Antal egyik reggel arra ébredt, hogy albérletbe adott lakásában valaki ottfelejtett egy UPC-előfizetést, amit ő fel sem tud mondani. A UPC csak a szerződő féllel hajlandó tárgyalni, aki nyilván nem fog jelentkezni tartozása kifizetése miatt:
Másfél szobás lakásomat kiadtam albérletbe, a bérlőnek engedélyt adtam, hogy áthelyeztesse a már meglévő előfizetését a lakásomba. Másnap hívott, hogy nem sikerült elintéznie, mert a lakásomban már van egy meglévő szolgáltatás.
Nem volt egyszerű kinyomoznom, hogy milyen szolgáltatásról volt szó, mivel az előfieztő nem én voltam, tehát az előfizető adatait nem tudtam megmondani a UPC-nek. Tulajdoni lappal befáradtam egy személyes ügyfélszolgálati irodába, ahol megtudtam, hogy egy korábbi albérlőmnek van ott egy szolgáltatása, amit már egy ideje nem fizet. Viszont semmit nem tudtam elintézni, mivel a UPC álláspontja az, hogy a meglévő címen már van egy szolgáltatás, és amíg a szerződő nem mondja fel, addig nem tudok csinálni semmit ezügyben, még akkor sem, ha én vagyok a tulajdonos.
A szolgáltatás egyébként nemfizetés miatt le is van korlátozva. Engem ezzel olyan hátrányba juttat a UPC, hogy az albérlőm emiatt fogja felmondani a szerződést. Elképesztő ez a hozzáállás. Személyesen leszek kénytelen feljelenteni a UPC-t mert a hírközlési hatóság sem lép ezügyben.
Az utolsó 100 komment: