhatóság értelemszerűen csak a "továbbira" vonatkozhat.

Átlagarcú 2009.01.26. 10:46:35

Az "50%" nem azonos az "akár 50%-kal"

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.26. 10:49:05

@sörecet: Akár 50% az lehet 0-tól 50-ig.
Nyilván úgy értendő hogy valami felesleges szarra adnak (az egész kínáltaból a legkevésbé fogyó dologra) 50% kedvezményt, minden másra 5-15% :D

A másik, hogy a TOVÁBBI 15% az az előző kedvezményeken kívül jönne még le az árból, amit a kis köcsög üzletvezető nem hitt el.

Átlagarcú 2009.01.26. 10:57:07

...node én megfogok egy nadrágot és megkérdezem a cicát, hogy mibe fáj ez nekem? ...és mibe a kettő? ...és, ha megéri megveszem, ha nem, nem. Az elgondolkodtatna, hogy az 50+20+15% nem tévedés-e? "Mert hülye azért nem vagyok", de ők sem.

Átlagarcú 2009.01.26. 10:59:40

...ez persze nem változtat azon, hogy a hirdetmény alkalmas a megtévesztésre és ezért jár a sün, de nem a postoló lesz a bába.)))

AlulírottFentemlített 2009.01.26. 11:00:18

A cimkéket már le sem kapargatják?

Ezért tart itt ez az ......!

A pontozott rész azért van, mert sérülnének a személyiségi jogok, ha kiírtam volna.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.26. 11:02:59

@AlulírottFentemlített: Ezért tart itt ez az...

-üzlet?
-Internet?
-Ország?
-Homár?
-nemmondhatomki?
-én?
-Lenin?!

További magyar hang 2009.01.26. 11:30:57

"Magam részéről a következő egy évben nem nagyon fogom e becses áruház küszöbét átlépni."

LOL! Doci egy év büntetést szabott ki a Hervisnek. :)

doci606 2009.01.26. 11:34:15

Csak néhány válasz a felmerült kérdésekre:
1) azért medntünk a fenti intézménybe farmert venni, mert alap helyzetben 4-5 ezer forinttal olcsóbb, mint a márkabolt.
2) a két nadrágot azért vettük meg, mert kell ill., így a számlával is tudom igazolni a Fogyszatóvédelmi Felügyelőség felé, hogy mi történt.
3) Az soha nem jó megoldás, hogy otthagyod a cuccot. Az már más kérdés, hogy máshol, hamár ilyen értelmes dolgot csinálnak, legalább nem állnak oda veled vitatkozni (sokszor látok olyant, hogy valaki inkább nem vesz meg egy terméket, mert drágábban akarják rásózni, mint ami ki van írva, nos ez nem jó, meg kell venni, a kiírt áron, vagy jöhet a Felügyelőség - mivel ezt sok helyen tudják, ezért nem szoktak nagyon sokáig kisérletezni, ha a vevő határozott, inkább igazat adnak).
Nos most így hirtelen ennyi!
Szép napot mindenkinek!

Jurij Kakarin 2009.01.26. 11:35:23

embereknek mirenemvan idejük, dejó lenne én is ráérnék felügyeletezni.

nemkell odamenni, énsemmegyek, a holdon meg nincs herevíz

Impega 2009.01.26. 11:41:32

Itt is kiirjak a kedvezmenyt, csak itt ossze is vonjak. Szopatnak mar megint minket. Szaralakok.

satho 2009.01.26. 11:44:42

Szerintem is marhaság a HERVISBEN venni farmert. Menj a H&M-be ott találsz minőséget olcsón, divatos cuccok vannak.

trewq 2009.01.26. 11:45:33

A Fogyasztóvédelem szarra sem jó, a GVH-hoz forduljatok. Ők szoktak ilyen esetekben (fogyasztó megtévesztése) többmilliós büntetéseket kiosztani.

Ybl 2009.01.26. 12:04:44

Azok a gyerekek, akiknek jó bizonyítványért plázában kapott romlott sütemény a jutalmuk, ugyan olyan okos akcióvadász felnőttek lesznek, mint a kedves, posztot író apuka....

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.26. 12:09:06

"Magam részéről a következő egy évben nem nagyon fogom e becses áruház küszöbét átlépni."

ja, mert egy évig nem jön budapestre

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.26. 12:11:41

@doci606: magyarán te akármennyiért megveszed, igaz ugyan, hogy direkt azért akartál ott venni, mer ócccsó, de nembaj, akkor má drágán is megveszed csakazértis?

Nyitok egy ruhabótot vazze.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.26. 12:13:14

Amúgy is hol olcsó a Hervis? Egy drága szar.

Mikrobi 2009.01.26. 12:13:35

A Hervis az az áruház, amelyik egy alkotmánybíróság által eltörölt törvénycikk alapján átvizsgálja a táskákat. Legalábbis két éve még így volt. Akkor voltam utoljára benne. Van más sportszeráruház is a világon...

AlulírottFentemlített 2009.01.26. 12:14:09

@ColT:
ColT 2009.01.26. 11:02:59

Egyszer már válaszoltam erre,hogy:

harmadikkk

de aztán, csak úgy eltünt!? a válaszom.

Létezik ilyen?

doci606 2009.01.26. 12:26:02

@megélhetési sünöző - kinEmondDeztanevEt: Drága Sünöző! Bocsi, olvasol is vagy csak írsz.
Nem az a lényeg, hogy olcsó, vagy sem, hanem az, hogy ha kiírnak valamit, akkor azt tartani kell.
Ha valahol normál helyzetben ezer forintért adnak valamit, ami máshol kétezer, akkor az ezer az jó ár. De ha kiírják azt, hogy az ezerből is engedmény jár, akkor az engedményt is kérni kell. Ennyi!

marvin 2009.01.26. 12:28:14

@megélhetési sünöző - kinEmondDeztanevEt:

de leginkább szar

a kilimandzsáró márkájuk egyenesen szégyenletes

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.26. 12:30:09

@AlulírottFentemlített: Én láttam hogy válaszoltál, és most látom hogy nem.
Ejnye Homár. Pedig te nem modrálsz, mondta +1.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.26. 12:34:30

@doci606: Oké, de mint látod a seggedet a földhöz verhetted, ezek akkor is megmagyarázták, hogy az ég piros, a fű meg lila. De ha jobban megéri neked rohangálni a fogyasztóvédelemhez, hát hajrá. Biztos neked lesz igazad a végén (?).

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.26. 12:35:40

@ColT: Hol van +1? Hiányolom az értékelhetetlen értékeléseit.

trewq 2009.01.26. 12:53:39

Az áruház vezetője bunkó volt, ki akart zavarni, de ti ennek ellenére a magasabb áron megvettétek a farmert, hasznot hajtva a csaló boltnak! Szarjatok ti sünt bazdmeg ha ilyen hülyék vagytok!

deee 2009.01.26. 13:00:40

Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség
www.nfh.hu/

Laca@blog 2009.01.26. 13:02:15

hello.
én megvédeném.

kepfeltoltes.hu/090126/hervis_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

itt a hírlevél ami emailban érkezett.
szerintem egyértelmű: a téli vásár keretében belül leárazott termékekre is vonatkozik. valamint a *-ozott rész: minden készleten lévő termékre...

ennél egyértelműbb utalást nemigen lehet elképzelni.
üdv

Csomolungma (törölt) 2009.01.26. 13:03:55

@doci606:
Tök igazad van: "Bizonyíték kell, nem ígéret."

Menj csak el a Fogy védőkhöz: remélem, igazat adnak. És gondolom nemcsak a kedvezmény miatt teszed, mert ami energiát részánsz erre, az órabérben számolva is többe van...

Hajrá!

Dr. Kotász 2009.01.26. 13:04:42

El akartam menni a Hervisbe megnézni az akciót, de most már nem fogok menni. A Hervis most a Tesco mellé került a fejemben, ahol össze-vissza manipulálnak az akciókkal.

Chaos · http://www.videosmart.hu 2009.01.26. 13:04:44

Akárki akármit mondd, pont szombaton vásároltam a Mamut-béli Hervisben egy 129 ezerről leakciózott valamit 99-ért, amire megkaptam a 15 szézalék kedvezményt, tehát végül 85 ezret fizettem.

Ennyit erről.

Chaos · http://www.videosmart.hu 2009.01.26. 13:06:14

Ja igen, és nem voltam még "klubtag", csakis ezért iratkoztam fel ott és akkor, előtte 5 perccel.

Átlagarcú 2009.01.26. 13:07:25

Erre van egy székely vicc:
Székely emberkedik a kocsmában:
-meg ne merd ütni az apámat!
Durr egy pofon az öregnek.
-meg ne merd ütni mégegyszer!
Durr, még egy pofon.
-No mennyünk innen idesapám, mert minket itt megvernek.

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.26. 13:15:23

@sörecet: Mifelénk nyakas emberek vannak. Itt hármat is kapna az öreg:)))
...de az sem összevonható.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.01.26. 13:16:12

@Laca@blog:

Ezekszerint esetleg érdemes lehet a kisfőnök főnökéhez fordulni.

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.26. 13:21:21

@Chaos: Tudtak visszaadni a két ötvennégyezresből?

xenuka 2009.01.26. 13:30:18

Rengeteg boltban csinálják, hogy a már akciós áron futó árut tovább akciózzák.

A Hervis boltvezetője ezt valószínűleg nem fogta fel.

doci606 2009.01.26. 13:31:04

@trewq: Kedves Trewq, Süni!
Szerintem igen is érdemes rohangászni. Nem a háromezer forint miatt, hanem azért, mert addig míg népünk haonsló esetekben legfeljebb vásárlás nélkül elódalog, addig nem lesz változás. Ha a többség reklamálni, feljelentgetni fog, akkor talán előbb utóbb változtatnak a szokáson. Amúgy, mint azt említettem, más helyen ilyenkor csöndesen kifizetik a különbözetet, tehát van ahol már ismerik a leckét, de azt is tudják, egy fecske nem csinál nyarat, ezért nem változtatnak a gyakorlaton. Lehet hát röhögni, de én inkább ellevelezek a hatóságokkal, hátha egyszer történik valami változás itthon, s az olyan blogok, mint a Homár értelmét vesztik. Egyenlőre ez utópia.

adatok 2009.01.26. 13:31:25

Mi nem érthető ezen? A 15% extra kedvezmény a téli vásáros cuccokra érvényes. A farmer nem téli termék, azt egy másik akció keretében áraztá
k le. Jogos, hogy arra nem jár a +15%.

Laca@blog 2009.01.26. 13:34:05

@adatok:
valamint a *-ozott rész: minden készleten lévő termékre...

birdito 2009.01.26. 13:35:22

@Csomolungma: Az, hogy elmegy valaki a Fogyvédőkhöz azt nem közgazdasági megfontolás. Ennyi erővel ne vegyél autót, mert az autó luxus, nem befektetés. A fogyvédőket igen is meg kell dolgoztatni. Az, meg hogy megír egy levelet, beszkenneli a blokkot, és elküldi e-mailen max fél óra. És így legalább Dorci tett a hazáért valamit.

Amúgy Dorci jobban tette volna, ha a vásárlók könyvébe ír bele ott azon nyomban. (Majd utána a fogyvédeknek is)

Tita73 2009.01.26. 13:43:20

@Ybl:
Tök igazad van!
Ostoba fogyasztói társadalom...lángoszlopként követitek az "AKCIÓ" feliratot..meg is érdemlitek ha hülyének néznek!!!!!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.26. 13:46:12

@trewq: na így akartam én is megfogalmazni, de te megtetted helyettem is, köszi!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.26. 13:48:08

@doci606: Te biztos kurvára ráérsz, nekem nem lenne erre időm.

kállai 2009.01.26. 14:14:29

A Hervis-ben híresen suttyó a személyzet. Én karácsony előtt azért fordultam ki az egyik boltból, mert az egyik "munkatárs" olyan szörnyen büdös volt, hogy 10 m-es körzetben hányingert kapott tőle az ember. Először azt hittem, hogy csak egy melegedő hajléktalan, de nem - "árúfeltöltő" volt!

s_marky 2009.01.26. 14:28:33

Engem a pénztáros csaj kezdett el szopatni szintén ebben az üzletben...nem sok kellett már hogy felrobbanjak

Hargita 2009.01.26. 14:43:09

Azt értem, hogy a "kedvezmények nem vonhatók össze". DE: Magyarázza meg nekem valaki, hogy ha egy kedvezményes törzsvásárlói kuponnal veszek valamit és a cafeteria rendszerben kapott ajándékutalvánnyal szeretném kifizetni, azt miért nem lehet? Az utalvány ugyanolyan, mintha pénz lenne, az nem kedvezmény... Vagy tévedek? Szerintem teljesen illogikus. Segítsetek.

Dax 2009.01.26. 14:53:34

Ez szánalmas, valaki a tulajdonos felé jelezhetne hogy egy paraszt az igazgató aki pártolja a vásárlók megtévesztését. A tulajdonos az ECE és itt lehet panaszkodni www.ece.com/hu/kontakt/
Kérlem ha valaki ír nekik feltétlenül szóljon, én is írnék de nem tudok elég irodalmiasan fogalmazni

Dax 2009.01.26. 14:56:40

Az hogy a kedvezmények nem vonhatók össze, a sárga tábla miatt nem áll, mivel pont arra hívja fel a figyelmet hogy a kedvezményeken FELÜL igénybe lehet venni még 15% kot, minden ellenkező magatartás az üzlet részéről csak az átbaszás kategoriába fér bele

lwcolors 2009.01.26. 15:14:16

Szombaton vásároltunk cipőket a szombathelyi Hervisben. Nem volt gond a kétszeres leárazás, egy egyébként is leárazott cipőre további 15%-os kedvezmény került. És a többi árunál is 15% kedvezményt számoltak, minden darabra.
Így sikerült egy Reebok cipőt 5999Ft-ért hazavinni. Ugyanezt a cipőt a fő térhez közelebb 14000 Ft-ért lehet megkapni (az eredetiségéről nem kell vitát nyitni, tény, hogy ilyenben járok futni és jól bírja.)
Más kérdés, hogy az akcióról a pénztárnál értesültem, mert nem az akció miatt mentem be, hanem mert cipő kellett a családnak :)

4lewis 2009.01.26. 15:52:00

Ezekuten nem vettem volna meg a termekeket. Ivesen hajitottam volna vissza a gatyakat, kosarastol!

Balázs80 2009.01.26. 15:55:04

Nekem pozitív élményem van Hervissel (Pécs - Árkád). Egyrészt kaptam 15% kedvezményt a végösszegből, amire nem számítottam, másrészt elhagytuk a feleségem pénztárcáját az üzletben kb 100e Ft-tal és bankkártával. Mire észrevettük már bezárt az üzlet. Másnap telefonáltunk és a biztonsági őrük megtalálta és visszakaptuk hiánytalanul.

doci606 2009.01.26. 16:09:39

@adatok: Kedves Adatok! Olvasd el mégegyszer, de ide is idézem, a gyengébbek kedvéért:

"minden készletenlévő termékre".

Ennyi:o)

Ofélia . 2009.01.26. 16:12:26

Bruhahahahaha:))

Minden készleten lévő termékre:))

Meg AKÁR:))

Nem ez a nesze B@meg tök a tronf nevezetü lóleányálom?:)))

Csomolungma (törölt) 2009.01.26. 16:15:50

@birdito:

Biztos az én fogalmazó-készülékemben van a hiba: éppen azt akartam mondani, hogy még ha többe kerül is (rövid távon) nyakaskodni, de akkor is fontos fellépni az ilyen hülyék ellen. És ezt, mint gyakorlott panaszkönyv-beíró mondom.

Szóval hajrá Doci!

BSz 2009.01.26. 17:21:41

"Kínaiban is ugyanazt kapom, csak óccóbb."

Öntudatos vásárló első kézből veszi a lopott vagy becsempészett (és általában silány minőségű) árut, nem a gonosz multitól. Nagyon helyes ;-)

Zárójelben jegyzem meg, hogy ha nem az olcsó (becsempészett) kínait veszed, hanem a 'drága' alföldit, hirtelen 200.000 varrónőnek újra lesz állása, fizetnek majd tb-t, meg nyögdíj járulékot és nemcsak a pénzt viszik...

commentgyár 2009.01.26. 17:24:55

nekünk a Mammutos hervis -ben működött.. a kedvezményes sícipőből még 15% jött le. mondjuk a pénztáros is megnézte 2szer, hogy ez most tényleg így van-e, de megkaptuk a kedvezményt.

Ofélia . 2009.01.26. 18:17:00

@BSz: A gonosz multi azért nem a józsefvárosban veszi meg az óccót(legyártatja óccóban).

De az a nercbundás belvárosi butikos aki a mercibe pakolja a kilóméterekröl beazonosítható dobozokat és legalább 40 szeres áron árulja ugyanazt a szart az elegáns butikjában........

Pajtás 2009.01.26. 19:43:12

utálom a hervis-t. kinéztünk a csajomnak egy kabátot 35k-ért decemberben, ami most le van árazva 42-ről 35-re.

Tilcsák Bea (törölt) 2009.01.26. 20:21:32

-15% kedvezmény = 15% felár.

neet 2009.01.26. 21:53:11

Áhh, ezek szerint másnak is feltűnt a szél, mínusz 20% kedvezmény? Azt hittem, csak nekem. :D
Az ilyen széles bótok MINDIG tele vannak, miért? Nővéremnek még voltak olyan órái középsulkóban, h modern iroda, etikett és protokoll. Akkoriban (átkos évek után kicsivel) még tilos volt emígyen reklámozni. Ja, hogy ma is tilos? Csak ma szrnak rá. Sünt.
Az angolban sincsen kettős tagadás. Hagyma, igaz? Vagy amcsiknál van? Ain't nobody...
neet

neet 2009.01.26. 21:55:18

"Akár 50% is lehet.." meg akár 3%is. Amit még szeretek: a termék tartalmaz: ezt, azt, amazt. Meg amit meg nem tüntettek fel, azt is. Véletlen sem azt írjáj rá, h Összes összetevő, vagy valami hasonló. Nyomokban mogyorót is. Minden. :D Kifelé meg répát.
neet

Mylady 2009.01.26. 22:18:47

@neet: a nyomokban mogyoró az más tészta.
Azt azért írják rá, mert aki allergiás rá, annak egy icipici darab is a halálát okozhatja.
Szóval én ezt a részét megértem, sőt, támogatam.

És azért írják rá MINDENRE (arra is aminek köze nincs a mogyoróhoz), mert így védik a saját seggüket.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.27. 09:54:09

@BSz: Hol lehet magyar gyártású ruhákat kapni? Mármint megfizethetőt.

@Mylady: Ja, a 100% narancslére meg azt kéne írni hogy nyomokban narancsot tartalmazhat... Kb. annyi az ehető anyag már a kajáinkban, hogy "nyomokban".

IndaMuncher 2009.01.27. 10:15:08

@ColT: Én max csak a Tisza cipőre tudok gondolni, ami biztos nagyon jó, de marha drága. Nálam 10 rugó lenne a felső lélektani határ egy pár cipőért, de a Tisza átlag 17 körül van. :(

májgeriberi 2009.01.27. 11:58:44

ehh.. lúzerek!
Venni, ezek után valamit is? Ott abban a boltban ahol köcsögök az eladók?
Szarjak sünt ha ilyent csinálok valaha!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.27. 15:46:36

@F.house: Én, 5ezerFt felett nem veszek cipőt.
A 10 ezres is 1-2 év max, meg az 5 ezres is.

Egy Nike, Tisza, stb. logoért meg inkább nem fizetek ennyit.

Barátnőm 20-ért szokott cipőt venni.
Josef Seibel meg ilyeneket.
Neki mondjuk kibírja 5 évig is, de ő olyan szinten kényes rá hogy ha tehetné, szerintem ki se menne az utcára.

isti77 2009.01.27. 16:23:02

Ezt a "megszívattak, el is fogom őket jelenteni, de azért mégis megvettem náluk" mentalitást én sem értem.
Van, ahol nincs más választás, pl.: BKV, vagy a közműszolgáltatók, de egy szar farmerhez ennyire ragaszkodni, hihetetlen.
Akár házon belül is találtál volna még legalább 10 boltot, ahol vehettél volna "márkás" (eurós?) farmert.

Sadist 2009.01.27. 16:49:25

Ott basztad el, hogy megvetted a két farmert. Ott kellett volna hagyni, és megmondani, hogy ilyen helyen nem kívánsz többé vásárolni, viszont nem látásra.

jokkmokk 2009.01.28. 10:48:39

a hervis tipikusan a legalsóbb kategóriás termékeit árulja kedvezménnyel.
a normálisabb, drágább termékek meg ugyanolyan áron mennek, mint máshol.
átverés az egész, biza.
süti beállítások módosítása