Tékozló Homár

Újabb pórul járt OrangeWays utasok

2014.07.07. 09:28 | Homár Hilda | 216 komment

OV.png

Kiperkálták már az utat, erre
Törölték a járatukat.
Olcsó húsnak híg a leve,
OrangeWays, ne utazz vele.

Kapcsolódó Index-fórum itt.

(A csodálatos papírbusz-sablont a Papírportálról kölcsönöztük.)

Kedves Homár!

Sajnos mi is megjártuk az OrangeWays foglalással. Május 24-ére az Amszterdami járatukra foglaltunk, majd két nappal az utazás előtt jött egy e-mail arról, hogy törölték a járatot, és a legközelebb június 20-án induló járatukra adminisztrációs díj nélkül átfoglalhatunk!!! Háromszoros áron tudtunk jegyet venni egy másik MEGBÍZHATÓ társaságnál, az OW jegy árát a mai napon kaptuk vissza, miután személyesen bementem az irodának nem nevezhető kuplerájba. Arra hivatkozva, hogy megváltozott az utalási rendszerük nem voltak hajlandóak visszautalni a jegy árát, kénytelen voltam személyesen elmenni érte.

Most már tudom, hogy gyakran verik át az embereket. Ha nem elég az utas, egyszerűen törlik a járatot, az utasokat hol Magyarországon, hol külföldön hagyják el. A buszok indulása kényük-kedvük szerint esetleges. Kártérítésről hallani sem akarnak, holott a honlapjukon közzétett utazási feltételek szerint: "Az Üzemeletető köteles megtéríteni az elővételben megváltott, menetjeggyel rendelkező utas késésből, vagy a járat elmaradásából származó és igazolt kárát, ha azt az üzemeltető szándékosan vagy súlyosan gondatlanul okozta." Mindent meg fogok próbálni a kártérítési igényem érvényesítése érdekében, ami a második buszjegy árának különbözetéből eredően 23 ezer Ft.

Nem ajánlom senkinek, hogy az OrangeWays járataival kísérletezzen.

Üdv: H. Gyöngyi

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igazságos 2014.07.07. 13:25:49

@Kellemes Zérókomponista: nem a tiéd lesz az úccse, tehát

KÖZÖD!? :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.07. 13:25:59

@dr. phil. Sün‼ ツ: hát eccerűen. egy poszt publik, második poszt szintúgy. máma kényszeresen szeretek problémamegoldani, nyilván a grépfrút miatt lehet!

@helianthus: te szereted a grépfrútos buzisört?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.07.07. 13:26:04

@igazságos: ez most sértés akart lenni, vagy hízelgés???

Troppauer_Hümér 2014.07.07. 13:29:49

@Manyecska: Bikiniben? Integettem egy felülsemmis csajnak, aszittem te vagy!

Na ne offoljunk tovább, mert mind nikotinmérgezést kapunk.

igazságos 2014.07.07. 13:29:59

@batgirl: ki hogy értelmezi. :)

Én csak magammal foglalkozok, tudod :)

É2I 2014.07.07. 13:30:19

@Manyecska: mondjuk én egy légkondis irodából pötyögök, tehát nagy gáz nincs. Csak piszkos álmos vagyok és még másfél óra :S

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.07. 13:30:26

@sugargiraffusplumps.:
De mire jó az?
Kéccer akarsz kommentűni?
Vagy bújkálni ide-oda?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.07. 13:39:08

@dr. phil. Sün‼ ツ: én-e? én ugyan nem. de nem becsülik meg a kattintásszámainkat amiket itten generálunk meg zavarjuk őket a fontos kommentelésben és nem férünk bele a világképükbe sem. azér lehetne két ólat fönntartani, egyet az állatoknak, a másikat meg a növényeknek.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.07. 13:45:09

@sugargiraffusplumps.:
Hinnye, micsodi vizijók!4!
Dupla homár?
Vagy az egyik hinár?
Teljessen összezavarottam!

AtiSnatch 2014.07.07. 13:50:26

@sugargiraffusplumps.: "zavarjuk őket a fontos kommentelésben" abban a napi ötben?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.07. 13:54:03

@AtiSnatch: úgy tűnik. meg abban, hohy elmondják, hogy a mari ángyuk sárbabödegerodobácsrul is utazott az orindzsvéjzzel oszt az is megszívta, wow!!

@dr. phil. Sün‼ ツ: ne idegeskedj, maj kibogozzuk!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.07. 13:55:19

"Az Orangeways cégcsoport
mélységesen megdöbbent azon,
hogy a BKK a korábban már
kihirdetett, elnyert pályázatukat 18
nappal később eredménytelennek
nyilvánította - közölte Kovács
Miklós, a cég vezérigazgatója.
A cég magyar fejlesztésű és
gyártású busszal pályázott a BKK
midibusztenderére. A tenderen a
győri Rába Járműipari Holding
S91-es típusjelű járművével és a
CÉG NEMZETKÖZI
SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSBAN KIFEJLESZTETT
MAGAS SZÍNVONALÚ SZOLGÁLTATÁSI
GYAKORLATÁVAL INDULTAK."

helianthus 2014.07.07. 13:58:03

@sugargiraffusplumps.: nem akarom összezavarni a világképedet, de a buzisör még nyomokban sem látott grèpfrútot! Aromák viszik bele az ízt nekije bele!!4!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.07. 13:58:42

@sugargiraffusplumps.:
Illyesmirű szó sincs!44!
Nem emléxem, mikó vót utojjára olyanom!4!

igi1 2014.07.07. 13:58:49

A poszternak továbbra sem értem, hogy a smucigoskodáson kívül mér az orangewayssel akart menni elsőre és mindenáron.

Ha háromszoros áron talált magának jegyet, akkor valószínűleg DUPLA árral dolgozik MINDEN BUSZOS CÉG, vagyis akkor gyanítható, hogy az Orangeways szuperolcsó árai csak a hülye emberek becsalogatására vannak kitalálva.

Na, ezé ne menjen pénzért szexelni ki.

Nikorene 2014.07.07. 13:59:53

@agresszív kismalac: A megdöbbentô, hogy egyátalán indulhattak :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.07. 14:00:22

@helianthus:
Ne cigányozzunk kérem, ki tuggya, mikor lép elő egy moderátor!44!

igi1 2014.07.07. 14:01:17

Oszt még a különbözetet is be akarja vasalni a cégen, 23.000 forintot.
Van vastagbőr pofája rendesen, csak ahhoz is lúzer, szerintem körberöhöghessük a posztolót, megadom az engedélyt.

Még az sem elég neki, hogy visszakapta a pénzt, még a teljes utazási költségét is be akarja vasaltatni máson. És még azt mondjátok, hogy nekem kéne egy alapos dugás kint, Amszterdamba. :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.07. 14:05:04

@helianthus: az mindegy. szeretek itten a mátrixban csücsülni!

igi1 2014.07.07. 14:05:49

Az igények, azok vannak. De azon elgondolkodni, hogy mér is ilyen kurvaolcsó valami, na az már nem megy.

Ha 23.000 forint a különbség, nem lett volna jobb egy kényelmesebb busszal, mondjuk 12.000-et ráfizetve az Orangeways-re, és egy jobb buszossal menni ki!?

Az ilyen mentalitással nem leszünk kint sem sikeresek, sem itthon, kedves poszter.

Mert elszedik a pénzedet, lenyúlnak, kifosztanak, átvernek, oszt sirámolhatsz kártérítésért, de az nagyon durva, hogy még a 23.000 forintot is be akarja máson vasaltatni, holott ő volt a hülye, mer mér akart spórolni az utazáson.

Egyébként ennyi különbözettel nem kapott volna már egy normális repjegyet 30.000 forintér!?

AtiSnatch 2014.07.07. 14:07:41

@dr. phil. Sün‼ ツ: jaja, mindent aromákra kell kenni. az a legegyszerűbb. :.(

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.07. 14:08:12

@igi1: "Vapperes Igi megmondja a frankót" című rovatunkat olvashatták.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.07. 14:08:33

Igi beindul című ötpercesünk következik.

igi1 2014.07.07. 14:10:25

Csak kapjam a kezeim közé a posztert. Az ilyennek nem szabad kegyelmezni.

El kell taposni, mint a pókokat.

Halál Gyöngyire.

@agresszív kismalac: azér egy 600 forintos wrapperér sírni nem ugyanaz, mint 23.000 forintért

Ez végül is egy BOLDOGÜGYFÉL POSZT, mert a poszter megkapta a kártérítést.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.07. 14:11:02

@agresszív kismalac:
Most akkor már el is múlt?
Aszittem, csak most indul be.

@AtiSnatch:
A végén kiderül, hogy a zösszes bóti kajához közük van!!44!

igi1 2014.07.07. 14:12:04

Pluszban még megtekinthette a csodaszép kilátást is az Orangeways csúcsszuper irodájában.

Hát mi kéne még ennek!? Amszterdam!?

igi1 2014.07.07. 14:13:34

Egy FOTÓT MIÉRT NEM KÉSZÍTETT GYÖNGYIKE AZ IRODÁRÓL. Ennyi észre már nem futotta. Én tutira fotóztam volna egyet, már csak azért is, hogy itt röhöghessetek az Orangewaysen.

Akkor megbocsátottam volna neki.
De így!?

igi1 2014.07.07. 14:15:50

@agresszív kismalac: lecsapom Gyöngyit, mint a mászó legyet

:)

De ilyen ziccert kihagyni, erre találták fel az iPhone-t.

Hogy fotózd azt a k@rva irodát, ha már tudja, mi az, hogy kupleráj.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.07. 14:24:59

@AtiSnatch:
Ilyen melegbe fusson a tököm!44
Inkább kimegyek a patakpartra döfönyézni!4

helianthus 2014.07.07. 14:31:28

@dr. phil. Sün‼ ツ: nem én voltam! Tanárúrkérem, én készültem!!4!
@sugargiraffusplumps.: hát eljöttèl Neo?

helianthus 2014.07.07. 14:35:25

@igi1: hát. 12000 Ft nem kevés. Abból megvan egy bécsi út odavissza. :/
@Kellemes Zérókomponista: elkaptak? Rájöttek?! Van rajtad zubbony? :O

igi1 2014.07.07. 14:36:10

@helianthus: de nem!? normális ember úgy gondolkodik, hogy inkább ráfizet egy kicsit, de tutibiztos legyen az útja, meg nem baj az, hogy kényelmesebb is legyen több pénzért! :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.07. 14:42:18

@Manyecska:
Férebeszész?
Menj árnyékba!4!

@agresszív kismalac:
Ráérsz, én se rohanok!

igi1 2014.07.07. 14:42:45

Ha meg nincs elég ember, nyugodtan le mondhatja bármelyik busztársaság a járatot.

Ez így működik külföldön is, hogy kiírják, mondjuk július 7-ére mennyi hely van még, és mondjuk last minute -ban a bal 32-es szék még üres, ha olcsón akarsz utazni, ott van még hely.

Tehát ha visszautalták a jegyek árát, további teendője az Orangewaysnek nincs. Előfordul az bárhol, hogy nincs elég ember egy járatra, és nem indul.

Nem ördögtől való dolog. De hogy még bevasalni plusz költséget rajtuk, az nem megszokott dolog itthon sem.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.07. 14:45:51

@helianthus: jut eszembe. asszem varratok magamra egy fehér nyulat.

Manyecska 2014.07.07. 14:46:35

@dr. phil. Sün‼ ツ: ott vok.kijöttem fagyizni.ezek döglenek még..van lékkondi hâlisten.kva meleg van a napon.

igi1 2014.07.07. 14:50:21

@sugargiraffusplumps.: egy nagy nyelvet varrassál az egyik farpofádra. :)

igi1 2014.07.07. 14:53:08

@Manyecska: nekem nincs légkondi, de olyan, mintha lenne, téglaház

Itt ülök most a radiátor mellett, és esküszöm, olyan érzés, mintha fűtenénk :)

De lemegyek hűsölni egyet a ház leghidegebb szobájába hamarost.

Manyecska 2014.07.07. 14:53:48

@igi1: eszek ecsém xdd. vki hipozza a balcsit mer fehér.foltokban.még nem fedezték fel.

Manyecska 2014.07.07. 14:56:35

@igi1: màr én is kiléptem a papucsbol itt a zàrnyèkba.xd asszem uszom egyet

AtiSnatch 2014.07.07. 15:01:18

@Manyecska: vittyázz! szatír van a közeledben. vagy szartír.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.07. 15:01:23

@igi1: te kis huncut. már a fenekemen gondolkozol? monnyuk megértem az izgalmadat!

igi1 2014.07.07. 15:13:57

@sugargiraffusplumps.: most egészen belepirultál, hogy miken jár az eszem ebben a forróságban, mi!? :D

de fotót is kérünk

igi1 2014.07.07. 15:17:28

@sugargiraffusplumps.: a pasik most is azt gondolják, hogy buzulni is csak nekik lehet :(

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.07. 15:17:47

@sugargiraffusplumps.:
Jóvan, megenyhültem, sezeressétek egymást nyugottan!44!

igi1 2014.07.07. 15:19:56

@dr. phil. Sün‼ ツ: dehogy, én utálok minden csajt, mindegyik csak a másikat fúrja

nekem meg azon kell dolgozni, hogy én legyek az első, és senki ne fúrjon ki :)

Benoke2 2014.07.07. 15:44:05

Nem tudom, azért utána olvasnék valaminek, amivel kapcsolatba szeretnék kerülni. Narancsos buszos cég régen jó hírrel indult, aztán elterveztük a párommal, hogy Párizsba látogatunk. Megnéztem a repjegyeket és mivel nem fél évvel előtte néztem ki, ezért a fapados repjegyárak alig voltak olcsóbbak a simáknál, de így is bőven 100k felett akartak legombolni tőlünk még 2011 -ben. Gondoltam megnézem az alternatívákat. Nosza megnéztem a vonatos utazást, aztán a Máv a DB, és az SNCF nél is kellett volna egy egy jegyet venni, éljen az összehangolt európai közlekedés. Gondoltam megnézem a Busz hogyan működik. A narancsosnak utána olvasva már akkor is sok panasz volt, és csak a szenvedés ment, már azt se néztem meg, hogy Franciákhoz mennek -é. Előkaptam az EUROLINES -t. Megnéztem, és szimpatikus volt minden, egy darab jegy kellett, függetlenül attól, hogy hányszor szállok át, Buszos túra ilyen távon nem a legkényelmesebb, de 40k sem volt a két jegy oda vissza, így kevesebb mint harmad áron mentünk (a különbözetet elköltöttük helyben :D ), és hát az idő nem szorított minket. A buszmegben ment a fejetlenség, mert indulás előtt fél órával a busz még sehol, de még a pénztár sem nyitott ki, mert ugye be kellett "csekkolni", Aztán megnyugtattak, hogy sajna késés lesz, senki nem marad itt. A buszon összehaverkodtunk egy Osztrák utassal, aki közölte hogy ő meg Spanyolországba megy, szóval még nálunk is elvetemültebb :) Rendben megérkeztünk, de Párizsban a Buszmeg még a magyarnál is lehangolóbb volt. Visszafelé átszállás nélkül jöttünk, és végig korrekt volt minden. Időnként pihenő, ahogy az kell, még éjszaka is. Szóval Eurolines -t tudom ajánlani. Nem olyan luxus mint Chile -ben a távolsági buszok (Bőrfotel, és mi egyéb), de nem hagy ott és korrekt. Már aki ezt a szenvedős utazást választja.
Mellesleg nem nagyon volt üres hely a buszon, szinte mindig fullon volt. Tehát felejtsük már el az OW -t had menjen tönkre, minek erőltetik még mindig az utasok, nem fogom megérteni. Nem tudom milyen busz társaságok vannak még, a Telekocsi is megfontolandó!, de az EUROLINES -t tudom javasolni. Bár legközelebb én már inkább 3 cégtől veszek vonat jegyet, de 24 órás buszozást nem vállalok ha lehet. :)

Aureliano Buendía 2014.07.07. 17:56:16

Hol van blekhóóóóól? Orinzsosz poszt!

Bár szerintem el sem érdemes olvasni. A XXI. században valaki még használja az orinzsvéjszt? Gyöngyike, vonalas telefonod is van még?

Aureliano Buendía 2014.07.07. 17:58:58

@Nikorene: mát bocsánat, de nem a témához szóltál hozzá. Ráadásul rögvest az elején (ahol köztudottan még ON a téma).

Nagyon nyomja a szemed a gerenda?

Aureliano Buendía 2014.07.07. 18:05:11

@ptspts: ez igazán megható történet volt.

Aureliano Buendía 2014.07.07. 18:08:21

Költői kérdés: a repjegy mennyivel lett volna drágább?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.07. 18:52:41

@uraaam: nem mindegy mivel szopnak? abbul is a legolcsóbbat vette vóna, aztán nem nyomtatja ki a beszállókártyát se, meg csak föl akarná vinni még azt a kétméteres díszbambuszt a fedélzetre mer "úgyis elférne az ottan a sarokba". oszt csodáxik mikor tolul a pacihimbi a torokba.

Nikorene 2014.07.07. 19:45:18

Akkor @uraaam kedvéért:
@atpijkamo: mi ezen az off? jeleztem, hogy sokszor volt OW. Explicite tanácsoltam, hogy utána kéne nézni, valszeg kártérítésre is van már példa. Illetve implicite tanácsoltam a kedves posztolónak és mindenki másnak, hogy ne utazzon velük, akkor talán tönkremennek és végük lesz jól.
@sugargiraffusplumps.: a hozzászólás nem irreleváns, a poszthoz tartozik a poszthoz tartozó kép. Azonkívül a fiamnak megtanítom, hogy a) olvasson homárt, mielőtt szolgáltatást vesz igénybe b) OWvel ne utazzon.

Következő.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.07. 19:49:23

@Nikorene: hmmm. te asztán nem ismersz tréfát!
ha én ilyen komolyan venném magamat mint te akkor minden bizonnyal már régen halott lennék. ez persze megencsak irreleváns!! :D

Nikorene 2014.07.07. 19:49:32

@uraaam: ugye milyen jó lenne, ha lehetne szűrni a hozzászólásokat? Kiszűrhetnél, és nem lenne probléma a sok ON hozzászólás...

Nikorene 2014.07.07. 19:51:09

@sugargiraffusplumps.: Bocsánat, próbálkozik az ember. Mint ahogy az OWt is próbálja elkerülni, nehogy megjárja mint a posztban szereplő posztoló, akinek remélem sikeres lesz a pere...

Nikorene 2014.07.07. 19:53:06

@sugargiraffusplumps.: btw, nem tehetek róla, én nem akartam reagálni, de ha nem teszem, az a baj, ha teszem, akkor nem értem a tréfát, mint ahogy a posztoló sem tréfának fogta fel a dolgot, hanem kártérítést követel, aminek az erdeményéről remélem beszámol.

Nikorene 2014.07.07. 19:54:27

@Nikorene: Mea culpa, ez a posztoló még nem perel, de remélem megtalálja a megoldást a kártérítés érvényesítésére, ha máshogy nem, hát perrel.

Aureliano Buendía 2014.07.07. 19:54:31

@sugargiraffusplumps.: egy poszttal arrébb írta, hogy beteg.
Kezdek aggódni.

@Nikorene: félreérted. Engem ez kurvára nem zavar.Olvasgatom, ha unom, áttekerem, és még nem tört le a kisujjam az egérgörgetéstől. De az egerem sem ment tönkre.

Én mindössze felvetettem, hogy te magad sem vagy következetes. Erre próbáltam célozni, de látom, hogy direktbe le kell írnom.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.07. 19:58:02

@Nikorene: "mi ezen az off?"

Inkább segíts a kedves kárvallottnak, hogyan tudná érvényesíteni a kártérítési igényét?

"Explicite tanácsoltam, hogy utána kéne nézni, valszeg kártérítésre is van már példa."

Nem tanácsoltad. Ezt írtad:
"OW volt már soxor... nem kéne velük utazni... senkinek... "

Csak azért piszkáltalak, mert a másik posztban előtte piszkáltad a barátaimat.

Nem akarlak én téged bántani.

Senki se akar téged igazán bántani.

Kemény vagy, szurkoltam is egyet neked. Ha fellazulsz, élvezheted a kommentelést, látom benned a potenciált. Ha merev maradsz, attól még nyugodtan kommentelgethetsz. Veszekedni viszont nincs értelme. Bár megteheted, de nem nagy élvezet.

Itt majdnem mindenki lökött, de majdnem mindenki vicces is. Néhányan rasszisták, homofóbok, fideszfanok, öregek, gazdagok, stb., de amíg nem hangoztatjuk, addig nem okoz surlódást.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.07. 20:00:41

@Nikorene: Beletörödhetnél, hogy nem erőlteted bizonyítani a (vélt) igazadat.

Én is beletörődtem, hogy nem javítgatom ki a legtöbb helyesírási hibát. Hívj megalkuvónak! (Nem grammarnáci vagyok, csak szeretek magyarul beszélni.)

Nikorene 2014.07.07. 20:00:53

@uraaam: nem értek félre semmit. Nem találtál jobbat, így belekötsz abba, ami nincs, olyan érvek mentén, amit nem látok sehol, így vitatkozni sem lehet vele. Mutasd meg kérlek, hol voltam off. Ha meg nincs ilyen hozzászólás, akkor hanyagoljál. Mint ahogy én is hanyagolom az OWt hála a sorozatos homár posztoknak. Eszembe se jutna ezzel a szolgáltatóval utazni, és javaslom a kedves posztolónak is, hogy legközelebb először itt nézzen utána.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.07. 20:03:07

@Nikorene: "@uraaam: nem értek félre semmit."

Már minden érv elhangzott legalább egyszer. Ha nem hagyjátok abba, szétültetlek benneteket.

Nikorene 2014.07.07. 20:03:13

@atpijkamo: Értelmezem Neked az explicite-t jelen esetben: OW soxor volt = könnyen utána lehet nézni mielőtt használjuk a szolgáltatást. A posztoló is utána nézhetett volna, de ha megteszi, nem lenne poszt, és nem tudnánk neki ezt a tanácsot adni.

Nikorene 2014.07.07. 20:05:11

@atpijkamo: köszönöm a bíztató szavakat, de korántsem vagyok olyan mérges-veszekedős, mint amilyen a posztoló lehetett, amikor rájött hogy átvágták. :)
Sőt, szeretek vitatkozni, viszont azt nem szeretem, ha vki hülyének néz. Gondolom a posztoló sem szereti, ezért is írt ide.

Nikorene 2014.07.07. 20:07:29

@atpijkamo: tudom, tudom, kéne az a szűrés gomb... mondom én. Egyébként én senkit nem bántottam a másik posztban, mégcsak nem is a "barátaidat" szólítottam meg implicíte. Az első "ostoba" onnét jött. Gondolom ezt Te se hagynád annyiban, mint ahogy a posztoló sem fogja a fenti esetet annyiban hagyni, amiért szurkolok én is neki.... is...

Nikorene 2014.07.07. 20:09:01

@atpijkamo: Nem tudsz szétültetni, ahhoz többen kell legyek, mint ahogy a posztoló is gondolom többedmagával szívott, így talán érdemes lenne felvenni a többi utassal a kapcsolatot, illetve mindenki másnak tanácsolom, hogy ha így járnak, még ott frissiben cseréljenek a többi kárvallottal elérhetőséget.

Nikorene 2014.07.07. 20:11:03

@atpijkamo: Az én nyelvtani hibáimat nyugodtan javíthatod, nem sértődök meg miatta, mert jó pap holtig tanul, mint ahogy talán a posztoló is megtanulta már, hogy nem utazunk OWvel.

Nikorene 2014.07.07. 20:13:43

@atpijkamo: Jeeeeeee...... Hurrráááá... remélem a posztoló is így fog majd örülni, ha sikerül a kártérítést kieszközölnie :D :D :D

Aureliano Buendía 2014.07.07. 20:21:14

@Nikorene: jaj, dehogynem. De akkor szájbarágósan:

Nikorene 2014.07.07. 19:49:32
@uraaam: ugye milyen jó lenne, ha lehetne szűrni a hozzászólásokat? Kiszűrhetnél, és nem lenne probléma a sok ON hozzászólás...

uraaam 2014.07.07. 19:54:31

@Nikorene: félreérted. Engem ez kurvára nem zavar.Olvasgatom, ha unom, áttekerem, és még nem tört le a kisujjam az egérgörgetéstől. De az egerem sem ment tönkre.

Lefordítva magyarról nikorene-re: engem nem zavar, ha nem a témához szól valaki. Olvasom, vagy görgetek.

Ott voltál off az első bejegyzéseddel, hogy nem a témához szóltál hozzá, nem próbáltál a posztolónka tanácsokat adni, segíteni őt, hanem a hajtógatós ábrával voltál elfogadva. Merthogy az NEM a téma része.

Hogy mi a téma része? Györgyi utazása, hogy járt, hogyan tudná a gondját megoldani. Na, ez A TÉMA. Ugye nem kell (nem fogom) még háromszor leírni, ne legyél hagyma.

Te nekimentél a törzsközönségnek (letrolloztad őket), holott egy csomószor velük tobzódtál. Nem jó ajánlólevél. Pláne úgy nem, hogy a törzsközönség bizony figyel. És kb 3 perc alatt elbuktál. És a törzsközönség következetes, veled ellentétben.

És igen, itt nemcsak a témáról van szó. A törzsközönség szempontjából nem. Ha nem tetszik, sokat nem tehetsz. Ha a te logikád szeint mennénk, lenne itt posztonként 3-4 hsz., és dögunalom. Így viszton van esélye valami mentén kialakulni esetleg pár haverságnak.

Én pl. találkoztam innen 3 taggal, és ennek örülök. És még van pár, akivel pustán az itteni kommunikáció alapján szívesen találkoznék (nyugi, te nem vagy benne).

Ha a te elveidet követnénk, és senki nem offolna, vagy moderálna, naponta csúsznék le igi aranyköpéseiről. Igen, vannak más bllogok, ahol lehet szűrni. Itt nem. Két lehetőséged van: megszokni, vagy megszökni. De lerollozni azokat, akik már bejáratták ezt a helyet, elég nagy szemtelenség. Gondoplkodj el, kik miatt él a mai napoig a homár?

Nikorene 2014.07.07. 20:32:30

@uraaam: Nem írom le mégegyszer, mert minek... A témához szólottam hozzá és tudom, hogy ez fáj.
Az is látszik, hogy csak a falka / birka ösztön szól belőled is, és nem veszed a fáradságot, hogy olvasd is, amit írok. Nem szertném moderálni a hozzászólásokat, nem szeretném kitíltani az offolókat. Elfogadom, hogy vannak akiknek ez jelenti a szórakozást, sajnálom őket, de ez megint csak az én problémám, nem másé. De engem zavar, ha túl sok az off, és kész. Ez van. Téged nem zavar, engem zavar. Ezért szerteném a hozzászólásokat _magamnak_ szűrni. Gondolom semmi problémád vele, ha nekem csak a 4-5 unalmas hozzászólás jelenik meg, vagy talán ez Neked gondot jelent?
Az hogy itt tobzódok mikor úgy néz ki bezár a homár mert 2 hete nincs poszt, és se bú se bá, csak eltűnik a blogger, úgy gondolom nem említhető egy lapon azzal, ha 3 hozzászólás után már nagyítóval kell keresni az on hozzászólásokat. Ezen felesleges rugózni, ezt beállítani következetlenségnek szándékos csúsztatás. Ha ezt nem látod, sajnos nem tudok segíteni.
Mint ahogy utólag a poszternek sem lehet igazábóol segíteni, csak reménykedni, hogy sikeról valamit tennie, illetve tanulni a hibájából és nem utazni OWvel.

Nikorene 2014.07.07. 20:38:50

@uraaam: Azonkívül nem mentem neki senkinek, kértem a posztban valamit az új bloggertől, mert láttam, hogy hozzászólt a posztjához, illetve láttam, hogy valami őt is zavarja. Ezt személyes sértésnek vették egyesek, és innentől kezdve már jött a többi, gyönyörűen igazolva azt, amit leírtam a közösségről, a nem inge, meg a haraszt és egyéb népi bölcsességek mentén, amiből esetleg a posztoló is meríthet, ha már így pórul járt az OWvel, amivel én ezek után tuti nem utazok.

Aureliano Buendía 2014.07.07. 20:40:18

@Nikorene:

Nikorene 2014.07.07. 09:34:42
Ezt képet most kinyomtatom jól, kivágom, megragasztom, és fimnak hazaviszem... kösziiii
Így majd megtanulja kivel ne buszozzon.

Miben segítetted a posztolót?

Súgok: a téma nem a gyermeked kivágandó ábrákkal történő ellátása, te mégis arra vitted volna a beszélgetést.

A téma ugyanis Gyöngyi utazása volt. Látom, a szemellenzőt csak nem akarod levenni.

És te nem azt mondtad, hogy zavar a sok off, hanem letorllozál mindenkit. Ha vendégségbe mész, és nem arról beszélgetnek, amiről te szeretnéd, a házigazdákat is letrollozod?

Gyanítom, hogy többen sajnálunk itt téged, nem trollozlak le ugyan, de korlátoltnka tartalak, aki csak a magaigazát fújja a tények ellenében is. Valszeg majd szép lassan ki fogsz inenn kopni, és mindenki el fog felejteni. Épp úgy, mint ahogy Kis János eltűnését sem vette észre senki.

Nikorene 2014.07.07. 20:48:23

@uraaam: Nem a posztolót segítettem. A témához szóltam hozzá. Segíteni a fiamat fogom, ha megtanítom neki, amit már ezerszer leírtam. Azonkívül a blogger valszeg nem véletlenül tette ezt a képet ehhez a poszthoz. Neki is lehet jelezni, hogy értékeljük a találatát. Vagy ehhez milyen fórumot kellene használni szted? Szóval Te (meg a haverjaid) lennél itt a házigazda? Ne viccelj.
Elmenni pedig nem fogok, mint ahogy eddig se tettem. Regisztrálni a homár miatt regisztráltam anno, és azóta is itt vok. Sajnálom ebben nem tudok segíteni... Valszeg itt leszek akkor is, amikor jön egy olyan blogger, akinek kisebb az ingerküszöbe és kivág pl. Téged innét, mint a macskát szarni. :)
Mint ahogy valszeg a posztoló is kivágná az OW képviselőjét, ha ezek után csak egy sima bocsánatkéréssel jönne elő kártérítés helyett.

Nikorene 2014.07.07. 20:55:55

@uraaam: homar.blog.hu/2009/07/08/nem_atveres_a_legendas_internetes_turavezeto

Nesze... 469 hozzászólás... még a 400. is on. Ez volt a homár annó.
A posztoló is visszanézhette volna a posztokat, akkor láthatta volna, hogy az OWvel nem érdemes utazni.

Aureliano Buendía 2014.07.07. 21:04:51

@Nikorene: ok, ezzel mindent elmondtál, be lehet zárni a posztot.

Még jobb: belépés csak jogászoknak. Más nem írhat.

Gondolkodjálmáááár!!!

Nikorene 2014.07.07. 21:08:05

@uraaam: Olvassááááááálmáááár!!!
Bárki írhat... bármit... De nekem ne kelljen olvasni. Ehhez van eszköz. Létezik a blog.hu-n... kérni merészeltem, hogy legyen bekapcsolva.
Mint ahogy sztem a posztoló is először csak kérte a kártérítést... amit vagy megkap, vagy nem.

Aureliano Buendía 2014.07.07. 21:13:09

@Nikorene: valamint letrolloztál mindenkit, majd rá pár percre ebben a topikban offoltál.

Az, hogy most minden hsz. végén próbálsz on lenni, már csak vergődés.

La revedere!

Nikorene 2014.07.07. 21:22:26

@uraaam: Tudod mit? :) Te meg a haverjaid trollok vagytok, az idő meg baromi szép itt. Ha ettől jobban érzed magad, és tudjál aludni :)
A szűrést meg szeretném kérni Homár Hildától, ha olvassa. :) Köszönöm.

Manyecska 2014.07.08. 09:23:30

én arra ébrettem hogy a zoli lecsap egy szunyogot k.anyàd kiàltàssal..a fal kiszakatt majd xd

Nebel 2014.07.08. 10:32:06

Most nem azért, de egy fapados repülőjárat kb. 20e forintért kivisz és a repülő út 1,5 óra. Mi a francnak utaznék busszal?

Furfangos Frigyes 2014.07.08. 10:55:05

Ezt a céget jegyzik valahol? Én még nem találkoztam vele... Vagy ha igen akkor csak rosszat hallottam róla.
süti beállítások módosítása