Tékozló Homár

Az utasoknak nem, de a rosszmájú BKK-snak jól indult a mai nap FRISSÜLT

2015.03.10. 13:27 | Homár Hilda | 265 komment

5772044_86f45b3d843efa038ad13735cdd2067b_wm.jpg

A Móricz a 4-es metró legvidámabb állomása, felesleges beugratós tréfákkal turbózni, a kárörvendő alkalmazott meg sürgősen nézzen magába.

Tisztelt BKK Ügyfélszolgálat!

A mai napon (2015. már. 10.) a következőeknek voltam tanúja:

Leszálltam a 4-es metró Móricz Zsigmond körtéri állomásán és elindultam a  Móricz Zs./Karinthy F. út felé menő mozgólépcsőn felfelé. Észrevettem hogy a 3 mozgólépcsőből a két szélső felfelé megy, a középső áll. Az álló lépcsőn lefelé igyekvő utasok lent zárt kapuval találták magukat szembe.

Szerencsére ezt észrevette egy kollégájuk, és jókedvű, hangos és sokáig tartó hahotázással nyugtázta, amint a pórul járt utasok próbálnak kijutni. Tudtommal az állomás kamerázott, nyugodtan ellenőrizhetik. Kb. 8:28 körül tessenek keresgélni.

Megnéztem, a szemben lévő mozgólépcsőn a háromból egy lefélé ment. De akkor a másik oldalon miért nem? Miért volt nyitva fenn a kapu ha lent zárva volt?

Szeretném tudni a hivatalos álláspontot, hogy:
1. a társaság ügyfélpolitikájának része-e az utasok kiröhögése?
2. hibázott-e valaki (az utasokon kívül, hogy a metrót választották)?
3. mit fognak tenni, hogy a jövőben ilyen ne fordulhasson elő?

Köszönettel: Magyarosi Gergely, fizető utas.

P.S. Sajnos nem tudom elfogadni azt a magyarázatot hogy nem az ön alkalmazottuk. Az utas a BKK-val van szerződésben, ezért önök a felelősek BKK-tól kiszervezett feladatokat végző alkalmazottak viselkedéséért is, hiába más a közvetlen munkáltató.

P.P.S. Másolatot kap a BKK figyelő és a Tékozló Homár blog.

UPDATE Megkérdeztük a BKK véleményét is a dologról. Kicsit lassan ugyan, de az alábbi választ kaptuk a cégtől.

Tisztelt Homár!

Köszönjük megkeresését és türelmét!

A Budapesti Közlekedési Központ, mint közlekedésszervező cég elnézését kér az érintett utastól/utasoktól. Tájékoztatjuk, hogy a bejegyzésben említett helyen nem a Budapesti Közlekedési Központ állományába tartozó beléptetést végző peronőrök végzik a munkájukat. A bejegyzésben említett viselkedést azonban nem tartjuk elfogadhatónak, így az esetet a BKV Zrt.-vel közösen kivizsgáljuk. A BKK Zrt. és a BKV Zrt. számára kiemelten fontos, hogy munkatársai az előírásoknak megfelelő módon, kulturáltan viselkedjenek ügyfeleinkkel, éppen ezért minden erre vonatkozó panaszt és bejelentést kivizsgálunk.

Üdvözlettel,

BKK 
Sajtókommunikációs Iroda

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tron65 2015.03.10. 13:30:14

Ha a 4-as metróból a 3-asba akarsz átmenni, szerinted melyik indulása van kiírva a lépcső fölé?
NEM!
A helyes válasz: a 4-esé. Amiről most szálltál le.

melaena 2015.03.10. 13:48:33

@Tron65:
Na azt meg nekem sem sikerult feldoglozni,pedig lassan egy eve olyan.
Nem tudom elkepzelni a szitut,amikor egy ertelmes/gondolkodo ember beuzemeli,majd ugy dont,hogy keszen van,ez igy jo lesz.

A mosónők korán halnak 2015.03.10. 13:57:33

Múltkor cigányasszony a bálájával megállt közvetlen azután mikor leért a mozgólépcsőről volt olyan k.rvaanyázás mert egymás nyakába ugráltunk, ugye. ..és NEM vette észre.xd Ilyen nincs.
az utasok áttörték a kaput? videó nincs?

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 14:03:40

@Nyúltenyésztők Orsz.Egyesület: A művelt Nyugaton a cigányasszonyt purdéjával együtt rúgták volna fel, ha beáll az aljába, ez tuti. Már csak azért is, mert láttam már ilyet párszor, amikor csúcsidőben Zulejka (az itteni cigány megfelője) úgy döntött, hogy a kölykeivel pont a lépcső alján tart nagytanácsot... elsodorták, mint falevelet ősszel.
Ja, kurvaanyázás nem szokott lenni, szó nélkül sodor a tömeg :DDD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.03.10. 14:05:25

BKK, mi így szeretünk! Ezen már meg sem lepődünk :D

Dezsike 2015.03.10. 14:13:16

@Tron65: Ez csak a kisebb gond. A 4-esről lefelé az átjáróba megy a 2-2 mozgólépcső, le is tódul a tömeg, de a 3-ashoz felfelé már csak 1 mozgólépcső megy, így a tökéletesen összehangolt szerelvények közt képtelenség átszállni, mert mire felérsz már megy a villogó. Szerencsére csúcsidőben hamar jön a következő, este pedig kevesen vannak, így egy jó sprinttel még fel lehet ugrani a záródó ajtók között.

Manyecska 2015.03.10. 14:13:56

@Hátrányos helyzetű kaviár: szerencsére vasárnap délután volt, kevesebben voltunk a szokásosnál..:)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.10. 14:24:18

Ezt csak én nem értem?

És ha áll a mozgólépcső, minek mennek rá? Vagy az egy statikus mozgólépcső?

Manyecska 2015.03.10. 14:31:09

@atpijkamo: mert viszonylag egyszerűbb az állón lefelé menni mint az ellenkező irányba haladón.:D:P

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 14:36:34

@Manyecska / válasz ment!/: Ja, akkor itt is kikerülné a türelmesebbje.... a kevésbé türelmesebbje meg megjegyezné, hogy scheiße ...

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 14:39:31

@atpijkamo: Mert álló mozgólépcsőn könnyebb a közlekedés, mint a normál lépcsőkön (már ha van olyan, mert vannak olyan állomások, ahol csak mozgólépcső és lift van, normál lépcső meg nem). Pláne bőrönddel könnyebb... vagy csak én érzem annak ...

Terézágyú 2015.03.10. 14:40:59

@Hátrányos helyzetű kaviár:
"Zulejka (az itteni cigány megfelője) úgy döntött, hogy a kölykeivel pont a lépcső alján tart nagytanácsot... elsodorták"

És ha Ulrike állja el a külykeivel a lépcsőt, akkor mi történik?

Manyecska 2015.03.10. 14:47:24

@atpijkamo: fiam pedig megpróbálta múltkor:)) délután az összes /fogadott és saját kézműves gyártású/gyerekem belököm a Fordba, utánuk dobom a kutyát meg a bedobozolt tengerimalacot mert viszem fodrászhoz őket istenemsegíccsmeg xdd ON

EZAZ 2015.03.10. 14:48:39

Mi lenne, ha kevesebb féreg lenne ebben az országban?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.10. 14:49:23

@Manyecska / válasz ment!/: Utálom a fodrászt, mert fociról kell beszélgetni.

Megkérdezi, hogy hátul milyenre nyírja. Még sose néztem magam hátúlról, leszarom.

Atörökk 2015.03.10. 14:50:20

Döbbenetes, komolyan. Államosítani!

Terézágyú 2015.03.10. 14:50:53

@atpijkamo:
"Még sose néztem magam hátúlról, leszarom. "

Az oké, hogy nem nézed magad hátul, és ha leszarod azt se látod, de azért az szaglik...

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 14:51:29

@Terézágyú: Akkor is elsodorják a g.cibe, de érdekes módon csak a Zulejkák állnak be rendszeresen, nem az Ulrikék. Az Ulrikék ugyanis tudnak viselkedni, míg a Zulejkák kb. annyira, mint Lakatosék a Gyorskocsi utcából.

Terézágyú 2015.03.10. 14:52:24

@Hátrányos helyzetű kaviár:
"Akkor is elsodorják a g.cibe, de érdekes módon csak a Zulejkák állnak be rendszeresen, nem az Ulrikék. Az Ulrikék ugyanis tudnak viselkedni"

Akkor ha én mégis látom Ulrikét (vagy magyar megfelelőit), akkor én is szó nélkül elsodorhatom?

Manyecska 2015.03.10. 14:56:22

@atpijkamo: :DD őő az állatkákat nyírják, pl. a malac nem látszódik ki a szőre alól mer perui fajta. A gyerekek lefogják ergó komplett birkózás lesz a kocsiban már előre félek xd

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 14:58:57

@Terézágyú: Ja, és épp tegnap rúgtam fel véletlenül egy Zulejka babkocsiját az U-bahnon, mert annyira értelmesek, hogy a két helyre szabott babkocsis beállóra képes volt keresztbe beállni az egy szem babakocsival ... A tömeg meg besodort a metrókocsiba, ő meg keresztbe állt a kicsi Abdul kocsijával, amibe én teljes erőből nekiütköztem ... Mondtam, neki, hogy bocsi meg nem így kellen beállni a babakocsival, de csak rémülten pislogott a csador csíkján keresztül. Aztán egy megálló alatt kiaktiviztük, hogy nem vagyok rámozdulva (nő létemre), és hogyan is kellene beállni azzal kurva babakocsival a metróban a speciálisan kialakított helyekre. És tádáááám! Rögtön lett hely ki- és beszállni...
Ezek a németek már csak ilyen szemetek, hogy logikusan alakítják ki a helyeket, így random beállva, komoly tömegnyomort lehet előidézni ...

Terézágyú 2015.03.10. 14:59:55

@Hátrányos helyzetű kaviár:
Tessék válaszolni a kérdésre: Ulrikével is meg lehet csinálni?

Terézágyú 2015.03.10. 15:01:30

@Hátrányos helyzetű kaviár:
Köszönöm. Ezt fogom tenni.
Akár ma is tehettem volna, csak eddig nem mertem...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.10. 15:02:47

@Hátrányos helyzetű kaviár: Az haggyám. Egy ember. De itt a teljes magyar társadalom 80%-a nem érti, hogy a mozgólépcsőn jobbra kell állni, hogy baloldalt elmehessen az ember.

Bezzeg Moszkvában mindenki megértette.

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 15:02:49

@Terézágyú: Tudod.. két komment elküldése között ..
Szóval, ne akard rámhúzni a rasszista pizsit, mert nem veszem fel, viszont a kibaxott európai normáinkat genis tartsa be, ha itt él, akárhonnan jött.

Terézágyú 2015.03.10. 15:04:31

@Hátrányos helyzetű kaviár:
"Szóval, ne akard rámhúzni a rasszista pizsit, mert nem veszem fel"

Ó, istenmencs.

Csak szerettem volna tudni, hogy a tahókkal mit kell csinálni - bőrszíntől függetlenül.

Ahogy mondtam ma is tapasztaltam ilyet - kékszemű, világosbarna hajú, derék magyar fiatalember volt.

Atörökk 2015.03.10. 15:07:00

Tegnap láttam Chuck Norrist, a mozgólépcső BAL oldalán állt.

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 15:07:55

@atpijkamo: Huhh.. ezt sosem szokom meg otthon, hogy állnak összevissza, mint az ökörhugyozás ... bár legutóbb azért mintha javulóban lett volna a helyzet.

