Tékozló Homár

Az Astra Biztosító emailben várja a panaszokat

2012.05.25. 11:40 | jackyll | 24 komment

Az Astra Biztosító arra szeretné kérni a T. panaszosokat, hogy legközelebb nekik is küldjék el a levelet, akkor talán fognak tudni segíteni. Nem, mintha tőlünk nem tudták volna elkérni naiv ügyfél emailcímét, de sebaj:

A konkrét kárügy részleteinek ismerete hiányában természetesen nincs lehetőség arra, hogy az ügyet részletesen kivizsgáljuk. Annyi megállapítható ugyanakkor, hogy a kérdéses esetben un. szívesség kárfelvétel történt, hiszen a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás ilyen esetekben nem nyújt fedezetet, a kötelező biztosítás arra szolgál, hogy az ügyfél által harmadik személynek okozott károkat megtérítse. Másként megfogalmazva Társaságunk jelen esetben saját költségére, szívességből végeztette el a kárszemlét, majd továbbította a MABISZ felé a káranyagot. Szeretnénk megjegyezni, hogy a kárszemle díja nagyjából megfelel egy kötelező biztosítás átlagos díjának, és nem minden társaság követi a mi gyakorlatunkat, akad, aki bizony megkéri az árát ennek a szívességi szolgáltatásnak.

Nem gondolom tehát, hogy a konkrét esetben rászolgáltunk volna a dorgálásra, javasolom ugyanakkor a poszt írójának, hogy tegyen panaszt a panasz@astrabiztosito.hu címen, és panaszát a jogszabályi kötelezettségünknek megfelelően megvizsgáljuk. Erre bíztatnék különben mindenkit, aki úgy érzi, hogy bármilyen ügyben méltánytalanul jártunk el vele szemben, mert a konkrétumok ismerete nélkül sosincs lehetőségünk arra, hogy esetleges tévedésünket korrigáljuk.

Dr. Majzik Ferenc Levente
Adminisztrációs és jogi vezető
ASTRA S. A. Biztosító Magyarországi Fióktelepe

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.25. 11:43:15

Beküldhette volna kommentnek. Astra Feri.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.25. 11:45:41

" A javítás 3 nap alatt megvolt. A számlát leadtam, mondták, hogy 2 héten belül utalják. 3 hét után érdeklődtem, hogy mi a helyzet. Megnyugtattak, hogy a jövő héten a számlámon lesz a pénz. Hát, aki arra fogadott, hogy nem volt ott a pénz, az nyert! Megint csak reklamáltam. a telefonos kisasszony türelmemet kérte, mert a kollega a jövő héten jön vissza és utalja a pénzt. Természetesen nem utalta. "

Tehát ha reklamál, azt leszarják, de majd mailre fognak válaszolni?
El is hiszem?

vape 2012.05.25. 12:24:11

Úgy érzem, kicsit sértődött az astrás kolléga levelének a hangvétele.
Ha sokba kerül a szívességi kárfelvétel, akkor ne nyújtsanak ilyen szolgáltatást. Egyébként meg annak a költégét is behajtják a károkozó biztosítóján (vagy a Mabiszon, ha nincs kgfb-je a károkozónak).

(---Flúgos Buszos---) 2012.05.25. 13:12:39

6,hasam a pad!!!!

Ajánlom a figyelmébe Állati Kanibálok számát az országjárásról.

www.youtube.com/watch?v=jhwzNhCYw-c

Itt kellene inkább reklámozni. :))

Agyalap 2012.05.25. 13:43:55

Ha engem törne össze valaki, ezzel nem kevés utánjárást okozva a más hülyesége miatt, bizony lesz@rnám a biztosító problémáit. Nagyon magasról.
Nem is írom, hogy szolgáltatásról van szó.
Azt sem, hogy hasznuk van belőle.
Ügyfél? Azt sem írom...

metal · http://electric.blog.hu 2012.05.25. 13:46:50

@vape: Pont ezt akartam írni, hogy azt is behajtják a MABISZ-on, majd a a mabisz a károkozón.

Undorító egy bagázs, nekem is van velük egy szép kis ügyem, ha végzek vele (egyszer talán), akkor majd megírom.

É2I 2012.05.25. 14:23:18

Emailre releváns válasz? Ezek szerint a hétfejű sárkány is létezik.

CheshireCat 2012.05.26. 12:32:05

szivesseg mi? az ugyfel meg erezze magat megtisztelve hogy fizethetett nektek olyanert amit meg se vagytok hajlandoak csinalni. oruljon hogy vehetett maganak gondot, azt innentol kuss a neve, mi? :D aztan majd verje a sgget oromeben a foldhoz ha aztan hajlandoak vagytok SZIVESSEGET tenni neki. nem, veletlenul se nevezzuk szolgaltatasnak, ez SZIVESSEG! lol. vicces ember ez az asztra levi

peter3374 2012.05.26. 19:05:35

@CheshireCat: hulye vagy... a sajat felelosegbiztositodnak semmi koze ahhoz hogy ha mas neked okoz kart. Ahhoz sincs ha a masiknak nincs kotelezoje.

Pumzkli__ 2012.05.26. 21:01:55

Baromás az egész, az Astra miért fizetne, Mabisznak kell fizetnie. Ha az okozónak nincs biztosítása, akkor a Mabisz fizet, és mint a neve is mutatja, szívességi felmérést végez a saját biztosítód, nem pedig kártalanít. Sántít az egész történet,de nagyon:-)

Pumzkli__ 2012.05.26. 21:03:26

CheshireCat: pontosan, szívességet tesz, némi pénzért cserébe, de köze nincs ahhoz, ha neked kárt okoztak, a felelősségbiztosítás arról szól, hogy, ha te okozol kárt, helyetted fizet a biztosítód.

Pumzkli__ 2012.05.26. 21:04:46

Egyébként meg a balek enyhe kifejezés arra a tökfejre, aki a MÁV után az Astrához kötött, akinek még a MÁV-nál is olcsóbb árai voltak-vannak:-))

metal · http://electric.blog.hu 2012.05.26. 23:18:16

@Pumzkli__: Azért fizetne az Astra, mert a MABISZ nem fizet az egyénnek, ilyen esetben a saját biztosítónak kell rendeznie a kárt, majd a biztosítónak fizeti ki a MABISZ. Tehát az Astra nyavajgása abszolút nem jogos, mert neki KELL ilyen esetben rendeznie a kárt!

HisztisMirtill 2012.05.28. 11:07:58

az én biztositom meg fizet ilyen esetben ha valakinek nincs biztositasa és kárt okoz nekem. benne van a szerződésben is. az astranál nem volt benne ez a szivességi cucc? mert ha bennevolt, tökmindegy hogyan nevezzük meg kell csinálnia rinyálás nélkül.

lordjim 2012.05.28. 15:14:06

@ColT: marharépa,nem nekik kell fizetni fogd már fel!

12Rómeó 2012.05.29. 17:54:28

Balek ügyfél én voltam. A reklamáció megvolt, 1. telefonon;
2. személyesen az ügyf.szolg. irodában. szóban és írásban.
3. e-mailban is.

12Rómeó 2012.05.29. 17:59:56

Én úgy tudom, hogy a "szívességi kár" tulajdonképpen nem szívességi, hanem ez a hivatalos, törvényes eljárás.
Egyébként a MABISZ-nál még mindig nincs ott a papírom.

Rommel6600 2012.05.30. 09:52:12

Nem akarok kampányolni az Astrának, sem védeni őket, DE! Ügyfélként (céges, magán, család és rokonok biztosításainak ügyintézése) már majdnem az összessel volt ügyes bajos dolgom és eddig messze az Astra bizonyult a legnormálisabbnak. Volt dolog amit maguktól megtettek, még kérni sem kellett, másutt meg háromszor kellett megjelenni hozzá személyesen az ügyfélszolgálaton. Általában oda mindig elég volt egy telefon/email, máshol meg kínlódni kellett...

Az meg, hogy a hülye ügyfél a saját biztosítójától várja azonnalra a pénzt amikor kötelező nélkül más okozott neki kárt, egyenesen nevetséges. Ehhez az Astrának a legkevesebb köze van, tudhatná. Mabisz, rendőrség, minden anyja kínja le kell hogy játszódjon, azt nem értem, hogy miért a saját biztosítóját szidja és miért nem a) Mabisz-t b) A károkozót.

12Rómeó 2012.06.07. 19:37:02

2012.02.közepétől zajlottak az események
2012.06.03-án került a Mabiszhoz a kárügyem,
2012.06.07-én kifizette a MABISZ a káromat.
Az egész ügy 3 és fél hónap ügyintézés volt.

Majzikfl 2012.06.08. 11:54:39

@12Rómeó: Tisztelt Uram, megkaptam üzenetét, amit ezúton szeretnék megköszönni. Szeretném ugyanakkor kérni, hogy legyen szíves megküldeni számomra a kárszámot is, hogy megnézhessem, hogy ténylegesen követtünk-e el hibát az ügy intézése során.

Köszönettel,

Dr. Majzik Ferenc Levente

12Rómeó 2012.06.11. 11:58:55

@Majzikfl: Tisztelt Uram!
Még megvárom a panasz bejelentéseim eredményét. Utána referálok Önnek és felfedem kilétem is.
Üdvözlettel, Rómeó
süti beállítások módosítása