Tékozló Homár

Szerelés helyett szarakodik a szerviz

2009.01.29. 10:35 | ge | komment

Krisztián december elején vásárolt egy új monitort, amit azóta csak 5 napig tudott használni, a többi időt márkaszervizben töltötte. De nem azért, hogy kijavítsák a hibáit, hanem hogy még össze is karcolják. A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség, a Fogyasztóvédők Egyesülete, és az ügyvédje sem kecsegteti sok jóval, mivel nem magánszemélyként vásárolt, így a fogyasztóvédő törvények nem vonatkoznak az esetre.

November végén sikerült belecsapni a lecsóba, vásároltam egy 24"-os full HD felbontású monitort, egész pontosan a Benq E2400HD-t. Kiválasztottam interneten, megrendeltem (www.bpnotebook.hu), mivel a monitor értéke elég magas volt, büszkén írták, hogy ingyenes a házhoz szállítás. Persze, hogy azt ikszeltem be. Eltelt pár nap, nem jött a termék. Telefonáltam. "Mi úgy ÉRTETTÜK, hogy Ön jön be a termékért." Mit lehet érteni vagy nem érteni egy internetes megrendelésnél?

Mindegy, elmentem a termékért, mert a kiszállításra további x napot kellett volna várnom. Megbeszéltem vele, hogy akkor most indulok, egy óra és ott vagyok. Ott is voltam, csak a termék nem. A cím, ahova küldött a bpnotebook.hu munkatársa egy teljesen különálló kis számítógépes bolt volt zuglóban. Kérdeztem a monitoromról, mondtam meg volt beszélve. Senki nem tudott semmit. Majd, amikor már majdnem feladtam, és gondoltam akkor veszek mást, máshol (itt kellett volna véglegesen kilépni az üzletből, de erről később) rákérdezett, hogy "jaaa, a bpnotebook.hu-n rendeltem?" mondom neki, hogy igen. "Jaa, így teljesen más a leányzó fekvése, mi csak a számlázást csináljuk a bpnotebook.hu helyett." Ezt nem kommentálnám. Felhívta az embert, aztán azt mondta várjak fél órát. Vártam, vártam egy órát is, mire végre megjött a monitor. Kifizettem elhoztam, boldog voltam. Eddig tart az első fejezet.

Most jön a java.

A monitor tökéletesen megfelelt az elvárásaimnak, használtam öt napot. A monitor képe teljesen zavaros lett, olvashatatlan volt rajta minden. Felhívtam a céget akitől vettem. Ezek után ugye kiderült, hogy a bpnotebook.hu egy semmi, a számlát a zuglói kis boltocska adta (Comp-Print 2000 Kft.), ezáltal ő a felelős mindenért. Elhajtottak, hogy annál a srácnál panaszkodjak akitől vettem. Újra felhívtam, azt mondta nem tud segíteni, hívjam fel a Benq Magyarországot. Kiderítettem a Benq elérhetőségét (RCE Trade Kft, Budaörs), felhívtam őket, és felvette egy közel hatvan éves férfi, igen csak unott hanggal: "Epson szerviz, tessék." Mondom: "Én a Benq Magyarországot keresem." "Mi vagyunk, vagyunk mi Epson, Benq, és még sok minden más.." Végül oda lyukadtunk ki, hogy vigyem be a terméket Budaörsre. Bevittem közel másfél órás autózás árán, majd átveszik, megnézik mi a gond, és behívnak, hogy ugyan mutassam már meg mi a probléma, ők nem látnak semmit (közben pizzát ettek és zsíros kézzel fogdosták a pár napos monitoromat). Mondom ezt tényleg nem látja? Tele van csíkokkal, pontokkal a monitor, a színek teljesen elmásztak, élvezhetetlen, én főleg grafikai feladatokra használom, így nem ér semmit az egész. "Jaa, ha grafikára akarod használni, akkor nem Benq-t kell venni". Itt nyeltem egy nagyot, ők pedig mondták, hogy jó, akkor megjavítjuk. Szóban azt az ígéretet kaptam, hogy két három nap, és meglesz.

Nem lett meg. Felhívtam őket. Csúsztak, további két napot várjak. Nem lett meg. Így kaptam még vagy három ígéretet. Az átvételi elismervényen a várható befejezésnél ez állt: december 25. Kezdett nem érdekelni a dolog, főleg az ünnepek alatt. Azért a biztonság kedvéért december 30-án még egyszer megpróbáltam, de sikertelenül. Ez így ment egészen január 15-ig (nagyrészt megértő, de határozott voltam, sosem emeltem fel a hangom, ám a végére már elkezdtem telefonban felsorolni a hatályos jogszabályokat..) mire végre visszakaptam a monitoromat. Otthon felállítom, egyből észreveszem, hogy az öt napot használt, tökéletes állapotban átadott monitoromon több nagyobb esztétikai hiba található (karcolás, horzsolás). Már itt ideges voltam, de összekötöttem amivel össze kell, és láttam, hogy a kép újra jó. Viszont nem jön hang. (Tudni kell ehhez, hogy ez egy multimédiás monitor, HDMI bemenettel, ami képes hangot és képet is fogadni, van beépített hangszórója, de van hang kivezetése is - egyik sem ment most.) Nem vagyok egy őrjöngős típus, de egy billentyűzetem bánta ezt...

Felhívtam őket, vigyem be. Mondom "nem viszek én be semmit, szépen hoznak nekem egy csere monitort, vagy a pénzemet vissza, és ezt meg vihetik el, ellenkező esetben jogi útra terelem a dolgot, még ma." A hatvan éves portás bácsikám magasról tett erre, egy vezető beosztásban lévő embert sosem lehetett elérni, mert az irodában nem volt sosem bent, a mobilját meg nem adták meg. Végül sikerült egy fokkal intelligensebb emberrel (elnézést a cinizmusomért) megállapodnom, hogy ez így tarthatatlan, ebben egyet értettünk, de azt mondta, hogy sajnos nem cserélheti ki véglegesen a monitort, amíg javítható a készülék. Abban egyeztünk meg, hogy hoznak nekem futárral egy csere készüléket, és azzal a lendülettel elviszik azt, ami nálam van, majd, amikor megjavították, ugyanez fordítva. A futár persze egy héttel később jött egy monitorral, egy teljesen más modellel, sokkal kisebbel, és persze azon nem volt HDMI csatlakozó, tehát számomra teljesen használhatatlan volt. Nem vettem át, visszaküldtem, és most itt áll a dolog.

Vége lesz ennek valaha? December 2-től mostanáig kevesebb mint öt napot tudtam használni a terméket!!! Természetesen minden hatályos jogszabállyal tisztában vagyok, és ha mint magánszemély vásároltam volna a terméket, akkor úgy hat-hét különböző törvényt sértettek volna meg, de mivel ÁFA-s számlára vettem, a cégem nevére, ezért a fogyasztót védő törvények nem hatályosak (ezt sajnos a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség, a Fogyasztóvédők Egyesülete, és az ügyvédem is megerősítette.) Még a javításra sem kell határidőt vállalniuk (ez magánszemélyekre is igaz), a szerviznek csak arra kell törekednie (!), hogy tizenöt napon belül legyen megjavítva. Jogilag meghatározott felső határ nincsen.

Ez Magyarország, ez a magyar Benq. Háháá gondoltam, hátha csak nálunk ilyenek, írtam a nemzetközi Benq-nak, vagy öt különböző címre, angolul is, németül is, már lassan harmadik hete, de mondanom sem kell, semmilyen választ nem kaptam.

A barátomtól meg naponta kapom az "én megmondtam" mondatot, mert neki nemrég volt egy Benq típusú mobiltelefonja, és ugyanígy járt vele.

Üdvözlettel,
Krisztián

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gelsystem 2009.01.29. 10:42:22

jó hosszú, de végigolvastam:)
dobogó-e?
én is megmondtam volna.......

Impega 2009.01.29. 10:44:41

stipistopi. Nekem is Benq-m van de jol mukodik ma 3 eve.

Tron65 2009.01.29. 10:46:52

Ilyen kezdet mellett én meg se vettem volna...

Dr. Kix 2009.01.29. 10:47:51

Ez a kereskedő f@szsága. Nem a gyártóé...

genyó kapitány 2009.01.29. 10:48:55

Legközelebb majd 'bruttóért' vegyed.

Tintás Barnes 2009.01.29. 10:49:21

Ha veszel műszaki cuccot, ma már nézd a mögötte található (?) műszaki hátteret, szervíz rendszert is. Kicsit drágább, de hosszú távon elégedett leszel..

homár molla 2009.01.29. 10:52:58

ÁFA-s számla bazmeg... mér, van áfa nélküli is? amatőr vagy. zugboltban vásároltál hájteh cuccot sok pénzért, spóroltál biztos vagy kétezer forintot, beszoptad, és itt senki sincs ezen meglepődve.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.29. 10:59:21

vettem már benq billentyűzetet. azóta is jól megy sógornál.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.29. 11:02:44

Jelentem elolvastam!

"itt kellett volna véglegesen kilépni az üzletből"

de nem tetted meg, úgyhogy megérdemled!

"A barátomtól meg naponta kapom az "én megmondtam" mondatot"

mondom...

"kevesebb mint öt napot tudtam használni a terméket!!!"

"!!!" - Ede-e vagy? :-D

Én azt hittem, hogy csak a Baccpapucsok lehetnek karcosak, de mindenesetre csótányt a pizzájukba!

VR6 2009.01.29. 11:02:51

Aki kiszámlázta, annak köteles visszavennie is javításra. Ha nem, akkor panaszkönyv. (Akkor is, ha van garancialeveled és e levélen szereplő szervizbe irányít az eladó)
Ha meg elhozol valamit a szervizből, akkor azt ki kell próbálni, ha a javítás vagy egyéb dolgok nem felelnek meg, jegyzőkönyvezni kell.
Eddig ezt a hibát vétetted, azon kívül, hogy a BenQ terméket választottad, ami köztudottan rossz hibastatisztikájú monitor. Az olcsó sosem a legolcsóbb.

۝merta-X 2009.01.29. 11:07:45

Amúgy nehogy már a vásárló legyen még a hülye, mikor kapott egy szart, gondolom volt vagy 90 rugó, és még le is amortizálják még jobban!

Kis empátiát, kartársak.

bogec 2009.01.29. 11:14:00

Volt egy koma itt a HOmáron, aki telefonnal szívott. Ugyanígy zugboltban vette, aztán amikor meghibásodott minden volt, csak szervíz nem.

Amúgy BenQ-t akartam venni épp most, de előtte körüljárom ezt a szervíz dolgot, nehogy szívjak.

Gumidomino 2009.01.29. 11:16:52

Nektek nem éri meg a homárt fenntartani.

Ez a posztolóra meg a kommentelők egy részére is vonatkozik.
Leugattátok már a naiv ügyfelet vagy várhatóak a fikázó kommentek?
Csak hogy tudjam. :D

Andr1s 2009.01.29. 11:22:13

Na a Cikkez annyit tudok hozzászólni hogy ne adjatok a PCWorld magazin tesztjeire,ugyanis az újság októberi számában egy 22 colos lcd monitorok tesztjében 14 márkás és monitor közül náluk a BenqG2200w nyert.

olyan monitorokat utasitott a tesztjükön maga mögé mint a Samsung Syc master 2243NW, vagy egy ASUS VW223D

szóval ezentúl nem foglalkozom Pcworld cikkekkel,pedig azt hittem korrekt magazin.

De elképzelhető hogy jó lcd,csak a forgalmazó akitől krisztián vette - az árult borzalmas minőséget.

۝merta-X 2009.01.29. 11:25:21

Elképzelhető, hogy a lakásában van olyan feszültség ingadozás, hogy hanyatbassza a monitort.

Nálam volt egy ilyen eset pár hónapja, nem a monci volt a ludas, de mégis az fingott ki.

Miron 2009.01.29. 11:25:39

Én at a sok sünt a törvényhozókba nyomkodnám, akik képtelenek voltak normálisat alkotni a garanciális kötelezettségek terén. Anno a cucilizmusban egyértelműen meg volt határozva, hogy hány nap javítás után köteles cserélni az árut. A mostani "törekedni kell" formula már akkor sem működött volna, hát még most, mikor büntetlenül lehet packázni az ügyféllel. Uff.

Ficak 2009.01.29. 11:40:03

Egy elhózodó vajúdást és nyolcas sünikreket az ilyeneknek!

Nekem egyébként van benq dvd íróm. Minden tekintetben lepipálja a Sanyi márkájú írómat (olcsóbb, gyorsabb, a másik már nem igazán jól ír). Nem is tudtam, hogy mekkora mákom van. Kopp, kopp és kopp.

lazlo85 2009.01.29. 11:46:23

grafikus vagy? céged van ügyvéded? barátodnak benq monitorja vegyél egy ujjat jobban jársz!

