Naiv ügyfél egyik reggel arra ébredt, hogy a Digi koponyát lékelt rajta szoftvert frissített a beltéri egységén. Ennek hatására a megszűnt a csatornák rendezésének lehetősége, még prémium szolgáltatásként sem igényelhető. Sőt, jóváhagyni sem kell, elég, ha kikapcsolják a régi szoftveres készüléket, már frissül is. Hová jut így a világ? A 21. században?
Végül birkatürelmű ősolvasótokban is elpattant a húr. Nyilvános vitára bocsátom észrevételeim, mivel csak a munkáját végző sablonszöveget sötéten fecsegő ügyfélszolgáról lepergett logikus érvelésem és anyázásom is. Hosszú évek nyugalma után álcázva semmittevését a Digi kreatívja kreatívkodott a legújabb beltéri szoftverfrissítéssel. Mint XP után a Vistát úgy vártam okém eredményét, de csak DOS-t kaptam. Nemcsak szemezgetni lehetetlen az elérhető csatornákból, de még szerkeszteni is. Átvariálták fixálták mind. Már 30éve a fekete-fehéret is magamra szabhattam, őkegyelmük meg amilyen sorrendbe ahova amit elrendelt az axióma. Gondolván remegő kezére a 90es nagyszülőmnek anno az első 9 helyre egymásmellé pakolgattam kedvenc adóit, így is évig tanulta hol s mi, most meg nézhetem kérdő tekintetét. Hát nem. Anyátok.
Szóval tartottam a vonalat amíg munkatársaink foglaltak majd kértem vissza a régi szoftvert. Központilag nem lehet és pont. Ja persze, ez az új is tán a kontinuum nevű fluidumból jöhetett, se baj jöjjön ki Józsi rárakni! 2500pénzért küldjük, de nem tudja. Én nem fizetek nem munkáért, de megoldást keresve segítek, hát hozzon egy cserekészüléket a régivel! Ezután megtudtam, mindenre ráment az új. Gondolom a raktáron bedobozoltakra ujjazással, olyan terminátorcsajosan. Mi lett volna, ha az előugró ablakra „mégse” klikkel reagálok? Akkor marad a régi. Hoppácska, ezek szerint ugyanazért a pénzért vannak akik bővebb szolgáltatást kapnak? Igen. Az update mindenhol jobbat, nagyobb tudást, korszerűbbet jelent, ha Önöknél nem, miért nem tájékoztattak semmilyen formában, hogy döntési helyzetbe lehessek? Másokat sem, magát sem. Király, nem csak médiahatóság, hanem fogyasztóvédelem is bejöhet, feltéve ha nem együtt horgásznak.
Még megtudtam ne ugráljak, mert fáradságot nem kímélve tematikusan összeállították az adókat, mint az oviban. A hatalmas csoportosítás, az egyesen például az m1, amit persze tán még öreganyám se néz. A két Duna vagy 40 távra van egymástól, holott a katalógusban egyező kategória megjelölést kapott, a film+ az AXN és HBO sem került sorba, stb. És különben se akarják helyettem csoportosítani, ha én a nótatv-t akarom az 1re :) Mindegy a konkrét okom, igenis személyre akarom szabni, ha már megállapodtunk, nagycsomagot fizetek, és ez a XXI. század. Következő tényállás a csatornák száma. Hát én nem érzem többek között két külön adónak az egyórás időeltolással ugyanazt játszó H!TMusic-okat. Miután elhangzott a nincs bent a főnököm és keringőre rakás után az egyeztettem vele szófordulat, letettem. Ezekre egy fillért se. Bakker még a végén T-s leszek…
Másnap szigorúan kicentizve a 24órát visszahívtak, egy elvileg valami vezetőt uszítottak rám a kéthetes okj-s marketing tankönyv 3. oldalán szereplő kommunikációs tréning gyakoroltatására. Tetszett, de a problémát nem oldja, ellenben kiderült, kik nem adták önként derekukat az újhoz majd rájuk sózzák titokban kérdés nélkül a készülék készenléti állapotában. Sorstárs, ki ne kapcsold géped, elveszel!
Mondanivalója további lényege, eldöntötték butább szoftver lesz és kész, nem fontos a véleményem és a többi hasonló okból már úgyszintén reklamálóé. Ideológiai kibúvójuk, a beltéri szoftvere nem képezi az Ászf részét. Tudtommal a Magyarország Köztársaság sincs benne, de attól még az. A magyar jogszabályok talán felülírják egy cég magánvéleményét, ezért tojok az egyoldalúan módosítható hiányos Ászf-re, a szerződéskötéskor nemcsak csatornákat vettem, hanem a használatukhoz szükséges eszközt megfelelő tudással, ez nem reklámként, tájékoztatásként is elhangzott az előszerződéskor. Bizonyságul a készülék eredeti funkciói a mai napig olvashatóak a honlapon. Szerintük a csatornák rendezése csak egy pluszszolgáltatás volt, amit most visszavesznek. Hát, ha így jogászkodnak, én is úgy: mutassák már meg hol van eme rész az Ászf-ben? Nincs.
Végezetül s gyakorlatilag közölte vezérke, nem zavarja őket az elpártolás vagy hatósághoz panaszkodás. Utólag tudom, már akkor menekülnöm kellett volna kilépéssel, amikor anno a megrendelthez képest a végleges szerződésben 500-al több lett a havidíj, de ezt a mellékszálat hagyom. Amúgy szolgáltatónak becézni egy sima kereskedőt ahol a kilépés is 30 nap! Muhaha. Szerintem, ha az előszerződés létező fogalom, akkor az előfelmondás is. Mindenesetre egy rossz pornófilmben éreztem magam, nyögvenyelős hebegésre kielégítetlenül hagytak, így megírtam eme levelem, oszt lesz ami lesz. Bevallom, naivul beötlött hátha mégis visszakoznak. Tudjátok, Karácsonyi csoda…
Azt értem a bankok otthontalanítanak a profitért, de valaki mondja már meg nékem, a fentiekből mi haszna lenne a Diginek? „Csak így növelhető ügyfeleink elégedettsége.”
Tisztelettel: én
Az utolsó 100 komment: