Szemfüles Ödönke direkt a kedvünkért találta ezt a speciálisan kedvezményes leértékelt árut:
Egy ilyen kütyüt találtam leárazva a helyi marketben. Ráírva nemes egyszerûséggel annyi, hogy "hálókártya" és a leárazás oka "nem mûködik". Igazán rendes tõlük, hogy a szemét már csak 1999,-Ft-ba kerül. Nem igazán az a kategória, ami javítható...
A fapadosok relatíve olcsó árai kegyetlen vámmal dolgoznak. Az Air Berlin esetében például elképzelhetõ, hogy egy hangulatos napot tölthetnek a tranzitban, ha épp nem sikerül összerakniuk/ átcsoportosítaniuk egy döglött gépüket, mint ahogy az erassal és cebites különítményével történt:
Egy hazai it-portál csapata összesen hat emberrel vágott neki a hannoveri CeBIT informatikai kiállításra vezetõ útnak. Kényelmi és idõbeli okok miatt a repülõgépes megoldást választottuk; a szervezés tökéletesnek volt mondható: levegõben Hamburgba, onnan bérautó az elõre lefoglalt szállásra, majd laza két nap a CeBIT csarnokaiban. Újságíró tervez, Air Berlin végez.
Moon egyetemi szinten foglalkozik kertészettel, így nem is annyira meglepõ, hogy pont egy Hermes-boltban talált rá azon fogyasztók álmára, akik egyszerre spórolósak, hipochonderek és alkoholisták. Mivel becslésünk szerint a hazai fogyasztók 73 százaléka tartozik ebbe a metszetbe, biztos sokan kapják fel a fejüket arra, hogy a hajtás után kiderül, hol szerezhetõ be a C vitamin grammonként hat ötvenért a gyógyszertári harminchat hatvan per gramm helyett.
Nem vagyunk mi a rákszabásúak Juszt Lászlói, de azért örülünk nagyon, hogy sikerült megijesztenünk egy határokon átívelõ telekommunikációs céget, nevezetesen a Tele2-t. Az elõbb írt a Homárnak Naiv Ügyfél Éva, hogy az õt korábban érthetetlenül nyeglén megszívató dán Tele2 megkereste, és sûrû bocsánatkérések közepette most felveszi ügyfelei sorába. Mindezt ráadásul a magyar Tele2 és annak kommunikációs cége küzdötték ki, miután olvasták Éva történetét a Homáron.
A Máv lassan lekörözi a Magyar Postát szerencsétlenségben, pedig a maguk módján igyekeznek. Például válaszolnak a fogyasztói emailekre, mondjuk azokra, amik egy adott járat indulásáról érdeklõdnek. Minden nem jöhet persze össze, úgyhogy tíz órával a vonat indulása után, de ez sokkal jobb annál, mintha egy atomháború után lennénk, elektromos áram, pótdíjas gyorsjáratok és fogászati szûrõvizsgálatok nélkül. Alant a sztori és a levelezés.
Ha jól értjük, akkor az Intimsport nem árucikkeket, hanem azokat kifigurázó mûalkotásokat gyárt, amik azonban pont úgy néznek ki, mint egy borzasztóan kívánatos árucikk. Kis kedvencünk a Doggie Bag nevû kutyaruha.
Kampány + nanotechnológia = féktelen szórakozás, mondta egyszer állítólag Hugh Hefner, az ismert csöcsüzletember. Milyen igaza volt. A nemzeti ünnep estéjén csapódott a Homár postaládájába az a reklámlevél, ami egészen a tojócsövünkig felkavart minket. Rengeteg kérdés kezdett rajzani a fejünkben. Ez totális átverés vagy a Mindig Is Várt Tökéletes Benzinjavító? Egy kommunista adalékanyag Bakonyi Tibor és Toller László ajánlásával? A jobbosok direkte szeretik a kormot? Mit jelent az, hogy “elhasználtuk a Földet, ezért folyik annyi kutatás a világûrben is, hova lehet majd menekülni”?
A kéretlen reklám is lehet szórakoztató, bizonyítják nap mint nap a pénisznövelõs és potenciatablettás spamok a postaládánkban. A grafikák magas népmûvészeti színvonalától a szövegek sem maradnak el. Mostani versenyzõnk a legjobb subject versenyben is indul!