Tékozló Homár

Klóros pizza falatáron a Pizzagirl-nél

2015.02.11. 09:00 | Homár Hilda | 63 komment

ss-9a2f1881-2e42-11e2-9d48-7a92eabdcf20_service_770x200_1.png

Pizzagirl-ös posztunk volt már, de ez most sokkal jobb. Nem akarom lelőni a poént, de senki nem dőljön be az első bekezdésnek: nem egy sima későn jött az ehetetlen pizza típusú ügyről van szó.

Kedves Homár!
 
Az alábbi levelet a Pizzagirl vezetőségének küldtem. Meg persze nektek is, Ha úgy gondoljátok érdemes a megjelenésre kérlek a nevem nélkül tegyétek.
 

Tisztelt A'la PizzaGirl Kft. Vezetőség!

2015. február 8.-án 19:40.kor rendeltem önöktől három darab pizzát, a xx. kerületbe. A pizzák megkóstolása után feltűnt, hogy mindnek vegyszer szaga van. Olyan fertőtlenítő szerű, mint ami a fogászatokon szokott lenni. Jeleztem ezt a problémát. A hölgy aki a telefon másik végén volt közölte, hogy minden friss volt nem lehet semmi baja és különben sem panaszkodott még senki.

Én ezt készséggel elfogadtam, de attól még a helyzet továbbra is az volt, hogy nálam olyan étel volt amire mintha rá ömlött volna egy flakon fertőtlenítő. Pár perc vitatkozás utána abban maradtunk, küld egy futárt aki majd megszagolja, és ha igazam van akkor vissza adja a pénzt. Nekem már ez is fura volt, de a következő lépés teljesen meglepett. Ha a futár is úgy érzi, hogy valóban büdös az étel, AKKOR SEM KAPOM VISSZA AZ EGÉSZ ÖSSZEGET, MERT BELEETTÜNK! 

Arra számítottam, hogy elnézést ha valami nem ízlik azonnal küldök másikat, vagy elnézést ha nem ízlik visszaküldöm a pénzt vagy bármilyen gesztust amitől úgy érzem hibáztak, de rendbe hozzák. E helyett jön valaki aki eldönti, hogy igazat mondok-e és ha igen akkor kapok valamit vissza az árából. A telefon beszélgetés után vártam 90 percet, addig nem érkezett meg a futár. Ezután újra telefonáltam, hogy ha eddig nem sikerült most már ne jöjjön senki mert vasárnap este 22:15 van és szeretnék pihenni, ha már vacsorázni nem tudtam. Kilátásba helyeztem e levél megírását, amire azt a választ kaptam: oké, de nem érdekel!

Több tucatszor rendeltem önöktől, és eddig elégedett voltam. Azt gondolom azonban, ez az üzletpolitika nem találkozik az elképzeléseimmel.

Levelemet továbbítom önökön kívül a Homár fogyasztóvédelmi blognak is.

Tisztelettel:

Tibor

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.02.11. 09:02:11

A futár megkóstolja, és ha ízlik neki, meg is eszi. Pénzt sajnos nem tudnak visszaadni, elvégre a pizza elfogyott.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.02.11. 09:03:15

Jé, első voltam? Pedig el is olvastam.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.02.11. 09:07:13

Vannak azok a (talán arab?) pizzériák, ahol egy szelet 200 Ft. Egy bazi nagy pizzát 8 szeletre vágnak, tehát egy egész pizza 1600 Ft. Lenne. De valamiért mindig drágább. Nem sok olyan hely van még, ahol ha többet veszel valamiből, akkor drágább.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 09:14:48

@Csokis: A Sony induláskor egy kicsi cég volt. Rendeltek tőlük zsebrádiót, leszállították. Elkapkodták, így rendeltek tőlük ötször annyit. Erre sokkal magasabb árat mondott a cég. Behívták a főnököt megbeszélésre, hogy hogyisvanez. Szépen elmagyarázta, hogy neki akkor most bővítenie kell a nagy mennyiség miatt, az neki külön költség, ami nem biztos, hogy visszajön. Elfogadták a magasabb árat.

-creeper- 2015.02.11. 09:16:50

Erről az az ezeréves (de legalább három) sztori ugrik be, amikor egy cimborámmal mozi előtt vagy után mindig ettünk egy öntetes fagyit a mekiben. A csokit ugyebár a gép pumpálja, az epret pedig manuálisan, kanállal teszi bele a kislány a kehelybe.

Egy idő után többször feltűnt, hogy az eperöntetnek enyhe vegyszeríze- és szaga van. Mondom a haveromnak is, aki azt mondja, hülye vagyok, hogy lenne már. Ehető volt ugyan, így igazat adtam neki, de másik, harmadik alkalommal is hasonlót tapasztaltam.

Mígnem egyszer állok sorban, rálátok a pult teljes hosszára, épp révedek, és azt veszem észre, hogy a gondolom óránként kötelező takarítást az egyik agyhalott lányka úgy hajtja végre, hogy a vegyszeres flakon tartalmát a szórófejen keresztül teljesen vakon pumpálja a gépekre meg minden kütyüre, oda sem nézve, mert lefoglalja az, ahogy a munkatársakkal röhögcsél. Az egyik szórás pedig telibe találja az éppen nem lefedett eperöntetes edénykét.

Máig nem értem, miért nem csináltam bazinagy balhét azon nyomban, vásárlók könyvével, ÁNTSZ-szel, kamerafelvétel visszanézéssel, miegyébbel, valószínűleg lefoglalt a döbbenet, ahogy hirtelen megértettem, miért volt rendszeresen vegyszerízű az epres fagyim, illetve az, hogy ezt így váratlanul és kendőzetlenül néztem végig, meg végsősoron az, hogy nem kevés vásárló szeme láttára ilyesmi folytonosan megtörténhet a mekiben.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 09:18:01

Végre egy poszt, amiben nem érzem azt, hogy a poszter a hunyó.

Persze nem elegáns, ha megeszem a kaja nagy részét, és utána kezdek el hőbörögni, hogy szar volt, kérem vissza az árát. De nem hiszem, hogy itt ez az eset lenne.

Ha mosogatószeres kaját kapna az ügyfél, biztos ezerrel exkuzálnám magam, és kapna minimum egy bónusz ingyenkaját.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.02.11. 09:23:53

@atpijkamo: Na, ezért nem leszel soha sikeres magyar vállalkozó. Viszont nyithatsz cukrászdát Bécsben.

-creeper- 2015.02.11. 09:24:19

@atpijkamo: Azt az egyet érdemes tudni hozzá, hogy amíg pl. tizenöt éve az volt a trükk, hogy "nem tetszett a film, amit kikölcsönöztem a tékából, visszakérhetem az árát?" (a vakmerőbbek utólag kézzel gyűrték össze a szalagot, mondván, hibás volt a kazetta), addig mára minden pofátlan élősködés belefér, amit csak az élelmes magyar kitalál. Képzeld el, ilyenekből mennyi jut egy napra, ember legyen a talpán, aki ebből kiválogatja a megalapozott vásárlói panaszt.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 09:26:50

@Csokis: Röhögni fogsz. Nyitottam. (Na jó, csak csendestárs vagyok.)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 09:28:14

@-creeper-: :)) Szánalmas.

Na de ha tényleg csak beleharapott, és a futár is megszagolja és elájul, akkor csak nem trükközik.

-creeper- 2015.02.11. 09:30:21

@atpijkamo: Nem is róla van szó, ő valszeg tényleg nem, de ez lehet a magyarázat arra, hogy a boltokban egyre kevésbé veszik komolyan a reklamáló vevőt, sajnos.

Darth Revan 2015.02.11. 09:32:45

Luxorbol vonatoztam Cairoba, kenyelmes 2 szemelyes halofulkeben. A felszallas utan felszolgaltak a vacsora, en pedig lefekudtem es másnap reggel Cairoban kellett volna ebredni, de ehelyett Luxortol alig 200 kmre vesztegelt a vonat baleset miatt, majd keso delutan visszafordult Luxorba.
Ugy dontottunk, hogy repulovel megyunk es visszakertuk a vonatjegy arat. A jegypenztaros ertetlenul nezett vissza: hat megettek a vacsorat! Erre hivatkozva nem volt hajlando vissza adni a penzt. Rendort is hivtunk, de semmit nem segitett. Ha egyszer megettuk a vacsorat, akkor hiába nem jutottink el Kairoba, penz nem jar vissza

-creeper- 2015.02.11. 09:34:34

@atpijkamo: A videós témához még egy mondat: nemrég olvastam, hogy az egyik mozihálózat üzletpolitikájának része, hogy a dolgozók részéről tilos direkt ajánlani a filmet. Támpontokat adhatnak, meg tényszerű információt, de ilyesmi el nem hangozhat a szájukból, hogy "ez biztosan tetszeni fog", különben a néző utólag farkafelvágva rohan a pénztárhoz, hogy "te beszéltél rá és szar volt, add vissza a pénzt" (ha továbbgondolod, még akkor is, ha a film közben állatira bejött neki:).

Manyecska 2015.02.11. 09:51:01

Na az ilyenek miatt /is/ sütöm s.k. Bár állítólag nem trendike :P vagy mi.

joska61 2015.02.11. 10:59:31

Mi a baj? Megeszed, és fertőtlen leszel. Ha a dobozt is betolod, egyből megvan a klópapír is. Inkább sütök saját pizzát, mint ilyentől rendeljek, köszinfó amúgy.

Vadászok Őrangyala 2015.02.11. 11:28:08

Egyél gíroszt, abban egész mást találsz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.11. 11:30:12

"A hölgy aki a telefon másik végén volt közölte, hogy minden friss volt nem lehet semmi baja és különben sem panaszkodott még senki."
Persze hogy minden friss, meg is mosták fertőtlenítőben, biztos.
Persze, hogy nem panaszkodtak, a toxikológiáról nem tudtak telefonálni :D

"Arra számítottam, hogy elnézést ha valami nem ízlik azonnal küldök másikat, "
A Balkánon?

nyúlontúlnyuszi 2015.02.11. 11:44:36

@Józsi, a nyúlbaszó köcsög: mit értetlenkedsz??
falat ár = külön fizetsz minden falatért
fala tár = rakták, ott tárolják a falat.
fa latár = fából készült latár.

egyéb kérdés???

konigjanos 2015.02.11. 11:46:59

Lehet, hogy ott is úgy csinálják a büdös, penészes sonkával, hússal, mint a tescoban: lemosák hypos vízzel. Csak utána elfelejtették leöblíteni...

Józsi, a migráns köcsög 2015.02.11. 11:49:33

@nyúlontúlnyuszi: köszönöm! a fal atár meg a falból készült atárt jelenti, hogyan is felejthettem el? nomeg faluhelyt még a mai napig is árják a falat. ez a híres falatározás.
hun ez minden lében kanál malymászgyerek? majd az megmonnya hogy mi a szitu!

sarostehen 2015.02.11. 11:53:34

Kicsit bántom a posztert.

A pizza ugye meleg. A vegyszerek szaga erősebb ha meleggel érintkeznek. Így sztem egyből éreznie kellet volna.

A pizzázó magatartása pedig kritikán aluli...

nyúlontúlnyuszi 2015.02.11. 11:55:33

@Józsi, a nyúlbaszó köcsög: szivesen, régi magyar nyelvünk őrzői, tartsatok össze!

Vadászok Őrangyala 2015.02.11. 11:59:09

@Józsi, a nyúlbaszó köcsög:
Kimaradt még a fal a tár, ekkor a wincsesztered felzabálja előled a pizzát.

Hapsifüles a mezei nyúl 2015.02.11. 12:03:14

Gyíkhúst köll enni, abba nincs veccer!

lcsaszar 2015.02.11. 12:08:50

Amelyik cég ilyen zavaros nevű (A'la franciásan, de hibásan, a többiben szó közepén nagybetű), attól mit vártál? Ördögfarkas lányka vasvillával... Legalább 24-szer rendelt tőlük, akkor átlagban mégis jó lehet, vagy mégsem? Teljesen elbizonytalanított.

Manyecska 2015.02.11. 12:21:47

@Hapsifüles a mezei nyúl: akkor bukjál rá valami gyíkhúsra. de tényleg basszus nemár a futár csöpögtesse az orrát a pizzámra, pfájj. KÖJÁL.:P

Manyecska 2015.02.11. 12:25:59

OFF A nyulaknak nyitni kéne valami nyúlbogyó-futárt, hamár koprofágok..ON jó étvágyat mindenkinek.

szekertabor · provo.blog.hu 2015.02.11. 12:29:25

A "falatár" remek szó, ugyanúgy gondolkodóba ejt, mint a "vacsora borsorral" kifejezés. Borsot törnek az orrom alá vagy mi?

lcsaszar 2015.02.11. 12:35:20

Falatár - először azt hittem, hogy fatálon hozták ki, csak el lett írva. Olyasmi, mint a pácsó, ami némely feldolgozott húsáruban van.

Ne küldj levelet 2015.02.11. 12:47:33

A poszter egyértelműen hibázott. A pizza illatát már akkor is lehet érezni, ha még ki sem veszed a dobozból. Na most ugye a szag pont úgy terjed, mint az illat, ezért a fertőtlenítő szagot is éreznie kellett volna dobozon keresztül is.
Én például, nejlon szatyorba csomagolt pizzás dobozon keresztül is megérzem a fertőtlenítő szagot, főleg ha meleg a pizza.

Mivel nem küldte vissza a futárral a pizzát, számomra egyértelműen nyerészkedni akart, erre bizonyíték, hogy bele is harapott!!!4!!!44

Hát most nem jött be!

Metamorfi 2015.02.11. 12:49:04

Csak megsúgom, hogy a VIII. kerületi "konyhájuk" a II. János Pál Pápa téren van, közel a munkahelyemhez, minden nap előttük sétálok el munkába menet, majd haza.

Egy utcára néző, (nem hazudok) maximum 10 nm2-es lyuk, amiben van 4-5 sütő és forgolódik 3 néha 4 fiatal srác / lány, akik készítik a pizzákat. A higiénia és az egész helyiség összképe még egy lepukkant ingyenkonyhánál is siralmasabb képet mutat.

SENKINEK SEM AJÁNLOM, HOGY TŐLÜK RENDELJEN! ;)

Ne küldj levelet 2015.02.11. 12:49:35

@Ne küldj levelet:
Végigolvastam, szinte biztos vagyok benne, hogy lesz aki félreértelmezi a hozzászólásomat.

Amikor azt írtam, hogy beleharapott, a pizzára és nem a pizzafutárra értettem.

Józsi, a migráns köcsög 2015.02.11. 13:12:27

@Metamorfi: akkor valszeg a szenteltvíz bűze érződött a pizzán.

Lütyő felügyelő 2015.02.11. 13:14:35

@Vadászok Őrnyula: Mit meg nem adnék egy jókora kolbászért! Olyat nem tudsz?

Józsi, a migráns köcsög 2015.02.11. 13:21:49

@baszatlan_hilda: nekem van egy! szeletelve kéred vagy FALATÁRON?

Józsi, a migráns köcsög 2015.02.11. 13:37:28

no, topogjunk egyet!

libamáj, kacsamáj!
de jó volna egy FALATÁR!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.11. 13:39:43

@Vadászok Őrnyula: Csontot, szőrt, romlott húst... :D

Manyecska 2015.02.11. 14:12:15

@ColT: Szürke-gémkapcsot HAHHHA

Manyecska 2015.02.11. 14:27:40

@ColT: najó itt egy reklám, te mint szakértő, a pontyaink szerepelnek benne /de lehet hogy pinty/! csodás!
www.youtube.com/watch?v=Jtu-sAgQBhQ&feature=youtu.be&app=desktop

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.11. 14:48:27

@Manyecska /válasz ment!/: Heh!

Maga a reklám annyira nem, de a jelenetek nagy része nagyon jól néz ki, rendesen össze van rakva.
Csaxólok, hogy videózáshoz még annyit se konyítok, mint a fényképekhez :) Tök másképp működik minden videóban.

@Rosszindulatú Vászka: Honnan tudjuk hogy hol volt? Kúpon, vagy mellette?

Manyecska 2015.02.11. 15:13:03

@ColT: vannak jó programok, régebben csináltam /vágás, feliratozás,stb.stb/; ezt természetfotósok készítették vbk izé többek között..:) Nagyon szép benne a pipi. Hajni húgáé..

Terézágyú 2015.02.11. 16:15:46

"Arra számítottam, hogy elnézést ha valami nem ízlik azonnal küldök másikat"

mert ez tényleg így megy?... Rendelek valamit, mer olyanom van, kijelentem, hogy nem ízlik, mert olyanom van, akkor ennyi?

Klóros Pizza 2015.02.11. 16:16:57

@-creeper-: pontosan azért, amiért a többi sem szólt és a többi is végig nézte. Ettől lesz ördögi kör az egész. Utálom az ilyen nyikhaj kis geciket, ha szólnál neki nagy hangon méltatlankodva patáliázna, mert komolyan hiszi, hogy te vagy szőrszálhasogató és nem ő igénytelen hülye. Ennek ellenére el kell taposni az ilyet szaros lábbelivel, majd beledobni egy ásott kútba, hadd erjedjen.

Black Hole 2015.02.11. 16:35:52

Az is lehet, hogy valamelyik smucig pizza rendelő pizzájába akartak bele köpni, aki mindig reklamál, és kevés borravalót ad, aztán eltévesztették, de aztán korrigálták a hibát, a poszter pizzájáról meg szépen letakarítottak a köpetet, de mivel jófejek, fertőtlenítették is! Szerintem köszönet járna nekik a szemrehányás helyett!

Aureliano Buendía 2015.02.11. 17:38:10

@atpijkamo: jaja, eddig nekem is úgy tűnik, hogy nagyon (de nagyon) kivételesen a posztolónak van igaza.

nyúlontúlnyuszi 2015.02.11. 18:32:37

Azért bírom azt a szöveget, hogy még senki sem reklamált.
B+
mert ha reklamált volna, akkor te szépen elmondanád minden betelefonálónak????
És ha senkisem reklamált, akkor nem is lehet igaza a telefonálónak?? végül is ki lesz az első reklamáló?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 19:05:12

@nyúlontúlnyuszi: Ha elmegy az áram az utcában, akkor a villamosművek csak akkor hiszi el, ha öten betelefonálnak. Nyáron hajnalban, mikor senki sincs otthon vagy alszik, telefonálhatok ötött, hogy felemeljék a seggüket. Onnantól két és fél óra, míg lesz áram.

sandrew 2015.02.12. 12:12:08

Ilyen egyszerű dolgokon nem érdemes bosszankodni, egyszerűen nem éri meg az idegeskedést. Maximum egy telefon, de hallva az ilyen reakciót inkább gyorsan letenni, a silót kidobni és soha többet nem rendelni onnan. Ennél azért sokkal rosszabb hatóságok vagy szolgáltatók sok tíz- vagy százezres csapdájába kerülni...

2015.02.12. 13:11:01

"falatáron"... baszki, mire rájöttem---

kamushamus 2015.02.12. 19:39:11

"Levelemet továbbítom önökön kívül a Homár fogyasztóvédelmi blognak is."
Ettől annyira megrémültek, hogy azóta is remeg a kezük azért nem válaszolnak. :)

stano 2015.02.15. 11:23:43

@Metamorfi: én is megsúgom, hogy a 13. kerületi "kirendeltségükre" is pont ugyanez igaz, előtte járok el rendszeresen. Egy kis gyufásdoboznyi pincehelység, nem túl bizalomgerjesztő helyen, alakokkal, és kiáramló szagokkal.

pamutmacska 2015.02.16. 20:32:14

Milyen különös az első két fb-os hozzászólás! Az első név mögött, mintha a tulajdonos személye rémlene, a második hozzászóló pedig ott dolgozik. Hm...

Mi is rendeltünk tőlük jó sokszor. Egészen addig, ameddig sorozatosan lefelejtettetek valamit (igaz, azt ki sem kellett fizetnem), és a húslevesben csak az utóbbi volt, hús nem, az is jéghidegen. No, akkor megfogadtam Tamás tanácsát én is, inkább magunknak főztem. Amikor pedig nem, máshonnan szoktunk rendelni. Már csak a hozzászólás stílusa miatt is úgy érzem, jól tettük...

Peetee 2015.02.24. 11:08:37

Sokan azt fejetik el, hogy egy átlagos pizzériában:
- Évente 1-3 reklamáció érkezik, amely valóban jogos, ebből kettő a megkésett kiszállítás miatt van.
- EZZEL SZEMBEN NAPONTA VAN 1-3 ilyen jellegű bepróbálkozás, miszerint az étel: túl hideg-meleg-langyos-szagos-büdös-kék-zöld-sárga-megsült-nem sült meg...stb.
És azonnal küldjenek másikat ingyen. Kimegy a futár, és a családi pizza 70%-át megették. Azt, ami büdös volt, kék volt, nem sült meg. és követeli, hogy ingyen hagyja ott a futás a 2. családi pizzát.

Na, ezek után bocs, ha a pizzéria meg akar győződni arról, hogy Te nem a napi 1-3vagy, hanem az az évi egyetlen egy, akinek tényleg higítót öntöttek a pizzájára, mert az jujj milyen vicces!!!

Az ilyeneknél, mint Te, ott is kiderül, hogy a dobozon lévő festék szagát érzed, és nem a pizza a büdös.
süti beállítások módosítása