A pult másik oldaláról ezúttal Albert jelentkezett, aki az egész szállodaipar nevében tartja tükrét vádlón a szőrszál- és berendezéshasogató, pökhendi olcsójános vendégek orra elé. Kétségtelenül elég förtelmes kép, ahol a nem-köszönés meg az ide-odarókázás szinte nem is téma, hiszen a keményebb versenyzők útját felgyújtott liftek, szétbarmolt eszközök és önbetörések szegélyezik. Kalandos munkanapok a hotelekben.
Tisztelt Homár Blog!
A nevem legyen mondjuk Albert. Örömmel látom, hogy szót kapunk mi is, a szolgáltatók, szerintem a hotelszakma "másik oldala" is megérhet egy posztot. ;) Az elmúlt húsz évben, mióta szállodában dolgozom, megtanultam, hogy egy érdekes faj rendkívül sokféle viselkedésmintát mutató egyedeinek ámokfutásán már a szemöldököm se húzzam fel. A faj neve: a szállóvendég. Hol is kezdjem...
Adott egy szálloda, amelyben van x db. szoba, melyek sok szempontból nem egyformák. Van amelyik jobb állapotban van, van, amelyik kevésbé (mert Önök, a szállóvendégek sokszor úgy vannak vele, hogy ami nem a sajátjuk, azt szeretik tönkretenni, vagy legalábbis megpróbálják….), van ami az épület zajosabb ill. csendesebb szárnyában van, valamelyik nagyobb, valamelyik kisebb alapterületű, stb. Az, hogy Önök a megrendelt kategórián belül milyen szobát kapnak, az egy dologtól függ: hogy mennyit fizetnek érte.
Már a foglaláskor szeretik nagy betűkkel kikötni, hogy csendes, nagy, alacsonyabb emeleti, stb. szobát kérnek, és ez rendben is van, legyen a vendégnek igénye, csak fizesse is ki! Tudniillik a leghosszabb és legpökhendibb kívánságlistája szinte mindig a az akciós/kuponos/last minute-es/stb. megrendelőnek van, aki kb. önköltségi árat fizet, vagy még annyit sem, viszont minimum egy elnöki lakosztályt vár érte cserébe. Nos, nem fog kapni. Értem én, hogy bélszínt szeretne csirke farhát áron, csak ez nem így működik.
Lehet, hogy kiábrándító, de akciót/kuponozást/last minute árakat egy szálloda akkor alkalmaz, ha az adott időszakra már nem tudott több szobát értékesíteni drágán, a jól fizető vendégeknek, akik bevételt is hoznak, és nem csak az épület állagromlásához járulnak hozzá, így a maradékot, amik ilyenkor már általában a rosszabb szobák, olcsón kiszórják.
Visszatérő panasz, hogy a szállodákban nem, vagy nem mindig kedves a személyzet. Ez sajnos valós probléma, de nézzük a másik oldalról… Érkezéskor beront a szállóvendég, nyomkodva az okostelefonját/tabletjét, melyből fel sem néz, odaáll a pulthoz, továbbra sem néz fel:
-Wifi jelszó?
-Üdvözöljük a Hotel xxx-ben, milyen névre volt foglalása?
-XY névre (még mindig nem köszön), mi a wifi jelszó?
-Szép napot kívánok mégegyszer, a jelszó 111, legyen kedves töltse ki a bejelentőlapot!
-Most mééér kell ezt? Muuuszáj? (fancsali pofát vág, mert fel kellett nézni a marha fontos facebook-posztolásból)
-Igen, kérném szépen kitölteni, de megteheti a szobában is, melynek száma 522, parancsoljon, a kulcs, fáradjon fel nyugodtan, csak kérem, később hozza le a bejelentőlapot..
-Na ezért tart itt ez az ország… (füstölögve elindul a fel a szobába)
Enjoy your stay!Az ilyen és ehhez megszólalásig hasonló szituációk-párbeszédek napjában vagy ötvenhétszer elhangzanak, és a szállodai dolgozók ezt mosolyogva, pókerarccal, lehet, hogy csak ötvenötször bírják… Nos igen, a szállóvendégnek az esetek többségében újabban derogál a köszönés, a normális hangnem. Elhiszem, hogy ő most nagy úrnak képzeli magát, mert pl. wellness hétvégén van, viszont a régi közmondás továbbra is igaz: úrnak születni kell, nem csak a pénz teszi…
A vendégek olvasási készsége sem az igazi, ez számomra már-már bizonyított tény. Például a liftre nagy betűkkel ki van írva négy nyelven plusz magyarul, hogy a teherbírás max. 6 fő, és hogy tilos benne a dohányzás. Persze, hogy kilencen préselődnek be, égő cigarettával. Lift megáll, tűzjelző megszólal, kész a patália. A személyzet a liftet letekeri kézzel, kinyitja, ezek a marhák kidőlnek belőle gyakorlatilag, bagófüsttől fulladozva, és még mi voltunk a szemetek, mert lassan tekeredett le a lift, meg hogy mennyit engedünk az árból a kellemetlenség miatt. Ilyenkor joggal mondja a karbantartó, hogy legközelebb ott rohadtok meg bent.
A szálloda műszaki berendezései az Ön kényelmét hivatottak szolgálni, Kedves Vendég. Ön mégis ellenállhatatlan késztetést érez a tönkretételükre. A 17 fokra beállított légkondícionálóra nem nyitjuk rá a az ablakot, amikor kint 35 fok van, mert szegénykém eljegesedik, és leég. A fürdőszobai beépített hajszárító sem arra való, hogy becsomagolva működtesse a gyerek fájós fülét melegítvén, arra sokkal jobb az infralámpa. A televíziókból Ön úgy tépi ki a SCART-csatlakozót, amikor az otthonról hozott DVD lejátszót választja a fizetős zártláncú videoadás helyett hogy sokszor a foglalat is jön vele.. Otthon is így csinálja?A tisztaság szintén fontos egy szállodában, a takarítószemélyzet sokszor erőn felül teljesít. Úgy látszik, hogy Ön, Kedves Vendég még a 21-ik században sem fogja fel, hogy a bidé nem ürítésre, hanem mosásra való, vagy például azt, hogy egy bizonyos célra a WC-papír van kitalálva és nem a kistörölköző. Apropó WC… Ugye mindannyian tisztában vagyunk a rendeltetésével, mégis a legelképesztőbb helyekre sikerül az anyagcsere-végterméket üríteni. Kérdezem, miért? Otthon is az ágyba szokta? Vagy a zuhanyzóba? Vagy a folyosón a lift elé? Ezt össze is kell takarítani valakinek, akitől még azt is elvárják hogy mindezt mosolyogva tegye…
Kedvenceim még azok akik ugyan igénybe veszik a különböző szolgáltatásokat, de fizetni már nem akarnak értük. Örök téma a fizetős pornócsatorna, ahová Ön, a Kedves Vendég csak odakapcsol véletlenül, de nem nézi, mert micsoda disznóság, tovább is léptette azonnal. Igen ám, számlázni viszont csak tíz perc után kezd el…. ;)
Általában van minibár a szobákban. Igen, irreálisan drága, viszont nem kötelező elfogyasztani, és a hiedelmekkel ellentétben SOHA nincs benne a szobaárban. Ön persze soha nem itta meg, akkor kérdem én, elpárolgott? Vagy –erre is volt példa nem egyszer- ha fizetni kell érte, akkor nem is viszi haza, és kipakolja a recepcióspultra, rohadjon ránk az a dobozos sör, meg a kisüveges Unicum.
Ami még széppé teszi a szakmát, az a kártérítési igény. Ellopták a vendég tárcáját/ kameráját/ telefonját/stb., fizessük ki, mert nagyon drága volt, ill. nagyon sok készpénz volt benne. Amikor közöljük, hogy felelősséget a széfben ( mely teljesen ingyenes ) elhelyezett értékekért vállalunk és ez szintén több nyelven le is van írva a szobában (lsd. olvasási készség), akkor először jön a káromkodás, majd a rendőrség ( amíg kiérnek, a kezdetben 100000-es kárigény 1000000-ós lesz ), majd amikor a rendőr is közli, hogy a szálloda ott helyben bizony nem fog pénzt adni, perelni lehet, vagy ha van biztosítás, akkor a biztosító MAJD fizet, hirtelen varázsütésre megkerülnek a telefonok/tárcák/kamerák, az a fránya asszony pakolta be a táskájába, a szemtelen kölyök vette kölcsön, stb.stb.. Felénk pedig, akik le lettünk tolvajozva effektíve, pedig egy árva „elnézést” sem hangzik el. A ilyen esetek közül a pálmát a betörős vitte, emberünk szerint az ő szobájának az ajtaját felfeszítették, és mindenét ellopták, de semmi baj, van biztosítása. A kiérkező magyar CSI viszont megállapította, hogy a szobaajtót BELÜLRŐL feszítették fel, emberünk ekkor elkezdett egyre jobban ízzadni, Isten barma, legalább kívülről feszegette volna meg, hogy élethű legyen. No mindegy a biztosító nem fizetett, a szálloda meg kártérítési követelést nyújtott be.
Húsz év alatt nagyon sok élmény ért, a fentebb kiragadott sztorik csak a jéghegy csúcsán helyezkednek el. Esetleges hasonlóság valós személyekkel NEM a véletlen műve, mindegyik eset megtörtént többször is. Rengeteg szórakoztató vagy kínos eset történik nap mint nap, a folyosón mezítelenül rohangáló vendégtől kezdve a pásztorórás párok őrjöngő házastársainak megjelenésén keresztül az öngyilkos vendégig minden. Tényleg minden. De ezért szeretem csinálni, ugyanis nincs két egyforma munkanap.
Supreme* 2014.08.12. 08:58:31
háromlábúbogár (törölt) 2014.08.12. 08:59:17
Mr.Joey 2014.08.12. 09:03:06
háromlábúbogár (törölt) 2014.08.12. 09:03:11
De ezért szeretem csinálni, ugyanis nincs két egyforma munkanap.
akkor, mi a kérdés?
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.08.12. 09:05:20
Ilyen alapján megkülönböztetni a vendégeket szánalmas.
dailyvicodin 2014.08.12. 09:08:45
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 09:13:10
azé' mindig kibukik, hogy ki szocializálódott a máv-üdülőben, ugye.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 09:16:20
R.I.P.
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.08.12. 09:16:30
Fordítva ültök a lovon. Ha a szálloda nem akarja a "pórnépet" beengedni, csak a kurvagazdag sznobokat akkor nem kell akciósan értékesíteni a szobákat. vagy utáljuk a pórnépet, de a pénzük azért kellene???
Vajon 1-2 tényleg exclusive szállodában miért nincsenek akciózások???
Drago Brutic 2014.08.12. 09:20:33
Ez egy igazi hungarikum! Az "egyszerű" országokban a pék szereti a tésztát, a taxis a vezetést, a recepciós a vendéglátást. De ez nem valami egyszerű ország! Itt mindenkit a vak sors rángat a pokol bugyraiba! Méltatlan helyre sodor, mert nem ezt érdemli meg! A magyar ember többre született! Nemes hivatásra, költészetre, zenére, filozófiára, éteri dolgokkal való foglalkozásra, csak az élet baszott ki vele! Ezt ha belépsz a szálloda recepcióra, azonnal látnod kell, és szégyellned magadat, hogy te is része lettél megaláztatásának.
Bocs, kedves szállodai dolgozó! Igyekszem elkerülni a magyar szállodákat.
Bombaló 2014.08.12. 09:20:54
De. Ne kérj többet, mint amiért fizettél is. Erről szól a poszt. Ld. olvasási készség. :)
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 09:21:01
herk 2014.08.12. 09:28:25
A kupon nem arra lett kitalálva, hogy a ki nem adott szobákat kiszórják.
Ha pedig a szálloda valamit akciózik, ne sirjon már a szája, ha valaki él is vele. Nem féláras szolgáltatást vett féláron, hanem teljes szolgáltatást féláron.
megamenn 2014.08.12. 09:31:13
A vendég mindég rövid "é"
Drago Brutic 2014.08.12. 09:32:50
Peking lakosságának a fele az elmúlt 10-20 évben betelepült, nem teljes jogú vidéki. Kb 8 millió. Ebből a nagy része építkezéseken dolgozik, elég sokat, elég veszélyesen, elég kevésért. Esténként a külvárosban egy olyan lyukban alszik, amiben nálunk a nyulakat tartják. És közben boldog. Mert van esélye, hogy egyszer "pekingi lesz". Egy kis lakás. Család, stb. Talán egyszer szállodában dolgozik...na ne...ennyire azért talán nem szárnyal a fantáziája!
háromlábúbogár (törölt) 2014.08.12. 09:33:22
herk 2014.08.12. 09:33:26
"Tudniillik a leghosszabb és legpökhendibb kívánságlistája szinte mindig a az akciós/kuponos/last minute-es/stb. megrendelőnek van, aki kb. önköltségi árat fizet, vagy még annyit sem, viszont minimum egy elnöki lakosztályt vár érte cserébe."
Utal-e a posztoló vagy nem utal-e a posztoló arra, hogy az akciós/kuponos/last minutes ember az kevesebb?
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.12. 09:33:32
metal · http://electric.blog.hu 2014.08.12. 09:33:55
zrx_xzr 2014.08.12. 09:42:22
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 09:43:29
jól mondja, hogy az értő olvasás biza hiányzik: a szálloda ugyanis vendégfogadó, étkező- és szálláshely, nem pedig dühöngő. és nem, nem tehetsz meg mindent a pénzedért.
megamenn 2014.08.12. 09:44:13
kézműves étcsokimikulás 2014.08.12. 09:45:04
megha ez sokaknak faj is...
sajnos be kellene latnunk,hogy embertarsaink nagy resze meg a sokat emlegetett balkan szintjet sem eri el...
ez van...
(lehet duzzogni meg kovet dobni...)
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.12. 09:53:55
Mellékesen: nyaraltam, itthon, és szállodában voltam. Nem kuponos. Volt rettentő lekezelő recepciós (nő) és volt nagyon kedves-bájos. A szállodának voltak hiányosságai, és mégis az marad belőle a szépemlékem, hoyg szülinapomon egy üveg pezsgő és egy köszöntő kártya várt a szobámban, amikor visszaértem. Nagyon kedves gesztus volt a szállodától.
Manyecska 2014.08.12. 09:55:45
:))) LOL ismerek olyanokat akik azzal szórakoztak hogy a szálloda összes pálmáját az alvó társuk ágya köré helyezték-ilyen többkg-os dézsákat hurcolásztak, sebaj fijúk:D@amsz: jajjmá, Hajdúszoboszlón amikor a sokcsillagosban voltunk a kőgazdag oroszok olyan őrjöngést rendeztek a casinóban éjjel mint állat!:((( ki is b.sztam az ablakon egy fantát sajnos pont a Mercijük elején a csillagot találta el:DDDD Apa asztmondta mostmárnyugodj meg anya.
Dehát basszus kisgyerekkel voltunk, aludni szerettünk volna:(
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 09:56:20
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 09:57:44
Ehh, beszéjjünk másrú!4!!!
Neked mi jut eszedbe?
kézműves étcsokimikulás 2014.08.12. 09:57:57
nekem ezert lett tele a bakkancsom az itthoni idegenforgalom/vendeglatas vonallal es szalltam ki belole teljesen,adtam el az erdekeltsegeim...
tobbet er a nyugalom...
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 09:58:51
ember a holdon? 2014.08.12. 10:02:47
Nem arról ír a poszter, hogy utálja a vendégeket, vagy a kuponosok szart sem érnek. Arról szól, hogy emberként kéne viselkedni a vendégnek is, nem pedig játszani magát, hogy ő mindent megtehet, független attól, hogy kuponos vagy sem.
A kuponossal csak arra próbált rávilágítani, hogy ők jellemzően sokkal inkább többet szeretnének, mint a kp-s vendégek. Nem pedig azt, hogy kevesebbet kapnának..
Egyetértek "legyen Albert"-el, bár vendégként, de én is láttam már jó néhány állatot...
Manyecska 2014.08.12. 10:03:09
Na lépek mer tele vagyok melóval.
joska61 2014.08.12. 10:05:12
Martinicske 2014.08.12. 10:07:17
Végül is a fogyasztóvédelemtől indultunk, most meg kiderül milyen undorítóak az emberek a boltokban, a repülőtéren, most kiderül a szállodákban is össze-vissza okádnak.
Jönni fognak most még a benzinkutasok is, hogy az ügyfelek belepisálnak a tartályokba? Vagy a taxisok? Az utóbbiakat meg is fogom érteni, hisz már olyan ügyfeleik vannak akiket el is kell kalapálni és se borravaló érte, se semmi...
Nem kell venni, meg igénybe venni semmit és kész. Mindenki ki a földekre mint Pol Pot idejében és nincs több nyígás.
Manyecska 2014.08.12. 10:09:19
Gyerek meg kétéves volt, nem éppen ideális szállóvendég, bár sosem üvöltött meg ilyenek. Az egyik szomszédom simán lehülyézi a hároméves kis csöppségét /leány/, de kétszer is olyan hangosan hogy áthallatszik ha éppen a konyhában teszek-veszek hallom, én persze rákontrázok hogy a k.anyádnak neked gyerek stb.:P:(( basszus a szomszéd viszi az oviba helyette, gyerek kb a fele súlyban a normálisnak meg ilyenek:OOO pedig jól szituált család /:DD/
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 10:14:07
megamenn 2014.08.12. 10:14:36
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 10:20:47
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.12. 10:20:52
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.12. 10:21:01
A szálloda meg úgy van vele hogy baszik megjavíttatni a cuccokat.
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 10:23:05
Mennyen kapálni.
Jöhetne egy akasszukposzt HomárHildától, ahol a tapló kommentelők, offolók, cigányozók ellen kelne ki, és utána jöhetnek a fogyvédelmi oranzsvéjszposztok.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.12. 10:25:21
Akkor a szálloda minek megy bele ilyen akciókba...
"A vendégek olvasási készsége sem az igazi, ez számomra már-már bizonyított tény. "
Az embereké úgy általában nem. De ez vele jár, meg kell szokni sajnos.
" De ezért szeretem csinálni, ugyanis nincs két egyforma munkanap."
Akkor most szereted csinálni, vagy nem szeretd és azért sírod ide a bajod? :D
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 10:26:16
Kár érte, bírtam a filmjeit. Kettőt nem tudtam végignézni, a rugacsos izét, meg a Doubtfirét.
chloe queen 2014.08.12. 10:26:27
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 10:26:38
Én a sztivivandertű kérném az adzsasztkólt!!4!
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 10:27:52
Gondolom ez a Teréz Anyu Hotel, más ötletem nincs.
Manyecska 2014.08.12. 10:28:12
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 10:28:27
Tuggya franc!
A jóreggelt Vietnám azé odabaszott rendessen!4!!
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 10:28:29
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 10:33:25
Én az agárdi fényevők óta valahogy bármit ki tudok nézni szülőknek becézett állatokból.
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 10:34:31
Ehh.
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 10:36:01
www.youtube.com/watch?v=1bGOgY1CmiU
Manyecska 2014.08.12. 10:37:03
Bombaló 2014.08.12. 10:37:39
"Utal-e a posztoló vagy nem utal-e a posztoló arra, hogy az akciós/kuponos/last minutes ember az kevesebb?"
Szvsz nem utal. Arra utal, hogy a legkevesebbet fizető vendég áll elő a leghosszabb kéréslistával. Lesarkítva a történetet.
A kérdés az, amire nem kapunk választ, hogy a megvásárolt szolgáltatáson felüli kérése van-e sok vagy sem.
Vö.: Kemping:
Áram nélkül 4000, árammal 4500.
Tehát ha áram nélkülit fizetek, vehetek áramot az udvarról?
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 10:38:08
Nikorene 2014.08.12. 10:39:25
OFF
az csak az átszinkronizálás után. Elôtte a Mikó jobb volt sztem.
ON
Nekem sajna már az elsô bekezdés után kinyílott a bicska a zsebemben, így, holott érzem/tudom, hogy van igazságtartalma a posztnak, nem tudtam szimpatizálni "legyen Albert"-tel.
Azé kapod a fizetést, hogy elviseld az embereket, ha nem megy, akkor keress más melót. Ha meg szereted csinálni, akkor meg a keményebb eseteket le lehet kevésbé bicskanyitogatóan is írni, úgy hogy az a része az olvasóknak, akik egyátalán nem olyanok, mint a posztban leírtak ne gondoljanak egy ellenszenves facnak.
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 10:40:27
A nyócban nincs ennyi pszihó pata így összezsúfolva.
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 10:41:36
Nikorene 2014.08.12. 10:42:33
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.12. 10:42:46
"...
-KUSS!!! Hogy hívnak?
-Gazdám az idős Dexler báró úr,
Albertnek hívott. A báróné Mon
Albertnek, az ifjú báró Don
Alberto-nak, a baroness vén
majomnak.
-Ez a legjobb.
-Ahogy gondolja, uram."
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 10:43:34
Mindmeghalunk!!!4!
Mongyuk tényleg érdekes egybeesés...
Nikorene 2014.08.12. 10:43:45
Manyecska 2014.08.12. 10:43:54
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 10:44:13
A hang megy úgyis Solby Dörrand.
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 10:45:24
Ja, akkor egyedül maradsz. Jó társalgást!
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 10:47:46
Mifelénk csak átlagos alkoholisták, feleségverők, parasztok élnek csendesen. Szálloda sincsen.
metal · http://electric.blog.hu 2014.08.12. 10:49:30
Manyecska 2014.08.12. 10:50:50
ON
ON
ON
ON
ON
ON
ON
ON
ON
ON
ON
/elmaradásom volt ezekből/
AtiSnatch 2014.08.12. 10:51:08
Beer Monster 2014.08.12. 10:54:22
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 10:55:35
www.youtube.com/watch?v=LqUvEpZrdGE#t=83
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 10:57:36
Vagy egy használaton kívüli törpemonyó.
Dr. Kix 2014.08.12. 10:58:10
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 10:58:30
de akkorse normális dolog az, ha egy vendég vadbarom módjára viselkedik és azt hiszi, hogy a háromforintjáért lehet idióta, hangos és mocskos bármikor mert neki az jár. nem, nem jár neki.
a dolgozónak nyilván tudnia kell kezelnie ezeket a helyzeteket is, de mégegyszer mondom, hogy a szállodai dolgozó nem tevepásztornak vagy oroszlánidomárnak vagy szatyoraprómajomösszefogónak szegődött el, hanem emberi módon viselkedő emberek kiszolgálására van kiképezve és ezt is szeretné csinálni.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.12. 10:59:11
Továbbá- amiről te még nem hallottál, az nincs, ugye?
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 11:00:22
diszkriminans (törölt) 2014.08.12. 11:01:45
Ja, csak posztoló ezt úgy fogalmazta meg, hogy mindenki annyit kap, amennyit fizet, holott ez normális szállodában nem így van, hanem úgy, hogy annyit kap, amennyi jár a csomaghoz, amit kifizetett, függetlenül attól, hogy mennyit fizetett érte. Nem csak kupon miatt térhet el az ár, hanem pl. évszak, foglaltsági szint, mindenféle kedvezmények, közvetítő, stb. szerint.
Egyébként a vendéglátóiparban nagyon fontos a látszat. Minden szálloda a pénzedért szolgál ki, azonban az a szálloda, amelyiknél ez túl feltűnő, az rossz szálloda. A poszt alapján én nem mennék ebbe a szállodába, pedig nem mennék kuponnal sehová, a sarokba sem szoktam szarni, és követelőzni sem szeretek.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.12. 11:02:18
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.12. 11:04:29
Ezt hol olvastad?
diszkriminans (törölt) 2014.08.12. 11:05:08
Pedig tényleg sok a tapló vevő, vendég, ügyfél. Éppen ezért nem való ezen posztok szerzőinek olyan szakma, ahol emberekkel kell foglalkozni, mert ahhoz az is kell, hogy a tahókat is el tudják viselni, ha csak kedves, barátságos vendégek lennének, akkor bárki alkalmas lenne ilyen szakmákra. Én pl. tudom magamról, hogy nem lennék alkalmas rá.
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 11:05:23
"Ennek a blogtahó Hattnak, vagy Sixxnek még ejakuláció közben is Orbán jut eszébe.
Még egy ilyen prosztó, gyűlölködő bloggert nem láttam még, egysíkúbb, mint a kurucinfo."
Reggel félhétkor nemmondta be a köztévé Robin Williams halálhírét, ez a gyökér pedig ebből is Orbánozós posztot csinál! Komolyan kezeltetni kéne, ez beteg.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.12. 11:06:34
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 11:06:35
diszkriminans (törölt) 2014.08.12. 11:07:41
"Az, hogy Önök a megrendelt kategórián belül milyen szobát kapnak, az egy dologtól függ: hogy mennyit fizetnek érte."
Nyilván ez a megfogalmazás nem egyértelmű, de mivel utána azt fejtegeti, hogy a kuponos vevők önköltség alatt fizetnek, és csak azért éri meg őket fogadni, hogy az üresen maradt szobákat megtöltsék, eléggé úgy tűnik, hogy itt arról lehet szó, hogy a kuponos szolgáltatásért papíron ugyanaz, ténylegesen kevesebb jár.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.12. 11:07:52
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 11:08:22
Manyecska 2014.08.12. 11:08:24
joska61 2014.08.12. 11:10:30
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.12. 11:10:37
"Adott egy szálloda, amelyben
van x db. szoba, melyek
sok szempontból nem egyformák."
Akkor mi is a helyes megoldás?
diszkriminans (törölt) 2014.08.12. 11:11:08
Ez így van, az nem derül ki egyértelműen, hogy mondjuk a kuponosok olyan dolgokat kértek, amik hozzátartoznak a szolgáltatáshoz, esetleg panaszokkal jöttek, és bunkón reagáltak rá, ezért kitört a balhé, vagy pedig valami olyat, ami nem része a szolgáltatásnak. Utóbbi esetben nem is értem miért lenne probléma, hiszen lehetne közölni velük, hogy az nem része a szolgáltatásnak, vagy közölni a felárát, előbbi esetben meg csak hőbörgés az egész a posztoló részéről.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.12. 11:11:47
diszkriminans (törölt) 2014.08.12. 11:13:09
A helyes megoldás külön kategóriaként hirdetni a szobákat. A posztból meg úgy tűnik, ezt nem teszik meg, és a kuponos vendégeket, akiknek ugyanazt a kategóriát hirdetik alacsonyabb áron, költöztetik a kategórián belüli olcsóbb szobába. Abba bele sem merek gondolni, hogy ha a booking.com-on foglalnék, és ugyan valamivel többet fizetnék, de ők kevesebbet kapnának a jutalékot levonva, akkor is rosszabb szobát kapnék, mint ha valaki közvetlenül náluk foglalt.
diszkriminans (törölt) 2014.08.12. 11:14:50
"költöztetik a kategórián belüli olcsóbb szobába."
HELYETT
"költöztetik a kategórián belüli ROSSZABB szobába."
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 11:18:11
diszkriminans (törölt) 2014.08.12. 11:18:50
Én gyóntató papost szeretnék.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 11:19:44
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 11:27:27
igi1 2014.08.12. 11:27:38
-------------------------------------
Ez megint vetítés, mert bizonyos esetekben igenis, lehet jobb helyre tenni az ügyfelet, pláne, ha SOKAT KÖLT.
!Márpedig a legsmucigg, leggazdagabb pali sem az elnöki lakosztályt veszi ki, ellenben megfigyelik, melyik szállodában, hogy bánnak velük.!
Fejlettebb országokban, mikor már másodszorra ment oda az ipse, és nem egyedül, hanem új, külföldi emberekkel, akkor egyből átrakták őt jobb szobába, magasabb helyre, szebb kilátással, amiért semmit sem kellett fizetnie.
Jobb helyeken ezt megengedhetik maguknak, és az ügyfél ennek rohadtul örül.
2. (mert Önök, a szállóvendégek sokszor úgy vannak vele, hogy ami nem a sajátjuk, azt szeretik tönkretenni, vagy legalábbis megpróbálják….)
-----------------------------------
van a szállodának biztosítása, ez meg a főnök dolga lenne, hogy a berendezésre költsön, hiszen a vendég által otthagyott pénzből TELIK ERRE IS, nem igaz!?
3. Visszatérő panasz, hogy a szállodákban nem, vagy nem mindig kedves a személyzet.
Értem a posztó kedves vendég példát, de hol van a másik!? Mert addig...
4. A vendégek olvasási készsége sem az igazi, ez számomra már-már bizonyított tény.
Ez nem kell ragozni. XD De az ember nem ügyel a szabályokra, amikor nyaralni megy, A SZÁLLODA NEM BÖRTÖN. Csak azért is bepréselődik 9 ember, mert ha 20.000 hülye van, aki akkor is elindul hosszú hétvégézni, amikor megmondják, hogy hóvihar fog tombolni, ez nem indok tehát.
A tisztaság szintén fontos egy szállodában, a takarítószemélyzet sokszor erőn felül teljesít.
Hát kérem, meséljünk csak arról, hogy KIK TAKARÍTANAK A SZÁLLODÁKBAN, mert épeszű ember ezt nem vállalná be. Hát kérem, a megváltozott munkaképességűekkel végezteti el a főnök az összes alja munkát, és nem a poszter takarít.
5. a fizetős pornócsatorna
Nem értem, miért nem tudják jelszavaztatni ezt is. Ha 10 perc után számláz, és simán nézhető, azzal, hogy odakapcsolsz, AKKOR AZ LOPÁS, kedves poszter.
LOPSZ AKKOR, ha nem tájékoztatod a vendéget arról, hogy ha a fizetős pornócsatornára kapcsol, hogy és miként számláz, ez pedig a vevők becsapása.
Mert el lehet húzni a mézet minden maci előtt, ne várd, hogy az nem fog utána nyúlni.
Megint hiányolom a spermafoltos törülközőket, a szállodai ingyenes orgiákat, a szállodai k@rvákat, akik a vendégeket zaklatják, a beépített szállodai embereket, akiknek tudjukkik is tudják, mi a dolga, na meg az alkalmazottakról is egy-két szösszenetet, hogy kiket is alkalmaznak egy szállodába, ha épeszű ember kimegy külföldre ugyanazt a melót megcsinálni, mert ott többet keres (lásd hagyma)
HIányolom azt is, hogy a kedves poszter éppen milyen balf@szságokat követett el, és épp hogyan lett ezért leb@szva a főnök által.
Az pedig, hogy A SZÁLLODÁBAN MÉG LOPNAK IS, szintén a szálloda felelőssége, hiszen senkinek nem tesz jót, ha elterjed, hogy tolvajokat is foglalkoztat, mellékállásban.
A vendég = alapból hülye és ostoba képletet azért illik árnyalni, akkor leszel hiteles.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 11:28:54
Télleg!!!4
Hun atörökk?
Meg a hites felesége?
Nem lesz megszagértve a poszt!!!4!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 11:31:23
Hívó szóra megérkezett...
Beer Monster 2014.08.12. 11:31:35
Na igen, ennyiben tömören el is lehetett volna intézni a nagy kérdést.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.12. 11:32:32
Megnyugodhatsz.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.12. 11:34:28
igi1 2014.08.12. 11:34:34
Azért ennél durvább dolgok is zajlanak, amikről jobb ha hallgat az emberünk is.
Kérdem én, mi van a plusz fizessél x ezer forintot rábeszéléssel dumával, az egyéb piszkos kis trükkökkel, amikkel a vendéget hivatottak lenyúlni!?
Az a durva, hogy takarítónak, mosogatónak, portásnak megint megváltozott képességűeket vetetnek fel a szállodákba, hotelekbe, és már nyíltan ez megy, hogy csak ők dolgozhatnak ott.
Na meg tényleg kíváncsi lennék az orgiákra, bulikra, tényleg az megy-e, mint a Gellért - fürdőnél, hogy még k@rvákat is hozatnak a szállodások a vendég kedvéért!?
igi1 2014.08.12. 11:36:46
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 11:39:11
Má nyugtalan vótam, hogy valahová megin bezárt a zurad!!44
@agresszív kismalac:
Mos mér?
igi1 2014.08.12. 11:40:47
3000 forintért már rohadt jó csomagot lehetne összeállítani.
igi1 2014.08.12. 11:41:59
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.12. 11:43:07
@igi1: "Mindenfajta turizmussal kapcsolatos tevékenység ezért éri meg: Az ismeretségekért, a kapcsolatokért, na és a nyelvgyakorlásért. "
Még véletlenül sem azért, mert abból élnek / fizetésért :)
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.12. 11:49:55
Van olyan vendég, aki azt hiszi, hoyg ha befizet a szállodára, akkor mosolygós, teljesértékű kiszolgálást kap.
Van olyan szálloda, aki felvan háborodva, ha a vendég, mosolygós teljesértékű kiszolgálást vár. Na ezek a kerülendők.
Voltam már rengeteg szállodában, és érdekes módon, nem mindeütt kezeltek ugyanúgy. Pedig ugyan az vagyok, bükfürdőn és hajdúszoboszlón is. VENDÉG.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 11:50:47
napalm 2014.08.12. 11:55:34
még ilyet!
2014.08.12. 11:58:41
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 12:01:05
Hápedig én aszt hallottam, hogy ottan még a levegőjér is fizetni köll!
Nem is keveset.
A törökk meg ingyen pilyál?
Hasztamannyana!!44!
Manyecska 2014.08.12. 12:01:59
Ahol csak a vendég zavar az a szállcsi lehúzhatja a rolót hamarost.
Manyecska 2014.08.12. 12:04:08
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.12. 12:36:21
WTF???
de azutan tovabbolvasva rajottem, hogy a posztolo nem egy HOTEL-ben, hanem egy kuplerajban melozik
nem baj az
de amilyen a hotel, olyan a kozonsege
2014.08.12. 12:45:36
Nyilván sok kényszerdolgozó ember is van.
DE.
ITT
MOST
A
PRIMITIV, GYÖKÉR, OSTOBA
vendégekről írnak.
Ilyen esetek nincsenek szerinted ?
Te szeretnéd más szarát pucolni a folyosóról ? NEM NEM NEM ez a dolga !
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 12:49:36
Kigyullatt az ágyatok?
Beer Monster 2014.08.12. 12:56:17
igi1 2014.08.12. 12:59:26
m
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.12. 13:00:31
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 13:03:50
Az má tutizicher!4!!
Az lehetett a címe, hogy lángoló orgazmus!44
Füstűt még a recepijó is!!
igi1 2014.08.12. 13:04:34
de a vendégeket nem mi szolgáljuk ki
ha a hotel szállodai munka szot meghalljuk menekülünk
durva amit ott lemüvelnek
Manyecska 2014.08.12. 13:05:48
Beer Monster 2014.08.12. 13:12:13
Beer Monster 2014.08.12. 13:13:16
Akárhogyis, felejthetetlen.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.12. 13:14:30
Beer Monster 2014.08.12. 13:14:45
Beer Monster 2014.08.12. 13:16:17
Manyecska 2014.08.12. 13:16:39
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.12. 13:19:37
tolem meg most is szuz
elolrol is haturul is
amugy en is hotelben voltam az elso naszejszakamon, a masodikon otthon
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 13:21:19
Hát én csak tippűni tudok:
Úgy a második menet környêkén történhetett az eset....
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.12. 13:23:00
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.12. 13:26:27
Beer Monster 2014.08.12. 13:34:16
Mért ne lenne jó üzlet. Gondolod, ha szólnak előre, hogy fizetős és rajta lesz a hitelkártyán, akkor van olyan marha, aki állatos pornót néz?
Manyecska 2014.08.12. 13:45:05
Manyecska 2014.08.12. 13:48:21
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.12. 13:57:04
mondjuk a borscsot jobban szeretem, mint a frhancia hagymalevest
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.12. 14:03:52
17 fokra van beallitva a legkondi
eeleve, hogy nem magadnak allitod?
ahol pornocsatorna szolgaltatas van?
ahol meztelenul rohangalnak a vendegek a folyoson
kupi ez, nem szalloda
Tiborfalvi Tibor 2014.08.12. 14:10:37
Itt pedig jó idő van és az ebola se fenyeget. Legyünk hálásak!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.12. 14:19:55
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 14:20:12
Az éhező afrikai lélegeztetőgépekről se feledkezzúnk meg!!4!
Tiborfalvi Tibor 2014.08.12. 14:26:35
Persze, a szokásos pl. ,,köcsögawebshop" posztokban is megy a sarkítás, de az csak és kizárólag egy cégre korlátozódik, legyenalbert és társai pedig az ÖSSZES xy ágban lévő vendégre/ügyfélre érti a mondókáját.
Kb olyan szintű most a homár, hogy minden régi, szokásos 'köcsög ez a cég' poszt mellé jár egy 'cég vagyok, minden második ügyfél egy köcsög' poszt.
Beer Monster 2014.08.12. 14:28:52
flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2014.08.12. 14:30:40
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.12. 14:42:14
igi1 2014.08.12. 15:25:06
látod mi van itthon
a durva részek meginn lemaradtak
diszkriminans (törölt) 2014.08.12. 15:43:07
Csak akkor az a különbség, hogy a kuponos kedvezményt a legszarabb szoba alapárához képest adnák meg, nem a tág kategória egyenárához viszonyítva, mint ami most van.
Na meg az is kérdést vet fel, hogy ha senki sem kuponnal foglal, és egységes áron, akkor ebben az esetben kié lesz a szarabb szoba?
diszkriminans (törölt) 2014.08.12. 15:45:36
Úgy van, akkor lenne jó ez a rovat, ha konkrét ügyekben hallatná magát a másik fél. Tudom, ilyen is volt, de nyilván amikor az eredeti poszternek nagyon igaza van, akkor általában kussol a másik fél, kivéve Edét.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.12. 16:20:38
Troppauer_Hümér 2014.08.12. 16:39:36
Hogy te miket nem nézel?
igi1 2014.08.12. 16:41:52
august 2014.08.12. 17:04:58
így van. a vendég seggébe lofaszt, főleg ha kuponos.
Tirpák bunkók köcsögök mind. fujj....
ergerberger 2014.08.12. 18:42:20
VT Man 2014.08.12. 19:03:24
"Ha akciósan (kuponnal, last minute stb) megyek akkor is ugyan olyan vendég vagyok mint aki 3x akkor összeget fizetett.
Ilyen alapján megkülönböztetni a vendégeket szánalmas. "
Pontosan!
A last minute olcsó árak lényege, hogy a szállodának még mindig jobb egy "önköltséges" vendég, mint egy üres szoba egész héten. Mert az nemhogy önköltség, hanem egyenesen veszteség.
Tehát ugyanúgy meg kell becsülni az ilyen, "olcsó" vendéget is.
VT Man 2014.08.12. 19:05:05
"Na meg tényleg kíváncsi lennék az orgiákra, bulikra, tényleg az megy-e, mint a Gellért - fürdőnél, hogy még k@rvákat is hozatnak a szállodások a vendég kedvéért!? "
Mi a baj ezzel? Ha egyszer megfizetik!?
igi1 2014.08.12. 19:37:03
Szenteskedsz!?
Mrazenec 2014.08.12. 20:41:33
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.12. 20:49:12
Mrazenec 2014.08.12. 20:53:33
Meridian74 2014.08.12. 21:41:47
De ott meg sokat szaroznak veel... nem jó ez a világ. Én meg eg ISP supportjából tudnék egy hasonló posztot kanyarítani... régebben még gyűjtögettem is a parasztok igen mókás leveleit, ma már csak simán visszaszívom a vért amit megpróbálnak kiszívni, sunyi módon.
(az egyes) magyar ügyfélnél nagyobb idiótával még nem találkoztam, holott nemcsak magyarokkal beszélgetek...
Meridian74 2014.08.12. 21:48:36
Meridian74 2014.08.12. 21:53:49
Egyébként a vendéglátóiparban nagyon fontos a látszat. Minden szálloda a pénzedért szolgál ki, azonban az a szálloda, amelyiknél ez túl feltűnő, az rossz szálloda. A poszt alapján én nem mennék ebbe a szállodába, pedig nem mennék kuponnal sehová, a sarokba sem szoktam szarni, és követelőzni sem szeretek."
Csakhogí ez nem így van, méghozzá joggal. Egy szálloda erőforrásai is végesek (mint minden, ugye), ennek szétosztását márpedig úgy fogja intézni, hogy aki többet fizetett, az többet kap.
Meridian74 2014.08.12. 21:59:24
Nekem az a rész üt nagyot, amikor ellenőröket várnak, de összekeveri egy másik személlyel, majd a végén véletlenül pont az érkező ellenőrök előtt paterolják ki ezen vendégeket... :D
Meridian74 2014.08.12. 22:14:19
Nem sok szállodában jártam, de amelyikben igen, azokban mindegyikben volt ilyen a kábelTV-n... viszont le voltak kódolva. De nemcsak pornó, hanem az összes többbi is, ami fizetős volt. Csak a közszolg.tv-t lehetett nézni szabadon.
Úgyhogy nem értem teljesen "igi" kirohanását pornóTV-adás és LOPÁS összetételben... ezek szerint ebben neki igencsak részletekbe menő és rendszeres, széleskörű tapasztalatai vannak, mert az első hosszabb kommentjában ez a rész volt a legindulatosabb és legjobban kifejtett rész ;) :P
a katona fehérben 2014.08.12. 22:29:55
Igyekszem tényleg nagyon megértő lenni, és tudom, milyenek az emberek, még szállodai recepciós ismerősöm is van, elképesztő sztorikkal, de szemléltetném a dolgot két egyszerű relációval:
Azon alkalmak száma, amikor indokolatlanul bunkón viselkedtem szállodai (vagy éppen éttermi) személyzettel < 1
Azon alkalmak száma, amikor indokolatlanul bunkón viselkedett velem szállodai (vagy éppen éttermi) személyzet >>>>>>> 1
Szóval legalább arra oda kéne figyelni, aki veletek normális, baszki. Mert ő lesz az, aki utána megdicsér a booking.comon, visszatér, vagy továbbajánl, nem a tucatkuponos fillérbaszó.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 22:33:01
Nazareus 2014.08.12. 22:42:30
Az alabbiakban lathato annak a levelezesnek a szoveghu
magyar forditasa, melyet egy londoni szalloda egyik vendege a
szallo igazgatosagaval folytatott, s amit ez utobbi kozles
celjabol eljuttatott a Sunday Times-hez.
Kedves Szobaasszony!
Halas lennek Onnek, ha a jovoben nem hagyna pipereszappant a
furdoszobai mosdon, ugyanis van sajatom, igy a szalloda szappanjara
nincs szuksegem. Kerem tehat, hogy vigye el a meg erintetlen
csomagolasu 6 db pipereszappant es az a harmat is, amelyek a
tussolo szappantartojaban vannak, mivel zavarnak a furdesben.
Koszonettel
S. Bergman
------------------------------------------------------
Tisztelt 635-os Vendeg ur!
En nem az on szobajahoz beosztott szobaasszony vagyok. Az illeto ugyanis
heti szabadsagat kovetoen csak csutortokon jon vissza. Elvittem az on
altal jelzett 3 szappant a tussolo szappantartojabol, ahogy azt kerte.
A 6 darab masik szappant, amelyek a mosdon voltak betettem a papir
zsebkendo tartoba arra az esetre, ha on megis meggondolna magat. A
tovabbiakban hagytam onnek 3 uj pipereszappant, melyeket a furdoszobai
szekrenybe helyeztem el, minthogy szallodankban az eloiras, hogy a
furdoszobakban naponta 3 uj pipereszappant kell elhelyezni.
Remelem hogy megelegedesere szolgaltam.
Kathy
A szobaasszony
------------------------------------------------------
Kedves Szobaasszony!
Remelem, hogy ON az enhozzam beosztott szobaasszony.
Velhetoen Kathy nem tajekoztatta arrol, hogy milyen uzenetet hagytam
Onnek a szallodai pipereszappanok ugyeben.
Midon tegnap este hazatertem szobamba, lattam, hogy on ujabb 3 darab
szappant hagyott a furdoszobai mosdon. Mivel ket hetet szandekozom
szallodajukban eltolteni ,sajat szappanomat hoztam magammal. Ezert
nincsen szuksegem az Onok 6 db. szappanjara, amit a mosdon hagyott.
Zavarnak a fogmosasaban, a borotvalkozasban stb....
Halas lennek, ha elvinne azokat.
S. Berman.
------------------------------------------------------
Tisztelt Berman Ur!
Szerda a heti pihenonapom. Ez volt az oka, hogy a helyettesito
szobaasszony 3 darab a szalloda szabalyzata altal eloirt szappant
hagyott az on furdoszobajaban.
Ezuttal elvittem a mosdojan hagyott es az Ont zavaro 6 db szappant. Az
On sajat szappanjat a pipereszekrenybe tettem, hogy ne zavarja ont.
A szallodai szabalyzat altal eloirt 3 db uj szappant nem vittem el,
azok szinten a pipereszekrenyben talalhatok.
Kerem, ha megjegyzese lenne, azt sziveskedjek velem tudatni.
Az on szobajahoz beosztott szobaasszony
Dotty
------------------------------------------------------
Tisztelt Berman Ur!
Kensedder ur, szallodank igazgatohelyettese arrol tajekoztatott, hogy
On elegedetlen a szobaasszonnyal. Ezert egy masik szemelyt osztottam be
Onhoz. Kerem, fogadja elnezesunket ezert az incidensert. Amennyiben
tovabbi megjegyzese lenne, kerem keressen meg szemelyesen. A 1108-as
szallodai telefonszamon vagyok elerheto naponta 8: 00 es 17: 00 ora
kozott.
Koszonettel
Elaine Carmen
Recepcios fonok
------------------------------------------------------
Tisztelt Carmen Asszony!
A munkahelyemrol nem all modomban ont telefonon kontaktalmi. Minthogy
7: 45-kor hagyom el reggelenkent a szallodat es 17: 30 - 18: 00 oranal
elobb nem terek vissza, talan megerti, hogy Kensedder urat konnyebben
tudtam elerni. Ily modon tehat ovele beszeltem meg a szappan problemat.
A hozzam beosztott uj szobaasszony, gondolvan, hogy uj vendeg vagyok a
szallodaban, ujabb 3 db. szappant hagyott a toilette szekrenykemen azon
a 3 szappanon felul, amit a szallodai szabalyzat minden napra eloir,
amelyeket o a tussolo szappantartojaba helyezett el. Engedtessek meg,
hogy megjegyezzem, hogy az itt-tartozkodasom 5 napja alatt immaron nem
kevesebb, mint 24 szappan gyult ossze a szobamban.
Miert bannak igy velem?!
S. Berman
------------------------------------------------------
Tisztelt Berman Ur!
Utasitottuk Kathyt a szobaasszonyt, hogy ne hagyjon tobb szappant az On
szobajaban, ill. hogy tavolitsa el a szobaasszonyok altal korabban
otthagyott osszes szappant.
Amennyiben tovabbi segitsegere lehetek, kerem, keressen meg a 1108-as
szallodai telefonon 8: 00 es 17: 00 ora kozott.
Koszonettel
Elaine Carmen
Recepcio-fonok
Folyt. köv.
Nazareus 2014.08.12. 22:43:37
Kedves Kensedder Ur!
Tajekoztatom, hogy a szobambol elvittek a sajat tulajdonomat kepezo
szappant. Egyebirant azt is jelzem, hogy a furdoszobambol minden
szappan eltunt, beleertve a sajatomat is! Tegnap keson ertem haza es
kenytelen voltam a szobapincernek szolni, hogy hozzon nekem 4 db.
illatos torlokendot.
S. Berman
------------------------------------------------------
Tisztelt Berman Ur!
Megbeszeltem Elaine Carmen Recepciovezetovel az On szappan ugyet.
Egyszeruen erthetetlen szamomra, hogy lehet, hogy az On szobajaban
egyaltalan nincsen szappan, mikor a szobaszemelyzet szigoru utasitast
kapott arra, hogy naponta, rendszeresen 3 db szappant hagyjanak a
szobakban a napi takaritas soran. A problemat azonnal orvosoljuk.
Elnezeset kerem a kellemetlenkedesert
Martin L. Kensedder
Igazgatohelyettes
------------------------------------------------------
Tisztelt Carmen Aszony!
Sziveskedne tajekoztatni arrol, hogy ki hagyhatott a furdoszobamban 54
db. pipereszappant, ugyanis ennyit talaltam ott tegnap hazatertemkor.
Semmi szuksegem sincs 54 db. szappanra, ellenben halas lennek, ha
visszajuttatnak nekem sajat szappanomat es a hozza tartozo szinten
sajat szappantartomat.
Remelem megert: ott van, kerem 54 db. szappan, a sajatom meg sehol!
Kerem, adjak vissza a sajat szappanomat a szappantartoval egyutt,
ennyi csupan amit kerek Onoktol.
S. Berman
------------------------------------------------------
Tisztelt Berman Ur!
Arrol tesz panaszt, hogy tul sok szappan van a furdoszobajaban, miutan
en minden szappant elvitettem onnan.
Ezen felul Kensedder urnak arrol is panaszkodott, hogy az on szappanjai
is eltuntek, miutan en sajat kezuleg helyeztem el az On furdoszobajaban
24 db. szappant plusz 3 darab szappant, mint a szabalyzat altal eloirt
napi adagot. Ezzel szemben semmit sem tudok az illatos torlokendokrol.
Termeszetszeruleg Kathy az On szobaasszonya nem tudhatta, hogy en magam
vittem vissza az On szappanjait, igy hat o szinten vitt Onnek 24 db.
szappant es meg 3 db.-ot ahogy azt a szabalyzat eloirja.
Nem tudom, honnan veszi, hogy a szalloda koteles a vendegei reszere
szappantartot is rendelkezesre bocsatani. Mindennek ellenere en
keritettem onnek egy gyonyoru elefantcsont szappantartot, amit szinten
megtalal a furdoszobajaban.
Elaine Carmen
------------------------------------------------------
Tisztelt Carmen Asszony!
Jelen feljegyzesem celja, hogy tajekoztassam Ont a jelenlegi leltarrol:
- a Toilette szekreny alatti mosdon jelenleg talalhato:
18 db szappan 4 x 4-es es 1 x 2 -es csomagban
- a papir zsebkendos dobozon talalhato:
11 db. szappan 2 x 4-es es 1 x 3-as csomagban
- az ejjeliszekreny tetejen talalhato:
3 db. illatos torlokendo
8 db szappan 2 x 4-es csomagban plusz 4 db. elefantcsont szappantarto
- A toilette szekrenykeben talalhato:
14 db. szappan 3 x 4-es es 1 x 2-es csomagban
- A tussolo szappantartojaban talalhato:
6 db szappan, erosen lucskos allapotban
- A tussolo talca eszak-keleti sarkan talalhato:
1 db. hasznalt illatos torlokendo
- A tussolo talca eszak-nyugati sarkan talalhato
6 db. szappan 2 x 3-as csomagban.
Kerem, figyelmeztesse Kathyt a szobaaszonyt, hogy mikor rendet rak a
szobamban a szappan-csomagokat rendezze el es torolje le roluk a port.
Kerem, tajekoztassa ot arrol is, hogy a 4-nel magasabb Oszlopban
felhalmozott szappanok hirtelen leborulhatnak.
Engedje meg, hogy javasoljam, hogy a szobai ablak parkanyat is
hasznaljak fel a jovoben a szappanok elhelyezesere, mivel ez eddig
kimaradt. Egyebirant tajekoztatom Ont, hogy vasaroltam egy uj szappant
szappantartoval egyutt, amelyeket, minden felreertes elkerulese vegett
a szalloda szefjeben helyeztem el.
S. Berman
ensorcelant 2014.08.12. 23:41:21
chocco channel 2014.08.12. 23:52:41
Mondjuk en mindig adok borravalot a takaritononek,a borondcipelonek,es a recepciosnak is mert nekem eddig az osszes baromi sokat segitett:-))
Szoval szerintem ha a vendeg kedves,akkor a szallodas is az,gondolom ez attol is fugg h ki milyen szallodaba jar:))
Alap h nem lopunk torulkozot, kb.5 evvel ezelott voltam egy iszonyu posh szallodaban es megtetszett a torolkozo,szoval megkerestem a takaritot es megkerdeztem h ezt mennyiert vihetem el?
Mondta,h semmiseg,nyugodtan vigyem el,ez ugyan nem szokas,de nem veszik eszre,ugyhogy adtam neki 20 eurot es tok edes volt,nem akarta elfogadni:-)))Aztan elfogadta es igy az en lelkiismeretem is tiszta maradt:-)))
Volt egy pasim anni aki viszont eklatans peldanya volt az ujgazgadag taplonak,mindenre beszolt,sertegette a szemelyzetet,szoval kb.4 oraval kesobb kozoltem vele,hogyha megegyszer beszol barmelyik dolgozonak akkor en balra el:-)))
O volt egyebkent tipikusan az az alkat,aki kibassza a penztarcajat a fizeteskor es elovesz belole 300 ezret azert h kifizessen egy ketezres tetelt.
Eletem egyik legegobb pillanata volt:-)))))
Beer Monster 2014.08.13. 01:31:32
Beer Monster 2014.08.13. 01:33:46
GhostBusters 2014.08.13. 02:23:30
2. A kuponozásban a posztolónak egyszerűen nincs igaza. Olyannyira nincs, hogy minden szakmai hozzáértését meg is kérdőjelezhetjük. A posztoló kedvéért: a kuponokat sokkal előbb ki kell szórni annál, mint hogy kiderül, hogy alacsony telítettség lesz. Akár hónapokkal előtte.
3. A megrendelt kategórián BELÜL kapott szoba minősége nem attól függ, mennyit fizettek érte, kedves ****** posztoló. Adott kategórián belül jobb helyeken nincs árkülönbség. Sajnos az ilyen szakmaisággal rendelkező ****** rec-esektől függ széles e hazában. (Erre is van megoldás, pl.Superior room with sea view - külön kategóriába emeltük a tengerre néző szobáinkat.Nahát!)
4. Ha a vendég az ágyba vagy a szoba egyéb helyére szarik, ki kell fizettetni vele a takarítást. Hogy hogyan? Az itteni törzsgárda tagjai mind tudják. A posztoló meg utánanéz.
The Good Boy ! 2014.08.13. 07:35:38
A megérkezéskor 10 percet álltam a recepció előtt, amíg a kedves recepciós hölgy be nem fejezte a telefonálást (és közben csak én köszöntem, nem a telefonomat nyomkodtam, face-n amúgy sem vagyok, nem is voltam). Tény, utána azért volt egy elnézést, de a "jó napot" hiánya számára nem tűnt fel.
Ezután jött a hideg zuhany első része: a szobában az erkélyajtó tárva nyitva, aminek köszönhetően a szúnyogok szép tömött sorokban álltak a mennyezeten (miközben az ablakon volt szúnyogháló, de érdekes módon nem az volt nyitva szellőztetés céljából). A függöny csupa vérfolt (gondolom nem először játszották el), a törölköző lyukas, a fürdőszoba ablakon lévő szúnyoghálon 3 különböző méretű víztől,párától gusztustalanul kinéző sebtapasz szolgálta a lyukak elfedését. A lepedő foltos, a tévén 2 db. m1, 2 db. tv2 2. db. rtl klub és egy db. német rtl szolgálta a kábeltévé választékot (még szerencs, hogy nem ezért mentünk). És akkor a következő negativum: a 3 szintes hotel "éttermében" 8(!!!!) asztal várta az étkezni vágyó vendégeket (Megnéztem, 24 szoba kulcs volt a recepción!) és az emberek sorbaálltak a reggelinél, vacsoránál. És itt jött el a mélypont. A menűválasztásos vacsorák olyan szintű moslékot takartak, amit elfelejtett általános iskolai koromban is lázadással sújtottunk volna. Szó szerint ehetetlen volt (mindenki elől fél, háromnegyed adagokat vitt vissza a pincér, aki nem győzte kérdezni, hogy nem voltak éhesek? Nem b@zd meg. Mehettünk egy normális helyre enni. És mindez részünkről nem kuponos foglalás volt, hanem a hotel honlapján rendelt nem akciós last minute
Mérges 1234 2014.08.13. 09:15:22
Mert így úgy tűnik mindenki hülye, pedig nem.
Mérges 1234 2014.08.13. 09:20:04
"e 300 ezret azert h kifizessen egy ketezres tetelt."
Ó, bazz ilyet én is szoktam néha, de nem is gondoltam, hogy ez bunkóság lenne....
Behajtó70 2014.08.13. 18:01:40
A szállodás külföldön is lehet ilyen, a vendég ott is lehet bunkó, tanulatlan. Ennyit erről pondrók!
Felicitasz · http://felicitasz.blog.hu 2014.08.13. 21:28:41
A poszthoz: szerintem a szállodai recepciós egy kiemelt kvalitású emberfajta (itt a rothadó nyugaton mindenképpen); részemről mondjuk alap hogy köszönök s normálisan viselkedem, de nekem az is jólesik, amilyen udvariasan megoldják minden nyűgömet, megbízható taxit hívnak felár nélkül, azonnal cserélik a nem működő elektronikus kulcsot, megoldják az előzetesen (udvariasan) kért late checkout-ot, és mivel csak késő este ment a gépünk, a délután egyes kijelentkezés után még egy speckó kártyával bárhová mehettünk a szállóban, csak az egykori szobánkba nem, úszhattunk egy utolsót a medencében és kávézhattunk a bárban, enjoy your stay.
Sandor Akarki 2014.08.14. 03:41:45
nandras01 2014.08.14. 20:01:41
ahogyan van igénytelen/szar/pökhendi/stb szolgáltató, ugyanúgy van igénytelen/szar/pökhendi szolgáltatást igénybe vevő is.
a homáron jellemzően valamelyik szolgáltató anyázása a téma- miért felháborító, ha egyszercsak teleszalad a hócipője a másik oldalnak és bemutatja, hogy biz' a vendég/vásárló/felhasználó semmiben sem különbözik az elátkozott szolgáltatótól.
régi, de igaz mondás, hogy "ne a tükörre haragudj, ha torz a kép"
new by the way 2014.08.17. 09:33:03
-"Anyád".
new by the way 2014.08.17. 09:40:55
Xezs 2014.08.24. 20:51:26