Az Astra Biztosító arra szeretné kérni a T. panaszosokat, hogy legközelebb nekik is küldjék el a levelet, akkor talán fognak tudni segíteni. Nem, mintha tőlünk nem tudták volna elkérni naiv ügyfél emailcímét, de sebaj:
A konkrét kárügy részleteinek ismerete hiányában természetesen nincs lehetőség arra, hogy az ügyet részletesen kivizsgáljuk. Annyi megállapítható ugyanakkor, hogy a kérdéses esetben un. szívesség kárfelvétel történt, hiszen a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás ilyen esetekben nem nyújt fedezetet, a kötelező biztosítás arra szolgál, hogy az ügyfél által harmadik személynek okozott károkat megtérítse. Másként megfogalmazva Társaságunk jelen esetben saját költségére, szívességből végeztette el a kárszemlét, majd továbbította a MABISZ felé a káranyagot. Szeretnénk megjegyezni, hogy a kárszemle díja nagyjából megfelel egy kötelező biztosítás átlagos díjának, és nem minden társaság követi a mi gyakorlatunkat, akad, aki bizony megkéri az árát ennek a szívességi szolgáltatásnak.
Nem gondolom tehát, hogy a konkrét esetben rászolgáltunk volna a dorgálásra, javasolom ugyanakkor a poszt írójának, hogy tegyen panaszt a panasz@astrabiztosito.hu címen, és panaszát a jogszabályi kötelezettségünknek megfelelően megvizsgáljuk. Erre bíztatnék különben mindenkit, aki úgy érzi, hogy bármilyen ügyben méltánytalanul jártunk el vele szemben, mert a konkrétumok ismerete nélkül sosincs lehetőségünk arra, hogy esetleges tévedésünket korrigáljuk.
Dr. Majzik Ferenc Levente
Adminisztrációs és jogi vezető
ASTRA S. A. Biztosító Magyarországi Fióktelepe
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.25. 11:43:15
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.25. 11:45:41
Tehát ha reklamál, azt leszarják, de majd mailre fognak válaszolni?
El is hiszem?
➊ 2012.05.25. 11:59:50
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2012.05.25. 11:59:57
vape 2012.05.25. 12:24:11
Ha sokba kerül a szívességi kárfelvétel, akkor ne nyújtsanak ilyen szolgáltatást. Egyébként meg annak a költégét is behajtják a károkozó biztosítóján (vagy a Mabiszon, ha nincs kgfb-je a károkozónak).
(---Flúgos Buszos---) 2012.05.25. 13:12:39
Ajánlom a figyelmébe Állati Kanibálok számát az országjárásról.
www.youtube.com/watch?v=jhwzNhCYw-c
Itt kellene inkább reklámozni. :))
Agyalap 2012.05.25. 13:43:55
Nem is írom, hogy szolgáltatásról van szó.
Azt sem, hogy hasznuk van belőle.
Ügyfél? Azt sem írom...
metal · http://electric.blog.hu 2012.05.25. 13:46:50
Undorító egy bagázs, nekem is van velük egy szép kis ügyem, ha végzek vele (egyszer talán), akkor majd megírom.
É2I 2012.05.25. 14:23:18
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.25. 14:25:23
CheshireCat 2012.05.26. 12:32:05
peter3374 2012.05.26. 19:05:35
Pumzkli__ 2012.05.26. 21:01:55
Pumzkli__ 2012.05.26. 21:03:26
Pumzkli__ 2012.05.26. 21:04:46
metal · http://electric.blog.hu 2012.05.26. 23:18:16
HisztisMirtill 2012.05.28. 11:07:58
lordjim 2012.05.28. 15:14:06
12Rómeó 2012.05.29. 17:54:28
2. személyesen az ügyf.szolg. irodában. szóban és írásban.
3. e-mailban is.
12Rómeó 2012.05.29. 17:59:56
Egyébként a MABISZ-nál még mindig nincs ott a papírom.
Rommel6600 2012.05.30. 09:52:12
Az meg, hogy a hülye ügyfél a saját biztosítójától várja azonnalra a pénzt amikor kötelező nélkül más okozott neki kárt, egyenesen nevetséges. Ehhez az Astrának a legkevesebb köze van, tudhatná. Mabisz, rendőrség, minden anyja kínja le kell hogy játszódjon, azt nem értem, hogy miért a saját biztosítóját szidja és miért nem a) Mabisz-t b) A károkozót.
12Rómeó 2012.06.07. 19:37:02
2012.06.03-án került a Mabiszhoz a kárügyem,
2012.06.07-én kifizette a MABISZ a káromat.
Az egész ügy 3 és fél hónap ügyintézés volt.
Majzikfl 2012.06.08. 11:54:39
Köszönettel,
Dr. Majzik Ferenc Levente
12Rómeó 2012.06.11. 11:58:55
Még megvárom a panasz bejelentéseim eredményét. Utána referálok Önnek és felfedem kilétem is.
Üdvözlettel, Rómeó