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2009.01.29. 11:47:21

Nekem egy 1 napos HP LP2275w mászott el úgy, hogy olvashatatlanok voltak a betűk natív felbontáson. Nyomtam egy factory resetet, és azóta is jó... remélem ez neked is megvolt :)

Secnir 2009.01.29. 11:50:47

a tanulópénztet meg kő fizetni.
legközelebb olyan cégtől veszel, akinek a magyarországi szervize legalább 5 éve egy helyen van, ugyanaz a neve, és nagyobb az alapterülete, mint 4 m²
ja, és 10.000 forintnál drágább terméket úgy vásárolunk, hogy előtte kipróbáljuk a mintaboltban, majd otthon külföldi fórumokat olvasgatunk buzgón.
ajánlott a gugli, beírni: problem benq monitor
majd enter
majd dönteni esetleg más vagy emellett. te autót is így vásárolsz, hogy nem próbálod ki? és az asszonyhoz hogy jutottál?

betépett felhasználó 2009.01.29. 12:34:00

Most jön a java.

En megmondtam, hogy nem kell BENQt venni.

ja, es assszonyt, monitor, sünit vasarlas elott kiprobalni!!!

parapali 2009.01.29. 12:39:08

KRISZTIÁN!Én vettem a szemüvegemet és elolvastam a panaszodat!
Na szóval ha segítség kell akkor www.panaszfal.hu és ott S: Máté nak írdd meg a panaszodat és ha van mód Ő Segít! ott is lesznek roppant okos tanácsadók de segítenek is!ez FONTOS!!!!!!!
Az is baj ám itt hogy sokan nem értik azt meg hogy abban a pillanatban ,napban vagy órában valakinek csak annyi pénze volt hogy ezt a benkú izét vegye meg a melójához vagy csak sajátra!?Én is megvenném a drágábbat de nem tudom!:-( lehet fikázni én legalább kicsit megpróbáltam segíteni!!

Palkovicsné 2009.01.29. 12:44:38

Itt minden hozzászóló olyan de olyan curva okos... mindenki úgy veszi a termékeket, hogy még véletlenül se tudjon áfát visszaigényelni, előre utánaérdeklődik a szervíz háttérnek... informálódik, s az első vészjósló jelre eláll az üzlettől... csak akkor miért van ennyi beírás a homáron??? ezt nem értem...

Palkovicsné...

u.i.: laptopkelle?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.01.29. 12:54:13

Jaaa, hát grafikára nem Benqt kell venni, nem mondták? :)
Azér' egy Dell vagy egy HP monitor másfélszer annyiba kerül, oszt ugyanazt tuggya, mint a BenQ meg a HansáG, hát hülye leszek olyat venni.
Amúgy boltnak, szervíznek sün jár, vásárolni meg tényleg csak nagyon nagy forgalmú helyeken szanad, ott nagyobb az esélye, hogy előbb-utóbb leszarják, és igazat adnak, csak nem feszkózzon már a tisztelt vevő.

Miigeii 2009.01.29. 12:58:28

Figyu, Krisztián: panaszfal.hu
Nekem kiváló tapasztalatom van az ott kommentelő, felkészült és korrekt emberkék segítőkészségével és hozzáértésével kapcsolatban. Nekem segítettek, szerintem ott kellene körülnézned.

moli 2009.01.29. 13:06:17

"""írtam a nemzetközi Benq-nak, vagy öt különböző címre, angolul is, németül is, már lassan harmadik hete, de mondanom sem kell, semmilyen választ nem kaptam."""

muahahaa!
en 8 honapja irtam levelet a l'oreal-nak, majd egy honap utan az osszes orszaguk divizojanak (~24 kulonallo emailcim). vagy 10 cimrol egybol visszapattant, hogy nem letezik. majd egy honap utan az osszes emailcimre amit talaltam, beleertve az osszes leanyvallalatukat es a foreszvenyeseiket (!). majd egy honap utan ujrakuldtem. erre kaptam egy valaszt az egyik foreszvenyestol, hogy tovabbitotta. egy honap utan ujrakuldtem a reszvenyeseknek, hiszen ok mar egyszer valaszoltak. majd ujabb egy honap utan megint elkuldtem mindenkinek (postmaster, stb). meg mindig semmi. pedig egy egyszeru igen/nem kerdest akarnek feltenni.

moli 2009.01.29. 13:15:26

@moli: dehogy reszvenyesek, inkabb reszvenyesekkel kapcsolattartok: head of investor relations, financial communications group general manager, director of shareholder and market authority relations, individual shareholders relations manager. a ~60 ugyfelszolgalati, technikai es minden mas emailcim kozul thierry prevot valaszolt egyedul.

danixxl99 2009.01.29. 13:16:43

Már bocs..cég nevére vette. Én miért nem írhatom le az adómból mint egyszerű adófizető állampolgár?
Na pl. ezt kellene megszüntetni, lenne itt adóbevétel.

Mertcsak 2009.01.29. 13:27:03

Nekem több mint 1 éve van Benq monitorom.
Semmi bajja.

Andie 2009.01.29. 13:28:03

Itt jön be az örök szabály: 10.000ftnál drágább cuccban a noname = szívás. Az alatt is, de annyit még kockáztat az ember.
A vaterán százak sírnak, mert Usából egy szélhámostól rendeltek többszáz ezer ft értékben Nikon cuccokat, 10-20%-al "olcsóbban", mint itthon lenne. Pénzt átutalták, cucc vagy jött, vagy nem, vagy részben, vagy használt volt, stb.
Egyéb fórumokon sirnak, hogy a Meizóóó - médinkina lejátszójuk 4 napot birt, és azóta se javitja meg senki. Ja, olcsóbb volt 2000 ft-tal, mint egy márkás.
Én csak azt javaslom, hogy tessék kinézni egy LG, Sony, Samsung, Asus, HP, akármilyen márkás (noflém!) monitort, rászánni plusz 10.000 ft-ot, cserébe kapsz azonnali cserét (mint én a 22''-os LG moncsim esetén, amin 1 (egy!!!) db piros pixelhiba volt), kapsz szervizt, élő hotline-t, stb.

Amúgy meg Shakil BenQr?

raven_seldon 2009.01.29. 13:43:11

BenQ-val tényleg inkább a forgalmazó a probléma. RCE Tradenek sünt a vacsorájába (tisztelet a kivételt képező kollégáiknak, akikkel sajnos nem találkoztam a garanciális ügyintézés közben). Én egy kis béna fényképezőt vettem, meggyőző paraméterekkel, nagyon olcsón (C740i). 2 hét után bekrepált. Felhívtam a szervizt, mondták, vigyem hozzájuk egyből, ne a MediaMarktba, mert akkor még azt is meg kell várnom míg a MM elviszi a szervizbe és a végén vissza. Na mondom milyen segítőkész, ez sétagalopp lesz. Nem lakok messze Budaörstől de ez jól a szélén van szal jó kis túra volt a 300 fokban (nyár). Mondták, ebből javítás nem lesz, cserélik, csak meg kell várni míg jön a cseremasina. Megadtam a mailcímem, majd írnak. Pontosan nem emlékszem, de több mint két hét után szóltak hogy mehetek érte. Nézegetem, ugyanúgy néz ki, de a menüje kicsit más. De látszólag minden benne van, na mondom biztos azóta már új a firmware. Két sarokkal arrébb vettem észre hogy ez egy C740, míg az enyém C740i volt. Séta vissza. Nem akarom hosszan magyarázni: kvázi rám akarták tukmálni, hogy jó lesz ez, ez is 7 megapixeles, blabla. Na mondom ácsi, valami miatt csak odatették azt az "i" betűt a másik típusra és nincs kedvem hónapok múlva rájönni, miért. Főnökkel beszélhetnék? Főnök ugyanott folytatta ahol a beosztott abbahagyta. Na mondom két dolgot tisztázzunk: én nem ilyet adtam le, illetve már így is túl vagyunk a garancia levélen szereplő határidőn, ami miatt eddig egy szót sem szóltam. "Ó hát az csak annyi hogy törekedni kell rá." - summa summarum: érdekes módon 3-4 napra rá már hívtak hogy mehetek a "C740ÍÍÍÍ" -ért (igen, így kihangsúlyozva). Azóta eltelt 1,5 év és semmi baja a gépnek (nem szívesen gondolok bele hogy a MM a selejteket bocsájtotta áruba akciósan).

ittazaki 2009.01.29. 13:45:55

...a Benq-(siemens)gsm mobilt már nem is gyártják :)Megszünt az egész üzletág 2 éve!

сняιѕ 2009.01.29. 13:50:30

én vagyok a felülalulírott. alapvetően én is szeretek márkásabb dolgokat venni, de most kifejezetten ajánlották ezt a monitort egy fórumon, aztán lehet, hogy csak kiszúrni akartak velem.

a zugbolt vs. multi áruház témában nem értek veletek egyet, egy multi ügyfélszolgálatával, hozzáállásával ugyanannyit lehet szívni, mint egy zugboltéval (saját és más tapasztalatából tanulva).

vettem volna samsungot, sőt, eizot is, de annyira nem keresek jól, nem tudtam, hogy itt mindenki milliomos.. :( ez a monitor speciel 90ezer volt, ha mutattok nekem egy samsungot, ami full hd, és van dvi vga és hdmi bemenete (vicces, de mind3at használom), és kevesebb mint kétszer ennyibe kerül, akkor megeszem a kalapom. nem 2-3ezer forintokról volt szó.. és tudom, hogy nem egy samsung, de nem is egy hanság sem orion, azért mégis csak rokonságban áll a fujitsu-siemens-szel.. és btw nem is a monitorral volt a bajom főleg, hanem a három "cég" hozzáállásával.

és azért meg had ne legyek már egy utolsó szar szemét szar alak, hogy vissza akarom igényelni az adót belőle, és leírni mint költséget (és még sok minden mást), amikor 99%-ban munkára használom.. aki azt gondolja, hogy a párezer forint spórolás miatt tettem, azt sajnálom, és további szép napot kívánok neki mint alkalmazott... (kinek nem inge, ne vegye magára)

liven 2009.01.29. 13:52:46

Boldog Új Évet Minden Homározónak 2010-re! A Pocsay család.

сняιѕ 2009.01.29. 13:53:25

kieg.: a monitort javítás után futárral hozták nekem házhoz, azért nem tudtam előtte kipróbálni

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.01.29. 14:17:55

A Benq ősi román márka.
Mér nem LG-t vagy Samsungot veszel grafikára?

Andie 2009.01.29. 14:35:17

@Andie: Sőt, már 68ért is van.
www.argep.hu/main.asp?suche=LG+W2452V&x=0&y=0

Chris, milyen ízű a kalapod? :)

Alikam 2009.01.29. 14:46:10

Én nemrég vásároltam egy 22-es BENQ monitort, lekopogom, semmi najom nincs vele, tökéletesen elégedett vagyok. A kép éles, a színek jó, a kontrakszt megfelelő.

Az meg a másik, minek veszel 24 colos monitort?
Mi a fasznak? (Hogy kulturált legyek)

Azért a pénzért, amennnyiért kapsz egy 24 colos, vehetsz már egy 30 colos HD TV-et.

Egyszerűen nincs értelme ekkora monitort venni.

Az meg, hogy nem cserélik ki, jogos. Három napig él a cseregarancia normál esetben.

Ez a te szerencsétlenséged, hogy pont 5 nap után romlott el.
Én egy Sony Trinitron képcsöves monitorral jártam így vagy 10 éve, ami akkor csúcstechnológia volt.

egy hét után beszart, 3x volt szervízben, utoljára teljes panelcere volt, és azóta immáron 10 éve gond nélkül megy.

IndaMuncher 2009.01.29. 14:58:40

@Alikam: Végig arról ugattak itt, hogy grafikai MUNKÁRA kell, ami 1024x768-ban nem biztos, hogy kényelmes lenne.

Alikam 2009.01.29. 15:00:54

@F.house:

És???
Grafikai munkára csak a 24-es monitor jó?
Mielőtt leállnál vitatkozni, 10 éve foglalkozom CG-vel.

"1024x768"

Szerinted egy 22-es monitor ennyit tud max. igaz?

délioldal 2009.01.29. 15:04:00

krisztián!

samsung outlet 70ezer pénz 2 év garival

jó étvágyat a kalaphoz

Alikam 2009.01.29. 15:06:37

@Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker:

Mert egy Samsung monitor nem szarhat be?

Fairy Girl 2009.01.29. 15:09:44

A szerviz rövid i, bizony. ("...a többi időt márkaszervízben töltötte")

:)

pizsama 2009.01.29. 15:13:40

TN panel-t grafikai munkára? A színhűség bekalibrálva még oké, no de a betekintési szögek.

pizsama 2009.01.29. 15:18:52

Na, megnéztem a bpnotebook-nál az árakat. Hát lehetett volna olcsóbban és megbízhatóbb helyről is venni. Kicsit körbekérdez a prohardver fórumon, megelőzhette volna a bajt.

сняιѕ 2009.01.29. 15:20:37

a kalap: finom :D
belátom, ez a két moncsi tudja azt, de megmondom őszintén, amikor és ahol én néztem (olcsobbat.hu) nem találtam ilyen áron sem lg-t sem samsungot, most néztem, most már van, sőt, mióta vettem (két hónapja) már 10e ft-ot csökkent ennek is az ára..

meg lehet hülye feltételnek tűnik, de annak is örültem volna, ha 16:9-es képarányú (nem 16:10 mint a nagy átlag), mert amikor privátba használom, akkor filmet nézek rajta, meg xbox van rákötve, és ott féltem, hogy szét fogja húzni a képet, és 16:9-es monitorból már kisebb a választék. tévét meg szerintem ilyen áron nem nagyon kapni, legfeljebb sima hd-t, aminek a felbontása nekem egyszerűen nem elég munka közben.

azon meg kár leakadni szerintem, hogy szart vettem, utólag rájöttem (bár sok embernek úgy látszik semmi baja a benq-val), mert vehettem volna a rengeteg horizont, hannsg, gaba, aoc és egyéb márkájú monitorokból is..

a célom ezzel az írással az volt, hogy aki nem tudja eldönteni, LG-t, vagy Benq-t vegyen inkább, hogy az LG-t vegyen, és ha van több cég, akkor semmiképpen sem attól vegye akitől én, mert az szarik az ügyfeleire (legalább is rám), illetve titkon reméltem, hátha valaki tud egy jogi kiskaput, ami rám, mint cégre is érvényes, hogy esetleg elálljak a "szerződéstől", és visszakaphassam a pénzem, mert semmi kedvem életem végéig szervizbe hordani a cuccot..

IndaMuncher 2009.01.29. 15:21:57

@Alikam: Nem, csak egy szélsőséges példát akartam hozni. Eszemben sincs vitatkozni, csak akkor is ha neki nagy kell grafikára akkor "Mi a fasznak" ne venne nagyot?

Blokkolnám 2009.01.29. 15:29:13

Fogjátok mááááár fel!!!!!!
Nem az EU-ban, hanem a Balkánon vagyunk! Itt nincsen jogod semmihez. Megveszed a terméket és imádkozol! Ha valaki kiküld neked egy számlát bármiről is és nem fizeted be, lehet lecsuknak. Te jöhetsz csak ki szarul Elbaszott egy köcsög geci majom világ ez és ott basznak át, ahol csak tudnak.

Alikam 2009.01.29. 15:38:15

@F.house:

Vegyen, csak nem éri meg, és értelme sincs.

Még sosem kommentáltam, de most kivételesen igen. 2009.01.29. 17:02:24

Nem a márka az érdekes, hanem az, hogy Misimókus Bt. típusú cégnél óvatos ember nem vásárol. Csak olyannál, amit lecsekkolt, fizikailag létező, akár kisebb cuccok vásárlásában már bizonyított, normális szervíz hátterű cégnél. Pár ilyen is van a piacon. Nem tudom, vajon az árérzékenység mekkora szerepet játszott a kiválasztásban. De érdemes belekalkulálni ezt a faktort és inkább egy megbízható cégnél vásárolni mindig. (Elnézést a sok okoskodásért, de nekem nem volt semmi ilyen típusú problémám.)

nland 2009.01.29. 17:16:13

Sztem meg teljesen átgondolatlanul írtad az egészet...

Mert ha itt valakire mérges lehetsz az nem a BenQ (hibás alkatrészek, termékek előfordulhatnak az LG, Samsung és BÁRMILYEN gyártónál)

Attól hogy EGY SZERVÍZES BUNKÓ volt veled még nem biztos, hogy a márka a rossz...főleg hogy az újságban biztos jópár hozzáértő szakember tesztelte...

nland 2009.01.29. 17:19:26

Ja mégcsak annyi, hogy ha picit jobban utánanéztél volna a neten, a tavalyi eladott darabszám/hibás termék arányok:

LG: 2.4%
SS:4,5% !!!!!
BenQ: 1.2%

De mindenki vegyen azt amit akar :)

trewq 2009.01.29. 17:24:26

Mi a szar az, hogy a számlázást csinálják a másik cég helyett! Azonnal jelentsd fel őket az APEH-nél!

randomuser1 2009.01.29. 17:28:44

én nem vennék benq-et grafikai munkára. nekem iiyamám van, annak a szervizeltetése is profibb, kitört rögzítők, csavarhúzónyomok a házon az alap, igaz, a képernyőt igyekeztek nem összegányolni....

trewq 2009.01.29. 17:29:37

COMP-PRINT 2000 Kft.
Gadó László ügyvezető (vezető tisztségviselő) (an.: Dr. Strauszmann Margit)
2314 Halásztelek, Dózsa Gy utca 73.
33/2.
A végrehajtás elrendelésének időpontja: 2008. augusztus 29.
A végrehajtás ügyszáma: 7645686792
A végrehajtást elrendelő megnevezése: APEH Kelet-budapesti Hátralékkezelési 6.o.


PC-PARTS Kft.
13/4. Bereczki Mária ügyvezető (vezető tisztségviselő) (an.: Erdélyi Mária)
1183 Budapest, Ond u 46.

сняιѕ 2009.01.29. 17:32:24

egyébként a szervizes ember próbált azzal nyugtatni (hogy most igaz-e vagy sem, nem tudom), hogy a BenQ monitorok szervizelését egész Magyarországon egyetlen ember végzi, fél műszakban, ezzel is árulkodva a termék "megbízhatóságáról".. Egyébként tényleg nem magával a termékkel van a bajom, mert tudja amit elvártam, szép képe van, egyetlen pixelhibát találtam rajta, sőt, szerintem hogy most néma lett a monitor annak köszönhető, hogy hanyag módon nem dugtak össze valami csatlakozót pizzaevés közben mielőtt összerakták - nekem egyedül a "hivatalos márkaszervizzel" és a kereskedelmi egységgel van a bajom, ahol sikerült vásárolnom. Amúgy attól tartok, ha egy nagyobb cégnél veszem meg ugyanezt, ugyanez lett volna a helyzet, hiszen ugyanott szervizelik, bár az is lehet, hogy a nagyobb cég nagyobb nyomást tud gyakorolni a márkaszervizre, de ezt már sosem fogom megtudni.

Xezs 2009.01.29. 20:28:58

Tényleg szar egy helyzet. Bár tény hogy a BenQ egy semmiházi márka, nem jegyzik sehol sem. Ettől még persze illene normális dolgokat gyártani.

hatesz 2009.01.29. 22:47:56

"amikor 99%-ban munkára használom.."

"annak is örültem volna, ha 16:9-es képarányú (nem 16:10 mint a nagy átlag), mert amikor privátba használom, akkor filmet nézek rajta, meg xbox van rákötve"

bocs, nem tudtam már mit írni, közben kiderült hogy van jobb-olcsóbb, meg a kalap is finom, így csak idézek:)
boccs:)))

buksikutya 2009.01.29. 23:05:47

mar ott elbasztad, hogy
1. benq-t vettel
2. pistike bt-tol vasaroltal
3. pistike bt doncike szamlagyarosan keresztul intezted

sikeres ember nem vagy

b

сняιѕ 2009.01.30. 00:44:37

buksikutya, muti már meg te mit tettél le az asztalra :)

buksikutya 2009.01.30. 01:04:06

chris: ezek szerint nem ertesz egyet velem?

b

EÖ (törölt) 2009.01.30. 08:03:55

az minden esetre korrekt, hogy nem számolnak fel semmit azért, hogy te viszed haza...

