Tékozló Homár

Helyesbítés: csak 11x drágább a magyar sms az osztráknál

2012.04.20. 08:21 | jackyll | 248 komment

A Homár valóban nem számolta át tételesen, ezért írhattuk múltkor, hogy 15x drágább az azonos márka alatt futó magyar sms, mint az osztrák. Pedig valójában csak 11,1 a szorzó az smsnél, telefonálásnál pedug csupán 5,5. Zoltán mindenesetre megkapta a Fogyasztóvédelmi Felügyelőségtől az ilyenkor szokásos sablont, vagyishogy nincs hatáskörük az árakat megváltoztatni. Ezért aztán át se számolták. Naiv ügyfél nekiesett mégegyszer, hogy kiderüljön a szörnyű igazság:

Koszonom a valaszat (csatoltam a kp-i cim kedveert). Ne haragudjon, hogy csak most reagalok, de annyira ideges lettem, amikor meglattam, hogy mit sikerult irnia, hogy nagyjabol mostanra tudok szalonkepesen reagalni. Lehet, hogy elkerulte a figyelmet, de manapsag egyre elterjedtebb a szamologep, igy ha fejben nem megy, megis viszonylag konnyen lehet 24-gyel osztani olyan dijakat, amik On szerint nem vetithetok egy honapra egy ket eves husegvallalasi konstrukcioban. Sot, kepzelje, akar az Excel nevu programot is hasznalhatja, illetve ha nincs keretuk Microsoft licence-re, akkor az Open Office segitsegevel is konnyeden ossze tudja hasonlitani a ket csomagot, amirol meg egy ovodas is latja, hogy indokolatlan a kulonbseg. Ha megengedi, nem feltetelezem, hogy tovabb lepnek, ezert elvegeztem Onok helyett azt a munkat, amit teljesen nyilvanvaloan Onoknek kellett volna.

redbullmobilehuvsat.gif

A mellekelt szamitas alapjan lathatja, hogy az altalam teljesen alaptalanul emlegetett 7-15-3-szoros arkulonbseg valojaban csak 5,5-11,1-2,2-szeres, es igy az mar tokeletesen elviselheto! Hogy is panaszkodhatnek emiatt? Rettenetesen sajnalom, hogy feleslegesen zaklattam Onoket egy ilyen jelentektelen ugyben.

Koszonom, hogy hozzaallasaval melyebbre nyomja az orszagot abba a mocsarba, amibol az Onhoz hasonlo hivatalnokok miatt soha nem fogunk kijonni. Ha Ont egy fonoke utasitotta arra, hogy ne vizsgalja ki ezt a felhaborito arkepzest, akkor termeszetesen a megjegyzesem tovabbitando az illetekesnek, es elnezest, hogy Ont gyanusitottam.

Isteni lenne, ha eszrevennek, hogy a magyar piacon egyertelmu arkartell tartja ilyen szinten az dijakat.

Amennyiben nem a fonoke miatt irt ekkora marhasagot valaszkent, hanem onszantabol, akkor motivacio gyanant megigerhetem, hogy egy ilyen kis aprosaggal fogom meglepni:
http://www.arukereso.hu/szamologep-c3414/canon/kc-30-p41956154/
, ha elfogadhato valaszt kuldd a kalkulaciomra, es kivizsgaljak, hogy mi a ***** kerul otthon 11-szer tobbe egy sms elkuldeseben, illetve miert is telefonalunk 5,5-szor dragabban.

Javaslom hasonloan osszehasonlitani a magyar T-mobile es osztrak T-mobile iphone arkepzeset, mert az legalabb ilyen, ha nem meglepobb.

Udvozlettel:
Zoltan

redbullmobile.png

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.20. 22:44:00

@A félelmetes népszavazás: Vannak román bérkoldusok valóban. Az arányt ne tudom. De a hajléltalan és koldus probléma létezik,

Pipas 2012.04.20. 22:44:40

@Domain Admin: "A Román OTP thm és a Magyar OTP Thm közötti különbséget ismeritek?"

A Lej és a Forint alapkamata közti különbséget ismered? :)))

Anomalocaris (törölt) 2012.04.20. 22:47:57

@atpijkamo: Csakhogy itt nem erről van szó, gondolom nem kell elmagyaráznom :)

Jokkura 2012.04.20. 22:49:00

@A félelmetes népszavazás: és az nincs benne ,hogy a külföldi koldusokat rapid nyelvtanfolyamon ,perfekt megtanítják magyarul ?
Csak hogy ne tűnjőn fel, ha véletlenül németül, svédül,norvégul,dánul, retorománul kezdenének lejmolni ? :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.20. 22:50:55

@A félelmetes népszavazás: Csak azt mondom, hogy van pici igazság abban a hazugságtengerben.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.20. 22:52:33

@Jokkura: Már miért kéne magyarul tanítani? A környező országokban van jelentős magyarul tudó népesség.

Anomalocaris (törölt) 2012.04.20. 22:57:42

@Jokkura: Igazából klingonul lejmolnak, a külföldinek úgyse tűnik fel a különbség. :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.04.20. 23:00:09

Éjjen!
Vagy most a posztnál tartunk-e még?
Vagy ez így hogy?
Megannyi kérdés...

Anomalocaris (törölt) 2012.04.20. 23:06:15

@atpijkamo: "Magyarországon ugyanis olyan kiváló szociális és egészségügyi rendszer van, hogy itt ilyen állapotok nem alakulhatnának ki"

Nálam ez verte ki a biztosítékot, hogy ilyet le mernek írni egy ilyen kiadványban, pláne olyan intzékedések után, amiket összehoztak két év alatt. (Jójó tudom emútnyócév, meg Gyurcsány :D) És hogy mennyire nem bírják felfogni, hogy ez mennyire kontraproduktív, és sokkal rosszabb színben tünteti fel az országot, mint a koldusok, akikbe esetleg belebotlik a turista. Koldusok vannak ugyanis Münchenben is, németek és bérkoldusok egyaránt, ez is valami fantazmagória lehet, hogy nyugat embi még nem látott ilyet otthon. Úgyhogy ha ezt valaki olvassa, jó esetben röhög egyet, rosszabb esetben azt gondolja, amit Én.

Amúgy ez csak úgy jutott eszembe a dokumenutumfilmről és az amcsi rendőrökről, hogy valószínűleg az is annyira reálisan mutatja be a helyzetet, mint ez a kis brossúra.

ne most 2012.04.20. 23:27:35

Ebből is látszik, hogy percdíjas árszabás baromság.
Van egy előfizetőnkénti, havi költség, amit elosztanak a beszélt percekkel. Keveset beszél a magyar előfizető, ezért magas a percdíj.
Kis országban 3000Ft a lélektani határ, ami több az drága.

Nash vs. Keynes 2012.04.20. 23:46:13

@vape: lehet hogy 1$ a benzin, otthon meg 450Ft de a benzin árazása átlátható. És a mobilköltségé?

Xezs 2012.04.20. 23:51:21

@A félelmetes népszavazás: Mondjuk nálunk tényleg szociális tálca van szociális háló helyett. Csak leveszed róla ami kell aztán heverészel tovább.

Egy rakás ingyenélő szart tartunk el teljesen fölöslegesen.

Xezs 2012.04.20. 23:53:22

@Pipas: Hehehe, most mindenki ezt szajkózza én meg csak felbaszom az agyam mert a hülye átlagmagyar csak addig jut a matekban, hogy összehasonlítja a két kamatlábat, aztán veri a nyálát hogy jajdeszaritt. Idióta barmok, általános iskolai tananyag kb.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.21. 00:01:23

@A félelmetes népszavazás: Mint amikor Aba Botond a Control előtt elmondja, hogy nem is arról szól.

A zusában komoly börtönbüntetést lehet kapni hazugságért (esküszegésért). Nixon is a hazugságba bukott bele, nem a vótergétbe. Klinton is majdnem a hazugságba, nem a szopatásba. Szóval én hiszek nekik, az amcsi riportalanyok őszintéknek látszanak.

Anomalocaris (törölt) 2012.04.21. 00:34:05

@Xezs: Nem írom le, mit lehetne tenni, úgyis ki lehet találni. :)

Anomalocaris (törölt) 2012.04.21. 00:37:08

@atpijkamo: "Aba Botond a Control előtt elmondja, hogy nem is arról szól"

Ez komoly hogy ilyen is volt?? :D Akkor már csak egy kérdés maradt nyitva: HOVÁ TŰNT FLIEGHAUF???????????????????

2012.04.21. 00:52:02

@webnazi:" Nem b@szogatna minket se az EU, se az EP. "

Nem hát! csak kivetnék a vámot, oszt jónapot! Járhatnál három évente külföldre, mert nem volna ojró az mnb-be'.

mielőtt leírsz valamit, ülj le, és gondolkozz! Miből élnél meg? Mivel fizetnél a kőolajért? ALMÁVAL? Az a világ már elmúlt, tovaris!

Vincenzo90 2012.04.21. 00:58:31

@Könnyen elkaptuk, uram!: Hülyeségre hülyeséget válaszolni nem tudom milyen érzés, de elolvasni és nevetni rajta megfizethetetlen.

zaphodbeeb 2012.04.21. 01:18:47

@vape: valóban kevesebb mint a fele az USA-ban a benzin, de a távolságok meg 5-10x akkorák. Ha meg nem mész sehova akkor nem mindegy?

zaphodbeeb 2012.04.21. 01:26:32

Vissza a gyökerekhez! Civilizációs faszság az egész.
A XVIII. századi Magyarországon ezek az adók nem kapnának táptalajra.
Lemész vidékre lakni (nagyon vidékre), kikötteted az áramot, a vizet, a gázt ha van. Eldobod a mobilt, úgyse tudnád feltölteni, elfelejted az RJ-45-öt meg a wifi-t. Esténként gitározol a családdal, mécsesnél mesét olvasol a gyereknek. Nappal eldolgozgatsz a kertben, megtermeled ami kell. Melód úgysincs, néha valami alkalmi, feketén. Vizet viszel az utcai kútból. Alapjáraton eléldegélsz. Úgyis ez lesz ha már mindent lenyúztak rólad.

zaphodbeeb 2012.04.21. 01:29:37

Ha meg valami adószedőféle vagy hivatalnokféle benéz a kapun, hát jól arcon bas*od egy szívlapáttal. Ez a deal.

2012.04.21. 02:44:23

Bennem felmerült egy kérdés. Ha ilyen hatékonysággal működik egy a mi pénzünkön fenntartott szervezet, azaz nem működik, biztosan szükségünk van rá? Mert eddig még egyszer sem hallottam olyanról, hogy a "fogyasztó" a fogyasztóvédelemhez fordulva bármilyen segítséget kapott volna, hogy megoldódjon a gondja. Ki kell rúgni az összes naplopó semmirekellőt a francba! Csak viszik a pénzt, miközben nem csinálnak semmit. K. kényelmes állásuk van, az egyszer biztos. Felveszik a havi fizetést, miközben csak a töküket vakargatják. Ezt mi nem engedhetjük meg magunknak.

Manyecska 2012.04.21. 06:26:53

@kermi: hát igen..nézd milyen szépen neteznek itt egész nap :D:)) !

kajagugu 2012.04.21. 06:34:27

Ki fizette le a hülye fogyasztóvédelmet?
Biztos ingyen telefonál.

CID 2012.04.21. 08:25:23

Azért, ha valaki nem a 3500 ft-os mobilszámláját akarja 1500-redukálni, vannak lehetőségek :-)

www.klaszterhaz.hu/mobilflotta

Pl.

cicmen (törölt) 2012.04.21. 09:15:31

@Könnyen elkaptuk, uram!: Mivel fizetnél a kőolajért? ALMÁVAL?

SMS-sel vazze!

alterways2 2012.04.21. 09:26:55

a felhaborodott iras nem megfeleloen latja a helyzetet, itt nem fogyasztovedelemre tartozo lehzusarol, hanem szimpla marketingrol es arkepzesrol van szo. gondoljuk at: itt nem almarol vagy csirkerol van szo, a percek vagy sms-ek specialis piacot kepeznek. ezeknek kozvetlen koltsege nincs, igy a szolgaltatok celja annyi, hogy minel tobb penzt beszedjenek.
nem szamolhatunk ft/sms koltseggel, meg ft/perc koltseggel, foleg nem ugy, ahogy a leveliro tette, szimplan elosztogatva a havidijat mindharom tetellel (1000).
gondoljunk bele, ha a felhasznalo nem hasznal el egy honapban 1000 sms-t (ahogy normalis ember nem tesz ilyet), mar nagyobb osszeg jon ki, mert nem ezerrel osztok, hanem mondjuk 100-al. ha nem hasznalja a telefont internetezesre (ahogy sokan nem hasznaljak), megint csak nem olyan osszeg jon ki. vegyuk eszre, hogy a magyar szamok mindenhol kisebbek, ugyanakkor emberi leptekuek. 200 percet, 100 sms-t biztosan elhasznal az ember, 1000 percet meg 1000 smst nem biztos, ugyanakkor az osztrák igy is ugy is befizet 30 000 ft-ot pluszba. és akkor még nem beszéltünk arról, hogy mindenhol árengedményt adnak, ha valamibol nem 200-at veszek, hanem mondjuk 1000-et.

zoltaan71 2012.04.21. 09:41:06

Nem kell telefonálni, ennyi. Vagy el kell menni Ausztriába élni, ennyi. Csak utána nem panaszkodni, hogy a "Debrecziner" az valójában stájerországi fehérkolbász félig sütve, mustár nélkül.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2012.04.21. 09:42:05

Az ausztriai orange-nál 7,5 euroért 1 GB internetet, 1000 percet és 1000 sms-t kapsz.....

kiszamolo.hu/a-tesco-mobil-percdijai-es-az-aprobetu/

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2012.04.21. 09:46:07

@alterways2: az előző hozzászólásomból kiderül, hogy ausztriában kapsz cirka 2.200 forintért olyan csomagot, ami mindenre elég az emberek 95%-ának (de 10 euroért ennek a dupláját kapod)

Mindezt hűségidő nélkül (igaz, telefon sem jár mellé, de az nálunk gyakran drágább előfizetéssel, mint a kártyafüggetlen a Nokiánál, vagy a Samsungnál)

Nálunk ennyiért internetet sem kapsz, nem hogy 1000 ingyen percet meg 1000 sms-t.

Szóval, van még hová fejlődni.

alterways2 2012.04.21. 09:53:18

@Kiszámoló: kulfoldon sok elofizetes olcsobb, mert arra szamitanak, hogy akinek odaadjak, az majd mas fizetos szolgaltatasokra is fogja hasznalni. magyarorszagon ez nem mukodik addig, amig sokan kockas fuzetbe irjak az elkuldott sms-ek szamat, nehogy tullepjek az ingyenes limitet. egyébként más vonatkozásokban is teljesen igaz, h a magyar piac tul kicsi és fizetésképtelen ahhoz, hogy olcso legyen. es akkor a stiklik es korrupcio hatasairol nem is beszeltunk.

cimzett 2012.04.21. 09:54:57

sajnálom azt akinek van ideje és erre fordítja.

agresszív öregasszony a billából 2012.04.21. 10:00:31

Ausztriában 15 euróért havonta 1000 smst küldesz, 1000 percet tefonálhatsz bármilyen hálózatba és korlátlanul netezhetsz. 30 eurós csomag esetén ugyanez plussz 300 percet euba beszélhetz ingyen. Ki lehet számolni.

agresszív öregasszony a billából 2012.04.21. 10:04:38

@zoltaan71: Elmentem. Kiváló a Debrecziner, de annál már csak a Wiener Schnitzel jobb. Otthon meg a szivatás és a népnemzeti hülyitês lenyúlással fűszerezve.

dr. tchibu 2012.04.21. 10:26:41

Irány Dánia,vagy más fejlettebb ország. Egyébként az OTP hitel kamatait is megnézhetitek,hogy Romániában pont fele annyi kamatot kell fizetni személyi hitel esetén mint itthon :D.... és azon gondolkodtam,hogy akkor most, hogy is van?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.04.21. 10:43:00

A piaci árat sok minden meghatározza. Az is kérdéses, hogy az alacsonyabb díjakért mennyit telefonálnak. Simán lehet, hogy a bevételi maximum máshol van nálunk (az általam feltételezett) alacsonyabb forgalom mellett.

Másrészt nem tudom, hogyan építik ki a sógoroknál a hálózatot. Ott is lehet jelentős költségbeli eltérés.

És persze lehet árkartell is. Azt pedig igen is a GVH-nak ki kellene vizsgálnia. Ezért tartjuk őket!

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.04.21. 10:44:48

@dr. tchibu: Erre megvan az egyszerű magyarázat és simán nálunk is lehetne az OTP hitelkamat fele annyi! Törvényi változtatás kell. Ha a hitelező bank a végrehajtási sor elején van, akkor alacsonyabb a várható vesztesége. Nálunk az állam az első és a bank a sor legvégén kullog. Ergo sokkal magasabb a kockázata itt, mint Romániában.

kkkchris 2012.04.21. 10:45:39

@zaphodbeeb: USA ban olcsóbb a benzinről: autópályadíj (kapus!!) sok helyen van, hídpénz van, és a default oktánszám 86, max sebesség 65mph ami 105km/h-nak felel meg. Még mindig olyan frankó?

kkkchris 2012.04.21. 10:48:10

@alterways2: pontosan, és kint valószínúleg nem úgy működik a piac hogy a bevétel 5-10%-ára (havidíjas nem prepaid) előre kódoltan küldheti a fizetési meghagyást/behajtót mert itthon kb ilyen a fizetési hajlandóság... És ez csak romlik ha előre odaad az ember egy többtíz rugós telefont. Nem véletlenül nincsenek olyan kedvezmények 2 évre mint kint.

dr. tchibu 2012.04.21. 10:48:36

@alterways2: hát ez a Magyar piac túl kicsi, nem teljesen igaz......Mert a kínálatot és a kereslet az ÁR határozza meg.... ez evidens.

átlátó 2012.04.21. 10:50:24

@CID: Érintve érzed magad szerintem...tiltakozzatok. :)
@Jokkura: Nem módosítok semmit...

Amit megmondtam, azt megmondtam. :)
Ártatlan áldozatok nélkül nincsen óccsó percdíj, oszt most haza mehettek...mielőtt lüvök.

elwood 2012.04.21. 11:00:39

@dr. tchibu: "Mert a kínálatot és a kereslet az ÁR határozza meg.... ez evidens. "

mindig azt hittem, hogy fordítva. üdvözlöm matolcsy úr !

mindenjónévfoglalt 2012.04.21. 11:17:18

Ha havi ezer sms-t akarsz küldeni, írjál iméleket...

Jokkura 2012.04.21. 11:45:31

@elwood: ez a matolcsi-féle unortodox közgazdaságtan alapköve. :)
Most vagy aludt a közgáz órákon vagy vette/plagizálta a szakvizsgáját. Vagy is-is.
neve örökké fenn fog maradni :) ,mint az abszolut kerülendő példa--- lehet ,hogy erre apellál a többi "észlénnyel " együtt ??

Hilter nevét többen ismerik ,mint a Hohenzollern- dinasztia nevet

Roy 2012.04.21. 12:11:10

Lesz még drágább is itthon, ha a kormányunk bevezeti a telefonálásra, SMS-re, és az internetezésre az adót.
Ezek után már várom a levegővételi adót is. Mindenkinek az orrára szerelnek egy kis műszert ami méri hányszor, és milyen mennyiségben vesz valaki levegőt.

Anomalocaris (törölt) 2012.04.21. 13:05:28

@Jokkura: A müncheni Hohenzollernplatz tök jó!

CID 2012.04.21. 15:42:43

@átlátó: tiltakozzak ? Azért, hogy a hurkagyurkák olcsóbban telefonálhassanak ? Kis butus :-)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.04.21. 17:14:14

Csak szólnÁk, hogy odaát friss palacsinta van.

Jokkura 2012.04.21. 17:31:36

@Roy: és akik kivetik azok 10 percenként kaphatnak egy tized másodperc bónuszt , a többiért fizessen,vagy inkább fulljon meg.

Ez egyre jobban emlékeztet az ókorra és középkorra.

Nem is tudom,hogy miért volt a "bostoni teadélután" című esemény ...

Jokkura 2012.04.21. 17:32:55

@A félelmetes népszavazás: mennyibe mérik ott a sört ? és mekkora normál adag ...?

lobster thermidor 2012.04.21. 17:36:16

Majd pont az állami mobilszolgáltató lesz olcsóbb...
Nem azért gründolták.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.21. 17:36:21

@agresszív kismalac: "odaát friss palacsinta van."

Köszi! Meg még negyven szűz is vár rám. (Remélem fiatalok és nőneműek.) De ezért még nem leszek öngyi. Van még itt feladatom...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.21. 17:38:47

@Jokkura: "miért volt a "bostoni teadélután" című esemény ..."

Szerintem túltermelés volt teasüteményből, és el kellett fogyasztani.

Jokkura 2012.04.21. 17:44:01

@atpijkamo: ja ,igen :) és nagyon sok volt a tealevél is :)

Anomalocaris (törölt) 2012.04.21. 17:49:38

@Jokkura: Az egy tér, nem egy kocsma. De van ott egy Plus meg egy italbolt, ahol lehet venni sört. Nagyjából ugyanannyiért mint itt, csak éppen sokkal finomabb.

Anomalocaris (törölt) 2012.04.21. 17:52:32

@atpijkamo: Igen, a sorrendre nem árt figyelni, az öngyit mindig a legvégére hagyjuk!

Jokkura 2012.04.21. 17:53:26

@A félelmetes népszavazás: Nos a "platz"-ból gondoltam , de vannak olyan helyek, ahol az egész tér egy nagy kiülős 'söröző'.Jók a bajor sörök meg a belga is...

Anomalocaris (törölt) 2012.04.21. 17:58:59

@Jokkura: Hát, elég sok zőcség meg pad van, úgyhogy tulajdonképpen szokták sörözőnek használni olyanok, akiknek a kocsmák 3 eurós söre túl drága :D

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a2/München_—_Hohenzollernplatz,_Brunnen.JPG

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.21. 19:50:33

@Jokkura: Hát nem tudom, betartották-e a technológiai előírást. Szerintem sós vízbe nem rakunk tealevelet.

Jokkura 2012.04.21. 20:22:07

@atpijkamo: és nem is lobogó, forró víz volt :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.21. 21:02:17

hát ide már nem is érdemes járni

2012.04.21. 23:38:41

@cicmen: "Különben minek neked kőolaj? "
Műanyag, gyógyszer, benzin, szigetelő anyagok, fűtés, stb...
Még a lóápoláshoz is használnak.

átlátó 2012.04.22. 00:15:17

@CID: Ne tiltakozz, ezek után elfogyott az érvrendszerem okoska... ettől még én olcsóbban használok mobilt, - mint te. Pontosan a posztban szereplő okok okán. :) Okoska. :)

CID 2012.04.22. 11:14:32

@átlátó: Azt azért megkockáztatom, hogy nálam olcsóbban nem telefonálsz, itthon, kicsiny hazánkban ;-)

CID 2012.04.22. 17:52:31

@A félelmetes népszavazás: ó te szegény ! Holnap szardinella ?

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.22. 18:03:48

Szerintetek mit jelent,hogy pont egy olyan pornósztárba akadtam bele a neten,akinek pont ma van a születésnapja.

Videókat szemezgettem,és néha utánuk szoktam nézni,hogy mennyi idősek lehetnek. Láss csodát:

en.wikipedia.org/wiki/Breanne_Benson

Anomalocaris (törölt) 2012.04.22. 18:13:37

@CID: Aha. 20:45-kor. Délután meg Vifon, azt még nem döntöttem el, hogy garnélás vagy marhás.

