Kicsit több mitn egy éve lépett életbe az 5 perces szabály (hivatalosan megfogalmazásban itt, a 3. pontba kell belemélyedni), Gergő viszont ordas nagy cselt sejt a T megoldása mögött. Én rég beszéltem velük. Mik a tapasztalatok?
Kedves Homár!
Nem tudom, írtak-e már a T legújabb nagy ötletéről? Ha nem, én megteszem, mert tényleg fantasztikus, és tartok tőle, hogy mások is követik majd őket.Szóval 2013 óta él a jogszabály, hogy a telefonos ügyfélszolgálatnak 5 percen belül élő emberhez kell kapcsolnia a telefonálót. (Persze ennél bonyolultabb a megfogalmazás, de kb. erről van szó). A T-nek úgy tűnik, sikerült megtalálnia a kiskaput. Egy ideje azt csinálják, hogy valóban emberhez kapcsolnak 5 percen belül, ám ezek a kollégák semmilyen ügyet nem intéznek. Csupán annyi a dolguk, hogy megkérdezik, milyen ügyben telefonálunk és mi az ügyfélkódunk - amit persze előtte már a menüben is megadtunk -, majd bemondják, hogy kapcsolnak egy illetékes kollégához.
És akkor innentől már bele is fér napközben a 15 perc átlagos várakozási idő, hiszen a jogszabálynak megfeleltek. Azt, hogy az első "élő felvétel" után mi történik, már egyetlen hatóság sem vizsgálja. Ráadásul - ha jól sejtem -, ez a gyakorlat még hosszabb várakozást eredményez, hisz' az ügyintézők egy részét kivonták a valós munka alól.
üdv.Gergő
ne olvasd el 2015.02.11. 14:55:50
Manyecska 2015.02.11. 14:58:34
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.11. 15:01:33
Nemtom, én azóta már tapasztaltam olyat, hogy pár percenként megszakadt a vonal :D Gondolom az a másik módszer, ami feltűnőbb.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.11. 15:02:32
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 15:19:37
@Manyecska /válasz ment!/: Ülnek fönn a parlamentben a kormánypárti nyulak, és azon gondolkodnak, kivel baszhatnának ki megint. Kéne pár törvényt hozni valakik ELLEN...
Szeretném, ha nem szabályoznák túl az életemet, mikor járjak boltba, templomba, stb. Nagyfiú vagyok, (már/még) egyedül pisilek, majd ahhoz a szolgáltatóhoz megyek, aki hajlandó foglalkozni az esetleges problémámmal. A többi agyhalott meg szopassa magát a T-fossal.
micsoda? 2015.02.11. 15:23:26
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 15:25:48
FDToth 2015.02.11. 15:31:44
lakosságinál még csak-csak elfogadható h nem 5 percre fogadják a hívást, de üzelti ügyfélszolgálaton van, hogy 25-30 perceket kell várni, mire kapcsolnak vkit, aki nem kompetens :)
Amíg nincs felsőbb szabályozó szerv/felügyelet, addig azt csinálnak amit akarnak...
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 15:35:40
Manyecska 2015.02.11. 15:36:12
meta 2015.02.11. 15:37:01
Egy ilyen esetben 3 perc után vette fel a "kapcsolós" suttyú majd további 47! percet vártam az ügyintézőre.
Azt inkább le se írom, hogy a törvényben foglalt 30 napos bekötési idő helyett sikerült úgy 47 napra bekötniük egy netet és szat-tv-t (egyik sem sikerült elsőre. (muhaha)
EZ is megérne egy posztot (az alvállalkozó alvállalkozóva dolgoztat) :(
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 15:37:38
meta 2015.02.11. 15:38:10
Manyecska 2015.02.11. 15:42:03
szekertabor · provo.blog.hu 2015.02.11. 15:59:19
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 16:02:36
gabors 2015.02.11. 16:22:03
Nagyon sajnalom a T-t ... (putyint nem )
Klóros Pizza 2015.02.11. 16:37:27
Nyulazásból meg kurvára elég legyen, köszönöm mindenkinek.
Dezsike 2015.02.11. 16:52:24
mikimackó 2015.02.11. 17:00:28
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.02.11. 17:12:54
Átrángatná az ügyfelest a zsinóron!!!4
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 17:30:20
Na, látjátok, tud a közösség jótanácsokkal szolgálni.
Aureliano Buendía 2015.02.11. 17:44:03
Aureliano Buendía 2015.02.11. 17:45:08
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 17:46:41
dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2015.02.11. 17:57:11
szappanfőző 2015.02.11. 18:09:35
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.11. 18:14:08
@Dotty, a Vörös Cipellős, Szadista, Katgimis DOMINA: Akkor az ott valami szupertelekom, mert itt tetvek.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.11. 18:15:22
Manyecska 2015.02.11. 18:22:53
namindegy ON lefeküdtem, jó éjt!:P
nyúlontúlnyuszi 2015.02.11. 18:38:10
Rosszindulatú Vászka 2015.02.11. 18:45:11
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 19:07:17
Klóros Pizza 2015.02.11. 19:15:17
Rigórohadást mindenkibe.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.11. 19:16:58
www.facebook.com/kilatas/posts/927723003927365
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.11. 19:26:09
dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2015.02.11. 19:34:06
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.11. 19:34:50
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.02.11. 20:11:18
Öncsed ki a szived!4!
Nyúl legyen benne!444!
lcsaszar 2015.02.11. 20:22:37
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.11. 20:33:03
Escaped 2015.02.11. 20:34:59
Black Hole 2015.02.11. 21:12:27
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.11. 21:42:29
Ez manapság már tök általános. Tudod, nő tőle a gazdaság, mert 1 vagy 2 helyett akár 5 cég is le tud rabolni egy ügyfelet.
Escaped 2015.02.11. 21:53:44
@ColT: igencsak küzdenek a fekete és szürkegazdaság ötven árnyalata ellen, de a körbetartozásokat nem képesek visszafejteni! Bezzeg a sárga csekk, amihez a pénzmosás elleni törvény alapján személlyi igazolvány számot kellett rendelni! Majd Don Grisa nekifog befizetgetni a csatornadíjat a fél falu helyett, így vásárolván meg a kisnyugdíjasok maffiaszolgálatát.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 22:04:08
Szóval, ki a hülye?
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.11. 22:05:07
Szóval, ki a hülye?
Black Hole 2015.02.11. 22:05:50
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.11. 22:15:55
"nem képesek visszafejteni!"
Há' me' bonyolút, na. Fifikusak a bűnözők-e!
killertom24 2015.02.11. 23:12:31
Ez tartott két hónappal ezelőttig. Egyszercsak egyik pillanatról a másikra egyszerűen elbaszták a netet. Kész. Megszűnt, ennyi. Egy héten keresztül hívogattam őket, level 1 tech support minden alkalommal lerázott azzal, hogy kapcsolnak a level 2-höz, akik soha nem vették fel. Soha. Összesen kb. 6 órát hallgattam az irritáló zenét, mígnem a sokadik hívásra az egyik level 1-es csinált valamit amit addig bármelyikük megtehetett volna, és megjavult a net. Ennyi. Nem volt kellemes élmény.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.12. 06:44:31
kilatasgaleria.blog.hu/2015/02/12/kek_hajnal
Klóros Pizza 2015.02.12. 07:45:26
Manyecska 2015.02.12. 08:25:47
Rosszindulatú Vászka 2015.02.12. 09:38:33
Vadászok Őrangyala 2015.02.12. 10:06:39
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.12. 10:07:52
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.12. 10:09:34
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.12. 10:10:46
:))
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.02.12. 10:35:24
Elvitte a szisza.
Oppardőn, a nyúl vót az!
Hapsifüles a mezei nyúl 2015.02.12. 10:37:04
Nálam nincs.
joska61 2015.02.12. 11:02:55
Manyecska 2015.02.12. 11:07:20
Róbert__ 2015.02.12. 12:24:33
Fúúúúúú milyen elbaszottul mélyen látod a világ problémáit és milyen hihetetlenül okosat mondtál, tök nyomorékul idekeverve a kormányt, aminek kb. semmi köze ahhoz, hogy a T hogyan kezeli (le) az ügyfeleit. Nagyon okos vagy, tényleg. Gyanítom, egy pillanatra nem gondoltál bele, hánymillió ember van "földrajzilag" abban a helyzetben, hogy egyedüli ésszerű opció a T-Home pl. az internetszolgáltatás terén. Gyanítom, abba sem gondoltál bele, hogy 4-5 alkalommal 50 és 55 perc (!!!) várakozási idő mennyire fel tudja bosszantani az embert. Annál talán már csak az jobban, amikor ezek között 30-35 perc várakozás után szakad meg a vonat rendkívül misztikus módon...
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.12. 12:35:04
Hihetően okosat.
"hánymillió ember van "földrajzilag" abban a helyzetben, hogy egyedüli ésszerű opció a T-Home pl. az internetszolgáltatás terén."
Elenyésző.
"4-5 alkalommal 50 és 55 perc (!!!) várakozási idő"
Válts szolgáltatót, és nem bosszankodsz többet. Internetszolgáltatókkal Dunát lehet rekeszteni.
2015.02.12. 13:09:57
múltkor 50 percnél tettem le...
de tényleg értelmetlen:
- összes menüt végignyomkodom = 10 perc
- kapcsol valakihez: megkérdezi, hova kapcsoljon...
utána meg várakozás... 15-150 perc...
Sandor Akarki 2015.02.12. 14:27:24
szekertabor · provo.blog.hu 2015.02.12. 14:34:15
Az adott helyzetben nem az az elvárás, hogy öt percen belül várakozóra tegyék az ügyfelet, hanem hogy öt percen belül kapjon egy ügyintézőt, aki érdemben foglalkozik az ügyével (pl. felveszi az ügyfél adatait, rögzíti a panaszt, ha nem tud kapcsolni szakembert, visszahívást ígér reális időn belül, stb.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.12. 15:51:55
:)) Ez nagyon jó! Azt ugye icike-picikét te is érzed, hogy ez nem egy szabatos meghatározás? A T-fos ügyvédei valószínúleg a térdüet csapkodták nevettükben, mikor először olvasták a törvényt a menedzsment azon kérésére, hogy mondják meg, hogy lehet ezt okosban megoldani. Az eredményt láttuk a posztban.
Az élőhangos bejelentkezés érdekében mi várható el? Hát gondolom az, hogy felvegye valaki a telefont. Felvette? Fel. Kérdés?
A parlamenti léhűtőket szerteszéjjel kellene zavarni, hogy ilyen fos törvényeket hoznak.
Escaped 2015.02.12. 20:59:59
Manyecska 2015.02.13. 06:05:35
Jegkoko 2015.02.14. 08:52:03
killerkaller 2015.02.14. 12:50:46
Escaped 2015.02.15. 00:22:17
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.02.15. 13:00:09
Nálam meg azt kérdezték van-e hátizsákom
Kifranc érti ezeket a pakikat?!
anarch 2015.02.17. 09:20:01
www.youtube.com/watch?v=JK69jswc41Q