Naiv ügyfél úgy gondolná, hogy a Samsung talán elég tőkeerős ahhoz, hogy saját maga kicseréljen egy mai árfolyamon 11ezer forintos merevlemezt. A meghibásodás életének második betöltött éve után jelentkezett, amire azonban megszűnt a cég, amelyik eladta. Viszont sajátgaranciás papírt adtak hozzá, azaz, ki tudja, honnan importálták a merevlemezt. Namost ezért a Samsung a vásárlót próbálja büntetni, hiába írja az anyaoldal, hogy a termék garanciális, a magyar Samsung nem foglalkozik vele, küldjék Hollandiába:
A történet egy 2 éve vásárolt, 3 év garanciás SATA HDD életútja levelekben összefoglalva.
1. levél a Samsung Magyar Zrt-nek:
Tisztelt Ügyfélszolgálat! Egy hibás HDD ügyben írok. 2007.09.03-án vásároltam egy Samsung HD321KJ HDD a ******* Kft-nél. A HDD idő közben meghibásodott, szerettem volna a garanciát intézni. A *******Kft. által adott garancialevélen 3 év garancia szerepel. A gond, hogy időközben a Kft megszűnt. Gondoltam, közvetlenül a gyártóhoz fodulok garanciális ügyintézésemmel, fel is hívtam az ügyfélszolgálatot a mai napon 17:11 perckor (beszélgetésünket rögzítették, visszakereshető). Ott a fentieket elmondtam, de azt a tájékoztatást kaptam, hogy a HDD nem garanciális!
Ennek több dolog is ellentmond:
Az alábbi weboldalon ez olvasható: Merevlemezek 3 év teljeskörű (számlagarancia) Ebbe még teljes mértékben benne vagyok.
Az alábbi weboldalon is ellenőriztem a HDD garanciális kérdését, pozitív választ kaptam: S0MQJ1G******* HD321KJ INW 100 In warranty
Tehát garanciális!
Gondolom a telefonos ügyintézőjük figyelmetlen volt, ezért adott részemre téves információt. Előfordul. A kérdésem, hogy mi a fentiekben a HDD garanciális javításának a menete? Válaszukat előre is köszönöm!
2. Megérkezett a SAMSUNG Magyar Zrt válasza:
Köszönettel vettük érdeklődését. Az Ön kérésének adtunk egy nyilvántartási számot. Kérjük, a továbbiakban erre hivatkozzon: 29******
Köszönjük, hogy kérdésével a Samsung Electronics Ügyfélszolgálatához fordult.
A Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott merevlemezekre 3 év cseregaranciát biztosítunk, amely a vásárlás helyén érvényesíthető. Amennyiben Samsung Electronics Magyar Zrt. által kibocsátott jótállási jeggyel rendelkezik, és hibás a készülék, a vásárlás helyén cserélik azt. Abban az esetben, ha megszűnt a kiskereskedő, kérem, keresse fel garanciális szerviz partnerünket: HRP Hungary Kft. 1133 Budapest, Véső u. 7. Tel: 06-1-452-4670. Ha nem rendelkezik Samsung Electronics Magyar ZRt. által kibocsátott jótállási jeggyel, abban az esetben a készüléket értékesítő kiskereskedő biztosítja a támogatást a készülékhez. Amennyiben nincs a készülékhez Samsung Electronics Magyar ZRt. által kibocsátott jótállási jegy, nem tudjuk vállalni a termék cseréjét.
További kérdés esetén kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06
80 726 7864-es ingyenes számon.
Megértését előre is köszönjük
Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat
3. SAMSUNG RMA
Fogtam magam, a Samsung RMA oldalon (ahol szerintük gyártói garanciális) leadtam, a mai napon már el is postáztam nekik Hollandiába.
4. Válasz a SAMSUNG Magyarországnak:
> A Samsung Electronics Magyar Zrt. ltal forgalomba hozott merevlemezekre
> 3 v cseregarancit biztostunk, amely a vsrls helyn rvnyesthet.
Rendben, intezem az RMA-t a kulfoldi Samsung fele, mivel a Samsung Electronics Magyar ZRt. altal kibocsajtott jotallasi jeggyel nem rendelkezem.
> Amennyiben nincs a kszlkhez Samsung Electronics Magyar ZRt. ltal
> kibocstott jtllsi jegy, nem tudjuk vllalni a termk cserjt.
Remelem nem veszik rossz neven, ha a tortenesekrol a Fogyasztovedelem fele is irok egy levelet, illet a HOMAR felel is megirom a garancialis eljarasukat.
Kozremukodesuket elore is koszonom!
Ennyit a 3 év garanciáról!
Az utolsó 100 komment: