Tékozló Homár

Lázadás! - Péntek reggel tüntetnek a kocsmáiktól megfosztott újbudai diákok

2009.06.04. 15:57 | szily | 110 komment

A Homár igen ritkán áll ide vagy oda, amiben jelentős segítséget nyújt a testünket könnyedén meglebegtető többkaréjú farokúszónk, de most mégis nyilvánosan letesszük a garast egy tüntetés mellett. Pedig egy hallgatói önkormányzat szervezi, mi pedig diákkorunkban baromi gyanakvóak voltunk az ilyen szervezetekkel. De ez már a múlté, hiszen pénteken a misztikus, reggel kilences időpontban a Feneketlen tónál gyűlnek össze azok a diákok, illetve rokonszenvezők, akik nem akarják, hogy Sztálin Gyula polgármester mondja meg, mikor ihatnak. A BME HÖK-ösei különösen fájlalják, hogy az ifjúsági alkoholizmus fellegváraiban, a koleszokban sem kaphatnak inni este 10 után. És lássuk be, hogy ez mennyire abszurd és életidegen elképzelés.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☺ágica (törölt) 2009.06.04. 16:03:19

Na, kellett nekem védeni az aranyérmest...

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2009.06.04. 16:04:17

MPL: nem . A tűzoltók rátették a kezüket az utcai sörcsapokra.

Isaura 2009.06.04. 16:05:24

Vagy-e 100,5%-osan sikeres ember-e? Lidlibe, Reálba vásárolsz-e? Ha igen, zongorázok neked!

lókupec 2009.06.04. 16:05:47

Én csak azt szeretném mondani, hogy 89 éve, hogy probléma van a lótolvajokkal...

Ofélia . 2009.06.04. 16:09:08

@lókupec: Szia lókupec visszaértél romániábol???:)

☺ágica (törölt) 2009.06.04. 16:11:58

@lókupec: vesd be GM-et:) Garantáltan nem próbálkoznak többet:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.06.04. 16:13:42

17.
Egyébként a kollégiumok a dorbézolás, vagy az elmélyült tanulás színterei?
;-)

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.06.04. 16:14:00

Ez a tilalom téma tényleg abszurd, ha nem tetszik amit az utcán művelnek akkor tessék az utcán rendet rakni...

Csak azt nem értem, hogy péntek délelőtt 9-kor az egyetemistáknak semmi más dolga?:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.06.04. 16:16:09

Na jó, akkor egyenesen 20. Vagy 21. Vagy mind1.
A 9 óra meg nem Sztalinhoz kötődik, hanem Gorbacsovhoz és az ő helytartóihoz, Németh Miklóshoz és Grósz Károlyhoz.

Dr. Kix 2009.06.04. 16:18:45

Ez a polgármester félreértett valamit a doktornál:
- Mit mondott, doki, elmehetek?
- Nem, elmebeteg! (De ekkor már maga mögött csukta be az ajtót a vén trotty)

(Bocs a szakállas viccért.)

kötsög 2009.06.04. 16:19:07

@Isaura: lidlibe és reálban is vásárolok, ha az kell és 100,5% hust tartalmazok.
és nem vagyok sem zéerté sem fotosop.
ez PHONTOSCH!

bátor Sir Robin 2009.06.04. 16:19:16

ez a rendelet egy kollektív büntetés, ami alkotmányellenes. Nem kocsmákat kell bezárni, hanem a rendbontókkal szemben fellépni a rendőrségnek. De akkor ugye dolgozni kellene...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.06.04. 16:21:31

@bátor Sir Robin: Sőt, azt kell összeverni, harcigázzal lefújni, szemét kilőni, akinek nem tetszik a hangos kisebbség terrorja?

kötsög 2009.06.04. 16:23:20

@Kix: a másik érdekes dolog, hogy miért teheti meg az önkormányzat (6 és 9 ker), hogy rendeletben megtiltja, hogy 23 és 06 ora között alkoholtartalmu italt adjanak el a közértben!?
értem én, hogy az önk.vezetöinek érdekeltségeik vannak az éjszakai szorakozohelyekben ahol nem fogy a drága pia, de akkor is!?
és ez most tényleg FONTOSCH!

hardrock 2009.06.04. 16:28:20

Újabb ok, hogy nem erre a szararcúra kell szavazni. BME-s koromban hülyét is kaptam volna, ha nem mehettünk volna el sörözni esténként az "amíg vendég van, addig nyitva vagyunk" nyitvatartású kocsmákba a Budafoki út-Bartók Béla-Karinthy-Körtér négyzetben...

eszenix 2009.06.04. 16:29:39

Mindenki igyon otthon!

Isaura 2009.06.04. 16:29:45

@kötsög: Megvetted ezt a nőt! :D
Brazil Laci bácsinál szolgáltam eddig, de akkor most régi jeggyel megyek Hozzád zongorázni. Beíratsz magyar nyelvtanfolyamra a Ringbe, plusz hetente adsz 3 fillért átutalva a bankszámlámra, és év végén felszabadítasz.
Mehet?

kötsög 2009.06.04. 16:40:32

@Isaura: bocs. szerzödésmodositás: 0,03Ft./ho.
és a felszabaditás a "szollgáltatás" függvénye.
nyelvtanfolyam pedig francia.

Űrhajós 2009.06.04. 16:41:04

jó szarok az avatarjaitok.

Komment Elek 2009.06.04. 16:42:02

Egy olyan országban ahol se megélni se berugni nem lehet rendesen, előbb vagy utóbb kitör a forradalom.

kötsög 2009.06.04. 16:43:05

@Űrhajós: a tied meg bonyolult. mint egy vonal. FOTOSCHOP?

Frucsasz 2009.06.04. 16:43:44

Én is egyetértek a tüntetőkkel, de dolgozó emberként reggel 9-kor már bent húzom a rabigát...Nme tudom, mi lesz a következő, a kijárási tilalom? Meg éjjel a fekete autó? A haláltáborok? Hol a határ?

pizsama 2009.06.04. 16:44:03

Már ELNÉZÉST! De a BME-es HÖK nem azért emeli fel a szavát, hogy a trógerek minden hétköznap este berúgjhassanak a kolesz bűféjében, hanem a rendelet miatt a egyetemi szervezésű rendezvényeken (bálok, bulik, estek, kari napok, stb.) sem lehetne alkoholt árulni, tehát tulajdonképpen megölnék a közösségi életet.

kötsög 2009.06.04. 16:44:56

@Komment Elek: remélem elöbb. nekem már van benne gyakorlatom. és akkor flhoz lesznek állitva a politikusok/önk.vez-ök, stb.
@Űrhajós: ok, megvan. a tied jo, csak nem látszik a feketelyuktol. lépj távolabb! köszi

nadivereb 2009.06.04. 16:46:46

Miért pont akkorra lett szervezve, amikor be kell ülnöm egy diplomavédésre? Pedig ott leszek száz méterre...

elwood 2009.06.04. 16:50:14

szerintem kimondottan fellendíti a közösségi életet:

1) mindenki siet, hogy 10-ig beálljon mint a gerely. ezután sokkal érdekesebb bármilyen rendezvény

2) a maradék utántöltésnél lehet körbekopogni a szobákban ismerkedve: "Nem maradt egy stampó bármitek ? Nagyon kéne "

Ofélia . 2009.06.04. 16:51:49

@Űrhajós: Ja a te fejed van a fotón:((

b[ALien] (törölt) 2009.06.04. 16:56:08

@Impega: ááá újra itt?
milyen volt?

Isaura 2009.06.04. 16:57:00

@kötsög: Igenis, Uram! Ugye néha majd megkorbácsolsz? Az úgy hiányozna.
Rendben az összeg is, és a felszabadítás is. Most mennem kell cukornádat vágni, de repesek az örömtől. Megosztom veled a titkomat, az igazi nevemet. Isaura Maria Geroncio.
CSÓÓÓK! Franciául perfekt vagyok!

Ofélia . 2009.06.04. 16:57:41

@kötsög: Szerinted van benne tartalom?:))

@Impega: Szia impega visszaértél??.

Milyen volt magyarisztán?:))

kötsög 2009.06.04. 16:57:58

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: bocs. a feje tartalma az avatarján láthato. ez PHONTOSCH!

kötsög 2009.06.04. 17:01:00

@Isaura: akkor a nyelviskola ugrott. legalábis a ring. majd esténként korepetálunk 2esben.
persze, f@szkorbátschal. olyan szép piros lesz a hátsod, mint a tudodki feje/szája.

Impega 2009.06.04. 17:01:12

@b[ALien] a kopasz baba: @ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: @☺ágica: Sziasztok! Jaja, vissza. Magyarisztan jo volt. Voltunk pécázni, ettünk jókat, ittunk jókat. Rengeteg melom volt miutan visszajottem es mivel nem akrtam hulyesegeket csinalni, igy nem Homaroztam. De olvasgattam :D

kötsög 2009.06.04. 17:02:28

figyuzzatok. vettem/szereztem egy rabszolgát.
szerintetek mia zátverés benne?
lehet, hogy nemsokára fogok irni a homárnak mint átcseszett rabszolgatulaj?

elwood 2009.06.04. 17:03:23

@Impega: Ilyen egzotikus helyekre jársz ? Nem veszélyes ?

Impega 2009.06.04. 17:08:52

@elwood: Nekem nem telik az Exit turszra:) Lehet az Exit Tours-szal izgalmasabb lett volna, de nem kellemesebb.

hardrock 2009.06.04. 17:36:51

@pizsama: A gépészkari napokat (Slip) a gépészkoliban (Kármán) már '99-ben megölték, amikor a kolesz vezetése kitalálta, hogy ne lehessen bizonyos szobákat a Slip idejére kocsmává alakítani. Ezzel - amellett, hogy egy kábé 30 éves hagyományt basztak telibe - lezüllesztették közönséges, üzleti alapú diszkógecivé a Slipet. Mindezt nem kis mértékben a HÖK támogatásával.

májgeriberi 2009.06.04. 17:39:09

mamapici itt van-e a környéken?

májgeriberi 2009.06.04. 17:41:05

na akkor üzenem neki, hogy a feladat teljesítve!
tessék megnézni!!!

schdl (törölt) 2009.06.04. 18:11:56

És mi a post?

Aki inni akar, az tud.
A "koleszok" vegyenek példát az okosokon és 22:00-tól tartsanak "művészeti kiállítást".
Kitesznek az ivó falára 4 bekeretezett vindózlájfosh logót a falra, "Korunk művészete" címmel.

Amúgy egyetértek a tüntetéssel, csak azért, mert minden hülyének joga van, minden hülyeségért tüntetni.
E tekintetben liberális vagyok (nem kell félreérteni, mondom LIBERÁLIS a szó ahygományos, és nem SZDSZ-es értelmében.

GM is ott lesz a Vámosokkal? Ez PHONTHOSCH, mert akkor megyek.

U.i.: Jövő hétre tüntetést szervezek azért, hogy a SÜNSZARATÁS - kifejezés bekerüljön a Magyar kifejezések és idegen szavak értelmező szótárába...

Ki jön? :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.04. 18:15:56

@májgeriberi: ebben a pillanatban értem haza, gondoltam megnézem hová fajult ez a mai nap.

hát nagyon szépen köszönöm, tényleg. mélyen meghatódtam.

mostantól az öribarim vagy. csak ha te is akarod.

őszintén drukkolok, hogy ne nyerj.

É2I 2009.06.04. 18:16:38

Hát ez a rendelet csak a kollégiumi szobák ital lerakatává való alakítását támogatja. Nem baj, majd ki lesz baccva egy-két warezszerver oszt elfér a rekesz sör a karton pályinkával :P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.04. 18:17:05

a'merikaban se lehet 8 elott
sooooooooot
21 ev alatt 8 utan se
a Kadar rendszerben volt a 9 ora amugy, de Hofi megmondta, amelyik melosnak nincsa nnyi szesze otthon reggel, amennyi kell az szaradjon ki

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.04. 18:25:03

@pizsama:
itt meg jonnek a 20 eves egyetemistak, meg a gimnaziumi ballagok a hotelbe /szalagavato stb. es csak udito van/
olyan puncs vagy mi a sz@r
bocs hogy kiemeltem
ettol meg itt is be tudnak rugni utana otthon
de public helyen nem
vagy ha megis akkor borton

É2I 2009.06.04. 18:25:14

@É2I:
Nem tanulták még meg az elvtársak, hogy a tiltás általában az ellenkezőjét váltja ki.
Pedig tanulhattak volna; úgy kb húsz éve úgy fogyott a sósborszesz, hogy külön iparág szerveződött rá. Al nagymesterről ne is essen szó.

Bal .aszok.

É2I 2009.06.04. 18:26:55

@hagyma:

Most megy a Heti Feles
:DDDD
Pont aktuális.

(Irigyhónaljmirigy)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.04. 18:34:03

" a Feneketlen tónál "
Feneketlen Pohár-e a tüntetés neve?


Amúgy maximálisan egyetértek.
Mármint, még az is mekkora gáz hogy a korcsmáknak be kell zárni, de hogy a kollégiumokban?!
Az olyan mintha otthon nem rúghatnál be!

Bár igazából, max. visznek maguknak söröt délután. Megint csak plusz macera, de részeg az nem lesz kevesebb.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.04. 18:36:40

Ja tényleg. Reggel 9-kor? Melyik egyetemista az aki akkor felkel?
Mondjuk én akkoriban felkeltem, de meglehetősen egyedi viselkedés volt ez...

É2I 2009.06.04. 18:39:36

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:

Ez nekem is feltünt, de valahogy a GM jutott eszembe.
Megintcsak pfújj!

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2009.06.04. 18:42:29

Kiváncsi vagyok melyik koleszos lesz az első, aki beszerel egy baszott nagy hűtőt a szobájába, oszt indulhat a biznisz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.04. 18:55:38

@chimie: Pécsett a Jakabhegyiben haverok megcsinálták. Úgy kezdődött hogy egyik szilveszterkor rosszul sikerült a buli, és egy csomó pia maradt. Elkezdték eladni. aztán rájöttek hogy hogyan lehet olcsón sört szerezni. (Akkor még lehetett a sörfőzdénél féláron venni sört :) ).

Na egy idő után a büfés rájuk hívta az APEH-et, mert olcsóbbak voltak nála :D

egri Fehér 2009.06.04. 19:01:35

az alkoholtilalom kontraproduktív: arra ösztönöz, hogy otthon igyunk sokat, egyszerre, de kevés alkalommal.
ahelyett, hogy sok alkalommal, keveset innánk: kultúrált módon.

É2I 2009.06.04. 19:07:23

@chimie:
Hát eztetet pofázom, mindenre van megoldás. Pont egy fősuliban nem lesz?

Hahaha, tisztelt szabályozó testületek, sóhivatalok, stb.

májgeriberi 2009.06.04. 19:20:25

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: basszus azt hittem törölhető, mindegy, 5 napig elcserélhetem a lóbalzsamos vesekőmet erre a Riskára.
remélem nem nyerek! :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.04. 19:48:11

en tovabbra is a konzervativ allaspontot kepviselem
igenis van hatassal ha nehezeitik kicsit a pia beszerzeset es megivasat
mer' akkor en meg aszondom lehessen inni 16 evesen is mindenidoben es kokainozni
legalabb otthon
/maskeppen lattam otthon ez is igaz es maskeppen latom innen, ha belegondolok 20 eves korom korul hanyszor mentem haza dalolva igen jokedvuen
na ez itt borton es igy jobb, nekem, ebben az eletkoromban stb

.lll. 2009.06.04. 19:52:49

a Feneketlen tó busái nevében tiltakozok és elhatárolódok mindenféle tüntetéstől!

ugyanitt a vendéglőbe fahéjas busafejleves kapható 124 forintért!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.04. 19:53:48

@hagyma: Nem hiszem hogy az a megoldás ha beiltjuk.
Vissza kéne hozni a fegyelmezést.
Én is 16-17 évesen kezdtem el iszogatni, de nem nagyon mentem még úgy haza hogy ne tudtam volna magamról, stb.
Fejekben kell rendet tenni, meg észt beléjük, és akkor semmi gáz.

.lll. 2009.06.04. 19:58:28

én 16 évesen annyit ittam mint a gödény

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.04. 20:02:17

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
ez jol hangzik de tudod az sem art hogy ejszakai szorakozohelyre se mehetsz be 21 alatt
hasznal
hidd el
en se ugy ittam hogy total komaban mentem volna haza
de itt egy laza spicc eleg lehet mondjuk egy kocsiban utaskent
aztan ha utana kifizeted a parszaz dollart. legkozelebb meggondlod
tudom ellentmondasos a toveny mert az itteni torveny betuje szerint akar minden gyalogost ossze lehetne szedni aki kilep egy kocsmabol
de ez van
en csak ugy mondtam
foleg azert mert az se jarja hogy tizenevesek reszegednek le hetvegenkent negykezlabig

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.04. 20:14:43

@lófő:
en meg mint a kefekoto
bar azt sose ertettem miert pont a godeny es a kefekoto alkoholista

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.04. 20:23:51

@hagyma: Az azért durva ha kocsiban utasként nem lehetsz bemákolva.
Persze, azt én sem helyeslem hogy 16 évesek rókázzák össze az utcákat, de belőlünk is rendes emberek lettek (80 körül születettekre gondolok) pedig szabad volt vedelni.
Csak minket még neveltek, nem csak hagytak lógva.

Persze az azért sosem rossz, ha valamennyire be vannak korlátozva a fiatalok, az igaz. A tiltás sokszor nem a legjobb módszer.
Persze ha vaskézzel van betartatva a törvény, mint USA-ban, akkor OK.

.lll. 2009.06.04. 20:24:19

@hagyma:
Iszik, mint a gödény – mondjuk. A régi gödény szavunk jelentése: pelikán. A ’sokat ivó ember’ értelme abból érthető, hogy a pelikánok (a gödények) merítőhálószerű csőrükkel a vízből nagymennyiségű halat fognak, s sok vízzel együtt nyelik le. Ilyen szóláshasonlat továbbá az Iszik, mint a csap meg az Iszik, mint a kefekötő. Érthető, hogy a csapból ömlik a folyadék, akár a víz, akár a bor, de hogy a mesteremberek közül miért éppen a kefekötő iszik a legtöbbet, az már magyarázatra szorul. A szegény kefekötőket bizony ártatlanul keveri rossz hírbe ez a szóláshasonlat, hiszen a kefekötők sem szeretik jobban az itókát, az italt a más mesterségbelieknél. A kefekötő csak a nyelvi tréfa kedvéért került a szólásba, mégpedig nem a magyarban, hanem a németben. Az iszik, mint a kefekötő ugyanis szószerinti fordítása ennek a német szólásnak: en trinkt wie ein Bürstenbinder. Ám a magyarban annyira meggyökeresedett, hogy ma már nem tekinthető idegenszerűségnek. Petőfi is él vele: „Bebaktat egy közel eső/ Kocsmába,/ S iszik, mint a kefekötő/ Bujába.”

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.04. 20:24:55

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: "foleg azert mert az se jarja hogy tizenevesek reszegednek le hetvegenkent negykezlabig
"
Ja igen, a mértéket tudni kell. Főleg ere kell(ene) megtanítani a gyerekeket.
Nem csak piában, hitelben, stb. is.

Mylady 2009.06.04. 20:34:29

A gond ott van, hogy az emberek nagy része nem tud mit kezdeni ezzel a fene nagy szabadsággal, ami 20éve ránkszakadt (=demokrácia). Úgy gondolják, nekik jogaik vannak. Kötelezettségeik meg csak másoknak.
És akkor születnek olyan mondatok, hogy "demokrácia van, azt csinálok, amit akarok".

Szvsz amíg az emberek nem tanulják meg, hogy a szabályok adta keretek között hogyan lehet és kell közösségben, lehetőségeinket legjobban kihasználva, ugyanakkor másokat és mások jogait is tiszteletben tartva élni, addig sosem lesz "rend".
Mondhatnám úgyis: ezért tart itt ez az ország.

Én személy szerint hagymával értek egyet. Még akkor is, ha az usa szabályai ezesetben (is) kissé eltúlzottak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.04. 20:37:52

@Mylady: Meg akkor sem lesz rend, ha az akármilyen túlzó, vagy nem túlzó szabályokat nem tartatják be.
OK hogy én pl. nem sűrűn szegem meg őket, de rengeteg ember látok (elég kimenni az utakra autóval) akik magasról fosnak mindenre, mert úgysem büntetik meg a rendőrök.
Amíg nincs reális veszélye annak hogy iszonyatosan beszopatják, addig minden marad így.

Ugyanez adótnem fizető cégekkel, stb. :(

.lll. 2009.06.04. 20:38:25

@Mylady:
A túlzott szabadság árt a demokráciának; a túlzott demokrácia árt a szabadságnak.

Mylady 2009.06.04. 20:46:34

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: ez teljesen természetes :)

Ugyanakkor a racionálisan gondolkodó embertől (muhaha) elvárható az is, hogy felismerje, a szabályokat (optimális esetben) érte és azért a közösségért alkották, amelynek ő is tagja. A saját érdeke és a közös érdek pedig azt diktálja, hogy betartsa ezeket a szabályokat akkor is, ha nincsenek szigorú szankciók. Főleg, hogy a szabályok alkotásában, megváltoztatásában részt vesz/vehet, azaz lehetősége van méginkább jobbá tenni azokat.
Tudom, álomvilág....

Mylady 2009.06.04. 20:47:56

@lófő: most nagy igazságot mondtál
csak a busafejeket hiányolom belőle... :DDD

Secnir 2009.06.04. 21:22:56

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
"Ja igen, a mértéket tudni kell. Főleg ere kell(ene) megtanítani a gyerekeket."

Most okuljatok:
Inni csak mertekkel es tartozkodassal!

Mertek a vodor, tartozkodas az asztal alatt...

Mylady 2009.06.04. 22:07:07

most kicsit OFF leszek

az előbb vettem észre, micsoda levelet kaptam az mkb-tól
az, hogy nem vagyok ügyfelük, gondolom, nem akadály
de miből gondolják, hogy van kontjom?

"Kedves kliensünk
A securitate okokbol kifolyolag zártuk le az ön kontját.
Ez arra szolgál,hogy segitsék és védjék az ön kontját.
Újra kell restaurálja az ön kontjának az adatait arra,hogy újra használhatóvá váljon az
ön kontja,és bebizonzitja,hogy nem volt informatikai rablásnak az áldozata.
Újra kell irja az adatait a következö oldalon www.mkb.hu/,hogy befejezhesse a procseszt.
KÖszönjük az eggyetértést."

i hate the police (törölt) 2009.06.04. 22:18:52

Tetszik, hogy a Homár átkeresztelte Molnár Gyulát Sztálin Gyulává:)Az a probléma ezzel a rendelettel, hogy egyre több kerület átveszi ezt a példát/ahol én élek, az hál Istennek még nem tette/és ez nemcsak az egyetemistákat érinti, hanem azokat, akik mondjuk este 1o után érnek haza és egy éjjel-nappaliban venni akarnak otthonra 2 sört,/persze, nyilván kiadják majd a pult alól/ráadásul nem old meg semmit, utcai részegek továbbra is lesznek..őket inkább a sünőkneknek kellene rendreinteniük, persze, ez csak költői felvetés..ui:OFF-ma csoda történt!Egy trianonnal kapcsolatos megemlékezésre mentem és láttam egy sün főtőrzsörmestert, akinek a mellén jól láthatóan kint volt a teljes neve/névkitüző/..egy pillanatra azt hittem, hogy az USA-ban vagyok:)

É2I 2009.06.04. 22:19:51

@Mylady:

Haha, első blindre ez egy átdaszás első lépése.
Különben is a szekuritátét Csahucseszku likvidálása után megszüntették. ;)

Szerintem ne klikkelj telefonos segítség nélkül, már ha nem akarod a pénzed a multnak betudni.

É2I 2009.06.04. 22:24:36

@i hate the police:

Na erre egy példa, hogy amikor - ezer éve - a lengyeleknél voltam, nem voltak kocsmák, a boltokban nem adthattak el 17 óráig piát.
17:10 perckor már jobbra-balra feküdtek a fél liter vodkát egy húztomra leeresztő hótrészegek az árkok szélén. ;)

anarch 2009.06.04. 22:27:39

Hmm, Schönherz előtti MOLkút új extra bevételi forrást kap? :). Merhogy a XI. kerületen benzinkutak mentességet kapnak az árusítási tilalom alól.

Hmm, jól belegondolva elég nagy tartály lehet ott leásva a földbe...

i hate the police (törölt) 2009.06.04. 22:31:35

@É2I: ez remek példa:)Egyébként, tényleg nem értem, hogy mi szükség van erre?Jó, azt tudom, hogy a XI. ker-ben a ZP és a Café Rio/bocs, ha rosszul tudom a nevét/prioritása miatt csinálja ezt a Gyulus-aki ingyen eszik-iszik ott- akárcsak fideszes elődje, de a többi kerületben?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.04. 22:48:32

@Mylady: Igen, valami ilyesmire gondoltam én is, és tudom hogy álomvilág :(

Az MKB leveled meg biztos tőlük jött :D

@Secnir: Ja, ez régi :) :P

@i hate the police: Nyilván ilyesmi is van benne. Esetleg tulajdonjoga pár kajáldában a környéken?
Vagy szóval nemt'om, de nekem is gyanús volt már az elejétől fogva...

"sün főtőrzsörmester"
Jeeeeee, ez hatalmas :D :D

Mylady 2009.06.04. 23:07:01

@É2I: ez sokadikra is az :)

nem terveztem klikkelni, nem is vagyok náluk ügyfél...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.04. 23:09:54

@Mylady:
a nagy magyar demokraciabol a fiam 20 evesen erkezett es csak lesett ki a fejebol hogy nem tud sort venni, nem tud bemenni ejszaka egy sorozobe a haverjaival stb.
dehat itt sok allamban van halalbuntetes is amit eleg sokan szorgalmaznak otthon is

nagyon sok hulyeseg is van, de en mar megszoktam a rendszert

nem mindig orom, de meggyozodesem ha sokat puhitananak rajta itt kaosz lenne

i hate the police (törölt) 2009.06.04. 23:24:27

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: hát, azt nem tudom, hogy tulajdonjoggal rendelkezik-e a XI. ker-ben valahol,/mindenesetre, tény, hogy két fent emlitett helyen ingyen eszik-iszik,mondjuk úgy szokásjog alapján:)/de ha van is, akkor is az nem a saját nevén lehet, hanem egy strómanén.Kösz-mármint a sün-fötőrzsőrmesterest:)Egyébként, ezt az ,,alkohol-kérdést,,nem igy kellene szabályozni, ugyanis itt ugye-jogosan-a lakókat az esetleges járulékos csendháboritás zavarja.Namost:erre már van az Sztv.-ben egy jogszabály, ami ezt tiltja+a közterületi alkoholfogyasztást is.Ennek alapján alkothatnak a ker-i önk-ok egy rendeletet, ami ezt megerősiti.DE:nem az alkohol árusitását kellene megtiltani

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.05. 00:45:08

@i hate the police: "mondjuk úgy szokásjog alapján"
Hávaze! Nem kap kaját, bezáratja a helyet :D

Még a végén kiderül hogy vége se lett a feudalizmusnak, csak nekünk nem szóltak.


@hagyma: Néha itt is szorgalmaznám a halálbüntetést.
Bár amíg ilyen töketlen a rendőrség + közigazgatás, valószínű sok ártatlant kinyírnának.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.05. 01:51:20

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
hat itt is elofordult mar ami nem orom de nagy szazalekban jogos
haggyak is oket biztonsag kedveert par evig csak bortonben

i hate the police (törölt) 2009.06.05. 02:22:41

@ColT -- http://korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:hát, ja, ez igy van, tényleg bezárathatja.Eddig elnézte neki/k/, hogy az általuk bérelt terület többszörösét használhatták, persze + bérleti dij nélkül-de erről már irt az index:D

Dr Kebab 2009.06.05. 06:01:45

Ki a faszt érdekelnek a XI. kerületiek?

Secnir 2009.06.05. 09:39:35

hát
őszinte leszek
itt vidéken (ami nincs is messze pesttől) ha volna egy ilyen rendelet, asszem azonnal lekaszabolnák a polgármestert. meg azokat is, akik megszavazták.
itt azért elég rendesen vannak pölö focimeccsek, mindenféle tavaszi-nyári-őszi fesztiválok, majális, juniális stb.
megnézném, hogy mit szólnának az emberek egy szüreti bálon, amikor este 8-kor közli a csapos, hogy innentől kezdve csak szódavíz....

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.06.05. 12:50:21

Füvezzetek, hernyózzatok, kokózzatok, ahhoz nem kell alkohol...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.05. 12:54:23

@Kitalátor feljegyzete: Legjobb :D
Én egyiket sem művelem, nekem létfontosságú a sör :D

Annuska87 2009.06.05. 18:50:54

Nekem fontos ,hogy két vizsga között beülhessek sörözni a barátaimmal és egy kicsit kiereszem a fáradt gőzt és egy biztonságos és nem késdobálós kocsmába üljek be.
Ill nagyon érdekes h a Rio-ra és a Zp természetesen nem érvényes a rendelet.
És kikérem magamnak én felkelek reggeli előadásaimra akkor is ha este megittam egy sört.BME mindig híres volt a diák életéről.És persze a kiváló szakemebereiről.

akos147 2009.06.05. 20:43:36

Körülbelül 1000 egyetemista vonult a Polgármesteri Hivatal elé a képviselő-testületi ülés idejére, hogy tiltakozzanak a május végén elfogadott rendelet ellen. A jogszabály megtiltotta minden olyan újbudai kisboltnak, kocsmának és zenés szórakozóhelynek a szeszes ital árusítását este 10 és reggel 6 között, ahol nincs meleg konyha. Így a kollégiumokban sem lehetett alkoholos italt árusítani, az egyetemisták szerint azonban ezzel ellehetetlenül a klubélet.

A Budapesti Műszaki Egyetem Hallgatói Önkormányzatának elnöke is részt vett az ülésen, ahol a szocialista polgármester, Molnár Gyula javaslatára a kollégiumokat végül kivették a szabályozás alól.

forrás: hírtv

i hate the police (törölt) 2009.06.05. 23:38:18

@akos147: igen ez jó hír az egetemistáknak,gratula nekik.De mi lesz azokkal, akik este 1o után akarnak otthonra sört venni?:)
süti beállítások módosítása