EÖ (törölt) 2009.01.30. 08:10:38

@Miron:

ez a "törekedni kell" mondatrész valakinek sok pénzt hozhatott, hogy beleírta

az ilyen apróságokból is látszik, hogy a fogyasztóvédelem kinek is az oldalán áll

Alikam 2009.01.30. 08:56:17

@buksikutya:

Miért, te milyen márkát szoktál venni?

Hadd tudjuk meg, hogy melyik az a márka, amelyik, mindig tökéletes cuccokat gyárt, soha nem szarik be, szervize nincs is, mert minek? Sőt még garanciát sem adnak rá, mert 101 %, hogy egész életedben működni fog.

GECIZ 2009.01.30. 09:37:28

Kedves posztoló!
A bácsi már hetven felett jár és jó egészségnek örvend. Gondolom nehéz lenne ilyen idős korban szoktatni arról, hogy ne EPSON szervizként jelentkezzen be. Szóval ő lenne a portás bácsi.
A legérdekebb a firkálmányodból a pizzaevés és tapperolás motívum. 1 oan ember zabálta azt a pizzát aki hozzá sem nyúl a Benq monitorodhoz, tekintettel arra, hogy egészen más munkát végez. Nem szokása pizzázni. Szóval így általánosítani egy komplett márkát és céget a szervizzel egyetemben... phü phü
A szervizes tudomásom szerint meg alkatrész hiányában (amit a BENQ nem küld időben) nem tudja időben megjavítani a monitorodat.
üdv:gec

buksikutya 2009.01.30. 09:52:35

@Alikam: nem azt mondtam, hogy az nem doglik be, de nem tul dolog hendikeppel indulni. a valasztott markatol fuggetlenul is (ld a tovabbi pontokat fent) rossz dontes volt ez a vasarlas.

ha mar igy konkretan rakerdeztel: viewsonic, eizo, samsung, dell, fusi, lenovo

az eizo-t csak azert irtam bele, hogy tovabb tudd vinni a szalat, es belekothess azzal, hogy "na persze, de az 4x annyiba kerul"

b

buksikutya 2009.01.30. 09:53:47

"de nem tul okos dolog"

b

NTonee 2009.01.30. 10:38:23

Attól, hogy BenQ még nem biztos, hogy sz@r. Kb. 2 éve ajánlottam egy ismerősömnek egyet a márka felhozatalából. Azóta is tökéletes! (Kopp-kopp)
Nagyon régen létezett egy Cyber nevű CD meghajtó. Már a boltban az eladó szólt, hogy ne vegyem meg, mert 10ből 9 visszament nekik. Nem hallgattam rá, én piszok! :) 3 évig használtam, az összes mocskos, karcos lemezemet is lazán olvasta. Csak azért került ki a gépből, mert betörtek a DVD-k a piacra.
Erről ennyit! Szerintem ne általánosítsunk.

rainman35 2009.01.30. 10:56:08

Nekem is benq-m van. Szerencsére jól müködik.
Ez van irva a hozzá adott kis füzetben:
"Ha az ön BenQ termékének garanciális javitásra lenne szüksége (bár ez kevéssé valószinü), forduljon szervizünkhöz,.."

Alikam 2009.01.30. 12:13:31

@buksikutya:

Én egy Fujitsu Siemens-t cseréltem le most egy BENQ-ra. A kép élesebb,a kontrakszt jobb.

Jelenleg semmi gondom nincs vele. Remélem marad így.

Engem nem a vásárlás ténye érdekel, csak tényleg kíváncsi voltam, hogy tudsz-e olyan eszközt mondani, ami tényleg megbízható.

Ebben a világban ilyen nincs, és azért jegyezzük meg, hogy a BENQ sem 2 forintos monitorokat gyárt.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.01.30. 15:59:12

Miért vesz valaki komoly munkára egy ilyen semmilyen BenQ-t? Fillérbaszás minősített esete?

Okos ember előbb utánanéz, mi is az, amiért sok pénzt ad. Megbízhatóság, garancia, szervizháttér, netes értékelések, tartóstesztek, miazmás.

Különben megy a szopolás.

Amúgy meg, ki kell választani egy boltot, lehetőleg kicsit, ahol lehet okosítani, és akkor hiába céges számla, nem fognak genyózni, mert mindent náluk veszel. Szó nélkül adnak bármit bármikor, akár kölcsön is, nincs idegelés, nincs reklamálás, mert az ő érdekük, hogy visszamenj. Sőt, még azt is megmondják, hogy mit ne vegyek mert sok jön vissza garanciában, meg mit érdemes venni, mert nincs vele szopás.

сняιѕ 2009.01.30. 20:50:21

nincs ám mindenkinek ideje arra, hogy mindennek utána nézzen vásárlás előtt, és ahogy olvasom, pont ugyanannyi baj van ezek szerint a benq-kal mint az összes többivel.. a kis bolt meg addig haver, amíg vissza nem viszel egy terméket, hogy ez szar, és amikor másfél hónap várakozás után eleged lesz, még ő sértődik meg..

amúgy úgy tűnik homárnak hála hamarosan véget ér a kis történetem, de erről majd csak akkor írok, amikor vége is lett. kopp-kopp-kopp

Benq (törölt) 2009.01.31. 00:48:08

hallgattassék meg a másik fél is...

Pár "apróság" kimaradt a történetből.
A meghibásodást Dec. 10-én jelezték telefonon. Mondtam a posztolónak, hogy ha alkatrész kell hozzá valóban idén (2008) már nagy valószínűséggel nem lesz kész. Azonban felajánlottam, hogy hozza be megnézzük és ha nincs más megoldás egy raktáron levő új monitorból kiveszem a kérdéses alkatrészt és lehetőleg megoldjuk hamar.
Azonban nem érkezett meg a kérdéses monitor. Helyette másnap kaptunk egy levelet, melyet a Benq Ausztriának címeztek, hogy gondoskodjanak cseréről mivel nem akarják jogi útra terelni az ügyet, mert elfogadhatatlan, hogy egy többmilliós grafikai munkára szánt monitor nem készül el még 2008-ban.
A levélre válaszoltam, hogy abban egyeztünk meg, hogy behozza a monitort és megnézzük.
Déltájban meg is érkezett a kérdéses monitor, amikor valóban többen is fogyasztottak pizzát a szervizben.
Én, aki "zsíros kézzel fogdostam" a monitort sosem eszem a szervizben, egy közeli vendéglőt használok erre a célra.

Rögtön megnéztük, pedig a rendes ügymenet az, hogy az ügyfélszolgálat átveszi és a beérkezés sorrendjében javítjuk a hibás készülékeket. Csatlakoztattuk a monitort egy számítógéphez DVI csatlakozón keresztül.
A hiba nem volt látható, szép tiszta éles képe volt. Ekkor hívtuk be a tulajt, hogy mutassa be mi a hiba. "Ja... dugjuk át D-sub-ra... hangzott a javaslat. Ekkor hangzott el az a mondat egy kollegámtól, hogy ha grafikára akarja használni akkor ne D-SUB-os Beng monitort vegyen...

A hiba itt már látható volt és átvettük javításra. Sajnos az egy napos késlekedés alatt már eladták az összes raktári darabot, így elúszott a lehetőség, hogy hamar megjavítsuk. Az alkatrészt aznap megrendeltük a Benq-től, ami sajnos valóban egy hónap múlva érkezett meg. Azonnal kicseréltem a hibás kártyát. Leteszteltem, a képe minden bemeneten tiszta éles volt. A teszt után rögtön hívtunk futárt, hogy mielőbb megkaphassa a tulaj jogosan nagyon várt monitorát. 1-2 napra rá jött a telefon, hogy HDMI-n keresztül nincs hang. Telefonon nem sikerült megoldani a dolgot ezért kértem, hogy hozza be azonnal megoldjuk. Ettől elzárkózott. Felajánlottam, hogy akkor futárral kiviszünk egy másikat a javítás idejére. 3 nap múlva küldtünk is egy "sokkal kisebb" 22"-os X2200W monitort, aminek természetesen van HDMI bemenete. Valószínű elkerülte a kedves tulaj figyelmét. A futár visszahozta, hogy nem vették át.....

A szervizünk mindig is törekedett arra, hogy az ügyfeleknek a lehető leggyorsabban visszajuttassuk megjavítva a hibás készülékét ezzel is erősítve a márkába fektetett bizalmukat.
Sajnos előfordul, hogy rajtunk kívülálló okok miatt ez nem sikerül és mivel az ügyfél a szervizzel áll kapcsolatban ezért minket ér a hátrányos megítélés.
A karcolásról annyit, hogy többezer !! megjavított monitornál egyetlen egy esetben sem fordult elő ez a probléma, tudván hogy sérülékeny eszközről van szó.
Megjegyzés: eddig ez az egyetlen meghibásodott E2400HD monitor, ami a tulajt persze nem vigasztalja, de a kétkedőknek esetleg támpont.
Rengeteg visszajelzést kapunk, hogy a Benq az egyik legjobb ár/érték arányú monitor.
A meghibásodási arány pedig 1-2 százalék között van, ha valaki tudja akkor az a szerviz.

rainman35 2009.01.31. 07:02:54

Benq:ťöbbmilliós grafikai munkára szánt..."
A posztoló irta, hogy több milláért vette a monitort, novemberben?
Akkor jó lement az ára, most 80ezer Ft körül van. Biztos a poszt megjelenése miatt esett le az ára. :):)

moli 2009.01.31. 13:17:37

@Benq: """ha grafikára akarja használni akkor ne D-SUB-os Beng monitort vegyen..."""

eddig nem akartam alazni, mert tudtam, hogy a tobbiektol ugyis megkapja, de hogy meg raadasul dsub!! meg filmnezesre meg jatekra se vesz az ember dsubot! a valodi grafikus monitor meg itt kezdodik:
www.argep.hu/main.asp?suche=dreamcolor
ha pedig -nyilvan- nincs penze erre, akkor -szerenyen- ne hangoztassa hogy grafikara kell, hanem sunnyogjon. nekem otthon hobbicelra meg mindig crt-m van, mert ezt a kepminoseget csak dragan kapnam meg tft-ben.

Attee 2009.01.31. 14:17:30

Megjegyezném, hogy a "melyik a jobb" meddő vita. Az egyedüli, ami döntő érv lehet, a szervizháttér.

A Sasung, LG, Sony, stb. ugyanúgy bedögölhet. Ellenben a Benq is elmehet hiba nélkül 10 évig.
Én pl. FuSi-t használok, 3 év garral, tökéletes, pedig azt is leszarozták.

Előtte 17" proview CRT-t használtam 10 évig hiba nélkül. (most is jó, vészhelyzet esetére "raktáron" van.)
Ugyanakkor volt (vagy 10enegypár éve) egy csúcskategóriás 17"-os trinitronos IBM-em is, úgy bexart, hogy nem bírta senki megjavítani...(mondjuk 5X annyi elektronika volt benne, mint egy átlag 17"-os CRT-ben...)

Pl. DVD lejátszóból általában nem érdemes márkásat venni, mert zömmel finnyásabb a formátumok tekintetében, mint a noname, és 1-2 év után ugyanúgy bexarik. Csak nem mindegy, hogy 8eFt volt, vagy 20e.

A bolt meg a szerviz mondjuk szarjon sünt meg platós IFA-t.

сняιѕ 2009.01.31. 16:03:53

kedves rce trade munkatársa: mindig van több nézőpont egy ilyen esetben, én a sajátomat írtam le. a több milliós munka szöveget a benq-nak a cégünk főnöke írta, ami nem teljesen fedi a valóságot, de valahogy így van a valóság: cégünk egy kereskedelmi cég, én pedig a cég marketingese vagyok. eddig a grafikai megbízásokra egy külső cég lett megbízva, ám a "több milliós" árajánlatokat figyelmebe véve arra a következtetésre jutottunk, hogy amennyire én értek a grafikai tervezéshez, az éppen elegendő lesz a cég elvárásainak. így sor is került a következő nagy projektre: a cég aktuális, 2009-es színes katalógusát kellett megtervezni. tekintettel arra, hogy nekem egy 13"-os macbook-om van, az volt az első, hogy egy monitor vásárlásba csapjunk. sosem volt semmi bajom sem a d-sub-bal, sem mással, így az elsődleges feltétel a minél nagyobb felbontás volt, a minél kisebb, lehetőleg olcsó monitorból (azért ésszerű kereteken belül).. így került sor ennek a monitornak a megvásárlására. mivel decembert írtunk, és a nyomdai határidő január 15 volt, valóban nem tudtuk leadni az anyagot (aki próbált már 300 dpi körüli a5-ös anyagot 1280-ban 13"-on tervezni, az tudja miről beszélek), így nem volt egy nagyon elszállt dolog, az ügyvezető egyből felháborodott levele. erre a levélre egyből kaptuk is a választ, persze, vigyük be, 2-3 munkanap alatt meglesz (ez nekem egy ígéretnek hangzik, és annak is vettem). nem lett betartva. és sajnos ezek után kaptunk még rengeteg üres ígéretet.

mondhat akárki akármit, én azt láttam, hogy a szerviz bunkó hangnemben beszél velem (tény), üres dolgokat ígérget újra és újra (tény), vártam rá mégis másfél hónapot (tény), és összekarcolva zsírosan kaptam vissza (a zsírról nem, de a karcolásról tudok mutatni fényképet - készítek szívesen), azt hiszem az senkinek sem egy elképzelhetetlen dolog, hogy a szervizben hanyagul kezelik mások számára értéket képviselő dolgokat, ez a legtöbb szakmában itthon így megy.

mivel pedig egy hónap várakozás után mindenkitől kérdezősködtem, hogy ki tudna nekem a munka erejéig kölcsön adni egy monitort, (és kaptam is egy 22-est), ezért már csak elvből sem vettem át a futártól a 22-es modellt, pláne, hogy nem ez volt megbeszélve.

mondhat nekem akárki akármilyen meséket, én is egy kereskedelmi cégnél dolgozok, ahol többek között műszaki cikkek kereskedelme is folyik - és szervizelése (több százezres takarítógépek), immáron 12 éve, és mi nem büszkélkedhetünk elégedetlen ügyfelekkel, talán azért, mert mi megpróbáljuk nem a magyar szokásokhoz híven kezelni a nagybetűs Ügyfeleinket.

tudom (hehe), hogy az RCE Trade, és a Comp-Print megtett mindent amit csak lehet, és nem tudtak aludni éjjel, mert nekem nem volt monitorom, de a Homáros poszt után mégis megoldódott kevesebb mint egy fél nap alatt az ügy. nagyon érdekes. (a teljes sztorit posztolni fogom a homárnak)

сняιѕ 2009.01.31. 16:10:16

és Attee-val egyet értek, már csak azért is vissza fogom kérni a pénzemet a forgalmazótól, mert nem akarok soha többé ezzel a szervizzel egy telefont sem folytatni, ennél minden más márka szervize csak jobb lehet (itthon).

a BenQ Austria-nak meg egy nagy respect - úgy kezelték az ügyet, ahogy azt kell. sajnos mi még egy pár évig a szoci blokkba fogunk tartozni, jó lenne végre valamit tanulni a nyugattól.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.01.31. 22:15:53

@moli: "eddig nem akartam alazni, mert tudtam, hogy a tobbiektol ugyis megkapja, de hogy meg raadasul dsub!! meg filmnezesre meg jatekra se vesz az ember dsubot!" Én ehhez, asszem, nem értek. Magyarázd el, légyszi - egy URL is elég, ahol erről lehet olvasni. Köszi!

GECIZ 2009.01.31. 23:53:36

Kedves markentiges/grafikusz. Sajna a szerviz is hibázott a probléma gyors kezelésében. Itten van ez webshop.in-comp.hu/popup_image.php?pID=340 ezt foldugták volna neked amíg meg nem jön a Benq központból valami panel. Oszt a grafikai (MuHaHa) problémádat megoldotta volna ez az átalakító. Ahogyan te olyan frankón fogalmaztad - a BenQ Austria-nak meg egy nagy respect - ja kedveském hát az alkatrészt ez a bizonyos BA küldte a nyomorult szerviznek egy hónap alatt. Tényleg nagy respect. A javítás végéig biztosított monitort meg nem veszed át, mer az elveid. Már ha lenne ugye mert hát mindenkitől kérdezősködsz, gazsulálsz, aszt a büdös 22" meg nem kell a szerviztől. Persze az igazságot nem köpted ide, hogy azzal utasítod vissza a 22-es monitort, hogy nincs rajta dsub. Hát volt. Még ki sem kelett bontani csak a doboz oldalát kellett volna megnézni.

GECIZ 2009.02.01. 00:07:41

Jah most jutott eszembe. Az egyik élelmiszeres multinál az IBM lcd monitorok 99%-a bedöglött. Egy része garban a többi szép csendben azután. Ennyit a nagy márkákról, és tanulj a nyugattól te is 30napos alkatrész szállítást. Arra nem gondoltál még markenting, hogy a BA mér nem szólt a szerviznek a 15 nap után, hogy cseréljék ki a gépedet? Csak ha már elindult a görögtűz. Respect, bakker még ilyet...

moli 2009.02.01. 02:01:35

@Joe Forster/STA: remelem nem ironia es felreertem, bar az, hogy valaki ert a programozashoz, meg nem feltetlen jelenti, hogy a hardverhez is ;) nem kell tulragozni, eleg annyi, hogy a dsub analog, a dvi digitalis. es mivel a vga digitalis es a tft digitalis (nem ugy, mint a crt), ezert ertelemszeruen jobb a dvi. a filmet es jatekot csak ugy ertettem, hogy ez olyan alkalmazas, amit te nezel, mert mondjuk ha reklamokat akarok nyomatni plazaban, akkor jo lesz a dsub is..

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.02.01. 21:55:12

@moli: Nem volt irónia. De akkor én is jól tippeltem (magamban csendesen), és a lényeg az analóg-digitális különbség. (A CRT-monitorom 8 év után még mindig jól bírja, a fene sem fog venni újat még egy ideig...)

Benq (törölt) 2009.02.02. 08:50:25

Ma ahogy beértem első dolgom volt, hogy kipróbáljam a monitort és láss csodát van hangja HDMI-n is :) Ezek szerint egy jó monitort cseréltünk ki és nem a BA hatására....

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2009.02.02. 12:07:27

Véleményem szerint nagyon fontos hogy aki feltesz a Homárra valamit, az pontosan fogalmazzon, mert különben nem járhat jól.
Összeségében amiről szó van: valaki fizetett valamiért, amit nem tudott több mint egy hónapig használni. Itt erről van szó, semmi másról.
A szervíz válasza majdnem korrektre sikeredett, egyedül az hiányzott belőle, ami gondolom a naív ügyfélnek is, hogy valóban ÜGYFÉL-nek, vásárlónak érezze magát. Ne "magaslóról" beszéljenek vele, és úgy érezze, meg akarják oldani a problémáját. Amúgy a cserekészülék az meg helyes húzás volt. A portás bácsi hogyan kerül telefon kezelői körbe,az nagyon nagyon nagyon magas nekem!

Manyoka 2009.11.09. 12:29:05

Én most szívok az RCE Trade-del, ugyanaz a portás bácsi, akivel Te beszéltél és halogatják a nyomtatóm bevizsgálását. Kíváncsi vagyok meddig húzzák?! : ((

Manyoka 2009.11.09. 12:35:25

@homár molla: Igen, van ÁFA nélküli számla is, Te suttyó!
Minek fikázol, ha nem értesz hozzá??!!
süti beállítások módosítása