Péter megszívta a Pannon családi csomagot, ennél egy vízipipával is jobban járt volna. Egyszerű és nagyszerű volt a T-vicc: az ügyintéző nem árulta el a családi csomag átkötésekor, hogy négy nap múlva, a hónap közepén fordulónap van, sőt másodikát emlegette, így hősünk négy napra becsengetett egy komplett havidíjat, majd kikapcsolták a szolgáltatást, mert nem volt elég pénz az egyenlegén. Kuncogás lentebb:
Első körben magát a szolgáltatót kerestem meg, nem fenyegetőztem semmilyen Homáros poszttal, de mivel 2 hete nem válaszolnak, gondoltam megírom ide is. Hátha segít a "Homár-póver", vagy ha nem is, legalább a többi naív ügyfél kevésbé lesz naív. :)
Amióta mobiltelefonom van (kb. 10 éve) Pannonos voltam, vagyok (még). A család is, és több éve a párom is (átjött más szolgáltatótól). Mivel egymással sokat beszélünk, ezért észszerűnek tűnt Családi Csomagot igényelni az ő kártyás, és az én számlás előfizetésemre (pár éve talán). Az ő kártyája az ő nevén, az én előfizetésem az én nevemen van szerződve.
Februárban megunta a havi feltöltéseket, ezért úgy döntött, hogy ő is áttér számlás előfizetésre. A Családi Csomag viszont csak úgy működik, hogyha a számlás előfizetések 1 néven vannak. Mivel nem akartunk kavarni a nevekkel (átíratni az övét az enyémre vagy fordítva), ezért az ő részéről megszüntettük a Családi Csomagot, és nekem egy régebbi kártyás számomat vontuk be a körbe. Amikor ez megtörtént (február 10-én), ott helyben (Astoria, Pannon ügyfélszolgálat) le is vonták az újjonnan bevont kártya egyenlegéből a havidíjat (930 Ft).
Másnap jött egy SMS, hogy amennyiben február 14-én nem lesz elegendő összeg az egyenlegen, felfüggesztik a Családi Csomagot. Mivel előző nap fizettük ki, ezért nem értettük, és még aznap (február 11-én) visszamentünk az Astorián lévő ügyfélszolgálatra, hogy megérdeklődjük, minden rendben van-e. A fiatalember azt mondta, hogy látja, hogy előző nap le lett vonva a havidíj, nem érti miért kaptuk az SMS értesítést, a kártya fordulónapja amúgy is minden hónap 2-a. Azt javasolta, hogy amennyiben mégis felfüggesztik a Családi Csomagot február 14-én (bár ő nem hiszi, szerint tévedésből kaptuk az SMS-t), akkor hívjuk a 1220-as számot.
Vasárnap (február 14-én) jött is az SMS, hogy egyenleghiány miatt felfüggesztették a csomagot. Telefonáltam a 1220-ra, ahol azt a
választ kaptam, hogy a kártya fordulónapja minden hónap 13. napja, és mivel 14-én nem volt 930,- Ft az egyenleg, felfüggesztették a szolgáltatást. Mint a telefonos hölgy elmondta, előzőleg gyakorlatilag 4 napra fizettem ki a havidíjat (febr. 10. - 13.). Elmondta még, hogy ez az ÁSZF-ben is szerepel és nem tehet semmit, forduljak az egyedi igénykezelési csoporthoz.
Nem vitatom, hogy az ÁSZF-ben le van írva, hogy a Családi Csomagnál nincs részszámlázás (bár azóta se találtam, pedig sokat kerestem a sok pdf file-ban), azonban úgy gondolom, hogy a Pannon több pontos is hibázott.
1, amikor megrendeltük a Családi Csomagot, az ügyintéző nem hívta fel a figyelmünket, hogy csupán 4 napra fizetjük ki a havidíjat. Ha tudom, várok 4 napot a megrendeléssel. Azt sem említette, hogy az ÁSZF az irányadó, papírt pedig nem írtunk alá, csak megadtuk a mobilszámot, ő pedig aktiválta a szolgáltatást.
2, másnap amikor ismét bementünk az ügyfélszolgálatra, az ügyintéző (nem ugyanaz, mint előző nap) szintén nem mondta meg (nem tudta megmondani), hogy 13-án van a kártya számlazárása (2-át emlegetett).
Ezután fordultam az "egyedi igénykezelési csoporthoz", ami a sima ügyfélszolgálatos e-mail címük, választ viszont azóta sem kaptam.
Tudom, az összeg nem nagy, nekem magával az eljárással van bajom. A tájékoztatás hiányával, és azzal, hogy amikor direkt rákérdezünk, akkor se mondták meg az igazságot. Több évnyi hűség után nem gondoltam, hogy ennyire nem érdekli őket az ügyfél.
Üdvözlettel,
Péter
Az utolsó 100 komment: