Tamás meglévő tévés előfizetését szerette volna netes előfizetéssel felturbózni a Hello HD-nél. Ehhez képest egy jólfejlett öntudatosvevő-levél született az esetből, méghozzá példamutatóan higgadt hangnemben. Ami igencsak dícséretes, tekintve a több mint 3 hónapja húzódó ügyet és az olyan apró finomságokat, mint a "közel 45 napig nem hívtak vissza ".
Hello HD
M. Ágnes, vevőkapcsolati igazgató részéreTisztelt Ágnes,
Közel 6 éve vagyok előfizetője a korábbi Antenna Digital szolgáltatásnak. Idén tavasszal szerettem volna meglévő előfizetésem bővíteni Duo csomagra. A weblapon május 13-án megrendeltem a szolgáltatást, amiről aznap automatikus visszaigazolást is kaptam. A levél egy megrendelés visszaigazolás volt. A benne szereplő módon vártam, hogy megkeresnek, nagyjából egy hónapig; én közben kétszer is kerestem Önöket. Valamikor június közepén hívott végül M. Úr és jelezte, hogy az Invitel nem adja át a helyi hurkot, és ha nincs telefonelőfizetésem, akkor nem tudnak szolgáltatást nyújtani.
Akkor hosszasan elbeszélgettünk, a beszélgetésből kiemelnék néhány témát:
- Mivel én is majdnem Telekom alkalmazott vagyok, nagyjából tisztában vagyok azzal, hogy milyen kötelezettségei vannak egy szolgáltatónak ilyen téren, és nem tudom elfogadni, hogy ez ellen Önök tehetetlenek. Vagy amennyiben igen, akkor a Duo szolgáltatás elérhető területei között miért vannak Invitel által lefedett területek? Illetve ha a form rákérdez, hogy van-e telefonvonalam vagy sem, akkor nemleges válasz esetén miért igazolják vissza a megrendelést?
- Nem értettem, és most sem értek egyet M. Úr válaszával, de elfogadtam. Cserébe kértem, hogy a beszélgetésünktől számított 2 héten belül vegyék le a weblapról a megtévesztő információkat, különben szándékos megtévesztésként és nem tévedésként tudom kezelni az esetet. Illetve, ha ez nem történik meg, akkor az újbóli megrendelésem akárhogyan is, de biztosítsa a Szolgáltató. Erre ő (igaz, félig viccesen, de hát nem haragban beszéltünk) szóban rá is bólintott.
Mivel nem hagyott nyugodni a dolog (és alapvetően a szolgáltatásukkal elégedett vagyok!), július elsején ismét próbáltam feladni egy megrendelést ugyanarra a szolgáltatásra. Változatlanul sikerült.
A visszaigazoló levéltől számított közel 45 napig nem hívtak vissza sem. Akkor is én kerestem Önöket telefonon. Markovics Úr a mai napon hívott, és jelezte, hogy továbbra sem tudják megoldani az internetelérést telefonelőfizetés nélkül, illetve hogy ő tehetetlen a továbbiakban.
Ahogy 2 hónapja is írtam, sajnos nem tudom nem szándékos megtévesztésként értékelni a hozzáállásukat. A május 13-a óta eltelt 3,5 hónap azt hiszem elég idő arra, hogy türelmesnek legyen nevezhető a viselkedésem. A 30-45 napos telefonos visszahívás szerintem manapság egész egyszerűen nonszensz, ennél a híresen bürokratikus állami szervek is jobb válaszidővel dolgoznak. (Nem olvastam utána az ÁSZF-jükben, biztos vagyok benne, hogy ott is ennél rövidebb idők szerepelnek.)
A csatolt levelekben egyetlen utalás nincs, hogy ez tájékoztató információ lenne, amit M. Úr az imént próbálta ezt bizonygatni. A weblapon a „megrendelés” gomb megnyomásával jön ki az űrlap, a levélben pedig „megkaptuk megrendelését”, „köszönjük megrendelését” mondatok szerepelnek, ezek egyértelműen mutatják a szándékot.
Amennyiben lehetséges, én maradnék előfizetőjük, (természetesen internet előfizetéssel együtt…), de főleg az, hogy a legközelebb „naív ügyfél” ne járjon így, mint én. (Elégedettségem első lépése lenne, hogy amíg így vagy úgy nem zárjuk az ügyünket, oldják fel a számlatartozás miatti korlátozást – jogosnak, ám nonszensznek érzem az Önök 3,5 hónapos „ügyintézése” közben az én elmaradásomról beszélni.)
Kérem, hogy 5 munkanapon belül szíveskedjen visszajelezni. Ennek hiányában – a számlatartozások egyidejű megfizetése mellett – hivatalosan is felmondom a szolgáltatást, jelen levelet pedig továbbítom a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blog számára.
Tisztelettel,
M. Tamás
From: Hello HD [mailto:internet@hellohd.tv]
Sent: Tuesday, May 13, 2014 7:09 PM
To: M. Tamás
Subject: Hello HD megrendelésTiszelt M. Tamás!
Megkaptuk megrendelését, melyben az alábbi adatok szerepelnek:
Név: M. Tamás
Telefon: XXXXXXXXXX
Postai cím: XXXXXXXXXX
Előfizetés: Hello Digital
Szerződésszám: 1008248Egyéb adatok
• Ön igényel e-mail címet: nem
• Ön igényel modemet (6.875 Ft): nem
• Ön igényel fix IP címet: nem
• Ön albérlő: nem
• Ön rendelkezik ADSL előfizetéssel: nem
• Ön rendelkezik telefon előfizetéssel: nemMegrendelt csomagok
Hello Duo - 1 év hűségidővel
HD Alap TV csomag
Hello Web Alap internetes csomag
7.690 FtKiegészítő csomag
Film
520 FtÖsszes havidíj: 8.210 Ft
Köszönjük megrendelését!
Kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Atörökk 2014.09.10. 09:56:34
AtiSnatch 2014.09.10. 10:01:03
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2014.09.10. 10:01:51
killerkaller 2014.09.10. 10:10:01
Ki az igazi M. úr?
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.10. 10:11:53
K ügynök is ott vót?
killerkaller 2014.09.10. 10:11:55
2014.09.10. 10:12:47
Gondolom a neve Mirm úr!
Höhöhö!
killerkaller 2014.09.10. 10:16:21
Kezd alakulni
dailyvicodin 2014.09.10. 10:18:07
killerkaller 2014.09.10. 10:18:13
káposzta 2014.09.10. 10:19:16
"Szóban rábólintott"? :D
killerkaller 2014.09.10. 10:19:51
2014.09.10. 10:20:44
Ja! de ne nagyon offoljunk mert a "kollégák" hamarosan felveszik velünk a kapcsolatot!
Atörökk 2014.09.10. 10:21:38
Ha nem vigyázol, letörlik az internetedet!
2014.09.10. 10:21:48
Mágnes! Szerintem kamu!
ptspts 2014.09.10. 10:21:54
A posztoló döntéseiről, ügyintézési módjáról és a posztról csak pozitív véleményt tudok mondani, nincs olyan tanácsom, amivel a posztoló ne lenne tisztában.
2014.09.10. 10:27:10
Az tejjesen lyogtalan lenne! Első hozzászólásom a posztló nevéhöz vót, asztán meg mindenki fityelmesztettem hoty ne offoljék mer az csúnya dolog! :)))
2014.09.10. 10:31:21
Olyan mint a díszdoktor!
AtiSnatch 2014.09.10. 10:43:01
killerkaller 2014.09.10. 10:43:23
Szóval milyen szolgáltató az, aki nem képes komplett szolgáltatást nyújtani. Ha a Hello HD és az Invitel nem tud megegyezni, idézem: "....hívott végül M. Úr és jelezte, hogy az Invitel nem adja át a helyi hurkot,..." miért az ügyfelet szívatják?
A szolgáltató honlapjáról:
"Mi a Hello HD?
A M70 Group Kft. folyamatosan bővülő szolgáltatásaival a magas színvonalú kikapcsolódás számos lehetőséget teremti meg: csúcsminőségű televíziózás, nagy felbontású kép, térhatású hang, prémium csatornák, internet, telefon, mobilinternet és exkluzív kényelmi szolgáltatások egész arzenálja egy helyen: ez a Hello HD!"
A poszter levele alapján valóban megtévesztésről van szó.
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.09.10. 10:44:14
Azért szépen pofátlan a poszer. Számlatartozása van de még ő pofázik amikor a szolgáltató hibázik.
Kedves poszer:
Szerencséd hogy számlatartozással egyáltalán tudsz új rendelést leadni. Komolyabb cégek 10mp-en belül küldenek egy válasz levelet, hogy elmész az anyádba az új rendeléseddel, amíg a tartozásodat nem fizetted ki.
killerkaller 2014.09.10. 10:44:46
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.10. 10:45:22
M. Úrral vedd föl a kapcsolatot!!!4
FDToth 2014.09.10. 10:58:27
killerkaller 2014.09.10. 10:58:33
1. Az Invitel nem adja át a hurkot.
2. A Hello HD tájékoztatója, ügyfélkezelése nem korrekt.
3. Az ügyfélnek számlatartozása van.
Itt mindenki sáros. Menjenek majd ki a Duna jegére, küzdjenek meg. A fagyok beélltáig töltsék az időt lasszóvetéssel. Már ha az Invitel adja a hurkot.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.10. 10:59:34
Maaaaargit!
Martinicske 2014.09.10. 11:01:56
Abban bíznak, hogy hátha majd egyszer mégis és akkor megvan az ügyfél?
killerkaller 2014.09.10. 11:05:59
killerkaller 2014.09.10. 11:10:21
Így lehet a képben az Invitel, akitől bérli a kábelt, az meg valami oknél fogva nem adja. Ügyfélkör szív.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.10. 11:14:50
:))
"nincs telefon előfizetése."
Ha van rajta előfizetés, ha nincs, a telefondróton (ezt hívják előfizetői huroknak) akar tévézni.
Műholdról jön a tévé, csak ki kell szögelni a falra egy tányért.
Koax kábelen jön a tévé. Ez is okés, ha valamelyik szolgáltató behúzta a kábelét a házba.
Csavart érpáron hát nagynehezen lehet internetelni. Ez az idétlen ADSL technológia. Jó kábelen elzakatol 5 megabittel. Most a tévének eleve 8 megabit kell. Szakadozik a kép, csak fájdalom lesz belőle, minek egy fasságot erőltetni, mikor szuper alternatívák vannak. Lehetne 5 percenként indított postgalambbal is, hozná a MicroSD kártyákat a jóbarátokközttel.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.10. 11:16:50
2014.09.10. 11:31:12
Nem biztos hogy rosszat akartak, ha olyanok mint én, akkor meg akarják azonnal csinálni csak mindig közbejön valami!
killerkaller 2014.09.10. 11:36:35
Ez lenne az igazi Nosztalgia TV. Megismerné a "Z" generáció milyen is volt amikor a motoros futár rohangált a filmtekercsekkel a mozik között. Ha késett a "segédgépész" a tisztelt közönség bámulhatta a fehér vásznat. Alternatívaként újra vetítették a már látott tekercset.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.10. 11:38:06
Én sokat moziztam, nagyon jól meg volt szervezve, ritkán volt fönnakadás.
killerkaller 2014.09.10. 11:38:46
2014.09.10. 11:41:51
Sötét moziban a fiú a lányhoz.
-Megcsókolhatlak?
-Engem??? Most szoptalak le!
-Engem???
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.10. 11:55:50
Gondolom a szolgáltató és az Invitel között elhúzódott a meccs, és erről nem nagyon értesítették. Szokásos szolgáltatós sünszarós.
min 2014.09.10. 12:57:18
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.10. 13:01:41
Örüjjé neki akkor, vazzeg. Nem mindenki lakik ilyen közel a telefonközponthoz, meg van akinek régi szar rozsdás a kábele, valamikor a kádárkorban kihúzták, és baszik a szolgáltató felújítani. Oroszruletteztél, és nyertél. Legyél büszke magadra, ügyes vagy.
"nem kell ezért plusz koax"
Csak egy telefondrót. Sajnálom, hogy tőlem tudod meg, de arra is fizeted a havidíjat.
killerkaller 2014.09.10. 13:38:44
Atörökk 2014.09.10. 13:47:47
Manyecska 2014.09.10. 14:03:22
AtiSnatch 2014.09.10. 14:03:30
benőjenő 2014.09.10. 14:05:49
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.10. 15:33:57
Agyalap 2014.09.10. 15:35:24
Mert előfizetés nélkül lehessen már bekötni 2014-ben...
Nekem majdnem fordítottja állt elő ennek az esetnek, az Invitel szolgáltatott a Telekom kábelein keresztül. Az internet szakadozását folyamatosan a az infrastruktúra hibájára fogták, mikor végül a Telekom kijött, lemért és megállapította a modem hibáját, egy büdös szó nélkül kicserélték. Hogy miért kellett egy hónapig erősködnöm velük? Csak...
Aureliano Buendía 2014.09.10. 17:06:17
Aureliano Buendía 2014.09.10. 17:07:19
Aureliano Buendía 2014.09.10. 17:08:22
Aureliano Buendía 2014.09.10. 17:11:59
Vagy válts szolgáltatót.
Aureliano Buendía 2014.09.10. 17:13:15
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.09.10. 19:04:13
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.10. 19:05:50
Ha úgyis csak letöltesz, ponnleszarod.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.10. 19:07:55
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.09.10. 19:18:24
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.10. 19:23:11
UDP/PGP (PostaGalamb Protokoll)
Dezsike 2014.09.10. 19:34:20
Disznó Úr 2014.09.10. 19:43:41
Biztos egy begyepesedett vén segg vagyok, de nekem ez bizalmaskodó. Ez független attól, hogy őriztünk-e együtt disznókat, tehát nem arról van szó, hogy nekem derogálna a pórnéppel ilyen nexusba kerülni.
Ja, ráadásul a keresztnév + magázás egy olyan káros hibrid, amitől kiráz a hideg. Tegyük fel, hogy mérnöki, adótanácsadói stb. irodám van, gyakran előfordul, hogy becsönget egy húszéves gyerek és úgy indít, hogy "jónapot kedves Kázmér, nem érdekli a lószarszagtalanító gép?"
Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy a "bameg Kazi, hogyityeg" jobb lenne, de az a vicc, hogy a keresztnév + magázással azt hiszik, hogy milyen udvariasak. Pedig ha férfi mondja, még buzis is.
Ma már tényleg az a helyzet, hogy ha valakinek azt mondom, hogy Kovács úr, hülyének (időutazónak, hibernációból felébredtnek) néznek.
killerkaller 2014.09.10. 21:54:32
A nyomorultak 2014.09.11. 03:31:16
joska61 2014.09.11. 09:23:26
min 2014.09.11. 12:27:34
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.11. 12:29:46
Megbocsátom. Csak máskor ne próbáld úgy beállítani, mintha az a te személyes érdemed lenne.
"fizetek havidíjat"
Akkor jó, megnyugtattál.
min 2014.09.12. 17:44:59
ahanem01 2014.10.13. 12:57:45
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.13. 13:11:17
Tudod, hogy kell a kákán is csomót keresni? - Úgy, hogy olcsón veszed, és drágán adod.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.13. 13:17:57