Pizzagirl-ös posztunk volt már, de ez most sokkal jobb. Nem akarom lelőni a poént, de senki nem dőljön be az első bekezdésnek: nem egy sima későn jött az ehetetlen pizza típusú ügyről van szó.
Kedves Homár!Az alábbi levelet a Pizzagirl vezetőségének küldtem. Meg persze nektek is, Ha úgy gondoljátok érdemes a megjelenésre kérlek a nevem nélkül tegyétek.Tisztelt A'la PizzaGirl Kft. Vezetőség!
2015. február 8.-án 19:40.kor rendeltem önöktől három darab pizzát, a xx. kerületbe. A pizzák megkóstolása után feltűnt, hogy mindnek vegyszer szaga van. Olyan fertőtlenítő szerű, mint ami a fogászatokon szokott lenni. Jeleztem ezt a problémát. A hölgy aki a telefon másik végén volt közölte, hogy minden friss volt nem lehet semmi baja és különben sem panaszkodott még senki.
Én ezt készséggel elfogadtam, de attól még a helyzet továbbra is az volt, hogy nálam olyan étel volt amire mintha rá ömlött volna egy flakon fertőtlenítő. Pár perc vitatkozás utána abban maradtunk, küld egy futárt aki majd megszagolja, és ha igazam van akkor vissza adja a pénzt. Nekem már ez is fura volt, de a következő lépés teljesen meglepett. Ha a futár is úgy érzi, hogy valóban büdös az étel, AKKOR SEM KAPOM VISSZA AZ EGÉSZ ÖSSZEGET, MERT BELEETTÜNK!
Arra számítottam, hogy elnézést ha valami nem ízlik azonnal küldök másikat, vagy elnézést ha nem ízlik visszaküldöm a pénzt vagy bármilyen gesztust amitől úgy érzem hibáztak, de rendbe hozzák. E helyett jön valaki aki eldönti, hogy igazat mondok-e és ha igen akkor kapok valamit vissza az árából. A telefon beszélgetés után vártam 90 percet, addig nem érkezett meg a futár. Ezután újra telefonáltam, hogy ha eddig nem sikerült most már ne jöjjön senki mert vasárnap este 22:15 van és szeretnék pihenni, ha már vacsorázni nem tudtam. Kilátásba helyeztem e levél megírását, amire azt a választ kaptam: oké, de nem érdekel!
Több tucatszor rendeltem önöktől, és eddig elégedett voltam. Azt gondolom azonban, ez az üzletpolitika nem találkozik az elképzeléseimmel.
Levelemet továbbítom önökön kívül a Homár fogyasztóvédelmi blognak is.
Tisztelettel:
Tibor
Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.02.11. 09:02:11
Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.02.11. 09:03:15
Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.02.11. 09:07:13
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 09:14:48
-creeper- 2015.02.11. 09:16:50
Egy idő után többször feltűnt, hogy az eperöntetnek enyhe vegyszeríze- és szaga van. Mondom a haveromnak is, aki azt mondja, hülye vagyok, hogy lenne már. Ehető volt ugyan, így igazat adtam neki, de másik, harmadik alkalommal is hasonlót tapasztaltam.
Mígnem egyszer állok sorban, rálátok a pult teljes hosszára, épp révedek, és azt veszem észre, hogy a gondolom óránként kötelező takarítást az egyik agyhalott lányka úgy hajtja végre, hogy a vegyszeres flakon tartalmát a szórófejen keresztül teljesen vakon pumpálja a gépekre meg minden kütyüre, oda sem nézve, mert lefoglalja az, ahogy a munkatársakkal röhögcsél. Az egyik szórás pedig telibe találja az éppen nem lefedett eperöntetes edénykét.
Máig nem értem, miért nem csináltam bazinagy balhét azon nyomban, vásárlók könyvével, ÁNTSZ-szel, kamerafelvétel visszanézéssel, miegyébbel, valószínűleg lefoglalt a döbbenet, ahogy hirtelen megértettem, miért volt rendszeresen vegyszerízű az epres fagyim, illetve az, hogy ezt így váratlanul és kendőzetlenül néztem végig, meg végsősoron az, hogy nem kevés vásárló szeme láttára ilyesmi folytonosan megtörténhet a mekiben.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 09:18:01
Persze nem elegáns, ha megeszem a kaja nagy részét, és utána kezdek el hőbörögni, hogy szar volt, kérem vissza az árát. De nem hiszem, hogy itt ez az eset lenne.
Ha mosogatószeres kaját kapna az ügyfél, biztos ezerrel exkuzálnám magam, és kapna minimum egy bónusz ingyenkaját.
Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.02.11. 09:23:53
-creeper- 2015.02.11. 09:24:19
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 09:26:50
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 09:28:14
Na de ha tényleg csak beleharapott, és a futár is megszagolja és elájul, akkor csak nem trükközik.
-creeper- 2015.02.11. 09:30:21
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 09:32:23
Darth Revan 2015.02.11. 09:32:45
Ugy dontottunk, hogy repulovel megyunk es visszakertuk a vonatjegy arat. A jegypenztaros ertetlenul nezett vissza: hat megettek a vacsorat! Erre hivatkozva nem volt hajlando vissza adni a penzt. Rendort is hivtunk, de semmit nem segitett. Ha egyszer megettuk a vacsorat, akkor hiába nem jutottink el Kairoba, penz nem jar vissza
-creeper- 2015.02.11. 09:34:34
dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2015.02.11. 09:48:23
Manyecska 2015.02.11. 09:51:01
dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2015.02.11. 09:53:14
joska61 2015.02.11. 10:59:31
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 11:20:33
Vadászok Őrangyala 2015.02.11. 11:28:08
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.11. 11:30:12
Persze hogy minden friss, meg is mosták fertőtlenítőben, biztos.
Persze, hogy nem panaszkodtak, a toxikológiáról nem tudtak telefonálni :D
"Arra számítottam, hogy elnézést ha valami nem ízlik azonnal küldök másikat, "
A Balkánon?
nyúlontúlnyuszi 2015.02.11. 11:31:22
Józsi, a migráns köcsög 2015.02.11. 11:40:48
nyúlontúlnyuszi 2015.02.11. 11:44:36
falat ár = külön fizetsz minden falatért
fala tár = rakták, ott tárolják a falat.
fa latár = fából készült latár.
egyéb kérdés???
konigjanos 2015.02.11. 11:46:59
Józsi, a migráns köcsög 2015.02.11. 11:49:33
hun ez minden lében kanál malymászgyerek? majd az megmonnya hogy mi a szitu!
sarostehen 2015.02.11. 11:53:34
A pizza ugye meleg. A vegyszerek szaga erősebb ha meleggel érintkeznek. Így sztem egyből éreznie kellet volna.
A pizzázó magatartása pedig kritikán aluli...
nyúlontúlnyuszi 2015.02.11. 11:55:33
Vadászok Őrangyala 2015.02.11. 11:59:09
Kimaradt még a fal a tár, ekkor a wincsesztered felzabálja előled a pizzát.
Hapsifüles a mezei nyúl 2015.02.11. 12:03:14
lcsaszar 2015.02.11. 12:08:50
Manyecska 2015.02.11. 12:21:47
Manyecska 2015.02.11. 12:25:59
szekertabor · provo.blog.hu 2015.02.11. 12:29:25
lcsaszar 2015.02.11. 12:35:20
Ne küldj levelet 2015.02.11. 12:47:33
Én például, nejlon szatyorba csomagolt pizzás dobozon keresztül is megérzem a fertőtlenítő szagot, főleg ha meleg a pizza.
Mivel nem küldte vissza a futárral a pizzát, számomra egyértelműen nyerészkedni akart, erre bizonyíték, hogy bele is harapott!!!4!!!44
Hát most nem jött be!
Metamorfi 2015.02.11. 12:49:04
Egy utcára néző, (nem hazudok) maximum 10 nm2-es lyuk, amiben van 4-5 sütő és forgolódik 3 néha 4 fiatal srác / lány, akik készítik a pizzákat. A higiénia és az egész helyiség összképe még egy lepukkant ingyenkonyhánál is siralmasabb képet mutat.
SENKINEK SEM AJÁNLOM, HOGY TŐLÜK RENDELJEN! ;)
Ne küldj levelet 2015.02.11. 12:49:35
Végigolvastam, szinte biztos vagyok benne, hogy lesz aki félreértelmezi a hozzászólásomat.
Amikor azt írtam, hogy beleharapott, a pizzára és nem a pizzafutárra értettem.
Józsi, a migráns köcsög 2015.02.11. 13:12:27
Lütyő felügyelő 2015.02.11. 13:14:35
Józsi, a migráns köcsög 2015.02.11. 13:21:49
Hapsifüles a mezei nyúl 2015.02.11. 13:34:26
Józsi, a migráns köcsög 2015.02.11. 13:37:28
libamáj, kacsamáj!
de jó volna egy FALATÁR!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.11. 13:39:43
Manyecska 2015.02.11. 14:12:15
Lütyő felügyelő 2015.02.11. 14:26:18
Manyecska 2015.02.11. 14:27:40
www.youtube.com/watch?v=Jtu-sAgQBhQ&feature=youtu.be&app=desktop
Rosszindulatú Vászka 2015.02.11. 14:29:22
Manyecska 2015.02.11. 14:38:25
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.11. 14:48:27
Maga a reklám annyira nem, de a jelenetek nagy része nagyon jól néz ki, rendesen össze van rakva.
Csaxólok, hogy videózáshoz még annyit se konyítok, mint a fényképekhez :) Tök másképp működik minden videóban.
@Rosszindulatú Vászka: Honnan tudjuk hogy hol volt? Kúpon, vagy mellette?
Manyecska 2015.02.11. 15:13:03
Terézágyú 2015.02.11. 16:15:46
mert ez tényleg így megy?... Rendelek valamit, mer olyanom van, kijelentem, hogy nem ízlik, mert olyanom van, akkor ennyi?
Klóros Pizza 2015.02.11. 16:16:57
Black Hole 2015.02.11. 16:35:52
Aureliano Buendía 2015.02.11. 17:38:10
nyúlontúlnyuszi 2015.02.11. 18:32:37
B+
mert ha reklamált volna, akkor te szépen elmondanád minden betelefonálónak????
És ha senkisem reklamált, akkor nem is lehet igaza a telefonálónak?? végül is ki lesz az első reklamáló?
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 19:05:12
sandrew 2015.02.12. 12:12:08
2015.02.12. 13:11:01
kamushamus 2015.02.12. 19:39:11
Ettől annyira megrémültek, hogy azóta is remeg a kezük azért nem válaszolnak. :)
stano 2015.02.15. 11:23:43
pamutmacska 2015.02.16. 20:32:14
Mi is rendeltünk tőlük jó sokszor. Egészen addig, ameddig sorozatosan lefelejtettetek valamit (igaz, azt ki sem kellett fizetnem), és a húslevesben csak az utóbbi volt, hús nem, az is jéghidegen. No, akkor megfogadtam Tamás tanácsát én is, inkább magunknak főztem. Amikor pedig nem, máshonnan szoktunk rendelni. Már csak a hozzászólás stílusa miatt is úgy érzem, jól tettük...
Peetee 2015.02.24. 11:08:37
- Évente 1-3 reklamáció érkezik, amely valóban jogos, ebből kettő a megkésett kiszállítás miatt van.
- EZZEL SZEMBEN NAPONTA VAN 1-3 ilyen jellegű bepróbálkozás, miszerint az étel: túl hideg-meleg-langyos-szagos-büdös-kék-zöld-sárga-megsült-nem sült meg...stb.
És azonnal küldjenek másikat ingyen. Kimegy a futár, és a családi pizza 70%-át megették. Azt, ami büdös volt, kék volt, nem sült meg. és követeli, hogy ingyen hagyja ott a futás a 2. családi pizzát.
Na, ezek után bocs, ha a pizzéria meg akar győződni arról, hogy Te nem a napi 1-3vagy, hanem az az évi egyetlen egy, akinek tényleg higítót öntöttek a pizzájára, mert az jujj milyen vicces!!!
Az ilyeneknél, mint Te, ott is kiderül, hogy a dobozon lévő festék szagát érzed, és nem a pizza a büdös.