Xezs 2012.04.22. 18:26:07

@(---Flúgos Buszos---): Nem tudom mit jelent, de mikor meglátom egy ilyennek a születési dátumát akkor azon agyalok, hogy basszus ennyire öreg lennék :)

Manyecska 2012.04.22. 19:23:01

Nah ez már a pénteki.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.04.22. 19:26:15

@kkkchris: autopalyadij a keleti parton elvetve van
van par hid foleg floridaban es NY-ban de elobbi elenyeszo 25 cent utobbit nem tudom
a sebesseg allamfuggo, altalaban 70-75, nem 65
haromfele benzin van

/ja igen nekem pl tok megfelelo:)/

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.22. 20:04:04

@Xezs: Pont csak ezt az egyet néztem meg ma,és pont beletrafáltam.

Csak az a baj,hogy egy hasonló nem fog az utamba esni,és esedezni utánam. :)))

Nekem nincs ilyen gondom,pont korombeliek nagyjából.

cicmen (törölt) 2012.04.22. 21:15:36

@cimzett: sajnálom azt akinek van ideje és erre fordítja.

Most miért sajnálod? Mert van ideje, vagy mert erre fordítja? Vagy mindkettő? :)
Jószívű vagy! Akkor ha valakit igazán nagy baj ér, azt ki sem bírod mi?

cicmen (törölt) 2012.04.22. 21:18:05

@hagyma: az volt mar hogy pina?

Hja! Akinek ámerikai felesége van azt nem vágják nyakon ezért! Fordítsd le neki mit írtál és nem lesz pina meglátod! :)

Anomalocaris (törölt) 2012.04.22. 22:12:03

Flachzange hol vagy? Hiányzol :(

Xezs 2012.04.22. 22:44:30

@(---Flúgos Buszos---): Én nem akarnék ilyen nőt hosszútávra mert agyalhatnék rajta hogy mikor ki kúrja éppen. Szétbaszna az ideg :)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.04.23. 08:01:56

@Xezs: Nem kell rajta agyalnod, bármikor megnézheted a neten.

cicmen (törölt) 2012.04.23. 09:09:07

11x drágább a magyar sms az osztráknál

Akkor osztrák sms-t kell írni!

kkkchris 2012.04.23. 09:28:49

@hagyma: mi tavaly autóztunk NJ-Toronto, NJ-Washington D.C, ez nem Florida de minden egyes kiba hídon fizetni kellett ami kicsit is nagyobb volt egy 2*1sávos normál hídnál (kivéve ha már eleve fizetős volt a pálya), és az elvétvénél is többször kellett fizetni a pályáért. Pl bejutni NY-ba több dollár az a bizonyos híd (nem jut eszembe a neve) és elkerülni meg picit macera. Baltimore-t megkerülni meg szépen 55MPH. Lényeg a lényeg, átszámoltam miután leautóztunk 1500km-t és úgy jött ki a fogyasztás mintha itthon 5-6l/100km fogyi jött volna ki (mindez még a 180-as dollár árfolyamon). Tudom hogy van többféle üzemanyag, de amikor az itthoni újságok példálóznak az ottani olcsó árral nyilván nem a drágábbat fogják példának venni hanem a regular-t amiből többet fogyaszt minden autó... Csodálkoztam is hogy elég sok európában forgalmazott típus hogy bírja a 86-ot amikor itt 95 a minimum de biztos ahhoz van állítva a gyújtás. Lényeg a lényeg ott sem olcsó az annyira olcsó szerintem ebben kiegyezhetünk. Én is úgy mentem ki hogy hú ott aztán fillerékert lehet majd kocsikázni de nem így volt viszont sok Amerika utáló árnyalná egy kicsit a véleményét ha járna is ott.

Csigorin 2012.04.23. 09:29:35

Oke, rendben van hogy sokminden olcsobb Osztrakiaban, de akkor mar irjon az osztrak fogyasztovedelemnek is hogy az hogy lehet hogy az osztrak munkaero otszor-tizszer olyan draga...
meg vegezze el a magyar es osztrak ado es jarulekrendszer teljes osszehasonlitasat, hogy eldonthesse hogy megis mekkorak a kulonbsegek.

Azt hogy mennyibe kerul valami, az donti el hogy mennyit hajlandoak fizetni erte.
Posztolo az ugyben ahelyett hogy hatosagokat zaklat azzal hogy szabjak meg kozpontilag az arakat, annyit tehet, hogy nem vesz igenybe tul draganak talalt szolgaltatast.

átlátó 2012.04.23. 10:25:46

@CID: Nem nagyon van kedvem már veled kontaktálni, de...
hogy én mennyiért telefonálok otthon, azzal nem dicsekszem akkor, amikor itt arról van szó, hogy mások mennyire drágán... hogy neked attól van itt nagy és pállott pofád, hogy mennyire raj helyzetben vagy valamilyen véletlen során és ezért arcoskodsz - hát csupán ezért reagáltam... ha nem lennél valamilyen homályos okból abban a raj helyzetben, akkor érdekelne az árakról a véleményed... így olyan vagy, mint egy cigány a fuxokkal a nyakában... rajoskodsz a pállott száddal.

cicmen (törölt) 2012.04.23. 11:42:12

A magyar homáron 11X tovább van fent egy poszt mint az osztrákon!

cicmen (törölt) 2012.04.23. 11:43:19

Hát ezért fizetem a netadót!

Szabó F. Balázs 2012.04.23. 14:45:41

És arra nem is tért ki a kedves poszt-toló, hogy a magasabb díjakért milyen szolgáltatást kap hazánk - az állami cég belépéséig - legsz*rabb szolgáltatójától.

A Telenor sokszor még a pesti belvárosban is behal, pedig ennek az országnak - ilyen szempontból Budapest a közepe. Ausztriában 2-3000 méteres hegycsúcsok közötti párszáz fős falvakban is 80-90%-os a térerő, itthon meg a nagy tágas alföldön is elvész a jel ha az ember Békéscsaba fele tart.

Nem mintha bármit fejlesztenének. Persze Hipernet az van, hogy ha a parasztja telefonálni nem is tud, de papíron elérhesse az akár 42 megás mobilinternet csomagot is. Mert az kell. Ahogy a Balaton közepén elérhető mobilnet is fontos, mindannak ellenére, hogy sok nem világbégi üdülőterületen újra játszhatjuk a "járkáljunk kicsit és keressünk térerőt" játékot.

Az ár még csak valami, de a szolgáltatás minősége az ami igazán kritikát érdemelne...

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2012.04.23. 17:48:52

@Jokkura: mindig erdekelt, hogy lehet-e amputalt aggyal elni. Hat ez is eldolt.

Reszemrol jo dolognak tartom azt, ami ellen az a bagazs, amelyik eladta a cukorgyarakat, uveggyarakat, stb ilyen vehemenciaval obegat. Mert ami nekik jo, az eddig nekunk csak rossz volt.

Drótmalac · http://blob.blog.hu 2012.04.24. 12:23:57

@dr. Közbiztonság Szilárd:

Nem, ezek úgynevezett Prepaid csomagok. A következő módon történik:

Feltöltöd a telefonod egy adott összeggel (pl. 5 EUR).

Ezután ebből a pénzből megvehetsz egy csomagot (lásd a fenti példám), ami egy hónapig érvényes, és utána lejár (vagy automatikusan megújul, ha azt választod, és van további 5 EUR a számládon).

Semmi előfizetés, semmi kötelezettség, semmi szopatás.

A rendszer zseniális, egyszerű és roppant olcsó. Egyébként internet terén ugyanilyen fasza a helyzet, Romániát csak Korea előzi meg sávszélesség/sebesség terén.

100 mbites optikai szálas netcsomag + mobilelőfizetés (ingyen percekkel) + vezetékes telefon + 100 tévéadó (HBO, Nat Geo HD stb.) = havi 5.000 Forint.

Tömeges SMS küldés, mobilmarketing · http://sms.bipkampany.hu 2012.04.24. 17:39:25

Az SMS küldés fogyasztói áraiban rengeteg szélsőséges példát lehetne hozni - legkevésbé sem védeni szeretném a szolgáltatókat, de a tízszeres eltérés nem egyedülálló ha nemzetközi szórást is nézek. Minden szolgáltató annyiért ad mindent, amennyit a piac még elbír, miközben egyszerre kellene bővülni/hálózatfejleszteni, versenyezni és profitot termelni, itt szoktak elcsúszni az arányok.
süti beállítások módosítása