Bármilyen fura, még mindig vannak emberek, akik nem internetrõl vásárolnak könyveket, hanem összevissza futkároznak emiatt. És még õk csodálkoznak, ha pórul járnak, ha!
Az elbándis-bõrcipõvásárló eset kommentjeiben bukkantam rá egy hozzászólásra, ami arra késztetett, hogy klaviatúrát ragadjak. Nevezetesen: "Az eladónak nem érdeke, hogy a vevõ vásárlás nélkül távozzon." Egészen két héttel korábbig én is így gondoltam, azonban akkor úgy hozta a balszerencsém, hogy egy könyvet szerettem volna vásárolni a kihalt õsállat másodpéldányáról elnevezett pláza Libri könyvesboltjában.

Egy csodálatos kegytárgyra hívta fel a Homár figyelmét PamPam. Aki volt valaha tinédzser, tudhatja milyen ritka az imádott celebritás egyedi relikviája. Most a Jean-Claude fanok örülhetnek, hiszen az 50 felé közelítõ izommûvész esemény utáni 


Soha nem fogjuk megtudni, hogy az outlet, a gyártó vagy a vásárló hibájából vált használhatatlanná Olvasónk levelében megénekelt farmernadrág, de ez mindegy is, hiszen a lényeg, hogy ismét lehet anyázni, csuhéj!
A Homár alapvetõen bírja a klasszikus Coca-Colát, bár kizárólag kétdecis üvegbõl fogyaszt néhanapján, mert a többi pancs. Ezért aztán felkapta csápjait, amikor meglátta ezt a trükkös logót és elkezdett kombinálni, most épp mit szeretne kommunikálni a világ legerõsebb brandje. A vélhetõleg kokalevelekbõl kirakott üvegformával arra utalnak, hogy esetleg visszatér az üdítõbe néhány számûzött alkaloida? Vagy pusztán az amerikai kormány által démonizált kokacserje becsületét szeretnék visszaállítani egy kedves gesztussal?
