Tékozló Homár

Hány napig tart a 3 napos akció az Invázióban?

2014.11.06. 15:11 | Homár Hilda | 116 komment

1457530_734236886653975_2614353018897107339_n.png

Helyes válasz: mikor meddig. Mondjuk azt  nem látom magam előtt, ahogy akció alatt eltett ruhákat napokkal később is olcsóbban hozok el, de a korábban lezárt akció meg a panaszkönyv hiánya biztos, hogy nem oké. Ahogy olyan sincs, hogy nem tudják visszavenni a hibás árut, mert már más az ára.  A nem 3 napig tartó 3 napos akció meg nem csak olvasónknak tűnt fel a cég FB-ja szerint. Hát, hogy gondolták ezt? Kiváncsian várjuk az Invázió válaszait.

Kedves Homár Hilda!

Leírom hogyan vágtak át mindenkit a budakalászi Invázióban, ahol ráadásul panaszkönyv(!!) sincs... Remélem reagálnak rá valami okosat, mert szerintem tisztességtelen az egész.

10.31-én pénteken bementünk a családommal a budakalászi Auchanban található Invázióba. A bejáratnál kétméteres táblákon az volt kiírva hogy MINDEN FÉLÁRON 3 NAPIG!! (ez később lesz érdekes). Megérdeklődtük: a termékekre a teljes ár van kiírva, a kedvezmény a kasszánál kerül levonásra, nem mellesleg kihangsúlyozták hogy a mai naptól három napig tart az akció.

A fiaim lelkesen ruhát próbálgattak, vásároltak. A kasszánál kiderült hogy nincs mód kártyás fizetésre, elmentem a közeli bankautomatához, az meg nem működött... Az eladóhölgy felajánlotta, hogy amit nem tudunk kifizetni, elteszik nekünk és vasárnap (merthogy szombaton, nov. 1-én nem lesznek nyitva) mehetünk érte. Megkérdeztem hogy biztosan akkor is él-e majd az akció, mert ha nem, nem szeretném megvenni a maradék ruhát. Egybehangzóan válaszolták hogy igen, ráadásul, ha az akció időtartama alatt teszik el, az akció lejárta után is az akciós árat számolnak majd.

11.2-án, vasárnap mentünk vissza, láttuk, hogy az akció eltűnt... Helyette az van kiírva ugyanolyan hatalmas táblákra hogy MINDEN 3.-ADIK FÉLÁRON 3 NAPIG!! A nyelvtani hibán túllépve azért találtam furcsának a plakátot, mert 1 nap telt le az akcióból amit 3 naposra ígértek.

Mondtuk, hogy félreraktak nekünk ruhákat pénteken, egy lány el is kezdte bepötyögni a tételeket a kasszába. Ekkor derült ki, hogy a termékeket teljes áron vihetem el. Mondtam, hogy mást ígértek, azt a választ kaptam hogy: "Mi is úgy tudtuk, de a vezetőség péntek este záráskor küldte az utasítást hogy új akciónk van, szedjünk le minden plakátot, tegyük ki az újakat. És mi nem tudunk mit csinálni ezzel, de ha választ még egy ruhát, a legolcsóbbat féláron adjuk..."

Hihetetlen. Az üzletvezető lány hebegett-habogott csak, amikor mondtam neki hogy tisztességtelen beígérni valótlan dolgokat a vásárlónak (főleg 100%-ig biztosra), akár szóban, akár plakáton, ráadásul amikor visszamentünk nem is szólt volna arról hogy mégsem vihetem el féláron a ruhákat, ha a kasszánál nem tűnik fel a végösszeg. Átment támadóba és elkezdte hogy őt ez nem érdekli(!!) és ha kell a ruha akkor vegyem meg, ha meg nem, akkor ne. Ekkor kértem a vásárlók könyvét.

Az üzletvezető lány elment megkeresni(?!), a másik eladó, a piros hajú fiú pedig közben elmesélte hogy aznap kb. én vagyok a századik emiatt reklamáló és hogy teljes mértékben megérti a problémámat, nagyon sajnálja is, hogy akaratlanul átvertek, de nem adhatják oda féláron a ruhákat, mert akkor a különbözetet nekik kellene kifizetni... (Esküszöm, ő volt a legnormálisabb, és az egyetlen, aki nem sértődéssel és támadással reagált a panaszomra.)

Közben visszajött az üzletvezető azzal, hogy nincsen panaszkönyv, nem találja. Nincs és kész. Itt meguntam és otthagytam őket, mert az üzletvezető hozzáállása miatt és a panaszkönyv hiányában teljesen tehetetlen lettem. Semmilyen békeltető-testületes, fogyasztóvédelmis információ nincs kinn sehol, pedig ez is kötelező lenne.. Nyugtasson már meg a TékozlóHomár népe, hogy jogosan vagyok-e felháborodva, vagy valamit rosszul látok...

A másik hogy a barátnőm vissza akarta vinni a nadrágot (hibás, lyukas a zsebe) amit pénteken vásárolt 3995Ft helyett 2000Ft-ért és nem tudták kicserélni neki, mert ugyanaz a nadrág aznapra már újra 3995Ft lett. Panaszkönyvet ő sem kapott, valami felettes telefonszámot sem, és amikor azt mondta hogy kéri vissza a vételárat, az üzletvezető közölte vele hogy felejtse el.

Köszönöm hogy elolvastad a levelem.

Remélem kiteszed a blogra és reagál is valamit a vezetőség.

Zsuzsi

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.06. 16:05:07

@Cicmen:
"Tudom, nem tudom, leszarom, egykutya! "

Na, hát az invázijó cégvezetői is így gondolkodnak... ők is tudják mik a kereskedelem szabályai de leszarják :P

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.06. 16:06:59

"mert 1 nap telt le az akcióból amit 3 naposra ígértek."

Megint csak a pofakönyv: ott valaki azt írta be, hogy "két napig tartott az akció"...
Persze, a két nap se három, de akkor végül is meddig tartott?... :)

2014.11.06. 16:15:20

@Hoppácska: "Tudom, nem tudom, leszarom, egykutya! "
Na, hát az invázijó cégvezetői is így gondolkodnak.

Az Invázió vezetője megy az erdőben, eléugrik a medve és így szól:
-Te szopni jársz ide vagy vadászni?
-Egyik sem, csak azért kevertek bele ebbe a hülye történetbe hogy releváns legyen!

ptspts 2014.11.06. 16:37:22

A posztolónak igaza van, de ettől sajnos még nem lesz olcsón ruhája, mert nincs írásos bizonyítéka. A bolt összes dolgozója simán le tudja tagadni, hogy a posztolónak félretettek ruhát.

Írásos bizonyítékot úgy tudott volna szerezni, ha a panaszkönyv elkérése után kihívja a rendőrséget, és a helyszínen teszi meg a feljelentést csalásért és a panaszkönyv hiányáért. Ez elég macerás, sokat kell várni a rendőrökre, eközben a bolt dolgozói valószínűleg szóban bántották volna a posztolót, esetleg a biztonsági őrrel ki is dobatták volna, a rendőrők megérkezése után meg sokáig kell magyarázni, esetleg utólag is meghallgatásra, bíróságra járni stb., és a végén lehet, hogy a bíróság azt állapítja meg, hogy nem lehet tudni, ki mond igazat.

Én megértem, ha ez a hercehurca nem éri meg a posztolónak. Ha valaki tud hatékonyabb megoldást, írja meg!

Manyecska 2014.11.06. 16:51:45

Emlékkönyvet sem tartanak..?

igi1 2014.11.06. 17:09:10

@Hoppácska: te figyuzz, itt csak a nők szakérthetnek, azok a shoppingolósok

@Manyecska: és terheseknek vérnyomásmérést sem.

igi1 2014.11.06. 17:10:41

Hát az már eleve rafkós, és körberöhögném azt az üzletet, amelyik

október 31- november 1 és november 2-én tart 3 napos akciót.

:D

igi1 2014.11.06. 17:13:02

Esetleg javasolni tudnám a 3 napos akciót az invációnak:

december 24. december 25 és december 26 -án is tartsák meg.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.11.06. 17:14:44

@ColT:
Főnökasszon megláttya, oszt lesz kapsz!4!

Leone_510 2014.11.06. 17:31:53

ez nem volt szép ettől a lepra cégtől de , hogy nincs panaszkönyv az remélem sokba kerül nekik , majd egy hisztérika egyszer bedühödik és jól összerúzsozza a szép ruhákat , kell ez nektek invázió? ne legyek hazugok legyetek korrektek

Manyecska 2014.11.06. 17:36:10

@igi1: óköszönöm nekem ragyogó!! Ahogy én is mostanában:)! jót tett a kézműv..mélyművelés érted te ezt:D@ptspts: nyomtatványboltba poszter elballag, vesz egyet, visszamegy a vezetőhöz és üzembehelyezteti, bejegyzést rögtön megejt. Na? Közben fél kézzel szorongatja a nyakát, telefonnal felvételt készít, amit youtubra feltölt, stb.stb. Olyan élhetetlenek vagytok!!:P

Aureliano Buendía 2014.11.06. 17:44:03

Azért én a posztoló helyében a fogyvédet rájuk küldeném a vásárlók könyve hiánya miatt. Könnyen meg lehet találni, hogy ott ki a felettes szervük, talán a helyi jegyzőt is meg lehet keresni.
Az ecceri eladó tényleg nem tehet erről, de a piros hajú fiún besírtam:)

Ceterum censeo, a bennem élő geci azt mondatja velem Zsuzsi, hogy fuss még kört, hogy megszekszualizálják egy kicsit őket.

Bár én azt gondolom, ha úgy mész oda, hogy tudod, kit kell hívni, és elindítod a hívást ott az orruk előtt, hamar meglett volna a vásárlók könyve.

kakukk11 2014.11.06. 17:46:24

"MINDEN FÉLÁRON 3 NAPIG"
Ez jó. Dátum nélkül végül is bármelyik nap levehetik, és bármeddig kint is hagyhatják. A 3 nap is teljesen irreleváns.

Manyecska 2014.11.06. 17:50:03

Most hogy elolvastam a posztot igazából egy releváns gondolatom támadt: jobb lett volna inkább most teregetni, mégis.

igi1 2014.11.06. 18:04:35

@Manyecska: terhes kismama ne teregessen, arra vannak a fijúk.

má megmondtam 1x-er. :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.11.06. 19:06:23

most komolyan, egy ruháért megy a dili???
Hihetetlen.
Amúgy meg az a cég, aki 2014-ben nem tart kártya leolvasót, az dögöljön meg.
Erre is van Invázió nevezetű szaráruk boltja, kétéve van kiírva, hoyg végkiárusítás. Bementem egyszer-kétszer, és a kinai cuccok legalja.

igi1 2014.11.06. 19:10:20

@Black Hole: ugyan az elbizakodott pasik a legkönnyebb prédák. Mint Colt meg te.

itt ezen van a hangsúly

amúgy a poszter meg ne a vásárlók könyvébe írogasson hanem menjen el egy másik áruházba 1 automatához oszt még aznap intézze el

ahol akció van ott senkibe se lehet megbïzni vagy aznap megveszed vagy hagyod a csudába

aki november 1- jén 3 napos akciót tart az meg egy roadt agy k@cs@g alapból nem megyünk oda

Black Hole 2014.11.06. 19:18:00

@igi1: szerintem akciós holmikat különben is csak a csórók vesznek, nem? Ha valami akciós, azzal úgy vagyok, hogy gyanús! Majd vissza megyek akció után, oszt' megveszem normális áron! Há'nem?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.06. 19:23:59

@batgirl: A többi is, csak jobban adják elő.
A végkiárusítás felirat vonzza a vevőket :D

igi1 2014.11.06. 19:24:34

@Black Hole: de nem az úgy szokott lenni h az akció előtt a drágább jobb cuccok hirtelen "elpárolognak" és maradnak az olcsóbb, kicsit felülakciózott féláras akciókra.

Tavaly így jártam a Mangóba ahol az akció előtti héten beszedték az összes kabátot hogy még véletlenül se lehessen 15.000-ér féláron abátot venni.

Most mondd meg mi megy idehaza.

1-1 akció öngyilkos lépés ezért kivétel nélkül trükköznek.

reunalla 2014.11.06. 19:25:20

Szerintem örüljön a posztoló, hogy nem dobott ki pénzt azokra a felmosórongynál rosszabb minőségű "ruhák"-ra, amiket ott árulnak...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.11.06. 19:27:31

@Black Hole: hüle. azért én is szeretem, ha akcijó van. Van egy bolt amit nagyon kedvelek, de borzasztó árai vannak. Pl: nadrád 25 eft poló16 eft..stb. Viszont negyedévente tart leértékelést, és akko rviszont eléggé leadják. Még így sem olcsó, de minőség.

igi1 2014.11.06. 19:32:30

@reunalla: ugye nem nagyon közkedvelt ez z invázió :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.11.06. 19:36:08

A nők G-pontja a shoppinG szó végén található, mint azt tuggyuk!44

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.11.06. 19:38:06

@dr. phil. Sün‼ ツ: ezt azok a férfiak mondják, akiknek fogalma sincs a nőkről

igi1 2014.11.06. 19:39:33

@dr. phil. Sün‼ ツ: a pasiknak meg mindegy csak i s legyen a vége a műszaki avagy barkács osztályon lehet titeket fellelni

van a metrobuzis pasik azokat meg a kozmetikai illetve ruha cipőosztályon

a pasik is szeretnek vásárolni már ami őket érdekli

A kûlönbség az h mi nők mindenkire gondolunk nem csak saját magunkra

én nem szeretek vásárolni viszont a műszaki osztályon én is szívesen nézelődök próbàlgatok

Black Hole 2014.11.06. 19:40:35

@igi1:
@batgirl: egyik évben egy boltban látott a nejem egy télikabátot € 160 volt. Nem vette meg, mert minek, mikor van jó! Kb két hét múlva szezon közepi leárazás volt, mert itt nem a szezon végén van. Bementünk nézelődni, és mondja, hogy a kabátból még van, és féláron. Felpróbálta, jól állt neki, vittük a pénztárhoz. Ott mondja a nyanya, hogy ma keddi off van, az árból még 20% elmegy. Üti be az árat, közben kérdezi, hogy kártyánk nincs? De van. Ugyanott nem sokkal vettünk pár gépet a konyhába, és sok pont került a kártyára. Mondja a nő, hogy egész szép összeg van rajta, akarjuk, hogy levonja? Vonja! € 38-at fizettem, az alapból €160-as kabátért! Szóval az akciót nem kerüljük ki mi sem! Nem vagyunk gazdagok, na!

igi1 2014.11.06. 19:45:50

@Black Hole: én nem is mondtam h az akció ördögtől való dolog csak zt h nàlunk az akcióval is visszaèlnek az eladók

Itt meg rafkós vót a nejed mer így te vetted meg neki :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.11.06. 19:46:32

@Black Hole: senki sem gazdagember. Mondjuk az felháborító, hogy árulják pl 25 ezerért a nadrágot, oszt amikor meg leárazzák, akkor megkapod 7-8 ezerért, és még így is megéri nekik. Gondolom a 7-8 ezer a reális aár, amin már nyereség is van.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.11.06. 19:47:51

@igi1: egy házasságban tudod szivem a dolgok zajlanak így. Kapok eg y télikabátot, mert szeret a férjem. Ebben semmi rafinéria nincs, csak szerelem.

Manyecska 2014.11.06. 19:54:42

@batgirl: ..csak a feleség meg ne tudja..

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.11.06. 19:55:56

@Manyecska: olvass nyugodtan, szótagolva. Házasságról beszéltem.

igi1 2014.11.06. 19:57:55

@batgirl: ha akarja a nej megveszi rögtön a saját pénzén

így meg csak átveri a férjet :)

Ez egy idő után màr inkább csk nyűg tudod

ha meg szerelem ne kabátot vegyen hanem lepjen meg magától azzal h figyeli mit azeretne a nej

:)

igi1 2014.11.06. 19:59:51

De a pasik azér pasik mer mindegyiket rá kell vezetni terelni a jó és helyes útra :)

a pasi az pasi a nő meg nő de van pár dolog ami sose változik :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.11.06. 20:01:25

@igi1: fogalmad sincs a házasságról. Ott nem az a menő, hoyg az egyik átvágja a másikat.

Házassági információkat olvasták, kétszeres elvált vagyok, én már csak tudom, hoyg, hoygan kellett volna működnie.

igi1 2014.11.06. 20:02:43

@batgirl: és harmadikra se fogod tudni hogyan működik

pont ez az

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.11.06. 20:04:47

@igi1:valószínűleg nem lesz harmadik. Kicsit sajnálom, mert vannak jó dolgok egy házasságban. Alpból, házasság párti vagyok, de eszembe sincs mégegyszer megpróbálni.

igi1 2014.11.06. 20:09:16

@batgirl: pedig sose szabad feladni

a házasságok mindig ott buknak h valaki nem szereti mindenek fölött a másikat

jóban rosszban csak akkor tudsz együtt élni valakivel ha azt saját magadon kívül is jobban szereted

a megcsalásra is célzok meg a másik elviselésére

én még nem találtam meg azt akinek mindent elnéznék mert annyira szeretném

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.11.06. 20:10:48

@igi1: feladni? Te figyusz, én nem feladtam, egyszerűen nem kell még egy hátizsák.

igi1 2014.11.06. 20:11:19

De vissza kéne térni arra h most akkor mi van a 3 napos akcióval elvileg november 4-ig kéne tartson mert az ünnepet nem lehet számolni ilyenkor napnak

a poszter panasza jogos de nem volt életrevaló mint 1 igazi shoppingos

igi1 2014.11.06. 20:13:04

@batgirl: nem tudhatod mit hoza sors

idei évben én úgy megkaptam ezt h úgy érzem magam mintha 1 film szereplője lennèk

én sem akarnék pasit mert csak gond és nyűg oszt?

Ha jön akkor jön ha meg nem akkor nem

igi1 2014.11.06. 20:16:20

@batgirl: még sose vót pasim de láttam hogy borulnak ki önmagukból

Többet nem mondhatok meg is ijedtem rendesen

ha ezt a törökk megcsinálja velem kinyírom minimum

igi1 2014.11.06. 20:19:17

Ezér szeretünk mi nők shoppingolni és a pasik pénzét költeni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.11.06. 20:22:04

@igi1: tévedsz. én a saját pénzemet szeretem költeni. Shoppingolni, meg csak néha.
Ha a pasas pézét költöd, akkor függő viszony van, és nem etikus. De mondhatnám úgy is, hoyg undorító.

igi1 2014.11.06. 20:23:18

@batgirl: néha lehet de ha túlzásba viszed a pasik rájönnek

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.11.06. 20:24:11

@igi1: a mondata nem értelmezhető, kérem megismételni.

igi1 2014.11.06. 20:25:47

Lássátok ez is a fekete lyuk miatt van

fogadok veletek h ő is be fog dilizni 10 éven belül hacsak nem esett mar túl rajta :)

Kell a ahoppingolás meg a házasság is jó dolog

a gond akkor van ha mindkettőt hamar feladják a könnyebb utat választva "majd viisszajövök"

igi1 2014.11.06. 20:32:57

@batgirl: kár h nem pasi vagyok jó társad lennék ammá biza

így marad a törökk evvan

de mér 3 nap amikor ünnep van!?

itt valami nem kerek

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.11.06. 20:36:21

@batgirl:
Erre azé nem innék mérget!

Amúgy házassági tanácsadó rovatunk vót olvasható minden kedves látogatónak!!!!4

Manyecska 2014.11.06. 20:39:56

@igi1: a kökiben is nyitva volt elsején pâr ruhaüzlet..épp a vonathoz mentem ât....erősen csodàlkoztam. a jó hàzassâg titka a közös devizahitel!! xd..jo ejt on

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.06. 20:58:51

@Black Hole: "@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: b+, te egy állat vagy :-):-):-):-):-):-) "

Mit mondott? Vagy megette a blogmoci, vagy a hildamoci.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.11.06. 21:10:09

@atpijkamo:
A hildamoci vót.
Ott vót az kissé korábban...

igi1 2014.11.06. 21:10:23

@Manyecska: eztet megfogadom de asse mind1 ki mire kőti a közös devizahitelt :D @Aureliano Buendía: kuss mán

igi1 2014.11.06. 21:11:42

@atpijkamo: hát az h a terhes nők nem tudják az orrukkal eltalálni a lengő ajtót

Hentes pékné módra 2014.11.06. 21:14:09

Invázó = Ócska kínai filléres ruha drágán eladva. Azoknak tálalják szép kivitelben a dolgot, akiknek van annyi tartásuk, hogy kínaiba nem mennek be, de pénzük jobb helyen vásárolni nincs.

Tanulság: Menj el a kínaiba ha nincs pénzed, mindig lehet mindennel fizetni (forint, euro, dollár, vese), mindig akció van, ugyanazt a szar ruhát veszed.

peter3374 2014.11.06. 21:30:14

Akartam egyszer venni egy Invázió (vagy éppen hogy hívják őket, mert évente új cégnév van kint valami miatt :) ) pólót amiket nem sajnálok, mert vannak olyan olajok amik nem jönnek ki.... Vettem is egyet 790 vagy hasonló áron, pár nappal később láttam 50% akció van, gondoltam akkor veszek még, mert erre a célra bőven jó a 400Ft-os...
Na ja, csak a gonosz manó átírták az összes korábbi 800Ft-os árat több mint a duplájára és abból jött le az 50%.... Gondoltam inkább megvárom amíg újra teljes áron lesz, akkor olcsóbb...3

igi1 2014.11.06. 21:37:46

@peter3374: én is eztet mondom itt, de senki nem hisz nekem soha :(

igi1 2014.11.06. 21:39:19

@atpijkamo: de ha Hilda kimoderál, üzenem neki, hogy miattad vót. :D

Black Hole 2014.11.06. 21:42:09

@atpijkamo: valami olyant írt, hogy jó a terhes nőnek, mert nem bassza orrba a forgóajtó! :-)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.06. 21:42:50

@igi1: Most már eméxem, hogy volt ilyen. Ha meg akartam volna botránkozni egy kommenten, nem hiszem, hogy pont ezen sikerült volna. Régi, kicsit megkopott vicc.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.06. 21:44:44

@Black Hole: Te hálás közönség vagy, a legtöbb viccet nem ismered. Majd etetlek.

Black Hole 2014.11.06. 21:45:58

@igi1: mi van énmiattam? mond a szemembe! :-):-)

igi1 2014.11.06. 21:48:05

@atpijkamo: pedig valóban botrányosan k@cs@gség vót azt meg kell hagyni. A hatás miatt. :D

@Black Hole: a két szemed közé mondjam?

Black Hole 2014.11.06. 21:48:20

@atpijkamo: kurva sok viccet ismerek, és nagy vicc mondó vagyok, de persze sokat nem ismerek, meg elfelejtek. És képes vagyok egy viccen sokáig vigyorogni. Jöhetnek nyugodtan!

Black Hole 2014.11.06. 21:49:24

@igi1: persze, bele a pofámba!

igi1 2014.11.06. 22:33:10

@Black Hole: a fehér lyuk álljon beléd, akkor

dikk

Black Hole 2014.11.06. 22:36:20

@igi1: ezt most miért? Hát bántottalak? Amúgy én belém ne álljon semmi, mert zaklatott leszek! :-):-)

igi1 2014.11.06. 22:38:56

@Black Hole: há látod h fűzöm a sünt a házaséletre ha már felvetetted a nejes shoppot oszt a béla meg elárul

Addig fogom fűzni a sünt míg a végén mást fog elvenni nem engem :(

Black Hole 2014.11.06. 22:43:48

@igi1: dehát nem én árultalak el! :-)
Amúgy szerinted a poszter, és a piros hajú fiú között nincs valami? Nekem gyanúsak! Lehet, hogy volt valami összebeszélés? Nem véletlen van megemlítve, hogy az rendes volt! Erre mit lépsz?

igi1 2014.11.06. 23:47:21

@Black Hole: de te kezdted amikor nem nekem adtál igazat az ellenpéldával :)

az biza a piros hajjal semmi gond sincs azt csak azt jelezte h tilos a vásárlas

igi1 2014.11.06. 23:53:40

Szóval a sorsot nem lehet félvállról venni

A piros hajú fiú is okkal lépett bele a poszter életébe y:)

Black Hole 2014.11.06. 23:57:24

@igi1: a piros haj magában nem gáz, hanem az, hogy van valami susmus ott, hidd el! Nem csodálkoznék, ha valaki a résztvevők közül, tavaly terhes hostes lett volna! Valami van itt, ami nem kerek! Miért nem vett ki máshol pénzt az automatából? Van az minden fele! Ki volt ez csinálva! :-):-)

Black Hole 2014.11.06. 23:58:21

@igi1: hiszen erről beszélek! :-)

igi1 2014.11.06. 23:59:19

@Black Hole: az biza a pirosnak minden nőt vadítani kéne

Black Hole 2014.11.07. 00:04:35

@igi1: nem véletlen mondta, hogy az rendes volt! Szerintem jóban vannak! Nem csodálkoznék, ha színre lépne egy féltékeny férj, és nagy balhét csapna!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.07. 00:44:38

Éjjen a Nagy Októberi Szocialista Forradalom 97. évfordulója! Éljen a Párt, éljen Sztálin Elvtárs!

... Hmmm... inkább éljen Gorbó, hogy nem kell ünnepelnünk.

(Miért november 7-én ünnepeltük a Nagy Októberi Szocialista Forradalmat?
Mert akkor jelentette a TASSZ! Gy.k.: mindent utólag jelentettek be, pl. Gagarin űrrepülését. Ha meghalt volna, akkor nincs bejelentés. Így nem lehet hibázni. Csernobilt is legszívesebben elhallgatták volna.)

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2014.11.07. 05:25:48

Ha a boltvezetőnek van egy kis esze, ami ahogy olvasom alapvetően nem volt. Akkor az akciót hirdető tábla mellé minden esetbe odaírja, hogy "az üzlet fenntartja a jogot a változtatásra".

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.07. 07:53:21

@atpijkamo:
"Miért november 7-én ünnepeltük a Nagy Októberi Szocialista Forradalmat?"

Ez nem igaz. Vagy viccnek szántad?

@csabapayne:
"minden esetbe odaírja"

"esetre" vagy "esetben"?

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.07. 07:55:01

@igi1:
"te figyuzz, itt csak a nők szakérthetnek, azok a shoppingolósok"

Én shoppingolós nem vagyok, hiszen asse tudtam, hogy mi az az invázijó... de a másik kritérium...

igi1 2014.11.07. 08:38:27

@Hoppácska: amikor megtámadnak az ufók az az invázió

dailyvicodin 2014.11.07. 08:42:04

aki ilyen nevü boltban vásárol lehet e sikeres ember?

Tóth1966 2014.11.07. 10:22:09

Nem tudom , nektek három nap az hány nap?
Nálam : csütörtök után péntek jön . és ezt követően szombat, eszembe sem jutott, hogy vasárnap akció lesz!
Nem azt írták ki, Három munkanap, hanem három nap.
Gondolom mindannyian lemaradtatok, és amúgy számító, követelőzőek vagytok.
Amikor elmentem vásárolni az a gondolatom volt megveszem , mert ha ma nem,akkor más megveszi előlem.
Úgy gondolom jó fej cég!
Ennyiért sehol nem lehet vásárolni, ha nincs akció náluk akkor is elég olcsó.
Másik az, hogy nem egyszer volt, hogy más kereskedő is oda jár vásárolni, ti meg megveszitek tőle 3-4x annyiért.
Lehet-e sikeres, látom téged a ruha tesz, ez alapozza meg a sikeredet, nem a tudásod.
Amúgy vásárlók könyve vásárlóknak jár, nem lemaradt-kimaradtoknak.
Egyszóval , nem osztom a negatív posztjaitokat,de ti is oda jártok vásárolni.
Látom vannak újgazdag ficsúrok is aki apu pénzét mennek költeni,annak elárulom minden a távol és közel keletről érkezik, ha nem voltál még Kínában akkor azt sem tudod, hogy leklónozták a legújjabb mercit is, és 1/4 áron autókázhatsz luxus autóval.
Világszamléletetek elég szűk, de nem baj kell ilyen is az univerzumba.
Jók legyetek.
UI: azt hiszem most is félár van náluk,Jó fejségből, és gondolom, miután 11.04.-én rakták ki a facebookra, lehet mai nap az utolsó.
Keress még egy ilyen áruházláncot aki ilyen akciót csinál.
;)

Rosszindulatú Vászka 2014.11.07. 11:13:03

@Tóth1966: ezér kár volt regelni. Amúgy mijen az inváziumba dolgozni? Jófejek a kollégák?

SarahConnor 2014.11.13. 10:57:17

Minden harmadik féláron? Az aztán a kedvezmény! Abban az üzletnek nem nevezhető rongylerakatban egy zsebkendőt se találtam soha, amit emberek előtt vállalhatónak ítéltem. Neonszínű flitteres és gyöngyöcskés csicsa rettenetek, amikről tíz kilométerről ordít a Made in China. Az itteni üzlet állandóan kong az ürességtől, kínjukban azt se tudják már, hogy hova tegyék/akasszák ki az akciót hirdető tábláikat - egyszer az egész Tesco ki volt velük plakátolva. Az, hogy egy vacak féláras akcióért két teljesáras göncöt is venni kelljen, erős túlzás. Még a minden féláron akcióval is alig kerestek volna szerintem.
De így van ez az üzletvezetőkkel, mindegyik azt gondolja, hogy aranyat árul.

Az, hogy nincs vásárlók könyve, slusszpoén. Már csak azért is utánamentem volna az üzletnek ezek miatt a hibák miatt, hogy jól át legyenek vizsgálva. Nem árt az senkinek, mi is járunk évente szűrésre :)

SarahConnor 2014.11.13. 11:18:47

@Tóth1966:
"Keress még egy ilyen áruházláncot aki ilyen akciót csinál."

Mármint milyet? Minden harmadik féláron három napig? Ennél kapásból tíz jobbat mondok olyan üzletektől, ahol nem strasszos gagyi kinyúlós kínai vacakot kapsz a pénzedért, hanem olyasmit, ami hordható is.

Ha benézel néha angol bontós üzletekbe, hordatlan márkás cuccokat kapsz akár kilóra is (hangsúlyozom megint: hordatlan). Ne gyere már nekem a fannntasztikus kínai akcióval úgy, mintha a meleg vizet találtad volna fel, bakker.

ahanem01 2014.12.04. 12:38:46

Te barom, vagy 3 bankautomata van abban az Auchanban.
süti beállítások módosítása