Tékozló Homár

Re: Megbüntette a halottat az Invitel

2009.10.15. 14:55 | ge | 59 komment

Most kaptuk meg az Invitel válaszát a halott ügyfelüknek kiszámlázott havidíjról és büntetésről szóló posztunkra. Elismerik, hogy az eljárás érzéketlen volt és hibáztak, amikor kötbért követeltek, ezért annak megfizetésétől eltekintenek, mi pedig megint egy kicsit örülünk. De annak jobban örültünk volna, ha az eredeti tartozást is elengedik, ahogy azt az ügyfélnek először ígérték.

Kedves Homározók!

Az Invitel ezúton is szeretné kifejezni részvétét az elhunyt családjának.  Érzéketlennek tűnhetett az Invitel ebben az esetben, de elmondható, hogy a társaság hasonló helyzetekben az általános szerződési feltételeit rendszeresen felülbírálja, és tekintetbe veszi a körülményeket.

Ebben az esetben az Invitel hibát követett el akkor, amikor a hűségszerződés fennmaradó részére vonatkozó kötbért kiszámlázta. Természetesen a társaság elengedi ezt a 46.075,- Ft összegű követelést, és gondoskodik róla, hogy erről az elhunyt családja is tájékoztatást kapjon.

A társaság minden halálesettel kapcsolatban körültekintően és méltányosan jár el. Ez azt jelenti, hogy ilyen esetekben elegendő a halotti anyakönyvi kivonat másolatát levélben, vagy elektronikus másolatát e-mailben a szolgáltatóhoz eljuttatni. Ezt követően az Invitel megszünteti a szolgáltatást minden további követelés nélkül.

Ebben az esetben a hibához sajnos hozzájárult, hogy az értesítés több hónappal a haláleset után érkezett meg társaságunkhoz. Az Invitel halál esetén semmilyen esetben sem követel kötbért, akár igénybevették a szolgáltatást, akár nem.

Minden olyan helyzetben, amikor felmerül a gyanú, hogy a társaság hibázott, érdemes a panaszkezelési csoporthoz fordulni, hiszen az Invitel munkatársai is törekszenek arra, hogy könnyítsenek egy ilyen nehéz időszakon.

Invitel Zrt.
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

faqtya 2009.10.15. 14:58:42

én már tudok kerekíteni

gelsystem 2009.10.15. 14:59:09

gyííííííííííííí
megvártam nehogy első legyek

maaalna 2009.10.15. 15:01:07

"az Invitel munkatársai is törekszenek arra, hogy könnyítsenek egy ilyen nehéz időszakon."

hüpp-hüpp

faqtya 2009.10.15. 15:01:15

bennem felmerült a gyanú, hogy nem tudnak könnyíteni. mit akarnak könnyíteni? hogy még több könnyük legyen? nem értem.

faqtya 2009.10.15. 15:02:55

ma 3/3-nál tartok. szerintem ennyi elég lesz.

EMMI 2009.10.15. 15:03:47

Csak azt nem értem, ha halandó ember fordul hozzájuk, akkor miért tart hetekig, hónapokig az ügyintézés, - és természetesen mindent az ügyfél bizonyítson - a Homárra meg képesek 1 nap alatt reagálni.

Aszongya "figyelembe vették" meg "felülbírálták". Ja, 1 év meg egy kis homár után....

helianthus 2009.10.15. 15:09:29

Van egy olyan gyanúm, hogy a cégek beállították a radart a homárra. Ha feltűnik a nevük, egy sziréna nekiáll visítani, mindenki pánikba esve futkos, és tülekedik a mentőkabinoknál, egy monoton női hang darálja, hogy Homár-veszély, kérjük a válságstáb azonnal készítse el a válaszpostot, Homár-veszély, kérjük a válságstáb azonnal készítse el a válaszposztot... villog a piros lámpa stb.
:D:D:D

Unbiased 2009.10.15. 15:11:40

És mi van a balga módon befizetett 45 vagy hány ezer forinttal? Bizonyítottan nem volt érte szolgáltatás.

Nomante 2.0 2009.10.15. 15:23:23

ezérttartittazország!