Terézágyú 2015.03.10. 15:08:01

@atpijkamo:
"Egy ember. De itt a teljes magyar társadalom 80%-a nem érti, hogy a mozgólépcsőn jobbra kell állni, hogy baloldalt elmehessen az ember."

Valójában az a vicc, hogy a többség jobbra áll, tapasztalatom szerint De hiába, ha MINDEN mozgólépcsőn van 2-3 aki elállja az utat, és torlódást okoz.

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 15:09:39

@Terézágyú: A tahókra rá kell szólni, bőrszíntől és nemtől függetlenül. Ha állsz, mint fasz a lakodalomban, és magadban átkozódsz, csak gyomorfekélyt kapsz.

Terézágyú 2015.03.10. 15:12:32

@Hátrányos helyzetű kaviár:
Világos. Akkor miért nem ezt mondjuk, ahelyett, hogy bőrszínekre utalgatunk?

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 15:15:11

@Terézágyú: Talán azért, mert erreféle, még az egyszeri kelet-európai is megtanulja, legkésőbb az első felrúgás után, hogyan kell viselkedn. Zulejkáék meg a sokadik után sem ...
ERgy aranyhalnak több esze van, esküszöm.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.10. 15:16:46

@Atörökk: Tegnap láttam Chuck Norrist, végig le tudott menni a mozgólépcső bal oldalán.

Mondjuk a hóna alatt szorongatott bazuka is segített, amivel hátbabökdöste a renitenseket.

@Terézágyú: 2-3??? Ha tízszer nem mondom, hogy elnézést-köszönöm, akkor egyszer sem. Mondjuk az is számít, milyen gyorsan mész lefelé. Nagymamatempóban eggyel se találkozol az út alatt.

Terézágyú 2015.03.10. 15:24:37

@Hátrányos helyzetű kaviár:
akkor én csupa keleteurópaival találkozom itt a jómagyarok képében...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.03.10. 15:25:43

@Atörökk:
Csakknorrisz ma 75 éves, bisztos ünnepűni ment, azé állt a bal oldalon!

Terézágyú 2015.03.10. 15:25:44

@atpijkamo:
Hidd el, hogy én is rühellem ezeket, de ettől függetlenül ezt tapasztaltom, hogy a többség jobbra áll, de páran csakazértse.

A mosónők korán halnak 2015.03.10. 15:32:42

@atpijkamo: nahát, kaptam egy verset nőnapra most nézem -saját készítés-most már kezd sok lenni hogy egyszerre három pasi udvarolgat:O:DD Én kivételesen ebben teljesen ártatlan vagyok!!:D

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 15:34:44

@Terézágyú: Merthogy azok is vagyunk, (mi ezzel a baj?) csak vannak, akik nem egyszeriek ...

KaTe 2015.03.10. 15:41:21

@Tron65: Gondolom meghaladta a BKK informatikai képességét, hogy a hármas kijelzőjének az inputját összekapcsolják a négyessel. Nyilván - gondolom - külön rendszeren fut a kettő, melyek között áthidalhatatlan eltérés lehet, így ez bonyolult és megoldhatatlan a BKK számára.

Majd 10-20 év múlva talán sikerül..

KaTe 2015.03.10. 15:46:58

@Tron65: Másik megoldás, hogy mivel látnák az utasok, hogy "bazze fél perc és itt a hármas" az amúgy is szűk helyen hirtelen megindulnának egymás hegyén-hátán a mozgólépcsőn és ez így ebben a formában balesetveszélyes lenne.

Bár én inkább az előbbire tippelek :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.03.10. 16:10:31

"Az utasoknak nem, de a rosszmájú BKK-snak jól indult a mai nap"
Megnézte valaki, tuti rossz a mája? Sütve hátha jó lenne.

igi1 2015.03.10. 16:15:05

Ez a Magyarosi Gergely ismerős valahonnan. Tuti ismerlek ám.

Amúgy meg ez szemétség, tényleg.

@ColT: én 2-3 utassal jól megruháztam volna a röhögő alkalmazottat.

Senkinek sincs manapság elég vér a pucájában, hogy meg is tegye.

igi1 2015.03.10. 16:17:14

@Terézágyú: hová sietsz mozgólépcsőn, k@cs@g, mikor 3 percenként jön egy új metró.

Ha sietsz, csak akkor szoktad elérni a metrót idejében. Ha nem, vársz. Én meg nem fogok félreállni a kedvedért. A mozgólépcső meg nem arra van, hogy siessél lefelé rajta.

Mer felfelé minek sietni érted.

Jól meg kellett volna verni, a röhögő embert.

igi1 2015.03.10. 16:18:44

@atpijkamo: a múltkor ecsetelted épp, hogy sokkal gyorsabban leérsz úgy, hogy két ember áll egymás mellett, mintha egy emberként mindenki jobbra áll.

igi1 2015.03.10. 16:20:14

@EZAZ: hamarosan lesz. 1-2 éven belül.

:)

Terézágyú 2015.03.10. 16:22:08

@igi1:
"hová sietsz mozgólépcsőn, k@cs@g, mikor 3 percenként jön egy új metró."

Egyrészt az ilyen kérdésekre, hogy "hovasiecc" csak egy jó és pontos válasz adható (szoktam is adni): anyádba.

Másrészt az elemi udvariasság a társadalmi együttélésben, hogy hagyod elmenni melletted a másik embert, akár siet, akár nem.

Harmadrészt meg, a metró ugyan jön hárompercenként, de a csatlakozása már nem biztos. Pl. egy külvárosi busz félóránként jár. Pl. egy vonat meg óránként.
Ott számíthat a három perc is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.03.10. 16:24:24

@igi1: Nem hát, mert azért nagyobb bünti jár... Me' közalkalmazott, mi fizeSSük.

Különben te nem mindig a cégeket véded? Nyomás szidni a postolót, ahogy szoktad!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.10. 16:25:26

@igi1: "sokkal gyorsabban leérsz úgy, hogy két ember áll egymás mellett, mintha egy emberként mindenki jobbra áll."

Vagy én voltam akkor részeg, vagy te most.

Terézágyú 2015.03.10. 16:25:48

Ja igen.

@igi1:
"Én meg nem fogok félreállni a kedvedért."

Én sem fogok csinálni semmit a kedvedért, ha pár barnabőrű éppen kizsebel. Vagy éppen rosszul leszel a buszon. Vagy ha ezt nehéz elképzelned, akkor vedd úgy , hogy a legközelebbi női felmenőd lesz rosszul.

Akció és reakció.

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 16:27:47

@KaTe: Két különböző haveri cég grundolta össze, és nem kompatibilisek egymással .. ez lehet az ...

Terézágyú 2015.03.10. 16:29:12

Ja és még egy:

Aki direkt nem áll félre a mozgólépcsőn, az ugyanolyan jó kis tahó, mint az illető, aki röhögött azon, hogy az utasok előtt le van zárva.

Fogjatok kezet egymással.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 16:34:04

@Terézágyú: @atpijkamo: de mi a faszert kell a mozgolepcson rohangalni>
5 percenkent megy a metro
mirol kestek le/?

igi1 2015.03.10. 16:38:27

@Terézágyú: ezek elől sehol sem menekülhetsz el, a fejlettebb országokban is jelen vannak

Ha meg nem vigyázol a holmijaidra, úgyis kizsebelnek, ha kinéznek. EZ nem attól függ, hogy egyedül állsz, vagy párosban.

Sőt, ha egyedül állsz, és meglöknek, akkor sokkal nagyobb veszélynek vagy kitéve, mintha ketten állnátok (mondjuk egy ismerőssel) 1 lépcsőn.

Tehát akkor retteghetnél sokmindentől, 1 közös pont: ha kinéznek, akkor vége mindennek.

Nem, azér se állok félre a mozgólépcsőn, te meg ne siessél k@cs@g, mer a metró nem fog előbb jönni a kedvedér. (te sietőként is ugyanúgy fogsz várni a következőre, mint én, aki nem sietsz)

igi1 2015.03.10. 16:40:46

@hagyma: hogy mindig ez a sietség, a sok siető buzi azt hiszi, attól majd előbb ér le.

3 percenként megy a metró.

De aki engem föl mer lökni, az megkapja a magáét.

Azért nem ugyanaz, mer aki nem áll le, az nem SOK EMBERREL B@SZ KI, HANEM CSAK EGY EMBERREL. Ha sok ember feltorlódik, a végén még megver valamelyik.

Tehát az arány nem mindegy. Mert a többség türelmesen rálép a mozgólépcsőre, és a FUNKCIÓJÁNAK MEGFELELŐEN HASZNÁLJA AZT. Vagyis nem lépcsőnek, hanem mozgólépcsőnek, amit arra találtak fel, hogy rálépjél, és várd meg, amíg leérsz vele.

igi1 2015.03.10. 16:43:39

@atpijkamo: de igen. Akkor is kivívtad a népharagot.

Miszerint 2 emberrel gyorsabban halad a mozgólépcső, és te is gyorsabban leérsz, mintha mindenki egyedül egy emberként jobb oldalon áll.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 16:44:26

@igi1: otthon mindenki idegbeteg es rs rohan
jon a 4-6 os rohan hogy elerje
2 perc mulva jon a kovetkezo de neki ezt kell elerni
jon a busz rohan
10 perc mulva jon a kovetkezo de el kell ernie
rohanni kell a mozgolepcson, azt se tudja jon-e mar a metro, de rohanni kell es jar par percenkent
Mary cask nezett ki a fejebol, mit rohangalnak az emberek mint pok a falon?

igi1 2015.03.10. 16:44:45

@ColT: úgyis ki találom hol olvastam már ezt a magyarosi gergely nevet

tuti egyszer megverték már

igi1 2015.03.10. 16:45:55

@hagyma: ugye de hogy már egy mozgólépcsőn is járkálnak, meg fellöknek b+, az már nem állapot

a mozgólépcső az mozgólépcső, nem lépcső

rálépsz, oszt várd meg, amíg leér, 0 mozgással

(elég nehéz rajtuk lépkedni)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 16:48:41

@igi1: arrol nem beszelve , aki rohan le a mozgolepcson, megkernem alljon a job oldalra
milyen jogon rohangal a baloldalon?
induljon el idoben
ha meg kesik, hat kesik
de percekrol beszelunk

igi1 2015.03.10. 16:49:11

@Terézágyú: oda, meg a temetőbe

Az elővárosi busz ugyanis nagy ritkán várja meg a metrót.

Tehát felesleges sietni, ha nem indulsz el korábban, úgyse fog megvárni.

Atörökk 2015.03.10. 16:49:14

@dr. phil. Sün‼ ツ:
Az ünnepelők a másik mozgólépcsőn álltak!

igi1 2015.03.10. 16:52:08

@hagyma: ugye, te is érzékelted a Budapesten a levegőben levő idegességet!? Van egyfajta szorongás, levertség, idegesség, sietséggel megspékelve, mellé mogorvák, udvariatlanok, bunkók a zemberek.

Én is érzékelem ezt egy 2-3 éve. Most éli a tetőpontját, amikor is mindenki bedilizett kicsit tavalytól kezdve, aki még nem, az majd fog.

Mintha sorvasztanák a zemberek agyát, hogy ha nem sietsz, megdöglesz b+, mer leugat a főnök, az asszony, ha nem érsz haza időben, b+.

Mikor 2-3 percen nem fog múlni a zéleted, legfeljebb vársz még 10-20 percet, ha nem éred el, oszt mi van olyankor, öngyilkos leszel, mer később érsz haza!?

Vadászok Őrangyala 2015.03.10. 16:57:43

@igi1:
Tiszta szerencse, hogy a tiedet nem tudják tovább sorvasztani.

Atörökk 2015.03.10. 16:59:45

@igi1:
Nahát, micsoda agresszív buzi lettél.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 17:00:50

@igi1: en erzekeltem. bar nem volt meglepo annyira
Mary reagaciatol jottem ra, hogy tenyleg, ez a sok barom, hova rohan?
es ugyanez van az autoskozlekedesben is
vazze Igi, rohan a metrohoz ami 4-5 percenkent jar
de nem egy
sokan
rohan a villamos utan...
mindenki rohan, mintha az elete mulna rajta
hihetetlen
de egerben is rohantak, meg kiallnak az ut szelere, jon-e mar a busz /ott is kb 10 percenkent jar/ pedig attol nem jon hamarabb
a buszsofor is rohan es ezerrel veZet
Mary elso buszozasa alkalmaval majdnem elesett, lekezeltuk a jegyet a busz meg ezerrel start
mondja nekem, meg le sem ultem....
szivem, ez mas kultura, mondom neki
de belejott
cask hat megszokta, felszall, mikor mindenki leul akkor indul a busz
itt

igi1 2015.03.10. 17:04:48

@Atörökk: nyugi, egyszer még téged is jól meg foglak verni :)

@hagyma:

ezt a rohanást nem szoktam érteni, hogy

MINEK

itt nem várják meg, míg leülsz, mer ha mondjuk tele van, akkor még állsz is, úgyis elindul

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 17:12:14

@igi1: rajott O is
Pesten nem is varoom el de pl eger Asheville meretu varos
es itt megvarjak
nem nekem volt meglepetes, hanem neki
es tenyleg gyorsan hajtanak, kanyarodnak stb. pedig hat ott emberek vannak mogottuk
de nem volt gond, belejott a Magyar tomegkozlekedesbe, ami egyebSt vilagszinvonalu
/najo az nem ha kifustol neha a metro/

igi1 2015.03.10. 17:26:29

Az álló lépcsőn lefelé igyekvő utasok lent zárt kapuval találták magukat szembe.
---------------------------------------
DE AKKOR HOGY JUTOTTAK KI!?

Ugye, fel nem közlekedhetnek.

Lefele meg zárva.

Tehát valakinek ki kellett nyitni azt az ajtót, hacsak nem átugráltak a felfelé menő mozgólépcsőre.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.03.10. 17:27:41

Nem kötözködni akarok, de van olyan írott szabály, hogy ha én a mozgólépcsőn állok, akkor kötelező vagyok jobb-vagy baloldalra besorolni?????

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.10. 17:29:59

@batgirl: Igen. Jobbra. Jobb kézzel fogod a korlátot, a ballal az aktatáskádat. Van is hozzá rajz az írástudatlanoknak.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.10. 17:31:17

@batgirl: Legalábbs hetvenvalahányban volt. Azóta nem olvastam a szabályzatot.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.10. 17:39:06

@batgirl: "A mozgólépcsőn lehetőleg jobb oldalon kell utazni, és a bal oldalt szabadon kell hagyni a haladó utasok számára."

www.bkk.hu/apps/docs/kozerdeku/20140214_02.pdf

1970-ben még kötelező volt.

AtiSnatch 2015.03.10. 17:40:20

@Atörökk: az picsafüst, én simalépcsőn láttam mozgólépcsőzni...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 17:47:20

a felesegem balkezes
jobban erzi magat a baloldalon ha bal kezzel fogja a "korlatot"
foleg hogy a ritikulje a jobb oldalan log
a rohangalni akaro idiotak meg kapjak be

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.10. 17:47:48

@AtiSnatch: :)) Tudom, fénykép is van a lépcsőről (1a): www.guy-sports.com/humor/jokes/jokes_only_america.htm

Nem kéne fényképről mozgólépcsőt csináltatni a kőművesekkel.

Egy mérnök mondta, hogy az északi tájolást nem meri berajzolni a ház tervébe, mert megépítik.

_Neville 2015.03.10. 17:48:05

@hagyma: A legtöbb esetben tényleg felesleges, de pl. az elővárosi vonatok többnyire félóránként, este meg hétvégén óránként járnak. S ott az az 1-2 perc is számíthat, hogy még eléri-e, vagy csak a vonat távolodó végét láthatja-e az állomáson.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.03.10. 17:50:48

A rohanókkal úgy kell kibacni, hogy a haverrel egymás mellett állva siketnéma jel nyelven el kell kezdeni hadonászni! :D
Ha szól oda sem kell figyelni. Megbökni meg úgy sem mer! :)

AtiSnatch 2015.03.10. 17:55:36

@Atörökk: nekik nem kell, mert cask. egyébként én is balkezes vagyok. és tudok jobbal kapaszkodni! hállelúja!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.10. 17:58:39

@Atörökk: Nincs szó kezességről. Ha van minimális intelligenciád és nem vagy tajparaszt, tudsz jobb kézzel kapaszkodni, ha szépen megkérnek rá.

Van még olyan, hogy nem köpködünk, nem fingunk, nem lökjük félre a másikat felszálláskor, nem állunk meg a jármű ajtajában, hanem beljebb nyomulunk, ilyesmi. Nem csinálunk babát az útitársunknak, de erről majd Manyi mesél.

NyuszivagyMcPride? 2015.03.10. 17:58:46

@Nyúltenyésztők Orsz.Egyesület: betévedtél a vakok és gyengén látók intézetébe? mást nem tudok elképzelni, mert az opni már bezárt. :DDD

Atörökk 2015.03.10. 17:58:51

@AtiSnatch:
Nekem megadta az email címét is! Gmail@chucknorris.com!

AtiSnatch 2015.03.10. 18:00:30

@Atörökk: és még számítógépe sincs!

Atörökk 2015.03.10. 18:01:46

@AtiSnatch:
Tudom, es balkezedbeneszed a vanilia fagyit!

@atpijkamo:
Debizony fingunk, ha kell. Jöjjön ki az, aminek ki kell jönnie! Olyankor a helyes viselkedés az, hogy tömött buszon ránézünk a mellettünk állóra, fejcsóválás közben hangosan cöcgünk, és tüntetőleg arrébb vonulunk. Gond akkor van, ha ő visszafingik, ekkor az etikett szerint utastársunkkal fingpertuban leszunk. Egyik barátom járt így...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 18:02:12

@_Neville: elindulsz idoben, vagy varsz egy orat...
nalunk a helyijaratu busz orankent jar
na so
amugy 2 szazalek akinek tenyleg surgos, mert kesesben van
@AtiSnatch: a felesegem is tud, de ballal szeret es a ritikulis a job oldalon van
a mozgolepcso kb 30 mp
akinek ezen mulik az elete, csusszon le kozepen

Atörökk 2015.03.10. 18:03:21

@AtiSnatch:
Múltkor kaputelefonról hívott.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 18:05:04

ha nem vagy tajparaszt nem rohangalsz a mozgolepcson
mindenkinek ido az ido
vard ki a sorod
a mozgolepcson is
kozertben
bankban
hivatalban
repteren
stb

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 18:08:44

@AtiSnatch: a felesegemnek?
amerikaban mindenkinek van jogsija
/ertem en arra akarsz kilukadni hogy jobbra tarts van, nagy vicc, de a moZgolepcso mas, fusson mindenki a baloldalon es ures less a job, de egyszerubb, ha nem maszkal senki, mindenki siet, mindenki megy, azert az autopalyat ne hasonlitsuk a mozgolepcsohoz

AtiSnatch 2015.03.10. 18:09:00

@Atörökk: az is smafu. nem rég rám csörgött a levehetőajtajúndksturmixgépemen... gondolhatod, hogy meglepődtem.

AtiSnatch 2015.03.10. 18:11:15

@hagyma: nem viccből kérdeztem, csak kíváncsi voltam. én valahogy természetes dolognak tartom a jobbratartsot, gondoltam a jogsival van összefüggésben.

A mosónők korán halnak 2015.03.10. 18:12:47

@Walter McNuggets: nem valószín mer aszonta jó a seggem.:D ki az a képen, a ribanc mellett??

NyusziMekFláj/leszaromaválasztis,HAHO/ 2015.03.10. 18:22:07

@Nyúltenyésztők Orsz.Egyesület: akkor tévedett a kolléga, mégis csak az OPNI-ban voltál. XD

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 18:24:46

@AtiSnatch: en is rutinbol jobbra allok
a jardan is jobbra tartok
ez a mozgolepcso nekem hajp
hagy alljak mar a felesegem mellett ott is
ne elotte, ne mogotte
a rohanok meg ne rohanjanak

AtiSnatch 2015.03.10. 18:29:59

@hagyma: én is szoktam az asszony mellett állni, de van fülem, hátra is szoktam pillantgatni és egy lépéssel már el is engedtem a rohanót. mint az autopályán amikor nem jön senki akkor két kocsi előzése közt nem megyek le a szélsősávba, csak ha jön valami. ilyen egyszerű lenne kb itt is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 18:40:34

@AtiSnatch: hat figyel a tokom hatra
ha valaki szo hatulrol tuti arreb lepk es elengedem
amire en ki akarom , akartam hegyezni
nem kell rohangalni a mozgolepcson
90 szazaleknak nem megy a vonata
Magyar virtus
teketizi
es mint mondtam az autopalya nem mozgolepcso
2 auto elozese kozben akkor sem megyek ki ha jon moogottem valaki
ha a sebessegem megfelel a limitnek, akkor befejezem az elozest
addig var
de ez itt nem problema
sot itt a kamionok tolnak le
itt a hegyekben van, hogy a kamion cask a jobbsavban mehet, eszmeletlen szerpentinek vannak es nem ismerem, O meg naponta jar ketszer arra es tol le, de ettol en nem megyek gyorsabban
de ez mas tema
de mindenki legyen nyugodt, 2-3 evente megyek haza, de akkor egymas mellett fogunk alni a nejemmel a mozgolepcson:)
ez van

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 18:51:06

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: Tévedsz, pont siketnémát löktem jobbra a mozgólépcsőn múlt héten, mert valszeg ugyanazt gondolták, mint te ... És igen, rohanni kellett, mert a csatlakozásom késett, és 2 percem maradt átszállni ... Ja, igen mozgólépcső nemcsak metróban van, hanem vasútállomásokon is:P

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 18:57:45

Esküszöm, itt soha nem jártak emberek normálisabb vasútállomosokon, mint Budapest Kelenföld vagy a Keleti? Mert akkor tudnák az itt "minek siet?" arénázók, hogy mozgólépcső nemcsak metrókban van, hanem vasútállomásokon is.
És az ICE-k egy-egy irányban nem járnak 3 percenként, ezért én kíméletlenül felrúgok mindenkit, aki nem áll jobbra. És nem érdekel.

igi1 2015.03.10. 19:05:53

Egyébként meg HONNAN TUDJA a poszter, hogy a BKK-s ember rajtuk röhögött, lentről!?

Lehet, hogy a poszter rosszmájú.

@Hátrányos helyzetű kaviár: há jól van, b+, ha sietsz, OTT A LÉPCSŐ, gyökér

na ezér nem állunk jobbra, hogy az olyan faszfejek, mint TE, megtanulják, hogy induljanak el előbb b+

igi1 2015.03.10. 19:07:15

@hagyma: úccse érti a +siető+ birkája

gabors 2015.03.10. 19:08:24

mar csak azt kene tudni hogy Asheville-ben van-e mozogolepcso ... busz van azt mar tudjuk es megvarja mig leulnek ...

itt van subway es vannak allomasok ahol igen melyre kell lemenni a mozgolepcsovel foleg ahol tobb vonal talalkozik ... (az kulon jo hogy csak egyszer kell fizetni metro kartyaval es barmelyik vonalrol barmelyikre lehet atszallani akar egesz nap sot ket oran belul buszrol subwayra vagy buszrol buszra is ervenyes az atszallas ) nem csak BP-en van normalis tomegkozlekedes (sot) !!!

teljesen normalis, hogy (foleg csucsidoben) jobboldalon allnak baloldalon meg mennek akik akarnak le vagy fel (rohanni nem igen rohannak mert arra nincs hely)...

persze mindig vannak kocsogok akik csak azert is a baloldalon allnak hogy nehogy mar mas elobb erjen le vagy fel ... vagy mert ok a janik akik eldontik hogy marpedig szerintuk faszsag a mozgolepcson menni es ezt be is tartattjak masokkal is (amig egy naluk nagyobb kocsog nem jon vagy fekete tizeneves ... akkor altalaban kussolva jobbra huzodnak)

ja es vannak turistak akik nem ertik eleinte hogy is mukodik a rendszer es nem allnak a jobboldalon (kepeket sem ertik mer hat angolul van) ... foleg a belvarosban lehet gyakran latni hogy nem mer ralepni szegeny a mozgolepcsore es feltartja az egesz sort...

Amugy nem ertem a poszt-tolo mit is akar a BKK-tol konnyen lehet vagy egy masik "fizeto utas" kinyitotta kaput aztan meg a "birkak" kovettek ot mint a nyula a mezon...

sajnalni nem tudok ma senkit ... :-(

igi1 2015.03.10. 19:08:29

@Hátrányos helyzetű kaviár: de siketnémát ellökni az szerinted rendben van

az meg nincs, hogy téged nem engednek el

külföldön is magyar a magyar mentalitású f@sz

ha szólnak, persze én is elállok, addig hadd álljak ott, ahol jólesik

AtiSnatch 2015.03.10. 19:10:05

@igi1: én nem szoktam sietni, de ha egyszer véletlenül mégis és te állsz előttem, akkor a hátadon fogok leszánkázni utána meg beraklak bólogatókutyának a metróvégibe.

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 19:13:25

@igi1: You are special kind of idiot ...
De mivel sosem jutottál Hegyeshalmon túlra, akkor elmondom neked, hogy van ez itt .. Tudod. Kibaszott nagy piktogramnok jelzik, hogy "Jobbra állj, ha állni akarsz" Azon kívül, a mozgólépcsőkön is felszokott lenni festve, hogy a jobb oldal "Stehen", a bal oldal meg "Gehen".
Ha valaki ennek ellenére a bval oldalon áll, azt felrúgják, ha siketnéma, ha nem.
De te tényleg egy marha vagy.

Atörökk 2015.03.10. 19:17:32

@Hátrányos helyzetű kaviár:
Holnap menj ki az állatketbe, keress monnyuk egy rinocéroszt. Neki hamarabb fogod tudni mindezt elmagyarázni úgy, hogy meg is értse.

AtiSnatch 2015.03.10. 19:18:38

@Atörökk: sőt, az hamarabb fog metrózni is :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 19:21:15

@gabors: a boltban is beallsz a sor elejere ha vasarolsz
meg a kasszanal
mert sietsz
lekesed az amarikai allampolgarsagi vizsgadat, meg a metrodat?
a buszmegalloban is felreloksz mindenkit mert sietsz?
stb.

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 19:22:18

@Atörökk: @AtiSnatch: Kezdem belátni, hogy igazatok van ... menthetetlen. De legfeljebb majd felrúgom a mozgólépcsőn, amikor otthon vagyok, és beáll elém ;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 19:26:44

@gabors: ja ashevilleben nincs mozgolepcso set louisvilleben sem
mert nincs metro
lehet emiatt nem idegbetegek az emberek es nem rohannak?
es tetszik, nem tetszik en a felesegemmel egyutt utazom a mozgolepcson
beszelgetunk, akar meg fogjuk egymas kezet, amugyis balkezes
emberek egy mozgolepcso leer maximum 30 mp alatt
fasznak rohantok
90 szazalekban ugyanazt a metrot kapjuk el

igi1 2015.03.10. 19:26:59

@dr. phil. Sün‼ ツ: ugye! Én is ezt mondtam.

@AtiSnatch: jóvan, viszont utána téged lincselnek meg, mer egy siketet fellöktél

@Hátrányos helyzetű kaviár: ne vegyél egy kalap alá magaddal, külföldön is f@sz a f@sz, akárhogy nevezitek másképp

ha jobbra kell állni, jobbra állok

de ha egyébként meg éppen bal oldalra kerülök, akkor nem fogok átállni jobbra, csak ha jön valaki

egyszerű, mint 1 faék

ha sokan vannak, úgyse állsz egyedül, és te sem siethetsz

igi1 2015.03.10. 19:28:01

@hagyma: mondom, nem értik

azér dilisek külföldön is

fellökik, aki elé áll

a siketet is, nekik ez természetes

a mentalitás meg marad ugye akárhol élsz

Vadászok Őrangyala 2015.03.10. 19:30:26

@igi1:
Nem, egy kretént. Nagy különbség.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.03.10. 19:30:30

@Hátrányos helyzetű kaviár: Tiltakozom a siketnémák félrelökdösése ellen a mozgólépcsőn! >:o

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 19:31:05

@igi1: hat a magyarok maximum
a nemetek, osztrakok, angolok tok nyugodtak, nem rohangalnak
a amerikaiak se
magyarok idegbetegek

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 19:31:09

@igi1: Képzeld el, ezek a fasz "NYUGATIAK" olyanok, hogy idegen mellé nem állnak a mozgólépcsőn a legnagyobb csúcsban sem, így a baloldal nagyjából üresen marad. Igaz, csúcsban előfordul, hogy párok egymás mellett állnak, de ha valaki jön fel, vagy megy le a baloldalon, akkor külön kérés nélkül is elhúzódnak, hogy elférjen.
Sóval, te, ne is nagyon gyere Hegyeshalmon túlra, még belehalnál kulturális sokkba ...

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 19:32:26

@hagyma: Lófaszt a seggedbe.. ha bal oldalon állsz, úgy gázol át rajtad a német és az osztrák, mntha ott sem lennél. Te sem éltél itt egy percet sem, de véleményed az van.... :PPP

Vadászok Őrangyala 2015.03.10. 19:35:40

@Hátrányos helyzetű kaviár:
Ne bántsd. Ő egy polihisztor, mellette kocsmáros, újságíró, vízilabdázó, adóellenőr és sztárpincér, akinek nemhogy véleménye van, hanem mindenhez ért. Mindenhez IS!

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.03.10. 19:36:37

MENSTRUÁCIÓ.... MENSTRUÁCIÓ.. MENSTRUÁCIÓ!!!

-De Papa, az nem menstruáció, hanem demonstráció....

-Le van sz@rva fiam! Az a lényeg, hogy a vér folyjon!

igi1 2015.03.10. 19:36:47

@hagyma: így van, minek rohangálni

1. előbb úgyse érsz oda (minél előbb akarsz odaérni (sietsz), annál jobban nem érsz oda előbb, mint szoktál

2. 10 perccel előbb hazaérsz, és!?

3. 2-3 percenként megy metró, minden órában megy vonat, minden félórában megy megint busz, tehát sok időt semmiképpen sem veszítesz.

4. ha sietsz a mozgólépcsőn, akkor érheted el a metrót csak (pl. a Nyugatinál), mert ha vársz, akkor úristen,meginnlemaradtam,jajmileszvelem,összedőlaviilág,húb+,még3percetkell meginnvárni

@Hátrányos helyzetű kaviár: ammá biza

azé vagyok itthon sikeres nyugati gondolkodással

te meg külföldön is balf@sz magyaros gondolkodással

láccik a különbség

ha balra kell állni, balra állok

egyébként meg oda, ahol nekem teccik

te meg ne siessél, mert minek

a mozgólépcső nem fog gyorsabban leérni, ha balra állsz, legfeljebb te érsz le gyorsabban, ha 2 ember áll egymás mellett, mikor tömegnyomor van

ennyi

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 19:40:48

@Vadászok Őrangyala: Jahooogy, hát mivel ugye az USA-ban a tömegközlekedés nem igazán létezik, Vácott meg sosem volt számottetvő, így érthető, hogy professzor a témában :P

igi1 2015.03.10. 19:41:11

Úgyhogy baromság az, hogy a mozgólépcsőn a siető embert el kell engedni, és neked jobbra kell állni.

Az értelmesebbje úgyis felfogja, hogy engedje el a másikat.

Egyébként meg álljon mindenki oda, ahová akar, és a siető ember meg kerülje ki.

ha már annyira siet, nyilván van hely mellettem

de ha megkocogtatja a vállam, elengedem, ha hallom, akkor is

hadd menjen a gyökere

ugyanez a vezetésnél, ott is jobbra tarts van, de ha siet a mögöttem levő, és előzni akar, hadd menjen, ha jelzi

nem ügy

ezér idióta ez a jobbra állj a mozgólépcső törvény

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 19:41:46

@Hátrányos helyzetű kaviár: nem eltem nemetorszagban
eszembe sem junta
de nyugodtabbak
az mas, aki atgazol rajtad az nem igazan nemet
@Vadászok Őrangyala: hat ez teny
@igi1: hat ezt nem ertik tolakodnak rohannak, lokdosodnek

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 19:42:35

@igi1: Mi lenne, ha inkább hanyagolnál? Mert olyan szinten vagy idióta, hogy az már fáj.
Köszi.
Ha erre válaszolsz, akkor szűrni foglak.

Vadászok Őrangyala 2015.03.10. 19:43:41

@Hátrányos helyzetű kaviár:
Miről beszélsz? Vác a mozgólépcsők Mekkája!

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 19:43:58

@hagyma: Képzeld el, én meg évek óta Németországban élek, és aki átgázol rajtad, ha a bal oldalon állsz, és nem mész, az német.
You are also a special kind of idiot.

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 19:46:28

@Vadászok Őrangyala: Huhh, szólnom kellene a muzulmán kollégámnak, hogy ezemtúl Vác felé fordulva imádkozzon ;) (Vicc volt, nem szokott imádkozni, a moszlimnak születtetek között is vannak ateisták ;) ).

igi1 2015.03.10. 19:49:18

Ha mindenki jobbra áll, akkor sokkal lassabban érsz le a mozgólépcsővel, mintha 2 ember áll egymás mellett, mikor tömegnyomor van. Olyankor hamarabb leérsz, mert rövidebb a sor, és a mozgólépcsők száma is.

Olyankor nincs értelme sietni lefelé, mert nem tudsz menni, tehát fellökni sem tudod az előtted levőt.

Egyébként meg a poszter nem tudhatja, min röhögött a BKK-s emberünk, lehet, hogy mondtak neki egy viccet a sorban állásról etc. Itt is kiütközik a mentalitás, hogy automatikusan rosszindulatú a másikkal, csak azért, mert pórul járt.

A rosszmájúan röhögést meg kikérném magamnak, a BKK-s helyett is. Rosszmájú a poszter, amiért egyből erre következtet az agyában.

Ezért nem érdemes kimenni, a selejt már kint külföldön is terjeszti az eszmét, miszerint most le kell ugatni a cigányt, ha éppen véletlenül az út közepén áll. Meg ki kell okosítani, hogy hová parkoljon a babakocsival a pakisztáni, merhogy azok úgyis igénytelen sz@rkupacok, minek közlekednek egyáltalán.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 19:50:05

@Hátrányos helyzetű kaviár: hat ez nem az en problemam
sosem elnek nemetorszagban
mivel ott elsz el kell hogy higgyem, hogy felreloknek a mozgolepcson
/fenntartasaim azert vannak, de az az en dolgom/
mikor jartam arra, nem lattam azt a nagy rohanast es idegeskedest, de hat megvaltozhattak a 70-es evek ota...
akkor oszinte reszvetem
alljatok a job oldalra
anyu apu 2 gyerek libasorban, mert less aki rohanni akar
jo egeszseget

igi1 2015.03.10. 19:51:01

@Hátrányos helyzetű kaviár: @Vadászok Őrangyala: akkor bejelenthetem az új HOmár - párt!?

Már csak a vadászb@szó nyúl hiányzik.

igi1 2015.03.10. 19:52:34

@hagyma: látod, nem érti, pedig Németországban él.

Állítólag.

Mer valahogy nem látszik a nyugati gondolkodásmód.

igi1 2015.03.10. 19:54:20

@Hátrányos helyzetű kaviár: egyébként meg

you are a special kind of idiot

írd má helyesen b+

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 19:55:53

@Vadászok Őrangyala: szerenyen megjegyeznem 2 evet eltem Vacott es Budapesten dolgoztam
elotte 10 evig eltem pesten
ha egyedul megyek automatikusan a job oldalra allok
ha a felesegemmel, akkor egymas melle
beszelgetunk
nem erdekelnek a rohangalo idiotak
@igi1: ah a sok a arab meg torok kzott fel sem ismeri ki az echte nemet

igi1 2015.03.10. 19:56:19

úgyis mindenkit elütök a traktorommal, aki fel merne lökni a mozgólépcsőn

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: lehetőleg a siketnéma mellett egy kopasz kancigány legyen

na akkor merjenek félrelökni

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 19:57:24

@hagyma: Nézd, azt nem mondanám, hogy idegbeteg a társadalom, mert sokkal nyugodtabb, mint az otthoni. De arra bizony számíthatsz, hogyha balra állsz a mozgólépcsőn, és állsz, nem mész, akkor egy echte német polgár fel fog rúgni lefelé vagy felfelé. Ás igaza lesz. Legfeljebbb majd elmormol egy "Entschuldigung"ot, de az a kifordult bokádon sokat nem segít majd... Ja, és neki lesz igaza.
Ésd mint mondtam, mozgólépcsők nemcsak metrókban vannak, hanem vasútállomásokon is, aholilyen "leszarom, ott állok, ahol akarok" fazskalapok miatt, mint az igi, le is késheted a csatlakozásodat. És mint mondtam már, vonatok azért nem 3 percenként mennek egy-egy irányban ... De tudom, nehéz ezt felfogni ...

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 19:59:39

@igi1: Nyelvtanilag helyes, akkor meg mi a faszomat akarsz?

igi1 2015.03.10. 19:59:41

@hagyma: hát én Brüsszelbe is csak niggerrel találkoztam, meg franciával, echte belgával nem nagyon.

Németeknél sanszos a sok török, össze is haverkodtam egy 70 éves török papival, aki németül tudott (igaz, fogatlan volt sajna)
Arab!? lehet, azok inkább Londonban, meg a pakisztáni van ott

Németország inkább elmagyarosodott, sztem.

pedig érteni kéne, hogy tényleg ki kéne várni a sorod a mozgólépcsőn is, mer sokkal hamarabb úgyse érsz oda, és ha sietsz, akkor is garantált, hogy lekésed a buszjáratod

Vadászok Őrangyala 2015.03.10. 20:01:05

@hagyma:
szerénytelenül megjegyzem, pont leszarom, mit okoskodsz össze.

igi1 2015.03.10. 20:01:11

@Hátrányos helyzetű kaviár:

legközelebb hülyét írjál, ne idiótát

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 20:02:54

@igi1: Nem tökmindegy neked? Az állapotodon úgysem változtat ...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 20:03:18

vasutallomason altalaban van sima lepcso is
mint mondtam ha egyedul vagyok automatikusan a job oldalra allok
vonathoz tessek elindulni idoben, ha nem megy felorankent, nem lerugdosni a mozgolepcso utasait
akinek 30 mp-n mulik a vonatja, az hulye
elofordulhat persze
attol en meg a felesegemmel beszelgetve akarok mozgolepcsozni
de haszol mogottem
elengedem
ehhez nem kell felrugni
elnezest, sietek / barmilyen nyelven/ es ,mar rohanhat is

igi1 2015.03.10. 20:04:22

@Hátrányos helyzetű kaviár: nem

mer az idióta 1 fokozattal lejjebb van a hülye alatt

ezé sértés b+

arra meg nem kell hallgatni, aki szerint a védtelen állatok kinyírása rendben van, és az a hobbija

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 20:04:52

@hagyma: Ja, de egy hozzád hasonló wannabe rednecket azonnal felismerek ..
Marha!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 20:05:22

@Vadászok Őrangyala: akkor miert valaszolgatsz?
zsiraf ausztriabol kitalalta a szures gombot
klikk oda
lecet/that's all/

igi1 2015.03.10. 20:05:24

@hagyma: én feladtam, tényleg nem értik

Vadászok Őrangyala 2015.03.10. 20:07:27

@hagyma:
"lecet/that's all/" ezt lefordítanád hagymáról magyarra? Á, nem kell, túl nehéz lenne neked.

kopaszsop 2015.03.10. 20:07:48

@igi1:
ad1,
ha ügyetlen vagy, ne lépkedj rajta, jogos.
ad2,
ha ki van rakva a gyengébbek kedvéért (mint pl. te) a piktogram, hogy hogyan _kellene_ használni, akkor tedd azt.
ad3,
kezeket a paplan fölé! elég belőled egy is...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 20:08:43

@Hátrányos helyzetű kaviár: en nem vagyok redneck
en egy kozeposztalybeli amerikai-magyar allampolgarsagu ferfi vagyok 53 eves barna kek szemu, gyonyoru feleseggel es ashevilleben nincs mozgolepcso, ahogy vacott es egerben sem volt
de utalom az agressziv embereket
blogokban es mozgolepcson is

igi1 2015.03.10. 20:10:34

@kopaszsop: te meg ki vagy, és mit szólsz bele a nagyok dolgába

ad 1

nincs kirakva semmi, hogy kell használni

ad 2

ha ki van rakva, persze hogy nem térdepelek kutyával a mozgólépcső közepén

ad3

még jó, hogy belőled van több is, mer védett vagy, viszont a vakond károkozó állat mer feltúrod a vetést és a kertet

szal nekem ne pofázzon a nem hasznos állat

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 20:11:35

@hagyma: Múlt héten, amikor a félrelüktem a lépcsőn a hallásilag challenged polgártársat a mozgólépcső bal oldalán, akkor nettó 2 percem volt elérni a csatlakozásomat, mert a vonatom, késett 9 percet. 13 perc lett volna eljutnom egyik vágányról a hét vágánnyal távolabbira .. eredetileg.
Ha kivárom, amíg a hallásilag challenged kibaszott idióta végigröhigcséli a fél perces utat állva a mozgólépcső BAL oldalán, és nem lököm félre, akkor várhatok 2 órát a következő csatlakozásig.
Szóval, kapd be a faszom, mert téged is teljes lelki nyugalommal rúglak fel, ha az utamba állsz, pláne hogy nem ott kellene állnod, szóval nulla keresnivalód van ott.

igi1 2015.03.10. 20:12:08

@hagyma: ne siessé sehová, oszt jóvan

lesz időd máris mindenre

ha idejében elindulsz

igi1 2015.03.10. 20:14:17

@Hátrányos helyzetű kaviár:

Most jobb, hogy fellöktél egy kevésbé halló egyént!? Nehogy egyszer visszakézből téged lökjenek fel...

Ilyenkor ugyanis mindig arról van a vélemény aki fellöki a másikat, nem arról, aki nem jó helyen áll.

Elindulsz 5-6 perccel korábban, akkor máris megvan, hogy nem kell fellöknöd senkit, mer időben eléred azt a k@rva csatlakozást.

AtiSnatch 2015.03.10. 20:16:04

@Hátrányos helyzetű kaviár: kérlek ne válaszolj erre:" @igi1: " mer kifolyik az agyad. meg a miénk is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 20:16:27

@Vadászok Őrangyala: hat sajnos meg cask 15 eve elek itt igy docogos az angolom, magyarul meg mar el is felejtettem
ez azt jelenti megkozelitoleg
ennyi
az elso kiejtes szerint, a masik irasilag
orulok ha segithettem@kopaszsop: de ha ugy kell hasznalni, akkor mindenki alljon libasorban a jobb oldalon
hat ki van irva...
vagy van pictogram futo emberrel a bal szelen
ha van, nem szoltam
job oldalon allsz, bal oldalon futsz

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.03.10. 20:17:38

Chuck Norris nem rohan a mozgólépcsőn. Őt megvárja a metró!

Józsi, a migráns köcsög 2015.03.10. 20:18:33

@Hátrányos helyzetű kaviár: mongyuk ha kérdeztél vóna előtte akkor sok fejfájást megtakaríthattunk vóna neked. mosmán mindegy!

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 20:19:11

@igi1: Te tényleg ennyire hülye vagy? Én időben indultam el, eredetileg 13 pertcem lett volna átszállnom .. a vonatom, amivel mentem késett 9 percet, mire leszállhattam róla, maradt bruttó 3, nettó 2 percem, hogy 7 vágányon átsprinteljek.
SZÓVAL? BASDZDMEG! ÉN IDŐBEN INDULTAM EL, NEM ÉN TEHETTTEM A VONAT KÉSÉSÉRŐL, AZ A KIBASZOTT IDIÓTA MEG AKADÁLYOZOTT. ÉS EZT TUDTA IS, DE OLYAN MARHA VOLT, MINT TE VAGY!
Remélem, a Caps Lock beleégette a lényeget az agyad helyébe.

igi1 2015.03.10. 20:19:22

@AtiSnatch: bírjátok ti a gyűrődést, ha folyton pinákat posztolgattok a kremtréles posztokon

Amúgy meg bulizunk most, be akarsz te is szállni!?

AtiSnatch 2015.03.10. 20:19:26

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: há persze, a metró megy a mozgólépcsőn csák nórishoz.

AtiSnatch 2015.03.10. 20:20:34

@igi1: mink már megszoktuk :D

@Hátrányos helyzetű kaviár: há hiába beszélek? :D

igi1 2015.03.10. 20:21:29

@AtiSnatch: na azér

nehéz dolog csinálni a bulit na

nem értékelitek a fáradozásaimat (nem vettetek be a facebookos csoportba se)

@Hátrányos helyzetű kaviár: azér akkor se kéne fellökni

mint 1 dúvad

igi1 2015.03.10. 20:23:22

Engem csak Chuck Norris lenne képes elhallgattatni. Igaz, csak akkor, ha ő beszél.

igi1 2015.03.10. 20:24:39

A régi szép időkben még én is mindenkit fellöktem, aki az utamba állt, de aztán jött a törökk...

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 20:31:59

@Józsi, a köcsög: @AtiSnatch:
Bocs, elkésett a figyelmeztetés, de azóta működésbe hoztam a szűrést. Menthetetlenül idióta szerencsétlen.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.03.10. 20:34:35

Mondá az Úr: ...Legyen világos!
-Rendben! Mondta Chuck Norris...
-Csak máskor tedd hozzá, hogy légy szíves!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 20:36:57

@Hátrányos helyzetű kaviár: most szerinted en nem szarom le a vonatodat, ha eppen Maryvel megbeszeljuk, mi legyen a vacsora?
varsz a kovetkezo vonatra
ennel sokkal fontosabb hogy hal less vagy rantottcsirke

igi1 2015.03.10. 20:37:16

Az jó, mer attól én még látom, mit ír. :)

Egyébként valaki mondgya már meg, mit ér a szűrő gomb.

Az azér van, hogy kib@sszál magaddal.

Mer ha más nem látja, hogy én mit írok, de én látom, hogy más mit ír, annak nincs sok értelme.

Egyébként mobilon megint minden látszik.

Szóval a szűrő gombbal csak annyit érsz el, hogy a másik írását nem látod. Ami nem lesz elég, ha ugye mások arra reagálnak, te meg kimaradsz belőle.

Mondgyuk erről meg én tudom, hogy kaviár kedvence lettem, tehát nekem ez 1 visszajelzés, hogy szűrőre rakott, miszerint szeret, és a kedvence lettem.

Ez a baj ezzel a homárral, az lenne a jó, ha mi is tudnánk kommenteket törölgetni. :) darabra

Józsi, a migráns köcsög 2015.03.10. 20:38:41

@Hátrányos helyzetű kaviár: ááá, nem szabad szűrni!! ő itt az ügyeletes comedycentrálos, sírni fox a röhögéstől mindennap! csak értelmet ne keress benne, ez a titka! majd belejössz!

igi1 2015.03.10. 20:39:02

@hagyma: ponn ez a baj, mindenki lesz@rja a másikat

de aki siet, és fellök, azt egyszer majd leütik visszakézből

igi1 2015.03.10. 20:40:18

@Józsi, a köcsög:

majd fordíccsá neki, hogy most ponn jól kib@sztam vele, mer belevittem a vitába

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 20:43:36

@hagyma: Ezzel nncs is gond, ha közben nem zavar, hogy űthúzom rajtatok a 25 kilós bőröndömet .. és áthúzom, abban ne tévedj.
Ja, és én is leszarom, hogy megzavarom a vacsiterveiteket. Ahogy ti is leszarjátok, hogy faszságotok miatt esetleg egy fél éjszakát egy állomáson kell töltenem, mert miattatok késem le a csatlakozásomat. Illetve késném, mert nekibasztam én már a megtömött bőröndömet majd 2 méteres kigyúrt fasznak is, hogy mi a tökömnek áll az utamba? Nagyon csúnyán nézett, meg be is szólt, de a Kilimandzsáró nem ér fel azzal a magassaggál, ahonnan én leszartam. És veletek sem lenne másképp. Antiszociális faszokkal nem lehet másképp ...

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 20:47:43

@Józsi, a köcsög: Oké, akkor mára tutira szűrtem, holnap meg meglátjuk, lesz-e kedvem trolletetéshez?

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.03.10. 20:47:55

@Hátrányos helyzetű kaviár: Ejjnye no! Nem szabad bőrönddel verekedni, mert 1x valaki feldarabol és belerak! :P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 20:50:25

@igi1: hat roham a qrwa vonatjahoz es lelok a lepcson
ilyet?
en le is lonem

igi1 2015.03.10. 20:52:25

@hagyma: ugye ez a durvaság

már ráadásul külföldön is, Németországban!!!

ott is randalíroznak

a cigányok ilyen dúvadak

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 20:52:59

@Hátrányos helyzetű kaviár: idoben indulni
megfelelo vonatot kibalasztani
he nem lehet elerni 2 orara kocsmaba beulni

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 20:55:57

@hagyma: Baszod, ha késik a vonatom a csatlakozáshoz, akkor baszhatom, ha már hajnal óta az induló állomáson szteppelek.
Neked is vsak annyi eszed van, mint iginek?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 20:57:13

@igi1: hat d nem?
emberek kozott rohangal nemtorszagban 25 kilos boronddel es meg neki all feljebb hogy lekesi a kibaszott vonatjat

igi1 2015.03.10. 20:58:23

Nekem is sokszor mondták már, ne keménykedjek mer egyszer jól pofán fognak verni.

Én se hittem el, de végül megtörtént. :)

Azóta inkább ráhagyom a lökdösődő balf@szokra, akik sietnek a 2 óránként menő vonatukhoz. (monnyuk elég sikeresek lehetnek vidéken, de hagyjuk)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 20:59:56

@Hátrányos helyzetű kaviár: attol, hogy kesik a vonatunk, nem tarolunk le embereket
negvarjuk a kovekzot
en zurichben lekestem a Zurich-Budapest jaratot, mert kesett a Swissair NJ-Zurich
megse taroltam le senkit
azutan frankfurton at megoldottam
minden Magyar idegbeteg

igi1 2015.03.10. 21:00:52

@hagyma: lőjük le

most nincs itt a vadászok őrangyala se

meg a bőröndje se

Vadászok Őrangyala 2015.03.10. 21:02:01

@hagyma:
Meg anyádnak az a harcsaszájúra baszott picsája az, te seggfej.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 21:02:14

@igi1:
2 ora?
ezek csortetnek at az 5 percenkent indulo metrora

igi1 2015.03.10. 21:03:04

@hagyma: megbolondult, bedilizett

ez van a levegőbe kemény 2-3 éve

korábban csak a búskomorság volt, meg depressziósság, de most már változott a légkör, némi agresszivitással vegyült tüskefelborzoló idegeskedés van (némelyek vissza is ütnek már!)

nem lesz ennek jó vége

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 21:03:52

@Vadászok Őrangyala: a stilus az ember
mar ertem a letarolast:)

igi1 2015.03.10. 21:04:12

@Vadászok Őrangyala: más anyját nem szidjuk, mer téged is az szült a világra te anyaszomorító állatokra lövöldöző egyed

gabors 2015.03.10. 21:04:35

@hagyma: te is tudod hogy a sorban allas a boltban a penztarnal, vagy a busz varoban mas elethelyzet hiszen ott ha valaki ele beallsz azzal "hatranyt" okozol neki .... es nem teszem akkor sem ha sietek

ez nem ugyan az mint elmenni valaki mellett a mozgo lepcson ... amugy vannak nem mozgo lepcsok ... ott sem mesz el valaki mellett aki nalad lassaban akar menni? vagy te a jardan is csak az elotted meno UTAN mesz ?? nem mesz el melette ??

ha szerinted ez a ket dolog ugyanaz akkor rendben.

mindegy Te azt csinalsz ami szerinted a jo ... de hogy masok maskepp csinaljak es gondoljak lehet ugy is jo ... sot neked semmivel sem rosszab (vagy jobb) ha valaki gyorsabban megy le a lepcson mint Te (nem arrol van szo nyilvan hogy felrelok vagy veszelyeztet ...)

igi1 2015.03.10. 21:05:14

@hagyma: ne is törődj ezekkel, mindig anyáddal jönnek

ez valami reflex

pedig te csak a 2. voltál, 1 embert már kicsináltak így előtted is (anyázással)

ezek assziszik, ettől lesznek itt menők

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 21:06:19

@igi1: a Magyar mindig idegbeteg volt, cask volt mikor kevesbe
ezek genek
nezd meg a kozlekedest, aruhazi viselkedest, sorban allast/egymasba er a tokuk/
stb
a Magyar mar cask ilyen

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.10. 21:06:32

@hagyma: Ha annyit késett, hogy semmiképp sem érhetted volna el, akkor felesleges is.
De én mindig több mint 10 perces ráhagyással szoktam csatlakozásokat keresni, ha átszállós útvonalon kell utaznom. És ilyenkor a hozzád meg a másik agyhalotthoz hasonló sejthalmazokat kíméletlenül lerúgom, ha az utamban állnak, a törvények teljes tiszteletben tartása mellett .. persze ... mert azért mégiscsak Németország :P

igi1 2015.03.10. 21:06:38

@gabors: ha valaki gyorsabban megy a lépcsőn és én megyek rendesen

akkor szól, én félreállok, ő elmegy

de ha dúvadként félrelök, akkor én meg belérúgok 1 jó nagyot

igi1 2015.03.10. 21:08:48

@hagyma: az biztos, nálunk nem lenne olyan, hogy rendesen sorban állnának, mer valaki mindig bepofátlankodna a sor elején a többi elé

meg fel is lökné a másikat (félrelökné), esetleg odébbrúgná

az biztos, ha engem valaki egyszer félre próbálna lökni, olyat adnék neki visszakézből, hogy feladná a másikat, és jól megrángatnám a táskájával együtt

ha bőrönddel jön azér jut idő félreállni, mer lassabban tudja cipelni azt a bőröndöt ugye és ha szól, van idő elállni

nem kell félrelökni senkit bőrönddel akkor sem, ha sietsz

mert nem tudsz úgy sietni teli pakkal

igi1 2015.03.10. 21:10:31

@hagyma: de eddig nem fordult elő, hogy visszapofázzon, ne hagyja magát, most már konkrétan előfordul az is, hogy visszarúg, visszalök, elkap, és utánad megy, hogy jól helyberakjon

Ez a szokatlan, és ezt már vénszivarék is érzik a bőrükön, hogy már kezdi a nép nem hagyni magát.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 21:12:21

@gabors: megegyszerr
hatha megerted
ha egyedul vagyok automatikusan jobbra allok
ha a felesegemmel akkor egymas melle, mert beszelgetunk, meg figyelek, vigyazok ra
ha valaki mogottem azt mondja
bocsanat rohanok, mert megy nemetorszagbol a vonatom, felreallok, elengedem
de egyebSt, miert ne utazhatnek a nejemmel a mozgolepcson?
esd igen a jardan az utcann sem fgom ellokni a szembejovoket /villamos ala lokni/ a lassuakat.
pedig lehet lekesem a vonatomat, mert sokan vannak es osszevissza setalgatnak

gabors 2015.03.10. 21:13:24

@Vadászok Őrangyala: "Mirol beszélsz? Vác a mozgólépcsok Mekkája! "

Akkor sokat valtozhatott .... de ket het mulva felderitem mi a helyzet ez iranyban, ha gondolod beszamolok a mozgolepcso proliferaciorol es az atlagos vaci mozgolepcso kulturarol ... mikor utoljara arra jartam 10 emeletes volt a legmagasabb epulet ... talan meg lift sincs :-)

igi1 2015.03.10. 21:23:54

@gabors: de már van lift, asszem most építik át a vasúti pályaudvart :)

ott kell lenni mozgássérülteknek is kialakítva lift

gabors 2015.03.10. 21:28:28

@hagyma: "en nem vagyok redneck
en egy kozeposztalybeli amerikai-magyar allampolgarsagu"

kozeposztaly "middle-class" ????? almodik a nyomor ???

jo lesz az "working-class" annak is kb a kozepso fele ...

ne felejtsd itt mar megirtad mit csinalsz hogy elsz stb ...

ez jo az USA-ban meg a well-fare-en levo egyedulallo anya is "kozep-osztalyba" tartozonak kepzeli magat ...

es North Carolina-ban nincsenek redneckek sehol :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 21:45:28

@gabors: hat gondolom jobban tudom hogy elunk mint te
a jovedelmunk es az eltmodunk amerikai kozeposztalynak felel meg, de ez nem rad tartozik/gondolom az adobevallasomat nem akarod elkerni/
carolinaban rengeteg redneck van
es meg sok allamban
de attol nem kell annak lennem
nemm foglalkozol tul sokat velem?
latszik, hogy frusztral, hogy nem vagy amerikai
de ez nem az en hibam

Gyűjtőjegyes 2015.03.10. 21:46:20

@igi1:

Én pl rendszeresen balra állok a mozgólépcsőn munkaidőmben, ha használnom kell. Az oka egyértelmű:
Napi szinten használom a postai húzókocsit (postai banyatankot), amit valahogy meg kell állítanom magam mögött, ha azt akarom, hogy elinduljon a lépcső végén...
Emiatt én jobb kézzel fogom az álló kocsit (a drága hajlamos elborulni, ha meg van rakva...), és akkor melyik kézzel kell kapaszkodnom? A ballal. A bal oldalon. Aki mögöttem van az megpróbálhat átrepülni a kocsi felett, vagy ottmarad. Én el nem engedem, mert ha elborul, akkor a mögöttem lévők nagyon nem örülnének a levéláradatnak. Én meg pláne. A vezetők meg még annyira sem...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.03.10. 22:02:22

@Gyűjtőjegyes: hat ezt emlitettem en is aki balkezes es a job oldalan log a ritkulje az szivesebben all a bal oldalon
de itt eldontottek, mindenki alljon a job oldalon libasorban
/egymas mellett is tilos, legyen az akar gyerek vagy feleseg/ a bal oldal meg a futopalya

gabors 2015.03.10. 22:17:00

@igi1: majd megnezem ... :-)

de nehezen tudom elkepzelni hova epitenek liftet a palyaudvaron ahhoz kulon lukat kell majd asni hogy le lehessen valahova menni ...

5 eve meg csak simma peronok voltak. A vasuti palyak egyszintben voltak az utcaval a vonat elso lepcsojere "fel" kellett lepni ... tudom mert akkor hazafele vonattal mentem BP-re majd busszal Ferihegyre Vacrol...

igazságos 2015.03.10. 22:45:11

@gabors: most már baromi magas lett

4 db lift van

vagy lift vagy lépcső

olyan mint kb a Nyugati peronok

@Gyűjtőjegyes: és nem löktek még fel!? :)

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.11. 00:29:08

@Gyűjtőjegyes: Meg mondjuk, ha magad előtt raknád fel a lépcsőre, de igaz, ahhoz meg kell kissé emelned a lábaddal. De magad mögött húzva kényelmesebb, persze ... nekem is kényelmesebb a kb. ugyanolyan súlyú bőröndöm (mint a te postatankod) magam után húzva, és nem elém pakolva .. na igen ... csak én nem vagyok egy akkora oltári paraszt, mint te, mert felfogtam, hogy egy közösségben élek, és mellettem akkor is elfér a bal oldalon bárki, aki éppen siet, ha 25-30 kilót húzogatok magam után.
Különben tőletek csak a csúcsidőben a Lehelre vagy Vásárcsarnokba nyomuló banyák idegesítőbbek ... a közös bennetek, hogy mindannyian úgy képzelitek, nektek jogotok van mindenre a BKV-n, miközben egyedül csak mi fizetünk érte, mi, normális utasok, akiken átgázoltok.

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.03.11. 00:36:56

@hagyma: Pontosan, a bal oldal a futópálya, ha nem tetszik maradj az USA-ban és ne gyere haza, mert itt üldözik a balkezeseket ....
Mennyire kell ehhez idiótának lenni? Elmesélnéd? Mert te otthon vagy a témában :P

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.03.11. 06:03:06

Aggyuk már oda ennek a kovács üllővel házaló, utazó ügynöknek a "Mozgólépcsők Ásza" címet, oszt hagy vergődjön amíg egyszer emberére nem talál! :P
Sz@r lehet legurulni a lépcsőn nagybőrönddel... :)

fillérbaszó vadász 2015.03.11. 07:51:18

@igi1: "Egyébként meg HONNAN TUDJA a poszter, hogy a BKK-s ember rajtuk röhögött, lentről!?"

Pont ezt akartam írni. Mi van akkor ha a bkk-snak viccet mesélt a kollégája, vicceset mondott neki egy utas, vagy tegnap a Family guyt nézte és eszébe jutott egy poén? Aztán jött ez a III/III-as spicli poszter és felnyomta a semmiért.

joska61 2015.03.11. 08:14:19

Ha morcos a bkv-s az a baj, ha vidám, akkor meg az.

kopaszsop 2015.03.11. 08:18:15

@igi1:
ha nem érted meg a piktogramokat sem, akkor ne csodálkozz, ha pórul jársz.
szitálhatod itt a levegőt napestig, csak nem éri meg.
(a vakond pedig alapvetően hasznos állat, vagdalkozás helyett inkább nézz utána!)

fillérbaszó vadász 2015.03.11. 08:28:11

Mozgólépcsőn jobbraállás témához:
Szerintem, mikor már 10 perces követés van (22 óra után) és nem tolonganak az emberek akkor kurvára illik jobbra állni a nem siető utasnak. Mert valaki megnézte az app-en hogy 2 perc múlva jön a metro és nincs kedve tíz percet várni, engedtessék meg neki hogy lerohanjon. Ha viszont csúcs idő van és a mondjuk nyugatiról van szó és két felfele menő mozgólépcső előtt is kurva sokan vannak, akkor ne várja el senki hogy majd 600 ember libasorba áll percekig hogy 5 idióta fel tudjon szaladni. Ha felmegy mellettem egy ember, akivel kb. ugyanakkor léptünk rá a mozgólépcsőre, szorakozásból meg szoktam számolni, hogy mennyi időt nyer. Tehát ha felért elkezdek számolni addig amíg én is felérek. 10-15 másodpercet (függően attól mennyire siet) nyertnek a felrohanással. Figyelembe véve azt is hogy 2 percenként jár a metro és a 4-es 6-os is.

fillérbaszó vadász 2015.03.11. 08:43:16

A mozgólépcső azért szokott általában megállni, itt is erről lehet szó, mert a TISZTELT UTAS szórakozásból megnyomja a vészleállító gombot. Ennek a gombnak az a lényege hogy balesetkor vagy baleset megelőzése céljából le lehessen állítani a mozgólépcsőt. Pár retard meg úgy gondolja hogy ez vicces ha kibaszik másokkal és szórakozásból lenyomja. Ha lenyomják a lépcsőt az a protokol hogy a forgalmi ügyeletes lemegy megnézni miért nyomták le a lépcsőt, mert feltételezi baleset történt. Ha nem tapasztal semmit akkor jelez a kollégának hogy indítsa a lépcsőt. Ez időbe tellik, nem 2 másodperc.

"1. a társaság ügyfélpolitikájának része-e az utasok kiröhögése?"

Nem tudom min röhögött, ha az utasok kínlódásán, akkor tényleg egy bunkó paraszt. DE. Ezt honnan tudja ilyen biztosan a poszter hogy azon röhögött? Gondolatolvasó vagy mi? Régen is menő volt a spicliskedés (III/III-asok ...). úgy látom most is az, pár nyomorult ezen élveszkedik.

"2. hibázott-e valaki (az utasokon kívül, hogy a metrót választották)?"

Ha az hiba hogy egy lelki nyomorék lenyomja szórakozásból a lépcsőt? Akkor igen.

"3. mit fognak tenni, hogy a jövőben ilyen ne fordulhasson elő?"

A mozgólépcsőt szórakozásból eddig is lenyomkodta pár nyomorék (általában a rejtett erőforrások szórakozása ez, meg a részeg egyetemistáké) és a jövőben is le fogják nyomni. Ez ellen nem lehet tenni. Ha meg a röhögés ellen akar lépéseket követelni az egyáltalán nem rosszmájú poszter, azt hogy képzeli. A jegyvizsgáló vagy biztonsági őrők 12 óráznak. Megterhelő lehet. Azért abban a 12 órában had beszélgessenek egymással, had sztorizgassanak, had meséljenek vicceket, had röhögjenek ha úgy van. Vagy ezt meg akarja tiltani a poszter? Akkor meg megvan róla a véleményem.

fillérbaszó vadász 2015.03.11. 08:55:57

"P.P.S. Másolatot kap a BKK figyelő és a Tékozló Homár blog."

Két nagyon mérvadó és komoly sajtóorgánum. :)

A mosónők korán halnak 2015.03.11. 09:10:58

@hagyma: :DDD végül is!@NyusziMekFláj/leszaromaválasztis,HAHO/: nem, az uszodából, TAHO..34éves ivarérett, igen jóvágású úriember, ő szokott jegyzőkönyvezni a metróban minden egyes öngyi után:D ha gondolod..tavaJ ősszel már randiztunk eccer a Ligetben..összehozlak vele csak épp leidegelte az exbarinője és azóta nem mozdul ki a szaunából..:D

shred 2015.03.11. 09:12:40

A jobbra állj! szabályhoz még annyit, hogy a 4-es metró mozgólépcsői valamivel szűkebbek, mint a többi vonalon. Pl. a reggeli csúcsban a Kálvin téren, ahol a metrókapcsolat miatt a legnagyobb utasforgalom van, sokkal gyorsabban lejutna egy metrónyi utas a kék vonalra, ha egyenletesen kitöltenék a lépcsősort.
Ehelyett mindenki nyomakodik a jobb oldalra, mert így elengedi a sietőket, viszont ezzel az egész csoport tempóját lassítja le.

A mosónők korán halnak 2015.03.11. 09:14:01

OFF Azt tudjátok hogy szarul néz ki visszaolvasva ez f.szkardozás itt..?
XD lotyófelügyelő és társai..

A mosónők korán halnak 2015.03.11. 09:15:56

Bezzeg felfelé mindenki siet, kékhalált kapok tőle...
Mint a barmok ezerrel néha.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.11. 09:18:28

@Nyúltenyésztők Orsz.Egyesület: Mi baj van veled? Én jót szórakoztam rajta.

Lütyő felügyelő egyébként nem volt ebben a posztban, rossz helyre írtad a kommentet.

Aureliano Buendía 2015.03.11. 09:25:07

@Atörökk: be kéne zárni, lerombolni és sóval behinteni.

Meg különben is, minek mászkálnak a népek? Maradjon mindenki otthon a picsáján.

Atörökk 2015.03.11. 09:26:56

@Aureliano Buendía:
De ugye? Régen mindenki leérte életét fatornyos falujában, leKfejjebb évente eccer átment részegen bicskázni a szomszéd faluba, ha búcsú volt.

Mostr meg aki Pesten lekik, Budára megy, aki Budán lakik, Pestre megy, tisztára, mint egy bekokózott hangyaboly, hánem, hádde.

MRN 2015.03.11. 09:32:05

@fillérbaszó vadász:
Igazat adok. Sosem értettem a mozgólépcsőn rohangálókat. Alig nyernek valami időt, tapasztalatom szerint pont ugyanazt a metrót érik el, mint aki nem siet. A 4-es metrón mostanság reggelente elég nagy a tömeg. Érdekes lenne, ha libasorban próbálnánk fel-le jutni. Valaki említette a vonathoz igyekvőket. Nos, amivel én járok óránként közlekedik, mégse szaladgálok a mozgólépcsőn. Megmondom, miért. Egyszer a Déli pályaudvaron mentem fölfelé. Egy bácsi elszédült, vagy mi, és hanyatt leesett a lépcsőn, rázuhanva az alatta állókra. Aki nem kapaszkodott, dőlt, mint a kuglibábú, 3-4 embert simán magával sodort a bácsi. Elég ijesztő volt, ahogy koppantak páran. Aki szalad fel, vagy le, nem kapaszkodik, és bármikor megállhat hirtelen a lépcső, vagy történhet egyéb nem várt esemény. Szóval szerintem egyenesen balesetveszélyes a mászkálás, én nem is engedném. Jobbra állok ugyan, hadd menjenek, de amikor még így is majd fellök nagy siettében, akkor lefelé menet szívesen kitenném a lábam, hadd érjen le minél gyorsabban...

igazságos 2015.03.11. 09:36:21

@Nyúltenyésztők Orsz.Egyesület: rosszmájú a poszter meg az anyukája hiszen lejutottak végül is

akkor meg honnan tudja min röhögött a bkks!?

Manyecska 2015.03.11. 09:38:33

@atpijkamo: az mindenhol ott van.:DD jól néz ki csak nem egyenlő fajsúlyú kommentelők küzdenek így nem olyan vicces! Amúgy meg ha én is el tudtam futni tegnap a kutyáért a kozmetikába -mondjuk kénytelen voltam mert a keresztfiam hozta a rollert:D-sza mér nem gyalog járnak???

igazságos 2015.03.11. 09:39:35

@kopaszsop: szép terelés

attól még földet túrsz

mi ez ha nem károkozás!?

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: nincs neki aki cipelje

ne csodálkozz

Manyecska 2015.03.11. 09:39:52

@igazságos: na ezt kérdeztem első kommentemben! legalább videó készülhett volna. Na, KV..pápussz.:)

Aureliano Buendía 2015.03.11. 09:42:37

@Atörökk: hát, én simán megcsinálnám azt, hogy újra szétválasztanám Pestet és Budát, és csak vízummal lehetne átkelni a Dunán. De legalábbis vámot kéne fizetni.

NyuszivagyMcPride? 2015.03.11. 09:43:32

@Manyecska / válasz ment!/: "jól néz ki csak nem egyenlő fajsúlyú kommentelők küzdenek így nem olyan vicces!"

ebben mélységesen egyetértünk. :D

Aureliano Buendía 2015.03.11. 09:47:29

@AtiSnatch: nem tudtam lemenni a mozgólépcsőn, mert áramszünet volt:D

Atörökk 2015.03.11. 09:48:26

@Aureliano Buendía:
De a zinterneted az petrólejummal is működik, értem :D

AtiSnatch 2015.03.11. 09:48:36

@Aureliano Buendía: miért, balkezes vagy? vagy cask nem volt veled a feleséged? :D

Manyecska 2015.03.11. 09:53:51

A Nágecc megint gecc.

Manyecska 2015.03.11. 11:17:16

@igi1: hagyd Imre. megjegyzem a perzsa exem teológiát végzett lelkész!:D 15 éve él és alkot itt van egy könyvesboltja mellesleg:)

NyusziMekFláj/leszaromaválasztis,HAHO/ 2015.03.11. 11:24:35

@Manyecska / válasz ment!/: Gondolkoztál már a könyvkiadáson? Igen gazdag a fantáziád XDXDXD

Manyecska 2015.03.11. 12:16:31

@NyusziMekFláj/leszaromaválasztis,HAHO/: XDDD én nem csak az exem. Nem mindenki szájhős csak..

CID 2015.03.11. 13:58:03

@Hátrányos helyzetű kaviár: Nem szeretnélek megsérteni, de te szerintem hazudsz. Létezhetetlen, hogy Németországban késnek a vonatok, pláne nem 9 percet. Lebuktál :D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.11. 14:22:12

@Aureliano Buendía: "a Dunán. De legalábbis vámot kéne fizetni."

Mingyá ittvan, úgy híják, hogy dugódíj. Nemtom, hogy határon vagy a hidakon kell fizetni, de effektíve mindegy is. Azt egymillióba lefogadom, hogy nem csak csúcsforgalomba (ugye mikor dugók vannak) kell majd fizetni.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.11. 14:24:51

@Manyecska / válasz ment!/: "A Nágecc megint gecc."

Tűrjed, Manyi, ez a te kereszted. A tegnapi(?) ribis visszavágásodon még mindig röhögök.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.03.11. 14:27:26

@CID: "Létezhetetlen, hogy Németországban késnek a vonatok"

Annakidején, mint kádárkori MÁVon edződött állampolgár, sokkoló volt, mikor Londonba a skóciai vonat 2 perccel ELŐBB érkezett, mint ahogy menetrendben szerepelt.

gabors 2015.03.11. 16:01:37

@hagyma: " amerikai kozeposztalynak"

ez az elmult 50-60 ev legnagyobb szemfenyvesztese amivel a "kommunista" veszelyt remeltek lekuzdeni az amerikai legfelsobb politikai korok... beadtak minden amerikainak hogy "kozeposztaly" ha nem akkor ugy el mint a "kozpeosztaly" a masik hasonlo baromsag az "American Dream".

Te okos konzervativ valakinek gondolod magad (3000 konyvet nem irt Moldova/Rejto/Vas eggyutt) ... gondolkozz mar el hogy miert es hogyan lenne egy szolgaltatoipari betanitott/szak-munkas ... a kozeposztalyban ??? Semmi bajom barkivel aki dolgozo a szuleim is azok voltak .... De egy pincer/fopincer/buffett captain... az NEM kozeposztaly sot meg a szakascs sem ezek mind a "MUNKAS" osztalyba tartoznak heti fizetessel (csekktol csekkig) amivel nincs is semmi baj.

A nepesseg kb 60-65% a munkas oszltalyba tartozik (working class) ezek amik nem hivatasok legtobbszsor megcsak nem is szakmak .... ezt a kommuizmustol (manapsag socialism) valo felelem miatt maskepp kommunikaljak kb 70 eve az usa-ban as 25 eve Mo-on ... De amikor felmerest vegeznek 100-bol 75-en kozeposztalybelinek mondjak magukat :-) pedig van meg kb 15-20% szegeny majdnem nincstelen is ... erre ertem hogy almodik a nyomor a kozpeosztalbelisegrol..

Mivel adorol beszelsz, irtal valamit mar be a 45-ik sorba (AMT) Form 6251 ??? Ha nem addig meg kozel sem vagy a "middle-class"-hoz. Par eve atlepte a jovedelmunk a hatodik szamjegyet (ugy hogy 5 eve felesegem nem is dolgozik) AMT-t meg nem kellett fizetni. Igy diplomas szakemberkent dolgozom 20 eve a kozeposztalynak csak a hataran erzem magam .. es tudom hogy a postas a pincer a szakacs a gepkocsi vezeto az bizony NEM kozeposztaly .... ettol meg jol, viszonylagos kenyelemben es anyagi biztonsagban elnek es meg is erdemlik.

"latszik, hogy frusztral, hogy nem vagy amerikai" kb annyira vagyok illetve nem vagyok mint Te ... a papir sokat nem szamit tobbszor kifejtettem hogy egyedi szemelyes okok miatt az allampolgarsagi papir eddig nem volt (most sem) fontos. Eletem tobb mint felet itt eltem le felnott eletem gyakorlatilag teljes egeszet ... egy bevandorlo vagyok (ahogy Te is) az is maradok (ahogy Te is) papirral vagy annelkul. Kulonbseg hogy en leglis bevandorlokent kezdtem a 90-es eveket ...

Mercel 2015.03.11. 17:56:29

@Hátrányos helyzetű kaviár:

Ha ezt velem csinálod a magam részéről egészen biztosan lerúglak a .....be ha lökdösöl ahelyett, hogy szólnál, hogy ugyan álljak már arrébb mert te sietsz.

Bal oldalon állni a mozgólépcsőn figyelmetlen, de nem vérlázító dolog.

Valakit inzultálni udvarias kérés
helyett azért mert te rohansz (és leszarom miért rohansz) az agresszív és köcsög dolog.
Ha egyszer a nem megfelelő embert kezded el lökdösni, akkor esetleg először lezúzza az agresszív fejedet és utána leküld a mozgólépcső aljára egy menetben, hogy a bántalmazásod ne okozzon számodra kieső időt.

Szerintem gondold át, mert nem te lennél/leszel az első arrogáns pöcs akit nagyközönség előtt bántalmaznak.
Biztos nem érted, de attól még ez így működik. Ha nagy és erős vagy (esetleg annak képzeled magad) akkor is.

Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak 2015.03.11. 19:09:00

@atpijkamo: na az tényleg jó volt! Annál csak a pszichócica tudott vicesebb lenni. Meg a Hahota. Bizonyos esetekben.

_Neville 2015.03.11. 19:17:40

@gabors: Érdekes dolog, amit fejtegetsz. Mit értesz egészen pontosan középosztály alatt? Mert nekem úgy tűnik, hogy amit Te fejtegetsz, az a felső-középosztály. "Munkásosztályról" homogén szociális és politikai tömbként, úgy mint az ipari társadalomban, a tericer szektor kiterjedése előtt volt, már nem igazán lehet beszélni...

gabors 2015.03.11. 19:44:19

@_Neville:

"a tericer szektor kiterjedése előtt volt, már nem igazán lehet beszélni... "

mert eladta a tomegeknek (az uralkodo legfelsobb osztaly) az elmult 50-60-70 evben hogy jozsi Te is mar kozeposztaly vagy !!! a jozsi meg orul mint kutya a farkanak hogy nem "munkas osztaly" hanem "kozep osztaly" a lenyeg meg szinte semmi nem valtozott

a klasszkus kozeposztaly az aki egyeni tudasaval kepessegel onmaga teremti meg a joletet ebbe persze korhazi forvos egyetemi tanar stb belefer ez sosevolt igazan a tomeg .. most sem csak lasd fentit... mindenesetre aki heti fizestol heti fizetesig el az tutti nem kozeposztaly csak az uj-beszed alapjan.

de nem is igazan a "fizetes" szamit (az nagyon szor foleg itt az usa-ban ahol en elek), mert a bugris paraszt gazszerelobeol a 100 millard sem csinal kozeposztalyt...

en az angol "working class"-rol beszelek mint munkasosztaly/alkalmazotti reteg (szolgaltatasokban dolgozok) nem arrol amit sajnos magyarul kicsit elpolitizaltak ...

_Neville 2015.03.11. 19:56:56

@gabors: Ez viszont inkább a polgárság, aki saját szellemi produktumával teremti meg a betevőjét... Mondjuk akkor mi pl. egy nagy tudású gimnáziumi tanár, akinél lehet az Audinál többet keres a karbantartó Józsi. Nehéz ügy ezt definiálni...

gabors 2015.03.11. 20:49:43

@_Neville: szerintem egyik sem kozeposztaly (klasszikus ertelemben) bar a tanar meg odaerhet ..... a Jozsi tutti nem ...

2015.03.18. 12:03:57

mivel anno dolgoztam kartellesek mellett diákmunka felkiáltással, elmondhatom neked, hogy az utasok is rendkívül érdekes személyek tudnak lenni de ezt hagyjuk..
Nem védeni akarom a tahó munkatársaikat, félre ne értsen senki de azért nem zörög haraszt.... (pláne hogy sok ilyen levél meglehetősen sarkítja az igazságot)
süti beállítások módosítása