A befizetett csekkek nyilvántartása bizony nem gyerekjáték, mármint az ügyfél részérõl. A biztosító oldaláról a küzdelmet pusztán az adatok számítógépes rögzítése jelenti, ám ez néha misztikusan sok idõt is igénybe vehet, írja olvasónk, magpet.
Van egy autóm, hozzá Casco (Generali - de félek, hogy akármelyik lehetne). Negyedévente fizetõs, mert így olcsóbb, és az életem is egyszerûbb, kevesebb a levelezés a derék biztosítóval. Gondoltam bután. Pár hete levél jön, benne csekk egy olyan idõszakra, amit már befizettem. Gondoltam, csak a szokásos nyilvántartási csúszás, így lelkemben sztornóztam (trash) a levelet. Ám kicsivel késõbb jön a felszólítás, hogy tartozom, fizessek. Kis telefonálgatás után eljutottam egy amúgy kedves, vicces fiatalemberhez, aki elmesélte, hogy bár több hónappal ezelõtti idõszakról beszélünk, mégis lehet, hogy a nyilvántartásba még nem vezették fel a beérkezett pénzt.