Nomante 2.0 2009.10.15. 15:24:24

mi a hivatalos véleménye az ALDI-nak erről?

akikaztmondjákni 2009.10.15. 15:26:15

@Nomante 2.0: Hát,hogy Náluk SOSE történhet meg ilyesmi,ezért nem is mennek ilyen bocskérö levelek.:) És persze mosolyognak.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.15. 15:28:49

elmorzsolok egy könnycseppet az invitel jófejségéért

akikaztmondjákni 2009.10.15. 15:28:50

" hiszen az Invitel munkatársai is törekszenek arra, hogy könnyítsenek egy ilyen nehéz időszakon."
Vagy jönnek és megvigasztalnak halálesetnél
vagy nem tudnak sünt sza@ni.Vagy mi...

helianthus 2009.10.15. 15:32:44

@Unbiased: erre még én is kíváncsi lennék. Azt visszakapja-e a gyászoló család vagy azt már bezsuppolták, ellizingelték az új céges bömbire aztán keresztet lehet rá vetni?

staropramen 2009.10.15. 15:41:32

Azt hiszem Sztrovacsekek, hogy nem várható el a hozzátertozóktól, hogy rögtön az inviteles szerződés felmondására és anyakönyvi kivonatok küldozgetésére gondoljanak.

tejfogubandi 2009.10.15. 15:48:00

Nem de fél évet se kell válni. Nálunk is volt halál eset és nem vártunk 1/2évet...

staropramen 2009.10.15. 15:52:57

Nem mindenki olyan profi mint te Sztrovacsek!

betépett felhasználó 2009.10.15. 15:57:35

nalunk a csaladban hagyomanya van e praktikanak.

tobb evtizedes koztartozasunkat ugy nullaztuk le, hogy kello idoben becianoztuk a nagytatat. Megerto kozmuvesek meg suru RIPezes kozepette ejtettek a kamatos buntit.

hasonlo modon oldottuk meg a bmw re felvett (nagyi neve alatt futo) kolcsont.

Ha minden jol megy, igy intezzuk a telekvasari kolcson hatralevosegit is, amit a nagybacsim nevere vasaroltam, a gond csak annyi, hogy egyre dragabb a szérum.... e

akos147 2009.10.15. 15:58:42

Hiányolom az Invitel bannert az oldalról

۝merta-X 2009.10.15. 16:02:32

Nekem az Invitellel, mióta 3 éve előfizetek nekik a 8 megás vonalra dupla áron, semmi problémám nem volt, azon kívül, hogy a piratebay és a mininova IP bant kapott, és csak proxyval megy mind a kettő, már lassan egy éve. De nincs ezzel gond. Szal nekem megbízhatóan szolgáltatnak.

Nomante 2.0 2009.10.15. 16:03:52

a poszt írónak nem azzal volt a gondja, hogy a havi 8000 K HUF-ot kifizesse, hanem - ha jól olvastam - az elhunyt 1 éves hűségszerződéses vmit kötött, igy ha felbontja vmilyen hátránya lesz.

Na de most ha valaki meghal, kénytelen felbontani a szerződést túlvilágról mégsem netezhet.

szóval itt az abszolut pofátlanság volt az invitel részéről, hogy egy halottat büntetni 46 k HUF-al mert elhunyt.-

Szarjanak sünt. vagyis mostmár ne, mert helyrehozták.

De szerecsére ilyen az ALDI-nál sose történhetne meg. S még mosolyognak is.

tutaj01 2009.10.15. 16:04:14

Ha a Halotti kivonatot nem fél évvel később juttatják el a cégnek, biztos hogy nem lett volna semmilyen kötbér, illetve további számlák!!!
Egy szolgáltatásnak van egy fix havidíja amit ha használnak, ha nem akkor is fizetni kell!Ez mindenhol így van kivéve pl. a forgalomarányos csomagoknál!

Fájdalmas elveszíteni egy családtagot, de ilyen esetben azonnal értesíteni kell a szolgáltatót is mert ők nem tudhatják mi történt és a havidíjakat ugyanúgy számlázzák!

medvetoka 2009.10.15. 16:30:54

@۝merta-X: nekem is az Invitelnél van 8 megás DSL-em, és semmiféle proxy nem kell a piratebayhez, a mininovához, vagy bármi máshoz.

2009.10.15. 16:50:10

nekem saját piratebay-om van... akkor én nyertem ? :)

kriszur 2009.10.15. 17:18:25

Micsoda könnyfakasztó szöveg. A nagy számok miatt valószínűleg sok ilyen eset történik, ezek töredéke kerül nyilvánosságra. Ha előkerül, akkor jön a "mea culpa", a "mi nem vagyunk mi olyan ...." süket duma. Amikor nincs ricsaj, akkor meg zsebre teszik a pénzt. Söpredék banda.:)

RaveAcE 2009.10.15. 17:40:35

Ez egy sima egyenduma. A történtek nincsenek szinkronban a levélben leírtakkal.
Halottal nem is lehetnek szerződésben. Ergo jogtalan bármilyen követelés. Ha mégis szeretnének valamit, mehetnek a hagyatéki tárgyalásra.

É2I 2009.10.15. 18:25:41

@tutaj01:
A halotti kivonat csak egy dolog. A hagyatéki tárgyalás a mérvadó.
Tehát, ha van valamilyen adósság, addig fennáll míg egyértelműen nem lehet adósként vagy jogosultként azonosítani.

Ettől függetlenül, illene egy "nagy" cégnek ilyenkor -valós forgalom hiányában- eltekinteni bármilyen díjtól.
Jelen esetben a hozzátartozók kifizettek fél évet, amit -úgy néz ki- az Invitel akár vissza is fizetne.

/Nagy piros pont lenne a cég tépázott becsületének. Úgyhogy hajrá!/

É2I 2009.10.15. 18:27:19

@É2I:
Jav: Halotti anyakönyvi kivonat.

Secnir 2009.10.15. 19:21:59

@۝merta-X:
miről beszélsz? TPB nincs bannolva a zinvitelnél.

@Nomante 2.0:
"mi a hivatalos véleménye az ALDI-nak erről?"

Az ALDInak az, hogyha valaki meghal az eladótérben, és a halott kitolja a teli kosarat, akkor nem kell kifizetni a kosár tartalmát. az, hogy nagypapát nekitámasztjuk a oksárnak. és erősen meglökjük, az nem ér.

renugard 2009.10.15. 21:03:22

@akikaztmondjákni: Az ALDIban viszonylag ritka az olyan vásárló, akinek egyenes a szívgörbéje

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.10.15. 21:47:52

" érdemes a panaszkezelési csoporthoz fordulni, "

Érdemes? És akkor mi lesz?
Még az a jó, hogy nem hülyézték le az ügyfelet.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.10.15. 22:21:17

Ezek a "válaszok" mindig olyan szívhezszólóak.

Teljesen elérzékenyültem.

Jedlik 2009.10.15. 23:19:08

Invitel, köpni kell.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.10.15. 23:43:43

Kedves invitel, és mi a helyzet a nemhomározókkal? velük lehet szemétkedni, ugye?

Nomante 2.0 2009.10.16. 00:07:45

mindjárt új poszt nyugi.

/tno+DA= 2009.10.16. 00:30:06

@helianthus:
Kihagytad, hogy: "Nem gyakorlat.
"Nem gyakorlat. Homár-veszély! Kérjük a válságstáb azonnal készítse el a válaszpostot. Imétlem, nem gyakorlat."

ex-dr. vuk 2009.10.16. 01:05:17

Meltanyosan jar el, ha az megjelenik a homaron. Kulonben magas ivben szarnak ra ÉÖ Igy megy ez.

Megdobbent 2009.10.16. 03:05:13

Tudtam, hogy a szanalmas senki pocs invitel majd jon a szar szoveggel. Hat ennel fosabb ceg letezik volojaban?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.16. 05:13:39

@betépett felhasználó: Az hagyján,hogy drága a szérum, de a dédunokák már megvették NEVEDRE a saját helikopterüket.
Vigyázz, mit eszel-iszol, mert te kerulsz sorra
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.16. 05:16:29

Vazze, nektek semmi nem jó
Van, vagy nincs sapka az Invitelen most?
Ha nem lennének ilyen cégek felkopna a Homar álla, oszt' mehetnétek a NőkLapja baba-mama rovatába csecsemőápolás aktuális kérdéseiröl vitatkozni

renugard 2009.10.16. 05:20:46

@megélhetési sünöző - már ezer éve nem voltam itt: Kell kiadni Homározók igazolványát, hogy lehessen igazolni az Invitelnél, hogy jogosultak vagyunk emberi bánásmódra

renugard 2009.10.16. 05:22:11

@horex: Te milyen popsikrémet használsz?

renugard 2009.10.16. 05:24:16

@/tno+DA=: Kihagytad, hogy: "Az önmegsemmisítő rendszer aktiválva".
"Nem gyakorlat. Homár-veszély! Az önmegsemmisítő rendszer aktiválva. Kérjük a válságstáb azonnal készítse el a válaszpostot. Imétlem, nem gyakorlat."

tokomtelevan 2009.10.16. 06:05:20

Mindjárt sírva fakadok, hogy milyen rendes az invitel.

Pláne, hogy anyámmal, apám elhunyta után hasonló dolgot játszottak el.
Pont leszarták a halotti anyakönyvi kivonatot, kiadták behajtásra.
Aztán kaptak tőlem egy kis jogászi segítséggel megfogalmazott levelet, azóta behúzták fülüket, farkukat.
Szemét egy banda, most is csak a Homár miatt léptek, egyébként szívatták volna az örökösöket.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.16. 06:09:38

@renugard: Nem értelek
A napokban is volt itt egy cég, a főnök sűrü bocsánatkéréseket eregetett és ennyi.
HA az Invitel szot sem szol az a baj, ha bocsánatot kér az a baj
Neked melyik a jo?
Hogy csak a homározásra voltak képesek?

Hááát, Magyarország én igy szeretlek
Ez van mindenhol, ezzel kell élni.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.16. 06:10:57

@horex: Ja igen, mintha az ExtrémDigitál főnöke lett volna a bocsikérő

۝merta-X 2009.10.16. 06:22:29

@Secnir: "Secnir 2009.10.15. 19:21:59
@۝merta-X:
miről beszélsz? TPB nincs bannolva a zinvitelnél."

Másik inviteles vonalon nálam is oké, csak az otthoni előfizetésemet szűrik.
Nem a készülékben van a probléma, mert ha rádugok a modemre egy laptopot, azon ugyanez van. Router nincs.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.10.16. 08:35:00

"Kedves" Inviteles csóka

Lenne pár megjegyzésem a mentegetőző levélhez.

"Érzéketlennek tűnhetett az Invitel" nem tűnhet, hanem az is. Nincs itt semmi feltételes mód, főleg úgy, hogy saját ASZFének is ellentmondott ez az eljárás

" ebben az esetben, de elmondható, hogy a társaság hasonló helyzetekben az általános szerződési feltételeit rendszeresen felülbírálja, és tekintetbe veszi a körülményeket."
Bizonyítja ezt, az a jópár kommentelő akik szintén hasonló gondokról számoltak be. Tehát az eset nem egyedi, nem véletlen.

Ha helyükben, én felülvizsgálnám a folyamatot.. Persze csak ha érdekelne...

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.10.16. 08:37:23

@horex: amugy ez nem bocsánatkérs, hanem mentegetőzés. A bocsánatkérés kicsit máskép néz ki ott nincsenek olyan rejtett megjegyzések hogy:

"Ebben az esetben a hibához sajnos hozzájárult, hogy az értesítés több hónappal a haláleset után érkezett meg társaságunkhoz."

ja és csa ka kötbért engedik e, a hűségdíjat amit kifizetteket velük (5x ezer) at megtartja azért a szolgáltatásért amit soha nem is használtak. Szóval kapja be az Invitel

nukleotid · http://www.youtube.com/watch?v=WbhmgwkeBOk 2009.10.16. 08:56:37

Faszt...Invitel kurva jó cég....nekem egyszer meghalt a modemem...beszóltam,másnap hoztak egyet,pedig már lejárt a hűségszerződésem

a jó dolgokat nem írjátok le,csak a rosszakat,mi?

büdös gecik

2009.10.16. 08:59:09

Fater meghalt augusztusban, nem nagyon beszéltünk tíz éve, előre rettegek, hogy milyen jó kis dolgok derülnek majd ki, remélem én nem kapok hasonló agybajt, mint a posztoló.

j311 2009.10.16. 09:35:44

Amikor ügyfélszolga voltam, nekem is volt ilyen template levelem, mint az invitelnek. "elnezeskeres_seggnyalas.txt" néven futott, releváns rész copy+paste plusz persze kicsit az ügyhöz igazítani és bingo. Mindig működött.

bekbórd! 2009.10.16. 09:38:24

"a hibához sajnos hozzájárult, hogy az értesítés több hónappal a haláleset után érkezett meg társaságunkhoz"
A temetésen akarták rendezni a papírokat, vagy mi?

onopapa 2009.10.16. 09:56:26

A tartozás a haláleset után keletkezett, vagyis akkor, amikor már nem élt a szerződés. Mégis mit akarnak ezek?
süti beállítások módosítása