Naiv ügyfél lemaradt az év eleji aranylázról, és mint kiderült, már nem kapni a tömbös változatot. Szerencsére apokalipszis idején azzal pont semmire nem lehet menni, szemben a törtarany ékszerekkel, úgyhogy igazából már csak a pénzt kell visszaszereznie az Aranyközpont Zrt-től, mert aranyuk az nincs:
No kérem, adva van ugye egy gazdasági helyzet, ami Virág elvtárs szavaival élve "fokozódik". Ezért hát a szorgos és idősödő plebejus, csekély kis vagyonkáját nem meri a bankos bácsikra bízni, mert azok a bácsik nagyon-nagyon rafinériásak ám. Gondol egyet - mert hogy nem olyan buta ő, hogy párnacihába varrja kicsiny pénzecskéjét, s elindul aranyat venni. Talált is egy nagyon-nagyon vonzó aranykalmárt, akit (amit) úgy hívnak, hogy Aranyközpont Zrt. Megnyerő marketing, szolid árak, nosza szalad is plebejusunk a Teréz körút 25-be, betolja kis pénzestalicskáját. Nosza, kap is érte egy-két papírt, meg egy ígéretet, hogy kábé 1 hónap múlva lőn csoda, megkapja aranyát. Talicskáját a homokozóba visszatolva elégedetten dörzsöli markát; helyén volt az esze, jól kitolt a Wall Street és a BÉT ördögeivel, vége neked Soros György! Plebejusunk, ki időközben befektetővé avanzsált, here módon pergetve napjait, várta az ígért értesítést. Várhatta. Egy hónap elteltével már picit nyugtalankodott, hát felhívta a Kalmárt. Az Aranyközpont Zrt. ad magára (az ügyfélre nem annyira), recepciós kisasszonyt foglalkoztat, aki nagyon megértően elmagyarázta, hogy az előző heti szállítmány kimaradt, de a következő szállítmány hét közepére várható. Bár a megrendelésben az adataim között a telefonszámomat is felírták, de biztonság kedvéért ismét elkérte, hogy probléma esetén értesíthessenek.
Befektető hét végén ismét telefonált, mert őt nem hívta fel a kutya sem. Ismét a kedves kisasszony jutott neki, aki őt fel nem ismervén, rutinosan előadta előző heti mondókáját. Befektetőnek kicsit bedagadt a feje, kezdett halvány érzése lenni, hogy őt most - de facto - hülyének nézik. Ezért keménykedett kicsit, közölte az Aranyközpont Zrt. aranyos kisasszonyával, hogy bizony rendőrségre megy, ha egy héten belül nem kapja meg aranykáit! A kisasszony - biztonság kedvéért - ismét elkérte a Balek telefon számát.
Egy hét elteltével a Balekunk - fel sem tételezve a kudarcot, hiszen senki nem hívta fel -, személyesen beballagott a Kalmár, az Aranyközpont Zrt. Teréz körúti fellegvárába, hogy hőn áhított kincsét átvegye. Hamar kiábrándították, mert közölték vele, hogy arany az nincs! Balekunk erre célzásokat tett a hatóságok bevonására, amivel csak azt érte el, hogy felajánlották neki a szerződésbontást.
Rövid, ámde eredménytelen tárgyalás után ígéretet kapott, hogy utána néznek az ő nagy ügyének, és másnap vissza is hívják, ám - biztonság kedvéért - adja már meg telefonszámát a recepción! Megadta és várt. Nem egy, nem két, hanem öt napot, de az Aranyközpont Zrt-ből nem hívták.
Jó, Balekunk ismét telefonált. Új és még aranyosabb recepciós hölgy fogadta hívását, aki gyakorlatilag semmi mást nem mondott mint, hogy ő még új és nem tud semmit... Azt azonban kérésre megtette, hogy csekkolta az irodát, kit lehetne telefonhoz hívni. Végül az eredménnyel visszatért: csak az az egy ügyintéző van bent, akivel a múlt héten tárgyalt Balekunk, de ő sem ér rá, mert ügyfél van nála. Balekunk megértő ember és nyomatékosan megkérte az Aranyközpont Zrt-nek aranyos recepciósát, hogy az ügyintéző - dolga végeztével - azonnal hívja őt vissza. Kisasszonya a Kalmárnak erre - biztonság kedvéért - ismét felírta a Balek telefonszámát. A visszahívásra - ki gondolná - egész délután, éjszaka, sőt másnap sem került sor.
Vásároljatok Az Aranyközpont Zrt.-nél!
Az utolsó 100 komment: